Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл., Одеський район, Визирська територіальна громада, с. Визирка (станом на 01.01.2021) , вулиця 2-й кілометр автодороги на морський торгівельний порт "Южний" , б. 1 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛСІДЗ БЛЕК СІ" (37392490) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
|
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762) |
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Сітнікова Євгенія Олегівна (АА 001544) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
СТЬОПІЧЕВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ (АР 019496, АЕ 004839, АР 003239) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Реконструкція
олійноекстракційного заводу виробничою потужністю 1700 т/добу насіння
соняшнику, 1400 т/добу насіння рапсу, 1200 т/добу бобів сої (маслобакове
господарство), що знаходиться за адресою: Одеська область, Лиманський
(попередня назва – Комінтернівський) район, с. Визирка, вулиця 2-й кілометр
автодороги на морський торгівельний порт «Южний», будинок 1». Коригування 2» розроблений
генеральним проектувальником ТОВ «Хімтехнологія», головний інженер проекту -
Кулик Людмила Петрівна (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 011370, виданий
02.10.2015 року; свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01568 від 11.09.2020
р.).
Робочий
проект виконано на замовлення ТОВ «ОЛСІДЗ БЛЕК СІ»
на
підставі:
- містобудівних умов та обмежень № 12/01-34/01 від 15.05.2019 року. Видані - Начальником відділу містобудування та
архітектури Лиманської райдержадміністрації Н. О. Новікова;
- завдання на проектування (коригування), затверджене
Замовником;
- розрахунку класу наслідків (відповідальності);
- технічні умови №02/152 від 28.03.2019 р. на підключення споживачів
електроенергії. Видані – ТОВ
«ОЛСІДЗ БЛЕК СІ;
- наказ №03-19/АН від 28.01.2019 р. про призначення Кулик Людмили Петрівни головним
інженером проекту на об’єкті ТОВ «Олсідз Блек Сі» «Реконструкція олійноекстракційного
заводу виробничою потужністю 1700 т/добу насіння соняшнику, 1400 т/добу насіння
рапсу, 1200 т/добу бобів сої (маслобакове господарство), що знаходиться за
адресою: Одеська область, Лиманський (попередня назва – Комінтернівський)
район, с. Визирка, вулиця 2-й кілометр автодороги на морський торгівельний порт
«Южний», будинок 1». Видано – Директором К. Ю. Власенко, ТОВ «Хімтехнологія»;
- ідентифікація об’єкта, повідомлення про результати ідентифікації об’єкту
підвищеної небезпеки ТОВ «Олсідз Блек Сі»;
- технічного звіту «Комплексні інженерно-геодезичні вишукування М 1:1000 та
М 1:500 земельної ділянки загальною площею 46,15 га на території Визирської
сільської ради Лиманського району Одеської області», розроблений ФОП
Чайковський В.С. в 2017 році;
- технічного висновку по результатам інженерно-геологічних досліджень на
ділянці, що підлягає реконструкції, за адресою: Одеська область, Лиманський
(попередня назва - Комінтернівський) район, с. Визирка, вулиця 2-й кілометр
автодороги на морський торгівельний порт «Южний», будинок 1, розроблений ТОВ
«ПВІ» Агропроект»,
м. Кропивницький в 2019р.;
- копії листа №
05-19/2020 ПП «Агенція сучасних систем та засобів протипожежної безпеки», стосовно
розділу «Вогнезахисна обробка металевих конструкцій», а саме не заперечення
щодо застосування незахищених сталевих конструкцій проектованого Корпусу №13;
- копії листа №
76 від 26.05.2020р. ТОВ «Хімтехнологія»,
стосовно розділу «Вогнезахисна обробка металевих конструкцій», а саме не
заперечення щодо застосування незахищених сталевих конструкцій проектованого
Корпусу №13;
- копії листа №
02/67/1 від 22 лютого 2021р. ТОВ «ОЛСІДЗ БЛЕК СІ», стосовно виникнення в
процесі реалізації проекту необхідності у розбивці проекту на два пускових
комплекси, крім того, у рамках авторського нагляду була уточнена (скасована)
необхідність реалізації Тому 7 «Вогнезахисна обробка металевих конструкцій»;
- копії
Експертного звіту № ЕП-2422/10-19 «Реконструкція олійноекстракційного заводу
виробничою потужністю 1700 т/добу насіння соняшнику, 1400 т/добу насіння рапсу,
1200 т/добу бобів сої (маслобакове господарство), що знаходиться за адресою:
Одеська область, Лиманський (попередня назва – Комінтернівський) район, с.
Визирка, вулиця 2-й кілометр автодороги на морський торгівельний порт «Южний»,
будинок 1», виданого Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція» від
21.10.2019р.;
- копії листа №
606 від 05.12.2019р. Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція», про уточнення
технічко-економічних показників в експертному звіті № ЕП-2422/10-19 від
21.10.2019р., виданого Одеською;
- копії
Експертного звіту № ЕП-3989/02-21 від 02.04.2021р., виданий Одеською філією ДП
«НДІпроектреконструкція» «Реконструкція олійноекстракційного заводу виробничою
потужністю 1700 т/добу насіння соняшнику, 1400 т/добу насіння рапсу, 1200
т/добу бобів сої (маслобакове господарство), що знаходиться за адресою: Одеська
область, Лиманський (попередня назва – Комінтернівський) район, с. Визирка,
вулиця 2-й кілометр автодороги на морський торгівельний порт «Южний», будинок
1», виданого Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція».
Відповідність
рішень, які прийнято проектом, вимогам діючих норм і правил підтверджено
підписом головного інженеру проекту - Кулик Л.П. (кваліфікаційний сертифікат
серія АР № 011370, виданий 02.10.2015 року; свідоцтво про підвищення
кваліфікації № 01568 від 11.09.2020 р.).
Замовником,
спільно з проектувальником, визначено середній клас наслідків
(відповідальності) об'єкта - (СС2).
Фінансування об'єкта передбачено за
рахунок власних коштів.
Одеською філією ДП
«НДІпроектреконструкція» у 2019 році була виконана експертиза робочого проекту:
«Реконструкція олійноекстракційного заводу виробничою потужністю 1700 т/добу
насіння соняшнику, 1400 т/добу насіння рапсу, 1200 т/добу бобів сої
(маслобакове господарство), що знаходиться за адресою: Одеська область,
Лиманський (попередня назва - Комінтернівський) район, с. Визирка, вулиця 2-й
кілометр автодороги на морський торгівельний порт «Южний», будинок 1»
(експертний звіт № ЕП-2422/10-19 від 21.10.2019 р., та лист № 606 від
05.12.2019 р.).
Також у 2021 року було виконано
коригування даного проєкту та отримано позитивний експертний звіт №
ЕП-3989/02-21 від 02.04.2021р.
У процесі реалізації проекту виникла
необхідність у розбивці проекту на два пускових комплекси, крім того, у рамках
авторського нагляду була уточнена (скасована) необхідність реалізації Тому 7
«Вогнезахисна обробка металевих конструкцій».
Також при коригуванні в 2024 році було
розроблено розділ ІТЗ ЦЗ відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 Захисні споруди
цивільного захисту, розроблений розділ ОВНС з врахуванням змін у діючому
законодавстві.
Всі інші техніко-економічні показники
та всі проектні рішення, які відображені в експертному звіті № ЕП-3989/02-21
від 02.04.2021р. залишаються без змін.
Відомості про
черговість будівництва та пускові комплекси
Відповідно з
завданням на проектування, реконструкцію та проектування об’єкту передбачається
здійснити двома пусковими комплексами:
Перший пусковий комплекс:
1.
Зливо-наливна естакада для
автотранспорту (поз.13 на генеральному плані, літера «Д» у технічному
паспорті об’єкта): передбачити розширення існуючої зливо-наливної естакади з
боку осі А з метою організації додаткової лінії для зливу автоцистерн.
2. Ваги
автомобільні тензометричні (поз.36.2.1, 36.2.2 на генеральному плані літера «Б»
у технічному паспорті об’єкта): передбачити встановлення додаткових майданчиків
обслуговування над існуючими вагами та
встановлення додаткових вагів автомобільних (без навісу).
Другий пусковий комплекс: реконструкція
мереж електроживлення існуючої насосної (корпусу 11.4 на генеральному плані,) в
складі:
- реконструкція
РП10 кВ з встановленням додаткових комірок на вводі та секційної в існуючій КТП
БМ 2*630 (корпус №38 на генеральному плані, літера «Е» у технічному паспорті
об’єкта);
- реконструкція
щита 0,4 кВ в існуючій КТП БМ 2*630 (корпус №38 на генеральному плані, літера
«Е» у технічному паспорті об’єкта) з встановленням додаткової секції збірних
шин;
- встановлення
додаткового силового трансформатора 10/0,4 кВ потужністю 630 кВа в існуючій КТП
БМ 2*630 (корпус №38 на генеральному плані, літера «Е» у технічному паспорті
об’єкта) або у прибудові до існуючої КТП БМ 2*630 кВа;
- підключення
щита існуючої насосної (корпус №11.4) від запроектованого РП 0,4 кВ КТП БМ.
Характеристика природно-кліматичних умов
Кліматичний район будівництва – ІІ (другий).
Сніговий район – 2.
Вітрової район – 3.
Ожеледний район – 5.
Тип місцевості – II (другий).
Розрахункова зимова температура зовнішнього повітря «-18
ºС».
Тривалість опалювального періоду відвідувань – 165 діб.
Нормативне снігове навантаження – 0,87 кПа.
Нормативне вітрове навантаження – 0,49 кПа.
Нормативна глибина промерзання ґрунту – 0.8 м.
Сейсмічність району будівництва – 6 балів (Додаток А, ДБН
В.1.1-12:2014). Нормативна сейсмічність майданчика будівництва - 6 балів
(таб.5.1, ДБН В.1.1-12:2014). Розрахункова сейсмічність майданчика будівництва
- 6 балів (п.5.1.3, ДБН В.1.1-12:2014).
Інженерно-геологічні
умови ділянки
За геоморфологічними умовами, досліджувана територія
розташована в межах Причорноморської лесової акумулятивної низовини, в районі
Дністеро-Бугської лесової рівнини. Основними екзогенними геологічними процесами
в межах території є: процеси морської і лиманної абразії, зсувні й обвальні
процеси, просадочні процеси в лесових відкладах. Більша частина області лежить
на Причорноморській низовині, на північ і північний захід Одещини заходять
відроги Подільської височини. Поверхня здебільшого рівнинна, з нахилом з
північного заходу на південний схід, до узбережжя Чорного моря. Рівнину
перетинають глибокі долини річок, яри та балки, особливо в межах відрогів
Подільської височини, де різниця між рівнем вододілів і долин становить
пересічно 100 м. Чим далі на південь, тим спокійніший, менш хвилястий рельєф.
Північна частина області розташована у лісостеповій зоні України, середня і
південна — у степовій. У ґрунтовому покриві переважають звичайні і південні
чорноземи. В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань знаходиться у
межах лесової рівнини. Рельєф ділянки рівний спланований має загальний схил у
південно-західному напрямку. Висотні відмітки коливаються від 41,20 м до 41,60
м. Система висот Балтійська.
У геологічній будові приповерхневої частини осадового
чохла території Одеської області беруть участь верхньоміоценові і
пліоцен-четвертинні відклади. Верхньоміоценові відклади представлені
сарматським, меотичним і понтичним ярусами, пліоценові відклади – куяльницьким
ярусом, Крижанівськими, Іллічівськими й Березансько-береговськими шарами.
Четвертинні відклади представлені 20-25 метровою товщею
елювіально-еолово-делювіальних лесових, алювіальних і інших порід.
В геоструктурному відношенні територія розташована в
межах північного крила Причорноморської западини, накладеної на структури
Східно-Європейської платформи, у межах південно-західного й південного схилів
Українського щита. Для території Північно-Західного Причорномор'я за
геолого-тектонічними і геолого-геоморфологічними даними і для м. Одеси за
даними аналізу структур осадочного чохла найбільш характерними є
північно-західний і північно-східний напрямки розривних порушень. В геологічній
будові ділянки приймають участь суглинки четвертинного та глини неогенового
віку. Зверху ділянка перекрита насипними ґрунтами. Опис геологічних шарів
надано зверху вниз:
- Шар1
(ІГЕ-І) - Насипний шар складений суглинками
темно-бурими з будівельними відходами, твердий, ущільнений у природному стані
та автомобілями зверху перекритий асфальтом. Відкрита потужність шару на
ділянці від 1,1-1,2 м;
- Шар
2 (ІГЕ-ІІ) - Суглинок жовто-бурий, легкий,
лесоподібний, вертикально макропорий, твердої консистенції, просадний,
еолово-делювіального походження, відкрита потужність від 1,1 до 1,3 м;
- Шар
3 (ІГЕ-ІІІ) - Суглинок жовтий палєво-жовтий,
легкий, лесоподібний вертикально макропорий, твердої консистенції, просадний,
еолово-делювіального походження, відкрита потужність від 2,3-2,4 м;
- Шар
4 (ІГЕ-ІV) - Суглинок бурого темно-бурого кольору,
середній, рідко макропорий з включенням твердих карбонатів, твердої
консистенції, просадний, еолово-делювіального походження, відкрита потужність
від 2,3 м;
- Шар
5 (ІГЕ-V) Глина червоно-бурого кольору, важка, з
включенням твердих карбонатів у вигляді "желваків", твердої
консистенції, непросадна, відкрита потужність від 1,0 м.
До глибини буріння 8,0 м ґрунтові води не відкриті.
Ділянка вишукувань за ґрунтовими умовами відноситься до
першої категорії по просадності. Потужність шару просадних ґрунтів складає 7,0
м. Ґрунти не проявляють просадності від власної ваги.
Ділянка вишукувань за природними умовами відноситься до
зони мінливого зволоження , складена фільтраційно-анізотропними ґрунтами та
відноситься до ІІІ типу потенційної підтоплюваності. Вважається потенційно не
підтоплюваною .
Інженерно-геологічні умови території будівництва
відносяться до ІІ (середньої) категорії інженерно-геологічної складності. ДБН
А.2.1-1:2014 "Інженерні вишукування для будівництва". Додаток
"Ж".
Нормативна глибина промерзання для суглинків по даному
регіону складає 0,32 м . (ДБН В.2.1-10-2009 , п.7.5.3 ; ДСТУ –Н.Б.В.1.1-27-2010
. Будівельна кліматологія . Таблиця №2 ) .
Згідно таблиці "Сейсмічності майданчика будівництва
в залежності від категорії ґрунтів" ґрунти майданчика вишукувань
відносяться до другої (ІІ) категорії ґрунту за сейсмічними властивостями . ДБН
В.1.1-12-2014 "Будівництво у сейсмічних районах України" . Таблиця
5.1.
Навантаження прийняті в розрахунку
Розрахунки
будівель та споруд виконувалися з застосуванням програмних комплексів по
розрахунку конструкцій будівель «SCAD-office. З метою отримання достовірних даних розрахунки виконуються також
«ручним» способом.
Рівномірно розподілені навантаження на перекриття і покриття прийняті
відповідно до ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і впливи» табл. 6.2. з
коефіцієнтами надійності за п. 6.7. і по фактичній вазі обладнання і
перегородок в місцях їх розташування. Власна вага з/б конструкцій, внутрішніх і
зовнішніх стін пораховано з урахуванням габаритів конструкцій за значеннями
питомої ваги відповідних матеріалів. При підрахунку власної ваги конструкцій
застосовувалися коефіцієнти надійності по навантаженнях, зазначені в табл. 5.1.
ДБН В.1.2-2:2006. Вітрове навантаження на стіни, покриття, а також навантаження
від ваги снігового покриву приймалися за вказівками глав 9 і 8 ДБН В.1.2-2:2006
«Навантаження і впливи» відповідно.
Вітрові навантаження прийняті відповідно до ДБН В.1.2-2:2006
"Навантаження і впливи". Тип місцевості - II, w0 - характеристичне
значення вітрового тиску для с. Визирка, Одеська область - 490 Па. Навантаження
прийнято знакозмінними, взаємовиключними між собою. Короткочасні навантаження.
Снігові навантаження прийняті відповідно до ДБН В.1.2-2:2006
"Навантаження і впливи". S0 -характеристичне значення снігового
навантаження для с. Визирка, Одеська область - 870 Па. Короткочасні
навантаження.
Сейсмічні навантаження (по вісі «Х» та «Y») -
6 балів, відповідно до ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах
України». Аварійні завантаження.
Архітектурно-будівельні
рішення
Передбачено:
1. Реконструкція існуючої зливо-наливної естакади для
автотранспорту (корпус 13 на генеральному плані), що передбачає розширення
існуючої зливо-наливної естакади з боку осі А з метою встановлення та
підготовки до зливу додаткових автоцистерн (1-ий пусковий комплекс).
2. Реконструкція автомобільної вагової (корпус 36.2.1,
36.2.2 на генеральному плані), що передбачає встановлення додаткових
майданчиків обслуговування над існуючими вагами та встановлення додаткових
вагів автомобільних без навісу (корпус №36.2.3 на генеральному плані) (1-ий
пусковий комплекс).
3. Реконструкція мереж електроспоживання існуючої
насосної (корпусу 11.4 на генеральному плані), яке здійснюється як
безпосередньо в самій насосній, так і в існуючій трансформаторній підстанції
КТБ БМ 2х630 кВа (корпус №38 на генеральному плані) з добудовою модульної
трансформаторної підстанції КТБ БМ 1х630 кВа (корпус №38.1 на генеральному
плані) (2-ий пусковий комплекс).
Реконструкцією не передбачено збільшення потужності
діючого заводу.
1-ий пусковий комплекс
1. Реконструкція існуючої зливо-наливної естакади для
автотранспорту (корпус 13 на генеральному плані).
Існуюча споруда на два проїзди автотранспорту розмірами в
плані по осям 10,355х30,0 м, висотою 6,70 м до низу ферм покриття, являє собою
навіс зі стінами. Відмітка гребня навісу – 8,16м.
З обох торців споруди передбачені прорізи для проїзду
автотранспорту.
Вздовж корпусу на відм. 3,00 м розміщується металева
площадка з відкидними містками з обох боків для обслуговування та наливу
автоцистерн. Площадка має огорожу висотою 1,2 м з суцільною зашивкою знизу на
висоту 0,15 м. Вихід з площадки здійснюється по металевим сходам.
Для обмеження проливів з автотранспорту, підлога виконана
з ухилом у бік приямків.
Для з’їзду/заїзду з естакади існують пандуси з
обмежувачами руху.
На даний час зливо-наливна естакада знаходиться в
задовільному стані та експлуатується в штатному режимі.
Проектом передбачено розширення існуючої зливо-наливної
естакади з боку осі А, розмірами в плані 6,20х30,0 м, висотою 6,32 м до низу
балок покриття.
Для організації єдиного технологічного простору існуюча
стіна із профнастилу з вікнами по осі А демонтується та переноситься на вісь
А/1.
Вздовж корпусу на відм. 3,00 м встановлюється металева
площадка з відкидними містками з обох боків для обслуговування та наливу
автоцистерн. Площадка має огорожу висотою 1,2 м з суцільною зашивкою знизу на
висоту 0,15 м. Вихід з площадки здійснюється по металевим сходам.
З обох торців прибудови передбачені прорізи для проїзду
автотранспорту.
Для обмеження проливів з автотранспорту, підлога
прибудови виконана з ухилом у бік приямків.
Для з’їзду/заїзду з естакади передбачені пандуси з
обмежувачами руху.
Конструктивна
схема будівлі – рамно-зв’язкова. Просторова
жорсткість забезпечується встановленням вертикальних в’язків по колонам та
фермам, та горизонтальних в’язків по фермам покриття.
Фундаменти – на природній основі, стовпчасті, монолітні,
залізобетонні, виконані з бетону класу С20/25 по міцності, W8 по
водонепроникності та F75 по морозостійкості. Армування - з арматури класу
А400С, А240С за ДСТУ 3760:2006. Під підошвою фундаментів виконується бетонна
підготовка товщиною 100 мм з бетону марки С8/10, яка виступає за габарити
фундаментних конструкцій не менше ніж на 100мм в кожну сторону. Основою у
фундаментів буде суглинок твердий, просадний.
Колони,
ригелі, в’язі, прогони –
металеві з прокатного профілю зі сталі марки С235, С245.
Стіни – виконані з профнастилу НС44х1000х0,7 по ДСТУ Б
В.2.6-9:2008, по металевим колонам.
Покриття – металеві ригелі покриття по ухилу.
Покрівля – виконана з профнастилу НС57х750х0,7 по ДСТУ Б
В.2.6-9:2008, по металевим балкам.
Вимощення – виконане навколо будівлі з асфальтобетону, шириною 1,5
м.
Підлога – бетонна з шліфованого бетону.
Категорія відповідальності конструкцій:
А – Металеві стійки та ригелі каркасу;
Б – Фундаменти, допоміжні металеві балки та
зв’язки;
В – Покриття з
профнастилу стінового та покрівельного, металеві ригеля для кріплення
профнастилу.
2. Реконструкція автомобільної вагової (корпус 36.2.1,
36.2.2 на генеральному плані).
Існуюча споруда (корп. 36.2.1, 36.2.2) являє собою
залізобетонну платформу для розміщення автомобільних вагів, розмірами в плані
по осям 9,39х24,0 м.
Для з’їзду/заїзду с платформи існують пандуси з
обмежувачами руху.
Ваги встановлені під нависом висотою 6,070 м.
Вздовж вагів на відм. 3,3 м розміщується металева
площадка з відкидними містками для обслуговування автоцистерн.
Площадка має огорожу висотою 1.2 м з суцільною зашивкою
знизу на висоту 0,15 м. Вихід з площадки здійснюється по металевим сходам.
Архітектурно-будівельною частиною проекту передбачається
встановлення на вільній території біля корпусу додаткових автомобільних вагів
без навісу (корп. 36.2.3).
Запроектована залізобетонна платформа для встановлення
вагів, розмірами в плані 23,22х3,60м.
Для з’їзду/заїзду с платформи передбачені пандуси з
обмежувачами руху.
Вздовж вагів на відм. 3,3 м влаштована металева площадка,
шириною 1,2 м, з відкидними містками для обслуговування автоцистерн.
Площадка має огорожу висотою 1.2 м з суцільною зашивкою
знизу на висоту 0,15 м. Вихід з площадки здійснюється по металевим сходам.
Для обмеження попадання атмосферних опадів з покрівлі
існуючого навісу на проектовану платформу передбачено виконання організований
водовідвід з існуючої покрівлі навісу шляхом встановлення водовідвідної
системи.
Фундаменти - залізобетонна платформа, розмірами в плані
23,22х3,60м, виконана з бетону класу С20/25 по міцності, F75 по
морозостійкості. Армування - з арматури класу А400С, А240С за ДСТУ 3760:2006.
Під підошвою фундаментів виконується бетонна підготовка товщиною 100 мм з
бетону марки С8/10, яка виступає за габарити фундаментних конструкцій не менше
ніж на 100мм в кожну сторону. Основою у фундаментів буде суглинок твердий, просадний.
Площадка
обслуговування та сходи –
металеві з прокатного профілю зі сталі марки С235, С245.
Категорія відповідальності конструкцій:
А – фундаменти;
Б – Площадка обслуговування та сходи.
2-ий пусковий комплекс
Реконструкція мереж електроспоживання існуючої насосної.
Існуюча споруда трансформаторної підстанції (корп. 38)
модульної конструкції розмірами в плані 4,725х9,86 м.
Архітектурно-будівельною частиною проекту передбачено
виконання фундаменту для встановлення модульної трансформаторної підстанції
(корп. 38.1), розмірами в плані 3,3х4,725 м.
Фундамент – збірний, залізобетонний, стрічковий, виконаний з
фундаментних блоків товщиною 300, 400 мм з перев’язкою швів. Під підошвою
фундаментів виконується бетонна підготовка товщиною 100 мм з бетону марки
С8/10, яка виступає за габарити фундаментних конструкцій не менше ніж на 100мм
в кожну сторону. Основою у фундаментів буде суглинок твердий, просадний.
Заходи щодо доступності об’єкту для осіб з інвалідністю
та інших маломобільних груп населення
Згідно з функціонально-технологічними особливостями виробництва перебування осіб з обмеженими фізичними можливостями на території підприємства не допускається.
Електротехнічні рішення
До складу об`єктів, для яких
розроблена електротехнічна частина
входять:
1. перший пусковий комплекс:
- Корпус № 13 (проектуємий).
Зливо - наливна естакада для автотранспорту;
- Корпус № 36.2.1…36.2.3 Ваги автомобільні
тензометричні;
2. другий пусковий комплекс:
-
Корпус № 38.Трансформаторна підстанція КТПБМ 2х630 кВА (реконструкція);
-
Корпус № 38.1.Трансформаторна підстанція КТПБМ 1х630 кВА (що запроектована).
Відповідно
до вимог технічних умов № 02/152 від 28.03.2019 р., виданих ТОВ «Олсідз Блек
Сі» проектом передбачена реконструкція існуючої трансформаторної підстанції
типу КТПБМ 2х630 кВА.
Метою
реконструкції підстанції є підвищення надійності
електроживлення насосної діючого резервуарного парку рослинних олій за рахунок
встановлення додаткового силового трансформатора 10/0,4 кВ потужністю 630 кВа
та підключення щита існуючої насосної
від запроектованого РП 0,4 кВ КТП БМ.
У
відношенні забезпечення надійності електропостачання насосні установки діючого резервуарного парку рослинних олій відносяться до ІІ та ІІІ категорій.
КТПБМ
10/0,4 кВ складається із
- силового
трансформатора 10/0,4 кВ потужністю 630 кВа;
-
розподільного пристрою 0,4 кВ із панелей ЩО-06.
Для
приєднання силового трансформатора до мережі 10 кВ проектом передбачається
встановлення камери 10 кВ типу КСО 393 в існуючому РП 10 кВ.
Відповідно
до технічних умов проектом передбачене живлення терміналу тензометричних вагів
від існуючого ГРЩ, що розміщений в корпусі лабораторії і адмінприміщень (корпус
№ 36).
Проект
електричного освітлення приміщень і зовнішніх установок виконаний згідно з
вимогами ПУЕ-2017 та ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення».
Проектом
передбачене робоче та евакуаційне освітлення приміщення зливо - наливної
естакади для автотранспорту (корпус № 13), робоче освітлення площадки
обслуговування вагів автомобільних тензометричних (корпус № 36.2.1…36.2.3) та
робоче і аварійне освітлення приміщень трансформаторної підстанції, що
проектується.
Вибір величин
нормованої освітленості виконаний на
підставі ДБН В. 2.5-28-2006.
Згідно проекту
встановлена потужність електричного освітлення складає 0,815 кВт, в тому числі:
освітлення приміщення зливо – наливної естакади для автотранспорту - 0,62 кВт,
зовнішнє освітлення вагів автомобільних – 0,12 кВт, освітлення приміщень
трансформаторної підстанції, що проектується, 0,075 -кВт. Розрахункова
потужність – 0,73 кВт.
В основних
виробничих приміщеннях прийнята система загального електроосвітлення.
Освітлення
безпеки використовується для продовження роботи під час аварійного вимкнення
робочого освітлення.
Евакуаційне
освітлення призначене для евакуації людей з приміщення при аварійному вимкненні
робочого освітлення.
В якості
джерел світла прийняті світлодіодні світильники та світлодіодні прожектори.
Вибір
світильників виконаний з урахуванням умов середовища, висоти приміщень,
нормованої освітленості та економічності, а їх кількість і тип ламп– за
результатом розрахунку методом світлового потоку
Світильники
аварійного освітлення виділяються із числа світильників робочого освітлення.
Світильник, що
встановлюється в приміщенні РП 0,4 кВ трансформаторної підстанції (корпус
38.1), має вбудований блок аварійного живлення
Світильники
аварійного освітлення відрізняються від світильників робочого освітлення
спеціально нанесеною літерою «А»
червоного кольору.
Номінальна
напруга мережі робочого і аварійного освітлення - 380/220 В.
Номінальна
напруга ламп 220 В.
Групові мережі
робочого електроосвітлення виконані кабелями з мідними жилами типу ВВГнг,
групові мережі евакуаційного освітлення - кабелями з мідними жилами типу
(N)HXH-FE 180/E30 з межею вогнестійкості Р30 не менше 30 хв.
Групові мережі
електроосвітлення живляться від існуючих мереж робочого і евакуаційного
освітлення
Управління електроосвітленням у виробничих приміщеннях
здійснюється вимикачами за
місцем.
Усі металеві
частини електрообладнання, які нормально не знаходяться під напругою, але
можуть опинитися під нею в зв’язку з пошкодженням ізоляції, підлягають заземленню.
Для заземлення (система ТN-C-S) використовується захисний провідник РЕ в складі
електропроводки, який прокладається від світильника до щитка освітлення і
приєднується до окремого затискача захисного заземлення на щитку освітлення.
Рішення з охорони праці та техніки безпеки
Представлені
на експертизу матеріали виконані відповідно до вимог ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та
зміст проектної документації на будівництво» і передбачають заходи, які
забезпечують дотримання вимог охорони праці в процесі експлуатації даного
об'єкта.
Рішення щодо енергоефективності
та енергозбереження
Огороджуючі конструкції (стіни та
покриття) існуючих будівельних конструкцій виконані з утепленням
мінераловатними плитами. Опір теплопередачі зовнішніх огороджувальних
конструкцій відповідає нормативним вимогам ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція
будівель».
Максимально використовується
природне освітлення в приміщеннях. Площі світлопрозорих огороджень прийняті з
максимальним приближенням до розрахункової площі для природного освітлення.
Технологічні рішення
Діаметри трубопроводів підібрані
з урахуванням їх мінімального гідравлічного опору, що дозволяє експлуатувати
насоси для транспортування продуктів з максимальним енергозбереженням.
На виробництві передбачені
відповідні контрольно-вимірювальні прилади для комерційного, господарчого або
технологічного обліку витрати енергоресурсів
Застосування сучасного обладнання
та арматури дозволяє зменшити витрати продуктів та енергоносіїв у вигляді
витоків.
Електротехнічна частина і автоматика
На виробництві
забезпечений облік електроенергії. Встановлені пристрої компенсації реактивної
потужності, які працюють у автоматичному режимі. Підвищений соs φ до 0,98.
Ввідно-розподільче обладнання розташоване в центрі навантаження. Використані
провідники та кабелі з мідними жилами.
Передбачене встановлення найбільш ефективних та економічних приладів
освітлення. Ряди світильників розміщені з урахуванням можливості управління
освітленням кожного ряду окремо.
Рішення по опаленню і вентиляції
В наданому проекті розділ «Опалення та
вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.
Рішення по водопроводу та
каналізації
В наданому проекті розділ
«Водопровід та каналізування» не розроблявся і його експертиза не проводилась.
Санітарно-епідеміологічні рішення
Діючий олійно-екстракційний завод
ТОВ «Олсідз Блек Сі» розташований на території с.
Визирка (вулиця 2-й кілометр автодороги на морський торгівельний порт «Южний»,
будинок 1) Лиманського (попередня назва - Комінтернівський) району Одеської
області.
Площа території існуючого
підприємства в межах огорожі складає 16,54 га. Умовна площа ділянки освоєння –
0,3411 га.
На
період проведення будівельних робіт в проекті враховані вимоги щодо
забезпечення працюючих санітарно-побутовими приміщеннями.
Розроблені
заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження
шумового впливу згідно ст.27, ст.32 Закону України 2573-IX від 06.09.2022
«Про систему громадського здоров’я».
Відходи,
що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і
регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ. Робочі забезпечуються
привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових
приміщеннях. Побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними
аптечками.
Рішення щодо забезпечення пожежної та
техногенної безпеки
Проектування об’єкту
проведено відповідно до вимог ДБН Б. 2.2-12:2019.
У складі робочого проекту розроблений розділ інженерно – технічних заходів
цивільного захисту, в якому проведено зонування території згідно вимог ДБН
В.1.2-4:2019 та прийняті рішення направлені на мінімізацію виникнення
надзвичайних ситуацій. Будівництво захисних споруд цивільного захисту в даному
проекті не передбачається, так як це питання не входить до проектних рішень по
реконструкції об'єкту.
Клас відповідальності об'єкта відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013-СС2.
Метою
реконструкції олійноекстракційного заводу виробничою потужністю 1700 т/добу
насіння соняшнику, 1400 т/добу насіння рапсу, 1200 т/добу бобів сої
(маслобакове господарство), що знаходиться за адресою: Одеська область,
Лиманський (попередня назва - Комінтернівський) район, с. Визирка, вулиця 2-й
кілометр автодороги на морський торгівельний порт «Южний», будинок 1, є
покращення логістичної системи діючого підприємства та підвищення надійності
електрозабезпечення існуючої насосної діючого резервуарного парку олії.
Відповідно з завданням на
проектування, реконструкцію та проектування об’єкту передбачається здійснити
двома пусковими комплексами:
- Перший пусковий комплекс:
1. Реконструкція існуючої
зливо-наливної естакади для
автотранспорту (корпус 13 на генеральному плані), що передбачає
розширення існуючої зливо-наливної естакади з боку осі А з метою встановлення
та підготовки до зливу додаткових автоцистерн.
2. Реконструкція автомобільної
вагової (корпус 36.2.1, 36.2.2 на генеральному плані), що передбачає
встановлення додаткових майданчиків обслуговування над існуючими вагами та встановлення додаткових вагів автомобільних
без навісу (корпус №36.2.3 на генеральному плані).
- Другий пусковий комплекс:
Реконструкція мереж
електроживлення існуючої насосної (корпусу 11.4 на генеральному плані), яке
здійснюється як безпосередньо в самій насосній, так і в існуючій
трансформаторній підстанції КТП БМ 2х630 кВа (корпус №38 на генеральному плані)
з добудовою модульної трансформаторній підстанції КТП БМ 1х630 кВа (корпус
№38.1 на генеральному плані).
Діючий олійно-екстракційний завод ТОВ «Олсідз Блек Сі» розташований на території с. Визирка (вулиця 2-й кілометр автодороги на морський
торгівельний порт «Южний», будинок 1) Лиманського (попередня назва -
Комінтернівський) району Одеської області.
Площа території існуючого підприємства в межах
огорожі складає 16,54 га. Умовна площа ділянки освоєння – 0,3411 га.
На територію підприємства існують два в'їзди з
існуючої дороги місцевого значення з
асфальтобетонним покриттям.
Рух пожежного автотранспорту
передбачений по кільцевій схемі
проїздами завширшки не менше 4,50 м та розворотними майданчиками
12,0х12,0 м з твердим покриттям.
Протипожежна охорона
забезпечується згідно договору з пожежною частиною ТОВ «ТИС», яке знаходиться
на відстані до 2 км відповідно до п. 15.1.3 ДБН Б.2.2-12:2019.
Існуючі виробничі
приміщення та зовнішні установки укомплектовані первинними засобами
пожежогасіння згідно розділу V п. 3 НАПБ
А.01.001-2014.
Територія діючого
олійно-екстракційного заводу укомплектована пожежними щитами з розрахунку один
щит (стенд) на площу 5000 кв. м.
При проектуванні
проїздів і пішохідних шляхів передбачена можливість проїзду пожежних машин до
проектованого об’єкта і доступ
пожежників з автодрабин або автопідйомників в будь-яке приміщення відповідно до
вимог п. 15.3.1 ДБН Б.2.2-12:2019.
Конструкція
дорожнього покриття пожежного проїзду запроектована з урахуванням
розрахункового навантаження від автодрабини або автопідйомника: не менше 15 т
на вісь, загальною масою 53 т, з тиском виносної опори 13,9 кг / см2 відповідно
до п. 15.3.1 ДБН Б.2.2-12:2019.
Проектом не
передбачається використання нових пожежовибухонебезпечних або шкідливих видів
сировини і допоміжних матеріалів, окрім тих, що вже використовуються на
виробництві.
Категорії зовнішніх
виробничих установок, що підлягають реконструкції, за вибухопожежною та
пожежною небезпекою і класифікація пожежонебезпечних зон, згідно вимог ПУЕ 2017
року наступні:
- корпус 13.
Зливо-наливна естакада для
автотранспорту (реконструкція)- Вз - П-ІІІ;
- корпус 36.2.1,36.2.2,36.2.3.
Ваги автомобільні тензометричні (реконструкція)- Вз - П-ІІІ.
В складі запроектованого об`єкту
вибухонебезпечні блоки відсутні.
Коротка характеристика об’єктів
реконструкції:
Зливо-наливна естакада для автотранспорту
Для зменшення простою
автотранспорту при операціях зливу проектом передбачено розширення існуючої
зливо-наливної естакади. Розширення естакади дозволить встановлювати та
підготовляти до зливу додаткові автоцистерн.
При цьому:
- додаткові олієпроводи проектом
не передбачаються;
- автоцистерни перед зливом олії
передбачено приєднати до передбаченого проектом контуру зазаемлення;
- автоцистерни при зливі передбачено приєднувати через гнучкі шланги
до існуючих зливних трубопроводів, по яким олія для зливу в діючий резервуарний
парк надходить до існуючої насосної
(корпусу 11.4 на генеральному плані);
- одночасний злив олії з
автоцистерн, встановлених в існуючих лініях зливо-наливної естакади та в додатковій,
неможливий.
Для обслуговування верхніх люків
автоцистерн (контроль повноти звільнення) проектом передбачені відповідні
площадки з відкидними містками.
Існуюча споруда на
два проїзди автотранспорту розмірами в плані по осям 10,355х30,0 м, висотою
6,70 м до низу ферм покриття являє собою навіс зі стінами. Покрівля навісу –
двоскатна, з зовнішнім організованим водостоком, відмітка гребня покрівлі –
8,16 м. Огороджувальні конструкції стін та покрівлі виконані з профільованого листа.
Ступінь
вогнестійкості – ІІІа. Згідно таблиці 1
ДБН В.1.1-7-2016 будівельні
конструкції мають наступні
мінімальні значення межі
вогнестійкості (у хвилинах) і
максимальні значення межі
поширення вогню по
них (см):
- колони - R15, М0;
- стіни зовнішні ненесучі - ЕІ15, М1;
- прогони (елементи суміщених покриттів) - RE15, М1;
- балки (елементи суміщених покриттів) - R15, М0.
З обох торців споруди
передбачені прорізи для проїзду автотранспорту.
Для природнього
освітлення передбачені металопластикові вікна.
Вздовж корпусу на
відм. +3,00 м розміщується металева
площадка з відкидними містками з обох боків для обслуговування та наливу
автоцистерн.
Площадка має огорожу
висотою
Для обмеження
проливів з автотранспорту підлога виконана
з ухилом в бік приямків.
Для з’їзду (заїзду) з
естакади існують пандуси з обмежувачами руху.
На даний час
зливо-наливна естакада знаходиться в задовільному стані та експлуатується в
штатному режимі.
Архітектурно-будівельною
частиною проекту передбачається розширення існуючої зливо-наливної естакади з
боку осі А розмірами в плані по осям 6,20х30,0 м, висотою 6,32 м до низу балок
покриття. Для організації єдиного технологічного простору існуючу стіну із
профнастилу з вікнами по осі А запроектовано демонтувати та перенести на вісь
А/1.
Вздовж корпусу на
відм. +3,00 м запроектована металева площадка шириною 1,0 м з відкидними
містками з обох боків для обслуговування та наливу автоцистерн.
Площадка має огорожу
висотою
З обох торців
передбачені прорізи для проїзду автотранспорту.
Для обмеження
проливів з автотранспорту підлога з шліфованого бетону виконана з ухилом в бік приямків.
Для з’їзду (заїзду) з
естакади запроектовані пандуси з обмежувачами руху.
Ваги автомобільні
тензометричні
Для зменшення простою
автотранспорту при операціях зважування проектом передбачено встановлення
додаткових вагів автомобільних поз. 36.2.3 в безпосередній близькості до
існуючих вагів автомобільних тензометричних (корпус №36.2.1, 36.2.2).
Для візуального
контролю за наявністю сторонніх предметів в кузовах автомобілів проектом
передбачені відповідні площадки обслуговування з відкидними містками.
Існуюча споруда
(корп. 36.2.1, 36.2.2) являє собою залізобетонну платформу для розміщення
автомобільних вагів розмірами в плані по осям 9,39х24,0 м.
Для з’їзду (заїзду) з
платформи існують пандуси з обмежувачами руху.
Ваги встановлені під
навісом висотою 6,070 м. Покрівля навісу – односкатна, з зовнішнім
неорганізованим водостоком, виконана із профнастилу.
Вздовж вагів на відм.
+3,3 м розміщується металева площадка з відкидними містками для обслуговування
автоцистерн.
Площадка має огорожу
висотою
Архітектурно-будівельною
частиною проекту передбачається встановлення на вільній території біля
корпусу додаткових автомобільних вагів
без навісу (корп. 36.2.3).
Проектуєма
залізобетонна платформа для встановлення вагів розмірами в плані 23,22х3,60 м.
Для з’їзду (заїзду) з платформи запроектовані
пандуси з обмежувачами руху.
Вздовж вагів на відм.
+3,3 м запроектована металева площадка шириною 1,2 м з відкидними містками для
обслуговування автоцистерн.
Площадка має огорожу
висотою
Корпус № 38 –
Трансформаторна підстанція КТП БМ 2х630 кВА.
Корпус № 38.1 – Трансформаторна
підстанція КТП БМ 1х630 кВА.
Існуюча споруда
трансформаторної підстанції (корп. 38) модульної конструкції розмірами в плані
4,725х9,86.
Архітектурно-будівельною
частиною проекту передбачено виконання фундаменту для встановлення модульної
трансформаторної підстанції (корп. 38.1) розмірами в плані 3,3х4,725 м.
На існуючих спорудах
виконаний блискавкозахист згідно вимог
ДСТУ Б В.2.5-38:2008.
Зовнішнє пожежогасіння
На території заводу існує протипожежна насосна
станція з двома резервуарами води ємкістю 250 м³ кожний. Для зовнішнього
пожежогасіння передбачена кільцева мережа протипожежного водопроводу з
пожежними гідрантами.
Ідентифікація об’єкта
підвищеної небезпеки (розробник. ПП
«Агенція сучасних систем та засобів протипожежної безпеки» (АСС ТАЗ ПБ), ліцензія Наказ ДСНС України № 24 від 11.01.2019 року
(вид ліцензії - електронна форма),
термін дії: необмежений, ГІП: Жуков І.П., кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 006850 і Свідоцтва №
00165 від 18.05.2018 р. про підвищення
кваліфікації за напрямом: інженерно-будівельне проектування у частині
дотримання вимог пожежної безпеки, відповідно до ст.17 Закону України «Про
архітектурну діяльність»)
Згідно проведеної ідентифікації
відповідно до вимог НПАОП 0.00-3.07-02,
затвердженого Постановою КМУ № 956 від 11 липня 2002 року (зі змінами згідно Постанові КМУ від 21 вересня 2011 року №990) об’єкт не визнаний об’єктом підвищеної небезпеки.
Ідентифікація
потенційно-небезпечного об’єкта
(розробник. ПП «Агенція сучасних систем та засобів протипожежної
безпеки» (АСС ТАЗ ПБ), ліцензія Наказ
ДСНС України № 24 від 11.01.2019 року (вид ліцензії - електронна форма), термін дії: необмежений, ГІП: Жуков І.П.,
кваліфікаційний сертифікат Серія АР №
006850 і Свідоцтва № 00165 від
18.05.2018 р. про підвищення кваліфікації за напрямом: інженерно-будівельне
проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки, відповідно до ст.17
Закону України «Про архітектурну діяльність»)
Згідно ідентифікації
потенційно-небезпечного об’єкта на підставі «Методики ідентифікації потенційно
небезпечних об’єктів, затвердженої Наказом МНС України від 23.02.2006 року №
98, даний об'єкт визнаний потенційно небезпечним об'єктом.
Проекти систем протипожежного
захисту розроблені ПП «Агенція сучасних систем та засобів протипожежної
безпеки» (АСС ТАЗ ПБ), ліцензія Наказ ДСНС України № 24 від 11.01.2019 року
(вид ліцензії - електронна форма),
термін дії: необмежений, ГІП:Жуков І.П., кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 006850 і Свідоцтва № 00165 від 18.05.2018 р. про підвищення кваліфікації
за напрямом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог
пожежної безпеки, відповідно до ст.17 Закону України «Про архітектурну
діяльність», (шифр проектів 60-04-2019-ПС, СО, СПТС, 61-04-2019-ВОМ).
Система автоматичної пожежної
сигналізації, система оповіщення про пожежу, система централізованого пожежного
спостереження в трансформаторної підстанції
Передбачено обладнання ПС всіх приміщень відповідно до вимог додатку А, таблиці А1 ДБН В.2.5-56-2014.
Обладнанню АСПС підлягають всі
приміщення (крім приміщень з мокрими процесами) у відповідності до вимог ДБН
В.2.5-56-2014. АСПС призначена для виявлення
пожежі на ранній стадії, і подачі звукового і світлового сигналу
тривоги, а також передачі сигналу «Пожежа» і «Несправність» на пульт
централізованого пожежного спостереження (ПЦПС).
У якості приладу
для передачі сигналів на ПЦПС, передбачений прилад
приймально-контрольний пожежний «Тірас-8П» і передавачем (модулем цифрового
автодозвону МЦА-GSM по каналу зв'язку в стандарті GSM).
Тип СПТС згідно додатку Б ДБН
В.2.5-56-2014 – 2.
В якості технічних засобів
виявлення пожежі використовуються:
- димові сповіщувачі «СПД-3»
призначені для виявлення спалаху, що супроводжується появою диму.
- ручні пожежні сповіщувачі «СПР»
в якості додаткового засобу сповіщення про пожежу.
Для оповіщення про пожежу в приміщенні, де розміщений ППКП,
і біля виходу з нього встановлюється світлозвукові пристрої (СЗУ) «Джміль».
Система оповіщення, згідно з
додатком Б ДБН.В.2-5-56-2014, приймається 2-го типу - світлові покажчики
«ВИХІД» (ОС) в приміщенні - вбудоване в ПКП СЗУ.
В якості керуючого приладу
передбачений прилад приймально-контрольний пожежний «Тірас-8П». ППКП «Тірас-8П»
встановлюється на будівельних конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів на
висоті 1.7 м від рівня підлоги.
Всі пожежні шлейфи програмуються
як цілодобові пожежні. У приміщенні, що підлягає проектом передбачена установка
сповіщувачів з урахуванням площі приміщення. Загальна кількість контрольованих
датчиками приміщень не перевищує норм, вказаних в ДБН В.2.5-56:2014
Електропроводка здійснюється
кабелем:
- кабель сигналізації
6х0,22- для підключення пожежних сповіщувачів.
JE-H (St) H FE180 / E30 2х1,5-
табличок ОС «ВИХІД» і «ПОЖЕЖА» СЗУ «Джміль»;
JE-H (St) H FE180 / E30 3х1,5-
для підключення живлення приладів від мережі 220 В.
Кабельна розводка здійснюється
відкритим монтажем по стелі та стін в в гофрованої труби Д20 (НГ-НД).
Електроживлення АСПС здійснюється
від наступних джерел живлення:
- основне живлення -
мережа змінної напруги 220В частотою (50 ± 1) Гц;
- резервне живлення -
акумуляторна батарея, встановлена в прилад ППКП, ємністю 7А/год.
Проектним рішенням передбачений
10% запас пожежних сповіщувачів відповідно ДБН В.2.5-56-2014. Все запроектоване обладнання та матеріали
підтверджені чинними сертифікатами в системі
УкрСЕПРО.
Рішення з екологічних питань (забезпечення
безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)
У процесі виконання робіт прогнозуються наступні фактори впливу на
компоненти навколишнього середовища:
Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі
виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат
відсутній.
Повітряне середовище - допустимий.
При реалізації проектних рішень не буде здійснюватися вплив на атмосферне
повітря у вигляді викидів забруднюючих речовин.
Зміни в технологічному обладнанні та умов здійснення технологічних
процесів, в ході яких здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне
повітря при експлуатації об'єкта, проектом не передбачені.
Акустичний вплив - допустимий.
Прийняті проектом проектні рішення зі зменшення акустичного впливу на
оточуюче середовище оцінені як достатні.
Водне середовище - вплив в межах нормативних вимог.
Проектом не передбачається змінення систем холодного та гарячого
водопостачання, господарсько-побутової каналізації.
Геологічне
середовище, грунт – вплив відсутній.
Рослинний і тваринний
світ, заповідні об'єкти. В процесі проведення
робіт не будуть зноситися зелені насадження, які ростуть в безпосередній
близькості до об'єкту.
Реалізація проекту не здійснить негативний вплив на
рослинний і тваринний світ.
Соціальне середовище: Негативний вплив, який здійснюється в період виконання робіт, буде носити
локальний і короткостроковий характер. Вплив на соціальне середовище
позитивний.
Техногенне
середовище: Вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний
вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність
відсутній.
Безпека експлуатації
Рішення, які прийняті
проєктом, не суперечать вимогам чинного законодавства та забезпечують безпеку
експлуатації будівель та прилеглої території за трьома групами ризику згідно
вимог ДБН В.1.2-9:2021 та іншої нормативної
документації, чинної на території України.
В процесі розгляду проекту по
зауваженням експертів Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція» проектною
організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за виконання вимог містобудівних умов та
обмежень №12/01-34/01
від 15.05.2019 р., повністю несе Замовник.
Відповідальність за внесення змін в усі
екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і замовника.
Експертиза
проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настанова щодо
організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ
8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх
експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня
2011 № 560.
При прийнятті
рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України
від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів
будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від
17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
вдосконалення містобудівної діяльності», як для окремих об'єктів, що
відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2, як складові частини
комплексу.
Відповідальність
за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної
документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе
проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний
архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України
«Про архітектурну діяльність».
Замовник
експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність
документів, поданих для проведення експертизи.
Розділи
