Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:2533-0753-6290-7240 Редакція №2 | 05.04.2024 | 30473.142 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
07.05.2024 | 39949.247 | 30288.185 | 0 | 9661.062 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Харківська обл., Харківський район, Харківська територіальна громада, м. Харків (станом на 01.01.2021), вулиця Щаслива | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (34861610) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
Розділ організація будівництва
|
Мягкохліб Роман Сергійович
|
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Мурза Сергій Олександрович (АЕ 006093, АР 014059, АЕ 004943, АЕ 004681, АР 012057, АЕ 007565, АЕ 005829) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ГОНЧАРОВА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА (АР 017024, АЕ 006069) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт: «Капітальний ремонт вул. Щасливої, м. Харків» виконано генеральним проєктувальником – Фізична особа – підприємець Ширін Валерій Вікторович; код ДРФО 2963302193; юридична адреса: 61024, м. Харків, пров. Студентський, б. 10; ГІП – Ширін Валерій Вікторович, сертифікат АР № 015815, дата видачі 03.10.2019 р.
Для проведення експертизи проєктної документації були надані наступні розділи проєкту:
Номер тому | Позначення | Найменування |
1.1 | 235/092023-ПЗ.АД | Загальна пояснювальна записка. Автомобільні дороги |
1.2 | 235/092023-ПОБ | Проект організації будівництва |
1.3 | 235/092023-ІТЗЦЗ | Інженерно-технічні заходи цивільного захисту |
1.4 | 235/092023-К | Кошторисна документація |
Підставою для виконання проєкту являється Рішення 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання № 285/22 від 17.11.2022 р.
Інженерно-геодезичні вишукування виконано ФО-Підприємець Куліченко В.М. 20.11.2023 р. № 141/23.
Вихідними даними для розробки проєктної документації «Капітальний ремонт вул. Щасливої, м. Харків» являються наступні матеріали:
1. Завдання на проектування, узгоджене директором Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради;
2. Завдання на розроблення матеріалів ОВНС;
3. Матеріали натурних обстежень по вул. Щасливої, м. Харків.
Даний об’єкт відноситься до класу наслідків СС2 згідно ДБН В.1.2-14-2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель та споруд» та ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)».
Розроблена документація відповідає вимогам чинних нормативних документів:
- Кодекс цивільного захисту України;
- ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво;
- ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій;
- ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Зі зміною № 1;
- ДБН А.2.2-1:2021 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС);
- ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Із Зміною № 1;
- ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва;
- ДСТУ Б А.2.4-29:2008 Автомобільні дороги. Земляне полотно і дорожній одяг. Робочі креслення;
- ГБН В.2.3-37641918-559:2019 Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування;
- ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови;
- ДСТУ Б В.2.7-75-98 Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови;
- ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану;
- ДСТУ 8752:2017 Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту;
- ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування;
- ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови.
Згідно п. 27 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 289 від 06.11.2017р. «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, для проєктування яких містобудівні умови та обмеження не надаються» для проєктування даного об’єкту містобудівні умови і обмеження не надаються.
Капітальний ремонт відбувається в одну чергу без виділення пускових комплексів.
Коротка характеристика об’єкта будівництва.
Вулиця Щаслива, яка розглядається в проєкті капітального ремонту, відноситься до Холодногірського району м. Харкова.
Капітальному ремонту підлягає вул. Щаслива протяжністю 0,839 км. Згідно генерального плану м. Харкова вул. Щаслива – вулиця місцевого значення, вулиця в житловій забудові (житлова вулиця), з шириною проїзної частини від 6,00 м до 9,00 м, тротуару – від 1,50 м до 2,30 м. Вулиця має сформований благоустрій прибудинкових територій, діючі комунікації.
Розрахункові параметри основних елементів вулиці прийнято у відповідності до таблиці 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Зі зміною № 1.
На час проведення обстеження асфальтобетонне покриття проїзної частини вулиці Щасливої частково зруйноване та на значних ділянках вулиці відсутнє, бортовий камінь переважно відсутній та на окремих ділянках в незадовільному стані. Покриття існуючих тротуарів переважно зруйноване.
Тип поперечного профілю вул. Щаслива – міський, двоскатний.
Рельєф ділянки проєктування (вулиці) характеризується ухилом в бік вул. Залютинської. В межах об’єкту проєктування рух міського пасажирського транспорту відсутній.
Кліматичні характеристики району проєктування приведені в пояснювальній записці.
Основні проєктні рішення
Виконання робіт з капітального ремонту вул. Щасливої, м. Харків складається з комплексу заходів, які спрямовані на забезпечення безпеки і комфорту всіх учасників дорожнього руху.
В межах виконання робіт з капітального ремонту вул. Щасливої, м. Харків передбачено:
- розбирання асфальтобетонного покриття проїзної частини механізованим способом;
- розбирання грунто-щебеневої основи на проїзній частині;
- розробка грунту під основу дорожнього одягу;
- розробка грунту під стійки дорожніх знаків;
- улаштування шарів основи дорожнього одягу;
- улаштування асфальтобетонного покриття проїзної частини та тротуарів;
- застосування технічних засобів організації дорожнього руху згідно Схеми організації дорожнього руху – креслення 235/092023-АД, арк. 7 (після узгодження з Управлінням патрульної поліції в м. Харків Департаменту патрульної поліції в Харківській області).
Поперечний профіль вулиці на об’єкті проєктування містить усі необхідні елементи.
План, поперечні профілі
Положення проїзної частини вулиці в плані не змінюється, розширення проїзної частини до нормативних вимог не передбачається та визначено Планом автомобільної дороги (креслення 235/092023-АД, арк. 3), ширина проїзної частини від 6,00 м до 9,00 м.
Мінімальний радіус заокруглень проїзних частин вулиці на примиканнях 6,00 м.
З урахуванням основних проєктних рішень при капітальному ремонті вул. Щасливої, м. Харків, відбувається зміна поперечного профілю дороги відповідно до креслення 235/092023-АД, арк. 3, 6 та приведення поперечних ухилів до нормативних вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів. Зі зміною №1».
Вертикальне планування
Параметри поздовжнього профілю автомобільної дороги на ділянці проєктування призначені виходячи з категорії вулиці та особливостей рельєфу місцевості. Проєктом передбачено зміну висотного положення поверхні покриття проїзної частини вул. Щасливої, м. Харків у відповідності до розроблення поздовжнього профілю креслення 235/092023-АД, арк. 5 Вертикальне планування тротуарів прийнято у відповідності до нормативних вимог
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів. Зі зміною №1» та ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення».
Водовідвід
Поздовжній та поперечний ухили проїзної частини забезпечують відвід води з поверхні проїзної частини по системі поверхневого водовідведення в бік вул. Залютинської.
Конструкція дорожнього одягу
Проєктом передбачено улаштування нових бортових каменів бетонних БР 100.30.18 у кількості 1778 пог.м., БР 100.60.20 у кількості 75 пог.м. та БР 100.20.8 у кількості 824 пог.м. відповідно до креслення 235/092023-АД, арк. 3, 6.
Конструкція дорожнього одягу проїзної частини та тротуару наведена на креслення 235/092023-АД, арк. 6.
Проєктна конструкція дорожнього одягу нежорсткого типу розрахована за ГБН В.2.3-37641918-559:2019 та наведена у Додатку А.
Грунт, що розробляється при нарізанні корита під шари основи дорожнього одягу на ділянках розбирання існуючого тротуару та проїзної частини, вивозиться на полігон та не підлягає повторному використанню.
Місця стикування існуючого асфальтобетонного покриття з новим шаром асфальтобетонного покриття передбачено герметизувати шляхом змазування бітумом нафтовим дорожнім.
Доступність об’єкту для маломобільних груп населення
На виконання Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та на виконання вимог ДБН В.2.2-40:2018 проєктом 235/092023 «Капітальний ремонт вул. Щасливої, м. Харків» в місцях організації наземних пішохідних переходів передбачено улаштування пониженого бортового каменю, що дозволить досягнути сприятливих умов для маломобільних груп населення (наземні пішохідні переходи в одному рівні з тротуаром). Місця примикання тротуарів до проїзної частини передбачено облаштовувати пандусами з пониженням бортового каменю та пологим спуском, ухил якого не повинен перевищувати 80‰. Пандусні спуски передбачено облаштовувати тактильними смугами згідно ДСТУ ISO 23599:2017.
Оцінка впливу на навколишнє середовище
Об’єкт проєктування не має природоохоронних обмежень і не межує з об’єктами природно-заповідного фонду.
Проєктні рішення, передбачені даним проєктом, спрямовані на покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулично-дорожньої мережі м. Харків, що має підвищити безпеку і комфорт учасників дорожнього руху.
Відповідно до п. 4.7.8 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проєктування. Частина II. Будівництво. Зміна №1» в робочому проєкті «Капітальний ремонт вул. Щасливої, м. Харків» виконано аналіз впливу технологічних процесів будівництва на навколишнє середовище. Оцінка впливу планованої діяльності на навколишнє середовище не виконувалась.
Проєктом не передбачено використання матеріалів з підвищеним вмістом шкідливих домішок.
Проєктом передбачені максимальні разові викиди, що не перевищують разову ГДК. Періодичних (залпових) викидів проєктом не передбачено.
Об’єкт будівництва не підпадає під дію ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року. Тому матеріали ОВНС розробляються у скороченому обсязі, який визначається замовником і проєктувальником.
У робочому проєкті передбачені відповідні рішення з дотримання вимог щодо пожежної безпеки, охорони праці, організації будівництва, енергозбереження, організації дорожнього руху.
Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) передбачений окремим томом проєктної документації відповідно до завдання на розробку Розділу ІТЗ ЦЗ.
Висновки:
Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 (із змінами та доповненнями).
У ході проведення експертизи, відповідно до зауважень експертів, проєктувальником були внесені зміни і доповнення до проєктної документації: внесені по тексту уточнення в Пояснювальну записку щодо опису кожного типу дорожнього одягу, зміни поперечного профілю, ТЕП доповнено строком експлуатації дорожнього одягу, на планах в місцях перехресть додані відмітки з ухилами в місцях з’їздів та «карманів», проєктна документація погоджена з національною поліцією, на кресленнях плану додано відповідні умовні позначки, скориговано проєктний конструктив дорожнього одягу відповідно до виконаного розрахунку, а саме додано нижній шар асфальтобетонної суміші (h–0,07 м), роботи з фрезерування замінено на роботи з розбирання покриттів механізованим способом, відповідно до цього збільшилась глибина розбору щебеневих покриттів; враховано коеф.К=1,15 до розцінок збірників КБ, який враховується при капітальному ремонті; виправлено вартість матеріалів на 1 квартал 2024 року та механізмів на 01.04.2024 року, в кошторисну документацію внесені додаткові обсяги робіт за результатами експертизи, в результаті чого відбулося збільшення кошторисної вартості об’єкта.
Робочий проєкт: «Капітальний ремонт вул. Щасливої, м. Харків» відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів, та може бути рекомендований для затвердження в установленому порядку.
Розділи
