В Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва реалізовано оновлення системи черговості розгляду заявок користувачів органами будівельного контролю, що дозволить вирішити проблему прострочення в розгляді заявок.
Протягом останніх місяців надходила велика кількість скарг на порушення термінів надання адміністративних послуг у сфері будівництва. Раніше система дозволяла працівникам органів будівельного контролю самостійно визначати пріоритетність розгляду заявок, що інколи призводило до затримок у відповідях та створювало корупційні ризики.
Щоб виправити цю проблему, в ЄДЕССБ запроваджена нова система черговості розгляду заявок, де автоматично визначається пріоритет заявок поданих раніше.
Новий підхід до формування черги почне функціонувати з 01 вересня 2021 року і стосуватиметься надання послуг щодо всіх трьох класів об’єктів будівництва - СС1, СС2 та СС3.
Його введення дозволить працівникам ДАБІ протягом наступних кількох тижнів надати відповіді по заявках, де є значне прострочення термінів.
Новий підхід, щодо черговості розгляду заявок, буде з самого початку реалізовано у взаємодії з новоствореною Державною інспекцією архітектури та містобудування, яке перебере на себе функцій ДАБІ.
Це унеможливить повторення проблеми з суттєвим простроченням термінів надання адміністративних послуг у сфері будівництва.
Єдина державна електронна система у сфері будівництва розроблена Міністерством розвитку громад і територій у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».