Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8100-1186-0612-0540 Редакція №2 | 23.07.2024 | 55890.356 | |||
EM01:8100-1186-0612-0540 Редакція №1 | 25.08.2024 | 55890.356 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
02.09.2024 | 55576.661 | 43573.327 | 39.604 | 11963.73 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Полтавська обл., Полтавський район, Полтавська територіальна громада, м. Полтава (станом на 01.01.2021), вулиця Старокотелевська | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365854) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ПЕТРУНЕНКО ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 006458, АЕ 000135) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
Дубова Вікторія Олександрівна (АЕ 002854, АЕ 004831) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
|
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник
– Управління
житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Генеральний проєктувальник – ТОВ «ВЛАСТ-БУД»
ГІП – Кот В’ячеслав Васильович, кваліфікаційний
сертифікат Серія АР № 017831, дата видачі 16.11.2021р.
Робочий проєкт
виконаний на підставі:
-
завдання на проєктування,
затвердженого замовником;
-
розрахунку класу
наслідків (відповідальності), погодженого замовником;
-
листа Департаменту
патрульної поліції Управління патрульної поліції в Полтавській області про
погодження схеми ОДР.
Замовником спільно з проєктувальником
відповідно ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної
діяльності" у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про
внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення
містобудівної діяльності» визначений середній (СС2) клас наслідків
(відповідальності) об'єкта.
Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.
Коротка характеристика ділянки та
об'єкту
Ділянка
капітального ремонту розташована в м. Полтава, та проходить частково крізь дві
вулиці, а саме Старокотелевську та «провулок до сектору для почесних поховань».
Ділянка капітального ремонту по вул. Старокотелевській обмежена від вулиці
Охтирський шлях, до примикання «проїзду до сектору для почесних поховань».
Кінець ділянки проектування розташовано на проїзді до сектору для почесних
поховань.
Капітальний ремонт проходить по двом
вулицям та обмежений наступним пікетажним положенням:
- вул. Старокотелевська від ПК0+00,0 до ПК4+47,7 – 447,7 м;
- проїзд до сектору для почесних поховань – від ПК0+00,0 до
ПК9+05,6 – 905,6 м.
В кінці ділянки проектування
запроектовано розворотне кільце для громадського транспорту (ПК0+00,0 –
ПК0+96,7 м – 96,7 м).
На ділянці
проведення капітального ремонту розташовано одна існуюча автобусна зупинка, на
ПК8+40 (ліворуч) на проїзді до сектору для почесних поховань.
Під час
візуального обстеження було встановлено існуючі параметри:
вул.
Старокотелевська
-
ширина проїзної
частини – 5,0–9,5м;
-
ширина узбіччя –
2,50 м (враховуючи укріплене узбіччя 0,3…0,8м);
-
мінімальний радіус
кривої в плані – 30 м;
-
максимальний
поздовжній похил – 56 ‰.
-
ширина земляного
полотна – 12,00-25,00 м;
-
тип дорожнього
одягу – капітальний (асфальтобетон)
проїзд до сектору
для почесних поховань
-
ширина проїзної
частини – 4,5–5,0 м;
-
ширина узбіччя –
0,5-1,5 м;
-
мінімальний радіус
кривої в плані – 50 м;
-
максимальний
поздовжній похил – 9 ‰.
-
ширина земляного
полотна – 7,0-10,0 м;
-
тип дорожнього
одягу:
а) від ПК0+00,0 –
ПК0+65,2 - капітальний (асфальтобетон);
б) від ПК0+65,2 –
ПК9+05,6 - перехідний (щебінь);
Згідно завдання на розроблення
проектної документації, початок проектної ділянки знаходиться на відмиканні від
вулиці Охтирський шлях, кінець проектної ділянки знаходиться в кінці існуючого
проїзду до сектору для почесних поховань, на в’їзді до підприємства. Таким
чином довжина ділянки капітального ремонту складає 1353,3 м. Разом з
розворотним кільцем – 1450 м.
На вулиці Старокотелевська розташовано
2 пересічення з залізницею: ПК0+53,9 та ПК2+08,2.
Характеристика природно-кліматичних умов
району будівництва
Дорожній одяг
Існуюча конструкція в межах вулиці Старокотелевської та проїзду до сектору
для почесних поховань (від ПК0+00,0 – ПК0+70,0) представлена:
Існуюча конструкція дорожнього одягу по проїзду до
сектору для почесних поховань від ПК0+70,0 до ПК9+05,6 представлена:
Проектом
передбачено застосування наступних типів конструкції дорожнього одягу:
Тип 1.1
Розширення
-
ЩПС.С5. - 0,21 м |
-
ЩПС.С7. - 0,12 м |
-
Вирівнюючий шар: ЩПС.Др.Ц.М20. - hсер. 0,04 м |
-
ЩПС.Др.Ц.М20. - 0,10 м |
-
Розлив біт. емульсії (ЕКШ–50 в складі якої
БНД100/150) - 1,2 л/м2 |
-
АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. на бітумі БНД 70/100 - 0,10 м |
-
Розлив біт. емульсії (ЕКШ–50 в складі якої
БНД100/150) - 0,4 л/м2 |
-
АСГ.Др.Щ.А.НП.І. на бітумі БНД 70/100 - 0,05 м |
Тип 1.2 Підсилення
-
Вирівнюючий шар: ЩПС.Др.Ц.М20. - hсер. 0,04 м |
-
ЩПС.Др.Ц.М20.
- 0,10 м |
-
Розлив біт. емульсії (ЕКШ–50 в складі якої
БНД100/150) - 1,2 л/м2 |
-
АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. на бітумі БНД 70/100 - 0,10 м |
-
Розлив біт. емульсії (ЕКШ–50 в складі якої
БНД100/150) - 0,4 л/м2 |
-
АСГ.Др.Щ.А.НП.І. на бітумі БНД 70/100 - 0,05 м |
Тип 1.3 Новий
-
ЩПС.С5. - 0,21 м |
-
ЩПС.С7. - 0,12 м |
-
ЩПС.Др.Ц.М20. - 0,10 м |
-
Розлив біт. емульсії (ЕКШ–50 в складі якої
БНД100/150) - 1,2 л/м2 |
-
АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. на бітумі БНД 70/100 - 0,10 м |
-
Розлив біт. емульсії (ЕКШ–50 в складі якої
БНД100/150) - 0,4 л/м2 |
-
АСГ.Др.Щ.А.НП.І. на бітумі БНД 70/100 - 0,05 м |
На
примиканнях, в межах заокруглення, проектними рішеннями передбачено влаштування
дорожнього одягу по типу основного проїзду Тип 1.3 Новий, за межами
заокруглення передбачено влаштування дорожнього одягу:
Тип 2 на примиканнях за межами радіусів заокруглення
- Додатковий шар
основи пісок дроблення гірських порід
(відсів) з вмістом пилуватих частинок не більше ніж 2% згідно ДБНВ.2.3-4:2015
(п. 6.2.9, п. 8.1.4)- 0,30 м. |
- Шар основи ЩПС
(С5) - 0,21 м. |
- Влаштування
нижнього шару покриття АСГ.Кр.Щ.Б.НП.IІ. на бітумі БНД 70/100 - 0,10 м. |
- Розлив біт.
емульсії (ЕКШ – 50), 0,4 л/м2,
|
- Влаштування
верхнього шару покриття АСГ.Др.Щ.Б1.НП.IІ. на бітумі БНД 70/100 - 0,05 м. |
На тротуарах, посадкових майданчиках та
в’їздах в двори, проектом передбачено влаштування конструкції дорожнього одягу
за Тип. - 3
Тип 3 На посадкових майданчиках
автобусних зупинок, тротуарах та в’їздах в двори
- Основа із
матеріалу від фрезерування асфальтобетонного покриття - 0,15 м. |
- АСГ.Др.Щ.А.НП.I
БНД 70/100 - 0,04 м. Поперечний ухил проїзної частини складає
25 ‰. Поперечний похил узбіччя укріпленого
засівом трав по шару рослинного ґрунту складає 50‰, і направлений в бік
укосів земляного полотна. Поперечний похил тротуарів складає 25‰ та
направлений в бік проїзної частини. На ділянці капітального ремонту по
вул. Старокотелевській розташовано 2 залізничні переїзди (ПК0+53,9 та
ПК2+08,2), з облаштованими переїздами, перехідними плитами на межі покриття
та рейки колії. В даних місцях проектом передбачено розбирання існуючого дорожнього
одягу на підходах по 10 метрів. |
|
Рішення по
доступності об’єкту ремонту для людей з інвалідністю та маломобільних груп
населення
Ширина тротуару, його поздовжній та
поперечний похили дозволяють безперешкодний рух маломобільних груп населення
відповідно до ДБН В.2.2-40:2018.
В місцях пішохідних переходів в одному
рівні, автобусних зупинок для доступу людей з обмеженими можливостями та для
пішоходів з візками передбачається пониження бортового каменю. На пішохідних
переходах передбачено з обох боків влаштування тактильної плитки.
Автобусні зупинки
На ділянці капітального ремонту
проектом передбачено влаштування автобусних зупинок а саме:
вул. Старокотелевська
-
ПК3+86,5 ліворуч;
-
ПК3+45,2 праворуч;
Проїзд до сектору для почесних поховань
-
ПК8+38,2 ліворуч;
-
ПК8+65,9 праворуч;
Автобусні зупинки по вулиці
Старокотелевській на ПК3+45,2 праворуч, проектом передбачено облаштувати
посадковим майданчиком, заїзною кишенею та тротуаром за основним напрямком руху
пішоходів. На ПК3+86,8 автобусну зупинку передбачено облаштувати: автопавільйоном
капітального типу, посадковим майданчиком, заїзною кишенею та тротуаром за
основним напрямком руху пішоходів. Між парою зупинок проектом передбачено
влаштування пішохідного переходу.
Автобусні зупинку по проїзду до сектору
для почесних поховань передбачено облаштувати: на ПК8+38,2 посадковим
майданчиком, автопавільйоном. Автобусну зупинку на ПК8+65,9 проектом
передбачено облаштувати посадковим майданчиком.
Дорожні знаки і розмітка
Для забезпечення безпеки руху
передбачається встановлення дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100:2021 "Знаки
дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування". В проекті
передбачено дорожні знаки із світлоповертаючою здатністю відповідно до ДСТУ
4100:2021. Проектом передбачено
встановлення 89 типових дорожніх знаків, 49 металевих стояків під дорожні
знаки.
Стійки знаків та їх фундаменти
прийняті, згідно з СОУ
42.1-37641918-011:2016 «Безпека дорожнього руху. Опори дорожніх знаків.
Загальні технічні умови».
Відповідно до ДСТУ 8751:2017
передбачається встановлення дорожнього огородження 11ДО-2,0.128/1.5 - 872 м.п.
огородження С2К-РМ-2,0 – 236 м.п., напрямних пристроїв СО-М-0,8 – 18.
Дорожня розмітка влаштовується відповідно до ДСТУ
2587:2021. Передбачено влаштування дорожньої розмітки з нітрофарби.
Організація і безпека
дорожнього руху
Проведення робіт з капітального ремонту дороги буде проводитися з частковим
перекриття руху, тому робочим проектом передбачене розробка схеми організації
руху під час виконання ремонтних робіт відповідно до ДСТУ 8749:2017.
Рішення щодо водовідведення
Під час капітального ремонту дороги
передбачається перевлаштування наступних комунікацій:
- ПК0+58,9 (проїзд до сектору для почесних поховань)
передбачене перепідключення водопровідної мережі в проектуємих колодязях на
присадибній ділянці за адресою вул. Хвойна, 2 та території кладовища, в яких
запроектована запірна арматура.
Для запобігання розмивів узбіч та
укосів земляного полотна на ділянках з поздовжнім похилом понад 30‰, при
насипах висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих з
алгебраїчною різницею похилу понад 50‰ та в місцях влаштування віражу з внутрішнього
боку кривої, проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками
для відведення води за межі земляного полотна. Скиди води влаштовуються із
бетонних блоків Б-5, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном
площадку. Вода потрапляє у телескопічні лотки Б-6 по укосам насипу, з них до
гасника в підошві насипу, з яких відводиться за межі земляного полотна у
понижені місця. Збирання поверхневих вод з
дорожнього одягу здійснюється бортовим каменем БР.100.30.18.
Рішення по енергоефективності
Проєктні впровадження з
енергозбереження та енергоефективності:
- зовнішнє освітлення
передбачено енергоефективними світильниками з ЛЕД лампами;
- передбачено освітлення «світлодіодні
стробоскоп 24 В» від сонячних модулів;
- управління зовнішнім
освітленням автоматичне системою САО;
- облік та контроль
споживання енергетичних і матеріальних ресурсів;
- електропостачання і
водопостачання будівництва - від
пересувних джерел;
- виключення ДВЗ
механізмів при технологічних перервах в роботі;
- оптимальне використання кількості механізмів
для виконання всіх робіт;
- застосування
високопродуктивних будівельних машин;
- оптимальне
використання існуючих інженерних мереж для потреб будівництва;
- дотримання графіків
терміну будівництва;
- строк експлуатації
дороги після капітального ремонту -15
років.
Електротехнічні
рішення. Охорона праці та техніка безпеки
Проєктом передбачається встановлення
зовнішнього автономного стаціонарного електроосвітлення на пішохідних
переходах, на нових опорах. Відстань між опорами, висота опор кількість та
потужність освітлювальних приладів передбачено з урахуванням нормативної
середньої яскравості дорожнього покриття та середньої горизонтальної
освітленості дорожнього покриття.
Технічні рішення прийняті в проекті відповідають вимогам екологічних,
санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують
безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проектом заходів.
При виконанні планувальних, технологічних і конструкторських рішень,
передбачених проектом, нормативних вимог при монтажі і експлуатації обладнання,
рівень звукового тиску у відповідності з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 Захист
територій, будинків і споруд від шуму не перевищують допустимі норм.
Робочий проект передбачає ведення будівельних, монтажних і
вантажно-розвантажувальних робіт, а також транспортування матеріалів і
конструкцій і з широким застосуванням усіх заходів з охорони праці для БМР у
відповідності з вимогами ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12) «Система
стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».
Проект розроблений відповідно до закону України «Про охорону праці» і
передбачає проектні рішення по створенню безпечних і нешкідливих умов праці,
засобів колективного та індивідуального захисту, що виключають виникнення
нещасних випадків і аварій.
Санітарно-епідеміологічні
рішення
У робочому проєкті
розроблено заходи щодо захисту оточуючої житлової забудови, яка розташована на
відстані 95 м та працюючих, при виконанні робіт по капітальному ремонту та при
експлуатації дороги, від акустичного забруднення відповідно «Державних
санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських
будинків і на території житлової забудови» N 463-2019, ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та
інфразвуку», заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і
забезпечення дотримання ГДК в робочій зоні та атмосферному повітрі житлової
забудови, розроблені заходи з охорони і раціонального
використання води і ґрунту.
Кількість робітників у найбільш завантажену зміну – 63
особи. Для оснащення будівельного майданчика та забезпечення працівників
санітарно-побутовими приміщеннями застосовуються мобільні (інвентарні) будівлі
за ДСТУ Б В.2.2-22:2008 «Будинки мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови» з загальною площею максимально наближеною до
розрахункових значень площі або кількості робітників та складом приміщень
відповідно нормативним документам і проєктним рішенням. Проєктом передбачено
забезпечення будівельників спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами
індивідуального захисту.
Вивезення будівельного сміття передбачається
спеціалізованим автотранспортом.
Заходи щодо дотримання вимог пожежної і
техногенної безпеки.
Цивільний захист
У складі робочого проєкту розроблений
розділ інженерно – технічних заходів цивільного захисту, в якому проведено
зонування території згідно вимог ДБН В.1.2-4:2019.
В проєкті передбачені заходи щодо
організації пожежної безпеки при проведені будівельних робот.
Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя
і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)
У процесі реалізації проєктних рішень
«Капітальний ремонт покриття проїздів від сектору для почесних поховань
загиблих військовослужбовців, учасників бойових дій, захисників України на
території Затуринського кладовища м. Полтава та по вулиці Старокотелевська до
вулиці Охтирський шлях у місті Полтава» прогнозуються наступні фактори впливу
на компоненти навколишнього середовища:
Клімат і
мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої
діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта
відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.
Повітряне
середовище - допустимий.
При реалізації проектних рішень
буде здійснюватися вплив на атмосферне повітря у вигляді викидів забруднюючих
речовин в період проведення будівельних робіт, яке буде носити локальний і
короткостроковий характер.
Оскільки за результатами ремонтних
робіт умови здійснення дорожнього руху суттєво не зміняться, обсяги викидів
забруднюючих речовин в атмосферне повітря від двигунів внутрішнього згорання автомобільного
транспорту, що будуть пересуватися дорогою теж не зазнають змін.
Акустичний вплив - допустимий.
Акустичний вплив буде здійснюватися в
процесі виробництва будівельних робіт і носитиме локальний і короткостроковий
характер.
Проектні рішення, щодо забезпечення
дотримання гранично-дозволених рівней шумового навантаження під час
експлуатації ділянки дороги, оцінені як достатні.
Водне середовище - відсутній.
Геологічне
середовище, ґрунт - вплив
тимчасовий, на період будівництва. З урахуванням реалізації всіх прийнятих
проектом заходів - при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на
геологічне середовище і ґрунт.
Рослинний і
тваринний світ, заповідні об'єкти.
Процес проведення робіт не передбачає
знесення зелених насаджень, які ростуть в безпосередній близькості до об'єкту.
Об’єкт
розташований на освоєній території. Об’єктів природно-заповідного фонду на
ділянці розміщення проектованого об’єкта немає.
Реалізація
проекту не здійснить негативний вплив на рослинний і тваринний світ.
Соціальне
середовище: Негативний вплив здійснюватиметься в
період виконання робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи) буде носити
локальний і короткостроковий характер. Результатом робіт є удосконалення
покриття дорожньої мережі, що створить умови для зручного пересування
автомобільним транспортом. Вплив на соціальне середовище позитивний.
Техногенне
середовище: На ділянці будівництва відсутні
пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний
вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів
навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.
Безпека експлуатації
Рішення, які прийняті проєктом, не
суперечать вимогам чинного законодавства та забезпечують безпеку експлуатації
будівель та прилеглої території за трьома групами ризику згідно вимог ДБН
В.1.2-9:2021 та іншої нормативної документації, чинної на території України.
Кошторисна частина проектної документації
Заявлена кошторисна вартість,
передбачена наданою кошторисною документацією, станом на 23.07.2024 р. склала: 55890,356 тис.
грн. в тому числі: будівельні роботи – 43821,397 тис. грн.; обладнання - 39,604 тис. грн.,
інші витрати – 12029,355 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної
документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка
враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог КНУ
«Настанова з визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість
будівництва, у поточних цінах станом на 02.09.2024р. складає: 55576,661 тис.
грн., у тому числі: будівельні роботи – 43573,327 тис. грн.; обладнання - 39,604 тис. грн.,
інші витрати – 11963,730 тис. грн.
Розділи
