Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:3199-3356-0973-0616 Редакція №2 | 17.04.2023 | 3411.07 | |||
EM01:3199-3356-0973-0616 Редакція №1 | 17.04.2023 | 3411.07 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
12.05.2023 | 3268.194 | 2463.041 | 106.4 | 698.753 | 526.178 | 379.852 | 0 | 146.326 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Володимира Великого, 34 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ФРАНКІВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (04056121) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
З питань архітектури
|
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на вул. Володимира Великого 34 в м. Львові. Коригування» розроблений на замовлення Франківської районної адміністрації Львівської МР проектною організацією ТзОВ «НДІ «Дорожнє та цивільне проектування», кваліфікаційний сертифікат головного інженера Сипень Тарас Володимирович, серія АР№0019275, виданий 31.01.2021р.
Вихідні дані:
1. | Завдання на проектування; |
2. | Розрахунок класу наслідків (відповідальності); |
Характеристика об’єкта
Внутрішньоквартальна дорога по вул. Володимира Великого,34 по якій передбачається ремонт пішохідної зони за технічною класифікацією відноситься до категорії - проїзд.
В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи.
Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг пішохідних доріжок знаходиться в незадовільному стані.
Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників пішохідних доріжок за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення.
Будівельна довжина ділянки – 269 м
Проектно-кошторисна документація капітального ремонту дороги складена для забезпечення основних технічних параметрів з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018, використанням діючих нормативних документів.
При виконанні робіт необхідно суворо дотримуватись діючих норм і правил з техніки безпеки і охороні праці та облаштуванням місць роботи дорожніми знаками і огородженням.
План вулиці
Пішохідна доріжка розташована в умовах існуючої забудови. Проектна документація на капітальний ремонт розроблена з врахуванням існуючих параметрів вулиці в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018. Проектна вісь суміщена з існуючою.
Ширина доріжки 1,5 м. Похил пішохідних доріжок – 20 ‰
Будівельна довжина ремонту пішохідних доріжок - 269 м.
Поздовжній профіль
Поздовжній профіль запроектований з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018. Поздовжній профіль запроектований з врахуванням особливостей існуючого профілю проїзду та червоних ліній існуючої забудови.
Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Похили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.
Основні технічні показники поздовжнього профілю ділянки яка підлягає ремонту:
- максимальний поздовжній ухил – 5 ‰;
- мінімальний радіус опуклої кривої 600м.
Земляне полотно
Існуюче земляне полотно вулиці знаходиться в задовільному стані.
Ширина покриття 1,7-8,9 м.
Земляне полотно тротуару запроектовано згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018.
Технічні параметри вулиці дозволяють використати її для улаштування елементів благоустрою при мінімальних затратах.
Водовідведення
Водовідведення здійснюється за рахунок поздовжнього і поперечного похилу на проїзну частину дороги, де діє існуюча система водовідведення та в проектовані дощові колодязі.
Дорожній одяг
Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг тротуару з асфальтобетону та бетонних плит знаходиться в незадовільному стані.
Для покращення транспортно-експлуатаційних показників проектом передбачено підсилити дорожній одяг влаштувавши наступні конструкції дорожнього одягу:
Тип 1:
- улаштування корита;
- пісок крупнозернистий ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15;
- фракціонований щебінь ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,21;
- цементо-піщана суміш (1:3) ДСТУ Б В.2.7-23-95 - 0,04;
- фігурні елементи мощення ДСТУ Б EN 1338:2016 - 0,06
Тип 2:
- улаштування корита;
- пісок крупнозернистий ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15;
- фракціонований щебінь ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,20;
- цементо-піщана суміш (1:3) ДСТУ Б В.2.7-23-95 - 0,05;
- фігурні елементи мощення ДСТУ Б EN 1338:2016 - 0,06
Тип 3:
- улаштування корита;
- пісок крупнозернистий ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,10;
- фракціонований щебінь ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,10;
- цементо-піщана суміш (1:3) ДСТУ Б В.2.7-23-95 - 0,04;
- фігурні елементи мощення ДСТУ Б EN 1338:2016 - 0,06
Організація та безпека руху
Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв, проектом передбачається встановлення:
- дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021.
Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".
Щитки дорожніх знаків з листової сталі (алюмінієвого сплаву і пластику) згідно вимог ДСТУ 4100:2021.
Щитки знаків виготовляються з декапірованої листової сталі, покритою світлоповертальною плівкою згідно з вимогами ДСТУ 4100:2021.
Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".
Розмітка проїзної частини передбачена згідно з ДСТУ 2587:2021 "Розмітка дорожня" і доповнення від 09.08.2002 №479 та виконується зносостійкою нітрофарбою АК-111 світлоповертальною із використанням склокульок згідно з п. 1.2.1 і п. 1.2.4.
Заходи з пожежної безпеки
Під час капітального ремонту дороги проектом передбачено дотримання вимог пожежної безпеки на ділянках виконання робіт і робочих місцях, згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
Доступність території об’єкту для маломобільних груп населення
Вимоги щодо забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення встановлені державними будівельними нормами — ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».
На початку і вкінці ділянок влаштування тротуару, при перетині з’їздів та в місцях пішохідних переходів передбачено влаштування пандусів для забезпечення можливості пересування мало мобільних груп населення. Висоту бортового каменю в місцях влаштування пандусів прийнято 2 см. В місцях влаштування пішохідних переходів та в’їзди у двори влаштовується понижений бордюр . Висоту бортового каменю в цих місцях прийнято 4 см. Також передбачено укладання спеціальних тактильних смуг, що є важливим інструментом в орієнтації в просторі незрячих людей .
Оцінка впливу на навколишнє середовище
Відповідно до ДБН А.2.2.3-2014 (п.8.1 та п.6 Додаток Д), ДБН А.2.2-1:2021, матеріали ОВНС розроблені в обсязі у відповідності до розділу 5 ДБН А.2.2-1:2021 та який був визначений замовником і генпроектувальником при складанні Завдання на розроблення матеріалів ОВНС.
Проїзна частина і тротуари, що підлягають капітального ремонту знаходиться в межах населеного пункту, згідно ДБН В.2.3-5:2018 та завдання замовника віднесені до проїзду. Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є зруйноване асфальтобетонне покриття. Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.
Для визначення впливу на навколишнє середовище проектованої діяльності розроблений розділ ОВНС в складі Пояснювальної записки, де було визначено всі впливи на навколишнє середовище, а саме: на атмосферне повітря, на водні ресурси, земельні ресурси, утворення відходів, вплив на соціальне та техногенне середовище, вплив на рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти.
За результатами розгляду проектної документації встановлено, що зазначена проектна документація розроблена без порушення вихідних даних на проектування та чинних вимог державних будівельних норм.
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 17 квітня 2023р. всього: | тис. грн. | 3 411,070 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 2 593,941 |
- устаткування | тис. грн. | 106,400 |
- інші витрати | тис. грн. | 710,729 |
- понесені витрати замовника згідно довідки №35-вих-47562 від 20.04.2023р. всього: | тис. грн. | 526,178 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 379,852 |
- устаткування | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 146,326 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на «12» травня 2023р. складає всього: | тис.грн. | 3 268,194 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 2 463,041 |
- устаткування | тис. грн. | 106,400 |
- інші витрати | тис. грн. | 698,753 |
- понесені витрати замовника згідно довідки №35-вих-47562 від 20.04.2023р. всього: | тис. грн. | 526,178 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 379,852 |
- устаткування | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 146,326 |
- на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього: | тис. грн. | 2 742,016 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 2 083,189 |
- устаткування | тис. грн. | 106,400 |
- інші витрати | тис. грн. | 552,427 |
Висновки
В ході проведення експертизи проєктної документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» у експертів виникли зауваження до проектних рішень, які було усунуто за погодженням із замовниками і проектувальником, у проект внесені зміни та доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.
Затверджую:
ТОВ «Укрекспертиза груп» Ростислав ГЕБУРА
(Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року)
Головний експерт проекту Роман ПЕЛЕХ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №005957
Відповідальний експерт проекту Олександр ТАРАНОВ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004868
Відповідальний експерт проекту Володимир СОРБАТ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №002547
Відповідальний експерт проекту Олег МАСЛЯК
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004759
Відповідальний експерт проекту Володимир ГЕЛЬ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004498
Відповідальний експерт проекту Олександр СТЕПАНОВ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004398
Відповідальний експерт проєкту Мар’яна ДІМБРОВСЬКА
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004641
Архітектор Ярослав ЗАЯЦЬ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АА №000386
