Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0817-9159-2497-2568
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0197/01-24 від 26.07.2024
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція з добудовою боксу для обслуговування вантажних автомобілів з технічними та допоміжними приміщеннями на території ПРАТ "Галичина-Авто" на вул. Городоцька, 282 у м. Львів за кадастровими номерами 4610136300:05:009:0031, 4610136300:05:009:0030
Код проектної документації
PD01:8355-7233-2147-6471 Зміни №2 №402/04-2024 від 2024-04-14 (видав РОМАНЮК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:0817-9159-2497-2568
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Городоцька, 282 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛИЧИНА АВТО" (32801235)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань міцності, надійності, довговічності
Крупка Володимир Теодорович
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8355-7233-2147-6471
Орган, що видав
РОМАНЮК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
14.04.2024
Номер проектної документації
402/04-2024
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ФОП Романюк П.В. (м. Львів, вул. Київська, 1/10, головний архітектор проєкту Романюк П.В., кваліфікаційний сертифікат архітектора АА № 001592, виданий 05.06.2013) на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проектувальником;

- містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкта будівництва (реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:4420-0981-3064-2336), затверджених наказом управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради від 29.03.2024 № 182.

Додатково замовником надано:

- договори оренди землі від 16.11.2015 № 3-2810 та від 16.11.2015 № 3-2813;

- витяги з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 09.12.2015 № НВ-4602915802015 та від 09.12.2015 № НВ-4602915382015;

- технічний паспорт (будівля літ. В1; Б1) від 30.05.2012;

- технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування, виконаний ТОВ Геодет у 2024 році.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС1, сукупний показник – СС1.

Проєктні рішення

Генплан

Ділянки загальною площею 1,6784 га (0,2899 + 1,3855) (кадастровий номер 4610136300:05:009:0030 та кадастровий номер 4610136300:05:009:0031 відповідно), на якій передбачено реконструкцію з добудовою боксу для обслуговування вантажних автомобілів з технічними та допоміжними приміщеннями, знаходиться на території ПрАТ Галичина Авто за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 282. Рельєф ділянки – з незначним ухилом на південь та захід (перепад абсолютних відміток 320,000÷322,000 м. Ділянка з півночі та сходу обмежена вул. Збиральна, із заходу – територією автозаправки ОККО та місцевим проїздом, з півдня – вул. Городоцька. На даний час на ділянці знаходяться будівля СТО (літ. В1 та Б1 та тимчасові стоянки для легкових автомобілів працівників підприємства (у т. ч. з машино-місцями для маломобільних груп населення). Решта території вільна від забудови та на даний час використовується для проїзду. Ділянка замощена та вільна від цінних зелених насаджень. Заїзд-виїзд на ділянку – з вул. Збиральна та з місцевого проїзду (із заходу). На ділянці наявні мережі водопостачання, каналізації, газу та повітряні електромережі.

Рішеннями генплану передбачено реконструкцію будівлі СТО (літ. В1 та Б1) шляхом влаштування прибудови боксу для обслуговування вантажних автомобілів з допоміжними приміщеннями, влаштування тимчасової стоянки для очікування вантажних автомобілів (TIR), додаткового виїзду з ділянки на прилеглий місцевий проїзд, сполучений з вул. Городоцька, озеленення ділянки та відновлення пошкодженого при реконструкції замощення. Запроєктоване покриття території та виїзду – асфальтобетонне. Озеленення вільної від забудови та замощення території передбачено шляхом посіву газонів. Відведення поверхневих вод з території передбачено в існуючу каналізаційну мережу.

Генпланом враховано потреби осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення: в місцях перетину пішохідних шляхів з проїздами передбачено перехідні пандуси із зонами пониженого бордюру, повздовжні ухили на шляхах руху маломобільних груп населення не перевищують 5 %; покриття пішохідних шляхів – тверде з антиковзкою поверхнею; на автостоянці для легкових автомобілів передбачено машино-місце для автомобілів осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, по території в зонах пішохідного руху передбачено влаштування ВЕДів та інформаційних щитів.

Архітектурні рішення

Робочим проєктом передбачено реконструкцію з добудовою боксу для обслуговування вантажних автомобілів та блоку допоміжних приміщень. Бокс для обслуговування вантажних автомобілів – одноповерховий, блок допоміжних приміщень – двоповерховий з окремим входом з вулиці і виходами з холу в приміщення СТО. Запроєктована прибудова – Г-подібної форми в плані, з розмірами в крайніх осях: 29,0х14,0 м (бокс для обслуговування вантажних автомобілів в осях 1-6/А-Б) та 7,60х6,0 м (блок допоміжних приміщень в осях 4/1-6/1/Б-В). Дах боксу для обслуговування вантажних автомобілів – двосхилий, дах блоку допоміжних приміщень – односхилий, водовідведення з дахів – внутрішнє. В боксі для обслуговування вантажних автомобілів запроєктовано оглядову яму. Блок допоміжних приміщень запроєктовано в складі: хол, санвузол з універсальною кабіною (1-ий поверх); приміщення для персоналу, службовий санвузол з душовою (2-ий поверх). Висота приміщення боксу для обслуговування вантажних автомобілів – 6,10 м, висота 1-го поверху приміщень блоку допоміжних приміщень – 3,0 м, висота приміщень 2-го поверху – 3,0 м (до низу підшивної стелі). Зв’язок між 1-2 поверхами передбачено сходовою кліткою типу СК1.

Огороджувальні стінові конструкції та покриття дахів – сендвіч-панелі, перегородки – з газобетонних блоків, вікна – металопластикові з енергозберігаючими склопакетами, внутрішні двері – з МДФ, зовнішні вхідні двері – металопластикові утеплені протиударні з прозорими оглядовими панелями, обладнані механізмом механічного відкривання з самодотягуванням та затримкою закривання, ворота – рулонні підйомні протиударні з межею вогнестійкості ЕІ 30, підшивна стеля – гіпсокартонні листи. На даху боксу для обслуговування вантажних автомобілів влаштовано металеву огорожу. Вихід на дах блоку допоміжних приміщень та на дах боксу для обслуговування вантажних автомобілів передбачено по стаціонарних металевих драбинах. Підшивну стелю блоку допоміжних приміщень (на рівні 2-го поверху) та підлогу по ґрунту передбачено утеплити. Зовнішнє опорядження будівлі передбачено згідно з паспортом опорядження фасадів, внутрішнє опорядження – згідно з функціональним призначенням приміщень.

Проєктними рішеннями враховано потреби людей з обмеженими можливостями (санвузол на 1-му поверсі запроєктовано з універсальною кабіною, ширина дверей на шляхах руху маломобільних груп населення – не менше 0,90 м, покриття підлог на шляхах руху маломобільних груп населення – керамічна плитка з шорсткою поверхнею, що не допускає ковзання, вхід у блок допоміжних приміщень передбачено з рівня землі з мінімальним перепадом у вигляді пандусу).

Конструктивні рішення

Конструктивна система запроєктованої прибудови – каркасна. Просторова стійкість будівлі забезпечена жорстким защемленням колон у фундаментах та спільною роботою елементів каркасу, дисків перекриття та покриття, а також зв’язками між колонами та фермами. Основні конструктивні елементи: фундаменти – монолітні залізобетонні стовпчасті; колони, рандбалки, перекриття над 1-им поверхом, перемички, сходові марші та площадка, оглядова яма – монолітні залізобетонні; балки – монолітні залізобетонні та металеві; стійки, ферми, прогони, зв’язки, підвісні кранбалки – металеві.

В процесі розгляду проєктної документації зроблені зауваження до окремих проєктних рішень, на підставі яких до робочого проєкту внесені відповідні зміни і доповнення.

 

Робочий проєкт “Реконструкція з добудовою боксу для обслуговування вантажних автомобілів з технічними та допоміжними приміщеннями на території ПРАТ Галичина-Авто на вул. Городоцька, 282 у м. Львів за кадастровими номерами 4610136300:05:009:0031, 4610136300:05:009:0030” розроблено з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва.

виконавець звіту

Роман Бандура


Розділи