Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8956-3592-0525-9042 Редакція №1 | 31.07.2024 | 397646.641 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
16.08.2024 | 395252.485 | 296768.374 | 87.86 | 98396.251 |
Кошторисна вартість за чергами
Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2
Номер пускового комплексу | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | ||
2 | 31.07.2024 | 173793.114 | 131944.006 | 0 | 41849.108 |
Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи
Номер пускового комплексу | Дата кошторису | Кошторисна вартість | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | будівельні роботи | устаткування, меблі, інвентар | інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | ||
2 | 16.08.2024 | 172767.263 | 131091.937 | 0 | 41675.326 |
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Донецька обл., Покровський район, Добропільська територіальна громада (UA14160070000097326) , дорога 00518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560» | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ БАЗОВИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (38144140) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
|
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
НЕТЯЖЕНКО ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006486, АА 001452, АА 000652, АЕ 001728, АЕ 002274, АЕ 002322, АЕ 003852, АР 019385, АЕ 006957, АР 011245) |
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192) |
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Ступнікова Віра Михайлівна (АА 003005, АА 000511) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Дворецька Наталія Миколаївна (АЕ 003665, АР 002184) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Техніко-економічне обґрунтування (шифр: 11/23.034.ТЕО) виконано ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ» (юридична адреса: 01103, м. Київ, вул. Бойчука Михайла, буд. 18А; головний інженер проєкту – Неупокоєв Д.С., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 021030, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, від 31.08.2023) у 2023 році на підставі:
‒ завдання на розробку ТЕО від 05.02.2024 року, виданого Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації;
- матеріалів інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ФОП «Гораш Д.В.» у листопаді 2023 року;
- матеріалів інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ» у листопаді 2023 року;
- візуального огляду та інструментального обміру дільниці автодороги, виконаних ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ»;
- обстеження та науково-технічного супровіду Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ХНАДУ) щодо міцності, стану існуючого дорожнього одягу.
Стислий опис основних проєктних рішень
Техніко-економічне обґрунтування (далі - ТЕО) на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «00518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560» розроблено на підставі завдання на розробку ТЕО, затвердженого Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації.
Вісь траси, що розглядається в ТЕО, ділянки дороги «О0518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560», прокладена по існуючому напрямку в межах існуючої смуги відводу автомобільної дороги. Згідно листа № 605/0/111-24 від 12.04.2024 від замовника ділянка дороги км 33+500 - км 33+560 (60 метрів) була відремонтована та має задовільний стан. В обсязі даного ТЕО підлягає розгляду ділянка км 27+060 - км 33+365, що відповідає ПК270+60- ПК333+35. Довжина проєктованої ділянки ремонту складає 6275,0 м.
Початок ділянки, що розглядається, прийнято по осі дороги на ПК270+60, по центру перехрестя із дорогою с. Юр’ївка і відповідає експлуатаційному км 27+060. Згідно завдання на розробку ТЕО, координати ділянки 48.3899, 36.8842.
Кінець ділянки, що розглядається, прийнято по осі дороги на ПК333+35 і відповідає експлуатаційному км 33+365, що знаходиться на межі ділянки об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0518 Добропілля - Кам'янка км 34+100, з метою облаштування на ній майданчика для габаритно-вагового контролю», ремонт якої виконаний у 2020 році. ПК 333+35 відповідає координатам 48.36473, 36.82208.
В представленому на експертизу ТЕО передбачено виконання капітального ремонту дороги в дві черги:
І черга – ділянка дороги ПК270+60 – ПК305+20 (3,46км) – поза межами населеного пункту;
ІІ черга – ділянка дороги ПК305+20 – ПК333+35 (2,815км) – в межах населеного пункту, с. Кам’янка.
Розрахункова швидкість на ділянці дороги ПК305+20 – ПК333+35 (в межах населеного пункту) , що розглядається в ТЕО, прийнята 60 км/год за виключенням ділянок:
- ПК 332+08 – ПК333+35 з оглядом на горизонтальну криву радіусом 40м – 40км/год.
В даному ТЕО основні технічні нормативи прийняті:
- категорія дороги – ІV;
- число смуг руху - 2 шт;
- ширина смуги руху - 3,0 м;
- ширина укріпленої смуги – 0,5 м;
- ширина земляного полотна - 10,0 м.
Поздовжній профіль дороги прийнятий з такими параметрами:
І черга (на ділянці дороги ПК270+60-ПК305+20):
1) поза межами населеного пункту (розрахункова швидкість 90 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 9000,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 2101,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 46‰;
2) поза межами населеного пункту на колових кривих в плані R=150,0 м (розрахункова швидкість 60 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 55‰;
3) поза межами населеного пункту на коловій кривій ПК299+26 – ПК300+30 в плані R=100,0 м (розрахункова швидкість 50 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3255,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1069,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 9‰.
ІІ черга (на ділянці дороги ПК305+20-ПК333+35):
1) в межах населеного пункту (розрахункова швидкість 60 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 36‰.
2) в межах населеного пункту на коловій кривій в плані R=40,0 м (розрахункова швидкість 40 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1000,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1001,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 18‰.
Керівна позначка в ТЕО передбачена з умов підсилення існуючого дорожнього одягу і складає 0,22 м.
В геологічному розрізі на розвідану глибину до 3,0 м виділені наступні інженерно-геологічні елементи (далі – ІГЕ):
ІГЕ-1а – асфальтобетонне покриття, місцями зруйноване;
ІГЕ-1б – суміш із щебню, жорстви, бітуму, місцями із включеннями піщано-гравійної підсипки, суглинку, шлаку і гранвідсіву, місцями зцементована;
ІГЕ-1в – щебенево-жорств’яний ґрунт різної фракції, місцями із гравійно-піщаною підсипкою та включеннями суглинку, шлаку і гранвідсіву, місцями із бітумом;
ІГЕ-1г – суглиниста підсипка, місцями із включеннями щебню, гравію, шлаку та піску;
ІГЕ-1д – кам’яний матеріал, місцями з піском;
ІГЕ-1е – піщана підсипка, місцями із включеннями щебню, гравію, шлаку та суглинку;
ГЕ-1ж – шлак, місцями із включеннями гравію, щебню та бітуму, місцями зцементований;
ІГЕ-2 – насипний суглинок легкий (місцями до важкого), з домішкою органічних речовин, пилуватий, неоднорідний, грудкуватий, твердий, від чорного до чорно-коричневого та сіро-чорного, із грудками чорнозему та включеннями буд. сміття, щебню, шлаку та гравію, непросідний;
ІГЕ-3 – насипний суглинок легкий (місцями до важкого), з рідкими домішками органічних речовин, пилуватий, ущільнений, неоднорідний, грудкуватий, твердий, від темно-коричневого до коричнево-бурого та коричнево-жовтого, із рідкими грудками чорнозему, із включеннями буд. сміття, щебню, шлаку, гравію та карбонатів, непросідний;
ІГЕ-4 – суглинок важкий (місцями до легкого), лесовий, пилуватий, твердий, від коричневого до жовто-бурого та коричнево-бурого, із включеннями карбонатів та рідкими плямами озалізнення, просідний;
ІГЕ-5 – суглинок важкий, лесовий, пилуватий, тугопластичний, від жовто-бурого до коричнево-бурого, із включеннями карбонатів та плямами озалізнення, просідний;
ІГЕ-6 – суглинок важкий, пилуватий, м’якопластичний, від коричнево- бурого до жовто-бурого, із включеннями карбонатів та плямами озалізнення, непросідний.
4. На період вишукувань (листопад 2023 року) ґрунтові води у межах ділянки робіт розкриті свердловиною №24 та залягають на глибині 2,50 м.
План траси, поздовжній профіль
В даному ТЕО передбачено дві черги будівництва:
Розрахункова швидкість на ділянці дороги ПК305+20 – ПК333+35 (в межах населеного пункту), що розглядається в ТЕО, прийнята 60 км/год за виключенням ділянок:
- ПК 332+08 – ПК333+35 з оглядом на горизонтальну криву радіусом 40,0 м – 40 км/год
Основні технічні нормативи в даному ТЕО прийняті:
- категорія дороги – ІV;
- число смуг руху - 2 шт;
- ширина смуги руху - 3,0 м;
- ширина укріпленої смуги – 0,5 м;
- ширина земляного полотна - 10, .
Поздовжній профіль в даному ТЕО прийнятий з такими параметрами:
І черга (на ділянці дороги ПК270+60-ПК305+20):
1) поза межами населеного пункту (розрахункова швидкість 90 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 9000,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 2101,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 46‰;
2) поза межами населеного пункту на колових кривих в плані R=150,0 м (розрахункова швидкість 60 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 55‰;
3) поза межами населеного пункту на коловій кривій ПК299+26 – ПК300+30 в плані R=100,0 м (розрахункова швидкість 50 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3255,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1069,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 9‰;
ІІ черга (на ділянці дороги ПК305+20-ПК333+35):
1) в межах населеного пункту (розрахункова швидкість 60 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 36‰.
2) в межах населеного пункту на коловій кривій в плані R=40,0 м (розрахункова швидкість 40 км/год):
– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1000,0 м;
– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1001,0 м;
– максимальний поздовжній похил – 18‰.
Дорожній одяг
В даному ТЕО прийнята конструкція дорожнього одягу при посиленні:
1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.1.НП.І.БНД 70/100-згідно з ДСТУ Б В.2.7- 119:2011 – 5 см.
2. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 - 0,5л/м².
3. Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10 см.
4. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 – 1,3 л/м².
5. ЩПС.Ср.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022 – 12см + вирівнюючий шар середньою товщиною 7см.
6. Існуючий дорожній одяг після фрезерування на глибину 5см.
В даному ТЕО прийнята конструкція дорожнього одягу при розширенні та новому покритті:
1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.1.НП.І.БНД 70/100-згідно з ДСТУ Б В.2.7- 119:2011 – 5см.
2. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 - 0,5л/м² .
3. Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10см.
4. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 – 1,3л/м² .
5. ЩПС.Ср.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022 – 12см+ вирівнюючий шар середньою товщиною 7см. .
6. ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 – 15см
7. Дренуючий прошарок із піску середньої крупності з вмістом пиловидних і глинястих часток не більше ніж 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5м/добу згідно з ДСТУ Б.В.2.7-32-95 – 5см.
8. Геотекстиль ГТ.Н.Т-1 згідно з ГБН В2.3-37641918-544:2014.
Водовідвід з проїзної частини передбачено здійснювати поперечними та поздовжніми ухилами дороги. За межами населеного пункту (черга І) прийнято влаштування бортового каменю з водоскидами на ділянках дороги, де поздовжній похил дороги складає понад 30‰, при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях влаштування віражів і увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі згідно п.7.8 ДБН В.2.3- 4:2015 (зміна 2). В межах населеного пункту (черга ІІ) на ділянках дороги, де влаштовується бортовий камінь прийнято влаштування зливоприймальних лотків ЗП-1 із чавунними решітками ДМ-1 із водовідведенням по трубам НПВХ до існуючих водопропускних труб, а далі на рельєф.
Штучні споруди
У представленому на експертизу ТЕО, на ділянці автомобільної дороги «О0518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560», що розглядається, розміщено 12 штучних споруд, 9 з яких по основному проїзду і 3 - на примиканнях до другорядних доріг. Згідно акту обстеження штучних споруд 1, залізобетонна труба Ø1,0 м на км 33+504 в задовільному стані з портальними стінками, відкрилками і бетонованим руслом та 11 штучних споруд в незадовільному стані, що підлягають демонтажу з укладанням нових ланок труб, портальних стінок, відкрилок.
На ділянці ПК270+60-ПК305+20 (І черга):
- будівництво труб отв. 3хØ1,4 (ПК285+00, ПК297+92);
- будівництво труб отв. Ø1,0 (ПК270+60, ПК299+90);
- будівництво труби отв. 2хØ1,0 (ПК304+32);
- будівництво труб отв. Ø0,8 (ПК281+16, 288+00).
На ділянці ПК305+20-ПК333+35 (ІІ черга):
- будівництво труби отв. 3хØ1,4 (ПК329+28);
- будівництво труби отв. Ø1,0 (ПК309+81, ПК314+43, ПК316+66).
На ділянці, розглядаємої в ТЕО, передбачається влаштування 13 примикань і 2 перехрестя. З них до населених пунктів – 1, у поле – 10, у вулицю – 3, на підприємство – 3.
Зупинки маршрутного транспорту
В ТЕО передбачено для забезпечення безпечного руху пасажирів та організованих місць зупинки пасажирського транспорту влаштування автобусних зупинок. Автобусні зупинки передбачено влаштовувати із майданчиком для посадки та висадки пасажирів з влаштуванням «заїзної кишені» та встановленням автопавільйону:
- ПК 271+00 ліворуч;
- ПК271+56 праворуч;
- ПК310+04 ліворуч;
- ПК310+58 праворуч;
- ПК324+47 ліворуч;
- ПК325+68 праворуч.
Довжина посадкового майданчика обрана 12,0 м, як мінімальна для уособлених зупинок за п. 5.4 ГБН В.2.3-37641918-550:2018. Поперечний похил посадкового майданчика 15 ‰ і спрямований у бік проїзної частини. Висота посадкового майданчика підвищена на 0,2 м над зупинковим майданчиком. По межі заїзної кишені бортовий камінь БР100.45.18 висотою 0,2 м.
Тротуар
Для забезпечення пішохідного руху праворуч від проїзної частини дороги в межах населеного пункту с. Кам’янка, а також на підходах до майданчиків зупинок маршрутного транспорту в ТЕО передбачені тротуари шириною 1,5 м.
Технічні засоби організації дорожнього руху
В даному ТЕО передбачена установка світловідбивних дорожніх знаків. Дорожні знаки установлюються на присипних бермах земляного полотна за межами населеного пункту, на узбіччі – в межах населеного пункту. Стійки дорожніх знаків прийняті за ДСТУ Б В.2.6-133:2010.
Також в ТЕО передбачено встановлення металевого бар’єрного огородження поза межами населеного пункту 11ДО-280-0,80-1,33-1,1 в місцях, де знаходяться існуючі водопропускні труби та при висоті насипу більше 2,0 м, на зовнішньому боці віражів, на ділянках з поздовжнім похилом понад 40 ‰.
Технічні рішення, прийняті в ТЕО розроблені з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, кошторисної частини проєктної документації, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення, екології.
В ході проведення експертизи (за зауваженнями) проєктна документація ТЕО доопрацьована і представлена в повному обсязі.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією , у поточних цінах станом на 31 липня 2024 року складала 397646,641 тис. грн., у тому числі:
дорожні роботи та послуги –298713,362 тис. грн.;
обладнання – 88,881 тис. грн.;
інші витрати – 98844,398 тис. грн.
дорожні роботи та послуги –166769,356 тис. грн.;
обладнання – 88,881 тис. грн.;
інші витрати – 56995,290 тис. грн.
У тому числі кошторисна вартість ІІ черги будівництва складала 173793,114 тис. грн., у тому числі:
дорожні роботи та послуги –131944,006 тис. грн.;
обладнання – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 41849,108 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, передбачену ТЕО, складено згідно з «Методикою з визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 та «Правилами визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 16 серпня 2024 року складає 395252,485 тис. грн., у тому числі:
дорожні роботи та послуги – 296768,374 тис. грн.;
обладнання – 87,860 тис. грн.;
інші витрати – 98396,251 тис. грн.
У тому числі кошторисна вартість І черги будівництва складає 222485,222 тис. грн., у тому числі:
дорожні роботи та послуги –165676,437 тис. грн.;
обладнання – 87,860 тис. грн.;
інші витрати – 56720,925 тис. грн.
У тому числі кошторисна вартість ІІ черги будівництва складає 172767,263 тис. грн., у тому числі:
дорожні роботи та послуги –131091,937 тис. грн.;
обладнання –0,000 тис. грн.;
інші витрати – 41675,326 тис. грн.
Розділи
