Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
06.07.2021 | 679315.738 | 499883.593 | 37300.414 | 142131.731 | 126048.94 | 93956.512 | 499.01 | 31593.418 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД" (31454734) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Логачов Микола Петрович (АЕ 000006) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОГОСЛОВА ГАЛИНА ФЕДОТІВНА (АЕ 004249) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Коригування проекту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» виконано у 2021 році ТОВ «ПРОДЖЕКТ БІЛДІНГ», ГАП – Петров І. А. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 001568 від 05.06.2013; свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1743 від 23.03.2018), на замовлення Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «СПЕЦЖИТЛОФОНД» на підставі:
− містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 05.12.2016 № 1605/16/012/009-16, виданих департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);
− завдання на коригування проекту, затвердженого замовником;
− технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповідними службами.
Розроблений у 2017 році проект «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» надавався на розгляд до ТОВ «Укрбудекспертиза», за результатами якого замовнику було надано експертний звіт від 27 жовтня 2017 р. № 3-062-17-ЕП/КО з рекомендацією до затвердження проекту.
Зазначеним проектом передбачалось будівництво п’яти житлових секцій змінної поверховості 9−18−25 поверхів, з верхніми технічними поверхами та підвалами під усіма секціями.
Будівництво передбачалось в одну чергу, з виділенням трьох пускових комплексів, а саме:
− 1 пусковий комплекс – будівництво житлових секцій 1 та 2 (10-19 поверхів), із вбудованою ТП в секції № 1;
− 2 пусковий комплекс − будівництво житлових секцій 3 та 4 (25 поверхів);
− 3 пусковий комплекс − будівництво житлової секції 5 (25 поверхів).
Коригування проекту пов’язано з новим будівництвом підземного паркінгу на 344 машино-місця, що виконується у другій черзі будівництва.
Нинішнім коригування проекту передбачено:
− будівництво автоматизованого підземного паркінгу на 344 машино-місця;
− перепланування вбудованих нежитлових приміщень 1-2-го поверхів житлового будинку на окремі приміщення площею від 22 м² до 150 м²;
− улаштування нежитлових приміщень (творчі майстерні) на технічному поверсі секції 2;
− улаштування дворівневої квартири в секції 1 за рахунок площі технічного поверху.
Підземний паркінг - восьмиярусний (у будівельних конструкціях - чотирирівневий).
Коригуванням генерального плану передбачається розміщення на відведеній ділянці автоматизованого підземного паркінгу на 344 машино-місця.
Решта рішень генерального плану залишається без змін.
Інженерно-геологічні вишукування виконані ТОВ «КИЇВГЕОПРОМ» у 2018 році.
Геологічна будова ділянки вишукувань складена алювіальними пісками, які місцями перекриті насипними ґрунтами.
Геологічний розріз до розвіданої глибини 35 м складається з таких інженерно-геологічних елементів:
− ІГЕ 1 – рослинний ґрунт: супісок, місцями пісок, темно-сірі, слабогумусований, маловологий, пухкий.
− ІГЕ 2 – насипний ґрунт: пісок жовто-сірий, сірий, місцями зі щебенем до 5%, маловологий, пухкий, місцями злежаний.
− ІГЕ 3а – пісок дрібний, жовто-сірий, світло-сірий, сірий, місцями з прошарками піску середньої крупності, однорідний, кварцовий, маловологий, пухкий.
− ІГЕ 3б – пісок дрібний, жовто-сірий, світло-сірий, сірий, місцями з прошарками піску середньої крупності, однорідний, кварцовий, маловологий, вологий і насичений водою, середньої щільності.
− ІГЕ 3в – пісок дрібний, жовто-сірий, світло-сірий, сірий, місцями з прошарками піску середньої крупності, однорідний, кварцовий, маловологий, вологий і насичений водою, щільний.
− ІГЕ 4б – пісок середньої крупності, світло-сірий, сірий, місцями з прошарками піску дрібного, неоднорідний, кварцовий, насичений водою, середньої щільності.
− ІГЕ 4в – пісок середньої крупності, світло-сірий, сірий, місцями з прошарками піску дрібного, неоднорідний, кварцовий, насичений водою, щільний.
− ІГЕ 5 – пісок дрібний, темно-зелений, місцями з прошарками піску пилуватого, однорідний, кварцово-глауконітовий, насичений водою, щільний.
Підземні води на ділянці вишукувань зафіксовані на глибині від 5,6 до 7,1 м, що становить в абсолютних відмітках 97.300 до 97.700 м.
Підземні води - безнапірні, містяться у четвертинних відкладах. Живляться вони за рахунок інфільтрації атмосферних опадів і в несприятливі періоди великих опадів та сніготанення можливе сезонне підняття їх рівня становить 1,0 м.
Ґрунтові води неагресивні до бетону марки W4 за водонепроникністю.
Інженерно-геологічні умови території будівництва належать до ІІ (середньої) категорії складності.
За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, підземний паркінг відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Згідно з ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України», відповідно до карти ЗСР-2004-А, майданчик будівництва розташований у районі із сейсмічною інтенсивністю 5 балів за шкалою МSК-64.
Споруда підземного механізованого паркінгу виконується шляхом будівництва за технологією огородження котловану буронабивними палями Æ820 мм. Палі розташовані у два ряди: перший – по зовнішніх стінах, буросічні (відстань між армованими палями у ряду буросічних паль – 1,3 м), другий – буронабивні, з відстанню між рядами паль 1,85 м, з кроком 2,6 м.
По верху паль передбачено загальний ростверк.
Конструктивна схема будівлі – рамно-в’язевий монолітний залізобетонний балковий каркас, з вертикальними монолітними колонами та стінами.
Просторова жорсткість і стійкість будівлі забезпечується сумісною роботою вертикальних елементів каркаса (стін, колон і балок), плитами перекриття, як цільних незмінних горизонтальних дисків.
Фундаменти – суцільна монолітна залізобетонна плита, товщиною 600 мм, на природній основі.
Пілони – перерізом 300 × 1200 мм.
Плити перекриття (відм. мінус 6.500, 11.900 та 17.309.40) і покриття – товщиною 300 мм, балкові. Плита покриття розрахована на навантаження від пожежної техніки.
Плити перекриття протипожежної галереї по периметру споруди – товщиною 150 мм.
Стіни – товщиною 250 та 300 мм.
Внутрішній каркас для встановлення автомобілів виконується з металоконструкцій.
Гідроізоляція фундаментної плити паркінгу влаштовується з бентонітових матів. Бентонітові мати влаштовується також по палях огородження котловану, під захистом притискної стіни.
Відповідно до листа від 21.07.2020 № 0586/24-2138 замовник бере на себе зобов’язання укласти договір з ДБ НДІБВ, м. Київ, для проведення науково-технічного супроводу на період будівництва та моніторингу об’єкта.
Паркування/видача автомобілів у восьмиярусному підземному автоматизованому паркінгу типу «Шатл» на 344 машино-місця відбувається у повністю автоматичному режимі.
Водій заїжджає на автомобілі в приймальний відсік паркінгу, вимикає двигун, замикає автомобіль і виходить із приміщення приймального відсіку паркінгу, на пульті керування паркувальною системою підтверджує своє бажання поставити автомобіль на паркування. Зовнішні ворота приймального відсіку зачиняються, після чого обладнання паркінгу переміщує автомобіль у приміщення зберігання паркінгу, доставляючи його в потрібну комірку зберігання.
У порівнянні з традиційними паркінгами механізований автоматизований паркінг значно економить площу, відведену під паркування, за рахунок можливості розміщення більшої кількості машино-місць на тій самій площі забудови.
На наземному рівні передбачається приміщення диспетчерської, приміщення підйомників, приміщення сходів.
Зовнішні інженерні мережі водопостачання та каналізації виконуються для об’єкта в цілому згідно з ТУ ПАТ АК «Київводоканал» № 12285 від 19.01.2017 на водопостачання, № 12314 від 19.01.2017 на каналізування і ТУ КП «Київавтодор» № 18-3-17 від 2017 р. на підключення до мережі дощової каналізації і детально описані в експертному звіті від 27 жовтня 2017 р. № 3-062-17-ЕП/КО.
Система пожежогасіння паркінгу - сухотрубна, зі встановленням запірної арматури з електроприводом в опалюваному приміщенні.
На системі протипожежного водопроводу передбачено встановлення двох патрубків зі з’єднувальними головками Ø80 для приєднання рукавів пересувної пожежної техніки.
Необхідний тиск у системі господарсько-питного та протипожежного водопостачання забезпечується гарантованим тиском у зовнішній мережі.
Систему дренажної каналізації передбачено для відведення випадкових та аварійних стічних вод із приямків підземного паркінгу на відм. мінус 20.800. Приямки обладнуються дренажними насосами. Напірним трубопроводом ці стоки подаються до зовнішньої мережі побутової каналізації через колодязь-гасник напору.
Приміщення паркінгу для зберігання автомобілів не опалюється.
Вентиляція паркінгу – припливно-витяжна, механічна окремо для кожного протипожежного відсіку. Витяжна система приміщень для зберігання автомобілів суміщена з аварійною вентиляцією паркінгу після автоматичного пожежогасіння. Викид витяжного повітря здійснюється через шахти, виведені вище покрівлі будівлі. Приміщення паркінгу обладнується приладами контролю вологи для автоматичного вмикання припливно-витяжної вентиляції, також передбачено вмикання вентсистем за таймером.
При перетинанні транзитними повітроводами протипожежних перешкод (перегородок, стін, перекриттів) та при приєднанні їх до вертикального колектора передбачається влаштування протипожежних клапанів та ущільнення місць проходу повітроводів негорючими матеріалами, із забезпеченням нормативної вогнестійкості перешкод, які вони перетинають.
Електропостачання паркінгу виконується згідно з ТУ ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» № НП-75-17 від 20.01.2017.
Розрахункове навантаження паркінгу становить 151 кВт, ІІ категорія надійності електропостачання.
У проекті передбачений щит ВРП, розташований в електрощитовій, живлення якого виконується від РУ-0,4 кВ вбудованої у житловий будинок трансформаторної підстанції ТП-10/0,4 кВ кабелями розрахункових перерізів.
Проектом передбачається робоче, аварійне та ремонтне на 12 В електроосвітлення.
Електроосвітлення паркінгу виконується світильниками із світлодіодними лампами.
На шляхах евакуації застосовуються світлові покажчики «Вихід» із вмонтованим автономним блоком живлення та зарядним пристроєм, який забезпечує безперебійну роботу світильників протягом двох годин з моменту зникнення напруги.
Живлення робочого електроосвітлення та електрообладнання виконується кабелями з мідними жилами з ізоляцією, яка не поширює горіння, має помірну димоутворювальну здатність та є малонебезпечною за токсичністю продуктів горіння, типу ВВГнгд.
Живлення аварійного електроосвітлення та протипожежних пристроїв виконується кабелями з мідними жилами з вогнестійкою безгалогеновою ізоляцією марки FLAМЕ-X950 (N) HXH180/E30, які прокладаються на підтримувальних вогнестійких системах класу Е-30 та зберігають функціональність протягом 30 хвилин.
Проектом передбачається автоматизація інженерного обладнання систем вентиляції.
У проекті надані принципові рішення щодо організації будівництва ІІ черги (нова споруда – паркінг).
Улаштування огороджувальних конструкцій котловану із залізобетонних паль виконується за допомогою бурової установки типу Bauer.
Земляні роботи виконуються екскаваторами типу ЕО-2621А з ємністю ковша 0,15-0,5 м³ та бульдозерами типу ДЗ-271А потужністю 79 кВт.
Бетон на будівельний майданчик завозиться автобетонозмішувачами типу СБ-69 з ємністю барабана 4,0 м³. Подача бетону в монолітні залізобетонні конструкції за допомогою автобетононасосів.
Монтажні роботи виконуються гусеничним краном типу РДК-250 вантажопідйомністю 20 т та автомобільного крана типу КС-3579 вантажопідйомністю 15 т.
Усі будівельні та спеціальні (водозниження) роботи здійснюватимуться із проведенням науково-технічного супроводу на період будівництва та моніторингу об’єкта відповідно до листа КП «СПЕЦЖИТЛОФОНД» від 21.07.2020 № 056/24-2138.
Тривалість ІІ черги будівництва становить 19,0 місяців, в тому числі підготовчий період – 2,0 місяці.
У зв’язку з коригуванням загальна тривалість будівництва змінюється і становить 86,5 місяців.
Проектом передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.
У складі проекту розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.
Зокрема на атмосферне повітря будуть впливати викиди забруднюючих речовин з відпрацьованими газами автомобілів, що зберігаються у паркінгу та на відкритій автостоянці. У повітря будуть надходити: оксиди азоту, окис вуглецю, вуглеводні граничні С12-С19, метан, парникові гази, сажа, сірчистий ангідрид, аміак. Загальна кількість викидів забруднювальних речовин незначна, їх концентрації в атмосферному повітрі не перевищують гранично допустимих рівнів.
Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при виконанні будівельних робіт, які в цілому на стан повітряного середовища не впливають.
Вплив на геологічне середовище очікується в межах нормативів завдяки впровадженню комплексу протизсувних заходів: відведення поверхневих стічних вод організованою мережею дощової каналізації, по зовнішньому периметру підземного паркінгу запроектовано підпірну стіну, яка на стадії будівництва слугує огородженням котловану, гідроізоляції конструкцій підземного залягання, конструкції всіх водонесучих комунікацій запроектовані герметичними, що запобігає водонасиченню ґрунтів тощо.
Родючий шар ґрунту відсутній.
Для запобігання забрудненню ґрунтів, підземних і поверхневих вод проектом передбачається:
- улаштування твердого водонепроникного покриття території та системи зливозбору дощових вод;
- роздільне збирання відходів з подальшою їх утилізацією згідно з укладеними договорами та інше.
Вплив на водне середовище та ґрунти очікується в межах нормативів.
Поводження із зеленими насадженнями буде здійснюватись у відповідності до даних, наведених в акті обстеження зелених насаджень від 03.03.2017 № 102, складеному комісією, призначеною згідно з наказом Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Зрізуванню підлягає 1 дерево та 0,115 га газону, пересаджуванню - 13 дерев та 12 кущів.
Видалення зелених насаджень буде проводитись у суворій відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1045 від 01.08.2006 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» та «Порядку видалення зелених насаджень на території м. Києва», затвердженого рішенням Київської міської ради від 27.10.2011 № 384/6600 після отримання необхідного комплекту документів.
Проектом передбачено проведення компенсаційного висадження зелених насаджень, впровадження комплексу заходів щодо захисту існуючих зелених насаджень, які підлягають збереженню, від пошкодження при будівництві та забезпечення умов для їх життєдіяльності, також замовником буде сплачена відновна вартість зелених насаджень.
З урахуванням компенсаційних і відновлювальних заходів вплив на рослинний світ очікується в межах нормативів.
На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду вплив не здійснюється.
Вплив на соціальне і техногенне середовище здійснюється в межах нормативів, проектом передбачені заходи щодо захисту прилеглих будинків і споруд від руйнації, забезпечення їх стійкості при будівництві.
Секції житлового будинку запроектовані І ступеня вогнестійкості, мають умовну висоту менше ніж 47 м (секція 1) та більше ніж 47 м, але менше ніж 73,5 м (решта секцій).
Нежитлові вбудовані приміщення громадського призначення розташовані на 1-2-му та 19-му поверхах житлового будинку. У групах нежитлових приміщень, які розташовані на 2-му поверсі 3, 4, 5 секцій, запроектовані окремі виходи в коридори, з можливістю виходу по розосереджених евакуаційних клітках типу СК 1 безпосередньо назовні. Вбудовані приміщення першого поверху мають безпосередні евакуаційні виходи на прибудинкову територію.
Виходи із нежитлових приміщень 2 секції 19-го поверху передбачені в загальний коридор до пожежного ліфта з тамбур-шлюзом з підпором повітря та безпосередньо до сходової клітки типу Н1.
У зв’язку з коригуванням в секції 1 житлового будинку за рахунок площі верхнього технічного поверху проектом передбачено влаштування другого рівня квартири з балконом та глухим простінком шириною не менше ніж 1,2 м (через відсутність виходу з другого рівня квартири у сходову клітку) відповідно до вимог п. 8.11 ДБНВ.2.2-15:2019.
Автоматизований восьмиярусний підземний паркінг передбачено І ступеня вогнестійкості. Підземний об’єм паркінгу розділено на чотири вертикальних відсіки міжповерховим перекриттям з класом вогнестійкості REI 150. Для евакуації обслуговчого персоналу з кожного поверху підземного паркінгу по периметру місць зберігання авто передбачено обхідний коридор, відокремлений від паркінгу стіною з класом вогнестійкості REI 150. Дверні прорізи в стіні (REI 150) заповнюються протипожежними дверима з класом вогнестійкості ЕІ 60. Коридор сполучається з двома розосередженими евакуаційними незадимлюваними сходовими клітками типу Н4 з виходом на відмітці 0.000 безпосередньо назовні.
У проекті ІІ черги - будівництво підземного паркінгу - прийняті загальні технічні рішення, регламентовані нормативними актами з охорони праці, що забезпечують безпечну експлуатацію об’єкта.
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, складала:
Показник |
Одиниця |
Кількість, у тому числі по чергах будівництва та пускових комплексах: |
||||||
І черга |
ІІ черга |
Разом |
||||||
1 пуск. |
2 пуск. |
3 пуск. |
Всього |
Підземний паркінг |
||||
Секції 1, 2 |
Секції 3, 4 |
Секція 5 |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Загальна кошторисна вартість *) |
тис. грн |
136 169,144 |
196 366,155 |
214 094,136 |
546 629,435 |
94 350,875 |
640 980,310 |
|
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
− будівельні роботи |
тис. грн |
96 959,023 |
145 541,580 |
161 636,233 |
404 136,836 |
56 207,679 |
460 344,515 |
|
− устаткування, меблі, інвентар |
тис. грн |
9 830,927 |
9 598,625 |
6 903,292 |
26 332,844 |
16 884,476 |
43 217,320 |
|
− інші витрати |
тис. грн |
29 379,194 |
41 225,950 |
45 554,611 |
116 159,755 |
21 258,720 |
137 418,475 |
|
Із загальної кошторисної вартості виконано на 01 листопада 2020 р. |
тис. грн |
52 787,841 |
68 414,887 |
4 473,820 |
125 676,548 |
- |
125 676,548 |
|
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
− будівельні роботи |
тис. грн |
40 703,210 |
52 829,505 |
- |
93 532,715 |
- |
93 532,715 |
|
− устаткування, меблі, інвентар |
тис. грн |
499,010 |
- |
- |
499,010 |
- |
499,010 |
|
− інші витрати |
тис. грн |
11 585,621 |
15 585,382 |
4 473,820 |
31 644,823 |
- |
31 644,823 |
|
*) Загальна кошторисна вартість не враховує вартість зовнішніх інженерних мереж, які будуть збудовані за окремим проектом і зараховані до комунальної власності територіальної громади м. Києва відповідно до розпорядження КМДА від 11.04.2017 № 434.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відкоригованою кошторисною документацією враховано усунення виявлених відхилень від норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та уточнення у проекті обсягів робіт. Відкориговані значення та коефіцієнти додаткових витрат у зимовий період, викреслені витрати на перебазування баштового крана, відкориговані витрати, пов’язані з підготовкою до виконання робіт, приєднання об’єктів до інженерних мереж. Ураховані додаткові витрати на інфляційні процеси, погоджені замовником відповідно до п. 6.1.5.4. ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013.
Загальна кошторисна вартість будівництва складає:
Показник |
Одиниця |
Кількість, у тому числі по чергах будівництва та пускових комплексах: |
|||||
І черга |
ІІ черга |
Разом |
|||||
1 пуск. |
2 пуск. |
3 пуск. |
Всього |
Підземний паркінг |
|||
Секції 1, 2 |
Секції 3, 4 |
Секція 5 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Загальна кошторисна вартість *) |
тис. грн |
137 343,951 |
204 010,226 |
246 889,067 |
588 243,244 |
91 072,494 |
679 315,738 |
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
− будівельні роботи |
тис. грн |
99 744,525 |
153 920,119 |
186 328,054 |
439 992,698 |
59 890,895 |
499 883,593 |
− устаткування, меблі, інвентар |
тис. грн |
9 646,558 |
9 858,700 |
7 107,265 |
26 612,523 |
10 687,891 |
37 300,414 |
− інші витрати |
тис. грн |
27 952,868 |
40 231,407 |
53 453,748 |
121 638,023 |
20 493,708 |
142 131,731 |
Із загальної кошторисної вартості виконано на 01 листопада 2020 р. |
тис. грн |
51 846,704 |
66 675,627 |
7 526,609 |
126 048,940 |
- |
126 048,940 |
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
− будівельні роботи |
тис. грн |
40 900,016 |
53 056,496 |
- |
93 956,512 |
- |
93 956,512 |
− устаткування, меблі, інвентар |
тис. грн |
499,010 |
- |
- |
499,010 |
- |
499,010 |
− інші витрати |
тис. грн |
10 447,678 |
13 619,131 |
7 526,609 |
31 593,418 |
- |
31 593,418 |
*) Загальна кошторисна вартість не враховує вартість зовнішніх інженерних мереж, які будуть збудовані за окремим проектом і зараховані до комунальної власності територіальної громади м. Києва відповідно до розпорядження КМДА від 11.04.2017 № 434.
Решта проектних рішень у зв’язку з коригуванням проекту не змінюються та детально описані у додатку до експертного звіту ТОВ «Українська будівельна експертиза» від 27 жовтня 2017 р. № 3-062-17-ЕП/КО.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.
Розділи
