Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7799-1828-4790-2814
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№210/КЕ/2024 від 10.05.2024
Орган, що видав
ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» (43598352) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво центру по продажу та обслуговуванню вантажних автомобілів на земельних ділянках загальною площею 5,0063 га, кадастрові номери: 3222783201:01:029:0025, 3222783201:01:029:0026, 3222783201:01:029:0028, які знаходяться в с. Копилів Бучанського району Київської області»
Код проектної документації
PD01:3618-2395-3898-8433 Зміни №2 №51-23 від 2024-05-02 (видав ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ") / Наявні експертизи: EX01:7799-1828-4790-2814
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань техногенної безпеки, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл., Бучанський район, Макарівська територіальна громада, с. Копилів (станом на 01.01.2021) , Центр продажу та обслуговування вантажних автомобілів не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ» (44912320)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Опанасюк Сергій Олександрович (АР 016178, АЕ 006392, АЕ 001439, АЕ 007216)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Крутова Людмила Миколаївна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Клушина Лілія Сергіївна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Трінєєва Олена
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
КАЛЕНІЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 005987, АР 010146, АЕ 007248)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Омельченко Олена Юріївна (АЕ 005032)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Давидов Андрій Вікторович (АР 015426, АР 017726, АЕ 006042)
Відповідальний експерт З питань архітектури
Дяченко Оксана Іванівна (АА 004636)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3618-2395-3898-8433
Орган, що видав
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ" (44912320)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ГП,АР,КБ,ТХ,ЗВК,ЕП,ЗТМ,ОВ,ВК,ЕТР,ДЕС,ТМК,СПС,БЗ,СКС,СВ,СКД,ОС,РЧЕ,ІТЗ.ЦЗ,АСПГ,ЗШ,ЕЕ,ОВНС,С,ПОБ
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.05.2024
Номер проектної документації
51-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Генеральний проєктувальник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ                 

                                                           «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ»

(04213, місто Київ, вулиця Прирічна, будинок 25А)

 

Головний архітектор проєкту  Валерій ДАВИДЕНКО                                                                                                                   (кваліфікаційний сертифікат АА №003830)

 

Вихідні дані:

- Завдання на проєктування, затверджене Замовником;

- Містобудівні умови та обмеження (реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:8928-2804-7120-9662);

- документи на земельні ділянки загальною площею 5,0063 га (кадастрові номери: 3222783201:01:029:0025, 3222783201:01:029:0026, 3222783201:01:029:0028);

- топогеодезична зйомка М 1:500;

- результати інженерно-геологічних вишукувань;

- технічні умови.

 

Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки).

 

Характеристика об’єкта будівництва

Ділянка будівництва розташована у північній частині села Копилів Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області в існуючих межах населеного пункту. Вздовж північної межі ділянки проходить міжнародна автодорога загального користування державного значення М-06 Київ–Чоп.

Територія межує: на півночі – з міжнародною автодорогою загального користування державного значення М-06; на півдні – з територіями для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій; на заході та на сході – з територією для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу, а також ділянками для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки).

В межах ділянки існуюча забудова відсутня. Основною планувальною віссю є автодорога загального користування М06. Відстань від центру населеного пункту становить 2,5 км, а до центру громади – 12 км.

Проєктом передбачається нове будівництво центру по продажу та обслуговуванню вантажних автомобілів на земельних ділянках загальною площею 5,0063 га, кадастрові номери: 3222783201:01:029:0025, 3222783201:01:029:0026, 3222783201:01:029:0028, які знаходяться в с. Копилів Бучанського району Київської області.

Проєктом передбачено будівництво споруд, будівель та зон центру з продажу та обслуговуванню вантажівок у 3 черги (ІІІ черга складається з 2-х пускових комплексів).

Будівлі і споруди за чергами і комплексами: І черга – споруда подвійного призначення (СПП) з захисними властивостями ПРУ, блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів, контрольно-пропускний пункт КПП-1, котельня; ІІ черга – блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями; ІІІ черга (1 пусковий комплекс) – блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями, споруди (№1, №2) для зарядки автомобільних акумуляторів, контрольно-пропускний пункт КПП-2; ІІІ черга (2 пусковий комплекс) – багатофункціональна будівля. Передбачено також: свердловини, локальні очисні споруди (ЛОС дощової каналізації, КОС), зони дизельного генератора, зони розміщення вантажівок, зони розміщення легкових автомобілів, зони відстою сідельних тягачів; експозиційна зона вантажного транспорту, зони відстою термічних причепів.

В межах території проєктування особливо цінні землі відсутні (відповідно до ст. 150 Земельного кодексу України).

Об’єкти природно-заповідного фонду та перспективних до заповідання в межах проєктування відсутні.

Інженерно-геологічні умови ділянки вишукувань відносяться до другої (ІІ - середньої) категорії складності, згідно з ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва».

Виходячи з інженерно-геологічної будови і гідрогеологічних умов, враховуючи передбачувану технічним завданням глибину закладення фундаментів ділянка є потенційно підтопленою водами постійного водоносного горизонту.

 

Генеральний план

Проєктом передбачено облаштування нових в'їздів - виїздів з північного боку ділянки проєктування (з облаштованого місцевого проїзду з міжнародної автодороги М-06), благоустрій прилеглої території - вздовж північної межі ділянки проєктування з влаштуванням доріжок, озелененням та з врахуванням збереження існуючого зонування території.

Проєктом забезпечується можливість під'їзду та кругового об`їзду пожежних машин, нормативні розриви між будівлями, інженерними об`єктами та майданчиками , прокладання необхідних інженерних мереж.

Для обслуговування території запроєктовано об'єкти внутрішньомайданчикової інфраструктури.  На території проєктування передбачені заходи щодо комплексного благоустрою та озеленення території.

Розміщення стоянок передбачається із розрахунку забезпечення потреби в машино/місцях для паркування автомобілів працівників, а також осіб, що відвідують підприємство. Передбачається розміщення відкритих стоянок вантажного транспорту.

Водовідведення дощових вод з проєктованої території передбачається відкритим і закритим способом.

Передбачається комплексний благоустрій та озеленення даної території зеленими насадженнями обмеженого користування, а також спеціального призначення.

 

Архітектурні рішення

Проєктом передбачено нове будівництво центру по продажу та обслуговуванню вантажних автомобілів з урахуванням наступної черговості будівництва.

Перша черга (І):

Часткове містобудівне освоєння південно-західної частини земельної ділянки з кадастровим номером 3222783201:01:029:0026.

1.    Будівництво споруди подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями протирадіаційних укриттів (ПРУ) (поз. І/1 за ГП)  з розрахунковою місткістю на 90 осіб.

2.    Блок загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів на 3 пости в межах прилеглої ділянки (кад №3222783201:01:029:0025), поз. I/2 за ГП.

3.         Розміщення будівлі КПП (північно-східна частина земельної ділянки, поз. І/3 за ГП). 

4.         Передбачається розміщення наступних інженерних об’єктів:

-  котельня з прибудованим технічним приміщенням для складування в межах прилеглої ділянки (кад. №3222783201:01:029:0025), поз. І/4 за ГП;

-  ДЕС (дизельний генератор аварійного живлення, поз. І/6 за ГП;

-  артезіанські свердловини для господарсько-питних та технічних потреб (поз. І/7 за ГП) з двома підземними пожежними резервуарами об’ємом – 225 м3 кожен (поз. І/15 за ГП);

-  локальні очисні споруди дощової каналізації (поз. І/8 за ГП); 

-  каналізаційні очисні споруди типу (BioSeptik) (поз. І/9 за ГП). 

5.         Передбачається розміщення наступних зон:

-  зони розміщення вантажівок на ділянці (кадастровий номер 3222783201:01:029:0025);

-  зони розміщення легкових автомобілів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0025);

-  зони відстою сідельних тягачів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0025);

-  зони відстою термічних причепів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0025).

Друга черга (ІІ):

Містобудівне освоєння земельної ділянки з кадастровим № 3222783201:01:029:0025.

1.    Будівництво блоку технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів (позн. ІІ/1 за ГП) з адміністративно-офісними приміщеннями. Підхід до адміністративно-офісних блоків передбачено з східної сторони фасаду блоку технічного обслуговування автомобілів.

2.         Передбачається розміщення наступних зон:

-   розміщення вантажівок на ділянці (кадастровий номер 3222783201:01:029:0025);

-   зони розміщення легкових автомобілів на ділянці (кад. №3222783201:01:029:0026);

-   експозиційна зона вантажного транспорту на ділянці (кад. №3222783201:01:029:0025);

-   зони відстою термічних причепів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0025).

Третя черга (ІІІ):

Реалізація третьої черги будівництва передбачена з двох частин (пускових комплексів).

Перший пусковий комплекс третьої черги:

Містобудівне освоєння земельної ділянки з кад. номером 3222783201:01:029:0028.

1.    Будівництво блока технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів (позиція ІІІ-1/1 за ГП) з адміністративно-офісними приміщеннями. Підхід до адміністративно-офісних блоків передбачений з східної сторони фасаду блока.

2.    Будівництво в північній частині земельної ділянки 2-х будівель зарядки акумуляторів вантажних автомобілів (поз. ІІІ-1/2 за ГП).

3.    Розміщення ДЕС (дизельного генератора аварійного живлення) (поз. ІІІ-1/3 за ГП).

4.    Розміщення будівлі КПП (поз. ІІІ-1/11 за ГП). 

5.    Передбачається розміщення наступних зон:

- зони розміщення вантажівок на ділянці (кадастровий номер 3222783201:01:029:0028);

-  зони розміщення легкових автомобілів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0028);

-  зони відстою сидільних тягачів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0028);

-  експозиційна зона вантажного транспорту на ділянці (кад. №3222783201:01:029:0028);

-  Зони відстою термічних причепів на ділянці (кад. номер 3222783201:01:029:0028).

 

 

Другий пусковий комплекс третьої черги:

Передбачено завершення містобудівного освоєння земельної ділянки з кадастровим номером 3222783201:01:029:0026.

1.    Будівництво багатофункціональної будівлі у північно-західній частині ділянки (поз. ІІІ-2/1 на ГП). Підхід до багатофункціональної будівлі здійснюється з північного фасаду.

2.    Розміщення ДЕС (дизельного генератора аварійного живлення), поз. ІІІ-2/3 за ГП.

3.    Зона розміщення легкових автомобілів на ділянці (кад. №3222783201:01:029:0026).

 

Основні рішення будівель і споруд

Споруда подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями ПРУ

Проєктом передбачено будівництво споруди подвійного призначення (СПП) з захисними властивостями ПРУ, яка є складовою частиною об’єкта, яка призначена до захисту цивільного населення, а саме працівників та відвідувачів від дій іонізуючих випромінювань при радіоактивному зараженні місцевості за неперервного прибування в них протягом 1-2 діб, а також від дії засобів ураження в надзвичайних ситуаціях. Основне функціональне призначення – забезпечення господарських потреб, а саме приміщення для зберігання запчастин та обладнання вантажних автомобілів.

Споруду подвійного призначення (СПП) з захисними властивостями ПРУ запроєктовано обвалованою неповного заглиблення на 90 місць для 100% укриття осіб, що періодично та постійно перебувають на об’єкті, відповідно до п.6.19 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту».  Висота приміщень – 2,8 м. Вхідні двері до СПП передбачено захисними посиленими герметичними згідно з ТУ У 25.1-38587375-001:2016. Планувальні рішення споруди враховують взаємозв'язок приміщень і їх функціональне зонування.

 

Блок на 3 пости:

загальної діагностики, термічної діагностики  та миття вантажних автомобілів

Будівля блока на 3 пости (загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів) – надземна одноповерхова будівля прямокутної форми з розмірами в осях 18,0×24,0 м, конструктивна схема якого – каркасна, матеріал – збірний залізобетон. Зовнішні стіни будівлі – сендвіч-панелі стінові з наповнювачем PIR-утеплювач (поліізоціанурат) товщиною 100мм по залізобетонним колонам.

Дах будівлі – сендвіч-панелі покрівельні з наповнювачем PIR-утеплювач (поліізоціанурат) по залізобетонним прогонам.

Висота приміщень – 7,0 м.

Будівля поділена на функціональні зони: бокс миття вантажних автомобілів проїзного типу; пост загальної діагностики для вантажних автомобілів проїзного типу; пост термічної діагностики для вантажних автомобілів проїзного типу.

 

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів

на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями -  надземна двоповерхова будівля прямокутної форми з розмірами в осях 36,0×51,0 м, конструктивна схема  – каркасна. Зовнішні стіни будівлі – сендвіч-панелі стінові з наповнювачем PIR-утеплювач (поліізоціанурат) по залізобетонним колонам. Дах – армована ПВХ-мембрана. Висота приміщень – 7,0 м.

Будівля поділена на функціональні зони: приміщення технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів; санітарно-побутові приміщення чергового персоналу технічного обслуговування вантажних автомобілів; адміністративно-офісні приміщення.

Приміщення технічного обслуговування вантажних автомобілів призначені для технічного обслуговування вантажних автомобілів проїзного типу, має розміри 36,0×36,0 м в осях та має: шість боксів для сервісу, п’ять з яких проїзні; п’ять оглядових канав; одна кран-балка в осях 3/1-5.

Санітарно-побутові приміщення чергового персоналу технічного обслуговування вантажних автомобілів розміщено на 2 поверсі будівлі.

Адміністративно-офісні приміщення згруповані в блок прямокутної форми за осями Г-Ж/1-3, мають розміри в осях 15,0×18,0 м та розміщені на 2-х поверхах. Висота приміщень від підлоги до підвісної стелі типу «Армстронг» становить 3,0 м.

Відповідно до технологічного розділу, завдання на проєктування та специфіки роботи місця  обслуговування відвідувачів  МГН та інших груп населення  зосереджено на 1 поверсі. Робочі місця для людей на кріслах колісних розміщуються на 1-му поверсі. На інших поверхах передбачені заходи для комфортної праці  людей з тимчасовим порушенням здоров’я, вагітних жінок, літніх людей, які згідно з ДБН В.2.2.40:2018 відносяться до МГН.

 

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів  

на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями є частиною будівлі з технічного обслуговування центру з продажу та обслуговуванню вантажних автомобілів з розмірами в осях 36,0×104,0. Надземна двоповерхова будівля прямокутної форми з розмірами в осях 36,0×63,0 м, конструктивна схема  – каркасна. Зовнішні стіни будівлі – сендвіч панелі стінові з наповнювачем PIR-утеплювач (поліізоціанурат) по залізобетонним колонам. Дах будівлі – армована ПВХ-мембрана. Висота приміщень – 7,0 м.

Будівля поділена на функціональні зони: приміщення технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів; санітарно-побутові приміщення чергового персоналу технічного обслуговування вантажних автомобілів; адміністративно-офісні приміщення.

Приміщення технічного обслуговування вантажних автомобілів призначено для технічного обслуговування вантажних автомобілів проїзного типу. Розміри приміщення 48,0×36,0 м в осях. У складі має вісім боксів для сервісу, сім з яких проїзні; сім оглядових канав; одна кран-балка в осях 3/1-5.

Санітарно-побутові приміщення чергового персоналу технічного обслуговування вантажних автомобілів розміщено на 2 поверсі будівлі. Включають наступні приміщення: приміщення прийому їжі та відпочинку; гардеробна; приміщення душової; санвузол.

Адміністративно-офісні приміщення згруповані у блок в осях Г-Ж/9-11 прямокутної форми, мають розміри в осях 15,0×18,0м та розміщені на 2-х поверхах. Висота приміщень від підлоги до підвісної стелі типа «Армстронг» становить 3м.

Відповідно до технологічного розділу, завдання на проєктування та специфіки роботи місця  обслуговування відвідувачів  МГН та інших груп населення  зосереджено на 1 поверсі. Робочі місця для людей на кріслах колісних розміщуються на 1му поверсі. На інших поверхах передбачені заходи для комфортної праці  людей з тимчасовим порушенням здоров’я, вагітних жінок, літніх людей, які згідно з ДБН В.2.2.40:2018 відносяться до МГН.

 

Споруда для зарядки акумуляторів автомобільних

Споруди для зарядки акумуляторів автомобільних – надземні, одноповерхові споруди прямокутної форми з розмірами в осях 6,0×6,0 м, конструктивна схема  – безкаркасна. Зовнішні стіни – дрібні стінові блоки з ніздрюватого бетону (газобетон) з утеплювачем (мінераловатні плити) та  опоряджувальним шаром (фасадна штукатурка типу Ceresit по скловолокнистій сітці). Дах – армована ПВХ-мембрана. Висота приміщень – 3,0 м.

 

Багатофункціональна будівля

Багатофункціональна будівля – надземна двоповерхова прямокутної форми з розмірами в осях 37,5×22,4 м, конструктивна схема – комбінована. Зовнішні стіни – дрібні стінові блоки з ніздрюватого бетону (газобетон). Дах  – армована ПВХ-мембрана. Висота приміщень – 3,0 м.

Поділена на функціональні зони: зона відпочинку чергової зміни на 50 місць; зона підприємства громадського харчування з обідньою залою на 50 місць.

 

Контрольно-пропускний пункт (КПП)

Контрольно-пропускні пункти (КПП) – надземні одноповерхові будівлі прямокутної форми з розмірами в осях 6,0×6,0м, конструктивна схема  – безкаркасна. Зовнішні стіни будівель – вентильований фасад по алюмінієвому каркасу з утеплювачем (мінераловатні плити) по блокам з ніздрюватого бетону (газобетон). Дах – армована ПВХ-мембрана, перекриття – залізобетонні плити. Висота приміщень – 2,5м. Функціональні зони: робоча кімната з місцем відпочинку; санвузол; комутаційна.

 

Створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

У даному проєкті  розроблені рішення з доступності для маломобільних груп населення (далі МГН), які відповідають нормативним вимогам щодо забезпечення доступності і безпеки МГН згідно вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд».

Доступність для МГН у даному проєкті забезпечується:

- фізичною можливістю і зручністю потрапляння та пересування об’єктом;

- фізичною безпекою при потраплянні на об’єкт та пересуванні в ньому;

- можливістю вільного отримання інформації про об’єкт та послуги, що надаються.

Проєктом забезпечені:

-   доступність місць цільового відвідування і обслуговування, безперешкодність переміщення всередині об'єкта усіх користувачів, зокрема МГН;

-  безпека шляхів руху (у тому числі евакуаційних);

-  можливість евакуації людей (з урахуванням особливостей осіб з інвалідністю);

-  своєчасне отримання МГН повноцінною і якісної інформації, яка дозволяє орієнтуватися в просторі, використовувати обладнання (в тому числі самообслуговування).

Відповідно до технологічного розділу, завдання на проєктування та специфіки роботи в адміністративно-офісних приміщеннях передбачені місця  обслуговування відвідувачів  МГН та інших груп населення. Ці зони  зосереджено на 1-ому поверсі. Робочі місця для людей на колісних кріслах розміщуються на 1-му поверсі. На інших поверхах передбачені заходи для комфортної праці людей з тимчасовим порушенням здоров’я, вагітних жінок, літніх людей, які згідно з ДБН В.2.2.40:2018 відносяться до МГН.

Вимоги доступності, зручності, інформативності і безпеки для потреб осіб з інвалідністю передбачені на входах та шляхах руху до будівлі, на горизонтальних та вертикальних комунікаціях. Передбачені засоби безпеки, орієнтування та отримання інформації на всіх шляхах руху, а саме ТЕД, ТС, ТІП, ВЕД.

Проєктні рішення об’єкта враховують вільний доступ для МГН. При цьому не обмежують умови життєдіяльності інших людей, які перебувають у приміщеннях, та ефективність експлуатації будівлі. Всі елементи будівлі запроєктовані універсальними для використання усіма групами населення.

Опалення та вентиляція

І черга будівництва:

Споруда подвійного призначення (СПП) з захисними властивостями ПРУ

Джерелом тепла системи опалення слугують електричні конвектори.

Вентиляція приміщень передбачена за допомогою припливно-витяжних установок ПВ1 з роторним рекуператором та електричним калорифером.

Для видалення повітря із допоміжних приміщень запроєктовані окремі витяжні системи. Припливні та витяжні системи захищені від вибухової хвилі противибуховими секціями.

Блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів

Джерелом теплозабезпечення систем опалення та вентиляції є котельня з параметрами 90-70оС.

Система опалення запроєктована за допомогою тепловентиляторів.

На в'їзних та виїзних воротах передбачено встановлення теплових завіс.

Система вентиляції запроєктована припливно-витяжна з механічним спонуканням допомогою припливно-витяжних установок ПВ1-ПВ3.

До оглядових ям передбачено приплив та видалення повітря у 10-кратному об'ємі на 1 м3 об'єму ями.

Всі вентиляційні установки (ПВ1-ПВ3) розташовані на покрівлі будівлі та обладнані роторними рекуператорами.

 Проєктом передбачено встановлення барабанних вентиляторів (В1та В2) для місцевої витяжки відпрацьованих газів від вихлопних труб автомобілів.

Контрольно-пропускний пункт (КПП №1)

Опалення КПП №1 здійснюється з допомогою електроконвекторів.

Вентиляція санвузла запроєктована з допомогою побутового вентилятора.

Для підтримання комфортних умов у приміщенні КПП у теплий період року передбачено встановлення спліт-кондиціонера.

 

ІІ черга будівництва

 Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями

Джерело теплозабезпечення систем опалення та вентиляції є котельня.

Система опалення  постів технічного обслуговування автомобілів та складського приміщення запроєктована повітряна за допомогою тепловентиляторів.

Система опалення адміністративно-офісних приміщень запроєктована водяна двотрубна тупикова із прокладанням трубопроводів у підготовці підлоги.

На в'їзних та виїзних воротах передбачено встановлення теплових завіс Аєростар.

Система вентиляції блоку на 6 постів запроєктована припливно-витяжна з механічним спонуканням за допомогою припливно-витяжних установок ПВ1-ПВ2, які подають та видаляють повітря з верхньої зони приміщень постів та з оглядових ям.

Всі вентиляційні установки (ПВ1-ПВ2) розташовані на покрівлі будівлі та мають у складі роторний рекуператор.

Проєктом передбачено встановлення барабанних вентиляторів (В1-В4) та лінійного вентилятора (В5) для місцевої витяжки відпрацьованих газів від вихлопних труб автомобілів.

Система вентиляції адміністративно-офісних приміщень передбачає вентиляцію санвузлів, душових, приміщення для прийому їжі за допомогою підвісних канальних вентиляторів з викидом повітря вище покрівлі будівлі.

 

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий:

Споруда для зарядки акумуляторів автомобільних ( №1, №2)

У приміщенні для зарядки автомобільних акумуляторів передбачається припливно-витяжна вентиляція з природним спонуканням у 1-кратному об´ємі. Видалення повітря передбачено через вентиляційний канал у верхній частині будівлі, а приплив – у нижній.

 

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями

Джерело теплозабезпечення системи опалення та вентиляції є котельня.

Система опалення 8 постів технічного обслуговування автомобілів та складського приміщення запроєктована повітряна за допомогою тепловентиляторів.

Система опалення адміністративно-офісних приміщень запроєктована водяна двотрубна із прокладанням трубопроводів у підготовці підлоги з параметрами теплоносія 90-70 °С.

На в'їзних та виїзних воротах передбачено встановлення теплових завіс.

Система вентиляції блоку на 8 постів запроєктована припливно-витяжна з механічним спонуканням за допомогою припливно-витяжних установок ПВ1-ПВ3, які  подають та видаляють повітря з верхньої зони приміщень постів та з оглядових ям.

Всі вентиляційні установки (ПВ1-ПВ3) розташовані на покрівлі будівлі та обладнані роторними рекуператорами.

Проєктом передбачено встановлення барабанних вентиляторів (В1-В6) та лінійного вентилятора (В7) для місцевої витяжки відпрацьованих газів від вихлопних труб автомобілів. Система вентиляції адміністративно-офісних приміщень передбачає вентиляцію санвузлів, душових, приміщення для прийому їжі за допомогою підвісних канальних вентиляторів з викидом повітря вище покрівлі будівлі.

 

Контрольно-пропускний пункт (КПП №2)

Опалення КПП №2 здійснюється з допомогою електроконвекторів.

Вентиляція санвузла запроєктована з допомогою побутового вентилятора.

Для підтримання комфортних умов у приміщенні КПП у теплий період року передбачено встановлення спліт-кондиціонера.

 

ІІІ черга будівництва, 2-ий пусковий:

 Багатофункціональна будівля

Джерелом тепла системи опалення слугує тепловий насос, систем вентиляції – електричні мережі.

Система опалення та кондиціонування приміщень багатофункціональної будівлі запроєктована двотрубна тупикова із відкритим прокладанням трубопроводів від теплового насоса за допомогою фанкойлів.

Система вентиляції приміщень будівлі запроєктована припливно-витяжна змішана з механічним та природним спонуканням. Видалення з кімнат відпочинку через суміщені санвузли за допомогою побутових вентиляторів, встановлених на індивідуальних каналах з викидом повітря вище покрівлі будівлі, а приплив -  неорганізований через кватирки у вікнах. З обідньої зали та виробничих приміщень кухні проєктом передбачена загальнообмінна припливно-витяжна вентиляція. Проєктом також передбачено видалення з механічним спонуканням від місцевих відсмоктувачів, що встановлені над пароконвектоматом і плитою з викидом витяжного повітря вище покрівлі будівлі.

 

 

Тепломеханічні рішення котельні

Тепломеханічна частина (ТМК)

Проєктом передбачено будівництво котельні для забезпечення потреб опалення будівель «Центру».

Котельня є окремо розташованою. Категорія приміщення котельні з вибухової, вибухо-пожежної та пожежної безпеки – Г.

За надійністю відпуску тепла котельня відноситься до другої категорії.

Теплове навантаження на опалення та вентиляцію приєднаних до котельні споживачів  складає 753,5  кВт.

Температурний графік відпуску тепла  90-70ºС.

Система теплопостачання двотрубна закрита.

В якості теплогенеруючого обладнання передбачені 2  водогрійні котли, які працюють на твердому та рідкому паливі:

- котел NAVIGATOR 350 тепловою потужністю 350 кВт, паливо - дрова;

- котел Supe RAC 2F 290,582 встановленою максимальною тепловою потужністю 582 кВт,  паливо -  мазут.

Загальна встановлена максимальна теплопродуктивність котельної  932 кВт.

Робота котельні передбачена з постійною присутністю обслуговуючого персоналу. Кількість штатного персоналу складає  9  осіб.  

Тепловою  схемою котельної передбачено внутрішній котловий контур та зовнішній контур теплопостачання споживачів. Контури поєднані гідравлічним розділювачем (буферною акумулюючою ємкістю).      

Циркуляція гарячої води у внутрішньому контурі «котел - буферна ємкість» забезпечується  циркуляційними  насосами котлового контуру. Циркуляція гарячої води у зовнішньому контурі «буферна ємкість - насоси мережні – теплові мережі» забезпечується  циркуляційними мережними  насосами, які встановлюються на прямому трубопроводі мережної води.

Погодне регулювання температури прямої гарячої води згідно з температурним графіком споживання передбачено в теплопунктах споживача.

Котли обладнані запобіжними пристроями, які встановлені на виході гарячої води з котлів та спрацьовують при підвищенні тиску теплоносія вище граничного.

Підживлення тепломережі забезпечується насосами підживлення, які подають  хімочищену воду.  Обробка вихідної води передбачається по схемі пом’якшення системою очищення води «Ecosoft-FK-1018-Cab».  Аварійне підживлення прийняте із водопроводу.

 Проєктом передбачено облік відпущеної теплової енергії  ультразвуковим тепло лічильником  та  облік води на підживлення.

Річне число годин використання встановленої теплової потужності  - 1880.

Паливом для котельні є дрова теплотворною здатністю 2620 ккал/кг та мазут з теплотворною здатністю 9800 ккал/кг.

Річна витрата палива:    дрова -  263,7 т; мазут – 90,6 т. 

Доставка твердого палива забезпечується візками із складу, який зблоковано з котельною. 

В котельні встановлюється ємність запасу рідкого палива об`ємом 1000 л.

Система очистки димових газів  від котла NAVIGATOR складається з циклону та бункеру для збирання золи.  Зола з котла та з бункеру видаляється через відповідні люки в конструкції котла  та збирається в контейнери для вивезення.

Контейнери зберігаються на відповідному майданчику і вивозяться замовником.

Відведення продуктів згорання передбачено двома димовими трубами: від котла NAVIGATOR 350 димососом в димову трубу діаметром Ду 350 та від котла  Supe RAC 2F 290,582  двома газоходами Ду 250 і надалі в спільну димову трубу цих котлів  діаметром  Ду 300. Висота кожної з двох димових труб  20 м.

Теплоізоляції підлягають газоходи, трубопроводи і обладнання з температурою стінки вище 45°С .

 

Внутрішньомайданчикові мережі теплопостачання (ТМ)

Проєктом передбачені зовнішні розподільні водяні теплові мережі від котельні до:

- блоку загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів на 3 пости;

- блока технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями ;

- блока технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями.

Джерело тепла - котельна підприємства.

Прокладання підземних теплових мереж передбачене безканальне.

Теплоносій - гаряча вода з температурою 90-70°С.

Зовнішні підземні теплові мережі запроєктовані із труб та фасонних виробів трубопроводів типу СТ/ПЕ зі сталевою провідною трубою, виготовленою з труб сталевих електрозварних по ДСТУ 8943:2019, попередньо ізольованих пінополіуретаном з захисною оболонкою з поліетилену та із сигналізацією імпульсного типу.

Система аварійної сигналізації призначена для постійного дистанційного контролю і моніторингу технічного стану теплоізоляції, для постійного діагностування і своєчасного попередження аварій та їх локалізації.

Компенсація теплових подовжень трубопроводів передбачена за рахунок кутів поворотів та застосування компенсаторів із влаштуванням нерухомих опор на трубопроводах.  Теплові камери передбачені в місцях відгалуження трубопроводів.

 

Водопостачання та каналізація

І черга будівництва

 Споруда подвійного призначення (СПП) з захисними властивостями ПРУ

Забезпечення потреби будівлі у воді передбачене від внутрішньомайданчикової мережі господарсько-питного водопроводу одним вводом поліетиленовим трубопроводом Ø32 мм з встановленням на вводі відключаючої арматури.

На випадок відсутності централізованого водопостачання проєктом передбачаються ємкості запасу води із розрахунку 3л/добу на одного переховуваного з перебуванням в укритті 2 доби.

На потреби внутрішнього пожежогасіння передбачаються крани-комплекти.

Витрата води на внутрішнє пожежогасіння складає один струмінь 31л/хв.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричних накопичувальних водонагрівачів.

Мережі холодного і гарячого водопостачання для запобігання тепловтрат вкриваються каучуковою ізоляцією товщиною 13 мм.

Каналізаційні стічні води від санітарно-технічних  приладів відводяться самопливною мережею до зовнішньої каналізаційної мережі. 

Від мийки в приміщенні прийому їжі вода надходить до насосної установки Grundfos, від якої вода напірним трубопроводом відводиться до самопливної каналізаційної мережі.

Вентиляція каналізаційної мережі передбачається через вентиляційний клапан Д110 мм.

 

І черга будівництва

Блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів

Забезпечення господарсько-питних потреб будівлі передбачене від внутрішньомайданчикової водопровідної мережі одним вводом поліетиленовим трубопроводом діаметром  Ø32мм.

На протипожежні потреби від зовнішньої кільцевої мережі протипожежного водопостачання мережі передбачається один окремий ввід з поліетиленової труби Ø75мм.

Передбачається подача води на технологічні потреби згідно завдання ТХ.

Витрата води на внутрішнє пожежогасіння приймається 5,0л/с (два струменя по 2,5л/с). Здійснюється пожежогасіння від кранів діаметрами dy50, які розміщені в навісних пожежних шафах. Шафи комплектуються пожежними рукавами довжиною 20 м, пожежними стволами діаметром сприску 16мм. Також згідно ДБН В.2.5-64:2012 п.8.13 шафи комплектуються пожежним краном-комплектом dy25 з напівжорстким рукавом.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричних накопичувальних водонагрівачів.

Відведення побутових стічних вод виконується самопливною системою до внутрішньомайданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі виконується під підлогою. Вентиляція каналізаційної мережі виконується за допомогою вентиляційного клапана.

І черга будівництва

 Контрольно-пропускний пункт (КПП №1)

Забезпечення господарсько-питних потреб КПП1 передбачене від внутрішньомайданчикової водопровідної мережі одним вводом поліетиленовим трубопроводом діаметром 25мм.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричного накопичувального водонагрівача.

Стічна вода відводиться самопливно до внутрішньомайданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі виконується під підлогою. Вентиляція каналізаційної мережі виконується за допомогою вентиляційного стояка.

 

ІІ черга будівництва

 Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів

на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями

Забезпечення господарсько-питних потреб будівлі передбачене від внутрішньомайданчикової водопровідної мережі одним вводом поліетиленовим трубопроводом діаметром 63мм.

На протипожежні потреби від зовнішньої кільцевої мережі протипожежного водопостачання передбачаються два окремі вводи з поліетиленових труб Ø110 мм. 

Проєктом передбачається роздільний господарсько-питний та протипожежний водопровід.

Облік води на господарсько-питні потреби здійснюється водомірним вузлом, який знаходиться в приміщенні вводу мереж.

Необхідний тиск в мережі протипожежного водопроводу забезпечується зовнішньою загальною насосною станцією протипожежного водопостачання.

Витрата води на внутрішнє пожежогасіння приймається 10,0л/с (два струменя по 5,0л/с).

Здійснюється пожежогасіння від кранів діаметрами dy65, які розміщені в навісних пожежних шафах.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричних накопичувальних водонагрівачів.

Мережі гарячого водопостачання для запобігання тепловтрат вкриваються каучуковою теплоізоляцією.

Відведення побутових стічних вод виконується самопливною каналізацією до внутрішньомайданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі виконується під підлогою першого поверху адміністративної частини будівлі. Вентиляція каналізаційної мережі виконується крізь вентиляційні стояки. В душових передбачається встановлення трапів.

 

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий

Споруда для зарядки акумуляторів автомобільних ( №1; №2)

Забезпечення потреби будівлі у воді передбачене від внутрішньомайданчикової мережі господарсько-питного водопроводу одним вводом з поліетиленових труб Ø25мм.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричних накопичувальних водонагрівачів.

Стічна вода відводиться самопливно до внутрішньомайданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі виконується під підлогою.

 

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий

 Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів

на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями

Забезпечення господарсько-питних потреб будівлі передбачене від внутрішньомайданчикової водопровідної мережі одним вводом поліетиленовим трубопроводом діаметром 63мм. На протипожежні потреби від зовнішньої кільцевої мережі протипожежного водопостачання мережі передбачаються два окремі вводи з поліетиленових труб Ø110 мм. 

Проєктом передбачається роздільний господарсько-питний та протипожежний водопровід. На вводі питного водопроводу передбачено встановлення лічильника води.

Необхідний тиск в мережі протипожежного водопроводу забезпечується зовнішньою загальною насосною станцією протипожежного водопостачання.

Витрата води на внутрішнє пожежогасіння приймається 10,0л/с (два струменя по 5,0л/с).

Здійснюється пожежогасіння від кранів діаметрами dy65, які розміщені в навісних пожежних шафах.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричних накопичувальних водонагрівачів.

Мережі гарячого водопостачання для запобігання тепловтрат вкриваються каучуковою ізоляцією товщиною 13мм.

Відведення побутових стічних вод виконується самопливною системою до внутрішньо майданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі виконується під підлогою першого поверху адміністративної частини будівлі. Вентиляція каналізаційної мережі виконується крізь вентиляційні стояки. В душових передбачається встановлення трапів.

 

 

ІІІ черга будівництва (1 пусковий)

Контрольно-пропускний пункт (КПП №2)

Водопостачання КПП2 відбувається від внутрішньої мережі блоку технічного обслуговування на 8 постів поліетиленовим трубопроводом діаметром Ø25мм.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричного накопичувального водонагрівача.

Стічна вода відводиться самопливно до внутрішньомайданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі виконується під підлогою. Вентиляція каналізаційної мережі виконується крізь вентиляційний стояк.

 

ІІІ черга будівництва, 2-ий пусковий

 Багатофункціональна будівля

Забезпечення господарсько-питних потреб будівлі передбачене від внутрішньомайданчикової водопровідної мережі одним вводом з поліетиленових труб Ø65мм.

На протипожежні потреби від зовнішньої кільцевої мережі протипожежного водопостачання мережі передбачається окремий ввід з поліетиленових труб Ø65мм. 

Проєктом передбачається роздільний господарсько-питний та протипожежний водопровід. Облік води на господарсько-питні потреби здійснюється водомірним вузлом, який знаходиться в приміщенні вводу мереж.

Витрата води на внутрішнє пожежогасіння складає 5,0л/с. Здійснюється пожежогасіння від кранів діаметрами dy50, які розміщені в навісних пожежних шафах HW-25-52NKV-2.

Забезпечення потреб в гарячому водопостачанні виконується від електричних накопичувальних водонагрівачів.

Стічні води від сантехнічних приладів відводяться самопливною мережею до каналізаційних стояків, які опускаються на перший поверх, де загальним горизонтальним трубопроводом відводяться до внутрішньомайданчикової каналізаційної мережі. Прокладання каналізаційної мережі на першому поверсі виконується під підлогою. Для прочищення трубопроводів передбачаються ревізії та прочистки.

Стічні води від технологічних приладів кухні та обладнання відводяться окремою мережею. В технологічних приміщеннях передбачається встановлення трапів. Підключення мийок та технологічного обладнання до мережі виробничої каналізації виконується з розривом струменя не менше 20мм від верху воронки. На випуску виробничої каналізації зовні будівлі в колодязі Д=1500 проєктом передбачається встановлення сепаратору жиру СЖК 10,8-1,5 продуктивністю 3,0 л/с.

Внутрішні мережі водопроводу прийняті з труб:

-для протипожежного водопроводу зі сталевих водогазопровідних ГОСТ 3262-75 та електрозварних ГОСТ 10704-91;

- для господарсько-питних потреб з поліпропіленових PPR.

Мережі побутової каналізації прийняті з труб:

- каналізаційних поліпропіленових раструбних труб (самоплинні безнапірні мережі).

Дощова вода з покрівлі будівлі відводиться зовнішніми водостоками. Проєктом передбачається відведення води від лотків в місцях проїзду машин в блоках на 3, 6, 8 постів. Вода відводиться до зовнішньої мережі дощової каналізації.

Джерелом господарсько-питного та протипожежного водопостачання об’єкта є дві водозабірні свердловини, одна з яких є резервною. Вода витрачається на господарсько-питні потреби та наповнення пожежних резервуарів. Протипожежний запас води на внутрішнє і зовнішнє пожежогасіння зберігається в двох протипожежних ємностях на території комплексу. Мережі господарсько-питного та протипожежного водопроводу передбачаються з труб поліетиленових ПЕ100 SDR17.

Побутові стічні води самопливною мережею потрапляють до блочно-комплектної насосної станції, звідки через колодязь гасник перекачуються до комплексу установок біологічного очищення. 

Комплекс очищення складається з двох установок Bioseptik 50, продуктивністю 10м3/добу кожна. Загальна продуктивність очищення стічної води складає 10м3/добу.

Очищена вода відводиться до накопичувальної ємкості об’ємом 100м3 та використовується на потреби поливу території, надлишок води вивозиться.

Мережі побутової каналізації проєктуються з труб ПВХ ДСТУ Б В.2.5-32:2007 середнього та важкого типу.

Поверхнева вода зі стоянок та проїздів збирається залізобетонними дощоприймачами та закритою мережею надходить до локального сепаратора нафтопродуктів, де відбувається її очищення. На очистку потрапляє перша порція дощу, інша вода через байпасну лінію відводиться без очищення. Після сепаратору стоки потрапляють до насосної станції дощової води, яка через колодязь гасник перекачує їх до місця скиду. Умовно чиста вода з покрівель блоків на 6 та 8 постів окремою мережею відводиться без очистки до насосної станції дощових стоків.

 

Охоронна сигналізація

Система ОС складається з наступних компонентів: централь; ретранслятор; бездротовий датчик руху і розбиття; датчик відкриття дверей/вікна з сенсором удару і нахилу; бездротовий вуличний двоспрямований датчик руху штора.

Обладнанню системою охоронної сигналізації підлягають:

І черга будівництва:

- периметр території;

- споруда подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями ПРУ;

- контрольно-пропускний пункт №1;

- блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів.

ІІ черга будівництва:

 - блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями.

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий:

- блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями;

- контрольно-пропускний пункт (КПП №2);

ІІІ черга будівництва, 2-ий пусковий:

- багатофункціональна будівля.

 

Система відеонагляду

Система відеонагляду складається з наступних компонентів: пристрої отримання зображення (ІР-відеокамери); мережевий відеореєстратор; робоче місце оператора; середовище для передачі відеосигналу (структурована кабельна система). Для зовнішніх зв’язків між будівлями передбачено використати підсистему зовнішніх магістралей структурованої кабельної системи. Підсистема забезпечує з’єднання головного центру комутації, що розташований у блоці ТО на 6 постів, із всіма центрами комутації будівель підприємства. Підсистема зовнішніх магістралей виконана волоконно-оптичним кабелем.

Обладнанню системою відеонагляду підлягають:

І черга будівництва:

- споруда подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями ПРУ;

- контрольно-пропускний пункт №1;

- блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів.

ІІ черга будівництва:

 - блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями.

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий:

- блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями;

- контрольно-пропускний пункт (КПП №2);

ІІІ черга будівництва, 2-ий пусковий:

- багатофункціональна будівля.

 

Система контролю доступу

Система керування доступом СКД забезпечує: обмеження в’їзду транспорту на територію підприємства; контрольований прохід у приміщення співробітникам відповідно до їх повноважень; можливість блокування доступу; облік часу проходу та інші події; розблокування дверей при пожежі та надзвичайних подіях. Передбачено встановлення шлагбаумів, контролерів, зчитувачів, доводників дверей.

Обладнанню системою контролю доступу підлягають:

І черга будівництва:

-  споруда подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями ПРУ;

-  контрольно-пропускний пункт №1;

-  блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів.

ІІ черга будівництва:

 - блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями.

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий:

-  блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями;

-  контрольно-пропускний пункт (КПП №2).

ІІІ черга будівництва, 2-ий пусковий:

-  багатофункціональна будівля.

 

Структурована кабельна система

Структурована кабельна система має топологію ієрархічної зірки та складається з наступних компонентів:

- центри комутації в кожній будівлі підприємства (7 центрів комутації);

- підсистема зовнішніх магістралей, що забезпечує з’єднання головного центру комутації, який розташований в блоці ТО на 6 постів із всіма центрами комутації будівель підприємства. Підсистема зовнішніх магістралей виконана волоконно-оптичним кабелем;

- горизонтальна підсистема, що забезпечує з'єднання комутаційних вузлів із кінцевим обладнанням та включає горизонтальні кабелі категорії 5е, роз'єми, комутаційні панелі та шнури в комутаційних шафах;

- зона робочих місць, що включає телекомунікаційні розетки, роз'єми, шнури.

Обладнанню структурованою кабельною системою підлягають:

І черга будівництва:

-  споруда подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями ПРУ;

-  контрольно-пропускний пункт №1;

-  блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів.

ІІ черга будівництва

 - блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями.

ІІІ черга будівництва, 1-ий пусковий:

-  блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями;

-  контрольно-пропускний пункт (КПП №2);

ІІІ черга будівництва, 2-ий пусковий:

-  багатофункціональна будівля.

 

Енергозбереження, енергоефективність

У листі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ»  від 19.03.2024 №13/1 визначено класифікацію будівель, що проєктуються,  відповідно до Класифікатора будівель і споруд НК 018:2023. Відповідно ці будівлі відносять до переліку будівель, визначених  Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023року.

З метою забезпечення економії енергії проєктом передбачено.

Блок на 3 пости: загальної діагностики, термічної діагностики та миття вантажних автомобілів. Зовнішні стіни та суміщене покриття передбачено з  сендвіч панелей заповнених поліізоціануратом. Підлоги утеплені. Вікна та двері передбачені з приведеним опором теплопередачі відповідно до  вимог ДБН В.2.6-31:2021. Вентиляційні установки ПВ1-ПВ3 передбачені з утилізаторами.

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 6 постів з адміністративно-офісними приміщеннями.  Зовнішні стінові конструкції - стінові панелі (сендвіч панелі) з заповненням PIR-утеплювачем (поліізоціанурат) товщиною 100 мм. Суміщене покриття утеплене мінераловатним утеплювачем . Підлоги утеплені. Вікна та двері передбачені з приведеним опором теплопередачі відповідно до  вимог ДБН В.2.6-31:2021. Вентиляційні установки (ПВ1-ПВ2) обладнані  утилізаторами.

Блок технічного обслуговування вантажних автомобілів на 8 постів з адміністративно-офісними приміщеннями. Зовнішні стінові конструкції - стінові панелі (сендвіч панелі) з заповненням PIR-утеплювачем (поліізоціанурат) товщиною 100 мм. Суміщене покриття утеплене мінераловатним утеплювачем. Підлоги утеплені. Вікна та двері передбачені з приведеним опором теплопередачі відповідно до  вимог ДБН В.2.6-31:2021.

Багатофункціональна будівля. Зовнішні стінові конструкції– кладка з блоків з ніздрюватого бетону з утепленням плитами базальтової мінеральної вати товщиною 100 мм. Суміщенне покриття утеплене мінераловатним утеплювачем. Підлоги утеплені. Вікна та двері передбачені з приведеним опором теплопередачі відповідно до  вимог ДБН В.2.6-31:2021.

Проєктом передбачається централізоване та місцеве керування всіма системами та видами електроосвітлення. Також передбачено автоматичне управління зовнішнім освітленням входів та інших ділянок за рахунок встановлення на щитах фотореле.

 Світильники застосовані з світлодіодними модулями (лампами).

 

 

Пожежна та техногенна безпека

Проєктні рішення відповідають вимогам чинних будівельних норм та правил щодо пожежної та техногенної безпеки.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

У складі проєктної документації розроблено розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту, у якому відображені рішення щодо забезпечення безпеки як на території об’єкта від зовнішніх негативних факторів надзвичайних ситуацій, так і об’єктів ззовні від аварій на об’єкті проєктування.

Проєктною документацією передбачено укриття найбільшої працюючої зміни та тимчасово перебуваючих осіб загалом 90 осіб у споруді подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття групи П-5 (надмірний тиск повітряної ударної хвилі 100 кПа, коефіцієнт послаблення радіаційного впливу КЗ = 200).

 

Організація будівництва

При виконанні всього комплексу будівельно-монтажних робіт забезпечені заходи з охорони праці.

На робочих місцях у відповідності до діючих нормативних документів встановлені спеціальні вказівні, попереджуючі та захисні знаки та огорожа.

Проєктом передбачається будівництво в одну чергу.

Будівельно-монтажні роботи виконуються в два періоди: підготовчий та основний.

Визначені методи виконання основних робіт, потреба в будівельних машинах i механізмах, матеріальних ресурсах.

 

 

Охорона праці

Проєктні рішення відповідають вимогам безпеки та охорони праці згідно із діючими нормами, правилами, стандартами та Закону України «Про охорону праці».

 

Екологічна безпека

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» дана планована діяльність не підпадає під категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. В складі проєкту розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що експлуатація запроєктованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Об’єкт класифікується за санкласифікацією додатку 4 ДСП 173-96 і потребує встановлення меж санітарно-захисної зони. Відстані від всіх структурних елементів об’єкта по відношенню до житлово-громадської забудови відповідають нормативним значенням у відповідності до положень ДСП 173-96 та ДБН Б.2.2-12:2019 щодо розміщення СТО при кількості постів 11-30 та відкритих автостоянок. Санітарно-захисна зона для об’єкта планової діяльності приймається змішаною:

- санітарно-захисна зона від постів СТО та відкритих автостоянок складає 25 м (дод. №10 ДСП 173-96, табл. 10.1, 10.6 ДБН Б.2.2-12:2019);

 

- санітарно-захисна зона від локальних очисних споруд продуктивністю 3,0 л/с складає 20 м (дод. И.3 ДБН Б.2.2-12:2019, потужність понад 0,2 тис. м3/добу до 5 тис. м3/добу включ.);

Згідно вимог п. 17.1.1 та табл. 30 ДБН В.2.5-75:2013 СЗЗ для КНС витратою до 0,2 тис. м куб./добу становить 15 м:

- санітарно-захисна зона від системи поглинальних свердловин складає 8 м (Примітка 5, дод. И.3 ДБН Б.2.2-12:2019 для фільтруючих колодязів).

В санітарно-захисній зоні об’єкта планової діяльності відсутні житлові будинки та прирівняні до них громадські будівлі.

Враховано обмеження поясів санітарної охорони водозабору, а саме Поводження щодо зелених насаджень здійснюватиметься відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Під час проведення робіт передбачається негативний вплив на повітряне середовище за рахунок відпрацьованих газів, шуму та пилу від працюючих механізмів.

Викиди забруднюючих речовин при проведенні будівельних робіт носять тимчасовий характер.

При функціонуванні об’єкта передбачається негативний вплив на повітряне середовище від роботи 38 джерел викиду, а саме від роботи газових котлів котельні (котел NAVIGATOR потужністю 350 кВт, в якості палива в якому будуть використовуватися дрова у кількості 297,3 т/рік, та один котел Supe RAC 2F потужністю 582 кВт, в якості палива в якому будуть використовуватися відпрацьовані масла в кількості 102,2 т/рік.); дизельних електростанцій (дизель генератор Malcomson ML 450, дизель генератор Malcomson ML 340, дизель генератор Malcomson ML 150); блок II/1 технічного обслуговування автомобілів (3 джерела), блок III-1/1 технічного обслуговування автомобілів (4 джерела), блок I/2 технічного обслуговування автомобілів (4 джерела), зарядна акумуляторів (7 джерел); відкритої стоянки легкових авто на 13 машино-місць, резервуарів збереження масла – (14 джерел) та септику очищення каналізаційних стічних вод.

Для недопущення перевищення нормативів ГДВ пропонується на джерелах викидів № 2,3,4 наростити вихлопну трубу дизель-генераторів на висоту 15м, на котельній встановити димову трубу висотою 20 м. Концентрації усіх забруднюючих речовин з урахуванням фонового рівня забруднення не можуть створити на території розрахункової площадки і в контрольних точках житлової забудови концентрацій, що перевищують їх гранично допустимі значення.

Відведення дощових та талих вод від об’єкта, що проєктується, передбачається закритим способом з підключенням до системи поглинаючих свердловин (передбачається очистка стічних вод сепараторами нафти із закритою системою поглинаючих свердловин, для скиду води до обводненого шару алювіальних піщаних відкладів. Горизонт ґрунтових вод безнапірний витриманий живиться за рахунок інфільтрації атмосферних опадів та відзначається нестабільним рівнем в залежності від обсягів опадів. Передбачається спорудження 8 свердловин діаметром ствола водовідведення 225 мм.

Для усереднення дощових стоків, що надходять на фільтраційні свердловини, передбачено резервуар–накопичувач об’ємом 100 м3.

Збір відходів передбачається за видами, з відбором ресурсоцінної фракції ТПВ, відходи розміщуються в місцях тимчасового зберігання та передаються для знешкодження ліцензованим організаціям.

Захисні заходи, що застосовані у проєкті необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.

У процесі проведення  експертизи робочого проєкту було зроблено ряд зауважень та пропозицій. Після опрацювання внесено необхідні зміни та доповнення до робочого проєкту.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проєкту покладається на проєктувальника та замовника.

 

Розділи