Як отримати доступ до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва користувачам?

 

Отримання доступу до ЄДЕССБ 

Для підключення користувачів органу та отримання доступу, необхідно надіслати офіційне звернення у вигляді доданої таблиці  разом із супровідним листом, в якому обов’язково вказати назву та код ЄДРПОУ даної установи на адресу ДП «АДМІНІСТРАТОР МБКД» support@e-construction.gov.ua в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника уповноваженого органу.

                         Звернення розглядаються у порядку надходження, тому на обробку необхідно зачекати від 1 до 5 днів. Залежно від кількісного навантаження на співробітників.

                         Якщо запит оброблено і надано доступ, адміністратор ДП “АМБКД” надсилає відповідь про надання доступу.

                         Якщо запит оброблено, але відмовлено в наданні доступу, адміністратор ДП “АМБКД” надсилає відповідь про те, що в доступі відмовлено з описом зауважень і причин.

                         При звільненні співробітника, керівнику організації необхідно надсилати офіційний запит про необхідність анулювання доступу до електронного кабінету у зв’язку з припиненням виконання таким користувачем/відповідальною посадовою особою своїх повноважень, зокрема, звільненням, переведенням відповідальної посадової особи користувача, припиненням виконання повноважень органом/організацією тощо. 

                         Якщо організація ліквідувалась, то лист про анулювання доступу необхідно направляти від  керівника організації правонаступника з відповідними документами. 

                        Якщо відповідальна особа органу йде у відпустку/лікарняне/відрядження (або інша причина тимчасового невиконання обов’язків), органу необхідно направити супровідний лист для зміни підписанта із додаванням сканкопії розпорядження про покладення виконання обов’язків на тимчасового виконувача обов’язків на електронну адресу support@e-construction.gov.ua ДП “АДМІНІСТРАТОР МБКД”. 

У супровідному листі слід вказати: 

-         назву органу та код ЄДРПОУ;

-         причину зміни підписанта;

-         період, на який потрібно внести зміни;

-         посаду, ПІБ та РНОКПП відповідальної посадової особи, у якої потрібно забрати право підпису на період відпустки/лікарняного;

-         посаду, ПІБ та РНОКПП відповідальної посадової особи, якій потрібно надати право підпису.  

 

1. АРМ УОМА

 

1.1. Підключення нових користувачів:

Шаблон та додаток УОМА

 

1.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

1.3. Надання права підпису, якщо у попереднього підписанта анульовано доступ та право підпису:

Шаблон листа щодо надання права підпису УОМА 

1.3.1 Надання права підпису на певні типи документів

Шаблон супровідного листа про надання права підпису на документ

1.4. Зміна підписанта (на період відпустки/лікарняного)

Шаблон листа щодо зміни підписанта на період відпустки

 

В АРМ Працівника органу містобудування та архітектури право підпису надається одному користувачу на такі типи документів: 

       Будівельний паспорт

       Містобудівні умови та обмеження

       Відмова у видачі БП

       Відмова у видачі МУО

       Рішення про надання витягу з містобудівної документації

       Лист про те, що МУО не надаються

       Рішення по намірах щодо влаштування засобів безперешкодного доступу

       Рішення щодо погодження схем розміщення тимчасових споруд для життєзабезпечення населення

 

2. АРМ ОЗПА

 

2.1. Підключення нових користувачів:

Шаблон та додаток ОЗПА

 

2.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

2.3. Надання права підпису, якщо у попереднього підписанта анульовано доступ та право підпису:

Шаблон листа щодо надання права підпису ОЗПА

 

2.4. Зміна підписанта (на період відпустки/лікарняного)

Зміна підписанта на період відпустки 

У випадку, коли відповідальна особа органу йде у відпустку/лікарняне (або інша причина тимчасового невиконання обов’язків), органу необхідно направити супровідний лист для зміни підписанта із додаванням сканкопії розпорядження про покладення виконання обов’язків та в.о. на електронну адресу support@e-construction.gov.ua ДП “АДМІНІСТРАТОР МБКД”. 

У супровідному листі слід вказати: 

-         назву органу та код ЄДРПОУ;

-         причину зміни підписанта;

-         період, на який потрібно внести зміни;

-         посаду, ПІБ та РНОКПП відповідальної посадової особи, у якої потрібно забрати право підпису на період відпустки/лікарняного;

-         посаду, ПІБ та РНОКПП відповідальної посадової особи, якій потрібно надати право підпису. 

 

В АРМ органу з присвоєння адрес право підпису надається на такі типи документів: 

 

       Витяг про присвоєння адреси

       Відмова у видачі адреси

 

 

3. АРМ ВОМС

 

3.1. Підключення користувачів до функціоналу переведення дачних/садових будинків у житлові та можливість/неможливість розміщення на земельній ділянці:

Шаблон та додаток Переведення дачних/садових будинків та можливість розміщення

 

3.2. Підключення користувачів до функціоналу завантаження програм комплексного відновлення території територіальної громади (її частини):

Шаблон та додаток Програма комплексного відновлення 

 

3.3. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

3.4. Надання права підпису, якщо у попереднього підписанта анульовано доступ та право підпису:

Шаблон листа щодо надання права підпису ВОМС 

 

3.5. Зміна підписанта (на період відпустки/лікарняного)

Зміна підписанта на період відпустки 

В АРМ ВОМС право підпису надається на такі типи документів: 

 

       Рішення про переведення (відмову) дачного чи садового будинку у жилий будинок

       Відповідність об'єкта Державним Будівельним Нормам

       Запит про розміщення потужностей підприємств, об'єктів для проживання ВПО

       Рішення про розроблення схеми розміщення тимчасових споруд для життєзабезпечення населення

       Розпорядження про встановлення меж схеми

       Затвердження схеми розміщення тимчасових споруд для життєзабезпечення населення 

 

Окремо надається право підпису на такий тип документу:

       Програма комплексного відновлення територіальної громади 

 

 

4. АРМ ЦНАП

 

4.1. Підключення нових користувачів:

Надання доступу ЦНАП 

Додаток до супровідного листа ЦНАП

 

В АРМ ЦНАП право підпису надається на такі типи документів: 

 

Звернення до ЦНАП

 

4.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

5. АРМ ДАБК

5.1 Підключення нових користувачів

Шаблон та додато ДАБК

 

5.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

6. АРМ ДІАМ 

6.1 Підключення користувачів 

Шаблон та додаток ДІАМ

 

6.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

7. АРМ Правоохоронні органи

7.1 Підключення користувачів

Підключення користувачів правоохоронні органи 

Додаток до супровідного листа Правоохоронних органів

 

7.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

8. АРМ Саморегулівна організація 

8.1 Підключення користувачів 

Шаблон та додаток СРО

 

8.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

9. АРМ органу охорони культурної спадщини

9.1 Підключення користувачів 

Шаблон та додаток УООКС

 

9.2 Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

9.4. Зміна підписанта (на період відпустки/лікарняного)

Шаблон листа щодо зміни підписанта на період відпустки

 

10. АРМ ОДА

10.1. Підключення користувачів

Шаблон супровідного листа та додаток до нього АРМ ОДА

 

10.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу

 

11. АРМ уповноваженого працівника суб’єкта внесення інформації

11.1. Підключення користувачів

Шаблон супровідного листа та додаток до нього

 

11.2. Анулювання доступу користувачу при звільненні:

Шаблон та додаток листа щодо анулювання доступу