1 редакція від 22.01.2024 2 редакція від 06.06.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5759-0862-4256-3072
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0487/01-23 від 12.02.2024
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиці Баттяні, з’їзду до військомату довжиною 48 м та благоустрій території біля міської ради в м. Берегове
Код проектної документації
PD01:5698-0809-2135-6105 Зміни №2 №02/23 від 2023-02-24 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:5759-0862-4256-3072
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
БИСАГА СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 005251, АЕ 004444, АР 010729 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:3044-4910-1850-3276 Редакція №1 25.12.2023 16186.976

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.12.2023 16381.942 11588.402 0 4793.54

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 3

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
3 25.12.2023 7287.247 5038.458 0 2248.789

Кошторисна вартість будівництва для черги № 3 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
3 25.12.2023 7375.195 5134.986 0 2240.209

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Берегівський район, Берегівська територіальна громада, м. Берегове (станом на 01.01.2021), вулиця Баттяні не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ БЕРЕГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (26099415)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Кузьміна Жанна Вікторівна (АЕ 000099)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
БИСАГА СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 005251, АЕ 004444, АР 010729)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5698-0809-2135-6105
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
24.02.2023
Номер проектної документації
02/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт вулиці Баттяні, з’їзду до військомату довжиною 48 м та благоустрій території біля міської ради в м. Берегове» розроблений  Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор", ГІП Марія Тютченко, кваліфікаційний сертифікат  АР№013982, на підставі завдання на проектування, затвердженого  нач. УМГБ Берегівської міської  ради, акту обстеження та дефектного акту.

В основу розробки проекту покладені матеріали інженерно-геодезичної зйомки  виконаної в 2023 році ПВП «Зеніт» Система висот Балтійська 1977р. Система координат 1963р.

Існуюча вулиця має такі параметри: ширина земляного полотна – 6,8-16,7м; ширина проїзної частини – 3,0-6,0м; існуюче покриття -  гравійне; існуючий профіль –  бордюрний та безбордюрний; довжина  вулиці -556м; довжина для проїзду – 486м; довжина пішохідної зони 70,0м.

В результаті обстеження і виконання промірів та замірів в натурі, вищезгаданого об’єкту встановлено: вулиця довжиною 556м, ширина проїзної  частини 3,0-6,0м; проїзд по вулиці забезпечений на ділянці довжиною 486м, тротуари двосторонні. По вісі вулиці прокладений  колектор загальносплавної каналізації до ПК 4+93.

 Існуюче гравійне покриття проїзної частини вулиці у незадовільному стані, ями глибиною до 10 см та наявність грунту після влаштування каналізаційного колектора; відсутній поперечний профіль проїзної частини.

Існуюче асфальтобетонне покриття тротуарів на ділянках вулиці в незадовільному стані, відмічено тріщини, вищерблення асфальтобетону; покриття тротуару із бетону та бруківки у незадовільному стані. Стан покриття  тротуару із плитки ФЕМ задовільний і влаштований власниками прилеглих будинків.  Бетонний поребрик зруйнований на довжині 26м; на окремих ділянках вздовж газонів поребрик відсутній. Гравійне покриття на з’їздах у бічні вулиці в кількості 3шт., у незадовільному стані, відмічено значну ямковість; зруйноване існуюче покриття із бруківки на з’їзді у вулицю на ПК1+85,з начна ямковість.  В’їзди у двори у кількості 14 штук без покриття. На ділянці вулиці довжиною 287м газон одно та двосторонній. Водовідведення із проїзної частини не забезпечено у зв’язку з відсутністю зливоприймачів. Існуючі зливоприймачі власників прилеглих будинків у кількості 6 штук за межами проїзної частини. Відсутня організація дорожнього руху.

1.      Проектні рішення

Виконання будівельних робіт передбачено в три черги:

- І черга – ділянка ПК0+00 – ПК 1+94, довжиною 194м;

- ІІ черга – ділянка ПК1+94 – ПК 3+33, довжиною 139м;

- ІІІ черга – ділянка ПК3+33- ПК5+56 довжиною 223м.

Початок вулиці Баттяні ПК0+00 прийнято на кромці проїзної частини вулиці Кініжі. Кінець вулиці ПК5+56 прийнято на межі із вулицею Богдана Хмельницького. Проїзд по вулиці Баттяні забезпечується на ділянці довжиною 486м, решта ділянки вулиці використовується як пішохідна зона. По пішохідній зоні передбачається рух транспортних засобів відповідно до ПДР України. Вісь вулиці прокладена по існуючій вісі проїзної частини. Кількість кривих 12 штук. Мінімальний радіус кривої у плані 21 м. На кривій №9 передбачено віраж.

По вісі вулиці запроектований поздовжній профіль. Мінімальний поздовжній ухил становить 1%о , максимальний ухил 22%о . Існуюче земляне полотно вулиці шириною 4,7-16,7м. Вертикальні криві відсутні. Поздовжній профіль запроектований по обгорнутій. Максимальна робоча відмітка - 0,30 м, мінімальна робоча відмітка - 0см. Максимальний поздовжній ухил 22%о, мінімальний поздовжній ухил 3%о.

1.1.І черга

            Підготовчі роботи

В робочому проекті на капітальний ремонт передбачено: розбирання існуючої гравійної основи товщ. 15 см; розбирання існуючого асфальтобетонного покриття товщ. 3см на тротуарах; розбирання кам’яної бруківки товщ. 6см на тротуарі із поверненням власникам; розбирання щебеневої основи на тротуарі товщ. 8см,  існуючого кам’яного бордюра та існуючих бетонних поребриків.  Перенесення бетонних стовпів лінії електропередач (6шт.)  виконується замовником за окремим проектом. Передбачено підняття існуючих горловин із люками, також решіток існуючих зливоприймачів до проектних відміток.

Водовідведення

Для забезпечення відведення води з проїзної частини вулиці проектом передбачено влаштування двосхилого поперечного профілю.

Відведення дощових вод з проїзної частини вулиці робочим проектом передбачено шляхом влаштування дощоприймальних колодязів DN 500 ДК-50.65.65-Б в кількості 6шт. Колодязі влаштовуються у бетонній обоймі.  Труби передбачені Корсис SN16 Ø250мм в подушці із щебінь-висівок. Земляні роботи в місцях залягання комунікацій проводяться  вручну.

          Ухил труб віток до оглядових колодязів прийнятий 20‰.  Труби віток укладаються на подушку із щебінь-висівок.

Робочим проектом передбачено влаштування футлярів для захисту існуючих комунікацій.

Земляне полотно та дорожній одяг

Робочим проектом передбачено зняття гравійної основи у відвал.  З відвалу грунт привозиться для досипки земляного полотна тротуару, газонів. Ширина проїзної частини прийнята існуюча 4,0-6,0м, поперечний профіль бордюрний. Тип дорожнього одягу – удосконалений – полегшений.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування нижнього шару основи із щебеневої суміші С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022, товщ. 21см; влаштування верхнього шару основи із щебеневої суміші С7 товщ. 12см; влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др..Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5см.

На всій довжині ділянки вулиці довжиною 194м (ліворуч та праворуч) влаштовується бетонний бордюр БР 100.30.15 на бетоні С 16/20, товщ. 10см. На в’їздах у двори та на пішохідних переходах влаштовується бордюр БР 100.30.15 понижений висотою 0,03м.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий із ухилом проїзної частини 25‰.

Облаштування та приналежності вулиці

Тротуари.

Робочим проектом передбачено влаштування двосторонніх тротуарів загальною довжиною 376м. Ширина тротуару прийнята сер. 1,16-1,72м. На тротуарах передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування шару основи із фракціонованого щебеню товщ. 12см; влаштування  покриття із гарячого дрібнозернистого  щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70 товщ. 4см. Поперечний ухил  тротуару 20‰ в сторону проїзної частини.

Перед влаштуванням покриття на тротуарах робочим проектом передбачено влаштування поребриків БР100.20.08 на бетоні . Тактильна плитка із ПВХ з конусами (на клей) влаштовується в місцях виходу на пішохідні переходи та на торцях тротуару.

З’їзди.

На з’їзді ПК 1+85 передбачено перевлаштування існуючої бруківки із виправленням існуючої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу. Бруківка укладається по шару із піщано-цементної суміші у співвідношенні 3:1 товщ.5см. В місці стику із асфальтобетонним покриття передбачена верста із бортового каменя. Ширина проїзної частини зберігається існуюча 4,8м.

В’їзди у двори.

В місцях в’їздів у двори передбачено влаштування пониженого бордюру.

Газони.

На ділянці  вулиці ПК1+78 – ПК 1+94  загальною довжиною 22 м між проїзною

частиною вулиці та тротуаром передбачено влаштування газону з засівом трав по рослинному грунту.

1.2  ІІ черга

Підготовчі роботи

В робочому проекті на капітальний ремонт передбачено: розбирання існуючої гравійної основи товщ. 15см; розбирання існуючого асфальтобетонного покриття товщ. 3см  та щебеневої основи товщ. 8 см на тротуарі та розбирання існуючого кам’яного бордюра.  Передбачено підняття існуючих горловин із люками, також решіток існуючих зливоприймаячів до проектних відміток

Водовідведення.

Для забезпечення відведення води з проїзної частини вулиці проектом передбачено влаштування двосхилого поперечного профілю.

Відведення дощових вод з проїзної частини вулиці проектом передбачено шляхом влаштування дощоприймальних колодязів DN 500 ДК-50.65.65-Б в кількості 8шт. Колодязі влаштовуються у бетонній обоймі.  Труби передбачені Корсис SN16 Ø250мм в подушці із щебінь-висівок. Земляні роботи в місцях залягання комунікацій проводяться  вручну!

Ухил труб віток до оглядових колодязів прийнятий 20‰.  Труби віток укладаються на подушку із щебінь-висівок.

Робочим проектом передбачено влаштування футлярів для захисту існуючих комунікацій.

Земляне полотно та дорожній одяг

Робочим проектом передбачено зняття гравійної основи у відвал. З відвалу грунт привозиться для досипки земляного полотна тротуару, газонів. Ширина проїзної частини прийнята існуюча 6,0 м із переходом до 4,0 м, поперечний профіль бордюрний Тип дорожнього одягу – удосконалений – полегшений.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування нижнього шару основи із щебеневої суміші С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022, товщ. 21 см; влаштування верхнього шару основи із щебеневої суміші С7 товщ. 12 см; влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др..Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5см.

На всій довжині ділянки вулиці (ліворуч та праворуч) влаштовується бетонний бордюр БР 100.30.15 на бетоні С 16/20, товщ. 10см. На в’їздах у двори та на пішохідних переходах влаштовується бордюр БР 100.30.15 понижений висотою 0,03 м.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий із ухилом проїзної частини 25‰.

Облаштування та приналежності вулиці

Тротуари

Робочим проектом передбачено влаштування двосторонніх тротуарів  загальною  довжиною 279 м. Ширина тротуару прийнята сер. 1,16-1,89 м. На тротуарах передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування шару основи із фракціонованого щебеню, товщ. 12см; влаштування  покриття із гарячого дрібнозернистого  щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70, товщ. 4 см. При виконанні  робіт необхідно влаштувати поперечний ухил  тротуару 20‰ в сторону проїзної частини.

Перед влаштуванням покриття на тротуарах робочим проектом передбачено влаштування поребриків БР100.20.08 на бетоні. Тактильна плитка із ПВХ з конусами (на клей) влаштовується в місцях виходу на пішохідні переходи та на торцях тротуару.

З’їзди

На з’їзді ПК3+26, передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: виправлення існуючої гравійної основи із додаванням нового щебеневого матеріалу сер. товщ.6см,; розлив бітумної емульсії із витратою 1,0л/м2, влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др..Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5см. В кінці з’їзду передбачено торець із щебеню.

 

В’їзди у двори

Кількість в’їздів 12 штук. Конструкція дорожнього одягу прийнята наступна: влаштування основи із фракціонованого щебеню товщ. 12см; влаштування покриття із гарячого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70, товщ. 4 см. Вздовж проїзду передбачено бетонний поребрик.

 Газони

На ділянках  вулиці довжиною 203м  між проїзною частиною вулиці та тротуаром передбачено влаштування газону з засівом трав по рослинному грунту.

 

1.3 ІІІ ЧЕРГА

Підготовчі роботи

В робочому проекті на капітальний ремонт передбачено розбирання існуючої гравійної основи товщ. 15 см; розбирання існуючого асфальтобетонного покриття товщ. 3см на тротуарах; розбирання існуючої плитки ФЕМ товщ. 6см на тротуарі із поверненням власникам; розбирання щебеневої основи на тротуарі товщ. 8 см; розбирання існуючого кам’яного бордюра. Передбачено підняття існуючих горловин із люками до проектних відміток.

Водовідведення.

Для забезпечення відведення води з проїзної частини вулиці робочим проектом передбачено влаштування двосхилого поперечного профілю.

Відведення дощових вод з проїзної частини вулиці  передбачено шляхом влаштування дощоприймальних колодязів DN 500 ДК-50.65.65-Б в кількості 8шт. Колодязі влаштовуються у бетонній обоймі.  Труби передбачені Корсис SN16 Ø250мм в подушці із щебінь-висівок.

Ухил труб віток до оглядових колодязів прийнятий 20‰.  Труби віток укладаються на подушку із щебінь-висівок.

Робочим проектом передбачено влаштування футлярів для захисту існуючих комунікацій

Земляне полотно та дорожній одяг

Робочим проектом передбачено зняття гравійної основи у відвал. З відвалу грунт привозиться для досипки земляного полотна тротуару. Ширина проїзної частини прийнята існуюча 4,0 м із переходом до 3,0 м; поперечний профіль бордюрний. Тип дорожнього одягу – удосконалений – полегшений. На ділянці пішохідної зони проїзна частина шириною 3,0-5,0 м.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу на ділянці довжиною 153 м: влаштування нижнього шару основи із щебеневої суміші С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022, товщ. 21 см; влаштування верхнього шару основи із щебеневої суміші С7 товщ. 12 см; влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см.

На всій довжині ділянки вулиці (ліворуч та праворуч) влаштовується бетонний бордюр БР 100.30.15 на бетоні С 16/20, товщ. 10 см. На в’їздах у двори та на пішохідних переходах влаштовується бордюр БР 100.30.15 понижений висотою 0,03м.

На ділянці влаштування пішохідної зони ПК4+86-ПК5+56 довжиною 70 м передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування шару основи із щебеневої суміші С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022, товщ. 21 см; влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см. Вздовж кромки покриття влаштовується бетонний бордюр.

Поперечний профіль вулиці та пішохідної зони прийнятий двосхилий із ухилом проїзної частини 25‰.

Облаштування та приналежності вулиці

Тротуари

Проектом передбачено влаштування двосторонніх тротуарів  загальною  довжиною 943 м. Ширина тротуару прийнята 0,8-4,3 м. На тротуарах передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування шару основи із фракціонованого щебеню, товщ. 12 см; влаштування  покриття із гарячого дрібнозернистого  щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70, товщ. 4 см. При виконанні  робіт необхідно влаштувати поперечний ухил  тротуару 20‰ в сторону проїзної частини,

Перед влаштуванням покриття на тротуарах проектом передбачено влаштування поребриків БР100.20.08 на бетоні. Тактильна плитка із ПВХ з конусами (на клей) влаштовується в місцях виходу на пішохідні переходи, на торцях тротуару

На ділянці ПК 4+86 – ПК5+56 передбачена пішохідна зона із можливим проїздом спецтехніки. Вздовж існуючої забудови передбачений бетонний бордюр. Ширина зони від 3,5 м до 5,0 м. Конструкція дорожнього одягу прийнята наступна : влаштування шару основи із щебеневої суміші С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022, товщ. 21 см; влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др..Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см.

З’їзди

Поперечний профіль на з’їзді передбачений бордюрний. На з’їзді ПК 4+58  довжиною 48м, передбачено влаштування двостороннього тротуару шириною 1,0м та 1,3м та газонів. Ширина проїзної частини 3м. Конструкція дорожнього одягу  передбачена наступна: виправлення існуючої гравійної основи із додаванням нового щебеневого матеріалу сер. товщ.5 см, влаштування верхнього шару основи із щебеневої суміші С7 товщ. 12см; влаштування  покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см. В кінці з’їзду передбачено торець із щебеня. Тротуар влаштовується довжиною 79 м із наступною конструкцією дорожнього одягу: основа із фракціонованого щебеню товщ. 12 см; влаштування покриття із гарячого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70, товщ. 4 см.

На в’їзді ПК 4+49 передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: виправлення існуючої гравійної основи із додаванням нового щебеневого матеріалу сер. товщ.6см,; розлив бітумної емульсії із витратою 1,0л/м2, влаштування покриття із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см. В кінці з’їзду передбачено торець із щебеня.

Благоустрій території міської ради

Робочим проектом передбачено влаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см по основі із щебеневої суміш С7 товщ.12 см. Поперечний профіль території прийнятий двосхилий із ухилом 10‰ в сторону з/бетонного лотка розм.600х350х40. Поверхневі води із лотка скидуються у влаштований зливоприймальний колодязь ДК-50.64.65-Б. Колодязь влаштовується на щебеневій подушці і у бетонній обоймі. Скид із зливоприймального колодязя передбачено в існуючу каналізацію. Вздовж країв покриття передбачений бетонний бордюр. Існуюче асфальтобетонне покриття на тротуарі розбирається, виправляється основа і влаштовується асфальтобетонне покриття товщиною 4 см. В місці поширення тротуару передбачена основа із фракціонованого щебеню товщ.12 см.

В’їзди у двори

Передбачено у кількості 2 штук. Конструкція дорожнього одягу прийнята наступна:влаштування основи із фракціонованого щебеню товщ. 12 см; влаштування покриття із гарячого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70, товщ. 4 см. Вздовж проїзду передбачено бетонний поребрик.

Газони

На ділянках  вулиці загальною довжиною 62 м  між проїзною частиною вулиці та тротуаром передбачено влаштування газону з засівом трав по рослинному грунту.

Безпека руху

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено, згідно ДСТУ 4100:2021, влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою.

Горизонтальна розмітка проїзної частини передбачена згідно ДСТУ 2587:2021 „Розмітка дорожня” і виконується фарбою з мікросклокульками скляними світлоповертальними. Для безпеки руху транспортних засобів та для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху передбачено влаштування розмітки згідно п. 7.2.1 ДСТУ 2587:2021.

Заходи щодо доступності мало мобільних груп населення.

Робочим проектом передбачені наступні заходи:

- в місцях сполучення проїжджої частини дороги та тротуарів висота бортового

каменю складає не більше 3см для зручного пересування мало мобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками;

        - безпека пересування маломобільних груп населення забезпечується шляхом влаштування тактильної плитки  та пониженого бордюру на торцях тротуару та  в місцях пішохідних переходів.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки та охорони праці при виконанні будівельних робіт, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту була визначена в поточних цінах станом на 25.12.2023 і складала 16186,976 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи 11368,108 тис. грн., інші витрати – 4818,868 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості вартість І - ї черги будівництва складала 4490,509 тис. грн., в т.ч.: будівельні роботи 3143,895 тис. грн., інші витрати – 1346,614 тис. гривень; вартість ІІ - ї черги будівництва складала 4409,220 тис. грн., в т.ч.: будівельні роботи 3185,775 тис. грн., інші витрати – 1223,465 тис. гривень; вартість ІІІ - ї черги будівництва складала 7287,247 тис. грн., в т.ч.: будівельні роботи 5038,458 тис. грн., інші витрати – 2248,789 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 25.12.2023 складає 16381,942 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи 11588,402 тис. грн., інші витрати – 4793,54 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості вартість І - ї черги будівництва складає 4393,166 тис. грн., в т.ч.: будівельні роботи 3089,348 тис. грн., інші витрати – 1303,818 тис. гривень; вартість ІІ - ї черги будівництва складає 4613,581 тис. грн., в т.ч.: будівельні роботи 3364,068 тис. грн., інші витрати – 1249,513 тис. гривень; вартість ІІІ - ї черги будівництва складає 7375,195 тис. грн., в т.ч.: будівельні роботи 5134,986 тис. грн., інші витрати – 2240,209 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт вулиці Баттяні, з’їзду до військомату довжиною 48 м та благоустрій території біля міської ради в м. Берегове» виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.

 

 

Розділи