Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:1414-7873-9522-5031 Редакція №1 | 27.11.2024 | 114152.977 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
09.12.2024 | 112315.849 | 88228.991 | 0 | 24086.858 | 87112.148 | 72593.457 | 14518.691 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Полтавська обл., Лубенський район, Лубенська територіальна громада (UA53040030000088898) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1723375 (Т-17-14) Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582 - км5+890 Чорнухинського (Лубенського) району Полтавської області | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (41984916) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
Дубова Вікторія Олександрівна (АЕ 002854, АЕ 004831) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення |
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ШНАЙДЕР АЛЬОНА СЕРГІЇВНА (АР 014694, АЕ 005433) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва – ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області»
Генеральний проектувальник – ТОВ «СК АВТОСТРОЙ»
Головний інженер проекту - Жинчін А.В., кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.
Вихідні дані:
- завдання на проектування (коригування), затвердженого Замовником;
- розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта;
- лист Замовника від 18.01.2024 № 106/01-16 з додатком щодо необхідності коригування проєктно-кошторисної документації;
- лист №1422/01-16 від 23.06.2021р. ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області»;
- лист № 01-03/994 від 26.05.2021р. Служби автомобільних доріг у Полтавській області;
- технічні умови №4641/14 від 08.06.2022р. (коригування №4319/14 від 04.08.2021р.), наданих ВТВ АТ «Полтавагаз»;
- технічний звіт "Обстеження мосту через р. Многа на автомобільній дорозі обласного значення О 1723375 Чорнухи – Лубни на км 3+365" виконаний ТОВ «ВАРТО» у березні 2021 р.;
- звіт про науково-дослідну роботу, виконаний Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом;
- копія експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА»;
- копія експертного звіту № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки).
Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.
Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км 1+582 - км5+890 Чорнухинського району Полтавської області» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № НС/4-2112-19/КП від 28.12.2019р., виданий ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП». Даний проект коригувався в 2021 році та отримав експертний звіт № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА». Також даний проєкт коригувався вдруге в 2023 році та отримав позитивний експертний звіт № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
На об’єкті будівництва виконані наступні роботи:
1. Підготовчі роботи виконані в повному обсязі;
2. Дорожній одяг та укріплення узбіччя виконано в повному обсязі крім
підходів до мосту ПК33+65 (ділянка ПК33+20,4 - ПК33+46,9; ПК33+83,1 -
ПК34+12,5 довжиною L=55,9)
3. Організація дорожнього руху:
- Улаштування дорожніх знаків в повному обсязі;
- Улаштування дорожньої розмітки в повному обсязі крім ділянки на
підходах та самому мосту;
- Улаштування металевого бар’єрного огородження в повному обсязі
крім ділянки на підходах до мосту.
Даним коригуванням передбачено коригування наступних розділів робочого проєкту: Автомобільна дорога, Організація дорожнього руху, Міст на ПК33+65, Кошторис, а саме:
Коригуванням розділу «Автомобільна дорога» передбачено:
- Зміна конструкції дорожнього одягу до підходів мосту на ПК33+65.
- Влаштування трьох посадкових майданчиків за автопавільйонами.
Коригуванням розділу «Організація дорожнього руху» передбачено:
- Додаткове улаштування металевого бар’єрного огородження на підходах до мосту ПК33+65
Коригуванням розділу «Міст на ПК33+65. Пояснювальна записка. Будівельні рішення.» передбачено:
- у процесі виконання будівельних робіт виявлено, що одна балка (плита) прогонової будови має дефекти та втратила свою несучу здатність, тому необхідний монтаж нової балки (плити) прогонової будови мосту;
- уточнено обсяги з влаштування деформаційних швів мосту;
- скориговано розширення насадок моста, відповідно до виявленого розміщення паль берегових опор;
- переглянуто конструкцію гідроізоляції прогонової будови моста.
Коротка характеристика об’єкту
Траса вишукувань знаходиться в межах Придніпровської низовини. Абсолютні відмітки рельєфу змінюються в межах близько +101 ÷ +118м.
Значення автомобільної дороги – дорога місцевого значення
Строк служби дорожнього одягу – 13 років
Мінімальний радіус в плані – 30м (в зв’язку з займанням цінних земель залишається існуючий радіус з введенням обмеження швидкості руху до 30 км/год).
Максимальний поздовжній похил – 79‰.
Розрахункова швидкість руху – 90 км/год поза межами населених пунктів; 60 км/год по населеному пункту.
Кількість примикань – 24 шт (покриття влаштовується в межах радіусів примикань, а через врахування технології виконання робіт – тип конструкції дорожнього одягу відрізняється).
Кількість штучних споруд – 2 з/б мости та 6 з.б. водоперепускних труб.
Загальний об’єм оплачуваних земляних робіт – відсутній.
Кількість автобусних зупинок – 4 шт.
Район будівництва характеризується наступними
природно-кліматичними умовами:
Клімат помірно-континентальний, середня річна температура +7,6°С, середня температура січня становить -5,4°С, липня +20,5°С. Річна кількість опадів сягає 640 мм. Кліматологічні показники наведено за ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія», пункт спостереження Лубни.
Згідно з картою архітектурно-будівельного кліматичного районування територія відноситься до північно-східного району.
За дорожньо-кліматичним районуванням траса територія відноситься до району У ІІ.Р.4.
Нормативна глибина сезонного промерзання, визначена за розділом 7 ГБН В.2.3-37641918-559:2019, складає 100 см.
Дорожній одяг
Конструкція дорожнього одягу Тип 1 ПК15+82-ПК31+08 (L=1526м)
Проєктуємий дорожній одяг (посилення):
- Щебенево-піщана суміш ЩПС С-7 (скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів) - 0,09м
- МДХР.КВ.Кз.М20. (ЩПС С-7-70%, 3,0% цементу,2,0% бітумної емульсії) асфальтоукладачем - 0,22 м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 - 1,0л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,05 м
Проектуємий дорожній одяг (поширення):
- Щебенево-піщана суміш С-7 (скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів) – 0,27м
- МДХР.КВ.Кз.М20. (ЩПС С-7-70%, 3,0% цементу, 2,0% бітумної емульсії) асфальтоукладачем - 0,22 м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 - 1,0л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,05 м
Конструкція дорожнього одягу Тип 2 ПК31+08-ПК33+20,4; ПК34+12,5-ПК58+90 (L=2689,90м)
Проєктуємий дорожній одяг (посилення):
- Щебенево-піщана суміш ЩПС С-7 (скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів) - 0,09м
- МДХР.КВ.Кз.М20.ДСТУ 8976:2020 (ЩПС С-7-70%, 3,0% цементу, 2,0% бітумної емульсії) асфальтоукладачем - 0,22 м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 - 1,0л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,05 м
Проектуємий дорожній одяг (поширення):
- Щебенево-піщана суміш С-7 (скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів) – 0,27м
- МДХР.КВ.Кз.М20. (ЩПС С-7-70%, 3,0% цементу, 2,0% бітумної емульсії) асфальтоукладачем - 0,22 м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 - 1,0л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,05 м
Конструкція дорожнього одягу Тип 3
Пересічення і примикання
- Щебенево-піщана суміш С-7 (скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів) – 0,13м
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,05 м
Конструкція дорожнього одягу Тип 4
Зупинкові майданчики
- Щебенево-піщана суміш ЩПС С-7, - 0,09м
- МДХР.КВ.Кз.М20.ДСТУ 8976:2020 (ЩПС С-7-70%, 3,0% цементу, 2,0% бітумної емульсії) асфальтоукладачем - 0,22 м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 1,0л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10м
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 , H=0,05м
Конструкція дорожнього одягу Тип 5
Посадкові майданчики
- Щебенево-піщана суміш ЩПС С-7, - 0,15м
- Покриття АСГ.Щ.Пщ.Г.НП.I. - 0,05м
- Укріплення узбіччя
- Досипання узбіччя матеріалом від розбирання - 0,09 м
- Щебенево-піщана суміш С-7 (скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів) – 0,09 м
Конструкція дорожнього одягу на підходах до мосту ПК33+65 ПК33+20,4 - ПК33+46,9; ПК33+83,1 - ПК34+12,5 (L=55,9)
Проєктуємий дорожній одяг посилення на підходах до мосту
- Вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміш С-7 - 0,09
- Щебенево-піщана суміш ЩПС-С7, укріплена цементом, марка матеріалу М 20 - 0,22
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 - 0,8л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,3л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,05
Проектуємий дорожній одяг посилення на перехідній плиті
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Вирівнюючий шар з крупнозернистого асфальтобетона, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 hср - 0,19
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий крупнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА-60/90-53 - 0,10
- Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 - 0,4л/м²
- Щільний гарячий дрібнозернистий асфальтобетон, марка АБСБМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 - 0,06.
Організація дорожнього руху
Коригуванням передбачено додаткове улаштування металевого бар’єрного огородження на підходах до мосту ПК33+65.
Відповідно до завдання на коригування інші проєктні рішення не коригувались, залишаються відповідно експертних звітів № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.) та № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), які видані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
Водовідведення
Дана автомобільна дорога перетинає логи на яких влаштовані наступні водоперепускні споруди: проектом передбачено влаштування водоперепускної 2-во вічкової збірної металевої гофрованої конструкції (ЗМГК) d=1,90м; d=2,0м (L=10,80м) на місці існуючого залізобетонного мосту.
Ремонт водоперепускних труб проектом не передбачається. Знаходяться в задовільному стані та за рахунок експлуатаційного утримання в плані на наступний рік передбачено виконання робіт з їх розчистки і т.і.
Водовідведення з проїзної частини відбувається за рахунок повздовжнього та поперечно ухилу покриття проїзної частини й узбіччя. За рахунок експлуатаційного утримання розчищуються існуючі кювети, канави тощо.
Штучні споруди
Відповідно до завдання на коригування дані проєктні рішення не коригувались, залишаються відповідно експертних звітів № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.) та № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), які видані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
Рішення щодо газозабезпечення
Відповідно до завдання на коригування дані проєктні рішення не коригувались, залишаються відповідно експертних звітів № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.) та № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), які видані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
Рішення щодо мосту
У процесі виконання будівельних робіт виявлено, що одна балка (плита) прогонової будови має дефекти та втратила свою несучу здатність, тому необхідний монтаж нової балки (плити) прогонової будови мосту, уточнено обсяги з влаштування деформаційних швів мосту, скориговано розширення насадок моста, відповідно до виявленого розміщення паль берегових опор, переглянуто конструкцію гідроізоляції прогонової будови моста.
Відповідно до завдання на коригування інші проєктні рішення не коригувались, залишаються відповідно експертних звітів № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.) та № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), які видані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення
Відповідно до завдання на коригування дані проєктні рішення не коригувались, залишаються відповідно експертних звітів № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.) та № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), які видані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
На ділянці дороги присутні 4 існуючих посадкових майданчика (уособлені зупинки) які облаштовуються для забезпечення доступності маломобільних груп населення. Передбачено влаштування тротуарів завширшки 1м, а в місцях пішохідних переходів виконується пониження бортового каменю з встановленням тактильних елементів. Додатково пішохідні переходи облаштовуються освітленням на автономному живленні від сонячної енергії. Значна ділянка дороги проходить поза межами населених пунктів де необхідність щодо доступності маломобільних груп населення виключена.
Рішення з охорони праці та техніки безпеки
Охорона праці і техніка безпеки в будівництві і експлуатації проектованого об’єкту забезпечується прийняттям проектних рішень в суворій відповідності з ПУЕ, «Правилами безпечної експлуатації електроустановок» (ПБЕЕ), вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.
Санітарно-епідеміологічні заходи
У проєкті розроблено заходи щодо захисту оточуючої житлової забудови та працюючих, при виконанні робіт по капітального ремонту автомобільної дороги, від акустичного забруднення відповідно «Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови» N 463-2019, ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку», заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і забезпечення дотримання ГДК в робочій зоні та атмосферному повітрі.
При проведенні капітального ремонту передбачено використання будівельно-оздоблювальних матеріалів, які сертифіковані на території України та мають висновок Санітарноепідеміологічної експертизи Міністерства охорони Здоров'я України.
Відображені питання щодо забезпечення робочих індивідуальними засобами захисту, спецодягом та спецвзуттям відповідно до групи виробничих процесів. Проєктом передбачені iнвeнтарнi приміщення санітарно-побутового та адміністративного призначення, відповідно вимог ДБН В.2.2-28:2010, забезпечення питною водою та гарячим харчуванням, медичним обслуговуванням.
Заходи щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки
Роботи виконуються виїзними бригадами без установки тимчасових будівель і споруд та без місць складування вибухо- пожежонебезпечних матеріалів.
В проєкті передбачені заходи щодо організації пожежної безпеки при проведені будівельних робот.
Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)
Відповідно до завдання на коригування дані проєктні рішення не коригувались, залишаються відповідно експертних звітів № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.) та № 0932/05/23-ЕК від 10.07.2023р. (EX01:3768-8131-2052-1997), які видані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».
Кошторисна частина проектної документації
Із загальної вартості робіт виконано робіт на 22.10.2024р. в сумі – 87112,148 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 72593,457 тис. грн.; інші витрати – 14518,691 тис. грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 09.12.2024 р. складає 112315,849 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 88228,991 тис. грн.; інші витрати – 24086,858 тис. грн.
Із загальної вартості робіт виконано робіт на 22.10.2024р. в сумі – 87112,148 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 72593,457 тис. грн.; інші витрати – 14518,691 тис. грн.
Розділи
