Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0683-7485-4670-9000
Версія документу
№4
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№9/23 від 31.10.2023
Орган, що видав
ТОВ "Укрекспертбудпроект" (41839133) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Житлові будинки з об’єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами по вул. Сагайдака, 101 в Дніпровському районі м. Києва" (Коригування. І черга будівництва. 8-й та 9-й пускові комплекси)
Код проектної документації
PD01:0455-0525-1888-4806 Зміни №4 №ПБ-100 від 2023-04-03 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІСЬКБУДІНВЕСТ") / Наявні експертизи: EX01:0683-7485-4670-9000
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
КОТВИЦЬКИЙ ВАЛЕНТИН ЛЕОНТІЙОВИЧ (АЕ 005923, АР 020267, АР 006201 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , вул. Сагайдака, 101 в Дніпровському районі м.Києва не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДАРНИЦЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ" (04012299)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Борівський Дмитро Героімович (АЕ 006064, АЕ 005270, АЕ 004051, АЕ 007251)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОТВИЦЬКИЙ ВАЛЕНТИН ЛЕОНТІЙОВИЧ (АЕ 005923, АР 020267, АР 006201)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Низова Ірина Василівна (АР 003158, АЕ 006270)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРТАВЦЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 006568, АЕ 000258, АР 017821, АР 000484, АР 000110)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
РУСЕЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 005277)
Відповідальний експерт З питань архітектури
Хохлов Михайло Олександрович (АА 000146)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Бутов Євген Сергійович

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0455-0525-1888-4806
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІСЬКБУДІНВЕСТ" (31175387)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.1 Гаражі наземні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
03.04.2023
Номер проектної документації
ПБ-100
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Житлові будинки з об’єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами по вул. Сагайдака, 101 в Дніпровському районі м. Києва» (Коригування. І черга будівництва. 8-й та 9-й пускові комплекси) розроблений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІСЬКБУДІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ: 31175387, юридична адреса: 04073, м. Київ, вул. Семена Скляренка, буд. 17).


Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2.

Сукупний показник – СС3.


Головний архітектор проекту – Чапенко Ігор Леонідович (кваліфікаційний сертифікат серія АА № 002149  виданий 30.05.2014 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації № 2850 від 19.07.2019 р.).


Замовник будівництва –  ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДАРНИЦЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ» (код ЄДРПОУ: 04012299, юридична адреса: 02002, м. Київ, вул. Маланюка Євгена, буд. 101).


  Підстави для проектування:

-  детальний план території, затверджений рішенням Київської міської ради від 16.12.2005 р. № 608/3069;

-  архітектурно-планувальне завдання (АПЗ) від 16.10.2003 р. № 03-0677  та додатків до АПЗ від 04.04.2006 р. № 20-745, від 23.11.2007 р. № 20-744;

-  висновок Головного управління містобудування та архітектури від 25.11.2002 р. № 18-3533 щодо умов використання земельної ділянки та наявності містобудівних обмежень та обтяжень для погодження місця розташування земельної ділянки;

-  лист ВАТ «Київпроект» ДП «Інститут генерального плану м. Києва» від 13.03.2017 р. № 727 щодо роз’яснення з приводу включення частини території заводу до складу зеленої зони м. Києва;

-  рішення Київської міської ради від 31.08.2021 р. № 2249/2290 «Про поновлення приватному акціонерному товариству «Дарницький комбінат будівельних матеріалів і конструкцій» договору оренди земельних ділянок від 21 березня 2006 року № 66-6-00328 (зі змінами)»;

-  договір про укладання договору оренди земельних ділянок на новий строк від 19.11.2021 р., зареєстрований в реєстрі за № 875;

-  технічні умови, надані відповідними службами;

-  завдання на проектування (коригування), затверджене замовником.

Проект «Житлові будинки з об’єктами соціально-культурного призначення і підземними паркінгами по вул. Сагайдака, 101 у Дніпровському районі м. Києва» був розроблений ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІСЬКБУДІНВЕСТ» у 2006 році. За результатами розгляду проектної документації спеціалізованою державною організацією «Київська міська служба Української інвестиційної експертизи» проект був рекомендований до затвердження (експертний звіт від 26.12.2007 р.). Проектом передбачалось будівництво житлових будинків з вбудованими приміщеннями громадського призначення, а також спортивного комплексу, загальноосвітньої школи, двох дитячих дошкільних закладів та вбудовано-прибудованих паркінгів.

З 2008 року на території земельної ділянки розпочато будівництво об’єкту на підставі дозволу на виконання будівельних робіт від  24.04.2009 р.  № 1335-Дн/Р.

У 2016 році зазначений проект був скоригований в частині виділення черг будівництва (експертний звіт ТОВ «УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» від 18.03.2016 р. № 3-156-15-ЕП/КО). Проектом передбачалось будівництво житлових будинків з об’єктами соціально-культурного призначення та підземно-надземними паркінгами з виділенням одинадцяти черг будівництва.

Проект «Житлові будинки з об’єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами по вул. Сагайдака, 101 в Дніпровському районі м. Києва» /Коригування/ І черга будівництва був розроблений ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІСЬКБУДІНВЕСТ». За результатами розгляду проектної документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» проект був рекомендований до затвердження (експертний звіт від 11.03.2019 р. №0005-4299-19/УЕБ/Б).

Відповідно до затвердженого завдання на друге коригування в частині виділення черг будівництва у 2021 році проектна документація була скоригована (експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТБУДПРОЕКТ» від 20.12.2021 р. № 61/21). Передбачалось здійснювати будівництво житлових будинків з об’єктами соціально-культурного призначення і підземними паркінгами за одинадцятьма чергами будівництва, з розподілом на пускові комплекси.

У 2023 році за рішенням замовника  було здійснено третє коригування в частині виділення черг будівництва (експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТБУДПРОЕКТ» від 31.10.2023 р. № 10/23.

На час проведення даної експертизи прийняті в експлуатацію об’єкти:

І черга будівництва:

- 1-й пусковий комплекс: житловий будинок №22-25 з вбудовано-прибудованим паркінгом №36; 2-й пусковий комплекс: ТП (споруда №40.1); 3-й пусковий комплекс: житловий будинок №30 з вбудовано-прибудованим паркінгом №43-а; 4-й пусковий комплекс: ТП (споруда №40.2) відповідно до сертифіката ІУ123220125301 від 31.01.2022 р.

- 5-й пусковий комплекс: житловий будинок №31 відповідно до сертифіката ІУ123221222446 від 27.12.2022 р.

При цьому загальнобудівельні роботи по об’єкту завершені на 90%. Ведуться роботи по облицюванню фасадів будівель, облаштуванню покриття покрівель, частково внутрішнього опорядження та інженерного забезпечення.

 Даним коригуванням згідно затвердженого завдання на проектування (коригування), виконано коригування І черги будівництва в частині спорудження відкритого паркінгу №31в на 431 машино-місце та влаштування споруд торгівлі (10 павільйонів), що призвело до зміни кількості пускових комплексів.

Скоригованим проектом передбачено здійснювати будівництво І черги будівництва з розподілом на 9 пускових комплексів, а саме:

І черга будівництва передбачена з розподілом на пускові комплекси:

-  1-й пусковий комплекс – будівництво 26-поверхового житлового будинку № 22-25 з вбудовано-прибудованим паркінгом № 36 на 139 машино-місць;

-  2-й пусковий комплекс – будівництво трансформаторної підстанції ТП (споруда № 40.1);

-  3-й пусковий комплекс – будівництво 26-поверхового житлового будинку № 30 з вбудовано-прибудованим паркінгом № 43-а на 178 машино-місць;

-  4-й пусковий комплекс – будівництво ТП (споруда № 40.2);

-  5-й пусковий комплекс – будівництво 17-поверхового житлового будинку № 31;

-  6-й пусковий комплекс – будівництво 2-поверхового супермаркету № 31А з підземним паркінгом на 80 машино-місць;

-  7-й пусковий комплекс – будівництво РП-ТП-40.9 (споруда № 41);  

-   8-й пусковий комплекс – будівництво відкритого паркінгу №31в на 431 машино-місце;

-  9-й пусковий комплекс – влаштування споруд торгівлі (10 павільйонів).

Проектні рішення житлових будинків (№ 22-25, № 30, № 31), супермаркету (№ 31А), ТП (№40.1, № 40.2) та РП-ТП-40.9 (№ 41), а також прилеглої до них територій залишаються без змін. Внутрішньодворові простори забезпечуються необхідними майданчиками для відпочинку дорослих, ігор дітей, занять фізкультурою, господарськими майданчиками та гостьовими автостоянками, з урахуванням проектних рішень скоригованого проекту.

Коригування проекту не призвело до змін заходів щодо забезпеченості доступності, зручності, інформативності і безпеки осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення та змін до генерального плану.

Коригування проекту не порушує забезпечення нормативних умов інсоляції та санітарно-гігієнічних норм.

Проектом передбачено дотримання вимог щодо забезпечення економії енергії та енергетичної ефективності  будівель, зменшення споживання енергії у будівлях відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 та ДБН В.1.2-11:2021.

 

Відкритий паркінг є складовою забудови земельної ділянки загальною площею 21,5177 га, що знаходиться у Дніпровському адміністративному районі міста Києва по вулиці Сагайдака, 101.

Ділянка безпосередньо примикає до Русанівської протоки з західної сторони, з півночі - до Русанівських садів, зі сходу та півдня - до існуючої багатоповерхової житлової забудови.

На час вишукувань в межах ділянки не зафіксовано жодних небезпечних процесів та явищ, що можуть впливати на зміну навколишнього середовища.

Глибина сезонного промерзання ґрунтів – 0,7 - 0,9 м.

Розрахункова сейсмічність - 5 балів.

Будівля паркінгу відповідає терміну експлуатації – 100 років.

 Запроектований відкритий багаторівневий паркінг являє собою 7-поверхову будівлю, що складається з монолітного залізобетонного каркасу з ядрами жорсткості у вигляді сходово-ліфтового вузла, другої окремої сходової клітини, а також колон та діафрагм жорсткості.

Загальна кількість машино-місць – 431 (в тому числі для зберігання автомобілів осіб з інвалідністю). Паркінг має два окремих в’їзди. В'їзд на 1-й поверх паркінгу здійснюється з внутрішньоквартального проїзду і орієнтований на вул. Микільсько-Слобідську. Рух автомобілів між поверхами здійснюється по похилих перекриттях, ухил яких дорівнює 6%, ширина проїздів - не менше 6,10 м.

В'їзд та вхід в паркінг організовано без перепадів підлоги для зручності користування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. На 1-му поверсі біля в'їзду знаходиться приміщення охорони з санвузлом, сходова клітка типу СК1, що має безпосередній вихід назовні, та вантажний ліфт (пожежний), який має зупинки з 1-го по 7-й поверхи, крім експлуатованої покрівлі. Також в іншій частині будівлі паркінгу (розосереджено) розташована сходова клітка типу СК1, що має безпосередній вихід назовні.

Покрівля – плоска, експлуатована. Водовідведення з покрівлі запроектовано у водоприймальні воронки з електричним підігрівом, з підключенням їх у закриту систему внутрішніх водостоків та відведенням у мережу дощової каналізації.

Конструктивна схема паркінгу - монолітний залізобетонний каркас з плоскими плитами перекриття і вертикальними елементами: колонами, діафрагмами та ядрами жорсткості у вигляді сходових та ліфтових вузлів. Система елементів жорсткості сприймає горизонтальні навантаження на будівлю і забезпечує загальну стійкість будівлі. Плоскі плити перекриття виконують функцію горизонтальних дисків, що перерозподіляють горизонтальні навантаження між колонами та елементами жорсткості.

Фундаменти – пальові, буроін’єкційні. Основою пальових фундаментів служить шар ІГЕ 7. Палі сполучаються з ростверком шарнірно. Буроін’єкційні палі армуються просторовими арматурними каркасами із робочою арматурою класу А500С та поперечною арматурою класу А240С. Арматурний каркас має спеціальні фіксатори для забезпечення захисного шару бетону на стовбурі палі 100 мм. Матеріал палі - бетон класу С20/25, за водонепроникненням - W6, за морозостійкістю - Р200.

Фундаментна плита (ростверк) - суцільна плита з монолітного залізобетону. Монолітний залізобетонний ростверк армується в'язаними сітками. Армувальні сітки у верхній і нижній зонах плит є безперервними по всій площині, з місцями підсилення. В місцях спирання монолітних конструкцій (колон, стін) встановлюється додаткова поперечна арматура та влаштовуються арматурні випуски під наступні конструкції. З'єднання стержнів в межах перекриття виконується внапуск.

Діафрагми, ядра жорсткості, несучі стіни - монолітні залізобетонні.

Перекриття і покриття - монолітні залізобетонні, безбалочні.

Сходові марші і площадки - монолітні залізобетонні.

З метою захисту від корозії проектом передбачена гідроізоляція підземних конструкцій та фарбування відкритих поверхонь металоконструкцій емаллю (в 2 рази) по шару ґрунтування.

В будівлі відкритого паркінгу запроектовані окремі системи господарсько-питного, поливального та протипожежного водопроводу.

Відкритий паркінг приєднується до внутрішньомайданчикових мереж 2-ма вводами. На вводі водопроводу влаштовується загальний водомірний вузол з лічильником та двома обвідними лініями, одна лінія з яких запроектована з електрозасувкою.

Господарсько-питне водопостачання відкритого паркінгу здійснюється без встановлення насосного обладнання. Система господарсько-питного водопроводу (приміщення охорони) прийнята – тупиковою. Гаряча вода в приміщенні охорони передбачається від водонагрівача.

Проектом передбачається влаштування на кожному поверсі відкритого паркінгу двох  пожежних шаф з встановленням 2-х пожежних кран-комплектів 65 мм, з діаметром сприску наконечника пожежного ствола 19 мм,  довжиною рукавів 20 м, при висоті компактної частини струменя 12,0 м та продуктивністю струменя із пожежного кран-комплекту 5,2 л/с. У шафах пожежних кран-комплектів передбачено встановлення двох ручних вогнегасників.

Полив прибудинкової території об’єкта здійснюється від окремої системи поливального водопроводу.

Внутрішній протипожежний водопровід відкритого паркінгу запроектовано системою «сухотруб». Протипожежний водопровід паркінгу здійснюється за допомогою насосної установки. В приміщені насосної станції після підвищувальної установки передбачено додатково дві електрозасувки Ду80 мм, які автоматично відкриваються при пожежі. Система протипожежного водопроводу паркінгу прийнята кільцевою.

Система самопливної каналізації запроектована для відведення побутових стоків від санітарного вузла приміщення охорони.

Паркінг не опалюється. Технічні приміщення відкритого паркінгу (приміщення охорони, санвузла, насосної, електрощитової, машинного приміщення ліфта) опалюються за рахунок електричних конвекторів.

Для забезпечення та підтримання нормованих параметрів повітря у технічних приміщеннях паркінгу проектом передбачається влаштування систем загальнообмінної припливно-витяжної вентиляції з природнім та механічним спонуканням.

Джерело  електропостачання - ПС-110/10  «Воскресенська» ТП-10/0,4 «40.2». Точка забезпечення електропотужності - РУ-10 кВ ПС-110/10  «Воскресенська».

Проектом передбачена установка щитів облікових ЩОР-1, ЩОР-2, ввідно-розподільчого пристрою ВРП для живлення електроспоживачів об'єкту, а також розподільчого пожежного щита ЩПС з АВР для живлення споживачів 1-ї категорії електропостачання, протипожежних установок, охоронної сигналізації, евакуаційного освітлення. Встановлення щитів ЩОР-1, ЩОР-2, ВРП, ЩПС передбачено в приміщенні електрощитової на 2 поверсі паркінгу. Комерційний облік електричної енергії здійснюється в щитах обліково-розподільчих ЩОР-1, ЩОР-2 трифазними лічильниками трансформаторного включення.

У паркінгу передбачено робоче загальне освітлення у всіх приміщеннях, аварійне освітлення безпеки - в технічних приміщеннях, аварійне евакуаційне - на  шляхах евакуації, ремонтне - в технічних приміщеннях. Напруга робочого та аварійного електроосвітлення -220 В, ремонтного - 24 В.

Електропостачання електроприймачів виконано від мережі з глухозаземленою нейтраллю 380/220 В з системою заземлення ТN-C-S.

7-поверховий паркінг має І ступінь вогнестійкості.

Пожежна безпека паркінгу забезпечується: розміщенням об’єкту на нормативній протипожежній відстані від житлових та громадських будинків, забезпеченням проїзду для пожежної техніки, використанням будівельних матеріалів з відповідними класами вогнестійкості і групами поширення вогню по них, забезпеченням системами зовнішнього та внутрішнього пожежогасіння, захистом будівель системами протипожежного захисту.

До складу систем протипожежного захисту будівлі паркінгу входять: система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), система централізованого пожежного спостерігання. автоматична система водяного спринклерного пожежогасіння, система протидимного захисту, автоматизація систем протипожежного захисту та інженерних систем, задіяних при пожежі, сигналізація довибухонебезпечної концентрації паливних газів, а також блискавкозахист.

 Будівлі одноповерхових споруд торгівлі (10 павільйонів) мають в плані форму квадрата. Архітектурні рішення комплексу передбачають поєднання окремих павільйонів в дві симетричні групи.

Конструктивна схема павільйонів – каркасна. Несучі елементи каркасу - металоконструкції (колони, ферми) оброблені протипожежним покриттям. Фундаменти - монолітна армована плита виконана по  бетонній підготовці з бетону С8/10, товщиною 100 мм.

Зовнішні стіни торговельних павільйонів – декоративні оздоблювальні панелі по металевому каркасу, в поєднанні з облицювальною цеглою (в частині цоколя), з утепленням мінераловатними плитами. З внутрішньої сторони - зашити листами вологостійкого гіпсокартону у два шари. Заповнення віконних прорізів – вікна з алюмінієвим профілем з двокамерними склопакетами.

Павільйони забезпечені мережами  водопостачання (передбачена кільцева система В1) та каналізації. Для організації обліку води запроектовано водомірний вузол із встановленням регулятору та датчику тиску, і модему для дистанційного передавання інформації. Для уникнення електрохімічної корозії, трубопроводи виконуються з поліетиленових та ПВХ труб. У колодязях та камерах передбачається гідроізоляція внутрішніх поверхонь та влаштування водотривкого замка при закладанні труб. Приготування гарячої води здійснюється за допомогою електричних водонагрівачів, які облаштовуються у кожному торговельному павільйоні.

Джерело тепло- та холодозабезпечення павільйонів – електричні мережі. Система опалення - повітряна з використанням електричних опалювальних приладів.  Системи вентиляції запроектовані з механічним та природнім спонуканням. Теплоізоляційні матеріали, які застосовано в проекті, відповідають діючим нормативним документам.

Для підтримання оптимальних умов внутрішнього середовища в основних приміщеннях павільйонів у теплий період року, проектом передбачено системи кондиціонування. Джерело холодопостачання - фреонові (R410A) компресорно-конденсаторні блоки, які забезпечують холодоносієм внутрішні блоки спліт-систем та секції охолодження припливних систем.

Джерело електропостачання - ПС-110/10 «Воскресенська» ТП-10/0,4 «40.2». Точка забезпечення потужності - РУ-10 кВ ПС-110/10  «Воскресенська». Категорія по надійності електропостачання – ІІ. Система заземлення – TN-C-S. Для захисту людей від ураження електричним струмом передбачається автоматичне вимкнення живлення, рівняння потенціалів, захисне заземлення та захисне відключення ПЗВ. Для освітлення приміщень прийнято систему загального освітлення. Світильники передбачені з світлодіодними лампами.

Споруди павільйонів мають ступінь вогнестійкості – ІІІб. На шляхах евакуації опорядження стін і стелі, покриття підлог - з негорючих матеріалів. У системі зовнішньої теплової ізоляції проектом передбачено застосування негорючих матеріалів (НГ). Несучі елементи каркасу металоконструкції павільйонів (колони, ферми) оброблені протипожежним покриттям. У пожежонебезпечних господарських та технічних приміщеннях  перегородки передбачені протипожежними 1-го типу з класом вогнестійкості ЕІ 45 хвилин.

До комплексу торговельних будівель передбачені проїзди з твердим покриттям для пожежних автомобілів. Розміщення споруд павільйонів на ділянці виконано з урахуванням забезпечення нормативних протипожежних розривів.

Зовнішнє пожежогасіння в проекті забезпечується від пожежних гідрантів, запроектованих на мережах водопостачання попередніх пускових комплексів першої черги.

 Проектні рішення відповідають вимогам пожежної безпеки відповідно до ДБН В.1.1-7:2016, що спрямовані на обмеження поширення пожежі, забезпечення безпечної евакуації людей; забезпечення гасіння пожежі та проведення рятування людей під час пожежі; застосування систем протипожежного захисту.

Проект розроблено відповідно до вимог ДБН В.1.2-4:2019. Пристосування об'єктів під захисні споруди здійснюється у відповідності з будівельними нормами і правилами та нормативними документами.

 На атмосферне повітря будуть впливати викиди від функціонування відкритого паркінгу. Максимальні концентрації усіх забруднюючих речовин у атмосфері не перевищують значень ГДК. Максимальні концентрації усіх забруднюючих речовин у приземному шарі атмосфери не перевищують значень ГДК.

Суттєвий вплив на геологічне, водне та повітряне середовища, ґрунти, мікроклімат, на тваринний та рослинний світ при експлуатації відсутній. Збір, збереження та вивезення побутових та будівельних відходів для знешкодження передбачено спеціалізованими організаціями, що виключає вплив відходів на навколишнє середовище в районі розміщення об’єкту.

При проведенні будівельних робіт вплив тимчасовий, залишковий вплив всіх джерел впливу в межах нормативів.

Захисні заходи, що застосовані у проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.

Проектом визначені методи виконання будівельно-монтажних робіт, потреби в будівельних машинах і механізмах, тимчасових будівлях і спорудах, енергоресурсах, потреби робочих кадрів, трудовитрат будівництва.

Будівельно-монтажні роботи виконуються в два періоди: підготовчий та основний.

Тривалість будівництва: 8 пускового комплексу становить 16 міс., в т.ч. підготовчий період - 2 місяці, 9 пускового комплексу - 3 місяці.

 У процесі проведення експертизи проекту було зроблено ряд зауважень та пропозицій по окремих розділах проекту, які були доведені письмово до замовника і авторів проекту. Після опрацювання зауважень внесені необхідні зміни та доповнення до проекту.


Розділи