Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРЕМКИ-БУД" (40571961) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
НАУМЕНКО АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА (АР 001773, АЕ 004709) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОГОСЛОВА ГАЛИНА ФЕДОТІВНА (АЕ 004249) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проєкт «Будівництво житлової та громадської забудови з автовокзалом на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі м. Києва» (Коригування ІХ та Х черг будівництва) розроблений у 2025 році ТОВ «АРХІМАТИКА» (01054, м. Київ, вул. Тургенєвська, 38), ГАП ‒ Жандаров О. С. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 000376 від 21.09.2012; свідоцтво про підвищення кваліфікації № 4645 від 29.07.2022), на замовлення ТОВ «ТЕРЕМКИ-БУД» на підставі:
− містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 08.08.2011 № 8781/0/18/009-11;
− завдання на коригування ІХ та Х черг будівництва, затвердженого замовником.
Проєкт «Будівництво житлової та громадської забудови з автовокзалом на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі м. Києва» був розроблений у 2011 році, розглянутий ДП «Укрдержбудекспертиза» (експертний звіт № 00-2374-11/ЦБ від 21.12.2011), на підставі якого отримано дозвіл на виконання будівельних робіт Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві від 28 грудня 2011 року № КВ 11411117510 (у 2019 році отримано дозвіл на виконання будівельних робіт Державної архітектурно-будівельної інспекції України № ІУ 11313192071167 від 26 липня 2019 року).
Зазначеним проєктом планувалося будівництво комплексу в 11 черг.
Коригування 1-ї черги будівництва було виконано у 2013 році та рекомендовано до затвердження експертним звітом ДП «Укрдержбудекспертиза» № 00-1985-12/ЦБ від 18.05.2013.
ТОВ «Українська будівельна експертиза» розглядалось коригування проєкту з наданням таких звітів:
- коригування ІІ та ІІІ черг будівництва - експертний звіт від 01 серпня 2018 р. № 3-101-18-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування ІV‒ХІ черг будівництва - експертний звіт від 18 березня 2019 р. № 3-481-18-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування 2К ІІІ черги будівництва - експертний звіт від 26 липня 2019 р. № 3-203-19-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування VI черги будівництва – експертний звіт від 18 червня 2019 р. № 3-086-19-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування V та ХІ черг будівництва - експертний звіт від 13 жовтня 2020 р. № 3-154-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування ХІ черги будівництва - експертний звіт від 20 листопада 2020 р. № 3-155-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування ІV та VІІ черг будівництва - експертний звіт від 21 січня 2021 р. № 3-202-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування 2 І черги будівництва - експертний звіт від 19 лютого 2021 р. № 3-166-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування VІІ черги будівництва - експертний звіт 07 липня 2022 р. № 3-012-22-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування ХІ черги будівництва − експертний звіт від 16 серпня 2022 р. № 3-050-22-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проєкту;
- коригування XI черги будівництва – експертний звіт від 07 квітня 2025 р.
№ 3-063-24-ЕП/КО з рекомендацією до затвердження проєкту.
- коригування XI черги будівництва – експертний звіт від 02 вересня 2025 р.
№ 7-098-25-ЕП/КО з рекомендацією до затвердження проєкту.
Нинішнім коригуванням проекту внесено зміни в IX чергу будівництва:
− 3-й п. к. − вилучено ТП (№ 95 за ГП);
− 5-й п. к − вилучено ТП (№ 87 за ГП);
− 4-й п. к − вилучено ТП (№ 290 за ГП);
Внесено зміни в X чергу будівництва:
− вилучено житловий будинок № 22 за ГП;
− вилучено одну житлову секцію 22312 житлового будинку № 223с за ГП;
− вилучено житловий будинок 223b за ГП;
− вилучено одну житлову секцію 02105 житлового будинку № 21за ГП,
натомість запроєктовано надземний шестирівневий паркінг відкритого типу (№ 22 за ГП) місткістю 361 машино-місце, з урахуванням 35-метрової охоронної зони від паркінгу до житлової забудови згідно з ДБН Б.2.2-12: 2019;
− додано ТП 95 за ГП;
− додано ТП 87 за ГП.
Частково змінилась площа забудови будинків.
У зв’язку зі зміною чисельності населення житлового комплексу відкориговані кількість, площі прибудинкових майданчиків та автостоянок.
Таким чином, на території 1−5-го пускових комплексів X черги було виключено два житлові будинки №№ 22, 223b, та одна секція у житловому будинку №№ 21 та одна секція у житловому будинку № 223b і на їх місцях передбачено паркінг відкритого типу з охоронною зоною в 35 м та дві трансформаторні підстанції (№№ 95 та 87 за ГП). Внесені зміни у схеми благоустрою та вертикального планування стосовно забудови паркінгу, кількість та межі черг залишились без змін.
Склад ІХ та Х черг будівництва після коригування має нижчезазначену структуру:
ІХ черга будівництва:
− 1 п. к. ‒ паркінг № 69а;
− 2 п. к. ‒ паркінг № 69b;
Х черга будівництва:
− 1 п. к. – житловий будинок № 21 (секції 02101, 02102, 02103, 02104);
− 2 п. к. – житловий будинок № 22 (секції 02201, 02202, 02203) (виключено);
− 3 п. к. – житловий будинок № 223a (секції 22301, 22302, 22303, 22304, 22305);
− 4 п. к. – житловий будинок № 223b (секції 22306, 22307, 22308) (виключено);
− 5 п. к. – житловий будинок № 223с (секції 22309, 22310, 22311);
− 6 п. к. – житловий будинок № 224а (секції 22401, 22402, 22403);
− 7 п. к. – житловий будинок № 224b (секції 22404, 22405, 22406);
− 8 п. к. ‒ паркінг № 78;
− 9 п. к. ‒ паркінг № 22;
− 10 п. к. – ТП № 95;
− 11 п. к. – ТП № 87.
За розрахунком, наведеним у матеріалах проєкту, погодженим замовником, будівля паркінгу відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Конструктивна схема будівлі паркінгу – монолітний безригельний каркас із діафрагмами жорсткості.
Просторова жорсткість і стійкість каркаса забезпечується сумісною роботою системи, утвореної вертикальними елементами каркаса (колонами, діафрагмами жорсткості) і горизонтальними, незмінними у своїй площині, жорсткими дисками перекриття.
Фундаменти − плитно-пальові.
Палі – буроін’єкційні, Ø420 мм, ℓ = 10 м. В основі паль прийняті ґрунти ІГЕ 5а.
Ростверк − монолітний залізобетонний, висотою 450 мм, та ростверки (під окремо розташовані кущі паль) висотою 0,8 м.
Підвальні підпірні стіни – з монолітного залізобетону.
Колони – переріз за розрахунком.
Діафрагми – товщиною 200 мм.
Перекриття − товщиною 200 мм, над колонами виконуються капітелі.
Сходи – із збірних маршів, площадки – монолітні залізобетонні.
Зовнішні мережі водопостачання та каналізації виконуються для об’єкта в цілому згідно з ТУ ПрАТ АК «Київводоканал» на водопостачання № 13981 від 28.02.2022, ТУ ПрАТ АК «Київводоканал» на каналізування № 13941 від 28.02.2022 і ТУ Головного управління транспорту та зв’язку на підключення до мережі дощової каналізації та влаштування автопід’їзду № 190-1-11 від 15.12.2011(термін дії ТУ подовжено).
Водопостачання та каналізування надземного паркінгу (№ 22 за ГП) передбачається від внутрішньомайданчикових мереж, запроєктованих для попередніх черг будівництва.
Зовнішнє пожежогасіння забезпечується від раніше запроєктованих пожежних гідрантів, які встановлюються на проєктованій водопровідній мережі в колодязях від попередніх чергах об’єкта.
До паркінгу проєктується два вводи водопроводу зі сталевих емальованих труб Ø159 × 4,5, які розраховані на пропускання кожним трубо проводом сумарної витрати води на господарсько-питне водопостачання, внутрішнє та автоматичне спринклерне пожежогасіння.
У надземному паркінгу запроєктовані окремі системи господарсько-питного та протипожежного водопроводу.
Для обліку витрат води на господарсько-питне водопостачання на вводі в будівлю у приміщенні насосної станції передбачається загальний водомірний вузол.
Проєктом також передбачається окремий водомірний вузол для урахування витрат води на полив території.
Відгалуження до системи автоматичного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу паркінгу передбачені від загальних вводів у будинок перед загальним водомірним вузлом.
Необхідний тиск у системі господарсько-питного водопостачання забезпечується гарантованим тиском у зовнішній мережі.
Для забезпечення необхідного тиску в системі протипожежного водопроводу застосовується насосна установка.
Мережа внутрішнього пожежогасіння неопалюваного паркінгу прийнята сухотрубною. На трубопроводах подачі води до цієї мережі в приміщенні насосної станції пожежогасіння встановлюються засувки з електроприводом.
Відкриття засувок на трубопроводах подачі води до сухотрубної мережі внутрішнього пожежогасіння передбачено від кнопок, встановлених біля пожежних кранів паркінгу.
Відведення побутових стічних вод від санітарно-технічних приладів санвузла охоронців передбачено до внутрішньоквартальної мережі, що проєктується.
Відведення дощових і талих вод з покрівлі будівлі передбачається закритою системою внутрішніх водостоків у зовнішню мережу дощової каналізації, що проєктується. Водостічні воронки на покрівлі прийняті з електрообігрівом.
Для відведення стічних вод, які виникають після спрацювання систем внутрішнього та автоматичного пожежогасіння неопалюваного шестиповерхового паркінгу, а також, дощових вод, які заносяться на підлогу паркінгу від косого дощу та на колесах автотранспорту, передбачено дренажну систему дощової каналізації.
Для відведення стічних вод на першому та підземному поверхах передбачено трапи та лотоки, на решті поверхів − отвори в перекритті з решітками.
Стічні води від трапів на поверхах вище відм. 0,000 відводяться самопливною мережею до зовнішньої мережі дощової каналізації, що проєктується.
Відведення стічних вод від трапів та лотоків на відм. мінус 1,110, які розташовані нижче поверхні землі, передбачається окремою мережею з випуском в один колодязь. Для запобігання підтопленню на кінці трубопроводу на вході в колодязь встановлюється механічний запірний пристрій − каналізаційний затвор із засувкою.
На випусках дощової каналізації зовні будівлі встановлюються сепаратори нафтопродуктів.
Проєктом передбачено опалення і вентиляцію окремих службових і технічних приміщень відкритого наземного паркінгу.
Опалення передбачається за допомогою електричних конвекторів для приміщення охорони, санвузла для охорони, насосної, електрощитової, реманентної, ліфтових холів.
Вентиляція для паркінгу відкритого типу не передбачається.
У приміщенні охорони передбачено приплив зовнішнього повітря за допомогою припливної установки, до складу якої входить електрокалорифер, а витяг здійснюється через санвузол. Вентиляція приміщень насосної та електрощитової - комбінована: механічна витяжка та природний приплив крізь ґрати в дверях.
Викид повітря із санвузла передбачено вище покрівлі.
Розрахункове електричне навантаження паркінгу становить 440,7 кВт.
У проєкті передбачені ВРП 1…3, які живляться від РУ-0,4 кВ ТП-10/0,4 кВ кабелями розрахункових перерізів.
Проєктом передбачається робоче, аварійне (безпеки та евакуаційне) та ремонтне на 12 В електроосвітлення приміщень. Електроосвітлення приміщень виконується світильниками із світлодіодними лампами.
Живлення робочого електроосвітлення та електрообладнання виконується кабелями з мідними жилами з ізоляцією, яка не поширює горіння, має помірну димоутворювальну здатність та є малонебезпечною за токсичністю продуктів горіння, типу ВВГнгд. Живлення аварійного електроосвітлення і протипожежних пристроїв виконується кабелями з мідними жилами з вогнестійкою безгалогеновою ізоляцією марки FLAМЕ-X 950 (N) HXH180/E30 (90), які прокладаються на підтримувальних вогнестійких системах класу Е-30 (Е-90) та зберігають функціональність протягом 30 та 90 хвилин, відповідно.
Проєктом передбачається диспетчеризація інженерного обладнання та сигналізація загазованості.
Проєктом передбачається облаштування паркінгу проводовим мовленням і телекомунікаційними системами, що забезпечує ІР-телефонію та Інтернет.
Відповідно до коригування проєкту наведені принципові рішення щодо організації будівництва.
Земляні роботи виконуються екскаваторами «зворотна лопата» з ємністю ковша 1,13-1,3 м3.
Улаштування фундаментів з буроін’єкційних паль виконується за допомогою універсальної бурової установки типу Bauer.
Бетон на будівельний майданчик завозиться автобетонозмішувачами. Подавання бетону в монолітні конструкції виконується за допомогою бетононасосів.
Монтажні роботи виконуються гусеничним краном вантажопідйомністю 46 т та автомобільними кранами вантажопідйомністю 10 т та 6,3 т.
Загальна тривалість будівництва ІХ черги залишається без змін.
Загальна тривалість будівництва Х черги регламентується тривалістю 9 п. к. і становить 18,5 місяців.
Коригування проєкту не призводить до несприятливого впливу на умови проживання людей у будинках. За проєктом передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.
Оскільки за завданням на проєктування кількість машино-місць для автомобілів з електричними двигунами становить 91 м.-місце (25% від загальної кількості машино-місць), відстань від будівлі паркінгу відкритого типу до житлових будинків прийнята 35 м - як для паркінгу з кількістю до 300 м.-місць, що відповідає положенням п. 10.8.8 ДБН Б.2.2-12:2019, таблиця 10.6.
Розміщення та проєктні площі нормативних прибудинкових майданчиків відкориговано у відповідності до оновлених розрахункових показників кількості мешканців.
Усі технічні приміщення венткамер та насосні − звукоізольовані, фундаменти під обладнанням виконуються плаваючими.
На робочій стадії проєкту передбачено виконати уточненні розрахунки звукового тиску та вжити необхідні заходи для його зменшення.
Після виконання пусконалагоджувальних робіт слід виконати вимірювання звукового тиску і, в разі необхідності, вжити додаткові заходи для забезпечення його нормативних значень.
Передбачена проєктом схема сміттєвидалення відповідає вимогам ДСанПіН 145-2011 «Державні санітарні норми та правила утримання територій населених місць». Для видалення сміття на ділянці запроєктовані наземні та підземні контейнери.
Для планованої діяльності було проведено оцінку впливу на довкілля згідно з вимогами Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», за результатами якої отримано висновок з оцінки впливу на довкілля (щодо матеріалів «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з вбудованими приміщеннями громадського призначення, дитячих дошкільних закладів, початкової та загальноосвітніх шкіл, напівпідземних та багатоповерхових надземних паркінгів та поліклініки на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1 а, 1 в, обмеженої вул. Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі м. Києва», виданий Департаментом екологічної безпеки та дозвільно-ліцензійної діяльності Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 15.10.2019 № 7-03/12-20197114043/1, згідно з яким провадження планованої діяльності є допустимим.
У порівнянні з попередніми рішеннями у відкоригованому проєкті відбулися незначні зміни, тому відкоригований проєкт не потребує повторної оцінки впливу на довкілля згідно з вимогами Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та п. 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля».
Разом з тим, екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у висновку Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 15.10.2019 № 7-03/12-20197114043/1, враховані у матеріалах проєкту.
Відповідно до «Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (зі змінами), у складі проєктної документації в частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля, розроблено розділ проєкту «Оцінка впливів на навколишнє середовище», (ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроєктованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.
Будівля надземного паркінгу − відкритого типу, передбачена ІІІ ступеня вогнестійкості. Усі конструкції сходових кліток передбачені як для будівлі ІІ ступеня вогнестійкості.
Площа поверху паркінгу відповідає нормативній з одним протипожежним відсіком. Для евакуації відвідувачів передбачено дві сходових клітки СК-1 з безпосереднім виходом назовні. З цокольного поверху передбачено два евакуаційних виходи, один з яких передбачений по сходах, що ведуть безпосередньо назовні. Відстані від найбільш віддаленої точки для зберігання автомобілів до найближчого евакуаційного виходу з поверху по сходах типу СК-1 не перевищують 60 м.
Для забезпечення доступу пожежно-рятувальних підрозділів на покрівлю передбачено два виходи, один з яких − зовнішньою пожежною драбиною, типу П1.
Приміщення паркінгу обладнуються автоматичною системою пожежної сигналізації, оповіщенням людей про пожежу та управлінням евакуювання, автоматичною системою спринклерного водяного пожежогасіння, внутрішнім та зовнішнім пожежогасінням. Будівля паркінгу захищається системою блискавкозахисту.
У складі проєкту розроблено розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту».
Решта проєктних рішень у зв’язку з нинішнім коригуванням проєкту не змінюються і детально описані у додатку до експертного звіту від 31 серпня 2018 р. № 7-236-17-ЕП/КО/1.
Розділи
