Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8530-3000-1082-5097 Редакція №1 | 21.09.2023 | 92678.816 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
04.10.2023 | 92430.283 | 71708.824 | 153.292 | 20568.167 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Чернівецька обл., Дністровський район, Хотинська територіальна громада, м. Хотин (станом на 01.01.2021) , Атаки - Хотин на ділянці км 2+000 – км 4+500 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДОРІГ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43565662) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ВАНЮРСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 000029, АЕ 004409, АЕ АЕ 007168) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Макар Степан Іванович (АР 013556, АЕ 006181) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва –
Управління
інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької
обласної державної адміністрації
Генеральний проєктувальник –
Товариство
з обмеженою відповідальністю
«ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА
КОЛОНА-47»
(Юридична адреса: Чернівецька обл., Дністровський р-н, м.
Хотин, вул. Олімпійська, буд. 77
Код ЄДРПОУ 43830305)
Головний інженер проєкту – Єфімов Сергій Юрійович
(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 019334 дата видачі
18.04.2022р.)
Вихідні дані:
- лист про проведення експертизи
об'єкту;
- завдання на проєктування;
Опис архітектурно - будівельних та конструктивних рішень
Трасу
автомобільної дороги запроектовано як плавну лінію у просторі з ув'язкою
елементів плану, поздовжнього та поперечного профілів між собою, з навколишнім
ландшафтом і з оцінкою їх впливу на умови руху та зорове сприйняття дороги.
Початок проектованої траси відповідає км 0+000 на
примиканні до автомобільної дороги Т-2603 (вул.Головна), кінець ділянки км
2+700. Довжина ділянки 2,7 км. Проектування плану і поздовжнього профілю
автомобільної дороги виконано виходячи з прийнятої розрахункової швидкості руху
з врахуванням особливостей існуючого плану та профілю дороги відповідно до
таблиці 5.5 ДБН В.2.3-4.
Основні технічні показники плану і поздовжнього
профілю::
• максимальний
поздовжній похил – 21,0‰;
• мінімальна
горизонтальна крива – 35 м;
• найменша
увігнута вертикальна крива – 3000
м;
• найменша
опукла вертикальна крива – 5000 м;
На кривих у плані в залежності від радіусів
кривих та розрахункових швидкостей передбачено улаштування проїзної частини з
односхилим поперечним профілем (віраж) з похилами згідно з номограмою (рисунок
5.1) ДБН В.2.3-4.
Перехід від двосхилого профілю дороги до
односхилого на віражах здійснюється в межах перехідної кривої.
При радіусах кривих 750 м і менше передбачене
розширення проїзної частини відповідно до таблиці 5.3 ДБН В.2.3-4.
Розширення проїзної частини здійснене за рахунок
узбіччя або розширення земляного полотна, з урахуванням , що при цьому ширина
узбіччя повинна бути для доріг V категорій - не менше ніж 1 м. Розширення
проїзної частини виконується з початку перехідної кривої пропорційно по довжині
так, щоб повне розширення було досягнуто до початку колової кривої.
Для забезпечення стійкості автомобіля при русі по
кривій малого радіуса були влаштовані віражі. Віраж збільшує безпеку та
покращує зручність (комфортність руху).
Екологія та
санітарно-епідеміологічне благополуччя населення
За результатами розгляду
проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно
нормативних вимог з питань екології, вплив проєктованої діяльності на параметри
факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених
санітарними нормами.
Оцінка
проектних рішень з питань економії енергії
За результатами розгляду проєктних матеріалів
встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань
енергозбереження, вплив проєктованої діяльності на параметри енергоефективності
споруди очікується в межах, визначених нормативними документами.
На підставі вивчення
поданих матеріалів, робочий проєкт «Капітальний ремонт атомобільної дороги загального
користування місцевого значення О26199 Атаки-Хотин на ділянці км 2+200 - км
4+500» відповідає вимогам нормативних
актів з питань енергозбереження.
Пожежна
та техногенна безпека
За результатами
розгляду встановлено, що зазначена проектна документація на даній стадії
проектування розроблена з дотриманням вимог пожежної та техногенної безпеки.
Конструктивні
елементи будівлі задовольняють вимогам щодо мінімальних значень класів
вогнестійкості конструкцій будівлі відповідно до запроектованого ступеня
вогнестійкості.
Класифікація
матеріалів запроектованих в будівництві відповідає ДБН В. 1.1-7:2016.
Охорона праці
Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної
дороги загального користування місцевого значення О26199 Атаки - Хотин на
ділянці км 2+000 – км 4+500» розроблено
на підставі договору на проведення проєктних робіт, на підставі
завдання.
Технічні рішення прийняті в проекті відповідають
вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм
і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні
передбачених проектом заходів.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта
будівництва — СС2.
Робочий проєкт виконано згідно з документами
діючими нормативними актами в будівництві.
Робочий проєкт розроблений відповідно до закону
України «Про охорону праці» і передбачає проєктні рішення по створенню
безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального
захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.
Кошторисна частина проектної документації
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
|
|||
|
по об’єкту: «Капітальний ремонт
атомобільної дороги загального користування місцевого значення О26199
Атаки-Хотин на ділянці км 2+200 - км 4+500». |
|||||
|
Показники |
Од. вим. |
Вартість |
|||
|
Заявлена кошторисна вартість,
передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на
21.09.2023р.: |
тис. грн. |
92 678,816 |
|||
|
у тому числі: - будівельні роботи |
тис. грн. |
71 911,884 |
|||
|
- устаткування |
тис. грн. |
- |
|||
|
- інші витрати |
тис. грн. |
20 766,932 |
|||
За результатами розгляду
кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена
документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена
відповідно до вимог Кошторисних норм України «Методика визначення вартості
дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва,
реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг
загального користування».
Показники |
Од. вим. |
Вартість |
Загальна кошторисна вартість
будівництва у поточних цінах станом на
«04» жовтня 2023р. складає |
тис. грн. |
92 430,283 |
у тому числі: - будівельні роботи |
тис. грн. |
71 708,824 |
- устаткування |
тис. грн. |
153,292 |
- інші витрати |
тис. грн. |
20 568,167 |
Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального
користування місцевого значення О26199 Атаки - Хотин на ділянці км 2+000 – км
4+500» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та
розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності
об’єкта будівництва, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення,
екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони
праці та кошторисної вартості будівництва.
Відповідальність
за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та
замовника. Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством,
за достовірність наданих документів для проведення експертизи.
Розділи
