1 редакція від 14.08.2024 2 редакція від 23.04.2025

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4347-2003-2116-0217
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№0114-5957-24/УЕГ/А від 15.08.2024
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво заїздів з автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин на км 36+158 (ліворуч) та км 36+807 (ліворуч) до земельних ділянок індустріального парку "Буча Техно Гарден" на території Бучанської територіальної громади Київської області"
Код проектної документації
PD01:4310-6693-0905-2412 Зміни №2 №ZP01:8839-4313-1696-4361 від 2024-04-26 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАДМУВ") / Наявні експертизи: EX01:4347-2003-2116-0217
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань архітектури, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань пожежної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань охорони праці, З питань експлуатаційної безпеки, З питань екології, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:4523-5997-4505-8053 Редакція №3 12.07.2024 22567.01
EM01:4523-5997-4505-8053 Редакція №2 12.07.2024 22567.01

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.08.2024 22350.64 17212.04 0 5138.6

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл., Бучанський район, Бучанська територіальна громада (UA32080070000050759) , Київська обл., Бучанський район, Бучанська територіальна громада, с. Мироцьке (станом на 01.01.2021) , Київська область, Бучанський район, Бучанська територіальна громада, територія Бучанської територіальної громади не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК МИРОЦЬКЕ" (40091994)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОЗЛОВА ІРИНА АНТОНІНІВНА (АЕ 004305, АЕ 002857)
Відповідальний експерт З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СТУЛІЙ ІРИНА МИХАЙЛІВНА (АР 016568, АЕ 005893)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Нещерет Андрій Олексійович (АЕ 007303, АЕ 005047, АР 019181, АР 011058)
Архітектор З питань архітектури
Швець Сергій Павлович (АА 002276, АЕ 005922, АА 005103)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Філінський Леонтій Володимирович (АЕ 004299, АР 013987, АР 002071, АЕ 002548)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4310-6693-0905-2412
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАДМУВ" (44417602)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Стпдія Проект заїздів з автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель_ягодин на км 36+158 (ліворуч) та км 36+807 (ліворуч) до земельних ділянок індустріального парку "Буча Техно Гарден" на території Бучанської територіальної громади Київської області"
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
26.04.2024
Номер проектної документації
ZP01:8839-4313-1696-4361
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проєкт «Нове будівництво заїздів – виїздів з автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ- Ковель-Ягодин на км 36+158 (ліворуч) та км 36+807 (ліворуч) до земельних ділянок індустріального парку “Буча Техно Гарден” на території Бучанської територіальної громади Київської області» проєктною організацією ТОВ «РОАДМУВ» (юридична адреса: Україна, 08147, Київська обл., Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул. Затишна, будинок 36 літера Б), кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника Данилович Юрій Володимирович, серії АР, №018455, виданий 23.12.2021р.

 

Вихідні дані  для розроблення проєкту:

-        завдання на проєктування;

-        містобудівні умови № 19-20/24/38 (A3403100054003647957) від 03.07.2024;

-        Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування та інші документи;

 

Проєктні рішення прийнято у відповідності до вимог таких нормативних документів:

-        ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво»;

-        ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;

-        ДСТУ 9243.4:2023 «Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проєктної документації»;

-        ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд»;

-        ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проєктування. Частина II. Будівництво, зі змінами №1, №2»

-        ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та інші документи.

 

Об’єкт проєктування відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3.

 

Вихідні дані

Проєктно-кошторисна документація на “Нове будівництво заїздів – виїздів з автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ- Ковель-Ягодин на км 36+158 (ліворуч) та км 36+807 (ліворуч) до земельних ділянок індустріального парку “Буча Техно Гарден” на території Бучанської територіальної громади Київської області розроблена на підставі завдання на проєктування, виданого ТОВ “ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК МИРОЦЬКЕ”.

Проєктні рішення прийняті на основі інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, виконаних в 2024 році.

Основні параметри дороги прийняті у відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проєктування. Частина II. Будівництво, зі змінами №1, №2» та ГБН В.2.3-37641918-555:2016 “Автомобільні дороги. Транспортні розв’язки в одному рівні. Проєктування.» Зі зміною №1.

Характеристика району будівництва

Ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель - Ягодин км 36+158 ‒ км 36+807 знаходяться у Київській області. 

Згідно до дорожньо-кліматичного районування території України (ДБН В.2.3-4-2015, додаток Г), ділянка автомобільної дороги знаходиться в межах Північної (1) дорожньо – кліматичної зони.

Існуючі параметри автомобільної дороги

-           ширина проїзної частини – 7,50 м;

-           ширина узбіч – 3,75 м;

-           тип покриття дорожнього одягу – капітальний, асфальтобетон.

Поздовжній профіль існуючої дороги відповідає параметрам ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги”. для доріг ІІ категорії і залишається без змін.

 -

Проєктні рішення

Проєктом передбачено поширення дорожнього одягу та земляного полотна на ділянках будівництва нових перехідно-швидкісних смуг ліворуч від ПК 359+51,00 до ПК 363+12,00, будівництво двох нових примикань ліворуч від осі до дороги М 07 на ПК 361+57,59 та ПК 368+06,59.

На ПК 367+62 знаходиться існуюча автобусна зупинка з перехідно - швидкісними смугами без заїзної кишені з автопавільйоном, проєктом передбачено будівництво заїзної кишені від ПК 366+87,00 до ПК 367+42,00, перенос існуючого автопавільйону на 50 м на місце нової зупинки, а існуючі перехідно-швидкісні смуги дозволяють не поширювати дорожній одяг для дотримання довжини проєктних перехідно-швидкісних смуг до примикання на ПК 368+06,59. Для примикання на ПК 361+57,59 будуються нові перехідно – швидкісні смуги з використанням існуючої зупинкової смуги шириною 2,50 м шляхом поширення існуючого дорожнього одягу.

Від ПК 367+41,00 до ПК 367+73,00 йде існуючий тротуар шириною 1,80 м, також знаходяться існуючі сходи з пандусом для маломобільних груп населення , які ведуть до вело-пішохідної доріжки та туалету, проєктом передбачено збереження цього тротуару та сходів з пандусом, туалет також залишається існуючий. Передбачається будівництво нового тротуару від посадкового майданчика до існуючого тротуару та в межах радіуса заокруглення на примиканні ПК 368+06,59, що сполучається з вело-пішохідною доріжкою.

В межах ділянки проєктування знаходиться існуюча вело-пішохідна доріжка шириною 2,50 м, проєктом передбачено часткове розбирання та будівництво нової вело-пішохідної доріжки в місцях будівництва нових примикань.

Основні техніко-економічні показники:

- вид будівництва – нове будівництво;

- категорія дороги, до якої проєктуються примикання - IІ, значення – міжнародного значення;

- довжина ділянки проєктування - 1075 м.;

- ширина смуги руху – 3,75 м.;

- ширина узбіччя – 3,75 м.;

- автобусні зупинки – 1 шт.;

- поперечний ухил проїзної частини – 25‰.;

- ширина тротуару – 1,80 м.

Земляне полотно

Земляне полотно існуючої дороги М 07 в межах ділянки проєктування представлено насипом від 1,0 до 1,50 м. Поперечний профіль проїзної частини двосхилий, і становить 25 ‰, узбіччя 50 ‰. На узбіччі в межах ділянки проєктування з обох боків знаходиться бар’єрне огородження, крутизна укосів 1:1,75.

 -

Поздовжній профіль.

Поздовжній профіль існуючої дороги відповідає парметрам ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги”. для доріг ІІ категорії і залишається без змін.

 -

Тротуари

Від ПК 367+41,00 до ПК 367+73,00 йде існуючий тротуар шириною 1,80 м, також знаходяться існуючі сходи з пандусом для маломобільних груп населення , які ведуть до вело-пішохідної доріжки та туалету, проєктом передбачено збереження цього тротуару та сходів з пандусом, туалет також залишається існуючий. Передбачається будівництво нового тротуару від посадкового майданчика до існуючого тротуару та в межах радіуса заокруглення на примиканні ПК 368+06,59, що сполучається з вело-пішохідною доріжкою шириною 2,50 м.

Місцеві проїзди та пішохідні доріжки

Проєктом передбачено часткове перевлаштування існуючої вело-пішохідної доріжки шириною 2,50 м в місцях нових примикань та нової автобусної зупинки.

 -

Організація дорожнього руху

Розділ ОДР розроблено згідно вимог ДСТУ 8752:2017 Безпека дорожнього руху. Проєкт організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення та вимоги до змісту. Даний розділ погоджено Департаментом патрульної поліції Національної Поліції України.

Для організації безпеки руху проєктом передбачено:

- встановлення нових дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100-2021;

- розмітка влаштовується згідно ДСТУ 2587:2021;

- влаштування шумових смуг згідно ДСТУ 8732:2017;

- встановлення бар’єрного огородження згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та ДСТУ 8751:2017;

- влаштування тактильної плитки згідно ДБН В.2.2-40:2018;

Забезпечення безпеки дорожнього руху на період проведення дорожніх робіт здійснюється згідно ДСТУ 8749:2017

 -

Водовідведення

Водовідведення з покриття проїзної частини передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього похилу проїзної частини, з подальшим відведенням води в понижені місця рельєфу по існуючим відміткам місцевості.

 -

Дорожній одяг

Дорожній одяг прийнятий за даними Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області по дорозі М-07 на даній ділянці.

В проєкті передбачено один тип конструкції дорожнього одягу.

Тип 1 – новий тип на поширенні та двох примиканнях до дороги М-07 в межах радіусів заокруглення:

- ЩМА-20 на модифікованих бітумах ПАР згідно з ДСТУ Б В.2.7-127 - 5 см

- Підґрунтовка бітумною емульсією ЕКШM-50 – 0,4 л/м²

- АБ.Др.Щ.А1.НП. БМПА 50/70-60 по ДСТУ Б В.2.7-127-2015 – 8см

- Підґрунтовка бітумною емульсією ЕКШ-50 – 0,4 л/м²

- АБ.Др.П.А1.НП. БНД 70/100 по ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 8 см

- ЩПС.С7 згідно з ДСТУ 9177-2 – 15 см

- ЩПС.С5 згідно з ДСТУ 9177-2 – 25 см

- Гранітний відсів згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 30 см

- Ґрунт робочого шару супісок.

 -

Освітлення

На ділянці проєктування від ПК 370+26,00 до ПК 365+75,00 знаходяться існуючі опори освітлення, які залишаються на своїх місцях, на ПК 367+75 і місці існуючого пішохідного переходу знаходиться існуючий світлодіодний комплекс, який переноситься на місце проєктного пішохідного переходу на ПК 367+60,00.

Автобусні зупинки

На проєктній ділянці передбачено перенос існуючого автопавільйона на 5 чоловік та влаштування нової автобусної зупинки з заїзною кишенею шириною 3,75 м згідно ГБН В.2.3-37641918-550:2018 на ПК 366+87,00 – ПК 367+42,00 з посадковим майданчиком шириною 2,00 м.

Доступність об’єкту будівництва для маломобільних груп населення

Проєктні рішення об’єкта будівництва враховують вільний доступ для усіх груп населення, в тому числі маломобільних груп населення (МГН), відповідно до вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд»;

Передбачено влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної в місцях пересічення тротуару із проїзною частиною, влаштування спеціальних тактильних смуг.

 

Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення.

Запроєктовані проєктні рішення відповідають вимогам санітарних норм та правил та при їх виконанні забезпечують безпеку для життя і здоров'я людей при експлуатації об'єкта. Ділянка проєктування проходить поза межами населених пунктів. Найменша відстань до житлової забудови селища Немешаєво 400 м праворуч та ліворуч від проїзної частини дороги М-07 Київ - Ковель – Ягодин. Територія освітлюється. Проєктом передбачається  влаштування автопавільйону та нової автобусної зупинки з заїзною кишенею, благоустроєм відновленої території з зберіганням існуючого туалету.

Як показали розрахунки, наведені в проєкті, при проведенні самого будівництва, так і в подальшому при експлуатації дороги, рівні шуму, викиди забруднюючих речовин в повітря, пилу не будуть перевищувати санітарі нормативи і не спричинять негативних наслідків на стан здоров’я мешканців найближче розташованих населених пунктів. Для будівельників під час виконання робіт запроєктовані захисні заходи.

Будівельні майданчики для виконання робіт планується розташовувати вздовж фронту робіт та в межах смуги відведення автомобільної дороги. На будівельному майданчику улаштовується місце для стоянки машин, механічні майстерні, матеріальні склади і побутові приміщення. Будівельний майданчик огороджується парканом. Електропостачання будівельного майданчику здійснюється з місцевих електромереж та за допомогою пересувної електростанції підрядника. Забезпечення працівників питною та технічною водою передбачається шляхом постачання води в автоцистернах.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки.

Екологічний клас об’єкту – другий (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012 та п. 5.1 ДСТУ 9030:2020), не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку. 

Орієнтовні розміри зони впливу (ЗВ), захисної смуги та резервно-технологічної смуги визначені ГБН 2.3-218-007:2012:

-           смуга впливу – 2000/1000 м;

-           захисна смуга – 150/90 м;

-           резервно-технічна смуга – 12 м.

Згідно виконаного обліку руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху становить 20939 авт./добу.

В зоні впливу об’єкту (2000 м – відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) знаходиться житлова забудова селища Немешаєве (400 м ліворуч та праворуч проїзної частини), в межах захисної смуги об’єкту (150 м – відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) та резервнотехнологічної смуги (12 м – відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) житлові будинки відсутні. 

Відповідно до п. 5.25 ДСП 173-96 відстань (санітарний розрив) від бровки земляного полотна необхідно приймати не менше 100 м до житлової  забудови.

Територія розташування об’єкта знаходиться за межами об’єктів ПЗФ та природоохоронних зон.

Планована діяльність не підпадає під перелік об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля згідно зі статтею 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві та експлуатації) на навколишнє середовище:

- геологічне середовище: не  впливає, втручання у геологічне середовище проєктом не передбачене;

- клімат і мікроклімат: не впливає;

- повітряне середовище: впливає, забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів внутрішнього згорання будівельних машин, пилоутворення, шумове навантаження (при будівництві); викиди в атмосферне повітря двигунів згорання транспортних засобів та шумове навантаження (при експлуатації).

Згідно матеріалів ОВНС розрахунок розсіювання (при експлуатації) проводити доцільно по таким речовинам: діоксид азоту, сажа, оксид вуглецю, вуглеводні.

Розрахункові точки було прийнято на межі найближчої житлової забудови, на межі захисної смуги та на межі санітарного розриву.

Рівні забруднення атмосферного повітря з урахуванням фону не перевищують допустимі норми при несприятливих метеорологічних умовах, як то штиль, низька інверсія, максимальна інтенсивність руху автотранспорту.

Шумовий вплив, що створюється транспортними потоками буде мати прояв в межах захисної смуги дороги та на територіях, що безпосередньо прилягає до житлової забудови.

Розрахунки показують, що еквівалентні рівні шуму на територіях, що безпосередньо прилягають до житлової забудови, будуть дещо перевищувати допустимі рівні шуму з урахуванням поправки +10 дБА (примітка 2 до табл. 1 ДБН Б.1.1-31.2013) на транспортний шум.

Рівень шуму під час експлуатації об’єкту зменшиться за рахунок: забезпечення постійної швидкості руху; використання дорожнього покриття, яке характеризується мінімальним рівнем шуму.

- водне середовище: вплив відсутній.

- ґрунт: автомобільна дорога та штучні споруди, як інженерні споруди, в процесі своєї діяльності (експлуатації) не впливають на ґрунти. Під час будівельних робіт ґрунти в межах смуги відведення порушуються, що пов’язано з виконанням земляних робіт. Враховуючи лінійний характер об’єкту будівництва і передбачені проєктом рішення щодо зняття і використання родючого шару ґрунту, впливи на ґрунти оцінені як мінімально можливі. Території, які були тимчасово порушені (будівельно-технологічні проїзди, території, які будуть заняті на період проведення будівельних робіт), після завершення робіт підлягають рекультивації:

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: впливає. На примиканні ПК 361+ 57,69 під пляму забудови попадають дерева листяних порід. Поводження з зеленими насадженнями  буде здійснюватися згідно «Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, затвердженим постановою КМУ від 1 серпня 2006 р. № 1045

Змін існуючих умов міграції фауни не очікується, вплив на рослинний та тваринний світ можна вважити прийнятним.

- навколишнє соціальне середовище (населення): негативні впливи – тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (при будівництві); позитивні впливи – створення нових робочих місць при будівництві, покращення умов діяльності індустріального парку “Буча Техно Гарден” на території Бучанської територіальної громади Київської області ;

- навколишнє техногенне середовище: негативні впливи – тимчасові незручності, пов’язані з технологічними процесами будівництва; позитивні впливи – забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури індустріального парку.

Зважаючи на відносну екологічну безпечність об’єкту та специфіку планованої діяльності, що не вносить кардинальних змін в функціональні властивості об’єкту, які б могли підвищити вірогідність виникнення додаткових несприятливих процесів, рівень ризику можна вважати прийнятним.

Розглянувши та проаналізувавши матеріали ОВНС можна зробити висновок, що вплив планованої діяльності як під час будівельно-монтажних робіт так і при експлуатації об’єкту на довкілля визначається як допустимий і реалізація проєкту є доцільною.

 

Пожежна безпека

Робочий проект  розроблено з дотриманням вимог пожежної безпеки.

Роботи по будівництву не становлять пожежної та техногенної загрози за умови дотримання всіх передбачених проєктом рішень та заходів.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Оскільки на об’єкті не передбачено постійного та тимчасового перебування персоналу, кількість небезпечних речовин та матеріалів не змінюється, розділ ІТЗ ЦЗ, в об’ємі, що вимагається ДСТУ 8773:2018, не розроблявся.

 -

Техніка безпеки та охорона праці.

Під час виконання будівельних і монтажних робіт передбачені заходи з техніки безпеки та охорони праці, санітарно–гігієнічні заходи, визначені умови та послідовність виконання реконструкції об’єкта. Роботи виконуються спеціалізованими, ліцензованими організаціями. На об’єкті використовуються сертифіковані будівельні матеріали та обладнання.

 

Організація будівництва.

Будівництво передбачене в одну чергу. Тривалість будівництва 2 місяці.

 -

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість нового будівництва у поточних цінах станом на 09 липня 2024 року складає – 22567,010 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 17436,051 тис. грн., устаткування – 0,000 тис. грн., інші витрати – 5130,959 тис. грн.

Загальна кошторисна вартість нового будівництва у поточних цінах станом на 12 серпня 2024 року складає – 22350,640 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 17212,040 тис. грн., устаткування – 0,000 тис. грн., інші витрати – 5138,600 тис. грн.

 

Під час розгляду проєкту «Нове будівництво заїздів – виїздів з автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ- Ковель-Ягодин на км 36+158 (ліворуч) та км 36+807 (ліворуч) до земельних ділянок індустріального парку “Буча Техно Гарден” на території Бучанської територіальної громади Київської області» у експертів виникли зауваження до проєктних рішень, які було усунуто за погодженням із замовником і проєктувальником, у робочий проєкт внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проєктну документацію несе замовник і проєктувальник.

Розділи