Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1937-5803-6177-8797
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№08-0502-24/ЕП/КО від 17.04.2024
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської»
Код проектної документації
PD01:8345-3282-3433-3927 Зміни №2 №31-11 від 2022-02-21 (видав ІПГ) / Наявні експертизи: EX01:1937-5803-6177-8797
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:1951-7492-1561-8419 Редакція №1 02.02.2024 321730.978

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.04.2024 315611.062 239004.665 3034.279 73572.118

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , перетин вул. Лугової та вул. Богатирської не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта Енергетичний сертифікат ТЕП

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Вархола Мар'ян Ярославович (АР 000348, АЕ 005031, АР 018191)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Панченко Павло Григорович (АЕ 000987, АР 005998, АЕ 005444, АЕ 006138, АР 021291, АЕ 007526)
Відповідальний експерт З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Нещерет Андрій Олексійович (АЕ 007303, АЕ 005047, АР 019181, АР 011058)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
Нечаєва Наталія Миколаївна (АЕ 005029, АР 013563)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ПАВЛЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА (АР 019797, АЕ 005085)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8345-3282-3433-3927
Орган, що видав
ІПГ (43391091)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.02.2022
Номер проектної документації
31-11
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Комунальна корпорація «КИЇВАВТОДОР».

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІННОВЕЙШН ПРОДЖЕКТ ГРУП» (Україна, 61072, Харківська область, м. Харків, пр. Науки, буд. 31-А).

Головний інженер проекту (ГІП) – Черкаска Тетяна Вікторівна, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 014088 від 15.03.2018р. (свідоцтва про підвищення кваліфікації №02185 від 24.03.2023 р.)



Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 08-0502-24/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.


Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-завдання на розробку проектної документації, затвердженого замовником будівництва та погодженого генеральним проектувальником;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником;

- технічного звіту з тапографо-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» у 2022 році;

- технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» у 2022 році;

- технічних умов №41-05-23/ТУ від 16.08.2023 року на відведення поверхневих стічних вод системами поверхневого водовідведення, виданих КК «КИЇВАВТОДОР» ;

- технічних умов №053/286-4091-29/2023 від 31.07.2023 року на проектування електромереж зовнішнього освітлення, виданих КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО»;

- технічних умов №320/269-23 від 27.09.2023 року на винос перенесення лінійно-кабельних споруд (кабельної каналізації та кабелів електронних комунікаційних мереж), виданих ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» Київська міська філія;

- технічних умов №11/03-2023 на розробку проектно-кошторисної документації комплексної системи відеоспостереження, виданих КП «ІНФОРМАТИКА»;

- технічних умов №053/01/05-3867 від 07.08.2023 року на розробку проектно-кошторисної документації, виданих КП «КИЇВПАСТРАНС»;

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.


Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Черкаска Тетяни Вікторівни, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 014088 від 15.03.2018р. (свідоцтва про підвищення кваліфікації №02185 від 24.03.2023 р.)


Основні проектні рішення

Даним робочим проектом є капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової

та вул. Богатирської.


Автомобільна дорога

Розрахунок інтенсивності руху транспортних засобів по шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської у напрямку до вул. Маршала Тимошенка проведений на основі виявлених вантажопотоків та транспортно-експлуатаційних показників, прийнятих з урахуванням аналізу перспективи економічного розвитку міста.

На ділянці проектування існуюча інтенсивність на 2023 р. в транспортних одиницях складає 59327 авт/доб.

Загальна інтенсивність руху на розрахунковий рік служби 2033 р. в транспортних одиницях складає 77399 авт/доб.

Перспективна інтенсивність на 2043 р. в транспортних одиницях складатиме 104039 авт/доб.

Розрахункова швидкість руху – 60 км/год.

Ділянка проектування являє собою магістральну вулицю загальноміського значення регульованого руху.

Загальна довжина проєктування капітального ремонту підходів – 162,49 м.

Існуючий дорожній одяг в межах проєктування являє собою асфальтобетонне покриття, яке перебуває в незадовільному стані та втратило транспортно-експлуатаційні показники.

Згідно розташування шляхопроводу межа проєктування капітального ремонту підходів до шляхопроводу – ПК 1+00,90 відповідає кінцю перехідної плити шляхопроводу.

В межу робіт капітального ремонту входять:

- підходи до шляхопроводу;

- тротуари та вело доріжки;

- відновлення тротуарів по вул. Богатирська;

- благоустрій території.

Проектними рішеннями прийняті наступні параметри вулиці для капітального ремонту:

Мінімальний радіус кривої в плані – 8 000 м;

Розрахункова швидкість – 60 км/год;

Ширина проїзної частини і кількість смуг руху:

підходи до шляхопроводу – 6х3,0 м;

- шляхопровід – 8х3,0м.

Ширина смуги безпеки – 0,50 м;

Тип дорожнього одягу – капітальний;

Навантаження на вісь – 115 кН.

Поздовжній профіль

Підходи до шляхопроводу:

- найбільший поздовжній похил – 44,7 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 2000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 1040 м;

Положення червоної лінії поздовжнього профілю обумовлене міською забудовою, робоча відмітка становить 0,05 м.

Водовідведення

Поверхневий водовідвід з проїзної частини передбачений поздовжнім та поперечними профілями з подальшим відводом води до зливовової каналізації.

Поперечні профілі

Поперечні профілі земляного запроектовано з наступними параметрами:

- ширина проїзної частини – 18,0 м (шість смуг руху);

- ширина смуги руху – 3,0 м (шість смуг);

- кількість смуг руху – 6 шт;

- ширина смуги безпеки – 0,5 м;

− ширина розділяючої смуги для влаштування мобільного бар’єрного огородження Vario Guard – від 3,0 м;

− поперечний похил проїзної частини двоскатний і складає 25 ‰.

− ширина тротуару – від 1,5 до 4,5 м;

− ширина велосипедно-пішохідної доріжки – від 3,5 до 7,0 м;

− ширина технічного тротуару 1,0 м.

Дорожній одяг

На ділянці дороги проектом передбачено шість типи дорожнього одягу:

Тип 1 - Новий дорожній одяг:

фрезерування асфальтобетону та розбирання основи існуючого дорожнього одягу – середньою товщиною 0,16 м;

- Розбирання щебню середньою товщиною 0,30 м;

- Пісок однорідний згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 0,20 м;

- ЩПС С5 згідно з ДСТУ9177-2:2022 – 0,21 м;

- ЩПС.Кр.Ц.М20. ДСТУ 9177-3:2022 (суміш щебнево-піщана, крупнозерниста, оброблена цементом, марка укріпленого матеріалу М20) – 0,15 м;

Розлив бітумної емульсії – ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

- АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І.БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,10 м;

- Розлив бітумної емульсії – ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,20 л/м2

- Армуючий cинтетичний матеріал (АСМ) - міцність на розтяг - 50кН/м, видовження при розтягу до 4% згідно ГБН В.2.3-37641918-544 (зміна №1);

- Асфальтобетон АББМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА 50/70-60 згідно з ДСТУ 8959:2019-0,10м;

- Розлив бітумної емульсії – ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

- асфальтобетон АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65 згідно з ДСТУ 8959:2019 на бітумі згідно з ДСТУ9116; ДСТУ9117– 0,05 м.

Тип 2 - Дорожній одяг на спільній велосипедно-пішохідній доріжці:

- Щебенево-піщана суміш С-7 по по ДСТУ 9177-2:2022 -0,20 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.I.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,05 м.

Тип 3 - Дорожній одяг на технічних тротуарах:

- Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ 9177-2:2022 – 0,15 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.I.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,05 м.

Тип 4 - Дорожній одяг на тротуарах:

- Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ 9177-2:2022 – 0,20 м;

- АСГ.Др.Щ.В.НП.I.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,05 м.

Тип 5 - Конструкція дорожнього одягу тактильної смуги:

- Існуючий шар асфальтобетону розбирається

- Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ9177-2:2022-0,20 м;

- Підстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:3) цемент марки М400 -0,05 м;

- Фігурні елементи мощення ДСТУ Б В.2.7-145:2008 -0,06 м.

Тип 6 - Дорожній одяг на тротуарі по вул. Богатирська (відновлення):

- ЩПС.Кр.Ц.М20. ДСТУ 9177-3:2022 (суміш щебнево-піщана) крупнозерниста, оброблена цементом, марка укріпленого матеріалу М20 – 0,20 м;

- АСГ.Др.Щ.В.НП.I.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,05 м.

При стикуванні типів дорожнього одягу передбачено улаштування Армуючиого синтетичного Матеріалу (АСМ) - міцність на розтяг - 100кН/м; видовження при розтягу - 4%; згідно ГБН В.2.3-37641918-544 (зміна №1).

На ділянці капітального ремонту у проєкті не передбачені примикання та з’їзди.

Тротуари та велосипедно-пішохідні доріжки

В проєкті передбачено влаштування нових спільних велосипедно-пішохідних доріжок та тротуарів з асфальтобетонним покриттям завширшки 1,5-7,0 м.

З боку проїзної частини передбачається встановлення бортового каменю марки ГП1. Марку бортового каменю прийнято згідно ДСТУ Б В.2.7-246:2010. Поперечний похил тротуарів складає 20 ‰.

На пішохідних переходах влаштовуються пандуси (пониження бортового каменю) для маломобільних груп населення.

Ширина пішохідних переходів складає 4,0 м.

В районі підпірної стінки зверху передбачено заміна водовідвідного лотка – бетонний ЛВ 20.26.21.

Вздовж підходів з обох боків передбачена суміщена велосипедно-пішохідна доріжка завширшки 3,50 м.

Доступність об’єкта для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення.

Проектні рішення об’єкта будівництва враховують вільний доступ для усіх груп населення, в тому числі маломобільних груп населення (МГН), відповідно до вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд».

Передбачено влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної в місцях пересічення тротуару із проїзною частиною, бортовий камінь 5ГП, піднятий на 3-5 см вздовж тротуару; влаштування спеціальних тактильних смуг..

Для забезпечення безпеки руху транспорту робочим проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021 та влаштування дорожньої розмітки згідно з ДСТУ 2587:2021.


Штучні споруди

Інженерно-геологічні та гідрогеологічні умови ділянки

Проєктом передбачений капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської в м. Київ.

Ділянка вишукувань знаходиться в північній частині м. Києва на перетині вул. Богатирської та вул. Лугової, в Оболонському районі м. Києва.

Інженерно-геологічна графічна модель будови дослідної території на глибину розвідки до 25,0 м представлена на інженерно-геологічному розрізі, де виділено 12 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ).

ІГЕ 1 - насипний ґрунт - пісок середньої крупності, пухкий, малого ступеню водонасичення, неоднорідний, буро-жовтий, з включенням будівельного сміття до 10% (tH);

ІГЕ 1а – насипний ґрунт - щебінь, жорства(tH);

ІГЕ 2 – намивний ґрунт - пісок середньої крупності, середньої щільності, малого ступеню водонасичення, буро-жовтий, бурий (tH);

ІГЕ 2щ – намивний ґрунт - пісок середньої крупності, щільний, від малого до середнього ступеню водонасичення, жовтий (tH);

ІГЕ 3 – супісок пластичний, чорний, бурий, гумусований (abH);

ІГЕ 4щ – пісок дрібний, щільний, насичений водою, бурий, сірий (aH);

ІГЕ 4 – пісок дрібний, щільний до середньої щільності, насичений водою, бурий, сірий (aH);

ІГЕ 5 – пісок середньої крупності, середньої щільності, до щільного, насичений водою, сірий (aH);

ІГЕ 5щ – пісок середньої крупності, щільний, насичений водою, сірий, зеленувато-сірий (aH);

ІГЕ 6 – пісок дрібний, середньої щільності, насичений водою, сірий (aH);

ІГЕ 6а – пісок середньої крупності, середньої щільності, насичений водою, з включенням обвугленої деревини (aH);

ІГЕ 7 – супісок пластичний, сірий, пилуватий (aH);

Рівень ґрунтових вод у четвертинних відкладах на період проведення вишукувань (жовтень 2022 р.) був зафіксований на глибинах 4,4-4,8 м. від поверхні землі (відмітки 94,1-94,3 мБС).

Амплітуда коливання рівня у багаторічному режимі ± 1,0-1,5 м.

Прогнозне підняття рівня води в Дніпрі, при повені 5 % забезпеченості можливе до відмітки 96.7 мБС, при повені 1 % забезпеченості – до відмітки 97.1 мБС.

Ґрунтові води є неагресивними по відношенню до бетона. По складу хлоридів води слабоагресивні до арматури залізобетонних конструкцій при періодичному замочувані.

Територія досліджень відноситься до IІ категорії складності інженерно-геологічних умов. 

Характеристика і стан споруди

Шляхопровід належить до класу наслідків (відповідальності) – СС3.

Шляхопровід збудовано в 1986 році Мостозагоном №103 за проєктом «КИЇВПРОЕКТ» 1985 рік і експлуатується 36 років. 

Останнє обстеження виконане спеціалістами ТОВ «ІПГ» в листопаді 2022 року та в березні 2023 року.

Основні технічні параметри шляхопроводу:

- повна довжина – 84,90 м;

- прольотна схема – 4×21 м;

- статична схема – балочна розрізна;

- габарит – Г-30,1 + 2×3,3 м;

- крайні опори – обсипні;

- проміжні опори – стовпчасті;

- опорні частини – гумові армовані опорні частини;

- проєктні навантаження – Н-30, НК-80.

За результатами обстеження шляхопроводу визначено його експлуатаційний стан – 5 (непрацездатний), за класифікацією ДСТУ 9181:2022. 

Залишковий ресурс шляхопроводу в цілому (прогноз терміну безаварійної експлуатації) оцінений за найнижчим із показників залишкових ресурсів прогонових будов і опор є вичерпаним. 

По результатах обстеження шляхопроводу рекомендується виконати наступні основні заходи при капітальному ремонті споруди:

- заміна або підсилення конструкцій проміжних опор (визначається на стадії проєктування);

- заміна насадок та шафових стінок крайніх опор;

- заміна перехідних плит;

- заміна опорних частин;

- ремонт прогонової будови в прогонах 0-1÷3-4 з заміною двох рядів крайніх балок вздовж всієї споруди з обох сторін;

- влаштування накладної монолітної залізобетонної плити прогонової будови з об’єднанням прогонів 0-1÷3-4 в температурно-нерозрізну систему;

- заміна конструкцій мостового полотна на сучасні рішення;

- влаштування сучасної системи збору та відводу поверхневих вод з мостового полотна;

- влаштування захисного покриття бетонних та сталевих конструкцій;

- відновлення конструкцій підходів та конусів.

Згідно вимог ДСТУ 9123:2021 табл. 5.1, при умові виконання робіт з капітального ремонту в 2024 р., планове обстеження шляхопроводу необхідно провести через чотири роки – в 2028 р.

Рішення по капітальному ремонту шляхопроводу

Згідно вимог ДБН В.1.2-14:2018 табл. 5 конструкції шляхопроводу відносять до класу наслідків СС3 категорії відповідальності А. Значення коефіцієнта надійності за відповідальністю в усталених розрахункових ситуаціях по першій групі граничних станів прийнято – 1,25, по другій групі граничних станів – 1,00.

Розрахунковий строк експлуатації конструкцій згідно вимог ДБН В.1.2-14:2018 табл. 2 прийнято 70 років.

Навантаження і впливи прийняті в проєкті згідно табл. 5.1 ДБН В.1.2- 15:2009:

Постійні:

- власна вага конструкцій шляхопроводу;

- тиск ґрунту насипу на крайні опори;

- вплив усадки і повзучості бетону.

Тимчасові від рухомого складу і пішоходів:

- вертикальні і горизонтальні (гальмування або сила тяги та поперечні удари) від рухомого складу – А11, НК-80;

- вертикальні від пішоходів – 400 кг/м2.

Інші:

- температурні кліматичні навантаження;

- будівельні навантаження при спорудженні.

Основні параметри шляхопроводу після капітального ремонту:

- довжина шляхопроводу – 84,90 м;

- прогонова схема – 4×21 м;

- кількість смуг руху – 8;

- ширина смуги руху – 3,0 м;

- ширина смуги безпеки – 0,5 м;

- ширина розділової смуги разом зі смугами безпеки – 3,0 м;

- габарит шляхопроводу – Г-28 + 2Т×3,50 м;

- тимчасові навантаження – А11, НК-80 (п. 8.3.2, п. 8.4.2 ДБН В.1.2-15:2009).

Проєктом передбачені наступні роботи по капітальному ремонту шляхопроводу:

- демонтаж мостового полотна та накладних тротуарів;

- демонтаж балок прогонових будов Б1, Б2, Б15, Б16 в прогонах 0-1, 1-2, 2-3, 3-4;

- демонтаж крайніх зруйнованих ділянок ригелів опор ОП1, ОП2, ОП3;

- встановлення прогонів 0-1 та 3-4 на тимчасові опори з МІКів;

- демонтаж перехідних плит опор ОП0 та ОП4;

- демонтаж шафових стінок та насадок опор ОП0 та ОП4;

- підсилення монолітною сорочкою в металевій незйомній опалубці стійок опор ОП1, ОП2, ОП3;

- влаштування нових крайніх монолітних ділянок ригелів опор ОП1, ОП2, ОП3;

- влаштування нових монолітних насадок та шафових стінок опор ОП0, ОП4;

- демонтаж металевих закладних деталей об'єднання плити проїзної частини в температурно-нерозрізний ланцюг;

- демонтаж 3-х монолітних стиків плити проїзної частини по всіх прогонах;

- підйом на тимчасових опорах з МІКів блоків балок (по 3 шт) в кожному прогоні з заміною опорних частин;

- монтаж нових крайніх і-подібних балок (24 шт);

- влаштування арматурних анкерів в плиті проїзної частини старих балок;

- влаштування монолітної плити над новими балками та накладної монолітної плити над старими балками;

- влаштування монолітних тротуарів об'єднаних з плитою проїзної частини;

- влаштування монолітних перехідних плит довжиною 8 м;

- влаштування нового мостового полотна та системи організованого збору та відводу води з мостового полотна;

- ремонт пошкоджених ділянок нижньої частини прогонової будови;

- ремонт пошкоджених ділянок ригелів проміжних опор;

- відновлення укріплення конусів;

- відновлення сходів з насипу підходів;

- влаштування захисного покриття бетонних конструкцій.

Прогонові будови

Проєктом передбачений демонтаж балок прогонових будов Б1, Б2, Б15, Б16 в прогонах 0-1, 1-2, 2-3, 3-4. Демонтовані балки замінюються на залізобетонні бездіафрагмові попередньо напружених і-подібні балки кроком 1,6-1,7 м. Висота балок 1,1 м. Балки збірні, з недобетонованою верхньою поличкою, двотаврового перерізу. Балки по верху об'єднуються монолітною залізобетонною плитою мінімальною товщиною 220 мм.

Балки прогонової будови  з важкого конструкційного бетону по ДСТУ Б В.2.7-43-96 класу по міцності на стиск В40 з маркою F300 за морозостійкістю та W8 по водонепроникності, монолітна плита – В40, F300, W8 при іспиті в хлористих солях.

Балки об’єднуються монолітною плитою за рахунок п-подібних арматурних випусків з верхньої полички балок. 

Монолітна плита армується окремими в’язаними стрижнями, які з'єднуються з випусками балок прогонових будов. Робоча арматура плити прийнята діаметром 16 мм класу А-III за ГОСТ 5781-82.

Проєктом передбачено підсилення старих балок прогонової будови (Б3÷Б14) накладної монолітною залізобетонною плитою мінімальною товщиною 140 мм з бетону класу В35, F300, W8. Для сумісної роботи плит прогонових будов з накладною плитою проектом передбачено встановлення анкерних упорів в тіла балок прогонових будов з арматури A-III діаметром 16 мм на хімічний анкер Mapefix ЕР або аналог на основі епоксидної смоли у заздалегідь пробурені отвори.

Монолітна накладна плита армується окремими в’язаними стрижнями.

Робоча арматура плити прийнята діаметром 16 мм класу А-III.

Монолітна накладна плита об’єднує прогонові будови у температурно- нерозрізний ланцюг загальною довжиною 84,15 м.

Для компенсації температурних та силових переміщень передбачено встановлення гумових опорних частин ГАОЧ 30×40×7,8 по ТУ У6 00152135.043-97 «Опорні частини гумові армовані».

Опорні частини встановлюють на підливний вирівнюючий шар з суміші Mapefill або аналог товщиною 20 мм.

Проєктом передбачений конструкційний ремонт балок прогонової будови ремонтними сумішами Planitop 400 та Mapegrout Colabile або аналоги.

Опори

Проєктом передбачена заміна шафових стінок та насадок опор ОП0 та ОП4 на монолітні залізобетонні з бетону класу В30, F200, W6.

Проєктом передбачено влаштування нових крайніх монолітних ділянок ригелів опор ОП1, ОП2, ОП3 з бетону класу В30, F200, W6.

Проєктом передбачено відновлення стійок опор ОП1, ОП2, ОП3 шляхом підсилення монолітною сорочкою товщиною ~ 100 мм в металевій незйомній опалубці зі сталевої труби Ø820×9. Матеріал сорочки – монолітний бетон В30, F200, W6 на мілкозернистому заповнювачі.

Ригелі проміжних опор – виконується ремонт захисного шару ремонтною сумішшю Mapegrout Colabile або аналог.

Монолітні залізобетонні конструкції опор виготовляються з бетону класу В30, F200, W6, підферменники з бетону класу В40, F300, W8.

Проєктом передбачено відновлення укріплення конусів крайніх опор. Конуса укріплюються збірними бетонними плитами з бетону класу В25 товщиною 80 мм по шару щебню 100 мм.

Сполучення з підходами

З'єднання проїзної частини шляхопроводу з підходами здійснюється з урахуванням рішень типового проекту інституту Союздорпроект серії 3.503.1-96.

У з'єднанні з насипом (напівзаглиблений тип сполучення) передбачено влаштування монолітних залізобетонних перехідних плит довжиною 8,0 м, що обпираються одним кінцем на шафову стінку стояну, а іншим на щебеневу подушку.

Перехідні плити укладають на ширину проїзної частини. На тротуарі укладається тротуарна плита довжиною 3,0 м.

Перехідні плити індивідуального проектування товщиною 400 мм з урахуванням рішень типового проекту серії 3.503.1-96.

Перехідні плити виготовляються з важкого конструкційного бетону по ДСТУ Б В.2.7-43-96 класу В30, F200, W6.

Мостове полотно

Проектом передбачений організований водовідвід за рахунок водовідвідних трубок зі збором повздовжніми колекторами під прогоновою будовою з подальшім відводом до крайніх опор та випуском у дощову каналізацію.

Покриття проїжджої частини передбачено двошаровим, загальною товщиною 110 мм:

- верхній шар товщиною 50 мм з асфальтобетону АБбмп.Др.Щ.А.НП.І. БМПП 50/70-65 ДСТУ 9116:2021;

- ЕКШМ-50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

- нижній шар товщиною 60 мм з асфальтобетону АБбмп.Др.Щ.А.НП.І  БМПА 50/70-60 ДСТУ 8959:2019;

Покриття на тротуарах виконується з тонкошарової полімерної композиції.

Гідроізоляція мостового полотна – полімерна гідроізоляційна система.

Дренаж на мостовому полотні здійснюється за рахунок улаштування готових дренажних блоків ДМБП-20.03.60 згідно з ДСТУ 8850:2019.          

Конструкція бар'єрного огородження прийнята відповідно до вимог ДСТУ Б.2.3-12:2004 та EN 1317-2010.

Бар’єрне огородження підібрано виходячи з таких нормативних вимог:

- мінімальна стримувальна здатність огорожі 280 кДж (табл. 1 ДСТУ Б.2.3-12:2004, як для виду навантаження Н2 для легких умов руху);

- мінімальна висота огорожі – 0,9 м (табл. 4 ДСТУ Б.2.3-12:2004).

Бар'єрне огородження прийнято, металеве бар'єрного типу марки 53МО-1,5.720/0,3 висотою 1,05 м, утримуючою здатністю H4 (720 кДж) (за умов наявності сертифіката випробування на даний тип огородження у виробника).

Конструкція перильного огородження прийнята відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.3-11-2004. Перильне огородження – решітчасте, загальною висотою 1,2 м.

Для всіх сталевих елементів мостового полотна передбачений захист від корозії шаром гарячого цинку завтовшки не менш 80 мкм по ГОСТ 9.307-89.

Деформаційні шви на опорах ОП0 та ОП4 типу MAURER D-100.

Гранітний бортовий камінь індивідуального виготовлення встановити на шар цементно-полімерного розчину. Мінімальна товщина розчину 10 мм.

Заходи з антикорозійного захисту прийняті відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.6-145:2010.

Результати розрахунків, що обґрунтовують прийняті рішення

Несуча здатність елементів шляхопроводу визначалася з урахуванням

вимог ДБН В.1.2-6-2008, ДБН В.2.3-14:2006, ДБН В.2.3-22:2009 та ДБН В.1.2-15:2009 на тимчасові навантаження – А11, НК-80 та навантаження на тротуари 400 кг/м2.

Розрахунки несучих конструкцій шляхопроводу виконано з використанням кінцево-елементного розрахункового програмного комплексу ЛІРА САПР 2020.

Для прийняття та обґрунтування проектних рішень в проекті були виконані наступні розрахунки:

- просторовий розрахунок прогонової будови підсиленої накладною плитою;

- перевірка несучої здатності балок прогонової будови підсилених накладною плитою на дію згинального моменту;

- перевірка несучої здатності балок прогонової будови підсилених накладною плитою на дію поперечної сили в приопорних зонах;

- розрахунок анкерних упорів об’єднання плит прогонової будови з накладною плитою підсилення;

- розрахунки нових монолітних конструкцій насадок та шафових стінок крайніх опор;

- розрахунки підсилення конструкцій проміжних опор;

- розрахунок переміщень в опорних частинах;

- перевірка конструкцій опор на додаткові температурні навантаження.

Розрахунок моделей прогонових будов сумісно з опорами виконувався в цифровій кінцево-елементній розрахунковій моделі.

Влаштування монолітної залізобетонної накладної плити з анкерними упорами дозволило домогтися:

- підвищення несучої здатності балок прогонової будови;

- покращення перерозподілу тимчасових навантажень між суміжними балками;

- реалізацію мостового полотна сучасної конструкції.


Підпірні стінки

Технічний стан елементів конструкції споруди

Основні дефекти підпірних стін ПС1 та ПС2 згідно обстеження:

-  відшарування бетону захисного шару з оголенням та корозією арматури окремих ділянок фасаду стіни та карнизного блоку;

-  окремі ділянки руйнування тіла бетону карнизного блоку внаслідок замокання і розморожування;

-          корозія перильного огородження.

Експлуатаційний стан конструкцій підпірних стін ПС1 та ПС2 четвертий – обмежено  працездатний (згідно класифікації ДСТУ 9181:2022).

Робочим проектом передбачені наступні роботи по капітальному ремонту підпірних стін ПС1 та ПС2:

- демонтаж перильного огородження;

- влаштування монолітного залізобетонного поясу перерізом 0,5×0,2 м по верху стіни з об’єднанням арматурними анкерами з підпірною стіною;

- поверхневий ремонт залізобетонних конструкцій стіни ремонтними сумішами;

- монтаж нового перильного огородження;

- влаштування захисного декоративного покриття видимих поверхонь підпірної стіни.

Монолітний пояс виконується з важкого конструкційного бетону по ДСТУ Б В.2.7-43-96 класу В30, F200, W6.

Поверхневий ремонт залізобетонних конструкцій стіни виконується ремонтною сумішшю Mapegrout 450 Тhіхо або аналог.

Конструкція перильного огородження прийнята відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.3-11-2004. Перильне огородження – решітчасте, загальною висотою 1,2 м.

Заходи з антикорозійного захисту прийняті відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.6-145:2010 «Захист бетонних і залізобетонних конструкцій від корозії. Загальні технічні вимоги».

Передбачені наступні заходи:

- для всіх сталевих елементів мостового полотна передбачений захист від корозії шаром гарячого цинку завтовшки не менш 80 мкм;

- поверхні бетонних і залізобетонних конструкцій, що стикаються з ґрунтом, покриваються обмазувальною двошаровою ізоляцією на бітумній основі;

- видимі поверхні залізобетонних конструкцій покриваються захиснім покриттям з ґрунту Malech 10 та фарби в два шари Elastocolor Paint або аналоги.


Водопостачання та водовідведення

Згідно технічних умов виданих КК «Київавтодор» робочим проектом передбачено:

- повна заміна (демонтаж) зруйнованих дощоприймальних колодязів на нові;

- будівництво нових дощоприймальних колодязів;

- реконструкція оглядових колодязів з встановленням нових люків, з посиленням опорними плитами для розподілу навантажень на а. д.;

- прочищення та промивка існуючих мереж дощової каналізації.

Самопливна мережа зливової каналізації влаштовується з поліетиленових труб «Спіропласт», діаметром 300/340 мм, SN8 загальною довжиною 85,00 м.

Перед укладанням трубопроводів дно траншеї передбачено ущільнити і виконати піщану подушку h=10 cм.

Засипку трубопроводів передбачено виконати вручну на висоту h = 30 cм від верху труби з підвищеним ступенем ущільнення.

Ділянки трубопроводів, які потрапляють під автомобільну дорогу, укладаються на піщану основу з засипкою піском на повну висоту траншеї з підвищеним ступенем ущільнення.

Нові ділянки мереж дощової каналізації (водовідведення) приєднуються до існуючих міських мереж дощової каналізації.

На мережі влаштовуються колодязі зі збірних залізобетонних елементів діаметром 1,50 м, з захисною оболонкою із поліетилену (футеровані) та прямокутні залізобетонні дощоприймальні колодязі ЛП1 заводського виготовлення. Для зменшення засмічення проектованої та існуючої мережі дощової каналізації проектом передбачені дощоприймальні колодязі з відстійною частиною.

Люки оглядових колодязів передбачені із високоміцного чавуну з кулястим графітом, з кришками із запірними пристроями по ДСТУ Б.В.2.5-26:2005 «Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів».

Дощоприймачі (дощоприймальні решітки) передбачені з чавуну, з поперечним перерізом решіток та з запірними пристроями по ДСТУ Б.В.2.5-26:2005 «Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів».

Глибина укладання самопливної мереж дощової каналізаційної складає від 1,40 до 3,20 м.

Для покрашення поверхневого водовідведення проектом передбачено механічне прочищення та промивка існуючих мереж по вул. Лугова:

- діаметром 300 мм – 80,00 м;

- діаметром 500 мм – 260,00 м.


Пожежна безпека

У складі робочого проекту «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської», що в м. Києві, розглянуто надані матеріали щодо питань пожежної та техногенної безпеки об’єкту. 

Робочим проектом визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; наявність первинних засобів пожежогасіння, місця розташування джерел протипожежного водопостачання, а також передбачено захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів. 

У робочому проекті «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської», що в м. Києві, порушень вимог норм та стандартів щодо пожежної та техногенної безпеки не виявлено.


Контактна мережа

Проектом передбачається капітальний ремонт існуючої контактної мережі з заміною контактних проводів, опор, елементів підвіски і живлення з використанням сучасного обладнання. Загальна протяжність ділянки капітального ремонту контактної мережі тролейбусної лінії 694 м одного напрямку. Встановлюються нові металеві оцинковані опори типу ОКМ-12, ОКМ-18 та опори з фланцями типу ОКМ-18Ф. Проєктом передбачається використання натяжних ізоляторів типу ІНС-280, ІНС-400 і підвісних ізоляторів типу ІЕ П6.

Система контактної підвіски тролейбусу некомпенсована проста, електрифікована на постійному струмі 600 В. Контактний провід використано мідний перерізом 85 мм2 марки МФ. Зусилля натягу некомпенсованих кантатних підвісок складає 45 – 125 Н/мм2 відповідно до п.8.1.8 ДБН В.2.3-18:2007.

Для всіх пристроїв контактної мережі, які знаходяться під напругою, передбачено два ступеня ізоляції по відношенню до опор і струмоведучих елементів контактної мережі.

 

Зовнішнє електроосвітлення

Проектним рішенням передбачено влаштування електромережі зовнішнього освітлення з використанням світлодіодних світильників, що забезпечує видимість покриття дороги та перешкод для велосипедистів та пішоходів.

По ступеню надійності електропостачання електроприймачів зовнішнього освітлення відноситься до ІІ категорії електропостачання.

Напруга – 380/220 В.

Проектована потужність освітлення складає – 5 кВт.

Середня горизонтальна яскравість складає - 2,0 кд/м2.

Для влаштування освітлювальної мережі передбачається застосування сучасної світлодіодної продукції, яка відповідає вимогам чинних норм безпеки, екології, санітарним нормам і вимогам. Керування мережею зовнішнього освітлення здійснюватися від проектованих пунктів включення ПВ-3212 та ПВ-3214. 

Освітлення розроблено згідно з ДБН В.2.5-28: 2018 Природне і штучне освітлення.

Вибрані марки та перерізи проводів та кабелів перевірені за допустимою втратою напруги в лінії відповідають нормованим показникам. 

Заземлення металевих опор передбачається за допомогою природньої провідності залізобетонного фундаменту відповідно до п.1.7.115 ПУЕ.

Захисні заходи, що розроблено електротехнічною частиною проєкту забезпечують безпечну експлуатацію електрообладнання та у відповідності до діючих відповідних нормативних документів.

У проектній документації в повному обсязі висвітленні вимоги чинного законодавства України: ПУЕ «Правила улаштування електроустановок», Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 24 липня 2017 р №476, ДБН В.2.5-23:2010, ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016, ДБН В.2.5-28:2018, ДБН  В 2.3.-4:2015, ГІД 334.20.178:2005 та інші.

 

Архітектурно-декоративне освітлення

Освітлювальні установки передбачені для архітектурно-декоративного підсвічування в темні періоди доби залізобетонних опор і зовнішніх фасадів крайніх горизонтальних балок шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської. Електроживлення від окремої лінії (групи) шляхом прокладання КЛ-0,4 кВ від існуючої шафи керування освітленням ПВ-3214 КП «Київміськсвітло». Проектована КЛ-0,4кВ по залізобетонних конструкціях шляхопроводу кабелем у непідтримуючим горіння ізоляції та спеціальними кабелями з конекторами, які призначені для герметичного підключення світильників і кріпляться за допомогою металевих скоб та хомутів.

По ступеню надійності електропостачання електроприймачів зовнішнього освітлення відноситься до ІІІ категорії електропостачання.

Напруга – 380/220 В.

Проектована потужність освітлення складає – 3,8 кВт.

Комерційний облік електроенергії - існуючий для шафи керування освітленням ПВ‑3214 КП «Київміськсвітло».

Керування архітектурно-декоративною підсвіткою від існуючої шафи керування освітленням ПВ-3214 КП «Київміськсвітло» (ШАДО).

Вибрані марки та перерізи проводів та кабелів перевірені за допустимою втратою напруги в лінії відповідають нормованим показникам. 

Заземлення металевих опор передбачається за допомогою природньої провідності залізобетонного фундаменту відповідно до п.1.7.115 ПУЕ.

Захисні заходи, що розроблено електротехнічною частиною проєкту забезпечують безпечну експлуатацію електрообладнання та у відповідності до діючих відповідних нормативних документів.

У проектній документації в повному обсязі висвітленні вимоги чинного законодавства України: ПУЕ «Правила улаштування електроустановок», Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 24 липня 2017 р №476, ДБН В.2.5-23:2010, ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016, ДБН В.2.5-28:2018, ДБН  В 2.3.-4:2015, ГІД 334.20.178:2005 та інші.

 

Система зв’язку

Капітальним ремонтом шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської передбачено винесення кабельної каналізації з плями ремонту. Проєктне рішення відповідає технічним умовам виданих КМФ АТ Укртелеком".

У проектній документації в повному обсязі висвітленні вимоги чинного законодавства України: ПУЕ «Правила улаштування електроустановок», Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 24 липня 2017 р №476, П. 22 «Правил охорони ліній зв'язку», затверджених Кабінетом Міністрів України від 29.01.1996р. №135 з змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004р. №1465, ГБН B.2.2-34620942-002:2015, ДБН В.2.5-23:2010, ДБН В 2.3.-4:2015, та інші.

 

Відеонагляд

Проектним рішенням передбачено встановлення 8 оглядових камер Hikvision DS-2CD2663G1-IZS та 10 камер з функцією розпізнавання номерів Hikvision iDS-2CD7A26G0/P-IZHS(C). Камери з функцією розпізнавання номерів Hikvision iDS-2CD7A26G0/P-IZHS(C) встановлюються попарно, для основної частини дороги, для того, щоб забезпечити при необхідності фіксацію номерних знаків усіх транспортних засобів на усіх можливих смугах руху, та по одній, на заїзді та з’їзді з основної дороги, щоб забезпечити можливість фіксації номерних знаків транспортних засобів, які заїжджають на шляхопровід та з’їжджають з нього. Оглядові ж камери Hikvision DS-2CD2663G1-IZS встановлюються на в’їздах та виїздах на шляхопровід, а також на середині ділянки проєктування, щоб забезпечити можливість огляду самого шляхопроводу та його під’їзду зі сторони кільцевої розв’язки. Для цього на опорах освітлення встановлюються комунікаційні бокси e.plbox з ABS-пластику з телекомунікаційним обладнанням. Для з’єднання цих боксів прокладається підвісний оптичний кабель ОКЛ-3-ДА(20,0)ППт-6×4Е1-0,36Ф3,5/0,22Н18-24/0. Також передбачається встановлення навісної шафи TEКO AW-W 15U з комутатором керованим Cisco SG350-20-K9-EU SG350-20 поряд з точкою підключення до транспортної мережі СКП «Київтелесервіс», від якої заживлюється телекомунікаційне обладнання в комунікаційних боксах e.plbox за допомогою силового кабелю СІП-4 2х16,0 - 0,6/1.

У проектній документації в повному обсязі висвітленні вимоги чинного законодавства України: ПУЕ «Правила улаштування електроустановок», Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 24 липня 2017 р №476, ДБН В.2.5-23:2010, ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016, ДБН В.2.5-28:2018, ДБН  В 2.3.-4:2015, ГІД 334.20.178:2005 та інші.


Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та Постанови КМУ № 1010 від 13.12.2017 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля».

У складі проекту розроблено розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС) в обсягах вимог А.2.2-1:2021, у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

У розділі ОВНС визначені характер і ступінь всіх потенційних видів впливів на навколишнє середовище при капітальному ремонті об’єкта та при його подальшій експлуатації, розроблені заходи щодо запобігання негативного впливу на довкілля.

У період будівництва в атмосферне повітря буде тимчасово надходити незначна кількість забруднюючих речовин при роботі двигунів внутрішнього згорання будівельних машин та механізмів, автотраспорту, при проведення фарбувальних та зварювальних робіт та завантажувально-розвантажувальних роботах шумове навантаження та утворюватися будівельні відходи. Характеристика видів впливів планованої діяльності на навколишнє середовище в період будівельних робіт носить тимчасовий і допустимий характер.

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012 та п. 4.7.5 ДБН В.2.3-4:2015).

Роботи з капітального ремонту шляхопроводу заплановано виконувати в межах існуючої смуги відводу та не потребують додаткового відведення земель в постійне користування.

До джерел потенційного впливу планованої діяльності на навколишнє середовище віднесено: автомобільну дорогу, шляхопровід як інженерних споруд, транспортний рух та технологічні процеси будівництва і утримання вказаних вище об’єктів.

При експлуатації шляхопроводу на перетині вул. Лугової  та вул. Богатирської локальними джерелами впливів на атмосферне повітря є транспортні засоби.

Результати розрахунків розсіювання забруднюючих речовин показали, що максимальні концентрації забруднюючих речовин не перевищують встановлені нормативи ГДК і на теперішній час, ні на 20-ти річну перспективу.

Розрахунок шумової характеристики транспортного потоку проводився у відповідності до ДСТУ-Н Б В.1.1-33:2013. Відповідно до проведених розрахунків, на території, що безпосередньо прилягає до житлової забудови, не спостерігається перевищення допустимих рівнів звуку.

На геологічне середовище, мікроклімат, водне середовище, ґрунт, рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти, техногенне та соціальне середовища об’єкт, що проектується, суттєвого впливу не здійснює.

Проектована діяльність не спричинить порушення навколишнього природного середовища за умови дотримання всіх передбачених проектом рішень.

У проекті передбачено достатній комплекс заходів щодо попередження або обмеження небезпечних впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, необхідних для дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства,  інших законодавчих та нормативних документів, які стосуються безпеки навколишнього середовища. Проект відповідає вимогам щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища та його безпеки.


Організація будівництва

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської в м. Київ.

Роботи по об’єкту передбачається виконувати в одну чергу без виділення окремих пускових комплексів.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання капітального ремонту шляхопроводу, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми. 

Для організації підготовки будівництва і додержання технологічної послідовності виконання робіт встановлюється два періоди будівництва: підготовчий і основний, згідно з вимогами ДБН А.3.1-5-2016.

Тривалість капітального ремонту шляхопроводу приймається 15,0 місяців, в тому числі 2,0 місяці підготовчий період.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Прийняті  принципові організаційно-технологічні рішення  є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.


Охорона праці

У робочому проекті висвітлені в повному обсязі вимоги чинного законодавства України про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», НПАОП 63.21-1.03-09 "Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утриманні автомобільних доріг», ДБН В.2.6-198:2014 та діючих інструкції з техніки безпеки з усіх видів робіт, які передбачені у робочому  проєкті.

Робочим проектом звернена увага на умови проведення дорожніх робіт та порядок установлення огороджувальних засобів.

Розроблені заходи по зменшенню впливу шуму під час експлуатації споруди, завдяки використанню спеціального дорожнього покриття, яке забезпечує мінімальний рівень шуму та додержання постійної швидкості  руху автомобілів без зміни режимів.

Розглянуто комплекс заходів з охорони праці "Правил техніки безпеки та законів України про охорону праці; заходи по забезпеченню вибухо-пожеже безпеки при експлуатації будинків і споруд згідно вимог будівельних норм ДБН В.1.1-7-2016 "Правил пожежної безпеки в Україні", ПУЕ та охорони навколишнього середовища.

В повному обсязі враховані вимоги безпеки, які визначають виконання підготовчих робіт та робіт основного періоду.

Розглянуті вимоги щодо кваліфікації та спеціального навчання з питань охорони праці, електробезпеки працівників, які виконують будівельно-монтажні.

Наголошено на необхідності у спеціальному навчанні і щорічній перевірки знань працівників з питань техніки безпеки  відповідно до НПАОП 0.00-8.24-05.

Передбачені заходи захисту від поразки електрострумом при використанні електроінструмента та електрообладнання під час виконання роботи із застосуванням електричних ручних машин та інструментів на підставі законодавства України про охорону праці, ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС, НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98).

Розглянуто дотримання вимог: ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення», ДСТУ Б А.3.2-15:2011 «Система стандартів безпеки праці. Норми освітлення будівельних майданчиків» вимог щодо освітлення будівельних майданчиків, ділянки робіт і робочі  місця, проїзди та підходи до них у темний час доби, а також закриті приміщення.


Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Ділянка будівництва знаходиться у м. Київ на перетині вул. Лугова та вул. Богатирська в Оболонському районі.

Проектом передбачено капітальний ремонт шляхопроводу.

Основні параметри проекту будівництва:

-          категорія дороги – магістральна вулиця загальноміського значення регульованого руху

-          протяжність ділянки проектування – 263,39 м;

-          загальна довжина шляхопроводу – 84,90 м;

-          прольотна схема – 4×21 м;

-          статична схема – балочна розрізна;

-          габарит – Г-30,1 + 2×3,3 м;

-          розрахункова швидкість руху – 60 км/год;

-  конструкції шляхопроводу розраховані на наступні навантаження: власна вага конструкцій тимчасові від рухомого складу – Н-30, НК-80, тимчасові від пішоходів, вітрові, температурні кліматичні.

Згідно нормативів об’єкт не належить до об’єктів підвищеної небезпеки або потенційно-небезпечних об’єктів.

Об’єкт «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Лугової та вул. Богатирської» не віднесено до категорії з цивільного захисту.

Населений пункт у якому розташовується об’єкт віднесено до «особливої» групи міст з цивільного захисту у відповідності ст. 54 КЦЗУ та Постанови Кабінету Міністрів України 29 вересня 2021 року № 1021-21 (ДСК).

Територія розміщення об’єкта, що проектується зонована щодо можливого впливу сучасних засобів ураження та їх вторинних вражаючих факторів, а також вражаючих факторів можливих аварій, катастроф і стихійного лиха, розміщується в межах зон:

-  територія об'єкта розташована в межах зони значних (сильних) руйнувань;

-  територія об'єкта розташована в межах можливого небезпечно сильного радіоактивного забруднення;

-  територія об'єкта розташована в межах зони можливого катастрофічного затоплення;

-  територія об'єкта розташована в межах зон можливого хімічного забруднення від лінійних об’єктів інфраструктури.

Вул. Богатирська в м. Києві є вулицею сталого функціонування. Аварія на об’єкті будівництва (наприклад обвалення шляхопроводу) напряму може вплинути на роботу вулиці сталого функціонування.

Поблизу об’єкту капітального ремонту присутні захисні споруди цивільного захисту.

Ступінь вогнестійкості споруди шляхопроводу – І.

Функціонування об’єкту проектування передбачається як в мирний, так і у воєнний час. Проектований об'єкт не входить до переліку об'єктів, віднесених до категорії з цивільного захисту. Функціонування проектованого об'єкта у воєнний час має здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про оборону України».

При штатному режимі функціонування, експлуатація об’єкту не вимагає постійної присутності людей. При необхідності введення аварійно-відновлювальних робіт на об’єкті необхідні склад і чисельність аварійно-рятувальних формувань будуть визначені з урахуванням характеру завдань і обсягів робіт.

Функціональне призначення об’єкту – забезпечення процесу переміщення вантажів і людей за допомогою транспортних засобів або без таких. Процеси переміщення людей і вантажу спрямовані лише на зміну місця розташування.

Зупинка переміщень людей і транспортних засобів по вулиці та шляхопроводу можлива на будь-якій стадії процесу, і сама по собі (за умови дотримання правил дорожнього руху) не веде до аварії.

При функціонуванні об’єкту експлуатація шляхопроводу не вимагає постійної присутності людей.

При функціонуванні об’єкту захисні споруди не передбачаються.

У розділі проведено розрахунок зон дії основних небезпечних факторів при аваріях, проаналізовано вплив можливих НС на навколишні споруди. Виконання закладених в даному проекті рішень дозволить, в більшості випадків, запобігти виникненню аварій, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями, значно знизити збиток, що наноситься НС національному господарству, навколишньому природному середовищу, життю і здоров’ю персоналу та населення.


Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 02.02.2024 р. складала 321730,978 тис. грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 245148,138 тис. грн.; 

-          устаткування, меблі та інвентар – 3606,531 тис. грн.; 

-          інші витрати – 72976,309 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17.04.2024 року складає 315611,062 тис. грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 239004,665 тис. грн.;

-          устаткування, меблі та інвентар – 3034,279 тис. грн.; 

-          інші витрати – 73572,118 тис. грн.

 

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Головний експерт проекту

 

 

Ситник Л.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005043

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Пелех Р.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005957

 

 

Нещерет А.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 007303

 

 

Вархола М.Я.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005031

 

 

Павленко А.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005085

 

 





Панченко П.Г.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006138

 

 

Нечаєва Н.М.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005029

 

 





Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 


Розділи