Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0703-0368-6308-8532
Версія документу
№5
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№401-11-23/КП від 03.11.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 – км 185+800, Миколаївська область. Коригування
Код проектної документації
PD01:1619-5842-6974-7554 Зміни №7 №1/2022-АД від 2022-12-08 (видав ТОВ "ІКПОБ") / Наявні експертизи: EX01:0703-0368-6308-8532
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.11.2023 589485.251 452848.773 2066.942 134569.536 292682.538 233030.545 0 59651.993

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада (UA48060150000071713) , автомобільна дорога загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 – км 185+800, Миколаївська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (25878206)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1619-5842-6974-7554
Орган, що видав
ТОВ "ІКПОБ" (39994993)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування, обстеження, проектування, визначення вартості будівництва
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
08.12.2022
Номер проектної документації
1/2022-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту


Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва», місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 33А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Лисий Володимир Станіславович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 017744).

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №401-0610-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              завдання №13/2023 на коригування проектної документації, затвердженого замовником від 31.08.2023 року;

-              містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених Наказом сектору архітектури, будівництва, інфраструктури та житлово-комунального господарства Новоодеської районної державної адміністрації Миколаївської області від 28.12.2019 року №1289/1, реєстраційний номер з ЄДЕССБ MU01:3586-7379-4446-3224;

-              технічних умов тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок від 15.06.2023 року №Т-0529, виданих АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – Головного інженера проекту (ГІП) – Лисого Володимира Станіславовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 017744).

Основні проектні рішення

Метою проекту є реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ), км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область. Проектом передбачено будівництво в одну чергу.

Відповідно до завдання №13/2023 на коригування проектної документації, затвердженого замовником від 31.08.2023 року, коригування проектної документації полягає у:

–                        зменшенні обсягів розбирання підходів до існуючого мосту через річку Гнилий Єланець;

–                        влаштуванні тимчасового об’їзду №2 ПК0+00,00 – ПК3+34,40 ліворуч від головної дороги для виконання;

–                        стабілізації земляного полотна на ділянці ПК24+40,00 – ПК25+92,48;

–                        в ході коригуючих робіт конструкції деформаційних швів (D80 за проектом) виконана заміна гумового заповнення шва, що відповідає параметрам та переміщенням швів D100;

–                        улаштуванні штраби розміром 10×40(h)мм у верхній частині стика цоколя та бортового каменю із заповненням герметизуючим матеріалом з встановленням обмежуючого шнура Ø13мм;

–                        уточненні вузла кріплення опори освітлення до прогонової будови;

–                        в конструкції укріплення конусів зони стоянів монолітним бетоном замінено арматурну сітку на георешітку ГПР 22/10-1,5 (16×16×10);

–                        переріз поручня перил оглядових сходів змінено з 125×63×3 на 63×63×3;

–                        виконанні заміни слабких водонасичених ґрунтів насипу та основи із стабілізацією основи земляного полотна основи з бутового каменю фр. 120-300мм. товщиною 1,20 м. Верхній шар основи відсипається із ЩПС С5 товщиною 0,21 м;

–                        організації дорожнього руху при влаштуванні направляючого острівця ОН-2 на ПК26+07,77 на вході в населений пункт Нова Одеса;

–                        влаштуванні дорожнього одягу на ділянці ПК25,92,48- ПК26+35,81 по типу 3;

–                        встановлення камер відеоспостереження;

–                        встановлення «Інтерактивних радар-табло контроля швидкості» на ПК 13+32,20 (ліворуч) та ПК12+00,00 (праворуч);

–                        виконано погодження заміни кабельної мережі на самонесучий провід СІП-5 перерізом 4х16 мм2 та опори ОКБ-10-4 без технологічного лючка відповідно;

–                        додатковому влаштуванні освітлення на ділянці ПК21+65,00 – ПК26+35,81 та 42,0 м за межею робіт на підходах до направляючого острівця в м. Нова Одеса;

–                        зміні організації дорожнього руху на з’їзді до очисної споруди.

Також коригування відбулося в кошторисній частині проектної документації.

Інші проектні рішення коригуванню та змінам не підлягають відповідно до раніше затвердженої проектної документації.

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

Проектом передбачено будівництво мосту через річку Гнилий Єланець довжиною 109,394 м на ПК19+19,00.

Зміна проектних рішень:

‒ укріплення конусу моста через р. Гнилий Єланець монолітним бетоном товщиною 0,12 м з георешіткою ГПР 22/10-1,5 (16х16х10). Підніжжя конусу захищене від розмиву залізобетонним упором, рисбермою з природнього каменю та кам’яним накидом;

‒ опорні частини прийняті гумо-металеві типу ГОАЧ 30х40х7,8 на проміжних опорах та ГОАЧ 30х40х9,2 – на стоянах. Над стоянами передбачено встановлення однопрофільних герметичних деформаційних швів сталевих з гумовим компенсатором;

‒ заміна укріплення укосів вхідного та вихідного русла труби бетонними плитами П-1 та Б-8 товщиною 0,08 м на монолітний бетон В20.

Додаткові роботи:

‒ укріплювальні роботи вхідного та вихідного русла труби 4х(1,50 м х 1,00 м) на ПК0+24,26.

У даному проекті розглянуто чотири варіанти конструкцій мостового переходу.

Варіант I - Трипрогонова галерея арок з влаштуванням труб MP150 VS-21 під скотопрогон.

Варіант II - Трипрогонова галерея арок з влаштуванням труб MP150 VM-38 під скотопрогон.

Варіант III - П’ятипрогонова галерея арок без скотопрогонів.

Варіант IV (рекомендований) - Температурно-нерозрізна балочна збірно-монолітна конструкція.

У результаті порівняння варіантів конструкцій моста за конструктивними, архітектурними та вартісними показниками, перевагу надано варіанту IV.

У плані міст розташовано на прямій, у вертикальному положенні – на ухилі у бік Благовіщенського.

Міст перетинає річку та канал під кутом 62°.

Габарит Г – 9,5+2×0,75 м, бортовий профіль.

Схема 18,0+3×24,0+18,0 – температурно-нерозрізна.

Прогонова будова – з попередньо напружених і-подібних залізобетонних мостових балок індивідуальної конструкції та накладної монолітної залізобетонної плити проїзної частини hсер.=250мм з підвищеними тротуарними цоколями.

Балки – і-подібного типу, довжиною 24,0 м та 18,0 м індивідуальної конструкції.

Температурна нерозрізність улаштовується відокремленням монолітної плити від поверхні балок гідроізоляційними прокладками у надопорних зонах.

Стояни – залізобетонні, монолітні, із зворотніми стінками, індивідуального проектування.

Фундаменти – П-подібної форми на бурових стовпах діаметром 1,5 м, довжиною 27,0 м (стоян №1) та 28,0 м (стоян №6).

Проміжні опори – збірно-монолітні, залізобетонні, індивідуального проектування, стійкового типу, стійки діаметром 1,2 м на фундаментах з бурових стовпів діаметром 1,5 м, довжиною 26,8 м, об’єднаних монолітним ростверком.

Деформаційні шви – типу D100 однопрофільні сталеві з гумовим компенсатором.

Опорні частини – гумо-металеві.

Рухоме навантаження – А15, НК-100.

Схема мосту – 18,0+3×24,0+18,0м дає можливість розмістити в крайніх прогонах скотопрогони, в центральних – русло та канал р. Гнилий Єланець.

Прогонова будова запроектована з попередньо напружених мостових залізобетонних і-подібних балок індивідуальної конструкції довжиною 24,0 м та 18,0 м під тимчасове навантаження А15 та НК-100. Бетон балок класу B40, F200, W6.

У поперечному перерізі встановлено 7 балок, відстань між осями балок 1,75м.

Балки об’єднуються накладною монолітною залізобетонною плитою прогонової будови hсер=250мм та підвищеними тротуарними цоколями. Бетон накладної плити B35, F300, W8 (з випробовуванням у соляному середовищі).

Проїзна частина – з двоскатним ухилом до службових проходів i=0,025.

Поперечний ухил проїзної частини задається встановленням балок прогонової будови у вертикальному положенні на підферменики змінної висоти.

Мостове полотно

Мостове полотно складається з 2-х–смугової проїзної частини, шириною 2х3,75м, двох запобіжних смуг шириною 1,0 м, двох службових проходів шириною 0,75 м на підвищених цоколях, бар’єрної огорожі з обох боків проїзної частини напівжорсткого типу та безстійкової поручневої огорожі висотою 1,2 м.

Конструкція покриття проїзної частини:

- рулонна гідроізоляція 5,0 мм, що наплавляється на підготовану поверхню монолітної плити;

- тришарове асфальтобетонне покриття загальною товщиною 120 мм.

Для запобігання пошкодження гідроізоляції температура асфальтобетону при його укладанні не повинна перевищувати 140ºС.

Покриття службових проходів на підвищених цоколях гідрофобізуючим захисним складом та посипкою кварцовим піском.

Уздовж підвищених цоколів встановлюються бордюри з природнього каменю розмірами 15×26×100 см.

Водовідвід з мостового полотна передбачено здійснити через водовідвідні трубки, встановлені кроком 6,0 м в межах смуги безпеки уздовж підвищених цоколів.

На знижених ділянках проїзної частини у покритті улаштовано поздовжній та поперечні (перед деформаційними швами) дренажні канали.

Поверхнева вода відводиться за допомогою поздовжнього колектора під прогоновою будовою за межі мосту до очисних споруд.

Проектом передбачене освітлення мосту. Кріплення опор освітлення – до конструкцій мосту з боку службових проходів.

Виконана розмітка проїзної частини мосту.

Опорні частини та деформаційні шви

Опорні частини прийняті гумо-металеві типу ГАОЧ 30×40×7,8 на проміжних опорах та ГАОЧ 30×40×9,2 – на стоянах.

Над стоянами передбачено встановлення однопрофільних герметичних деформаційних швів сталевих з гумовим компенсатором.

Стояни

Стояни – індивідуальної конструкції, необсипні зі зворотними стінками, з монолітного залізобетону, фундаменти П-подібної форми на бурових стовпах діаметром 1,5 м, довжиною 27,0 м (стоян №1) та 28,0 м (стоян №6).

Конструкція фундаментів стоянів визначена з розрахунку на глибокий зсув по кругло-циліндричній поверхні при глибині залягання глини текучої (ІГЕ 4г) h=8,0 м при розрахунковому значенні кута внутрішнього тертя φi=1°, питомого зчеплення Ci=1,0 т/м2.

Насадки, шафові стінки та відкрилки – монолітні.

Конструкція стоянів містить застінний дренаж.

Сполучення, водовідвід, укріплення конусів

Сполучення збірно-монолітної конструкції виконано збірними плитами довжиною 6,0 м напівзаглибленого типу, об’єднаних монолітною плитою індивідуальної конструкції.

Конус відсипається піщаним дренуючим ґрунтом з коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 2,0 м/добу.

Ухил лобової укріпленої частини конусу 1:1,25, бокові ухили – 1:1,5.

Конуси укріплені монолітним бетоном h=12см з георешіткою ГПР 22/10-1,5 (16×16×10). Підніжжя конусу захищене від розмиву залізобетонним упором, рисбермою з природнього каменю та кам’яним накидом.

Для відводу води зі сполучень мосту на рівень землі влаштовано прикромочні (з природнього каменю) та укісні водовідвідні лотки зі збірних залізобетонних блоків.

Для технічного нагляду на початку та кінці мосту влаштовано сходи зі збірного залізобетону за ТПР 503–0–17.

Очисні споруди

Дощові води з поздовжнього колектору під прогоновою будовою мосту відведені до локальної системи очищення в зоні стояна № 1. В результаті очищення дощових стоків даним устаткуванням концентрація завислих речовин не перевищує нормативні показники 15 мг/л, нафтопродуктів – 0,3 мг/л.

Автомобільна дорога

Тимчасові об’їзди

Додаткові роботи:

‒ проектом передбачено влаштування тимчасового об’їзду №2 ПК0+00,00 – ПК3+34,40 ліворуч від головної дороги для виконання стабілізації земляного полотна на ділянці ПК24+40,00 – ПК25+95,20.

Конструкція дорожнього одягу на тимчасовому об’їзді:

‒ влаштування покриття з відфрезерованого матеріалу від розбирання існуючого покриття товщиною 0,20 м.

Проектом на коригування проектної документації передбачається 2 типи поперечників земляного полотна:

‒ Тип 1. Влаштування тимчасового об'їзду насип висотою до 2 м (ПК24+40,00 - ПК25+95,20). Додаткові роботи;

‒ Тип 2. Влаштування тимчасового об'їзду насип висотою до 2 м (ПК25+95,20 - ПК26+35,81). Додаткові роботи.

Земляне полотно

Для влаштування земляного полотна використовується ґрунт з щебенем від зрізання узбіччя і земляного полотна та платний ґрунт кар’єру, що знаходиться в с. Бузьке, Вознесенського району, Миколаївської області. Ґрунт кар’єру – пісок дрібний з щільністю 1,347 г/см3 та коефіцієнтом фільтрації 1,13 м/добу.

Проектом передбачається влаштування 9 типів земляного полотна.

Додаткові роботи:

Згідно інженерно-геологічних вишукувань рекомендується провести заміну слабких водонасичених ґрунтів насипу і основи з можливістю використання геотекстилю та геоматраців.

На ділянці дороги ПК24+40,00 – ПК25+95,20 передбачається влаштування нижнього шару основи з бутового каменю фр. 120-300 мм товщиною шару 0,90 - 1,20 м. Верхній шар основи відсипається з бутового каменю фр. 40-70 мм товщиною шару 0,21 м.

Після влаштування буту передбачено виконання влаштування високоміцного тканого геотекстилю з міцністю на розтяг не менше 610 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж ( ГТ.Тк.-8 згідно Зміна №1 до ГБН В.2.3-37641918-544:2014).

При коригуванні проекту передбачається заміна перезволоженого ґрунту з вмістом рослинних домішків ПК0+00,00 – ПК14+20,00 на ґрунт від влаштування тимчасового проїзду ПК0+00,00 - ПК16+70,18 (праворуч) суглинок дресвяний.

Від ПК15+40,00 до 18+64,08 траса дороги проходить по слабозаторфованому ґрунту. Було виконано аналіз стійкості насипу з урахуванням навантаження від транспортних засобів. Для забезпечення цілісності та міцності насипу необхідно виконати часткову заміну слабкого ґрунту глибиною 1,0 м (обсягом 67924,10 м3) з його просушенням та складуванням у відвал в межах існуючого відводу під автомобільну дорогу на відстані до 1 км. В якості матеріалу зворотної засипки передбачається використання буту, так як рівень ґрунтових вод на момент виконання робіт нестабільний, а така засипка дозволить розпочати роботи відразу після виторфовки. Доущільнення виконується під час проходів будівельної техніки. Передбачається влаштування нижнього шару основи з бутового каменю фр. 120-300 мм товщиною шару 0,90 - 1,20 м. Верхній шар основи відсипається з бутового каменю фр. 40-70 мм товщиною шару 0,21 м.

Після влаштування буту передбачено влаштування високоміцного тканого геотекстилю з міцністю на розтяг не менше 610 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж та тканої поліестерової георешітки з міцністю на розтяг не менше 50 кН/м та відносним видовження не більше 10%, таке рішення забезпечує розподілення напружень при пошаровому ущільненні ґрунту.

Від ПК15+40,00 до ПК16+80,00 передбачено армування основи насипу одною замкнутою обоймою з високоміцного тканого геотекстилю з поліестерових волокон (РЕТ), з міцністю на розтяг не менше 1000 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж, висота обойм складає 0,50 м, напуск полотен складає не менше 3 м. Між двома нижніми обоймами виконується пересипка із піску товщиною 0,20 м.

Від ПК16+80,00 до ПК18+64,08 для сприйняття напружень від власної ваги насипу та від ваги транспортних засобів передбачено армування основи насипу двома замкнутими обоймами з високоміцних тканих геотекстилів з поліестерових волокон (РЕТ), з міцністю на розтяг не менше 1000 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж висота обойм складає 0,50 м, напуск полотен складає не менше 3 м. Між двома нижніми обоймами виконується пересипка із піску товщиною 0,20 м.

Перед влаштуванням підстилаюго шару дорожнього одягу передбачено влаштування високоміцного тканого геотекстилю з міцністю на розтяг не менше 610 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж.

Від ПК19+73,28 до ПК 24+40,00 траса дороги проходить по слабозаторфованому ґрунту. Було виконано аналіз стійкості насипу з урахуванням навантаження від транспортних засобів. Для забезпечення цілісності та міцності насипу необхідно виконати часткову заміну слабкого ґрунту глибиною 1,0 м (обсягом 67924,10 м3) з його просушенням та складуванням у відвал в межах існуючого відводу під автомобільну дорогу на відстані до 1 км. В якості матеріалу зворотної засипки передбачається використання буту, так як рівень ґрунтових вод на момент виконання робіт нестабільний, а така засипка дозволить розпочати роботи відразу після виторфовки. Доущільнення виконується під час проходів будівельної техніки. Передбачається влаштування нижнього шару основи з бутового каменю фр. 120-300 мм товщиною шару 0,90-1,20 м. Верхній шар основи відсипається з бутового каменю фр. 40-70 мм товщиною шару 0,21 м.

Після влаштування буту передбачено влаштування високоміцного тканого геотекстилю з міцністю на розтяг не менше 610 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж та тканої поліестерової георешітки з міцністю на розтяг не менше 50 кН/м та відносним видовження не більше 10%, таке рішення забезпечує розподілення напружень при пошаровому ущільненні ґрунту.

Від ПК19+73,28 до ПК23+00,00 для сприйняття напружень від власної ваги насипу та від ваги транспортних засобів передбачено армування основи насипу двома замкнутими обоймами з високоміцних тканих геотекстилів з поліестерових волокон (РЕТ), з міцністю на розтяг не менше 1000 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж, висота обойм складає 0,50 м, напуск полотен складає не менше 3 м. Між двома нижніми обоймами виконується пересипка із піску товщиною 0,20 м.

Від ПК23+00,00 до ПК 24+40,00 передбачено армування основи насипу одною замкнутою обоймою з високоміцного тканого геотекстилю з поліестерових волокон (РЕТ), з міцністю на розтяг не менше 1000 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж, висота обойм складає 0,50 м, напуск полотен складає не менше 3 м. Між двома нижніми обоймами виконується пересипка із піску товщиною 0,20 м.

Ґрунт для виконання засипки обойм – крупнозернистий пісок (з Кф – 14,87 м/добу) з пошаровим ущільненням.

Для висоти насипу від 3,5 до 6,5 м (ПК 19+73,28 – ПК 22+00,00) на висоті 3 м від верху відмітки покриття дорожнього одягу влаштовуються напівзамкнута обойма із геокомпозиту, що складається з тканої поліестерової георешітки з міцністю на розтяг не менше 300 кН/м вздовж та 100 кН/м поперек, та відносним видовження не більше 10% на нетканому поліпропіленовому геотекстилю. Ґрунт засипки обойми щебенево – піщана суміш С5 з пошаровим ущільненням.

Перед влаштуванням підстилаючого шару дорожнього одягу передбачено влаштування високоміцного тканого геотекстилю з міцністю на розтяг не менше 610 кН/м вздовж та відносним видовженням не більше 10% вздовж.

Дорожній одяг

Конструкція дорожнього одягу згідно затвердженого проекту.

Тип 1 - реконструкція (підсилення)

Існуючий дорожній одяг:

‒ жорства - 0,17 м;

‒ чорний щебінь (змішування) - 0,04 м;

‒ чорний щебінь (просочення) - 0,08 м;

‒ асфальтобетон - 0,05 м;

‒ фрезерування на глибину - 0,10 м;

‒ вирівнюючий шар з органо-мінеральної суміші з фрезерованого матеріалу виготовлений за методом холодного ресайклінгу (в установці) (50%) з додаванням щебенево-піщаної суміші С7 марки М-20 (50%), укріпленої комплексним в'яжучим, бітумної емульсії ЕК-П (2,5%) та цементу М400 (2,0%), середньою товщиною 0,074 м;

‒ шар з органо-мінеральної суміші з фрезерованого матеріалу виготовлений за методом холодного ресайклінгу (в установці) (50%) з додаванням щебенево-піщаної суміші С7 марки М-20 (50%), укріпленої комплексним в’яжучим, бітумної емульсії ЕК-П (2,5%) та цементу М400 (2,0%) - 0,15 м;

‒ ЕКШ-50 - 1,00 л/м2;

‒ АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на бітумі марки БНД 50/70 - 0,10 м;

‒ ЕКШ-50 - 0,40 л/м2;

‒ Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БНД 50/70 згідно - 0,10 м;

‒ ЕКШМ-50 - 0,40 л/м2;

‒ ЩМА-20 БМПП 50/70-65 - 0,05 м.

Тип 2 - Реконструкція (розширення)

Ґрунт земляного полотна - супісок твердий, з коефіцієнтом ущільнення К ущ.=0,98, Егр.=108МПа

Пісок крупнозернистий (дренажний шар) - 0,20 м;

‒ Щебенево-піщана суміш С7 - 0,15 м;

‒ Вирівнюючий шар з органо-мінеральної суміші з фрезерованого матеріалу виготовлений за методом холодного ресайклінгу (в установці) (50%) з додаванням щебенево-піщаної суміші С7 марки М-20 (50%), укріпленої комплексним в'яжучим, бітумної емульсії ЕК-П(2,5%) та цементу М400 (2,0%), середньою товщиною 0,074 м;

‒ Шар з органо-мінеральної суміші з фрезерованого матеріалу виготовлений за методом холодного ресайклінгу (в установці) (50%) з додаванням щебенево-піщаної суміші С7 марки М-20 (50%), укріпленої комплексним в'яжучим, бітумної емульсії ЕК-П (2,5%) та цементу М400 (2,0%), - 0,15 м;

‒ ЕКШ-50 - 1,00 л/м2;

‒ АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І згідно з на бітумі марки БНД 50/70 - 0,10 м;

‒ ЕКШ-50 - 0,40 л/м2;

‒ Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БНД 50/70 - 0,10 м;

‒ ЕКШМ-50 - 0,40 л/м2;

‒ ЩМА-20 БМПП 50/70-65 - 0,05 м.

Тип 3 – Нове будівництво

Ґрунт земляного полотна - супісок твердий, з коефіцієнтом ущільнення К ущ.=0,98, Егр.=108МПа

‒ Пісок крупнозернистий (дренажний шар) - 0,20 м;

‒ Щебенево-піщана суміш С7 - 0,15 м;

‒ Шар з органо-мінеральної суміші з фрезерованого матеріалу виготовлений за методом холодного ресайклінгу (в установці) (50%) з додаванням щебенево-піщаної суміші С7 марки М-20 (50%), укріпленої комплексним в'яжучим, бітумної емульсії ЕК-П (2,5%) та цементу М400 (2,0%), - 0,15 м;

‒ ЕКШ-50 - 1,00 л/м2;

‒ АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на бітумі марки БНД 50/70 - 0,10 м;

‒ ЕКШ-50 - 0,40 л/м2;

‒ Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БНД 50/70 - 0,10 м;

‒ ЕКШМ-50 - 0,40 л/м2;

‒ ЩМА-20 БМПП 50/70-65 - 0,05 м.

Тип 4 – Конструкція дорожнього одягу на посадкових майданчиках, острівця безпеки та пішохідних доріжках

‒ Щебінь (від розбирання) -0,15 м;

‒ АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 50/70 - 0,05 м.

Тип 5 – Конструкція дорожнього одягу на примиканні в поле на ПК13+01,72 (перехідного типу)

‒ Щебінь (від розбирання) - 0,15 м.

Тип 6 – Конструкція дорожнього одягу обрамлення напрямного острівця

‒ Щебенево-піщана суміш С7 - 0,15 м;

‒ Шар з органо-мінеральної суміші з фрезерованого матеріалу виготовлений за методом холодного ресайклінгу (в установці) (50%) з додаванням щебенево-піщаної суміші С7 марки М-20 (50%), укріпленої комплексним в’яжучим, бітумної емульсії ЕК-П (2,5%) та цементу М400 (2,0%) - 0,15 м;

‒ Покриття з кам’яної бруківки - 0,10 м.

Додаткові роботи

‒ Влаштування 2 шт. водоскидів на з’їзді в с. Троїцьке;

‒ Влаштування конструкції дорожнього одягу по типу 3 на ділянці дороги ПК25+92,48 – ПК26+35,81;

‒ Укріплення узбіччя засівом трав товщиною 0,15 м.

Зміна проектних рішень:

‒ Заміна матеріалу укріплення узбіччя на ділянці ПК24+43,00 – ПК25+92,48 з щебню від розбирання на рослинний шар із засівом багаторічних трав.

Очисні споруди

Зміна проектних рішень:

Під час коригування проекту реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське-Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область, виконано уточнення обсягів збору та відведення дощових стоків на мосту через річку Гнилий Єланець до локальної очисної системи.

Відповідно до уточнених розрахунків передбачається влаштування локальної очисної системи на ПК 18+49,95 (праворуч) потужністю 15 л/с. Локальна очисна споруда влаштовується на відокремленій бермі.

Технічні засоби організації дорожнього руху

Додаткові роботи:

Проектом передбачено розроблення організації дорожнього руху при влаштуванні направляючого острівця ОН-2 на ПК26+07,77 на вході в населений пункт Нова Одеса.

Згідно листа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області від 11.07.2023 року №1032/12-15 проектом передбачено влаштування камер відеоспостереження на опорах освітлення, а саме:

‒ камера №1 на ОП №2 (ПК12+84,96 ліворуч) огляд камери спрямований в бік наземного пішохідного переходу;

‒ камера №2 на ОП №31 (ПК12+88,09 праворуч) огляд камери спрямований в бік м. Нова Одеса;

‒ камера №3 на ОП №83 (ПК19+87,62 ліворуч) огляд камери спрямований в бік м. Благовіщенське;

‒ камера №4 на ОП №124 (ПК18+23,02 праворуч) огляд камери спрямований в бік м. Нова Одеса.

З метою організації дорожнього руху та дотримання учасниками руху швидкісного режиму на ділянці автомобільної дороги передбачено встановлення 2-х інтерактивних радар-табло контроля швидкості на ПК 13+32,20 (ліворуч) та ПК12+00,00 (праворуч).

Зміна проектних рішень:

‒ зміна організації дорожнього руху на з’їзді до очисної споруди на ПК16+50,48.

Електрообладнання. Електроосвітлення

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Зовнішнього освітлення

Живлення проектованої ділянки освітлення здійснюється від проектованої ЩТП-10/0,4кВ. Трансформатор типу ТМГ-25 кВА 10/0,4 кВ.

На існуючий опорі №112 здійснюється та встановлюється роз’єднувач типу РЛНДз-10/400 У1 з приводом ПРЗ-10. Відгалуження виконати проводом марки АС 50/8 мм2.

Облік електроенергії передбачається в шафі обліку ЩО-0,4 кВ.

Шафа керування зовнішнім освітленням – проектована, тип І-710Н 2/1. Для керування мережею зовнішнього освітлення в нічний/вечірній час встановити термінал управління СУГО чи аналоги. Шафу керування встановити біля проектованої опори освітлення №59.

Розподільчу мережу освітлення виконати повітряною лінією – самонесучим ізольованим проводом СІП 4х25 мм2. Проектовану ПЛ-0,4 кВ кріпити до опор за допомогою лінійної арматури.

Підключення світильників виконати кабелем АВВГ 3х2,5 мм2.

Для влаштування зовнішнього освітлення прийняті металеві багатогранні фланцеві опори, що захищені методом гарячого цинкування, висотою Н=10 м. Опори встановлюються на забетонований анкерний вузол.

Відеоспостереження

Проектом передбачено наступні технологічні рішення:

- встановлення чотирьох IP-відеокамер та двох комплектів радару вимірювання та контролю швидкого режиму;

- збір шаф відеоспостереження;

- встановлення шаф відеоспостереження на відповідних опорах освітлення;

- прокладання кабелю живлення ВВГ 2х1,5 від проколюючих зажимів СІП до шафи відеоспостереження, та проводу ПВС 2*1,5 від шафи до відеокамери;

- налаштування зв’язку відеокамер з мережею Internet за допомогою GSM роутера;

- установка відео-регістратора та жорсткого диску в оператора відеоспостереження.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «02» жовтня 2023 року, складала –596162.338 тис. грн., у тому числі: дорожніх робіт та послуг – 458569.336 тис. грн., обладнання – 2096.402 тис. грн., інші витрати – 135496.600 тис. грн. Зворотні суми – 1998.454 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано робіт всього – 292682.538 тис. грн., у тому числі: дорожніх робіт та послуг – 233030.545 тис. грн., обладнання –0.000 тис. грн., інші витрати – 59651.993 тис. грн.

Після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно з вимогами Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури  України від 07.10.2022 року №753.

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «02» листопада 2023 року складає: 589485.251 тис. грн., у тому числі: дорожніх робіт та послуг – 452848.773 тис. грн., обладнання – 2066.942 тис. грн., інші витрати – 134569.536 тис. грн. Зворотні суми – 1998.454 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано робіт всього – 292682.538 тис. грн., в тому числі: дорожніх робіт та послуг – 233030.545 тис. грн., обладнання –0.000 тис. грн., інші витрати – 59651.993 тис. грн.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітки: цей експертний звіт слід розглядати разом зі звітами:

1)    Експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 30.06.2020 року №28-0036-19, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза»;

2)    Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 16.12.2022 року №195-12-22/КП, реєстраційний номер ЕХ01:6148-8430-8032-0024, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП».


Головний експерт проекту

 

______________________________  О.О. Голуб

                   (підпис, МП)                                                    (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

Відповідальні експерти:

________________________  В.В. Ковальчук

                        (підпис, МП)                                      (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

 

_______________________________  Р.В. Ланге

                              (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

_________________________ В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 


Розділи