Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7415-3019-0459-8098
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№47437 від 24.06.2024
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТИЗА МВК" (39292946) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво вузла прийому та накопиченню сировини за адресою: вул. Незалежності, буд.21 м. Хоростків, Чортківського району, Тернопільської області
Код проектної документації
PD01:8385-9389-3715-2891 Зміни №2 №0109-2023 від 2023-11-20 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕНТА-АГРО") / Наявні експертизи: EX01:7415-3019-0459-8098
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
КАРПЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 005995, АЕ 005434, АЕ 006186, АЕ 005912, АЕ 006137 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Тернопільська обл., Чортківський район, Хоростківська територіальна громада, м. Хоростків (станом на 01.01.2021), вулиця Незалежності, 21 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОРОСТКІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" (45267577)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КАРПЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 005995, АЕ 005434, АЕ 006186, АЕ 005912, АЕ 006137)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8385-9389-3715-2891
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕНТА-АГРО" (41645740)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.2 Резервуари та ємності інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
20.11.2023
Номер проектної документації
0109-2023
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Адреса об’єкту будівництва: вул. Незалежності, буд.21 м. Хоростків, Чортківського району, Тернопільської області.

Замовник будівництва: ТОВ «ХОРОСТКІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД»,

48242, Тернопільська обл., Чортківський район, місто Хоростків, вул. Незалежності, буд. 21.
Проєктувальник: ТОВ «ПЕНТА-АГРО»,

01001, м. Київ, вул. Михайлівська, буд. 21б, н/п №34, т. 067-888-18-75.

Головний інженер проєкту (ГІП): Майданик Ігор Вікторович,

Сертифікат серія АР № 0192911, виданий 02.03.2017 р.

 

Робочий проєкт «Нове будівництво вузла прийому та накопиченню сировини за адресою: вул. Незалежності, буд.21 м. Хоростків, Чортківського району, Тернопільської області» виконаний в 2024 році на підставі:

- завдання на проєктування б.н., б.д.;

- інженерно-геодезичні вишукування виконані TOB «ВР «Вентсол» в 2023р.

- технічні висновки про інженерно-геологічні умови виконанні ФОП В. М. Кітура в 2023р.

- містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва, Реєстраційний номер А3303892628814169629 від 16.02.2024.

 

Коротка характеристика об’єкта

Вузол прийому та накопиченню сировини призначений для зберігання сировини та цілодобової подачі сировини на виробництво.

Об’єм одночасного зберігання зерна в металевих ємностях комплексу передбачається до 2326 м3 (3 ємності місткістю 775,3 м3 кожна).

Весь обсяг сировини надходить на підприємство автотранспортом.

Відповідно до завдання на проєктування, прийняті технологічні рішення забезпечують проведення технологічних операцій:

- приймання сировини з автотранспорту через завальну яму, далі транспортером, продуктивністю до 150 т/год сировина подається на робочу вежу;

- очищення сировини;

- накопичення відходів в двох бункерах;

- дрібні відходити за допомогою гвинтового конвеєру повертаються на стрічковий конвеєр для передачі на виробництво;

- накопичення сировини у ємностях з конусним дном 3x775,3 м3;

- передача сировини на виробництво.

Проведення перевірки якості сировини передбачається в існуючій лабораторії.

Зваження автотранспорту відбувається на існуючих вагах.

 

Кліматичні характеристика ділянки

Кліматичний район будівництва по ДСТУ Н Б В. 1.1-27-2010 - І;

Сніговий район по ДБН В. 1.2-2:2006 - 4(1,4кПа);

Вітровий район по ДБН В. 1.2-2:2006 - 4(0,55кПа).

Сейсмічність 6 балів згідно ДБН В.1.1-12:2014

 

Рішення генерального планування

В адміністративному відношенні майданчик проєктування розташований за адресом: ул. Незалежності, буд.21 м. Хоростків, Чортківського району, Тернопільської області.

У південній частині м. Хоростків проходить залізниця, станція Хоростків. Зі східної сторони поруч з майданчиком проєктування проходить авто дорога Т2017 -автомобільна дорога територіального значення в Тернопільській області. Проходить територією Гусятинського району через Гримайлів — Яблунів.

Ділянка проєктування забудована.

У межах території відводу діючого підприємства проводяться роботи по будівництву вузла прийому та накопиченню сировини, що включають в себе роботи по знесенню існуючих споруд в межах існуючої огорожі підприємства, земляні роботи по улаштуванню майданчика під будівництво, зведення нових будівель та споруд по прийому, зберіганню та транспортуванню зерна.

Монтуються нові будівлі та споруди:

- Зеноприймальний пункт з автотранспорту.

- Робоча вежа з пунктом відвантаження відходів на автотранспорт.

- Транспортні естакади №1, №2.

- Норійна вежа.

- Хопери диаметром 8,73 м.

- Операторська.

Асфальтобетонні проїзди, вимощення, влаштування газонів.

В якості під'їзних автодоріг до проєктованих будівель і споруд використовуються існуючи автодороги підприємства та під'їзні автодороги з твердим покриттям. Для забезпечення необхідності під'їзду до будівель та споруд виконується проїзд шириною не менше 6,0 м з покриттям із асфальтобетону.

Тип дорожнього одягу прийнятий капітальний (з мінімальним модулем пружності 130 МПа, навантаження на вісь - 12т).

Поперечний ухил проїзної частини прийнятий 20 проміле.

Укоси земляного полотна влаштовуються з ухилом 1:1.5.

Перед зведенням нових будівель і споруд проводиться демонтаж існуючих споруд. Проводиться очищення від зелених насаджень, кущів. Відмітки поверхні проєктованої території майданчика підносяться над існуючим рельєфом на 0,1 -0,4м для захисту території від підтоплення в періоди весняного сніготанення та повені. В деяких місця проєктного планування, для організації технологічних майданчиків або проїздів, виконується зрізання існуючого шару грунту на глибину до 0,4 м.

Проїзди вздовж будівель і споруд також призначені для можливості під’їзду пожежної техніки.

Ширина проїжджої частини дозволяє організувати транспорту (зерновозів), а також пожежної техніки для пожежі і ліквідації їх наслідків, та складає не менше 6 м.

Дорожній одяг прийнятий перехідного (нижчого) типу (з мінімальним модулем пружності 130 МПа, навантаження на вісь - 12т).

Земляне полотно запроєктовано з урахуванням категорії дороги, типу дорожнього одягу, природно-кліматичних особливостей, інженерно-геологічних особливостей, властивостей ґрунтів. Водовідвід по проїзду відкритий, по краю проїжджої частини самопливом з подальшим скидом по узбіччях і укосах в знижені ділянки існуючого рельєфу.

Майданчик на якому розміщена будівля операторської піднятий від поверхні проїзду на висоту 10 см для відведення поверхневих вод від будівлі операторської.

Майданчик будівництва комплексу розташований поза територіями із зсувом ґрунтів, на майданчику не має підроблювальних виробок, карстів і т.п., просадність ґрунтів присутня. Існуюче вертикальне планування виконане із забезпеченням допустимих ухилів площадки і відведенням дощових вод поверхневим способом без розмиву території.

Територія об’єкта будівництва спланована в межах абсолютних відміток 308,75 - 304,43 м з загальним ухилом на захід. Існуюча територія, на якій виконуються будівельні роботи, не затоплюється.

Організація рельєфу включає в себе планувальні роботи для дотримання необхідних ухилів, що забезпечують сток поверхневих вод, а також забезпечують нормативний ухил проєктних поверхонь.

У рамках благоустрою виконуються роботи по улаштуванню асфальтобетонного вимощення біля будівель та зерносховищ, а також влаштування газонів.

 

Конструктивні рішення

Зерноприймальний пункт з автотранспорту виконано з монолітного залізобетону (бетон С20/25) на природній основі. Для заїзду та виїзду з поверхні завальної ями виконані залізобетонні пандуси, які виключають можливість потрапляння дощових вод у завальну яму.

Над завальною ямою виконано металевий навіс. Колони запроєктовані з двотаврів (45 та 36).

Фундамент під колони навісу та робочої вежі на природній основі з бетону С20/25.

Колони робочої вежі запроєктовані зі зварених у коробочку двох 24 швелерів. Приміщення, де встановлюється сепаратор, обшивається профнастилом. Вздовж осі «Г» влаштовуються сходи в приміщення де розташовано сепаратор. Бункера для відходів запроєктовані з листа товщиною 6мм.

Для передачі сировини до хоперів на зберігання, через схил запроєктована естакада. Фундамент під опори естакади - пальовий ростверк. Сама естакада виконана з металевих труб різного перерізу, що надає легкість конструкції.

Естакада приєднана до норійної вежі. Фундамент норійної вежі представляє собою норійний приямок на буронабивних палях. Основні колони норійної вежі з труби 140x8. Норійний приямок закривається металевим листом, для захисту від дощу та снігу.

Фундамент під хопери представляє собою пальовий ростверк. Оскільки поряд існуюча будівля, а рівень грунтових вод достатньо близько до поверхні, вирішено використовувати буронабивні палі.

 

Рішення доступність об'єкта для МНГ

Вимоги ДБН В.2.2-40:2018 не поширюються на об’єкти виробничого призначення.

 

 

 

Висновок

Прийняті проєктні рішення розроблені з дотриманням вимог нормативних документів, щодо забезпечення міцності та стійкості. Робочий проєкт може бути затверджений в установленому законодавством порядку.


Розділи