Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2822-7241-9899-1831
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0027-24Е від 21.06.2024
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ" (40453762) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція автозаправної станції за адресою: Львівська область, Львівський район, с. Воля-Висоцька, вул. Нестерова, 92
Код проектної документації
PD01:3921-5575-5348-1336 №12/03-23 від 0023-02-01 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР") / Наявні експертизи: EX01:2822-7241-9899-1831
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення, Архітектурне об'ємне проектування, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Давидова Марина Анатоліївна (АЕ 004866 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Жовківська територіальна громада, с. Воля-Висоцька (станом на 01.01.2021), вулиця Героїв України, 92 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД МАРК" (40253879)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Мартиненко Яніна Іванівна (АЕ 000112, АЕ 006456)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Швацька Тетяна Володимирівна (АА 002459, АА 000312)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Тараненко Людмила Василівна (АЕ 000168, АР 019938, АЕ 006381, АР 009674)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Сімонов Сергій Володимирович (АЕ 000156, АР 013359, АР 012614, АЕ 006378, АЕ 007166)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Царенко Олег Сергійович (АЕ 007053)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Царенко Ольга Миколаївна (АЕ 000209, АЕ 006425)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Щербакова Марина Валеріївна (АЕ 005798, АЕ 004847, АЕ 005882)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Давидова Марина Анатоліївна (АЕ 004866)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3921-5575-5348-1336
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР" (42547705)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
розробка проектної документації, здійснення авторського нагляду
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
01.02.23
Номер проектної документації
12/03-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

На розгляд наданий проект за шифром 12/03-23, розроблений ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (юридична адреса: 02160, м. Київ, просп. Соборності, буд. 15, каб. 219), ГІП – Діденко С.В. (кваліфікаційний сертифікат АР № 018533 від 10.01.2022),  на підставі:

- містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених Наказом ЖОВКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відділ містобудування та архітектури від 15.11.2022 № 14, реєстраційний номер в ЄДЕССБ MU01:1870-7570-6113-3619;

- завдання на проектування, реєстраційний номер в ЄДЕССБ ZP01:5077-6924-9897-0607.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС3.

Сукупний показник – СС3.

Замовником додатково надані:

- Технічний Звіт про інженерно-геологічні вишукування на об’єкті будівництва, виконавець ФОП АРСЕНТЬЄВ А.В., 2019 рік;

- Акт технічного обстеження споруди навісу та будівлі операторної (арх. № 12/03-23), виконавець ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», м. Київ, 2021 рік;

- Висновок з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності від 12.06.2020 № 03.02-20202115279/2 (реєстраційний номер справи 20202115279), виданий ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Ділянка об’єкту будівництва розташована вздовж автомобільної дороги «Київ-Чоп», межує:

- з півдня – поля, сільськогосподарські угіддя, житлова забудова на відстані 420;

- зі сходу – поля, сільськогосподарські угіддя;

- із заходу – поля, сільськогосподарські угіддя, житлова забудова міста Жовква на відстані 1,1 км;

- з півночі – поля, сільськогосподарські угіддя, житлова забудова села Липина на відстані 1,0 км.

Рельєф ділянки рівний з незначним ухилом в південно-східному напрямку.

На ділянці об’єкту будівництва на час обстеження розміщені споруди: підземні ємності для пального, будівля операторської, навіс над паливно-роздавальними колонками (ПРК). Будівля, споруди та обладнання використовуються за функціональним призначенням.

При реконструкції існуюче обладнання демонтується та замінюється на нове. Приміщення сервісного обслуговування водіїв та пасажирів (операторська) та навіс над ПРК перебудовуються.

Інженерно-геологічні умови ділянки об’єкту будівництва на розвідану глибину 4,0 м характеризуються наявністю в основі пісків дрібних від жовто-сірого до сірого кольору, середньої щільності, вологого, кварцевого, з зернами карбонатових порід, з прошарками супісків (ІГЕ-2). Зверху піски покриті  ґрунтом рослинного шару, піщаністим, темно-сірого кольору, маловологим, з включенням щебеню, із залишками органічних речовин та корінням рослин (ІГЕ-1).

Підземні води до розвіданої глибини не розкриті, рівень залягання підземних вод складає глибину більшу за 4,0 м.

Згідно карти загального сейсмічного районування ЗСР-2004-С  ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України» територія  об’єкту будівництва знаходиться  у межах зони  з нормативним  значенням сейсмічності району у 7 балів. Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями - ІІІ (третя). Нормативна сейсмічність майданчика будівництва – 8 балів.

Технологічні рішення

АЗС, яка підлягає реконструкції, призначена для приймання, зберігання та відпуску світлих нафтопродуктів та скрапленого газу (пропан-бутану). Відпускаються споживачам чотири марки бензину, дві марки дизельного палива та скраплений газ (пропан-бутану). Пропускна здатність заправлень на добу 500 (РМП) та 100 (СВГ).

Доставка пального на АЗС здійснюється автоцистернами. Злив пального із автоцистерн до резервуарів відбувається на спеціальному майданчику. Майданчик обладнаний пандусами для безпечного в’їзду та виїзду автоцистерн, трубопроводом для відведення випадкових проливів у підземний аварійний резервуар ємністю 10,0 м3. Пальне зберігається у підземних двохстінних секційних металевих резервуарах. Загальна ємність резервуарів – 200,0 м3.   

Видача пального з резервуарів виконується за допомогою трьох паливороздавальних колонок.  Паливопроводи видачі пального підземного прокладання.

 Проектом передбачається розміщення автомобільного газозаправного пункту стаціонарного типу: встановлення підземного резервуару об'ємом 19,95 м³ зі скрапленим вуглеводним газом, прокладання підземних газопроводів у збірних залізобетонних лотках, що встановлюються на ущільнений ґрунт, та, після прокладання комунікацій, заповнюються піском.

Підземний газовий резервуар компонується з таких основних складових:

- вузла зберігання, до якого входять:

          - підземний резервуар об’ємом 19,95 м³ для прийому і накопичення скрапленого

            вуглеводневого газу (СВГ) - 1 шт.;

          - насоси для подачі продукту з ємності на заправну колонку;

          - газопроводи низького тиску від резервуару до багатопаливних колонок;

          - фільтри для очищення СВГ, встановлені на прийомі насосів – 1 шт.;

- заправна колонка (комплексна), для заливу СВГ у паливні балони;

- зливного вузла для прийому СВГ з автоцистерни у складі:

           - приєднувальних пристроїв для шлангів автоцистерни;

           - швидкісного і зворотного клапанів;

           - трубопроводів парової, рідкої фази і технологічних продувок;

           - запірної арматури і приладів КВП і А;

           - щитів керування, автоматизації та сигналізації загазованості.

Режим роботи АЗС цілодобовий, кількість робочих змін на добу – 3, тривалість кожної зміни 8 годин.

Кількість працюючих:

-   у першу зміну - 3 осіб;

-   у другу зміну – 2 осіб; 

-   у третю зміну – 2 особи. 

Загальна кількість працюючих – 7 осіб.

Генеральний план

Проектними рішеннями генерального плану на ділянці об’єкту будівництва розміщені проектовані споруди:

- навіс на три паливо-роздавальних колонки поз. 2 по ГП ;

- підземний резервуар СВГ ємністю 19,95 м3 поз. 4 по ГП;

- резервуари протипожежного запасу води 2х200 м3 поз. 7 по ГП;

- резервуар аварійного зливу пального ємністю 10,0 м3 поз. 6 по ГП;

- майданчик аварійного зливу пального з автоцистерни-бензовозу;

- три паливо-роздавальні колонки (ПРК);

- резервуар чистої води поз. 15 по ГП;

- укриття поз. 17 по ГП;

Вказані споруди, які підлягають реконструкції:

- приміщення сервісного обслуговування водіїв та пасажирів (операторська) поз. 1 по ГП;

- резервуарний парк пального загальною ємністю 200,0 м3 поз. 3 по ГП;

- очисні споруди дощової каналізації поз. 5 по ГП.

Вказані існуючі споруди:

- очисні споруди побутової каналізації поз. 8 по ГП;

- тимчасова автостоянка поз. 9 по ГП

- літній майданчик відпочинку поз. 10 по ГП;

- майданчик контейнерів для збирання твердих побутових відходів поз. 12 по ГП .

- майданчики посадки і висадки пасажирів поз. 13, поз. 14 по ГП.

- стела інформаційна поз. 11 по ГП.

Споруди розташовані відповідно до технологічної лінії обслуговування автотранспорту. В’їзд та виїзд автотранспорту на територію об’єкту будівництва з боку автодороги. Забезпечений відвід поверхневих дощових вод.

Тверде покриття проїзної частини з асфальтобетону та бетонної плитки ФЕМ влаштовується для проїздів по території АЗС. В місцях заправлення автотранспорту покриття з бетонної плитки ФЕМ безіскрове.

Прийняті в проекті рішення з влаштування покриття з бетонної плитки ФЕМ тротуарів, пішохідних доріжок забезпечують безперешкодний доступ до проектованих споруд особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення. Покриття з бетонної плитки має шорстку поверхню та ширину швів до 0, 015 м, повздовжні похили не перевищують 5%, поперечні похили  - до 1,5 %.

Будівельні рішення

Відповідно до матеріалів Акту обстеження будівля операторської одноповерхова прямокутної форми, розмірами в плані 11,84х8,58 м. Верх парапету 3,5 м.

Конструктивна схема будівлі до реконструкції безкаркасна, основні несучі елементи – повздовжні стіни зовнішні та внутрішня з цегляної кладки δ=380 мм, залізобетонні плити перекриття. Стан будівельних конструкцій задовільний, дефектів та пошкоджень не має.

Об’ємно-планувальними рішеннями проекту при реконструкції передбачається влаштування в габаритах існуючої будівлі єдиного простору торговельної зали і холодильної камери, та прибудова частини будівлі вздовж в осях 4-5/А-В. При цьому загальні розміри будівлі операторської після реконструкції складають 16,32х8,05 м по розбивочним осям. Верх парапету 4,5 м. Висота приміщень до низу підшивної стелі 3,0 м.

Об’ємно-планувальними рішеннями проекту при реконструкції у прибудованій частині передбачається розміщення:

- комори продовольчих товарів;

- щитової;

- коридору;

- приміщення персоналу;

- санвузлів для відвідувачів, в тому числі універсальна кабіна для осіб з інвалідністю.

При реконструкції передбачене розбирання внутрішніх   стін та перегородок для  формування  єдиного  простору  торгівельної  зали. Конструкції несучих стін посилюються сталевими обоймами та перемичками в місцях влаштування проектованих отворів вікон та дверей. Передбачається закладання частини існуючих отворів кладкою з цегли.

В  осях  А-В/1-4  існуючі плити  покриття  збірні  залізобетонні  демонтуються,  для монтажу покриття влаштовуються несучі сталеві колони (низ на позначці +2,700 м), повздовжні підкрокв’яні сталеві балки по осям А/2-5 та В/2-5, поперечні сталеві балки покриття. Покриття перевлаштовується з несучого профільованого настилу по сталевих прогонах. Після реконструкції верх парапету 4,5 м.

Проектовані сталеві колони (низ на позначці +2,700 м) по осям А/1-4, В/1-4, Б/1, Б/4 встановлені на проектований монолітний залізобетонний пояс розмірами 250х300(Н) мм та 380х300(Н) мм, який влаштовується по верху зовнішніх стін

У  прибудованій  частині  по осі 5/А-В влаштовується сталева поперечна рама двопрогонова з колон,   балок покриття, вертикальних зв’язків по колонах в осях 5/А-Б. Покриття прибудови з несучого профільованого настилу по сталевих прогонах.

Фундаменти сталевих колон по осі 5/А-В окремо розташовані монолітні залізобетонні глибина закладання 1,6 м.  Сполучення колон з фундаментами жорстке на анкерних болтах, сполучення колон та балок покриття шарнірне.

Основні матеріали та конструкції операторної після реконструкції

Фундаменти

 Цокольний пояс

 

Зовнішні стіни

  

Перегородки

  Колони

Балки

покриття

Елементи фахверку

Елементи підсилення


Звязки

Прогони та

настил покриття

Покрівля

 

- існуючий монолітний залізобетонний стрічковий, глибина закладання 1,2 м та проектовані.

- існуючий монолітний залізобетонний 400х300(Н) мм по периметру стрічкового фундаменту.

- існуючі з цегляної кладки δ=380 мм та 250 мм, утеплювач - мінераловатні плити δ=150 мм.

Проектовані з сендвіч-панелей δ=150 мм, додатово утеплювач - мінераловатні плити δ=50 мм.

- гіпсокартонні по сталевому оцинкованому каркасу та цегляні.

- сталеві гнуті замкнуті квадратні профілі.

- сталеві гарячокатані профілі.

 

- сталеві гнуті замкнуті квадратні профілі.


- сталеві гнуті та гарячокатані профілі.

- сталеві гарячокатані профілі.


- сталеві гарячокатані профілі.

- сталеві гарячокатані профілі та оцинкований профільований настил.

- пласка, суміщена, покриття з ПВХ-мембрани, утеплювач – мінераловатні плити δ=310 мм. Водостік з покрівлі зовнішній організований.

 Навіс над паливно-роздавальними колонками.  Проектована споруда прямокутної форми в плані розмірами 28,6х10,0 м. Висота споруди до низу балок покриття 4,95 м.

Конструктивна схема навісу – каркасна. Каркас рамного типу зі сталевих повздовжніх трипрогонових рам (прогони 7,0+8,4+8,4 м) з двома консолями довжиною 0,9 м (з боку операторської) та 3,9 м. . Головні балки рам спираються на колони навісу. В поперечному напрямку розташовані другорядні балки однопрогонові (прогон 3,6 м) з двома консолями довжиною 3,2 м кожна. Крок другорядних балок 1,9 м, 1,95 м, 2,1 м.

Елементи каркасу, що забезпечують просторову стійкість, - зв’язки вертикальні в поперечному напрямку по колонах та горизонтальні в поперечному та повздовжньому напрямках по балках покриття. Сполучення колон з фундаментами жорстке на анкерних болтах, сполучення колон та балок покриття шарнірне.



Основні матеріали та конструкції навісу:

Фундаменти

Колони каркасу

Балки та прогони покриття

Покриття,

покрівля

- монолітні залізобетонні окремо розташовані.

- сталеві профілі квадратного перерізу.

- сталеві гарячокатані профілі.

 - профільований оцинкований настил по сталевим прогонам.

Водостік з покрівлі внутрішній організований.

Укриття – окремо  розташована споруда комплектного постачання, має зовнішні розміри в плані 4,0х4,99 м, висоту 2,35 м від планувальної поверхні землі. Місткість укриття – 9 осіб. В укритті розташовані: основне приміщення для укриття, тамбури, зона для зберігання води та запасу їжі, санвузол, зона із шафою для брудного одягу, зона з медичною шафою. Об’ємно-планувальні рішення та розташування меблів не перешкоджають пересуванню маломобільним групам населення (на кріслах колісних або милицях).

Стіни та покриття споруди – залізобетонні  δ=0,33 м. Фундаменти укриття - залізобетонна плита  δ=0,25 м по бетонній підготовці δ=0,10 м. Низ плити фундаменту на позначці мінус 0,25 м. Основою фундаментів слугує ущільнений ґрунт.

Проектовані підземний газовий резервуар об'ємом 19,95 м³ та підземні резервуари пального загальним об'ємом 200,0 м³ – підземні споруди комплектного постачання. Фундаменти під резервуари - окремо розташовані монолітні залізобетонні плити  δ=0,15м на підготовленій основі. Плити виготовляються з бетону класу С12/15 (В15), марки за   морозостійкістю F150 та за водонепроникністю – W4. Армування фундаментів здійснюється  арматурними сітками з арматури класу А400С.

Основою фундаментів слугує ущільнений ґрунт.

Зворотня засипка пазух котловану здійснюється піском середньої крупності.

Проектовані  паливо-роздавальні колонки – споруди комплектного постачання. Фундаменти під колонки - монолітні залізобетонні приямки на підготовленій основі. Сполучення споруд колонок з фундаментами за допомогою опорної рами та анкерних болтів.

Технологічні трубопроводи пального прокладаються по ущільненій піщаній підготовці. Після укладки труби засипають піском з ущільненням. Захист трубопроводів під проїзною частиною  виконує монолітна плита.

Технологічні трубопроводи газу прокладаються підземно в залізобетонних каналах.

Інженерні рішення

Санітарно-технічні рішення 

Джерелом   водопостачання   АЗС є привозна вода, яка зберігається в резервуарі чистої води. Резервуар чистої води  для побутових потреб АЗС заповнюється шлангом з привозної цистерни.  Вода, що поступає з резервуару  подається до сантехнічних приладів автозаправки- унітазів та умивальниць для миття рук. Миття посуду в технологічному процесі не передбачається. На вводі в будівлю встановлюється водопровідний напірний бак, що мінімізує кількість включень насоса в резервуарі питної води.

Зовнішнє пожежогасіння забезпечується з протипожежних резервуарів. Наповнення резервуарів передбачається привозною водою. Забір води з протипожежних резервуарів здійснюється через пожежний гідрант, що розташований в колодязі.

Матеріал зовнішнього водопроводу прийнятий з поліетилену. 

Гаряче водопостачання здійснюється від індивідуальних електричних  нагрівачів.           

Стічні побутові води з будинку автозаправки відводяться в існуючі очисні каналізаційні споруди, які знаходяться в задовільному стані і реконструкції не підлягають. Побутові стоки проходять всі ступені очистки, що передбачено технологією.

Система  зовнішньої  системи  водостоку  виконана  і  оновлена  згідно  запроектованих  вертикальних  рішень  проектуємої  ділянки.

Дощова  вода  з  покрівлі   навісу,  скидається  в  дворові  лотки. Система  водостоку  з  покрівлі  операторної  вирішена  скидом  дощової  води  терасними    воронками,  стояками  водостоку   в  зовнішньому  оздобленні  будівлі  і  скидаються  на  відмостку.

Забруднені  дощові  стоки   з  території  благоустрою  АЗС пропускаються  через  локальні  очисні  споруди  водостоку,  які  знаходяться  в  незадовільному  стані  і  потребують  реконструкції. 

 Збір  дощової  води  здійснюється  поверховими  дощовими  лотками і  дощоприймачами  фірми   Стандартпарк.

Джерелом теплопостачання системи опалення є електроенергія. В торгівельному залі, в санвузлах та приміщенні персоналу передбачена підлогова система опалення.  В інших приміщеннях для опалення застосовані електронагрівальні прилади з терморегуляторами.

В приміщенні торгівельної зали запроектована припливно-витяжна вентиляція з рекуперацією тепла. Витяжне повітря на рекуперацію поступає від витяжних зонтів над тепловим обладнанням. До подачі на рекуперацію витяжне повітря проходить очищення в електростатичних фільтрах та системі УФ- озонування, які вбудовані в припливну установку ПВ1. Припливна установка встановлена зовні будівлі операторської. Повітроводи припливно-витяжної вентиляції виконуються із оцинкованої сталі в ізоляції.

Над вхідною групою торгівельного залу встановлюється теплова завіса.

Для утворення комфортних умов і зняття теплових навантажень в приміщенні торговельного залу встановлені касетні кондиціонери.

Електротехнічні рішення    

Електротехнічною частиною проекту передбачено:

-          внутрішньомайданчикові мережі 0,4 кВ;

-          внутрішні мережі електропостачання об’єктів комплексу;

-          внутрішнє електроосвітлення (робоче та аварійне);

-          зовнішнє електроосвітлення території;

-          блискавкозахист та заземлення;

-          автоматизація та  керування технологічним процесом;

-          гучномовний технологічний зв'язок;

-          звукофікація;

-          відеоспостереження;

-          система контролю управління доступом;

-          сигналізація загазованості.

За ступенем забезпечення надійності електропостачання споживачів електроенергії об’єкт відноситься до ІІІ категорії. В якості резервного джерела живлення для споживачів ІІ категорії  передбачається встановлення ДЕС потужністю 30 кВт.

Електропостачання внутрішньомайданчикових споживачів АЗС – від ВРП будівлі сервісного обслуговування.

            Напруга живлення – 380/220 В.

Проектована  встановлена  потужність    104,4 кВт. Розрахункова потужність – 38,9 кВт.

Розрахунковий облік електроенергії – електронним лічильником прямого включення NIK2303, 2х220/380В, 5-120А.

Зовнішнє освітлення території виконується світильниками зовнішнього освітлення, які встановлюються на металевих опорах. Мережі виконуються кабелем в землі.

Передбачено виконання захисних заходів з електробезпеки.

Заходи з пожежної та техногенної безпеки,

 інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Площадка АЗС забезпечена основними під'їздами та виїздами. До всіх будівель та споруд передбачено можливість під’їзду автотранспорту. З цією метою запроектованідороги і площадки з бетонним покриттям (ФЕМ). Покриття в зоні заправлення автотранспорту виконується безіскрове.

В місцях перетину тротуарів з проїзною частиною виконано утоплення бордюрного каменю. На ділянці АЗС передбачено площадки для пожежного інвентарю.

          Будівля АЗС одноповерхова, прямокутна в плані. Для забезпечення вибухо- і пожежо-безпечності проектом передбачено:

-       застосування негорючих матеріалів та інструментів, які виключають іскроутворення;

-       основне технологічне обладнання передбачено в вибухозахисному виконанні.

          В пожежонебезпечних приміщеннях (техприміщеннях) передбачено встановлення вогнетривких дверей з межею вогнестійкості не менше ЕІ-30. З будівлі операторської передбачено два евакуаційних виходи.

          Витрата води на зовнішнє пожежогасіння прийнято 15 л/сек. Зовнішнє пожежогасіння здійснюється від 2-х пожежних резервуарів (загальна ємність 200 м3).

            Передбачено обладнання приміщень операторської з торгівельною залою автоматичною установкою пожежогасіння та пожежною сигналізацією. Розроблений розділ «Блискавказахист» та  розділ «Інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони)» у складі проектної документації.



Заходи з охорони праці та безпеки експлуатації

Проектними рішеннями   передбачені необхідні заходи щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов праці при виконанні робіт з реконструкції у відповідності з вимогами  державних будівельних норм,  законодавчих та нормативно-правових актів з питань охорони праці та безпеки промислового виробництва, що чинні на території України.

Заходи з питань екології і санітарного та епідеміологічного благополуччя населення

У відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» до проектної документації надано результати оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, Висновок Департаменту екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації від 12.06.2020 №03.02-20202115279/2 (реєстраційний номер справи 20202115279) з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності.

 Реалізація проектних рішень на період експлуатації та проведення будівельних робіт проектованого об’єкту відповідає  вимогам законодавчих та нормативних актів з питань санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Заходи з енергозбереження

        З метою ефективного і економічного використання енергетичних ресурсів проектом будівництва передбачено:

            - утеплення огороджувальних конструкцій будівлі;

- ізоляція припливних повітроводів;

- встановлення припливно-витяжної установки з рекуперацією тепла;

- застосування електричних конвекторів, оснащених регуляторами потужності, для опалення;

- застосування світлодіодних ламп для електроосвітлення.

 

           Проект «Реконструкція автозаправної станції за адресою: Львівська область, Львівський район, с. Воля-Висоцька, вул. Нестерова, 92» виконаний згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».


Розділи