Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:9798-3182-0779-7148 Редакція №1 | 15.06.2024 | 102835.37 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
27.06.2024 | 102662.177 | 83479.818 | 0 | 19182.359 | 15615.172 | 12403.103 | 0 | 3212.069 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Ужгородська територіальна громада, м. Ужгород (станом на 01.01.2021), вулиця Карпатської України | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (36541721) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
Грубляк Анатолій Васильович (АЕ 002961, АЕ 005230) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Крайнюк Олег Ігоревич (АЕ 000095, АЕ 004628, АЕ 007154) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АР 021776, АЕ 004852) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків – СС2
Замовник – ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Генеральний проектувальник - ФОП Шиян В.Г.
юридична адреса: 88000
область Закарпатська місто
Ужгород Вул.Шумна буд. 26/9;
(ГІП - Шиян В.Г.. (кваліфікаційний сертифікат АР № 018098 від 09.12.2021).
Адреса об’єкту будівництва:. вул. Карпатської України у м. Ужгород.
Проектна документацiя виконана на основi:
-
завдання на проектування;
- акт
обстеження від 2024р;
- вихідних документів.
Проектнi
рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних
будiвельних норм.
Робочий проект на «Капітальний
ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» Коригування розроблений на
підставі завдання виданого Департамент міської інфраструктури Ужгородської
міської ради.
Категорія
дороги – магістральна вулиця, районного значення. Об’єкт проектування знаходиться
по вулиці Карпатської України (бувша вулиця Гагаріна) в м. Ужгороді
Закарпатської області. Загальна протяжність ділянки капітального ремонту
складає 4,388км.
В
основу розробки проекту покладено матеріали РП «Капітальний ремонт вул.
Гагаріна у м. Ужгород», довідка про понесені витрати станом на 21.06.2024 року,
зведена відомість обсягів виконаних робіт із залишками, додатковий акт
обстеження, топографічні вишукування виконані в 2020 році.
Коригування
проекту визвано уточненням площі дорожнього одягу, додаткових робіт з
облаштування вулиці (зїзди, заїзні кишені, автобусні зупинки) додаткові роботи
з влаштування тротуарів, уточнення об’ємів робіт з організації руху та
водовідведення. Будівельні роботи на даній вулиці проводились. На даний час підрядною
організацією виконано роботи з відновлення дорожнього покриття на ділянці км
1+823 – км 4+394 довжиною 2571 м.п.
Проектом передбачено комплекс заходів, які
призначені для покращення транспортно-експлуатаційних показників дороги за
рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнюванням поперечних
профілів, забезпечення водовідведення із проїзної частини.
Початок
проектованої ділянки ПК0+00 на примиканні до залізничного переїзду, початок
асфальтних робіт на ПК0+06, закінчення км4+394 на примиканні кільцевої
розв’язки в с. Барвінок. Вісь ділянки проходить по осі існуючої дороги.
Існуюче
покриття проїзної частини асфальтобетонне капітального типу – покриття із
асфальтобетону дрібнозернистого щільного, типу Б, марки II товщиною 5-8см,
нижній шар із асфальтобетону крупнозернистого щільного, типу Б, марки II
товщиною 10-18см.
Робочим
проектом передбачено наступні типи відновлення покриття проїзної частини
основного проїзду:
Тип
1
-
попередньо виконується ремонт просадок
основи та траншей прокладання підземних комунікацій;
-
вирівнювання нерівностей профілю фрезуванням сер. товщиною 6см,
-
по асфальтобетонній основі розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 - 0,4 л/м2;
-
виправлення профілю асфальтобетоном АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 50/70 сер.
товщиною 6см;
-
розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 - 0,4 л/м2;
-
влаштування асфальтобетону щебенево-мастикового (ЩМА-15) на бітумі БНД 50/70 -
товщиною 5см.
Поперечний
ухил вулиці прийнятий двосхилий із ухилом 25‰. Проїзна частина від зелених зон
та тротуарів відмежовується бетонним бордюром типу БР100.30.18, який
влаштовується на монолітному бетоні.
Тип
2
-
попередньо виконується ремонт просадок
основи та траншей прокладання підземних комунікацій;
-
вирівнювання нерівностей профілю фрезуванням товщиною 6см,
-
по асфальтобетонній основі розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 - 0,4 л/м2;
-
по щебеневій основі укріпленій цементом в місцях ремонту пучин та траншей
прокладання інженерних комунікацій розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,2 л/м2;
-
влаштування нижнього шару з асфальтобетону АСГ.Кр.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 50/70
товщиною 10см;
-
розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 - 0,4 л/м2;
-
влаштування асфальтобетону щебенево-мастикового (ЩМА-15) на бітумі БНД 50/70 -
товщиною 5см.
Поперечний
ухил вулиці прийнятий двосхилий із ухилом 25‰. Проїзна частина від зелених зон
та тротуарів відмежовується бетонним бордюром типу БР100.30.18, який
влаштовується на монолітному бетоні.
Робочим
проектом передбачено упорядкування з’їздів у бічні вулиці і внутріквартальні
проїзди, автобусні зупинки та майданчики для паркування автомобілів.
Робочим
проектом передбачено наступні типи відновлення існуючих тротуарів:
Тип
1 (покриття з ФЕМ):
Для
відновлення існуючих тротуарів по Типу 1 передбачено розбирання пошкодженого
покриття (асфальтобетонного, із бетонних плиток та ФЕМ), влаштування
вирівнюючого шару із фракційного щебню
10-20мм, 20-40мм середньою товщиною 5см, шар із сухої піщано-цементної суміші (3:1) товщиною 5 см на який укладаються тротуарні плитки (ФЕМ «цегла»)
товщиною 60мм.
Тип
2 (покриття з асфальтобетону):
Для
відновлення існуючих тротуарів по Типу 2 передбачено розбирання пошкодженого
асфальтобетонного покриття, влаштування вирівнюючого шару із фракційного щебню 10-20мм, 20-40мм середньою
товщиною 8см, та покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД
50/70 товщиною 4см.
Для
забезпечення пересування людей з обмеженими можливостями та маломобільних груп
населення на підходах до пішохідних переродів укладається тактильна плитка. Зі
сторони проїзної частини влаштовується бетонний бордюр типу БР100.30.18 на
бетоні М200 (В15), від зелених зон тротуар відмежовується поребриком типу
БР100.20.8. В місцях заїздів, пішохідних переходів влаштовуються пандуси шляхом
пониження бордюру до рівня асфальтобетонного покриття. Поперечний ухил
прийнятий 20‰.
Проектом
передбачено наступні заходи по безпечному руху транспорту та пішоходів:
-
по вулиці передбачено влаштування горизонтальної дорожньої розмітки;
-
параметри проїзної частини забезпечують пропускну спроможність вулиці;
-
в необхідних місцях передбачено пішохідні переходи;
-
вулиця облаштовується дорожніми знаками ІІ типорозміру з світлоповертальною
поверхнею, щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі,
покритої світлоповертальною плівкою;
-
для заспокоєння руху передбачено влаштування підвищеного пішохідного переходу
на км1+643.
Для
забезпечення водовідводу проектом передбачено влаштування асфальтобетонного
покриття з ухилами до зливоприймальних колодязів та заміну зливоприймачів.
Заходи пов’язані
із задоволенням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп
населення.
Для
забезпечення потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
проектом передбачено:
-
влаштування пандусів шляхом пониження бордюру до рівня асфальтобетонного
покриття в місцях пішохідних переходів;
-
укладання тактильної плитки на підходах до пішохідних переходів.
Проєкт розроблено з дотриманням вимог норм пожежної безпеки.
Викладено заходи на час проведення будівельних робіт. Розроблено тимчасову
схему проїзду.
Відповідно до Закону
України «Про оцінку впливу на довкілля» процеси, які передбачаються проектом,
не відносяться до діяльності об’єктів, що відповідають вимогам по підвищеній
екологічній безпеці навколишнього середовища. Капітальний ремонт принципово не викличе небажаних змін у
навколишньому екологічному стані та на приведе до негативного впливу на
навколишнє середовище.
Згідно проектних рішень проектований
об’єкт не відноситься до
-категорійного
об’єкта з цивільного захисту;
- особливої групи з цивільної оборони;
- зони можливих
сильних руйнувань можливого небезпечного радіоактивного забруднення та
катастрофічного затоплення
Проектні рішення, які не передбачають
інженерно-технічних заходів
- щодо
влаштування системи раннього виявлення НС та локальної системи оповіщення
населення яке проживає у зонах можливого ураження;
- щодо підвищення
надійності електропостачання об’єкту та технологічного обладнання і
технологічних процесів, що не підлягають відключенню від електропостачання. Проект
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород» (Коригування) не
передбачає:
- персонал на проектованому об’єкті;
- водопостачання об’єкту;
- спеціального світломаскування об’єкту;
- будівництво захисних споруд цивільного
захисту (цивільної оборони), споруд подвійного призначення.
Основні заходи з
охорони праці і техніки безпеки:
- забезпечення всіх працівників,
відповідно існуючих норм, засобами індивідуального та колективного захисту
(спецодяг, взуття, окуляри та ін.);
- вивчення всіма працівниками правил ТБ
під час виконання дорожньо-будівельних робіт;
- проведення перед початком робіт
необхідного інструктажу з ТБ їх виконання;
-
облаштування робочих місць плакатами з ТБ виконання відповідних робіт;
- організація перевезення працівників до
місця робіт тільки на обладнаних автомобілях;
- влаштування освітлення у нічні часи
робочих місць та відповідне їх огородження;
- забезпечення будівельних ділянок
приміщеннями та спорудами санітарно-побутового призначення відповідно вимог
нормативних документів з техніки безпеки, виробничої санітарії та ін.
З питань умов безпеки праці в ПВР повинні
бути відображені організаційні заходи
- з попередження падіння з висоти людей та
конструкцій, виробів та матеріалів;
- з безпечного застосування машин та
механізмів;
- з попередження небезпечної дії
електричного струму;
- з
попередження дії на людей шкідливих виробничих чинників та ін.
Зазначені
заходи повинні визначати як перелік робіт, що виконуватимуться за нарядами-
допусками, так і спільні дії замовника та генпідрядників з виконання робіт в
зоні діючих споруд, комунікацій та установок, з забезпеченням безпечного їх
виконання.
За результатами розгляду проектної документації і
зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі
проведення експертизи, встановлено, що робочий проект "Капітальний
ремонт вул. Карпатської України у м. Ужгород" (Коригування) розроблений відповідно до завдання на проектування
та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та
довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного
забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними
можливостями та інших маломобільних груп населення, вимогам санітарного і епідеміологічного благополуччя
населення; охорони праці; кошторисної частини; екології; пожежної безпеки;
техногенної безпеки; нергозбереження, проектної документації доріг відповідає
вимогам та Настанови з визначення вартості будівництва.