Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5799-1917-6958-1400
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№304/е/24 від 16.08.2024
Орган, що видав
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (04653199) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «00518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560»
Код проектної документації
PD01:5717-8472-1557-2000 Зміни №2 №11/23/34 від 2023-10-25 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ") / Наявні експертизи: EX01:5799-1917-6958-1400
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:8956-3592-0525-9042 Редакція №1 31.07.2024 397646.641

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
16.08.2024 395252.485 296768.374 87.86 98396.251

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
2 31.07.2024 173793.114 131944.006 0 41849.108

Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
2 16.08.2024 172767.263 131091.937 0 41675.326

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Донецька обл., Покровський район, Добропільська територіальна громада (UA14160070000097326) , дорога 00518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560» не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ БАЗОВИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (38144140)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
НЕТЯЖЕНКО ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006486, АА 001452, АА 000652, АЕ 001728, АЕ 002274, АЕ 002322, АЕ 003852, АР 019385, АЕ 006957, АР 011245)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Ступнікова Віра Михайлівна (АА 003005, АА 000511)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Дворецька Наталія Миколаївна (АЕ 003665, АР 002184)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5717-8472-1557-2000
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" (41980864)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ,КШ
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
техніко-економічне обґрунтування (ТЕО)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
25.10.2023
Номер проектної документації
11/23/34
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Техніко-економічне обґрунтування (шифр: 11/23.034.ТЕО) виконано ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ» (юридична адреса: 01103, м. Київ, вул. Бойчука Михайла, буд. 18А; головний інженер проєкту – Неупокоєв Д.С., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 021030, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, від 31.08.2023) у 2023 році на підставі:

‒ завдання на розробку ТЕО від 05.02.2024 року, виданого Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації;

- матеріалів інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ФОП «Гораш Д.В.» у листопаді 2023 року;

- матеріалів  інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ» у листопаді 2023 року;

-  візуального огляду та інструментального обміру дільниці автодороги, виконаних ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ»;

- обстеження та науково-технічного супровіду Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ХНАДУ) щодо міцності, стану існуючого дорожнього одягу.

 

Стислий опис основних проєктних рішень

Техніко-економічне обґрунтування (далі - ТЕО) на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «00518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560» розроблено на підставі завдання на розробку ТЕО, затвердженого  Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації.

Вісь траси, що розглядається в ТЕО, ділянки дороги «О0518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560», прокладена по існуючому напрямку в межах існуючої смуги відводу автомобільної дороги. Згідно листа № 605/0/111-24 від 12.04.2024 від замовника ділянка дороги км 33+500 - км 33+560 (60 метрів) була відремонтована та має задовільний стан. В обсязі даного ТЕО підлягає розгляду ділянка км 27+060 - км 33+365, що відповідає ПК270+60- ПК333+35. Довжина проєктованої ділянки ремонту складає 6275,0 м.

Початок ділянки, що розглядається, прийнято по осі дороги на ПК270+60, по центру перехрестя із дорогою с. Юр’ївка і відповідає експлуатаційному км 27+060. Згідно завдання на розробку ТЕО, координати ділянки   48.3899, 36.8842.

Кінець ділянки, що розглядається, прийнято по осі дороги на ПК333+35 і відповідає експлуатаційному км 33+365, що знаходиться на межі ділянки об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0518 Добропілля - Кам'янка км 34+100, з метою облаштування на ній майданчика для габаритно-вагового контролю», ремонт якої виконаний у 2020 році. ПК 333+35 відповідає координатам 48.36473, 36.82208.

 

В представленому на експертизу ТЕО  передбачено виконання   капітального ремонту дороги в дві черги:

І черга – ділянка дороги ПК270+60 – ПК305+20 (3,46км) – поза межами населеного пункту;

ІІ черга – ділянка дороги ПК305+20 – ПК333+35 (2,815км) – в межах населеного пункту, с. Кам’янка.

 

Розрахункова швидкість на ділянці дороги ПК305+20 – ПК333+35 (в межах населеного пункту) , що розглядається в ТЕО, прийнята 60 км/год за виключенням ділянок:

- ПК 332+08 – ПК333+35 з оглядом на горизонтальну криву радіусом 40м – 40км/год.

В даному ТЕО основні технічні нормативи прийняті:

- категорія дороги – ІV;

- число смуг руху - 2 шт;

- ширина смуги руху - 3,0 м;

- ширина укріпленої смуги – 0,5 м;

- ширина земляного полотна - 10,0 м.

 

Поздовжній профіль дороги  прийнятий  з такими параметрами:

І черга (на ділянці дороги ПК270+60-ПК305+20):

1) поза межами населеного пункту (розрахункова швидкість 90 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 9000,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 2101,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 46‰;

2) поза межами населеного пункту на колових кривих в плані R=150,0 м (розрахункова швидкість 60 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 55‰;

3) поза межами населеного пункту на коловій кривій ПК299+26 – ПК300+30 в плані R=100,0 м (розрахункова швидкість 50 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3255,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1069,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 9‰.

 

ІІ черга (на ділянці дороги ПК305+20-ПК333+35):

1) в межах населеного пункту (розрахункова швидкість 60 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 36‰.

2) в межах населеного пункту на коловій кривій в плані R=40,0 м (розрахункова швидкість  40 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1000,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1001,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 18‰.

 

Керівна позначка в ТЕО передбачена з умов підсилення існуючого дорожнього одягу і складає 0,22 м.

 

В геологічному розрізі на розвідану глибину до 3,0 м виділені наступні інженерно-геологічні елементи (далі – ІГЕ):

ІГЕ-1а – асфальтобетонне покриття, місцями зруйноване;

ІГЕ-1б – суміш із щебню, жорстви, бітуму, місцями із включеннями піщано-гравійної підсипки, суглинку, шлаку і гранвідсіву, місцями зцементована;

ІГЕ-1в – щебенево-жорств’яний ґрунт різної фракції, місцями із гравійно-піщаною підсипкою та включеннями суглинку, шлаку і гранвідсіву, місцями із бітумом;

ІГЕ-1г – суглиниста підсипка, місцями із включеннями щебню, гравію, шлаку та піску;

ІГЕ-1д – кам’яний матеріал, місцями з піском;

ІГЕ-1е – піщана підсипка, місцями із включеннями щебню, гравію, шлаку та суглинку;

ГЕ-1ж – шлак, місцями із включеннями гравію, щебню та бітуму, місцями зцементований;

ІГЕ-2 – насипний суглинок легкий (місцями до важкого), з домішкою органічних речовин, пилуватий, неоднорідний, грудкуватий, твердий, від чорного до чорно-коричневого та сіро-чорного, із грудками чорнозему та включеннями буд. сміття, щебню, шлаку та гравію, непросідний;

ІГЕ-3 – насипний суглинок легкий (місцями до важкого), з рідкими домішками органічних речовин, пилуватий, ущільнений, неоднорідний, грудкуватий, твердий, від темно-коричневого до коричнево-бурого та коричнево-жовтого, із рідкими грудками чорнозему, із включеннями буд. сміття, щебню, шлаку, гравію та карбонатів, непросідний;

ІГЕ-4 – суглинок важкий (місцями до легкого), лесовий, пилуватий, твердий, від коричневого до жовто-бурого та коричнево-бурого, із включеннями карбонатів та рідкими плямами озалізнення, просідний;

ІГЕ-5 – суглинок важкий, лесовий, пилуватий, тугопластичний, від жовто-бурого до коричнево-бурого, із включеннями карбонатів та плямами озалізнення, просідний;

ІГЕ-6 – суглинок важкий, пилуватий, м’якопластичний, від коричнево- бурого до жовто-бурого, із включеннями карбонатів та плямами озалізнення, непросідний.

4. На період вишукувань (листопад 2023 року) ґрунтові води у межах ділянки  робіт розкриті свердловиною №24 та залягають на глибині 2,50 м.

 

План траси, поздовжній профіль

В даному ТЕО передбачено дві черги будівництва:

Розрахункова швидкість на  ділянці дороги ПК305+20 – ПК333+35 (в межах населеного пункту), що розглядається  в ТЕО, прийнята 60 км/год за виключенням ділянок:

- ПК 332+08 – ПК333+35 з оглядом на горизонтальну криву радіусом 40,0 м – 40 км/год

Основні технічні нормативи в даному ТЕО прийняті:

- категорія дороги – ІV;

- число смуг руху - 2 шт;

- ширина смуги руху - 3,0 м;

- ширина укріпленої смуги – 0,5 м;

- ширина земляного полотна - 10, .

 

Поздовжній профіль в даному ТЕО прийнятий  з такими параметрами:

І черга (на ділянці дороги ПК270+60-ПК305+20):

1) поза межами населеного пункту (розрахункова швидкість 90 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 9000,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 2101,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 46‰;

2) поза межами населеного пункту на колових кривих в плані R=150,0 м (розрахункова швидкість 60 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 55‰;

3) поза межами населеного пункту на коловій кривій ПК299+26 – ПК300+30 в плані R=100,0 м (розрахункова швидкість 50 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3255,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1069,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 9‰;

ІІ черга (на ділянці дороги ПК305+20-ПК333+35):

1) в межах населеного пункту (розрахункова швидкість 60 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 3500,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 36‰.

2) в межах населеного пункту на коловій кривій в плані R=40,0 м (розрахункова швидкість  40 км/год):

– мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1000,0 м;

– мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1001,0 м;

– максимальний поздовжній похил – 18‰.

Дорожній одяг

В даному  ТЕО прийнята конструкція дорожнього одягу при посиленні:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.1.НП.І.БНД 70/100-згідно з ДСТУ Б В.2.7- 119:2011 – 5 см.

2. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 - 0,5л/м².

3. Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10 см.

4. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 – 1,3 л/м².

5. ЩПС.Ср.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022 – 12см + вирівнюючий шар середньою товщиною 7см.

6. Існуючий дорожній одяг після фрезерування на глибину 5см.

В даному ТЕО прийнята конструкція дорожнього одягу при розширенні та новому покритті:

1. Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.1.НП.І.БНД 70/100-згідно з ДСТУ Б В.2.7- 119:2011 – 5см.

2. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 - 0,5л/м² .

3. Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10см.

4. Розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60 – 1,3л/м² .

5. ЩПС.Ср.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022 – 12см+ вирівнюючий шар середньою товщиною 7см. .

6. ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 – 15см

7. Дренуючий прошарок із піску середньої крупності з вмістом пиловидних і глинястих часток не більше ніж 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5м/добу згідно з ДСТУ Б.В.2.7-32-95 – 5см.

8. Геотекстиль ГТ.Н.Т-1 згідно з ГБН В2.3-37641918-544:2014.

Водовідвід з проїзної частини передбачено здійснювати поперечними та поздовжніми ухилами дороги. За межами населеного пункту (черга І) прийнято влаштування бортового каменю з водоскидами на ділянках дороги, де поздовжній похил дороги складає понад 30‰, при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях влаштування віражів і увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі згідно п.7.8 ДБН В.2.3- 4:2015 (зміна 2). В межах населеного пункту (черга ІІ) на ділянках дороги, де влаштовується бортовий камінь прийнято влаштування зливоприймальних лотків ЗП-1 із чавунними решітками ДМ-1 із водовідведенням по трубам НПВХ до існуючих водопропускних труб, а далі на рельєф.

 

Штучні споруди

У представленому на експертизу  ТЕО, на  ділянці автомобільної дороги «О0518 Добропілля - Кам'янка на ділянках км 27+060 - км 33+365, км 33+500 - км 33+560», що розглядається,  розміщено 12 штучних споруд, 9 з яких по основному проїзду і 3 - на примиканнях до другорядних доріг. Згідно акту обстеження штучних споруд 1, залізобетонна труба Ø1,0 м на км 33+504 в задовільному стані з портальними стінками, відкрилками і бетонованим руслом та 11 штучних споруд в незадовільному стані, що підлягають демонтажу з укладанням нових ланок труб, портальних стінок, відкрилок.

На ділянці ПК270+60-ПК305+20 (І черга):

- будівництво труб отв. 3хØ1,4 (ПК285+00, ПК297+92);

- будівництво труб отв. Ø1,0 (ПК270+60, ПК299+90);

- будівництво труби отв. 2хØ1,0 (ПК304+32);

- будівництво труб отв. Ø0,8 (ПК281+16, 288+00).

 

На ділянці ПК305+20-ПК333+35 (ІІ черга):

- будівництво труби отв. 3хØ1,4 (ПК329+28);

- будівництво труби отв. Ø1,0 (ПК309+81, ПК314+43, ПК316+66).

 

Перетини  та примикання

На ділянці, розглядаємої в ТЕО, передбачається влаштування 13 примикань і 2 перехрестя. З них до населених пунктів – 1, у поле – 10, у вулицю – 3, на підприємство – 3.

Зупинки маршрутного транспорту

В ТЕО передбачено для забезпечення безпечного руху пасажирів та організованих місць зупинки пасажирського транспорту влаштування автобусних зупинок. Автобусні зупинки передбачено влаштовувати із майданчиком для посадки та висадки пасажирів з влаштуванням «заїзної кишені» та встановленням автопавільйону:

- ПК 271+00 ліворуч;

- ПК271+56 праворуч;

- ПК310+04 ліворуч;

- ПК310+58 праворуч;

- ПК324+47 ліворуч;

- ПК325+68 праворуч.

Довжина посадкового майданчика обрана 12,0 м, як мінімальна для уособлених зупинок за п. 5.4 ГБН В.2.3-37641918-550:2018. Поперечний похил посадкового майданчика 15 ‰ і спрямований у бік проїзної частини. Висота посадкового майданчика підвищена на 0,2 м над зупинковим майданчиком. По межі заїзної кишені бортовий камінь БР100.45.18 висотою 0,2 м.

 

Тротуар

Для забезпечення пішохідного руху праворуч від проїзної частини дороги в межах населеного пункту с. Кам’янка, а також на підходах до майданчиків зупинок маршрутного транспорту  в ТЕО передбачені тротуари шириною 1,5 м.

 

Технічні засоби організації дорожнього руху

В даному ТЕО передбачена установка світловідбивних дорожніх знаків. Дорожні знаки установлюються на присипних бермах земляного полотна за межами населеного пункту, на узбіччі – в межах населеного пункту. Стійки  дорожніх знаків прийняті за ДСТУ Б В.2.6-133:2010.

Також в  ТЕО передбачено встановлення металевого бар’єрного огородження поза межами населеного пункту 11ДО-280-0,80-1,33-1,1 в місцях, де знаходяться існуючі водопропускні труби та при висоті насипу більше 2,0 м, на зовнішньому боці віражів, на ділянках з поздовжнім похилом понад 40 ‰.

 

Технічні рішення, прийняті в ТЕО  розроблені з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва,  кошторисної частини проєктної документації,  санітарного й епідеміологічного благополуччя населення, екології.

В ході проведення експертизи (за зауваженнями) проєктна документація ТЕО доопрацьована і представлена в повному обсязі.

 

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією , у поточних цінах станом на 31 липня  2024 року складала 397646,641 тис. грн., у тому числі:

дорожні роботи та послуги –298713,362 тис. грн.;

обладнання – 88,881 тис. грн.;

інші витрати – 98844,398 тис. грн.

 У тому числі кошторисна вартість І черги будівництва складала 223853,527 тис. грн., у тому числі:

дорожні роботи та послуги –166769,356 тис. грн.;

обладнання – 88,881 тис. грн.;

інші витрати – 56995,290 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість ІІ черги будівництва складала 173793,114 тис. грн., у тому числі:

дорожні роботи та послуги –131944,006 тис. грн.;

обладнання – 0,000 тис. грн.;

інші витрати – 41849,108 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, передбачену ТЕО, складено згідно з «Методикою  з визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 та «Правилами визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273.

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 16 серпня 2024 року складає 395252,485 тис. грн., у тому числі:

дорожні роботи та послуги – 296768,374 тис. грн.;

обладнання – 87,860 тис. грн.;

інші витрати – 98396,251 тис. грн. 

У тому числі кошторисна вартість І черги будівництва складає 222485,222 тис. грн., у тому числі:

дорожні роботи та послуги –165676,437 тис. грн.;

обладнання – 87,860 тис. грн.;

інші витрати – 56720,925 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість ІІ черги будівництва складає 172767,263 тис. грн., у тому числі:

дорожні роботи та послуги –131091,937 тис. грн.;

обладнання –0,000 тис. грн.;

інші витрати – 41675,326 тис. грн.

 

Розділи