1 редакція від 19.11.2024 2 редакція від 29.01.2025

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4754-5354-0073-6016
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№3-007-21-ЕП/КО від 16.08.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (37635443) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва (коригування)
Код проектної документації
PD01:6741-3068-5480-3347 №2020-25 від 2021-07-01 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНТБАЗАР")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань техногенної безпеки, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
06.07.2021 679315.738 499883.593 37300.414 142131.731 126048.94 93956.512 499.01 31593.418

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД" (31454734)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Логачов Микола Петрович (АЕ 000006)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263)
Відповідальний експерт З питань екології
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОГОСЛОВА ГАЛИНА ФЕДОТІВНА (АЕ 004249)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6741-3068-5480-3347
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНТБАЗАР" (39273970)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1122.1 Будинки багатоквартирні масової забудови
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
01.07.2021
Номер проектної документації
2020-25
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту


Коригування проекту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» виконано у 2021 році ТОВ «ПРО­ДЖЕКТ БІЛДІНГ», ГАП – Петров І. А. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 001568 від 05.06.2013; свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1743 від 23.03.2018), на замовлення Комунального підприємства з утримання та експлуа­тації житлового фонду спеціального призначення «СПЕЦЖИТЛОФОНД» на підставі:

    містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 05.12.2016 № 1605/16/012/009-16, виданих департаментом містобудування та архітек­тури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);

    завдання на коригування проекту, затвердженого замовником;

    технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповід­ними службами.

Розроблений у 2017 році проект «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» надавався на роз­гляд до ТОВ «Укрбудекспертиза», за результатами якого замовнику було надано експертний звіт від 27 жовтня 2017 р. № 3-062-17-ЕП/КО з рекомен­дацією до затвердження проекту.

Зазначеним проектом передбачалось будівництво п’яти житлових секцій змінної поверховості 9−18−25 поверхів, з верхніми технічними повер­хами та підвалами під усіма секціями.

Будівництво передбачалось в одну чергу, з виділенням трьох пускових комплексів, а саме:

    1 пусковий комплекс – будівництво житлових секцій 1 та 2 (10-19 поверхів), із вбудованою ТП в секції № 1;

     2 пусковий комплекс − будівництво житлових секцій 3 та 4 (25 поверхів);

    пусковий комплекс − будівництво житлової секції 5 (25 поверхів).

Коригування проекту пов’язано з новим будівництвом підземного паркінгу на 344 машино-місця, що виконується у другій черзі будівництва.

Нинішнім коригування проекту передбачено:

     будівництво автоматизованого підземного паркінгу на 344 машино-місця;

     перепланування вбудованих нежитлових приміщень 1-2-го поверхів жит­лового будинку на окремі приміщення площею від 22 м² до 150 м²;

     улаштування нежитлових приміщень (творчі майстерні) на технічному поверсі секції 2;

     улаштування дворівневої квартири в секції 1 за рахунок площі техніч­ного поверху.

Підземний паркінг - восьмиярусний (у будівельних конструкціях - чотирирівневий).

Коригуванням генерального плану передбачається розміщення на від­веденій ділянці автоматизованого підземного паркінгу на 344 машино-місця.

Решта рішень генерального плану залишається без змін.

Інженерно-геологічні вишукування виконані ТОВ  «КИЇВГЕОПРОМ» у 2018 році.

Геологічна будова ділянки вишукувань складена алювіальними пісками, які місцями перекриті насипними ґрунтами.

Геологічний розріз до розвіданої глибини 35 м складається з таких інженерно-геологічних елементів:

    ІГЕ 1 – рослинний ґрунт: супісок, місцями пісок, темно-сірі, слабогуму­сований, маловологий, пухкий.

    ІГЕ 2 – насипний ґрунт: пісок жовто-сірий, сірий, місцями зі щебенем до 5%, маловологий, пухкий, місцями злежаний.

    ІГЕ 3а – пісок дрібний, жовто-сірий, світло-сірий, сірий, місцями з про­шарками піску середньої крупності, однорідний, кварцовий, маловологий, пухкий.

    ІГЕ 3б – пісок дрібний, жовто-сірий, світло-сірий, сірий, місцями з про­шарками піску середньої крупності, однорідний, кварцовий, маловологий, вологий і насичений водою, середньої щільності.

    ІГЕ 3в – пісок дрібний, жовто-сірий, світло-сірий, сірий, місцями з про­шарками піску середньої крупності, однорідний, кварцовий, маловологий, вологий і насичений водою, щільний.

    ІГЕ 4б – пісок середньої крупності, світло-сірий, сірий, місцями з про­шарками піску дрібного, неоднорідний, кварцовий, насичений водою, середньої щільності.

    ІГЕ 4в – пісок середньої крупності, світло-сірий, сірий, місцями з про­шарками піску дрібного, неоднорідний, кварцовий, насичений водою, щільний.

     ІГЕ 5 – пісок дрібний, темно-зелений, місцями з прошарками піску пилу­ватого, однорідний, кварцово-глауконітовий, насичений водою, щільний.

Підземні води на ділянці вишукувань зафіксовані на глибині від 5,6 до 7,1 м, що становить в абсолютних відмітках 97.300 до 97.700 м.

Підземні води - безнапірні, містяться у четвертинних відкладах. Живляться вони за рахунок інфільтрації атмосферних опадів і в неспри­ятливі періоди великих опадів та сніготанення можливе сезонне підняття їх рівня становить 1,0 м.

Ґрунтові води неагресивні до бетону марки W4 за водонепроникністю.

Інженерно-геологічні умови території будівництва належать до ІІ (середньої) категорії складності.

За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замов­ником, підземний паркінг відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Згідно з ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України», відповідно до карти ЗСР-2004-А, майданчик будівництва розташований у районі із сейсмічною інтенсивністю 5 балів за шкалою МSК-64.

Споруда підземного механізованого паркінгу виконується шляхом будівництва за технологією огородження котловану буронабивними палями Æ820 мм. Палі розташовані у два ряди: перший – по зовнішніх стінах, буро­січні (відстань між армованими палями у ряду буросічних паль – 1,3 м), другий – буронабивні, з відстанню між рядами паль 1,85 м, з кроком 2,6 м.

По верху паль передбачено загальний ростверк.

Конструктивна схема будівлі – рамно-в’язевий монолітний залізо­бетонний балковий каркас, з вертикальними монолітними колонами та сті­нами.

Просторова жорсткість і стійкість будівлі забезпечується сумісною роботою вертикальних елементів каркаса (стін, колон і балок), плитами перекриття, як цільних незмінних горизонтальних дисків.

Фундаменти – суцільна монолітна залізобетонна плита, товщиною 600 мм, на природній основі.

Пілони – перерізом 300 × 1200 мм.

Плити перекриття (відм. мінус 6.500, 11.900 та 17.309.40) і покриття – товщиною 300 мм, балкові. Плита покриття розрахована на навантаження від пожежної техніки.

Плити перекриття протипожежної галереї по периметру споруди – товщиною 150 мм.

Стіни – товщиною 250 та 300 мм.

Внутрішній каркас для встановлення автомобілів виконується з металоконструкцій.

Гідроізоляція фундаментної плити паркінгу влаштовується з бенто­нітових матів. Бентонітові мати влаштовується також по палях огород­ження котловану, під захистом притискної стіни.

Відповідно до листа від 21.07.2020 0586/24-2138 замовник бере на себе зобов’язання укласти договір з ДБ НДІБВ, м. Київ, для проведення науково-технічного супроводу на період будівництва та моніторингу об’єкта.

Паркування/видача автомобілів у восьмиярусному підземному авто­матизованому паркінгу типу «Шатл» на 344 машино-місця відбувається у повністю автоматичному режимі.

Водій заїжджає на автомобілі в приймальний відсік паркінгу, вимикає двигун, замикає автомобіль і виходить із приміщення приймального відсіку паркінгу, на пульті керування паркувальною системою підтверджує своє бажання поставити автомобіль на паркування. Зовнішні ворота приймаль­ного відсіку зачиняються, після чого обладнання паркінгу переміщує авто­мобіль у приміщення зберігання паркінгу, доставляючи його в потрібну комірку зберігання.

У порівнянні з традиційними паркінгами механізований автоматизо­ваний паркінг значно економить площу, відведену під паркування, за рахунок можливості розміщення більшої кількості машино-місць на тій самій площі забудови.

На наземному рівні передбачається приміщення диспетчерської, при­міщення підйомників, приміщення сходів.

Зовнішні інженерні мережі водопостачання та каналізації виконуються для об’єкта в цілому згідно з ТУ ПАТ АК «Київводоканал» № 12285 від 19.01.2017 на водопостачання, № 12314  від 19.01.2017 на каналізування і ТУ КП «Київавтодор» № 18-3-17 від 2017 р. на підключення до мережі дощової каналізації і детально описані в експертному звіті від 27 жовтня 2017 р. № 3-062-17-ЕП/КО.

Система пожежогасіння паркінгу - сухотрубна, зі встановленням запірної арматури з електроприводом в опалюваному приміщенні.

На системі протипожежного водопроводу передбачено встановлення двох патрубків зі з’єднувальними головками Ø80 для приєднання рукавів пересувної пожежної техніки.

Необхідний тиск у системі господарсько-питного та протипожежного водопостачання забезпечується гарантованим тиском у зовнішній мережі.

Систему дренажної каналізації передбачено для відведення випад­кових та аварійних стічних вод із приямків підземного паркінгу на відм. мінус 20.800. Приямки обладнуються дренажними насосами. Напірним трубо­проводом ці стоки подаються до зовнішньої мережі побутової каналізації через колодязь-гасник напору.

Приміщення паркінгу для зберігання автомобілів не опалюється.

Вентиляція паркінгу – припливно-витяжна, механічна окремо для кож­ного протипожежного відсіку. Витяжна система приміщень для зберігання автомобілів суміщена з аварійною вентиляцією паркінгу після автоматичного пожежогасіння. Викид витяжного повітря здійснюється через шахти, виведені вище покрівлі будівлі. Приміщення паркінгу обладнується приладами контролю вологи для автоматичного вмикання припливно-витяжної венти­ляції, також передбачено вмикання вентсистем за таймером.

При перетинанні транзитними повітроводами протипожежних пере­шкод (перегородок, стін, перекриттів) та при приєднанні їх до вертикального колектора передбачається влаштування протипожежних клапанів та ущіль­нення місць проходу повітроводів негорючими матеріалами, із забезпеченням нормативної вогнестійкості перешкод, які вони перетинають.

Електропостачання паркінгу виконується згідно з ТУ ПАТ «КИЇВ­ЕНЕРГО»  НП-75-17 від 20.01.2017.

Розрахункове навантаження паркінгу становить 151 кВт, ІІ категорія надійності електропостачання.

У проекті передбачений щит ВРП, розташований в електрощитовій, живлення якого виконується від РУ-0,4 кВ вбудованої у житловий будинок трансформаторної підстанції ТП-10/0,4 кВ кабелями розрахункових пере­різів.

Проектом передбачається робоче, аварійне та ремонтне на 12 В електроосвітлення.

Електроосвітлення паркінгу виконується світильниками із світло­діодними лампами.

На шляхах евакуації застосовуються світлові покажчики «Вихід» із вмонтованим автономним блоком живлення та зарядним пристроєм, який забезпечує безперебійну роботу світильників протягом двох годин з моменту зникнення напруги.

Живлення робочого електроосвітлення та електрообладнання вико­нується кабелями з мідними жилами з ізоляцією, яка не поширює горіння, має помірну димоутворювальну здатність та є малонебезпечною за токсич­ністю продуктів горіння, типу ВВГнгд.

Живлення аварійного електроосвітлення та протипожежних пристроїв виконується кабелями з мідними жилами з вогнестійкою безгалогеновою ізоляцією марки FLAМЕ-X950 (N) HXH180/E30, які прокладаються на під­тримувальних вогнестійких системах класу Е-30 та зберігають функціо­нальність протягом 30 хвилин.

Проектом передбачається автоматизація інженерного обладнання систем вентиляції.

У проекті надані принципові рішення щодо організації будівництва ІІ черги (нова споруда – паркінг).

Улаштування огороджувальних конструкцій котловану із залізо­бетонних паль виконується за допомогою бурової установки типу Bauer.

Земляні роботи виконуються екскаваторами типу ЕО-2621А з ємністю ковша 0,15-0,5 м³ та бульдозерами типу ДЗ-271А потужністю 79 кВт.

Бетон на будівельний майданчик завозиться автобетонозмішувачами типу СБ-69 з ємністю барабана 4,0 м³. Подача бетону в монолітні залізо­бетонні конструкції за допомогою автобетононасосів.

Монтажні роботи виконуються гусеничним краном типу РДК-250 вантажопідйомністю 20 т та автомобільного крана типу КС-3579 вантажо­підйомністю 15 т.

Усі будівельні та спеціальні (водозниження) роботи здійснювати­муться із проведенням науково-технічного супроводу на період будівництва та моніторингу об’єкта відповідно до листа КП «СПЕЦЖИТЛОФОНД» від 21.07.2020 № 056/24-2138.

Тривалість ІІ черги будівництва становить 19,0 місяців, в тому числі підготовчий період – 2,0 місяці.

У зв’язку з коригуванням загальна тривалість будівництва зміню­ється і становить 86,5 місяців.

Проектом передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.

У складі проекту розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Зокрема на атмосферне повітря будуть впливати викиди забрудню­ючих речовин з відпрацьованими газами автомобілів, що зберігаються у паркінгу та на відкритій автостоянці. У повітря будуть надходити: оксиди азоту, окис вуглецю, вуглеводні граничні С12-С19, метан, парникові гази, сажа, сірчистий ангідрид, аміак. Загальна кількість викидів забруднювальних речовин незначна, їх концентрації в атмосферному повітрі не перевищують гранично допустимих рівнів.

Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при виконанні будівельних робіт, які в цілому на стан повітряного середовища не впливають.

Вплив на геологічне середовище очікується в межах нормативів завдяки впровадженню комплексу протизсувних заходів: відведення поверх­невих стічних вод організованою мережею дощової каналізації, по зовніш­ньому периметру підземного паркінгу запроектовано підпірну стіну, яка на стадії будівництва слугує огородженням котловану, гідроізоляції конст­рукцій підземного залягання, конструкції всіх водонесучих комунікацій запроектовані герметичними, що запобігає водонасиченню ґрунтів тощо.

Родючий шар ґрунту відсутній.

Для запобігання забрудненню ґрунтів, підземних і поверхневих вод проектом передбачається:

-    улаштування твердого водонепроникного покриття території та системи зливозбору дощових вод;

-    роздільне збирання відходів з подальшою їх утилізацією згідно з укла­деними договорами та інше.

Вплив на водне середовище та ґрунти очікується в межах нормативів.

Поводження із зеленими насадженнями буде здійснюватись у відповід­ності до даних, наведених в акті обстеження зелених насаджень від 03.03.2017 № 102, складеному комісією, призначеною згідно з наказом Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Зрізуванню підлягає 1 дерево та 0,115 га газону, пересаджуванню - 13 дерев та 12 кущів.

Видалення зелених насаджень буде проводитись у суворій відповід­ності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1045 від 01.08.2006 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» та «Порядку видалення зелених насаджень на території м. Києва», затвердженого рішенням Київської міської ради від 27.10.2011 № 384/6600 після отримання необхідного комплекту документів.

Проектом передбачено проведення компенсаційного висадження зелених насаджень, впровадження комплексу заходів щодо захисту існуючих зелених насаджень, які підлягають збереженню, від пошкодження при будів­ництві та забезпечення умов для їх життєдіяльності, також замовником буде сплачена відновна вартість зелених насаджень.

З урахуванням компенсаційних і відновлювальних заходів вплив на рослинний світ очікується в межах нормативів.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду вплив не здійснюється.

Вплив на соціальне і техногенне середовище здійснюється в межах нормативів, проектом передбачені заходи щодо захисту прилеглих будинків і споруд від руйнації, забезпечення їх стійкості при будівництві.

Секції житлового будинку запроектовані І ступеня вогнестійкості, мають умовну висоту менше ніж 47 м (секція 1) та більше ніж 47 м, але менше ніж 73,5 м (решта секцій).

Нежитлові вбудовані приміщення громадського призначення роз­ташовані на 1-2-му та 19-му поверхах житлового будинку. У групах нежитло­вих приміщень, які розташовані на 2-му поверсі 3, 4, 5 секцій, запроектовані окремі виходи в коридори, з можливістю виходу по розосереджених евакуа­ційних клітках типу СК 1 безпосередньо назовні. Вбудовані приміщення першого поверху мають безпосередні евакуаційні виходи на прибудин­кову територію.

Виходи із нежитлових приміщень 2 секції 19-го поверху передбачені в загальний коридор до пожежного ліфта з тамбур-шлюзом з підпором повітря та безпосередньо до сходової клітки типу Н1.

У зв’язку з коригуванням в секції 1 житлового будинку за рахунок площі верхнього технічного поверху проектом передбачено влаштування другого рівня квартири з балконом та глухим простінком шириною не менше ніж 1,2 м (через відсутність виходу з другого рівня квартири у сходову клітку) відповідно до вимог п. 8.11 ДБНВ.2.2-15:2019.

Автоматизований восьмиярусний підземний паркінг передбачено І ступеня вогнестійкості. Підземний об’єм паркінгу розділено на чотири вертикальних відсіки міжповерховим перекриттям з класом вогнестійкості REI 150. Для евакуації обслуговчого персоналу з кожного поверху підзем­ного паркінгу по периметру місць зберігання авто передбачено обхідний коридор, відокремлений від паркінгу стіною з класом вогнестійкості REI 150. Дверні прорізи в стіні (REI 150) заповнюються протипожежними дверима з класом вогнестійкості ЕІ 60. Коридор сполучається з двома розосередженими евакуаційними незадимлюваними сходовими клітками типу Н4 з виходом на відмітці 0.000 безпосередньо назовні.

У проекті ІІ черги - будівництво підземного паркінгу - прийняті загальні технічні рішення, регламентовані нормативними актами з охорони праці, що забезпечують безпечну експлуатацію об’єкта.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, складала:

Показник

Одиниця
вимірю­вання

Кількість, у тому числі по чергах будівництва та пускових комплексах:

І черга

ІІ черга

Разом

1 пуск.
компл.

2 пуск.
компл.

3 пуск.
компл.

Всього

Підзем­ний паркінг

Секції 1, 2

Секції 3, 4

Секція 5

1

2

3

4

5

6

7

8

Загальна кошторисна вартість *)
у поточних цінах станом на 06 липня 2021 р.

тис. грн

136 169,144

196 366,155

214 094,136

546 629,435

94 350,875

640 980,310

в тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

   будівельні роботи

тис. грн

96 959,023

145 541,580

161 636,233

404 136,836

56 207,679

460 344,515

   устаткування, меблі, інвентар

тис. грн

9 830,927

9 598,625

6 903,292

26 332,844

16 884,476

43 217,320

   інші витрати

тис. грн

29 379,194

41 225,950

45 554,611

116 159,755

21 258,720

137 418,475

Із загальної кошторис­ної вартості виконано на 01 листопада 2020 р.

тис. грн

52 787,841

68 414,887

4 473,820 

125 676,548

-

125 676,548

в тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

     будівельні роботи

тис. грн

40 703,210

52 829,505

-

93 532,715

-

93 532,715

     устаткування, меблі, інвентар

тис. грн

499,010

-

-

499,010

-

499,010

     інші витрати

тис. грн

11 585,621

15 585,382

4 473,820 

31 644,823

-

31 644,823

*Загальна кошторисна вартість не враховує вартість зовнішніх інженерних мереж, які будуть збудовані за окремим проектом і зараховані до комунальної власності територіальної громади м. Києва відповідно до розпорядження КМДА від 11.04.2017 № 434.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, перед­бачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Відкоригованою кошторисною документацією враховано усунення виявлених відхилень від норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та уточнення у проекті обсягів робіт. Відкориговані значення та коефіцієнти додаткових витрат у зимовий період, викреслені витрати на перебазування баштового крана, від­кориговані витрати, пов’язані з підготовкою до виконання робіт, приєднання об’єктів до інженерних мереж. Ураховані додаткові витрати на інфляційні процеси, погоджені замовником відповідно до п. 6.1.5.4. ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013.

Загальна кошторисна вартість будівництва складає:

Показник

Одиниця
вимірю­вання

Кількість, у тому числі по чергах будівництва та пускових комплексах:

І черга

ІІ черга

Разом

1 пуск.
компл.

2 пуск.
компл.

3 пуск.
компл.

Всього

Підзем­ний паркінг

Секції 1, 2

Секції 3, 4

Секція 5

1

2

3

4

5

6

7

8

Загальна кошторисна вартість *)
у поточних цінах станом на 06 липня 2021 р.

тис. грн

137 343,951

204 010,226

246 889,067

588 243,244

91 072,494

679 315,738

в тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

   будівельні роботи

тис. грн

99 744,525

153 920,119

186 328,054

439 992,698

59 890,895

499 883,593

   устаткування, меблі, інвентар

тис. грн

9 646,558

9 858,700

7 107,265

26 612,523

10 687,891

37 300,414

   інші витрати

тис. грн

27 952,868

40 231,407

53 453,748

121 638,023

20 493,708

142 131,731

Із загальної кошторис­ної вартості виконано на 01 листопада 2020 р.

тис. грн

51 846,704

66 675,627

7 526,609 

126 048,940

-

126 048,940

в тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

     будівельні роботи

тис. грн

40 900,016

53 056,496

-

93 956,512

-

93 956,512

     устаткування, меблі, інвентар

тис. грн

499,010

-

-

499,010

-

499,010

     інші витрати

тис. грн

10 447,678

13 619,131

7 526,609

31 593,418

-

31 593,418

*Загальна кошторисна вартість не враховує вартість зовнішніх інженерних мереж, які будуть збудовані за окремим проектом і зараховані до комунальної власності територіальної громади м. Києва відповідно до розпорядження КМДА від 11.04.2017 № 434.

Решта проектних рішень у зв’язку з коригуванням проекту не зміню­ються та детально описані у додатку до експертного звіту ТОВ «Українська будівельна експертиза» від 27 жовтня 2017 р. № 3-062-17-ЕП/КО.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська буді­вельна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту поклада­ється на генпроектувальника та замовника.


Розділи