Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , бульвар Миколи Міхновського (Дружби народів), 13-А у Печерському районі | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ" (04013583) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
ГІЖА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000885, АЕ 004415) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ГАЛЕНДА РОМАН В''ЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 004330, АЕ 000003, АЕ 007264) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
НАУМЕНКО АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА (АР 001773, АЕ 004709) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Будівництво
багатофункціонального комплексу з приміщеннями дипломатичних представництв, резиденції послів іноземних держав та підземним паркінгом за адресою: бульв. Дружби
Народів, 13-А у Печерському районі міста Києва» Коригування розроблений ТОВ
«КРАМАЛ СТУДІО» (м. Київ,
вул. Звіринецька, 63) у 2023 році, ГАП ‒ Александрович І. В.
(кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 002219 від 19.12.2014, свідоцтво про
підвищення кваліфікації № 3067 від 20.12.2019), на замовлення ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних
представництв» на підставі:
− містобудівних умов та обмежень забудови
земельної ділянки затверджених наказом департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської
міської ради (КМДА) від 31.07.2017 № 447;
− завдання на коригування проекту, затвердженого замовником;
−
технічних умов і
листів щодо проектування об’єкта, виданих відповідними службами м. Києва.
Проект «Будівництво
багатофункціонального комплексу з приміщеннями дипломатичних представництв,
резиденції послів іноземних держав та підземним паркінгом за адресою: бульв. Дружби
Народів, 13-А у Печерському районі міста Києва» був розроблений у 2018 році,
розглянутий ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» та рекомендований
до затвердження експертним звітом від
13 червня 2018 р. № 0101-4299-18/УЕБ/А.
Зазначеним проектом
передбачалось більшу частину відведеного під будівництво майданчика забудувати підземним
простором (стилобатом), де розміщено підземну частину житлових будинків та
офісної будівлі та підземний однорівневий паркінг на 177 м.-місць.
Підземний паркінг прибудований до
підвальних поверхів та відокремлений від них протипожежними стінами 1-го типу.
У підземній частині житлових
будинків розмішено технічні приміщення і комори для мешканців.
На стилобаті розташовуються секції житлових
будинків №№ 1, 2, 3, 4 та офісна секція № 5.
На експлуатованому покритті стилобату передбачалось
розміщення майданчиків: для відпочинку дорослих, ігор дітей, спортивний, для
паркування велосипедів та для стоянки автомобілів.
У нинішньому коригуванні проекту частково змінено проектні
рішення раніше затвердженого проекту, зокрема:
1. У секції 1 на 3-му та 4-му поверхах замість приміщень керуючої
компанії розміщені багатокімнатні квартири.
2. У житлових секціях 1-4
збільшені житлові площі квартир за рахунок зменшення площі літніх приміщень.
3. Відкориговані виходи
зі сходів Н1. У затвердженому проекті виходи назовні забезпечувались на 3-му
поверсі на тераси над 2-м поверхом. Після
коригування сходи Н1 запроектовані з виходом
безпосередньо назовні ‒ у дворовий простір.
4. У секції 4
передбачено ліфт для пожежних підрозділів для сполучення верхніх поверхів та
підвального приміщення.
5. Для транзитного
проходження інженерних комунікацій на 1-му поверсі в секціях 3 та 4 передбачено
технічний коридор.
6.Змінено
планування вбудованої ТП.
7. На покритті підземного паркінгу влаштовано паркінг у підвальному поверсі з відміткою
підлоги мінус 0,500, місткістю
41 м-місце (далі – підвальний паркінг). На експлуатованому покритті підвального паркінгу розташовано
майданчик для відпочинку дорослого
населення.
8. Біля зовнішньої стіни підвального паркінгу передбачено влаштування
камери для транзиту кабелів 10 кВ.
9. Змінено
взаємне розташування в’їзду в підземний паркінг та проїзду у дворовий простір
з боку вул. Чеської. В’їзд у паркінг з боку вул. Чеської розширено до 5,4 м.
10. Змінено
кількість машино-місць на тимчасових
автостоянках.
11. Змінено
місце розташування санітарно-побутових приміщень у секції 5.
Будівництво передбачається в одну чергу.
Ділянка проектування площею
1,082 га розташована на бульварі Миколи Міхновського (колишня Дружби Народів), 13-А
у Печерському районі м. Києва. Квартал, у якому знаходиться ділянка,
обмежений бульваром Миколи Міхновського та вулицями Академіка Філатова, Івана
Кудрі та Чеською.
Земельна ділянка оточена існуючою багатоповерховою забудовою.
На території існують будівлі та споруди незавершеного будівництва.
Рельєф ділянки відносно спокійний, із загальним
ухилом з північного заходу на
південний схід. Відмітки землі змінюються з 159,30 до 153,40 м.
Комплекс споруд, що проектується, складається з групи житлових будинків, семиповерхового блока соціального та
адміністративного призначення, вбудовано-прибудованого одноповерхового
підземного паркінгу та вбудовано-прибудованого одноповерхового підвального
паркінгу.
Заїзд на територію передбачений з бульвару Миколи Міхновського. Ширина
внутрішніх проїздів − від 3,5 до 6,0 м.
Організація рельєфу виконана з урахуванням висотного положення оточуючої забудови, існуючих інженерних мереж і
відміток верху покриття бульвару Миколи Міхновського та місцевих проїздів. Для
поєднання існуючого та проектного рельєфів будуються підпірні стіни та земляні
укоси.
Проектні поздовжні ухили передбачені від 5 до 35‰,
поперечні – 20‰. Відведення поверхневих вод передбачено по лотоках проїздів у мережу запроектованої дощової каналізації з подальшим випуском у міську систему
дощової каналізації.
Проектом передбачено благоустрій території шляхом влаштування проїздів,
тротуарів, майданчиків різного призначення. Проїзди запроектовані з
асфальтобетону, тротуари – з плитки ФЕМ, спортивні та дитячі майданчики –
відповідно до їх призначення. У місцях перетину тротуарів з автопроїздами
передбачено пониження бортового каменю.
На вільній від забудови, проїздів, тротуарів і майданчиків території
влаштовуються газони та квітники з додаванням рослинного шару ґрунту,
висаджуються дерева та кущі.
Коригуванням проекту передбачається надбудова другого підвального рівня прибудованого
паркінгу та зміна розташування зовнішніх стін першого
підземного рівня відносно межі землевідведення. При цьому виключено
виконання шпунтового огородження котловану в осях 3п-20п по осі Ип, натомість влаштовується природний укіс
по контуру котловану.
Конструктивна схема другого рівня прибудованого паркінгу –
монолітний залізобетонний безригельний каркас, з вертикальними
діафрагмами жорсткості.
Просторова жорсткість і стійкість каркаса забезпечується сумісною роботою системи, утвореної вертикальними
елементами каркаса (колонами та діафрагмами жорсткості) і
горизонтальним, незмінним у своїй площині, жорстким диском покриття.
Основні проектні рішення підземного паркінгу не змінені та відповідають
попередньо затвердженому проекту.
Фундаменти другого рівня прибудованого паркінгу, стіни, що виходять за
межі підземного паркінгу за віссю Ип,
− пальові.
Палі – бурові, ∅620 мм, довжиною 11,6 м. В основі паль - ґрунти ІГЕ-3.
Ростверк − монолітний залізобетонний, стрічковий.
Зовнішні стіни паркінгу в осях 3п-20п по осі Ип - монолітні залізобетонні, товщиною 300 мм.
Колони каркаса - ∅500 мм, стіни жорсткості –
товщиною 200 мм.
По
внутрішній стороні фасаду плита покриття другого рівня спирається на несучу
цегляну стіну товщиною 250 мм.
Плита покриття другого рівня паркінгу прийнята товщиною 250 мм, з
капітелями 2 × 2 м, товщиною 500 мм.
Покрівля − експлуатована. На покрівлі другого
рівня передбачено дитячий майданчик та пішохідна зона без можливості
заїзду транспорту.
У проекті наведені основні
принципові технологічні рішення паркінгу.
Підвальний паркінг − на 41 машино-місце
(та 1 місце − для мотоциклів) призначається для зберігання автомобілів і
мототранспорту мешканців, працівників
та відвідувачів комплексу.
Підземний паркінг − на 141 машино-місце
(та 9 місць − для мотоциклів) призначається для зберігання автомобілів і
мототранспорту мешканців,
працівників та відвідувачів комплексу.
Паркінг − манежного типу, з
перпендикулярним розташуванням автомобілів до осі проїзду. В’їзди
та виїзди по рампах запроектовано згідно з вимогами чинних норм.
Технічне обслуговування автомобілів
здійснюється поза паркінгами на спеціалізованих станціях технічного обслуговування. Організація
технологічних процесів розроблена з урахуванням габаритів автомобілів,
напрямків їх руху, вимог видимості, освітлення.
Коригуванням
проекту внесені окремі зміни до розділу ВК, зокрема:
−
система централізованого гарячого водопостачання від
теплопункту змінена на індивідуальні електричні бойлери у кожного окремого споживача;
− відведення
господарсько-побутових стічних вод виконуватиметься централізовано − через дві
загальні магістралі, з одним випуском через секцію 1 (до коригування у кожній секції були
окремі випуски).
Проектом
передбачено коригування розділів «Котельня» і «Газопостачання» у зв’язку із заміною котлів.
Джерелом теплопостачання для місцевих систем опалення і вентиляції запроектованого об’єкта є дахова газова котельня, яку розміщено над
технічним приміщенням будівлі.
Для покриття теплових навантажень у котельні
передбачено встановлення чотирьох конденсаційних водогрійних газових котлів
«Колві-550» виробництва фірми Євротерм Технолоджі номінальною потужністю 640 кВт кожний.
Розрахункова встановлена потужність котельні − 2,56 МВт.
Відведення димових газів передбачено
теплоізольованими димовими трубами з неіржавіючої сталі від кожного котла на
розрахункову відмітку, з урахуванням здійснення необхідної для горіння
тяги та розсіювання шкідливих викидів.
Котельня обладнується
установками підготовки води в системі підживлення, насосами, приладами КВП,
автоматикою безпеки та засобами
автоматизації, а також допоміжним обладнанням і вузлами обліку.
Робота котельні
передбачається в автоматизованому режимі, без постійного перебування
обслуговчого персоналу.
Розрахунковий температурний графік роботи котельні з відпуску мережної води
t° = 95-75°С.
Газопостачання котельні запроектовано згідно з ТУ АТ «Київгаз» № SW031050421 від 05.04.2021.
Місце забезпечення потужності ‒ на розподільному газопроводі середнього
тиску Р ≤ 0,3 МПа Дн 160 мм (розрахункова точка 629),
який прокладено по вул. Джона Маккейна, з будівництвом розподільного газопроводу
по вул. Чеській та газопроводу-вводу згідно з гідравлічним розрахунком, розробленим
ТОВ «Тріогазбудпроект».
Точка приєднання об’єкта – на межі земельної ділянки.
Проектом передбачено:
− прокладання підземного розподільного газопроводу середнього тиску з поліетиленових
труб від місця підключення по вул. Чеській;
− прокладання підземного газопроводу-вводу з поліетиленових труб;
−
прокладання надземного газопроводу середнього тиску зі сталевих трубопроводів
на опорах по глухій фасадній стіні будинку на нормативної відстані від віконних
і дверних прорізів і далі − по негорючій покрівлі до ВОГ і ШРП, які встановлюються у
шафах на стіні котельні;
−
прокладання
газопроводу низького тиску зі сталевих трубопроводів по стіні дахової котельні до вводу в приміщення котельні та
підключення котлів.
На ввідному газопроводі в котельню передбачається швидкодіючий запірний
клапан, який автоматично спрацьовує від датчиків загазованості.
Максимальна розрахункова витрата газу на котельню 286,6 м3/год.
Основні принципові рішення щодо джерела
теплопостачання внутрішніх систем опалення і вентиляції відкоригованого об’єкта залишилися без змін.
Електропостачання
багатофункціонального комплексу виконується за ТУ ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» № НП3-702-17
від 15.12.2017.
Розрахункове навантаження
комплексу після коригування становить 1800 кВт, І та ІІ категорії
надійності електропостачання.
Основні технічні рішення щодо
електропостачання комплексу, прийняті раніше, залишаються без змін.
Коригуванням проекту передбачається
в паркінгу встановлення зарядних станцій для електромобілів.
Робоче та
аварійне електроосвітлення приміщень виконується світильниками із світлодіодними лампами.
Живлення робочого
електроосвітлення та електрообладнання виконується кабелями з мідними жилами з
ізоляцією, яка не поширює горіння, має помірну димоутворювальну здатність та є
малонебезпечною за токсичністю продуктів горіння, типу ВВГнгд.
Живлення аварійного
електроосвітлення та протипожежних пристроїв виконується кабелями з мідними
жилами з вогнестійкою безгалогеновою ізоляцією марки FLAМЕ-X950 (N) HXH FE180/E30(90) ,
які прокладаються на підтримувальних вогнестійких системах класу Е-30 (90)
та зберігають функціональність протягом 30 та 90 хвилин, відповідно.
Проектом передбачається автоматизація вентиляційних систем.
Проектом передбачені заходи,
регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного
благополуччя населення.
Передбачені проектом коригування не вплинуть на природне
освітлення і тривалість інсоляції у новобудові та в навколишніх
будівлях.
Склад приміщень квартир визначено завданням на проектування з дотриманням вимог
ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення».
У складі відкоригованих матеріалів проекту розроблено
розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що
внаслідок коригування проектних рішень вплив на компоненти навколишнього
середовища суттєво не змінюється у порівнянні з раніше затвердженим проектом і
знаходиться у межах дозволених рівнів.
Зокрема
на атмосферне повітря будуть впливати викиди з відпрацьованими газами ДВЗ
автомобілів (в’їзд-виїзд з паркінгу), викиди з продуктами згорання природного
газу в газоспоживному опалювальному обладнанні (котельня дахова).
У повітря
будуть надходити: оксиди азоту, оксид вуглецю, вуглеводні граничні С12-С19,
ангідрид сірчистий, сажа, формальдегід, бенз(а)пірен, парникові гази (метан,
діоксид вуглецю, оксид діазоту).
Концентрації
забруднюючих речовин від проектованих джерел в атмосферному повітрі не
перевищують нормативів гранично допустимих концентрацій населених місць.
Додатковим
джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих
речовин, що утворюються при виконанні будівельних робіт, які в цілому на стан
повітряного середовища не впливають.
Для
зменшення негативного впливу на атмосферне повітря проектом передбачається: застосування
екологічно безпечного технологічного обладнання і котлів з покращеними показниками емісії забруднюючих речовин;
димові та вентиляційні труби виведені на висоту, яка
забезпечує ефективне розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі
тощо.
З
поверхні ділянки розвинутий потужний шар насипних ґрунтів, що місцями
перекритий ґрунтово-рослинним шаром. Наявний рослинний шар ґрунту підлягає
збереженню і використанню для благоустрою території.
На
момент проектування зелені насадження відсутні. Проектом передбачено благоустрій та озеленення території.
Вплив на підземні води та ґрунти очікується в межах нормативів завдяки
передбаченим заходам: тверде водонепроникне покриття проїздів; організована
система збору дощових і талих вод; прибирання паркінгу сухим способом;
роздільне збирання відходів та їх утилізація згідно з укладеними договорами
тощо.
Вплив на геологічне середовище очікується в межах нормативів завдяки
впровадженню комплексу заходів: застосування
плитно-пальової основи для будівель;
відведення поверхневих стічних вод організованою мережею дощової
каналізації; гідроізоляція підземних конструкцій будівель; конструкції всіх водонесучих комунікацій запроектовані герметичними, що
запобігає водонасиченню ґрунтів.
На тваринний і рослинний світ, об’єкти
природно-заповідного фонду вплив не
здійснюється.
Вплив на соціальне середовище − в межах нормативних
вимог, позитивними аспектами планованої діяльності є: поповнення
жилого фонду, створення об’єктів громадського призначення і соціальної
інфраструктури.
Для зменшення впливу на техногенне середовище
проектом передбачається: заходи щодо захисту оточуючих будівель і
споруд від руйнації, забезпечення їх стійкості при будівництві; дотримання
охоронних зон інженерних комунікацій; проведення моніторингу прилеглої
території та забудови до та під час будівництва.
Будівлі
комплексу запроектовано І ступеня вогнестійкості, з умовною висотою, що не перевищує 73,5 м.
Проектом передбачено
обладнання об’єкта системою пожежної сигналізації, системою
керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку
евакуювання), автоматичною системою спринклерного водяного пожежогасіння,
автоматичною системою порошкового пожежогасіння, системою протидимного
захисту, системою протипожежного водопроводу, блискавкозахистом, диспетчеризацією систем протипожежного захисту
та автоматизацією інженерних
систем і технологічного обладнання, які не входять до складу систем протипожежного
захисту, але функціонально з ними пов’язані.
У протипожежних перешкодах прорізи заповнюються
протипожежними дверима, воротами з
нормованим класом вогнестійкості.
Евакуацію людей з
надземних поверхів житлових секцій та з надземних поверхів громадського призначення
передбачено по сходових клітках.
Евакуацію людей з
підвальних поверхів секцій передбачено по сходах безпосередньо назовні. Евакуацію людей з підземного паркінгу передбачено: по сходах безпосередньо назовні; у суміжний
протипожежний відсік; по рампі, що
має тротуар для пішохідного руху та веде безпосередньо назовні. Евакуацію
людей з підвального паркінгу передбачено безпосередньо
назовні.
Зовнішні огороджувальні конструкції, у тому числі
теплова ізоляція та опоряджувальний шар, виконані з негорючих матеріалів.
У цілому об’єкт забезпечено зовнішнім
протипожежним водопостачанням від пожежних гідрантів на міській водопровідній
мережі.
Проектом передбачено проїзди для пожежної техніки
до об’єкта.
У складі проекту розроблено розділ «Інженерно-технічні
заходи цивільного захисту».
Згідно з матеріалами проекту значення теплотехнічних
показників для усіх зовнішніх огороджувальних конструкцій будівлі комплексу
прийняті у межах нормованих відповідно до ДБН В.2.6-31:2021.
Клас енергетичної
ефективності будівлі комплексу у відповідності до матеріалів проекту
відповідає класу «С».
Відповідність класу енергетичної ефективності і
теплотехнічних показників підлягає уточненню на робочій стадії проекту, при
цьому клас енергоефективності не може бути прийнятий менше класу «С».
Решта
принципових проектних рішень залишаються без змін та детально описані в експертному звіті
ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» від
13 червня 2018 р. № 0101-4299-18/УЕБ/А.
Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про
регулювання містобудівної діяльності» та
умов договору, укладеного із
замовником, експертиза проекту здійснена
без розгляду кошторисної частини проектної документації.
Розділи
![](files/tmp/qr/6dc44775608492d4407875fd5ffbb97f.png)