Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5274-2840-4438-7488
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№288/08/24 від 15.08.2024
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ "ОСНОВА" (45047630) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво об'єкту дорожнього сервісу по вул. Митна, 5 в с. Холодновідка Пустомитівського району Львівської області» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:9561-9272-3022-7627 №27/06-24 від 2024-06-27 (видав ЮЗЬКЕВИЧ ХРИСТИНА ІЛЛІВНА) / Наявні експертизи: EX01:5274-2840-4438-7488
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
ШМИГ РОМАН АНДРІЙОВИЧ (АЕ 004732, АЕ 004928 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Зимноводівська територіальна громада, с. Холодновідка (станом на 01.01.2021), вулиця Митна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБЕ АВТО МАРКЕТ" (44343379)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта ТЕП

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ШМИГ РОМАН АНДРІЙОВИЧ (АЕ 004732, АЕ 004928)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9561-9272-3022-7627
Орган, що видав
ЮЗЬКЕВИЧ ХРИСТИНА ІЛЛІВНА
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
27.06.2024
Номер проектної документації
27/06-24
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник  будівництва – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮБЕ АВТО МАРКЕТ» (Юридична адреса: 79031, Львівська обл. м. Львів, вул. Стрийська, буд. 195-А, код ЄДРПОУ 44343379)

Генеральний проектувальник – Фізична особа-підприємець Юзькевич Христина Іллівна

Проект розроблено Фізична особа-підприємець Юзькевич Христина Іллівна (Юридична адреса: 81100, Львівська обл., Львівський р-н., с. Ставчани,  вул. Шашкевича,7, ІПН 2931413308). Головний архітектор проекту – Вовк Юрій Ігорович (кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця робіт серії  АА №004125 від 26.10.2018р.).

Вихідні дані:

- Завдання на коригування, затверджене Замовником;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

- Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:4945-5994-6276-9670 Редакція №2;

- Витяг з Державного реєстру речових прав №357717831 від 08.12.2023;

- Договір №2158000 від 28.03.2024р. про надання послуг з розподілу електричної енергії;

- Технічні умови нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок № ТУ011974-300524-1-13-77-3-000000-1 від 30.05.2024;

-       Технічні висновки про інженерно-геологічні умови, ПП «Львівкомундорпроект», Львів 2024;

-       Експертний звіт №667/20-ЕЗ  від 25 серпня 2020 року, виданий ТзОВ «ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ».

 

У 2020 році ТзОВ «ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ» видало експертний звіт 667/20-ЕЗ  від 25 серпня 2020 року з позитивним висновком. У зв’язку із внесенням змін в проектно-кошторисну документацію, відбувається коригування даного проекту. Експертний звіт 667/20-ЕЗ  від 25 серпня 2020 року вважати таким, що втратив чинність.

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Робочий проект «Нове будівництво об'єкту дорожнього сервісу по вул. Митна, 5 в с. Холодновідка Пустомитівського району Львівської області (коригування)» розроблений ФОП «Юзькевич Х.І.» у 2024 році на підставі:

- завдання на проектування;

- містобудівних умов та обмежень для проектування обєкта будівництва;

- технічних висновків про інженерно-геологічні умови ділянки реконструкції.

Робочим проектом передбачено нове будівництво об'єкту дорожнього сервісу по вул. Митна, 5 в с. Холодновідка Пустомитівського району Львівської області (коригування).

Клас наслідків об’єкту будівництва – СС1 (відповідно до ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)).

Ступінь вогнестійкості будівлі – ІІІ (відповідно до ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва).

Сейсмічність району будівництва об’єкту дорожнього сервісу  становить 6 балів (відповідно до  ДБН В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України).

Нормативна глибина сезонного промерзання грунту на ділянці будівництва об’єкту дорожнього сервісу  - 0,9 м (відповідно до ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 Будівельна кліматологія).

Згідно карти районування території України за характеристичними значеннями ваги снігового покриву с. Холодновідка (Пустомитівський район, Львівська область) знаходиться у 4 районі (1400 Па) (відповідно до ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування).

Згідно карти районування території України за характеристичними значеннями вітрового тиску с. Холодновідка (Пустомитівський район, Львівська область) знаходиться у 4 районі (550 Па) (відповідно до ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування).

На ділянці реконструкції виявлено наступні інженерно-геологічні елементи (ІГЕ), а саме:

- ІГЕ–1 – насипний грунт – суміш відвалів природних грунтів, відсипаних з котловану будівництва, та грунтово-рослинного шару, твердої консистенції, з включеннями дрібного гравію та гальки, битої цегли, щебеню (10-20%), влежаний, темно-сірий, чорний;

- ІГЕ–2 – суглинок тугопластичний, середній, грудкуватий, запісочений, з прошарками супіску пластичного, плямами і ядрами залізистості, жовтувато-сірий;

- ІГЕ–3 – суглинок м’якопластичний, легкий, пилуватий з частими і малопотужними лінзами піску, насиченого водою, гніздами залізистості, сірувато-жовтий, сірий.

Будівля об’єкту дорожнього сервісу – триповерхова, у плані прямокутної  геометричної форми, із розмірами в осях 1-9 – 33100 мм, в осях А-Д – 12000 мм, за конструктивною схемою – каркасна, із монолітного залізобетону.

Прибудова – триповерхова, у плані прямокутної  геометричної форми, із розмірами в осях 5-9 – 15100 мм, в осях А-Д – 12000 мм, за конструктивною схемою – каркасна, із монолітного залізобетону.

Фундаменти прибудови - стовпчасті монолітні залізобетонні, виконують із бетону класу міцності С20/25. Фундаменти армують арматурними стержнями діаметром 12 мм та 8 мм класу міцності А500С. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 70 мм. Відмітка закладання підошви фундаментів у тіло грунту становить -1,300. Основою для фундаментів служить інженерно-геологічний елемент ІГЕ–2 - суглинок тугопластичний, середній, грудкуватий, запісочений, з прошарками супіску пластичного, плямами і ядрами залізистості, жовтувато-сірий.

Фундаментні балки – монолітні залізобетонні, із розмірами поперечного перерізу 300х1250(h) мм, виконують із бетону класу міцності С20/25. Фундаментні балки армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А240С, які встановлюють із кроком 300 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 74 мм. Відмітка закладання низу фундаментних балок у тіло грунту становить -1,300.

Колони другого та третього поверхів – монолітні залізобетонні, розміром поперечного перерізу 400х400 мм, 400х300 мм, виконують із бетону класу міцності  С20/25. Колони армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 16 мм, 20 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А240С, які встановлюють із кроком 200 мм та 100 мм (на приопорних ділянках). Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 40 мм.

Стіни – із газобетонних блоків.

Пояси – монолітні залізобетонні, розміром поперечного перерізу 400х450(h) мм, 300х450 мм, виконують із бетону класу міцності  С20/25. Пояси армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А240С, які встановлюють із кроком 150 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 25 мм.

Перекриття – монолітні залізобетонні плити, товщиною 200 мм, виконують із бетону класу міцності  С20/25. Перекриття у нижній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С, які встановлюють із кроком 200 мм в обох напрямках, у верхній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 8 мм класу міцності А500С, які встановлюють із кроком 200 мм в обох напрямках. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 25 мм.

Сходи – монолітні залізобетонні, виконують із бетону класу міцності  С20/25. Сходи армують арматурними стержнями діаметром 8 мм, 12 мм, 16 мм класу міцності А500С. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 25 мм.

Дах – односкатний, основними деревяними елементами є: мауерлат, розмірами поперечного перерізу 150х150 мм, крокви – 100х200(h) мм, які встановлюють із кроком 800 мм. Балки металеві із двох швелерів №27, які об’єднують між собою у короб та із двотаврів №16.

Дах прибудови – односкатний, основними деревяними елементами є: мауерлат, розмірами поперечного перерізу 150х150 мм, крокви – 75х200(h) мм, які встановлюють із кроком 1000 мм. Балки металеві із двотаврів №20.

Коригування робочого проекту полягає в наступному, а саме:

- влаштування надбудови другого та третього поверхів;

- проведення перепланування приміщень на першому поверсі будівлі.

Робочий проект «Нове будівництво об'єкту дорожнього сервісу по вул. Митна, 5 в с. Холодновідка Пустомитівського району Львівської області (коригування)» передбачає виконання з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності зазначеного вище об’єкта будівництва.

В процесі розгляду проектної документації було зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були усунуті в робочому порядку.

Проект «Нове будівництво об'єкту дорожнього сервісу по вул. Митна, 5 в с. Холодновідка Пустомитівського району Львівської області» (Коригування) виконано відповідно до вихідних даних на проектування  з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва.

Відповідальність за  подання вхідної документації, а також за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника. Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

Розділи