1 редакція від 24.04.2024 2 редакція від 13.05.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3165-2454-9642-7703
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0006-24Е від 24.04.2024
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ" (40453762) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція автозаправної станції (АЗС) по вул. Леоніда Пашина, 14 в м. Чернігові на орендованій земельній ділянці
Код проектної документації
PD01:6689-3403-4790-9614 Зміни №2 №02/09-21 від 2022-06-08 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР") / Наявні експертизи: EX01:3165-2454-9642-7703
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерного забезпечення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Архітектурне об'ємне проектування, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Давидова Марина Анатоліївна (АЕ 004866 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернігівська обл., Чернігівський район, Чернігівська територіальна громада, м. Чернігів (станом на 01.01.2021), вулиця Пашина Леоніда, 14 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕНС КОМПАНІ" (43558550)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Давидова Марина Анатоліївна (АЕ 004866)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Сімонов Сергій Володимирович (АЕ 000156, АР 013359, АР 012614, АЕ 006378, АЕ 007166)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Мартиненко Яніна Іванівна (АЕ 000112, АЕ 006456)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Тараненко Людмила Василівна (АЕ 000168, АР 019938, АЕ 006381, АР 009674)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Щербакова Марина Валеріївна (АЕ 005798, АЕ 004847, АЕ 005882)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Царенко Ольга Миколаївна (АЕ 000209, АЕ 006425)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Царенко Олег Сергійович (АЕ 007053)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Швацька Тетяна Володимирівна (АА 002459, АА 000312)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6689-3403-4790-9614
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР" (42547705)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
розробка проектної документації, здійснення авторського нагляду
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
08.06.2022
Номер проектної документації
02/09-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

На розгляд наданий проект за шифром 02/09-21, розроблений ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (юридична адреса: 02160, м. Київ, просп. Соборності, буд. 15, каб. 219), ГІП – Діденко С.В. (кваліфікаційний сертифікат АР № 018533 від 10.01.2022),  на підставі:

- містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених Наказом УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 16.09.2021 № 198-М, реєстраційний номер в ЄДЕССБ MU01:3327-2423-6019-4457;

- завдання на проектування, реєстраційний номер в ЄДЕССБ ZP01:2555-3135-9201-0657.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС3.

Сукупний показник – СС3.

Замовником додатково надані:

- Технічний Звіт за результатами інженерно-геологічних вишукувань (№ 1920), виконавець ФОП Ровник К.М., м. Київ, 2021 рік;

- Акт технічного обстеження споруди навісу та будівлі операторної (арх. № 02/09-21), виконавець ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», м. Київ, 2021 рік;

- Висновок з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності від 19.07.2023 № 84-202321610367/1 (реєстраційний номер справи 202321610367), виданий ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Ділянка об’єкту будівництва розташована вздовж автомобільної дороги «Київ-Чоп», межує:

- з півдня та заходу – рекреаційна зона (на відстані 120,0 м);

- зі сходу – проїзна частина вулиці Леоніда Пашина, далі житлова садибна забудова (на відстані 70,0 м);

- з півночі – залізницею (на відстані більше 40,0 м).

Рельєф ділянки спланований зі зниженням у південно-західному напрямку.

На ділянці об’єкту будівництва на час обстеження розміщені технологічні споруди-ємності для пального, будівля операторної, навіс над паливно-роздавальними колонками (ПРК), навіс над переходом від ПРК до будівлі операторної. Будівля, споруди та обладнання використовуються за функціональним призначенням.

Проектними рішеннями передбачається розміщення технологічного обладнання газозаправного пункту, реконструкція будівлі операторної.

Інженерно-геологічні умови ділянки об’єкту будівництва на розвідану глибину 8,0 м характеризуються наявністю в основі суглинистих легких піщаних  тугопластичної та напівтвердої консистенції (ІГЕ-2, ІГЕ-4), супіщаних пилуватих пластичної консистенції (ІГЕ-3). Зверху суглиністі ґрунти покриті  насипним ґрунтом (пісок різнозернистий, малого ступеню водонасичення, злежаний, неоднорідний, з включенням щебеню).

Підземні води до розвіданої глибини не розкриті.

Згідно карти загального сейсмічного районування ЗСР-2004-С  ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України» територія  об’єкту будівництва знаходиться  у межах зони  з нормативним  значенням сейсмічності у 6 балів.

Технологічні рішення

АЗС, яка підлягає реконструкції, призначена для приймання, зберігання та відпуску світлих нафтопродуктів та скрапленого газу (пропан-бутану). Відпускаються споживачам чотири марки бензину, дві марки дизельного палива та скраплений газ (пропан-бутану). Пропускна здатність заправлень на добу 500 (РМП) та 100 (СВГ).

Доставка пального на АЗС здійснюється автоцистернами. Злив пального із автоцистерн до резервуарів відбувається на спеціальному майданчику. Майданчик обладнаний пандусами для безпечного в’їзду та виїзду автоцистерн, трубопроводом для відведення випадкових проливів у підземний аварійний резервуар ємністю 10,0 м3. Пальне зберігається у підземних двохстінних секційних металевих резервуарах. Загальна ємність резервуарів після реконструкції складає 170,0 м3.   

Видача пального з резервуарів виконується за допомогою трьох існуючих паливороздавальних колонок.  Паливопроводи видачі пального існуючі підземного прокладання по ущільненій піщаній основі. Труби засипані піском з ущільненням. Захист трубопроводів під проїзною частиною  виконує монолітна плита.

Проектом передбачається розміщення автомобільного газозаправного пункту стаціонарного типу: встановлення підземного резервуару об'ємом 19,95 м³ зі скрапленим вуглеводним газом, прокладання підземних газопроводів у збірних залізобетонних лотках, що встановлюються на ущільнений ґрунт, та, після прокладання комунікацій, заповнюються піском.

Підземний газовий резервуар компонується з таких основних складових:

- вузла зберігання, до якого входять:

          - підземний резервуар об’ємом 19,95 м³ для прийому і накопичення скрапленого

            вуглеводневого газу (СВГ) - 1 шт.;

          - насоси для подачі продукту з ємності на заправну колонку;

          - газопроводи низького тиску від резервуару до колонки;

          - фільтри для очищення СВГ, встановлені на прийомі насосів – 1 шт.;

- заправна колонка (комплексна), для заливу СВГ у паливні балони;

- зливного вузла для прийому СВГ з автоцистерни у складі:

           - приєднувальних пристроїв для шлангів автоцистерни;

           - швидкісного і зворотного клапанів;

           - трубопроводів парової, рідкої фази і технологічних продувок;

           - запірної арматури і приладів КВП і А;

           - щитів керування, автоматизації та сигналізації загазованості.

Режим роботи АЗС цілодобовий, кількість робочих змін на добу – 3, тривалість кожної зміни 8 годин.

Кількість працюючих:

-   у першу зміну - 7 осіб;

-   у другу зміну – 4 осіб; 

-   у третю зміну – 3 особи. 

Загальна кількість працюючих – 14 осіб.

Генеральний план

Проектними рішеннями генерального плану на ділянці об’єкту будівництва розміщені проектовані споруди:

- підземний резервуар СВГ ємністю 19,95 м3 поз. 4 по ГП;

- паливно-роздавальна колонка (ПРК) поз. 11 по ГП;

- споруда укриття поз. 12 по ГП;

- резервуар аварійного зливу пального ємністю 10,0 м3 поз. 7 по ГП;

- резервуар рідини поз. 9 по ГП;

- майданчик аварійного зливу пального з автоцистерни-бензовозу;

Будівля, яка підлягає реконструкції, - приміщення сервісного обслуговування водіїв та пасажирів поз. 1 по ГП .

Вказані існуючі споруди:

- навіс на три паливо-роздавальних колонки поз. 2 по ГП ;

- резервуарний парк пального загальною ємністю 170,0 м3 поз. 3 по ГП;

 - стела інформаційна поз. 5 по ГП;

- очисні споруди дощової каналізації поз. 6 по ГП;

- три паливо-роздавальні колонки (ПРК) поз.10 по ГП;

- тимчасова автостоянка поз. 8 по ГП

- майданчик контейнерів для збирання твердих побутових відходів поз. 13 по ГП;

- майданчики посадки і висадки пасажирів поз. 14, поз. 15 по ГП.

Споруди розташовані відповідно до технологічної лінії обслуговування автотранспорту. В’їзд та виїзд автотранспорту на територію об’єкту будівництва з боку проїзної частини вулиці. Вертикальним плануванням території забезпечений відвід поверхневих дощових вод.

Тверде покриття проїзної частини з асфальтобетону та з бетонної плитки ФЕМ влаштовується для проїздів по території АЗС. В місцях заправлення автотранспорту покриття з бетонної плитки ФЕМ безіскрове.

Прийняті в проекті рішення з влаштування покриття з бетонної плитки ФЕМ тротуарів, пішохідних доріжок забезпечують безперешкодний доступ до проектованих споруд особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення. Покриття з бетонної плитки має шорстку поверхню та ширину швів до 0, 015 м, повздовжні похили не перевищують 5%, поперечні похили  - до 1,5 %.

Будівельні рішення

Відповідно до матеріалів Акту обстеження будівля операторної двоповерхова прямокутної форми, розмірами в плані 15,3х6,6 м. Позначка верху парапету по ряду А – 8,26 м. Верх карнизу по ряду В – 6,541 м. Будівля має підвал.

Конструктивна схема будівлі до реконструкції безкаркасна, основні несучі елементи – повздовжні стіни зовнішні та внутрішня з цегляної кладки δ=510 мм, залізобетонні плити перекриття та покриття. Покрівля пласка, суміщена, покриття з ПВХ-мембрани, утеплювач – мінераловатні плити δ=310 мм. Основа покрівлі – існуючий каркас зі сталевихнесучих конструкцій. Водостік з покрівлі зовнішній організований.

Відповідно до матеріалів Акту обстеження будівля операторної стан будівельних конструкцій задовільний, дефектів та пошкоджень не має.

Будівельними та об’ємно-планувальними рішеннями проекту при реконструкції передбачається:

- засипання приміщень підвалу піском з ущільненням;

- демонтаж внутрішніх сходів у підвал та на другий поверх;

- влаштування монолітної залізобетонної плити перекриття δ=220 мм над підвалом в осях 2-3/А-Б по пружній основі з піску;

- переобпирання існуючих багатопустотних плит перекриття над першим поверхом в осях 2-3/Б-В на вбудований проектований каркас зі сталевих стійок та балок;

- влаштування монолітної залізобетонної плити перекриття δ=120 мм над першим поверхом в осях 2-3/А-Б по проектованим сталевим балкам та незнімній опалубці з профільованого листу;

- влаштування на першому поверсі єдиного простору торговельного залу;

- розміщення на першому поверсі санвузлу для відвідувачів з універсальною кабіною для осіб з інвалідністю та холодильної камери;

- доступність маломобільних груп населення (МГН) до будівлі операторної забезпечується дублюванням зовнішніх сходів ґанку пандусом;

- розміщення на другому поверсі кабінету директора, комори продовольчих товарів, гардеробу персоналу, технічного приміщення, коридору, санвузлу для персоналу.

- прибудова вздовж осі 4 сходової клітки розмірами 6,6х2,0 м.

При цьому загальні розміри будівлі операторної після реконструкції складають 17,4х6,6 м.

При реконструкції передбачене розбирання внутрішніх стін вздовж осі  2/А-Б; 3/А-Б; Б/2-3. Конструкції зовнішньої несучої стіни по осі А посилюються сталевими обоймами. На другому поверсі по осі 4 отвір дверей, по осям А та В отвори вікон закладається цеглою. Влаштовуються проектовані отвори дверей та вікон з посиленням кладки сталевими перемичками.

Перегородки другого поверху перевлаштовуються під проектовані об’ємно-планувальні рішення.

У  прибудованій  сходовій клітці передбачається зведення несучих конструкцій:

- бетонних фундаментів глибиною закладання 1,15 м під стойки фахверку стін;

- сталевих стійок, розпорок та ригелів фахверку стін;

- сталевих опорних стійок сходів з влаштуванням бетонних фундаментів;

- сталевих балок, маршів, сходинок, огорожі сходів.

 

Проектовані підземний газовий резервуар об'ємом 19,95 м³ – підземна споруда комплектного постачання. Фундамент під резервуар - окремо розташована монолітна залізобетонна плита  δ=0,15м на підготовленій основі. Плита виготовляється з бетону класу С12/15 (В15), марки за морозостійкістю F150 та за водонепроникністю – W4. Армування фундаменту здійснюється  арматурними сітками з арматури класу А400С.

Основою фундаменту слугує ущільнений ґрунт.

Зворотня засипка пазух котловану здійснюється піском середньої крупності.

Проектована  паливо-роздавальна колонка – споруда комплектного постачання. Фундамент під колонку - монолітний залізобетонний приямок на підготовленій основі. Сполучення споруди колонки з фундаментом за допомогою опорної рами та анкерних болтів.

Технологічні трубопроводи газу прокладаються підземно в залізобетонних каналах.

Інженерні рішення

Санітарно-технічні рішення 

Джерелом   водопостачання   будинку  операторної  автозаправки    являється  існуючий   водопровідний  ввід. На  вводі встановлюється  водопровідний  вузол  обліку витрат води. Гаряче  водопостачання  приміщень  операторної  здійснюється  від  індивідуальних  електричних  водонагрівачів.

Розводка  водопроводу  по  санвузлам  та  іншим  приміщенням  операторної   прийнята  із  поліетиленових  труб    і  прокладається  в  підготовці  підлоги.

Стічні  побутові  води  з   будинку  автозаправки  відводяться  в  існуючі  каналізаційні  мережі,  що  підключені  до  централізованої  міської  каналізації.

Водовідвід  з  покрівель  будинку  АЗС  (операторної)  здійснюється    системою  зовнішних  трубопроводів  від  терасних  водостічних  воронок.

Джерелом теплопостачання системи опалення є електроенергія.
В торгівельному залі, в санвузлах передбачена підлогова система опалення.  В інших приміщеннях для опалення застосовані електронагрівальні прилади з терморегуляторами.

В приміщенні торгівельної зали запроектована припливно-витяжна вентиляція з рекуперацією тепла. Витяжне повітря на рекуперацію поступає від витяжних зонтів над тепловим обладнанням. До подачі на рекуперацію витяжне повітря проходить очищення в електростатичних фільтрах та системі УФ- озонування, які вбудовані в припливну установку ПВ1. Припливна установка встановлена зовні будівлі операторської. Повітроводи припливно-витяжної вентиляції виконуються із оцинкованої сталі.

Для утворення комфортних умов і зняття теплових навантажень в приміщенні торговельного залу встановлені касетні кондиціонери.

Електротехнічні рішення    

Електротехнічною частиною проекту передбачено:

-          внутрішньомайданчикові мережі 0,4 кВ;

-          внутрішні мережі електропостачання об’єктів комплексу;

-          внутрішнє електроосвітлення (робоче та аварійне);

-          зовнішнє електроосвітлення території;

-          блискавкозахист та заземлення;

-          автоматизація та  керування технологічним процесом;

-          гучномовний технологічний зв'язок;

-          звукофікація;

-          відеоспостереження;

-          система контролю управління доступом;

-          сигналізація загазованості.

За ступенем забезпечення надійності електропостачання споживачів електроенергії об’єкт відноситься до ІІІ категорії. В якості резервного джерела живлення для споживачів ІІ категорії  передбачається встановлення ДЕС потужністю 30 кВт.

Електропостачання внутрішньомайданчикових споживачів АЗС – від ВРП будівлі сервісного обслуговування.

            Напруга живлення – 380/220 В.

Встановлена потужність, згідно проекту – 104,4 кВт, в рахунок існуючої потужності. Розрахункова потужність – 48,9 кВт.

Розрахунковий облік електроенергії – електронним лічильником прямого включення NIK2303, 2х220/380В, 5-120А.

Зовнішнє освітлення території виконується світильниками зовнішнього освітлення, які встановлюються на металевих опорах. Мережі виконуються кабелем в землі.

Передбачено виконання захисних заходів з електробезпеки.

Заходи з пожежної та техногенної безпеки,

 інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Площадка АЗС забезпечена основними під'їздами та виїздами. До всіх будівель та споруд передбачено можливість під’їзду автотранспорту. З цією метою запроектованідороги і площадки з бетонним покриттям (ФЕМ). Покриття в зоні заправлення автотранспорту виконується безіскрове.

В місцях перетину тротуарів з проїзною частиною виконано утоплення бордюрного каменю. На ділянці АЗС передбачено площадки для пожежного інвентарю.

          Будівля АЗС двоповерхова, прямокутна в плані. Для забезпечення вибухо- і пожежо-безпечності проектом передбачено:

-       застосування негорючих матеріалів та інструментів, які виключають іскроутворення;

-       основне технологічне обладнання передбачено в вибухозахисному виконанні.

          В пожежонебезпечних приміщеннях (техприміщеннях) передбачено встановлення вогнетривких дверей з межею вогнестійкості не менше ЕІ-30. З будівлі операторської передбачено два евакуаційних виходи.

          Витрата води на зовнішнє пожежогасіння прийнято 15 л/сек. Зовнішнє пожежогасіння здійснюється від пожежних гідрантів міської мережі.

        Передбачено обладнання приміщень операторської з торгівельною залою автоматичною установкою пожежогасіння та пожежною сигналізацією. Розроблений розділ «Блискавказахист» та  розділ «Інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проектної документації.

Заходи з охорони праці та безпеки експлуатації

Проектними рішеннями   передбачені необхідні заходи щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов праці при виконанні робіт з реконструкції у відповідності з вимогами  державних будівельних норм,  законодавчих та нормативно-правових актів з питань охорони праці та безпеки промислового виробництва, що чинні на території України.

Заходи з питань екології і санітарного та епідеміологічного благополуччя населення

У відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» до проектної документації надано результати оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, Висновок Департаменту екології та природних ресурсів Чернігівської ОДА від 19.07.2023 року № 202321610367/1 оцінки впливу на довкілля планованої діяльності.

 Реалізація проектних рішень на період експлуатації та проведення будівельних робіт проектованого об’єкту відповідає  вимогам законодавчих та нормативних актів з питань санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Заходи з енергозбереження

            З метою зменшення  витрат паливно-енергетичних ресурсів проектом передбачено:

- теплоізоляцію зовнішніх огороджувальних конструкцій будівлі;

- застосування електричних конвекторів, оснащених регуляторами потужності, для опалення;

- застосування світлодіодних ламп для електроосвітлення;

- встановлення припливно-витяжної установки з рекуператором тепла.

         

Проект «Реконструкція автозаправної станції (АЗС) по вул. Леоніда Пашина, 14 в м. Чернігові на орендованій земельній ділянці» виконаний згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».


Розділи