1 редакція від 06.05.2025 2 редакція від 08.05.2025

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6565-2031-6597-2429
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№033-05-25/МН від 06.05.2025
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво під’їзних автомобільних доріг до ВЕУ ВЕС «Полонина Руна» на території Тур’є-Реметівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (біля села Липовець). Основна магістраль
Код проектної документації
PD01:1663-6352-6647-1356 Зміни №2 №10-10/2024-4 від 2024-10-10 (видав МIЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ IНСТИТУТ) / Наявні експертизи: EX01:6565-2031-6597-2429
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Тур'є-Реметівська територіальна громада (UA21100210000026937) , на території Тур’є-Реметівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (біля села Липовець) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРЯНИЙ ПАРК ТУРЯНСЬКИЙ" (45043898)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1663-6352-6647-1356
Орган, що видав
МIЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ IНСТИТУТ (42703169)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування, проектування
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.10.2024
Номер проектної документації
10-10/2024-4
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовники: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТРЯНИЙ ПАРК ТУРЯНСЬКИЙ».

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ», місцезнаходження: 03038, м. Київ, вул. Казимира Малевича 8.

Головний інженер проекту (ГІП) – Полежай Олександр Олегович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №014670).

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №033-1903-25/МН, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       листа про те, що Містобудівні умови та обмеження не надаються, виданого Відділом містобудування, архітектури, військового обліку та цивільного захисту Тур’є-Реметівсьої сільської ради Ужгородського району від 28.04.2025 року, реєстраційний номер в ЄДЕССБ LC01:0676-4766-9469-3064, номер листа 03;

-       технічного завдання на розроблення проектної документації, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником від 17.02.2025 року;

-       договору оренди землі №28 від 12.03.2025 року (на земельну ділянку з кадастровим номером 2123284500:02:019:0048 загальною площею 4,3650 га) та Витягу з Державного реєстру речових прав від 14.03.2025 року індексний №417988989, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 3105546821232;

-       договору оренди землі №29 від 12.03.2025 року (на земельну ділянку з кадастровим номером 2123284500:02:019:0049 загальною площею 0,8100 га) та Витягу з Державного реєстру речових прав від 14.03.2025 року індексний №417994747, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 3105566121232;

-       договору оренди землі №37 від 12.03.2025 року (на земельну ділянку з кадастровим номером 2123283000:02:029:0005 загальною площею 3,1429 га) та Витягу з Державного реєстру речових прав від 14.03.2025 року індексний №417885425, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 3030227321232;

-       договору оренди землі №21 від 12.03.2025 року (на земельну ділянку з кадастровим номером 2123286300:02:012:0006 загальною площею 1,6552 га) та Витягу з Державного реєстру речових прав від 14.03.2025 року індексний №417906348, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 3026486821232;

-       договору оренди землі №23 від 12.03.2025 року (на земельну ділянку з кадастровим номером 2123284500:02:019:0041 загальною площею 1,7168 га) та Витягу з Державного реєстру речових прав від 14.03.2025 року індексний №417927112, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 3034892521232;

-       топографо-геодезичного знімання території в М 1:500, виконаного ПП «Закарпатський інститут землеустрою» у грудні 2024 році;

-       технічного звіту з інженерно-геологічних робіт №10-10/2024-В-ПР-АД-ІГ-ТЗ, виконаного у 2024 році.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС1.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Полежая Олександра Олеговича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №014670).

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

Основні проектні рішення

Метою наданого проекту є нове будівництво під’їзних автомобільних доріг до ВЕУ ВЕС «Полонина Руна» на території Тур’є-Реметівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (біля села Липовець). Основна магістраль.

Проектом передбачено будівництво в одну чергу.

Автомобільна дорога

Проектом передбачено будівництво під’їзної дороги до ВЕС, траса якої прокладена по гірському масиві «Полонина Руна» з використанням існуючої дороги з бетонних плит до руїн військового комплексу «Барс», ремонт якої буде проведено у рамках проекту.

Ділянка проектування знаходиться в адміністративних межах Тур’є-Реметівської об’єднаної територіальної громади з адміністративним центром в с. Тур’ї-Ремети, Ужгородського району, Закарпатської області.

Ділянка знаходиться за межами населених пунктів на просторах Гірського масиву Полонини Руни.

Початок траси дороги ПК 0+00,00 знаходиться у кв. 3 лісництва «Шипот» Філії «Ужгородське лісове господарство» ДП «Ліси України» та відповідає ПК 45+55,15 Лісової дороги, кінець траси ПК 77+85,78 знаходиться біля ВЕУ 27 поблизу до с. Липовець.

Від ПК 42+60,00 до ПК 71+60,00 траса проходить з максимальним використанням існуючої дороги з бетонних плит до руїн військового комплексу «Барс».

Довжина проектної ділянки складає 7785,78 м.

Вся ділянка автомобільної дороги проходить поза межами населеного пунктів.

Дорога відноситься до IV-в категорії у відповідності до вимог СНіП 2.05.07-91 «Промисловий транспорт».

Розрахункову швидкість прийнята 20 км/год.

Проектна ділянка має 41 кут повороту. Мінімальний радіус кривої в плані – 30 м.

Ширина земляного полотна прийнята і складає з двох смуг руху, шириною 3 м та узбіччя 2х1,0м, з розширенням на ділянках кривих у плані, залежно від радіусу кута повороту.

Відсипання насипів проводиться механізованим способом ґрунтом з розроблених виїмок. Присипні узбіччя досипаються ґрунтом від розробки виїмки 5 гр. ґрунту. По складності розробки траса дороги в основному характеризується 3 або 5 групами ґрунтів.

Узбіччя укріплюються щебенево піщаною суміщу С1 товщиною 0,12 м.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з підошви насипу на глибину 20 см.

На ділянках, де крутизна схилу від 1:5, проектом передбачено нарізання уступів. На ділянках, де крутизна укосу до 1:5, проектом передбачено розпушення укосу на глибину 0,30 м.

Узбіччя укріплюються щебенево-піщаною суміщу С1, товщиною 0,12 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 161 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

  - опуклих – 400 м;

  - увігнутих – 400 м.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя.

Для перепуску води через земляне полотно автомобільної дороги передбачено влаштування:

– водопропускної зб. труби, діаметром 500 мм – 2 шт. / 24 м;

– водопропускної зб. труби, діаметром 800 мм – 5 шт. / 60 м.

Для запобігання розмиву укосів земляного полотна біля вхідних і вихідних русел водопропускних труб, що влаштовуються на основній дорозі, передбачено їх укріплення несортованим крупним каменем розміром не менше 30 см.

Рух пішоходів у даному напрямку відсутній. Зважаючи на це, заходи щодо доступності об’єкту для осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення не передбачені.

Проектом передбачено один тип дорожнього одягу. Запроектована конструкція дорожнього одягу має загальний модуль 256 МПа (потрібний 207 МПа, таким чином, коефіцієнт запасу міцності складає 1,24).

Тип 1 Новий дорожній одяг:

Ґрунт земляного полотна – суглинок щебенистий, твердий з включенням щебню та жорстви 30-40%;

- Щебінь фр. 400-700 мм. ДСТУ 9177-2:2022 - 0,40 м;

- ЩПС.С4. ДСТУ 9177-3:2022 - 0,36 м;

- ЩПС.С1. ДСТУ 9177-3:2022 - 0,12 м.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Розділи