Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Вінницька обл., Вінницький район, Вінницька територіальна громада, м. Вінниця (станом на 01.01.2021), вулиця Лук'яненка Левка, 16б | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК-БУД ПЛЮС" (43749728) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Герасимов Олександр Петрович (АР 000318, АЕ 004639, АЕ 005080, АЕ 004753) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Герасимов Олександр Петрович (АР 000318, АЕ 004639, АЕ 005080, АЕ 004753) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Степаняк Богдан Іванович (АЕ 004842, АЕ 002320, АР 008167, АР 018407) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
|
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
ПІСКАРЬОВ Олександр Олександрович (АЕ 001858, АЕ 005133, АР 002358) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Герасимов Олександр Петрович (АР 000318, АЕ 004639, АЕ 005080, АЕ 004753) |
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
ЖОВНИЧ НАЗАР ІВАНОВИЧ (АА 004127) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва:ТОВ «Парк – Буд Плюс»
Україна, 21034 Вінницька обл. місто Вінниця, вул. Шимка Максима, будинок 38
Генеральний проектувальник:ФОП «Кордиш Р. С.»
м. Львів, вул. Городоцька, 282 А
(ГАП Савельєв О.В, кваліфікаційний сертифікат серіяАА № 004155від 28.11.2018р.)
Клас наслідків (відповідальності)об’єктів : СС2
Сукупний показник: СС2
Проектування об’єкта «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Ватутіна, 16Б в м. Вінниця» здійснено на підставі наступних вихідних даних:
Рішення виконкому Вінницької міської ради від 28.04.2022р. № 844;
Містобудівні умови та обмеження для проектування об‘єкту будівництва «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Ватутіна, 16Б, в м. Вінниця» від 29.04.2022 р. № 33;
Ситуаційний план місця розташування об‘єкта будівництва з містобудівними обмеженнями М 1:2000
Завдання на проектування об‘єкту будівництва, затверджене Замовником
Витяг з Державного реєстру на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. Реєстраційний номер 281899505101 від 19.02.2021р. Об‘єкт нерухомості: земельна ділянка, кадастровий номер 0510100000:01:059:0039. Площа ділянки 2,0 га. Вид іншого речового права: право оренди земельної ділянки. Адреса: Вінницька обл., м. Вінниця, вулиця Ватутіна, земельна ділянка 16Б.
Договір оренди земельної ділянки з кадастровим номером 0510100000:01:059:0039 від 14.11.2012 р
Угода від 17.06.2015 р. про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 14.11.2012р, зареєстрованого за № 00052 від 18.07.2013 р..
Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Реєстраційний номер 1844483305101. Дата державної реєстрації 08.09.2020р. Об’єкт нерухомого майна: земельна ділянка, кадастровий номер 0510100000:01:060:0015. Площа: 1,0 га Адреса: Вінницька обл., м. Вінниця, вулиця Ватутіна, земельна ділянка 16Б.
Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Реєстраційний номер 1844495405101. Дата державної реєстрації 08.09.2020 р. Об’єкт нерухомого майна: земельна ділянка, 0510100000:01:060:0014. Площа: 0,1898 га. Адреса: Вінницька обл., м. Вінниця, вулиця Ватутіна, земельна ділянка 16Б.
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Номер витягу НВ-0519005902020 від 13.03.2020 р. Кадастровий номер 0510100000:01:059:0039. Місце розташування: Вінницька обл., м. Вінниця, вулиця Ватутіна, земельна ділянка 16Б. Цільове призначення: 02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об‘єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. Категорія земель: Землі житлової та громадської забудови. Площа земельної ділянки: 2,0 га. Оренда земельної ділянки.
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Номер витягу НВ-0519005902020 від 13.03.2020 р. Кадастровий номер 0510100000:01:060:0015. Місце розташування: Вінницька обл., м. Вінниця, вулиця Ватутіна, земельна ділянка 16Б.Цільове призначення: 02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об‘єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. Категорія земель: Землі житлової та громадської забудови. Площа земельної ділянки: 1,0 га. Приватна власність.
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Номер витягу НВ-0519005902020 від 13.03.2020 р. Кадастровий номер 0510100000:01:060:0014. Місце розташування: Вінницька обл., м. Вінниця, вулиця Ватутіна, земельна ділянка 16Б. Цільове призначення: 02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об‘єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. Категорія земель: Землі житлової та громадської забудови. Категорія земель: Землі житлової та громадської забудови. Площа земельної ділянки: 0,1898 га. Приватна власність.
Звіт про інженерно-геодезичні вишукування М 1:500 ділянок будівництва по вул. Ватутіна, 16Б у м. Вінниці, ПП ВП «Інж-Буд» 12.2021 р.
Звіт про інженерно-геологічні вишукування для будівництва об’єкту «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями по вул. Ватутіна, 16Б в м. Вінниця», виконані у 2021 р. МП ВП “Інж-Агро”
Довідка «Величини фонових концентрацій забруднювальних речовин», видана 08.12.2022 р. № 992-03.2-08/360 ДСНС України, Вінницьким обласним ЦГМ;
Обгрунтування встановлення розміру санітарно-захисної зони. Ситуаційна схема-карта М 1:1000. Виконавець ТОВ «Гільдія екологів»
Договір оренди ділянки для постійного зберігання автомобілів мешканців
Загальні положення
Адреса ділянки будівництва:, м. Вінниця, вул. Ватутіна, 16Б.
Загальна площа земельної ділянки для будівництва об‘єкту складається з трьох земельних ділянок, а саме:
Ділянка №1.Кадастровий номер 0510100000:01:059:0039. Площа земельної ділянки: 2,0 га.
Ділянка №2 Кадастровий номер 0510100000:01:060:0015. Площа земельної ділянки: 1,0 га.
Ділянка №3. Кадастровий номер 0510100000:01:060:0014. Площа земельної ділянки: 0,1898 га.
Загальна площа ділянок під будівництво складає 3,1898 га
Ділянка будівництва розташована в периферійній частині м. Вінниці та обмежена:
з півночі – існуючою зеленою зоною (землями загального користування, ділянкою автостанції «Східна» (ділянкою кадастровий номер 0510100000:01:060:0012. Будівництво та експлуатація споруд додаткових транспортних послуг),
з півдня –– земельною ділянкою кадастровий номер 0510136300:01:059:0040 площею 2,3508 га, комунальної власності; цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, На цій ділянці розташований ринок будівельних матеріалів та товарів Володимир. Окремі металеві одноповерхові будівлі та споруди ринку розташовані на частині земельної ділянки №1 (кадастровий номер земельної ділянки №1 - 0510100000:01:059:0039), яка призначена для будівництва об’єкту «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Ватутіна, 16Б в м. Вінниця», і підлягають демонтажу. Власник ринку ПП «Володимир» та орендар земельної ділянки кадастровий номер 0510136300:01:059:0040 зобов’язаний демонтувати означені вище будівлі та інші споруди, які розташовані поза орендованої ним земельної ділянки на підставі відповідних вихідних даних.
зі сходу– ділянкою без кадастрового номеру (зелена зона)
із заходу – землями загального користування, вулиця Чехова, на якій з другого боку вулиці розташований стадіон «Інтеграл» з парковою зоною. В складі стадіону є футбольне поле з трав’яним покриттям, одноповерхова металева будівля, 20 місць для глядачів біля цієї будівлі, кругова бігова доріжка довкола футбольного поля. На даний час стадіон використовується мешканцями прилеглих житлових будинків для занять фізкультурою, а також для тренувань місцевих футбольних команд.
Передбачається нове будівництво 13-ти багатоповерхових (10-8 поверхів) односекційних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями; громадської будівлі (2 поверхи); підземно-надземного паркіпгу (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка з озелененням) - 1 підземний, 1 надземний поверх; надземного паркіпгу з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка з озелененням) -1 поверх; трансформаторної підстанції; газорегуляторного пункту.
В радіусі пішохідної доступності 500м є установи повсякденного користування: дитячий садок №14; загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів освіти №27; Центр первинної медико-санітарної допомоги №1. Амбулаторія №1; підприємства торгівлі.
Кліматичні дані
Фізико-географічне районування (ДБН Б.2.2-12:2019, додаток А) – ІІІ – лісостепова зона.
Архітектурно-будівельне кліматичне районування(ДБН Б.2.2-12:2019, додаток Б) – район І – Північно-західний.
Температурна зона (ДБН В.2.6-31:2016) – І.
Температура найхолоднішої п‘ятиденки забезпеченістю 0,92 (ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010)- мінус 21°С.
Архітектурно-будівельний кліматичний район (ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010) - І – Північно-західний.
Кількість градусо-діб опалювального періоду(ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010) – 3500.
Тривалість опалювального періоду(ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010) 182 діб.
Середня швидкість вітру в січні (ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010) 4 м/с. Переважний напрямок вітру в січні-З.
Відносна вологість в липні (ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010) 73% / 35%.
Кількість опадів за рік (ДСТУ-Н.Б В.1.1-27-2010) 617 мм.
Вітрове навантаження характеристичне(ДБН В.1.2-2:2006) 500 Па.
Снігове навантаження характеристичне(ДБН В.1.2-2:2006) 1400 Па.
Товщина стінки ожеледиці (ДБН В.1.2-2:2006) 19 мм.
Сейсмічність району будівництва м. Вінниця (ДБН В.1.1-12:2014, п.5.1.1, таблиця А.1, карта ЗСР-2004-А) несейсмічний.
Координати м. Вінниця: Широта:49° 13’ 58" пн.ш. Довгота: 28° 28’ 51"сх. д.
Інженерно-геологічні вишукування
В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань приурочена до Летичів – Літинської водно– льодяникової рівнини.
В геологічній будові на розвідану глибину 9,5 м приймають участь четвертичні відкладення еолове – делювіального, які представлені тугопластичними суглинками, котрі переходять в архей-протерозойські відкладення представлені каолінізованими суглинками. супісками, каолінами, корою вивітрювання гранітів – дресвяним грунтом, з уламками гранітів. З поверхні вони перекриті товщею насипних грунтів та грунтово-рослинним шаром.
Інженерно-геологічна графічна модель будови ділянки представлена на інженерно-геологічних розрізах.
Гідрогеологічні умови ділянки
Гідрогеологічні умови площадки на глибину 9,5м, та дату вишукувань, характеризуються наявністю одного водоносного горизонту.
Рівні установлення підземних вод на дослідженій ділянці, на дату заміру 01.2021 складають від 3,1м до 5,5м від відмітки устя свердловин. Сезонні коливання рівня ґрунтових вод можуть складати ±1,0-1,5 м.
Максимальний прогнозний рівень підземних вод потрібно прийняти на 2,3 м вище встановлених рівнів, зафіксованих під час вишукувань (без врахування сезонних коливань).
Виходячи з геологічної будови і гідрогеологічних умов ділянка вишукувань на дату вишукувань є потенційно підтопленою.
При проектуванні слід передбачити заходи по захисту будівель від потенційного підтоплення.
Основними факторами підтоплення при будівництві є зміна умов поверхневого стоку при вертикальному плануванні, засипка природних дрен, підвищення вологи при інфільтрації поверхневих вод, перекриття та зміна підземного стоку ґрунтових вод при закладанні фундаментів, екранування поверхні асфальтуванням території, витікання води із водонесучих комунікацій.
Вода, як середовище бетону нормальної проникності, неагресивні по всім видам корозії; та слабо агресивні по вмісту хлоридів та впливу на арматуру залізобетонних конструкцій при періодичному змочувані, відповідно до ДСТУ Б В.2.6-145:2010.
Прогноз зміни умов
Згідно інженерно-геологічних, та гідрогеологічних умов ділянки вишукувань в процесі експлуатації будинків, чи при влаштуванні фундаментів можливі зміни вологості верхніх шарів ґрунтів при коливанні рівня ґрунтових вод, інфільтрації атмосферних опадів, збільшення вологості при екрануванні поверхні, утворені тимчасового водоносного горизонту по типу «верховодки», а також можливих втрат води із водонесучих комунікацій.
Наявність на ділянці вишукувань просідних ґрунтів, в котрих при додатковому зволоженні проходить зниження фізико-механічних показників, в наслідок чого розрахунок слід проводити з урахуванням прогнозу зміни їх властивостей при водонасиченні, згідно ДБН В.1.1-45-2017 та ДСТУ-Н Б В.1.1-44-2016.
Основними техногенними факторами, що можуть впливати на інженерно-геологічну ситуацію, є: розробка ґрунтів способами, що порушують структуру ґрунтів, неправильне планування рельєфу, витікання із водонесучих комунікацій, взаємовплив оточуючої забудови.
Розвиток міста, будівництво на прилеглої з майданчиком території, суттєво збільшує техногенне навантаження, як на природне середовище в цілому, так і на окремі його компоненти. В тому числі має вплив на режим ґрунтових вод.
Висновки і рекомендації
В межах досліджуваної 9,5 метрової товщі за даними буріння, лабораторних досліджень та розрахунків виділяються 12 інженерно–геологічних елементів (ІГЕ).
Ґрунти ІГЕ - 1 представлені насипним грунтом - суглинками туго-пластичними, напівтвердими, різної консистенції різного часу відсипки та різної щільності. з домішками будівельного сміття, уламками бетону, асфальту, цегли, щебеню, відсіву, з залишками грунтово-рослинного шару. Не рекомендуються для основ фундаментів.
Ґрунти ІГЕ - 2 представлені грунтово-рослинним шаром темно-бурого, бурого, чорного кольору. Не рекомендуються для основ фундаментів.
Ґрунти ІГЕ - 3 представлені суглинками тугопластичними, бурого, жовто-бурого, темно-жовтого кольору, гумусованими (Іr=0,03), вміст яких змінюється як по площині так і у розрізі, з карбонатними солями, просідними (таблиця 2). Тип ґрунтових умов по просіданню - I. Ступінь змін основ α=1,50.
Ґрунти ІГЕ - 4 представлені суглинками тугопластичними, іноді напівтвердими, жовтого, темно-жовтого, буровато-жовтого кольору, з карбонатами, просідними( таблиця 2). Тип ґрунтових умов по просіданню - I. Ступіньзмін основ α =1,43.
Характерною рисою просідних властивостей ґрунтів є зниження їх фізико-механічних показників при додатковому зволожуванні, тому розрахунок основ слід проводити з урахуванням прогнозу змін їх властивостей при водонасиченні згідно ДБН В.1.1-45-2017 та ДСТУ-Н Б В.1.1-44-2016.
Ґрунти ІГЕ – 4а представлені суглинками мягкопластичними, жовтого, темно-жовтого кольору, з карбонатами.
Ґрунти ІГЕ - 5 представлені суглинками мягкопластичними, іноді туго пластичними, бурого, жовто-бурого, темно-жовтого кольору, з домішками піску та супіску
Ґрунти ІГЕ - 6 представлені суглинками важкими, тугопластичними, бурого, жовто-бурого, жовто-коричнево-бурого кольору, з прошарками піску та супіску, з домішками дресви 5-10%.
Ґрунти ІГЕ – 7 представлені каолінами глинистими, напівтвердими, іноді тугопластичними, сіро-жовто-бурого, жовто-сірого, сірого кольору, з прошарками супіску та піску, з домішками дресви.
Ґрунти ІГЕ – 8а представленісупіскамипластичними, до твердих, сіро-бурого, жовто-бурого, буровато-сірого, жовтогокольору, з прошаркамипіску та суглинку, з домішкамидресви 1-5%.
Ґрунти ІГЕ – 8 представлені суглинками напівтвердими, іноді твердими, темно-жовтого, жовто-коричнево-сірого, сірого, буровато-сірого кольору, з прошарками супіску та піску з домішками дресви 10-20%.
Ґрунти ІГЕ – 9 представлені суглинками твердими, щільними, сіро-жовтого, жовто-сірого, сірого кольору, з домішками дресви 20-30%, з уламками гранітів.
Ґрунти ІГЕ – 10 представлені корою вивітрювання гранітів – дресвяннимгрунтом, щільним, вивітрелим, з уламками гранітів, різного розміру, сірого, темно-сірого кольору з суглинистим та піщаним наповнювачем.
Стосовно інженерно-геологічної будови майданчику і технічним завданням навантаженнями, а також враховуючи досвід будівництва і експлуатації будівель у схожих природних умовах можливо влаштування пальових фундаментів з опорою на ІГЕ-10.
Вказаний тип фундаменту, та несучій шар для нього рекомендується з інженерно-геологічної точки зору. Але проектна організація, на основі техніко-економічних розрахунків та застосування в проекті відповідних конструктивних заходів, може прийняти інший, відмінний від рекомендованого тип фундаменту, та вибрати несучий шар для нього.
Кінцева глибина заглиблення паль і їх несуча здатність обов’язково повинна бути уточнена за даними досліджень натурних паль і існуючого досвіду влаштування пальового фундаменту в схожих інженерно-геологічних умовах.
При проектуванні фундаментів слід враховувати:
наявність просідних ґрунтів;
потенційну підтопленістьділянки;
в зв’язку з невидержаністю ІГЕ по потужності та простиранню, частим виклінюванням та перешаруванням ґрунтів, можливі відхилення між свердловинами глибин залягання ІГЕ в природному стані від наведених на розрізах;
виникнення баражного ефекту від заглиблення паль;
можливі труднощі при проходженні палями ІГЕ- 6, ІГЕ-7, ІГЕ-8, ІГЕ-8а, ІГЕ-9.
При від копуванні котловану і влаштуванні фундаментів слід керуватися ДСТУ Н.Б.В.2.1-28:2013, та запросити геолога для його обстеження.
Нормативна глибина промерзання – 0.9 м.
Несприятливі фізико-геологічні процеси і явища на досліджуваній території проявляються у вигляді просідання І-го типу ґрунтових умов; в потенційної підтопленості ділянки.
Категорія складності інженерно-геологічних умов територій друга.
Відомості про черговість будівництва та пускові комплекси
Будівництво об‘єкту будівництва «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Ватутіна, 16Б в м. Вінниця» буде вестись з виділенням п’яти черг будівництва, в яких виділені пускові комплекси, а саме:
Черга 1:
Пусковий комплекс 1.1. Будинок №1.1 по ГП-
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 1.2. Будинок №1.2 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 1.3. Будинок №1.3 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 1.4. Будинок №1.4 по ГП–
Громадська будівля. Підземно-надземний паркінг (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка з озелененням).
Пусковий комплекс 1.5. Будинок №1.5 по ГП-
ТП (Трансформаторна підстанція)
Пусковий комплекс 1.6. Будинок №1.6 по ГП-
ГРП (Газорегуляторний пункт)
Черга 2:
Пусковий комплекс 2.1. Будинок №2.1по ГП -
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 2.2. Будинок №2.2 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 2.3. Будинок №2.3 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Черга 3:
Пусковий комплекс 3.1. Будинок №3.1 по ГП -
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 3.2. Будинок №3.2 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 3.3. Будинок №3.3 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Черга 4:
Пусковий комплекс 4.1. Будинок №4.1 по ГП -
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 4.2. Будинок №4.2 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 4.3. Будинок №4.3 по ГП–
надземний паркінг з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка з озелененням).
Черга 5:
Пусковий комплекс 5.1. Будинок №5.1 по ГП-
8-10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями.
Пусковий комплекс 5.2. Будинок №5.2 по ГП–
10-ти поверховий багатоквартирний односекційний житловий будинок із вбудованими нежитловими приміщеннями.
Кожна черга має окреме інженерне забезпечення
Послідовність будівництва черг будівництва та пускових комплексів остаточно вирішує Замовник.
Проектна документація Ескізного проекту, що схвалюється, розробляється у цілому на об'єкт з розподілом її по чергах будівництва та пускових комплексах.
Проектування, проведення експертизи та затвердження наступної стадії проектування (Проект) за рішенням замовника може здійснюватися по кожній окремій черзі, пусковому комплексу, що відповідно відображається у завданні на проектування.
Генеральний план
Композиція будівель об‘єкту будівництва «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Ватутіна, 16Б в м. Вінниця» розвинута вздовж вулиці Чехова.
Три 10-ти поверхових багатоквартирний односекційних житлових будинків із вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями на першому поверсі та 2-поверхова громадська будівля (Черга 1, Пускові комплекси 1.1;1.2;1.3; 1.4; Будинки №1.1; №1.2;№1.3; №1.4) розміщені вздовж червоної лінії вулиці Чехова, з відступом від червоної лінії на 12÷9 м. Довжина цієї забудови складає 162,61м. У Будинку №1.2 по ГП влаштовано наскрізний прохід (п.5.2 ДБН В.2.2-15 із Зміною №1).
Багатоквартирні односекційні житлові будинки із вбудованими нежитловими приміщеннями (Черга 2, Черга 3, Черга 4) розташовані паралельно до житлових будинків Черги 1. Довжина будинків Черги 2 та Черги 3 становить 133.8м, тому у Будинках №2.2 та №3.2 по ГП влаштовано наскрізні проходи (п.5.2 ДБН В.2.2-15 із Зміною №1).
У Будинку №5.2 по ГП (Черга 5) передбачено наскрізний пожежний проїзд (п. 15.3.4 ДБН Б.2.2-12:2019).
Відстані між довгими фасадами житлових будинків Черги 1, Черги 2, Черги 3, Черги 4 становлять 27,8м, що відповідає вимогам щодо побутових і пожежних розривів (відповідно до п. 6.1.21 та табл. 15.2.ДБН Б.2.2-12:2019).
Багатоквартирні односекційні житлові будинки із вбудованими нежитловими приміщеннями Черги 5 розташовані вздовж північно-східної межі ділянки будівництва.
Входи в житлові будинки запроектовані із внутрішньо-дворових проїздів, які суміщені з пішохідним рухом. По цих проїздах передбачається можливість епізодичного заїзду у внутрішній простір житлових груп спецавтотранспорту, в т.ч. пожежних автомобілів. Прибудинкові майданчики для відпочинку розміщені всередині житлових груп, на нормативних відстанях від вікон житлових будинків.
До зовнішніх тоцевих фасадів багатоквартирних односекційних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями Черга 1, Пусковий комплекс 1.3, Будинок №1.3 по ГП та Черга 2, Пусковий комплекс 2.3; Будинок №2.3 примикає експлуатована покрівля надземного паркінгу закритого типу з експлуатованою покрівлею підземно-надземного паркінгу (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (Черга 1, Пусковий комплекс 1.4, Будинок №1.4). До зовнішньої торцевої стіни будинків№ 3.3 та №4.3 по ГП (Черга 3; Черга 4) примикає експлуатована покрівля надземного паркінгу закритого типу з експлуатованою покрівлею – Черга 4, Пусковий комплекс 4.3; Будинок №4.3). Проте зовнішні стіни надземних паркінгів закритого типу з експлуатованою покрівлею розташовані на відстані 6,3м від торцевих стін багатоквартирних односекційних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями №1.3; №2.3; №3.3 та №4.2 по ГП, що відповідає вимогам щодо протипожежних відстаней згідно таблиці 15.2 ДБН Б.2.2-12.
В‘їзд-виїзд у підземний і надземний паркінг передбачений з вул. Чехова на відстані більше ніж 100м від перехрестя з вул. Ватутіна (п. 5.8 ДБН В.2.3-15 із Змінами №1, №2, №3).
Другий контрольований в‘їзд-виїзд в накритий та відкритий з одного боку проїзд через шлагбаум з електронним ключем запроектований з внутрішньоквартального проїзду вздовж східної межі ділянки (Черга 4).
В‘їзд-виїзд у підземний паркінг і надземний паркінг закритого типу влаштовано з накритого проїзду шириною 6м на відмітці 0,000м, який примикає до сусідніх житлових будинків №1.3; №2.3; №3.3; №4.2 по ГП. На першому поверсі житлових будинків немає вікон житлових приміщень, а вбудовані нежитлові приміщення (господарські приміщення) запроектовані без вікон, відстань до яких не нормується.
Перед в‘їздом-виїздом до паркінгів запроектовано приміщення охорони та пожежного поста з природним освітленням і санвузлом. Передбачено накопичувальний майданчик на 4-5 автомобілів.
В‘їзд-виїзд на експлуатовану покрівлю з озелененням, яка використовується як відкрита автостоянка для тимчасового зберігання автотранспорту мешканців, запроектований з вул.Чехова, евакуаційний виїзд – на проїзд вздовж західної межі ділянки будівництва. В‘їзд-виїзд на автостоянку здійснюється через приміщення надземного паркінгу (п. 6.25 ДБН В.2.3-15:2007) по накритій неізольованій прямокутній двосмуговій рампі.
Сполучення між підземним і надземним паркінгом та відкритою автостоянкою запроектовано за допомогою зовнішніх відкритих сходів, які використовуються також і в якості евакуаційних.
Заїзд спецавтотранспорту на ділянку будівництва запроектований з вулиці Чехова. Він розташований на відстані більше ніж 100м від перехрестя з вул. Ватутіна. Другий заїзд для пожежних машин передбачений з вулиці Ватутіна, через ділянку автостанції «Східна». Відстань між заїздами на ділянку будівництва – не більше ніж 300м (п.6.1.11 ДБН Б.2.2-12:2019)
Ескізним проектом передбачено проведення комплексного благоустрою ділянки шляхом виконання наступних робіт:
- замощення доріжок тротуарною плиткою;
- замощення під’їздів асфальтобетоном.
- На всій території вільній від забудови та покриття для забезпечення нормальних санітарно-гігієнічних умов на навколо будинковій території передбачається посадка декоративних кущів; влаштування квітників; засівання газонів багаторічними сортами трав;
Озеленення та благоустрій території враховує розташування інженерних мереж, доріг та площадок і сприяє зменшенню забруднення повітря, покращенню мікроклімату та зменшенню сонячної радіації.
- забезпечення відведення поверхневих вод;
- забезпечення проектних відміток в місцях межування із землями загального користування (дороги);
- створення умов для руху транспорту та пішоходів.
Майданчики для ігор дітей, відпочинку дорослих, для занять фізкультурою та збирання побутових відходів запроектовано згідно розрахунку по ДБН Б.2.2-12:2019 (таб. 6.4). Всі майданчики розташовані на відстані від вікон житлових і громадських будинків, яка не суперечить вимогам ДСП №173-96 із змінами.
Ділянка між західною межею ділянки об‘єкту будівництва та червоною лінією вулиці Чехова використовується для благоустрою, організації заїздів автотранспорту та пішоходів на ділянку об‘єкту будівництва, організації рельєфу (влаштування підпірної стінки, зовнішніх сходів та пандусу для МГН).
Передбачається будівництво підземного паркінгу на 40 машиномісць в підземному поверсі на відмітці -3,400м (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) – для розміщення осіб, які переховуються - мешканців території будівництва.
Відповідно до вимог ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій" до багатоповерхових односекційних житлових будинків передбачені під’їзди з вул. Чехова, із запроектованого проїзду вздовж північної та східної межі ділянки, які суміщені з пішохідним рухом. Вздовж червоної лінії вул. Чехова запроектовано підпірну стінку, зовнішні сходи, які продубльовані пандусом для МГН.
Покриття виконується з асфальтобетону, замощення тротуарів та пішохідних доріжок ФЕМ-ами (фігурними елементами мощення) та бетонною газонною решіткою.
Паркування легкових автомобілів для тимчасового зберігання мешканців житлових будинків, відвідувачів і працівників непродовольчих магазинів та офісних працівників у повному обсязі запроектовано в межах ділянки будівництва (у надземних паркінгах з експлуатованою покрівлею з озелененням – Черга 1, Будинок №1.4 по ГП та Черга 4, Будинок №4.3 по ГП; на відкритих майданчиках Черги 2, Черги 3, Черги 4 та Черги 5).
Паркомісця для постійного зберігання автотранспорту мешканців частково запроектовано в межах ділянки будівництва (у підземно-надземному паркінгу Черги 1, Будинок №1.4 по ГП та надземному паркінгу Черги 4, Будинок №4.3 по ГП). Частина машино-місць для постійного зберігання автотранспорту мешканців розташована на відстані до 700м згідно Договору про оренду відповідної ділянки, наданого Замовником.
Усі місця паркування транспортних засобів розташовані на нормативній відстані від вікон житлових будинків згідно ДБН В.2.3-15, Зміна №3; ДСП 173-96, Зміна №1; ДБН Б.2.2-12.
Майданчики для вигулу собак будуть визначені виконкомом Вінницької міськоїради додатково.
Багатоквартирні житлові будинки запроектовані без улаштування сміттєпроводу. Збирання твердих побутових відходів передбачається в контейнерах.
Запроектовано майданчики роздільного збирання побутових відходів підземного типу (згідно завдання на проектування) площею підземного планувального модуля.
Угоди на вивезення харчових та побутових відходів укладають перед вводом житлового будинку в експлуатацію, по прикладу попередньо укладених угод з фірмами, які вивозять відходи на існуючих площадках міста.
Ділянка будівництва запроектованого об‘єкту є частиною існуючої планувальної структури міста з загальною мережею установ повсякденного обслуговування (закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти, закладів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, амбулаторій, фізкультурних, спорту, садів або скверів, які знаходяться в межах пішохідної досяжності. В радіусі пішохідної доступності 500м є установи повсякденного користування: дитячий садок №14; загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів освіти №27; Центр первинної медико-санітарної допомоги №1. Амбулаторія №1; підприємства торгівлі.
Технічні показники генерального плану
Техніко-екномічні показники по генплану
Архітектурні рішення
Ескізним проектом передбачається будівництво
Багатоповерхових односекційних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями (Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4, Черга 5), а саме: дванадцять 10-поверхових та одного 8-10-поверхового, а також будівництво 2-поверхової громадської будівлі, підземно-надземного паркінгу (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (відкритою автостоянкою з озелененням) - (Черга 1, Пусковий комплекс 1.4) та надземного паркінгу з експлуатованою покрівлею (відкритою автостоянкою з озелененням) - (Черга 4, Пусковий комплекс 4.3).
Багатоповерхові односекційні житлові будинки із вбудованими нежитловими приміщеннями (Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4, Черга 5).
Ступінь вогнестійкості усіх багатоповерхових односекційних житлових будинків – ІІ.
Клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Умовна висота 10-поверхових багатоповерхових односекційних житлових будинків (Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4, Черга 5 – Будинок № 5.2 по ГП) – 26,30м.
Умовна висота 8-поверхової частини багатоповерхового односекційного житлового будинку (Черга 5. Будинок № 5.1 по ГП) – 20,70м.
Багатоповерхові односекційні житлові будинки із вбудованими нежитловими приміщеннями класифікуються як багатоповерхові – заввишки 9м≤ Н≥ 26,5м.
Входи до багатоквартирних односекційних житлових будинків плануються з внутрішньодворового простору запроектованого комплексу через тамбури, розміри яких відповідають вимогам ДБН В.2.2-40.
Кожен багатоквартирний односекційний житловий будинок обладнується сходовою кліткою типу СК1 із розміщеним в об’ємі сходової клітки ліфтом пасажирським вантажопідйомністю 1000 кг, габаритами кабіни 2100х1400 мм, без машинного відділення.
По обидва боки від сходової клітки розташовані коридори шириною 1.8м, довжиною до 12м, які освітлюються другим світлом через двері, що ведуть до сходової клітки, засклені армованим склом.
Квартири сплановані відповідно вимог діючих нормативних документів. В плануваннях квартир застосовано принцип зонування, що розвивається відповідно до кількості житлових приміщень. Ескізним проектом передбачено влаштування балконів, лоджій.
Квартири обладнані системами інженерного забезпечення (електричні мережі, водопостачання і каналізація, опалення, вентиляція). Передбачені побутові газові плити, поквартирне опалення та гаряче водопостачання - від теплогенераторів із закритою камерою згоряння, з використанням колективних димоходів.
Приміщення квартир забезпечені природним освітленням та нормативною тривалістю інсоляції житлових кімнат згідно норм.
Усі приміщення житлової частини будинків забезпечені евакуаційними виходами згідно чинних норм.
Покрівля 8-ми поверхової частини багатоповерхового односекційного житлового будинку №5.1 по ГП (Черга 5, Пусковий комплекс 5.1) пласка експлуатована, із застосуванням суміщених покриттів інверсійного типу з підвищеною шумоізоляцією, внутрішнім водовідведенням та огорожею висотою 1,2м.
Покрівля 10-поверхових багатоповерхових односекційних житлових будинків (Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4, Черга 5, будинок №5.2 по ГП) пласка неексплуатована, із застосуванням суміщених покриттів інверсійного типу з підвищеною шумоізоляцією, внутрішнім водовідведенням та огорожею висотою 0,6м.
На першому поверсі багатоквартирних односекційних житлових будинків №1.1; №1.2; №1.3 по ГП - Черга 1 та №5.1 та №5.2 по ГП – Черга 5 розташовані вбудовано-прибудовані комерційні (офісні) приміщення і вбудовані господарські приміщення.
Комерційні приміщення здаються в оренду. Орендарі при зміні призначення комерційних (офісних) приміщень здійснюють цю зміну у відповідності до чинного порядку і законодавства.
На першому поверсі багатоквартирних односекційних житлових будинків №2.1: №2.2; №2.3 по ГП – Черга 2; №3.1; №3.2; №3.3 по ГП- Черга 3; №4.1 та №4.2 по ГП – Черга 4 розташовані вбудовані господарські приміщення.
Вбудовані та вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення відділені від житлової частини житлових будинків перекриттям REI 45, стінами REI 120 та мають окремі входи і шляхи евакуації, ізольовані від житлової частини будинків (п.5.43 ДБН В.2.2-15:2019,Зміна №1).
На 1-му поверсі багатоквартирних односекційних житлових будинків розташовані технічні приміщення будинків (електрощитова, вузол вводу). Ці приміщення відділені протипожежними перегородками 1-го типу, від сходової клітки стінами REI 120.
Матеріали і конструкції зовнішніх стін, вікон і балконних дверей забезпечують нормативну теплоізоляцію та звукоізоляцію. Міжквартирні стіни, стіни сходових кліток і ліфтових шахт також відповідають вимогам щодо звукоізоляції. Біля стін сходової клітки та шахти ліфта розташовані нежитлові приміщення.
Висота житлових поверхів складає 2,800 м, висота 1-го поверху, де розташовані вбудовано-прибудовані офісні приміщення та вбудовані господарські приміщення, прийнята 3,900м (висота від підлоги до стелі 3,3м та 3,6м).
Громадська будівля. Підземно-надземний паркінг (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (відкритою автостоянкою з озелененням) (Черга 1, Пусковий комплекс 1.4. Будинок №1.4 по ГП)
Будинок №1.4 по ГП прибудований через деформаційний шов до Будинку №1.3 по ГП.
Громадська будівля 2-поверхова, призначена для розміщення на 1-му поверсі трьох підприємств торгівлі (магазинів непродовольчих товарів); на 2-му поверсі – офісних приміщень.
Ступінь вогнестійкості громадської будівлі – ІІ.
Клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Умовна висота – 3,620м.
Громадська будівля класифікується як малоповерхова – заввишки Н≥ 9м.
Висота поверхів 3,300м від підлоги до стелі.
Вхід в магазини непродовольчих товарів запроектовано через розпашні двостулкові двері, які обладнані тепловою завісою в холодну пору року. Ширина однієї стулки вхідних дверей 0,9м.
Вхід в офісну частину громадської будівлі влаштовано через тамбур, розмір якого відповідає вимогам ДБН В.2.2-40, та сходову клітку. Двері в тамбурі – розпашні. Ширина однієї стулки вхідних дверей – 0,9м. Сходова клітка типу СК 1 доступна для МГН і обладнана похилою підіймальною платформою для осіб з обмеженою рухливістю.
Загальна площа магазинів непродовольчих товарів – 252,08 м2, торговельна площа (60%) – 151,24 м2.
Кількість працівників в магазинах – 6 осіб. Кількість відвідувачів в магазинах (виходячіз норми 3 м2 торговельної площі на одного відвідувача) – 50 осіб.
Загальна площа офісних приміщень– 375,16 м2 , у т.ч. робочих приміщень – 328,08 м2.
Кількість робочих місць площею 7,5 м2 – 43 роб. м.
Громадська будівля забезпечена нормативною кількістю евакуаційних виходів.
Підземно-надземний паркінг (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (відкритою автостоянкою з озелененням)
Ступінь вогнестійкості– ІІ.
Клас наслідків (відповідальності) – СС2. Будівельні конструкції підземного паркінгу (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) розраховуються на надмірний тиск повітряної ударної хвилі 100 кПА.
Поверховість підземного паркінгу (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) – 1 підземний поверх.
Поверховість надземного паркінгу закритого типу – 1 поверх з експлуатованою покрівлею над нею, яка використовується для влаштування озеленення та відкритої автостоянки. Експлуатована покрівля з відкритою автостоянкою в поверховість не включається (п.5.14 ДБН В.2.3-15)
Висота підземного поверху 3,400м від підлоги до підлоги та 2,750м до низу виступаючих конструкцій.
Висота надземного паркінгу 3.450м від підлоги до верху експлуатованої покрівлі, 2,700м від підлоги до стелі.
Умовна висота – 3,470м.
Підземно-надземний паркінг (споруда подвійного призначення з властивостями сховища) з експлуатованою покрівлею (відкритою автостоянкою з озелененням) класифікується як малоповерхова будівля– заввишки Н≥ 9м.
Загальна площа підземного паркінгу–1369,66 м2
Загальна площа надземного паркінгу– 1309,9 м2
Місткість підземного паркінгу– 40 машино-місць для постійного зберігання легкових автомобілів мешканців житлових будинків. У підземному гаражі влаштовано 24 відособлених боксів (п.6.40; 6.46 ДБН В.2.3-15 із Змінами №1; №2; №3) та 16 відкритих паркомісць.
Місткість надземного паркінгу закритого типу – на 47 машино-місць, які призначені для постійного і тимчасового зберігання легкових автомобілів як мешканців житлових будинків і працівників і відвідувачів комерційних приміщень. У надземному гаражі влаштовано 26 відособлених боксів (п.6.40 ДБН В.2.3-15 із Змінами №1; №2; №3) та 21 відкритих паркомісць. У т.ч 4 м-м для автотранспорту МГН.
Місткість відкритої автостоянки на експлуатованій покрівлі паркінгу – 54 м-місць.
В’їзд-виїзд автомобілів у підземний паркінг передбачений по одній накритій ізольованій двосмуговій рампі шириною 5,8м, з поздовжнім ухилом 10% (для прямокутної частини рампи) та 13% (для криволінійної частини рампи із R внутрішнім – 3,9м; R зовні-нім – 11,2м).
Як споруда подвійного призначення підземний паркінг використовується в якості сховища у особливий період для мешканців території будівництва.
Для розміщення осіб, що укриваються, передбачене приміщення площею 1317,9 м2. Запроектовані допоміжні приміщення (санвузли чоловічий та жіночий, санвузол для МГН, душова, кімната матері і дитини, кімната прибирального інвентарю) та технічні приміщення (приміщення для баків запасу води; зона для розміщення вентиляційного обладнання).
Вхід-вихід у споруду подвійного призначення з властивостями сховища запроектовано через захисно-герметичнi ворота перед пандусом (рампою) на рівні підземного поверху, що вiдповiдають класу захисту сховища шириною 6м та через двоє герметичних дверей шириною 1,2м у тамбурах перед відкритими зовнішніми сходами. Радіус збору - 200м.
Відкриті зовнішні сходи мають вихід безпосередньо назовні, і використовуються як евакуаційні як для підземного паркінгу, так і для споруди подвійного призначення з властивостями сховища.
В’їзд-виїзд в надземний паркінг та на відкриту автостоянку запроектовано з вул. Чехова, з відкритого захищеного від опадів проїзду шириною 6м на відмітці 0,000м, який примикає до сусідніх житлових будинків №1.3; №2.3 по ГП. На першому поверсі означених житлових будинків запроектовані вбудовані нежитлові приміщення без вікон, до яких відстань від в‘їздів-виїздів не нормується.
Перед в’їздом-виїздом розміщено приміщення охорони і пожежного поста з виходом назовні, природним освітленням і санвузлом. Накопичувальний майданчик – на 4-5 атомобілів.
До експлуатованої покрівлі надземного паркінгу з експлуатованою покрівлею (Черга 1, будинок №1.4) примикають зовнішніми торцевими фасадами багатоквартирні односекційні житлові будинки із вбудованими нежитловими приміщеннями (Черга 1, Будинок №1.3 та Черга 2, Будинок №2.3 по ГП). Зовнішні стіни надземного паркінгу закритого типу з експлуатованою покрівлею розташовані від торцевих стін багатоквартирних односекційних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями №1.3; №2.3 по ГП на відстані 6,3м, що відповідає вимогам щодо протипожежних відстаней згідно таблиці15.2 ДБН Б.2.2-12.
Відкрита автостоянка на 54 машино-місць влаштована на експлуатованій покрівлі з озелененням надземного паркінгу, призначена для озеленення та тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців житлових будинків і працівників комерційних приміщень як з електричними двигунами, так і з двигунами внутрішнього згоряння. Відстані від парко-місць для автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до вікон житлових будинків складає 10м, що відповідає вимогам п. 4.15 ДБН В.2.3-15; ДБН Б.2.2-12 та з урахуванням приміток 3 і 4 додатка 10 ДСП 173.
В‘їзд-виїзд на автостоянку здійснюється через приміщення надземного паркінгу (п. 6.25 ДБН В.2.3-15:2007) по накритій неізольованій прямокутній двосмуговій рампі нормативної ширини, ухилу.
Запроектовані 2 евакуаційні виходи зовнішніми відкритими сходами, захищеними від опадів.
Надземний паркінг з експлуатованою покрівлею (Черга 4, Пусковий комплекс 4.3. Будинок №4.3)
Надземний паркінг (гараж) - закритого типу на 61 машино-місце, одноповерховий, призначений для постійного і тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців житлових будинків і працівників офісних приміщень. У надземному гаражі влаштовано 51 відособлених боксів (п.6.40 ДБН В.2.3-15 із Змінами №1; №2; №3) та 10 відкритих паркомісць, у т.ч. 4 м-м для автотранспорту МГН.
В’їзд-виїзд передбачений через шлагбаум з електронним ключем по відкритому з одного боку накритому проїзду шириною 6м.
Запроектовано 5 евакуаційних виходів нормативної ширини, які розташовані на нормативній відстані від місць зберігання автомобілів.
Відкрита автостоянка на 64 машино-місць влаштована на експлуатованій покрівлі з озелененням надземного паркінгу, призначена для озеленення та тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців житлових будинків і працівників офісних приміщень. В’їзд-виїзд на автостоянку здійснюється по накритій двосмуговій неізольованій рампі нормативної ширини, ухилу (Черга 1).
Евакуаційний виїзд з відкритої автостоянки (заїзд пожежної автодрабини) запроектований по накритій двосмуговій неізольованій рампі нормативної ширини, ухилу.
Запроектований евакуаційний вихід зовнішніми відкритими сходами, які захищені від опадів.
До зовнішньої торцевої стіни будинку №3.3 по ГП (Черга 3) та будинку №4.3 по ГП (Черга 4) примикає експлуатована покрівля надземного паркінгу закритого типу з експлуатованою покрівлею – Черга 4).
Зовнішні стіни надземного паркінгу закритого типу з експлуатованою покрівлею розташовані від торцевих стін багатоквартирних односекційних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями №3.3; №4.3 по ГП на відстані 6,3м, що відповідає вимогам щодо протипожежних відстаней згідно таблиці 15.2 ДБН Б.2.2-12.
У надземному паркінгу (Черга 1 та Черга 4) передбачено 8м-місць для автотранспорту МГН. У підземному, надземному паркінгу та на відкритій автостоянці (Черга 1 та Черга 4) передбачені не менше ніж 5% машино-місць від загальної кількості для паркування електромобілів. Такі місця обладнуються зарядними станціями для електромобілів.
Відстані від надземних гаражів та відкритих автостоянок легкових автомобілів(Черга 1 та Черга 4) до вікон житлових і громадських будинків прийняті згідно з ДБН Б.2.2-12 з урахуванням приміток 3 і4 додатка №10 ДСП 173, Для автостоянок і гаражів, призначених для зберігання легкових автомобілів як з електричними двигунами, так із двигунами внутрішнього згоряння, відстані слід визначати, виходячи з кількості машиномісць для зберігання автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (п. 4.15 ДБН В.2.3-15 із Змінами №1, №2, №3)
Опорядження будівлі/споруди (колір, матеріали опорядження фасадів, тощо)
Фасади будинків утеплені мінераловатними плитами, згідно теплотехнічного розрахунку та оздоблені структурною штукатуркою по технології «Сeresit».
Передбачене використання перфорованих HPL панелей для огородження балконів.
Декоративні елементи фасаду – метал з пофарбуванням.
Колір згідно паспорту опорядження фасадів.
Покрівля - пласка, неексплуатована , інверсійна, з гравійною засипкою.
Світлопрозорі конструкції з металопластикового профілю, колір згідно паспорту фасадів, склопакет енергозберігаючий 2-камерни, профіль 5-ти камерний.
Повітропроникність віконних конструкцій не менше 6 м3/год. м2; Водопроникність віконних конструкцій не менше - 600 ПА; Показник звукоізоляції не менше 36 дБА; Вітрове навантаження віконних конструкцій не менше 600 ПА;
При цьому приймаються наступні характеристики склопакетів: Rпр≥ 0,75 м2К/Вт, для зовнішніх дверейRпр=0,6 м2К/Вт.
Вхідні двері в квартири - металеві, посилені, протипожежні EI30.
Вхідні двері в будинок - металопластикові з кодовим замком.
Внутрішнє оздоблення приміщень
Приміщення квартир виконуються до чистого шару (штукатурка стін з керамоблоку, прокладання мереж, підведення комунікацій). Конструкція підлог виконується до чистових шарів.
Внутрішнє опорядження приміщень в місцях загального користування:
Приміщення загального користування : цементно-вапняний тиньк, пофарбування водоемульсійною фарбою (колір згідно дизайн-проекту); стеля - пофарбування водоемульсійною фарбою ;
Комерційні приміщення: стіни та стеля – затирка швів без оздоблення;
Технічні приміщення: цементно-вапняний тиньк , стіни та стелі фарбування водоемульсійною фарбою
(для вузла вводу керамічна плитка на всю висоту).
Приміщення паркінгів: стіни та стеля затирка швів без оздоблення
Конструктивні рішення
Засоби інженерного забезпечення
Згідно із Завданням на проектування розробити на подальших стадіях проектування
Водопостачання – згідно ТУ
Каналізіція господарсько-побутова – згідно ТУ
Каналізація дощова – згідно ТУ
Газопостачання – згідно ТУ
Дані про вид палива та попередні погодження щодо його використання:
Опалення і гаряче водопостачання квартир – від індивідуальних газових котлів.
Для комерційних приміщень передбачити влаштування електропалення, електробойлерів для приготування гарячої води (за необхідності).
Опалення господарських приміщень не передбачати.
Опалення підземного паркінгу (споруди подвійного призначення) не передбачати. Опалення сховища в особливий період - узгодити на наступних стадіях проектування.
Забезпечення доступності для інвалідів та маломобільних груп населення (МГН)
Для доступності МГН Ескізним проектом передбачено на ділянці будівництва, в приміщеннях житлових будинків, громадської будівлі, підземно-надземного паркінгу, відкритої автостоянки реалізовано ряд архітектурно-планувальних, інженерно-технічних, ергономічних, конструктивних і організаційних заходів, які відповідають нормативним вимогам із забезпечення доступності і безпеки МГН.
Для забезпечення умов безперешкодного пересування МГН в межах ділянки будівництва та на прилеглих ділянках передбачена відповідна організація рельєфу. Для руху пішоходів запроектовані проїзди, суміщені з тротуарами. Повздовжній уклон пішохідних шляхів не перевищує 5%, поперечний уклон не більше 1%.
Покриття пішохідних шляхів асфальтобетонне, яке суміщене з проїздом спецавтотранспорту до житлових будинків. Ширина пішохідних шляхів, придатних для МГН –6м, 1,5м; входи до будинків, покриття поверхонь шляхів пересування - з твердих міцних матеріалів, що не допускають ковзання; встановлення пандусів.
Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад висот бордюрів, бортових каменів уздовж газонів і озеленених майданчиків, що прилягають до шляхів пішохідного руху, не перевищує 0,04 м.
Вхід з поверхні землі на відм. -0,02м в запроектовані житлові будинки та у вбудовані нежитлові приміщення пристосований для МГН.
Розміри тамбурів на входах в житлові будинки та в громадські приміщення відповідають нормативним вимогам.
Зовнішні двері запроектовані на завісах з шириною полотна 0,9 м. Розміри дверей прийняті з врахуванням вимог щодо руху МГН.
Прозорі двері й огорожі виконуються з ударно міцного матеріалу. Висота проходу до низу конструкцій не менше 2,1 м. Глибина тамбурів у житлових будинках – не менше ніж 1,5м за ширини 2,2м, у громадських приміщеннях– не менше ніж1,8 м за ширини 2.2м.
Сходи в сходових клітках житлових будинків є доступні для МГН, запроектовані з шириною маршу і сходових площадок1, 35м. Ухил сходів 1:2. Уздовж обох боків усіх сходів встановлено огорожу висотою 0,9мз поручнями.
Ліфти в житловихбудинках - вантажепідйомністю 1000 кг, з розмірами кабін 2,1м х 1.4м є доступними для МГН.
На вхідних дверях до технічних приміщень, у яких небезпечно або категорично заборонене пере¬бування МГН, слід встановлювати запори, що виключають вільне проникнення всередину приміщення.
У сходових клітках Громадської будівлі та підземного паркінгу для пересування по них МГН влаштовуються похилі платформи.
В приміщеннях громадського призначення влаштовані універсальні санвузли для МГН.
У надземних паркінгах передбачено 8 м-м для автранспорту МГН розмірами 5.3м х 3.5м, які позначені відповідним маркуванням.
В кожному багатоквартирному односекційному житловому будинку на 2-му поверсі передбачені квартири для проживання МГН.
Протипожежні заходи
Планувальними обмеженнями на ділянці будівництва є червоні лінії вулиці Чехова, санітрано-захисна зона від будівель автостанції «Східна» на вул. Ватутіна, санітарні, побутові та протипожежні розриви до існуючих будівель та інженерних мереж.
Забезпечено доступ пожежних машин або пожежників з автодрабин та автопідйомників у будь-яку квартиру чи приміщення; відстань від краю проїздів до стін будівлі 5м для будівель з умовною висотою до 26,5м (ДБН Б.2.2-12:2019, п. 15.3.1). Ухил цих проїздів не перевищує 5˚ (8%) згідно ДБН Б.2.2-12:2019, п. 15.3.3. У зоні між будинком та проїздами, а також на відстані 1,5м від проїзду з протилежного боку від будинку відсутні рядково насаджені дерева, огорожі, повітряні лінії електропередач.
На відкриту автостоянку на експлуатованій покрівлі передбачено заїзд пожежної автодрабини по захищеній від опадів двосмуговій рампі (Черга 4).
Зовнішнє пожежогасіння передбачається від пожежних гідрантів.
Ступінь вогнестійкості усіх багатоповерхових односекційних житлових будинків – ІІ.
Ступінь вогнестійкості громадської будівлі – ІІ.
Ступінь вогнестійкості підземно-надземного паркінгу (споруда подвійного призначення) з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка) – ІІ
Ступінь вогнестійкості надземного паркінгу з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка) - ІІ
Протипожежні перешкоди
Багатоквартирні односекційні житлові будинки.
Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4, Черга 5.
У багатоквартирних односекційних житлових будинках вбудовані та вбудовано-прибудовані нежитлові приміщення відділені від житлової частини житлових будинків перекриттям REI 45, стінами REI 120 (п.5.43 ДБН В.2.2-15:2019, Зміна №1) та мають окремі входи і шляхи евакуації, які ізольовані від житлової частини будинків.
Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4, Черга 5. Багатоповерхові односекційні житлові будинки із вбудованими нежитловими приміщеннями зблоковані між собою через деформаційні шви між торцевими стінами класом вогнестійкості REI 120.
У кожному багатоквартирному односекційному житловому будинку площа квартир на поверсі не перевищує 500 м2.
Черга 1. Буд. №1.4 по ГП. Громадська будівля. Підземно-надземний паркінг (споруда подвійного призначення) з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка).
Громадська будівля -2-поверхова. Площа поверху в межах протипожежного відсіку становить 391, 96м2, що менше нормованої площі 4000 м2 згідно Таблиці 10.2 ДБН В.2.2-9.
Підземно-надземний паркінг (споруда подвійного призначення) з експлуатованою покрівлею (відкрита автостоянка) відділений від громадської будівлі протипожежними стінами1-го типу REI 150.
Підземний паркінг– одноповерховий, запроектований на 40 машино-місць, в тому числі на 16 відкритих паркомісць та 24 відособлених боксів (п. 6.46, п.6.40 ДБН В.2.3-15). Перегородки між боксами є протипожежними 1-го типу, суцільними (без прорізів). Ворота в боксах передбачені у вигляді сітчастого огородження з негорючих матеріалів, або повинні мати на висоті 1,4-1,6 м отвори розміром не менше ніж 300х300 мм для подавання засобів гасіння та здійснення контролю за протипожежним станом боксу.
Запроектовані машино-місця передбачені для постійного зберігання легкових автомобілів мешканців багатоквартирних житлових будинків.
На підземному поверсі розміщені технічні приміщення, які відділені від приміщень паркінгу протипожежними перегородками 1-го типу.
Передбачені допоміжні приміщення, які необхідні при використанні підземного паркінгу в якості сховища. Ці приміщення відділені від приміщень паркінгу протипожежними перегородками 1-го типу.
При використанні підземного паркінгу в якості сховища автотранспорт мешканців повинен звільнити паркувальні місця протягом 12 годин, у т. ч. з окремих боксів.
Передбачено 2 евакуаційні виходи безпосередньо назовні по зовнішніх сходах, які обладнуються похилою піднімальною платформою для осіб з обмеженою рухливістю. Вхід до цих сходів на рівні підземного поверху передбачений через тамбур.
В‘їзд-виїзд автотранспорту до підземного паркінгу запроектовано з рівня 0,000 ізольованою двосмуговою накритою рампою нормованого ухилу та ширини із воротами на рівні 0,000. Протипожежні стіни та пандус із класом вогнестійкості RЕІ 120.
Площа поверху одноповерхового підземного паркінгу (гаражу) в межах протипожежного відсіку становить 1369,66,25 м2, що менше нормованої площі 3000 м2 згідно Таблиці 7 ДБН В.2.3-15.
Надземний паркінг (гараж закритого типу) з експлуатованою покрівлею – одноповерховий.
Відкрита автостоянка на експлуатованій покрівлі не враховується в поверховість будівлі надземного паркінгу (п.5.14 ДБН В.2.3-15)
В гаражі розміщено 47 машиномісць, в тому числі 21 відкритих паркомісць та 26 відособлених боксів (п. 6.46, п.6.40 ДБН В.2.3-15). Перегородки між боксами є протипожежними 1-го типу, суцільними (без прорізів). Ворота в боксах передбачені у вигляді сітчастого огродження з негорючих матеріалів, або повинні мати на висоті 1,4-1,6 м отвори розміром не менше ніж 300х300 мм для подавання засобів гасіння та здійснення контролю за протипожежним станом боксу.
Машиномісця скомпоновані у 4 окремі блоки, в‘їзд-виїзд до яких передбачений з відкритого захищеного від опадів проїзду шириною 6м.
Запроектовані машино-місця передбачені для постійного та тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців багатоквартирних житлових будинків.
Технічні приміщення відокремлені від місць зберігання автомобілів протипожежними перегородками 1-го типу.
Запроектовано 4 евакуаційних виходів назовні.
Площа поверху одноповерхового надземного паркінгу (гаражу закритого типу) з експлуатованою покрівлею в межах протипожежного відсіку становить 1309,9 м2, що менше нормованої площі 10400 м2 згідно Таблиці 5 ДБН В.2.3-15.
Відкрита автостоянка на експлуатованій покрівлі надземного паркінгу – місткістю на 54 машино-місць і призначена для тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців багатоквартирних житлових будинків та працівників офісних приміщень, у тому числі запроектовано 12 машино-місць для електромобілів. На відкритій автостоянці передбачається встановлення електрозарядних станцій.
Передбачено 2 евакуаційних виходи по зовнішніх сходах безпосередньо назовні.
В‘їзд-виїзд на відкриту автостоянку (головний) запроектовано через приміщення надземного паркінгу (п. 6.25 ДБН В.2.3-15:2007) по накритій неізольованій прямокутній захищеній від опадів двосмуговій рампі (Черга 1). Другий (аварійний) виїзд передбачено по захищеній від опадів двосмуговій рампі (Черга 4).
Черга 4. Пусковий комплекс 4.3. Будинок №4.3 по ГП. (Надземний паркінг (гараж закритого типу) з експлуатованою покрівлею (відкритою автостоянкою).
Надземний паркінг (гараж закритого типу) з експлуатованою покрівлею – одноповерховий
Відкрита автостоянка на експлуатованій покрівлі не враховується в поверховість будівлі надземного паркінгу (п.5.14 ДБН В.2.3-15)
В гаражі розміщено 61машиномісць, в тому числі 10 відкритих паркомісць та 51 відособлених боксів (п. 6.46, п.6.40 ДБН В.2.3-15). Перегородки між боксами є протипожежними 1-го типу, суцільними (без прорізів). Ворота в боксах передбачені у вигляді сітчастого огродження з негорючих матеріалів, або повинні мати на висоті 1,4-1,6 м отвори розміром не менше ніж 300х300 мм для подавання засобів гасіння та здійснення контролю за протипожежним станом боксу.
Бокси скомпоновані у 5 окремих блоків, в‘їзд-виїзд до яких передбачений з відкритого захищеного від опадів проїзду шириною 6м.
Запроектовані машино-місця передбачені для постійного та тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців багатоквартирних житлових будинків.
Запроектовано 5 евакуаційних виходів.
Площа поверху одноповерхового надземного паркінгу (гаражу закритого типу) з експлуатованою покрівлею в межах протипожежного відсіку становить1622,01 м2, що менше нормованої площі 10400 м2згідноТаблиці 5 ДБН В.2.3-15.
Площа поверху одноповерхового надземного паркінгу (гаражу закритого типу) з експлуатованою покрівлею (Черга 1) разом з одноповерховим надземним паркінгом (гаражем закритого типу) з експлуатованою покрівлею (Черга 4) в межах протипожежного відсіку становить 1309,9 м2 + 1622,01м2 = 2935,03 м2 , що менше нормованої площі 10400 м2 згідно Таблиці 5 ДБН В.2.3-15.
Відкрита автостоянка на експлуатованій покрівлі надземного паркінгу – місткістю на 64 машино-місць призначена для тимчасового зберігання легкових автомобілів мешканців багатоквартирних житлових будинків та працівників офісних приміщень, у тому числі запроектовано 5 машино-місць для електромобілів. На відкритій автостоянці передбачається встановлення електрозарядних станцій.
Передбачено евакуаційний вихід по зовнішніх сходах безпосередньо назовні.
В‘їзд-виїзд на відкриту автостоянку (головний) запроектовано по захищеній від опадів неізольованій двосмуговій рампі (Черга 1). Другий (аварійний) виїзд передбачено по захищеній від опадів двосмуговій рампі (Черга 4).
Передбачено влаштування посилених вхідних дверей у квартири, металевих, протизламних згідно ДСТУ Б.В.2.6.11-97, сертифікованих за межею вогнестійкості з межею вогнестійкості EI≥ 30;
Всі прорізи в протипожежних стінах, перегородках, в технічних приміщеннях (електрощитових, тощо.), виходів на дах та інших інших, заповнені сертифікованими в Україні протипожежними дверима з відповідною межею вогнестійкості (E ≥ 30).
Протипожежні заходи по перетинанню інженерними комунікаціями протипожежних перешкод див. відповідні розділи проекту на стадії «П»
Протипожежні відстані між будівлями
Відстані між довгими фасадами зблокованих багатоповерхових односекційних житлових будинків (Черга 1, Черга 2, Черга 3, Черга 4) становить 27,8м, що відповідає вимогам щодо протипожежних відстаней між будівлями ІІ ступеню вогнестійкості (Таблиця 15.2 ДБН Б.2.2-12).
Відстань від торцевих стін багатоквартирних житлових будинків до стін надземних гаражів закритого типу становить 6,3м, що відповідає вимогам щодо протипожежних відстаней між будівлями ІІ ступеню вогнестійкості (Таблиця 15.2 ДБН Б.2.2-12).
Протипожежні відстані 9м від будівель ІІ ступеню вогнестійкості до меж відкритої автостоянки на експлуатованій покрівлі відповідають вимогам п. 15.2.10 ДБН Б.2.2-12:2019.
Відстань від стін ТП до зовнішніх стін Будинків №3.1 по ГП та №5.1 по ГП – 7м.
Шляхи евакуації
Багатоквартирні житлові будинки висотою 8-10 поверхів з площею квартир на поверсі до 500 м2:
- Сходові клітки типу СК1, ширина у просвіті сходових маршів 1,35м, ширина проміжних площадок 1,35м, ухил сходових маршів 1:2, які мають вихід назовні через тамбури;
- влаштування другого евакуаційного виходу з квартир розташованих вище 2-го поверху відповідно до вимог п. 8.10, пп.б) ДБН В.2.2-15-2019.
- огородження балконів і лоджій виконується з негорючих матеріалів.
- застосування негорючих і важкогорючих будівельних матеріалів для оздоблення приміщень сходових кліток, коридорів, вестибюлів, через які пролягають шляхи евакуації;
- влаштування в сходових клітках типу СК 1 віконних прорізівіз віконними створами та фрамугами, що відкриваються, площею не менше 1,2 м2;
- відкривання дверей в напрямку евакуації;
- всі проходи і виходи з будинків запроектовано згідно протипожежних норм;
- дотримання нормативних відстаней від дверей найбільш віддалених приміщень до евакуаційних виходів, розмірів коридору, сходових маршів і площадок та їх конструктивного виконання згідно вимог ДБН В.1.1-7:2016 і інших нормативних документів.
Громадська будівля 2-поверхова:
- Сходова клітка типу СК1, ширина у просвіті сходових маршів 1,35м, ширина проміжних площадок 1,35м, ухил сходових маршів 1:2.
- Влаштування другого евакуаційного виходу на експлуатовану покрівлю (відкриту автостоянку), яка має свої евакуаційні виходи.
Підземний паркінг на відм. -3,400м:
- Відкриті зовнішні сходи з виходом безпосередньо назовні, ширина у просвіті сходових маршів 1,20м, ширина проміжних площадок 1,20м, ухил сходових маршів 1:2. Вхід до сходів – через тамбур.
Надземний паркінг закритого типу на відм. 0,000м:
-Вихід безпосередньо назовні
Відкрита автостоянка на експлуатованій покрівлі надземного паркінгу на відм. 3,450м:
- Відкриті зовнішні сходи з виходом безпосередньо назовні, ширина у просвіті сходових маршів 1,2м ширина проміжних площадок 1,2м, ухил сходових маршів 1:2.
В сходових клітках запроектоване аварійне освітлення.
Відповідно до діючих нормативних документів, при ІІ -му ступені вогнестійкості будівлі конструкції та елементи будівлі мають такі мінімальні значення класів вогнестійкості та максимальні групи поширення вогню:
Протипожежне перекриття між вбудованими нежитловими приміщеннями та житловими поверхами (збірні залізобетонні плити товщиною 220мм з монолітними ділянками) - REI 45; МО
Міжповерхове перекриття житлових будинків (збірні залізобетонні плити товщиною 220мм з монолітними ділянками) - REI 45; МО
Міжповерхове перекриття громадської будівлі (монолітне залізобетонне товщиною 200 мм з капітелями) - REI 45; МО
Міжповерхове перекриття підземного паркінгу (монолітне з/бетонне з балками 250мм) - REI 120; МО
Експлуатована покрівля надземного паркінгу (монолітне з/бетонне перекриття) - REI 180 МО;
Колони, пілони надземного паркінгу (монолітні з/бетонні) - R 180 МО;
Колони, пілони 1-ших поверхів житлових будинків, громадської будівлі, підземного паркінгу (монолітні з/бетонні) - R 120; МО
Стіни несучі підземного паркінгу зовнішні та внутрішні (монолітні бетонні 300мм, 400мм) - REI 120, МО;
Стіни несучі, ліфтових шахт та сходових кліток (цегляні товщ. 380мм) - REI 120, МО;
Стіни самонесучі (цегляні товщ. 250мм - REI 60, МО;
Стіни самонесучі між господарськими приміщеннями (газобетонні) - REI 60, МО
Перегородки протипожежні (цегляні товщ. 120мм,) – ЕІ 45 з заповненням дверних прорізів - ЕІ 30;
Стіни ненесучі між коридорами і квартирами (цегляні товщ. 250 мм ) - REI 45; МО;
Стіни внутрішні не несучі (міжкімнатні перегородки: цегляні) – ЕІ 15 МО;
Внутрішні не несучі між комерційними приміщеннями (цегляні, газобетонні) – REI 60, МО
Протипожежні перегородки технічних приміщень (цегляні товщ. 120мм) – ЕІ 45, МО із заповнення прорізів протипожежними дверима ЕІ 30;
Протипожежні перегородки між відособленими боксами (газобетонні товщ. 100мм) – ЕІ 45, МО;
Сходові площадки, балки, марші сходових кліток – R 60;
Елементи суміщених покриттів – RE 30 (для плит, настилів), – R 30 (для балок).
Межа поширення вогню по будівельних конструкціях – М0.
Зовнішня поверхня облицювання зовнішніх стін – з негорючих матеріалів (ДБН В.1.1- 7:2016 п. 5.6). Утеплення зовнішніх стін – із негорючих мінераловатних плит.
Межа вогнестійкості вузла кріплення будівельної конструкції та місця її прилягання до інших конструкцій повинна бути не нижча за нормовану межу вогнестійкості самої конструкції (ДБН В.1.1-7:2016, п. 6.18).
Машинне відділення для обраних типів ліфтів не передбачається. Огороджувальні конструкції кабін ліфтів мають бути з негорючих матеріалів (п.7.3.23 ДБН В.1.1-7:2016).
Прорізи в перегородках 1-го типу захищені протипожежними дверима і клапанами 2-го типу. Загальна площа прорізів у протипожежних перешкодах не перевищує 25% (за винятком огороджувальних конструкцій ліфтових шахт).
Шляхи евакуації (коридори, холи, тамбури, канали, шахти, ніші для прокладання комунікацій), а також приміщення технічного та різного призначення, виділені протипожежними перегородками 1-го типу (ЕІ 45) та стінами ненесучими (REI 45) з заповненням прорізів протипожежними дверима 2-го типу (ЕІ 30).
Інженерні комунікації житлової частини, що проходять через вбудовані приміщення, прокладені у самостійних шахтах, обгороджених протипожежними перегородками 1-го типу.
Системи протипожежного захисту
Згідно із Завданням на проектування розробити згідно норм ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва, ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» на наступних стадіях проектування
Забезпечення надійності та безпеки
Будівлі, що проектуються, віднесені за класом наслідків (відповідальності) до СС2.
Можливі соціальні втрати від відмови оцінювалися в залежності від таких факторів ризику, як:
небезпека для здоров'я і життя людей;
неможливість організувати надання допомоги потерпілим при аваріях і стихійних лихах.
Згідно класу наслідків СС2 відповідно до нормативних експлуатаційних показників для конструктивних елементів прийнято наступний поділ на категорії:
А – фундаменти, балки фундаментні, колони, балки перекриття, плити перекриття, балки покриття, несучі стіни, прогони покриття, ліфтові шахти, сходові клітки (конструкції та елементи, відмова яких може призвести до повної непридатності до експлуатації будівлі (споруди) в цілому або значної її частини)
Б – стіни самонесучі, перегородки (конструкції та елементи, відмова яких може призвести до ускладнення нормальної експлуатації будівлі (споруди) або до відмови інших конструкцій, які не належать до категорії А)
В – перегородки (крім врахованих в пункті Б)..
Відповідно до поділу прийняті наступні коефіцієнти надійності за відповідальністю І та ІІ групи граничних станів для кожної категорії:
А – коефіцієнт надійності для І групи граничних станів 1,1; для ІІ групи граничних станів - 1.
Б – коефіцієнт надійності для І групи граничних станів 1,05; для ІІ групи граничних станів - 1.
В – коефіцієнт надійності для І групи граничних станів 1; для ІІ групи граничних станів – 0,975.
Прийняті комплексні проектні рішення, матеріали, конструкції, обладнання, інженерні мережі та системи забезпечують безпечну експлуатацію об’єкта протягом розрахункового терміну – 100 років, включаючи пожежну безпеку, санітарно-гігієнічні і екологічні вимоги, охорону праці, техніку безпеки.
За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що ескізний проект «Нове будівництво багатоквартирних житлових будинків із вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Ватутіна, 16Б в м. Вінниця» - розроблений відповідно до завдання на проектування та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, вимогам санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження; інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Розділи
