Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6948-0962-6837-1353
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01-1204-24/ЕП/КО від 25.04.2024
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області. Додаткові роботи. (Капітальний ремонт з’їздів та заїздів до шляхопроводу).»
Код проектної документації
PD01:4691-8387-2322-8683 Зміни №2 №7/24 ПЕ від 2024-02-15 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:6948-0962-6837-1353
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.04.2024 86501.801 66748.709 0 19753.092

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл., Броварський район, Броварська територіальна громада, м. Бровари (станом на 01.01.2021), вулиця Онікієнка Олега не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТРАНСПОРТУ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (26146617)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Нечаєва Наталія Миколаївна (АЕ 005029, АР 013563)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Нещерет Андрій Олексійович (АЕ 007303, АЕ 005047, АР 011058, АР 019181)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Бабич Юрій Віталійович (АЕ 006263, АР 016045, АТ 011856)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Вархола Мар'ян Ярославович (АР 000348, АЕ 005031, АР 018191)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ПАВЛЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА (АР 019797, АЕ 005085)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4691-8387-2322-8683
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.02.2024
Номер проектної документації
7/24 ПЕ
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області.

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» (Україна, 04208, м. Київ, проспект Гонгадзе Георгія буд. 7, оф. 33).

Головний інженер проекту (ГІП) – Обрєзов Микола Олександрович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 017473 від 17.06.2021р.

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 01-1204-24/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-Завдання на проектування, затвердженого начальником управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області;

- топографо-геодезичної зйомки, виконаного ФОП Кобрин О.В. у 2023 році;

-технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного ТОВ «ЦЕНТР ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ» у 2023 році;

- технічних умов від 14.08.2023 року № 01-491, виданих КП «БРОВАРИ – БЛАГОУСТРІЙ»;

-розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Обрєзова Миколи Олександровича, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 017473 від 17.06.2021р.

 

Основні проектні рішення

Метою робочого проекту є капітальний ремонт з’їздів та заїздів до шляхопроводу.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.


Автомобільна дорога

Об’єктом будівництва є «Шляхопровід через залізничні колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області» (а саме додаткові роботи з капітального ремонту з'їздів та заїздів до шляхопроводу).

Проектування здійснено на стадії – Робочий проект. Будівництво передбачається в одну чергу пускові комплекси не виділялись

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00 по вулиці Ярослава Мудрого.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 5+90 по вулиці Онікієнка Олега.

Довжина проектної ділянки основного проїзду складає 372 м. На всій проектній ділянці, відповідно до завдання замовника на проектування, рух транспорту двосторонній.

Проектна ділянка має 4 кути повороту:

ВК1 (R=2050 м, без перехідних кривих та поширення);

ВК2 (R=151 м, перехідні криві 60 м, поширення 0,50 м на смугу);

ВК3 (R=100 м, перехідні криві 50 м, поширення 0,60 м на смугу);

ВК4 (R=760 м, без перехідних кривих та поширення);

Передбачено влаштування кільцевої транспортної розв’язки на з’їзді з вулиці Онікієнка та вулиці Вокзальна.

Капітальний ремонт дороги буде проведено з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту.

Розрахункова швидкість прийнято – 50 км/год (в стислих умов, а саме ділянки існуючої забудови);

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 55 ‰;

- мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 2000 м;

- мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 600 м;

Ширина проїзної частини складає 12,00 м, ширина укріпленої смуги узбіччя 2х0,5 м та розділювальна смуга 1,80 м  з дорожнім одягом по типу основного проїзду.

Поперечний профіль проїзної частини двосхилий і складає 25‰.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з існуючих узбіч та укосів на глибину 10 см.

На ділянках розширення існуючого дорожнього одягу виконується зрізання існуючих узбіч до низу дорожнього одягу. При розширенні земляного полотна укоси існуючого насипу розпушують на глибину 30 см, або нарізають уступи (при висоті насипу до 2 м виконують розпушення, при висоті понад 2 м – нарізають уступи).

На ділянках влаштування прикрайкового тротуару та односторонньої велодоріжки передбачено влаштування борту БР 100.30.18 за укріпленою смугою. Підвищення бортового каменю над проїзною частиною в такому випадку становить 0,15 м.

Земляне полотно досипається з ґрунту від влаштування корита під дорожній одяг проїзної частини основного проїзду, з’їздів та тротуарів, з додаванням платного ґрунту з кар’єру.

Коефіцієнт ущільнення земляного полотна складає 1,0. Відносний коефіцієнт ущільнення насипу - 1,10.

Рослинний ґрунт, знятий з існуючого земляного полотна, використовується для укріплення узбіч та укосів земляного полотна на дорозі, примиканнях та з’їздах.

Після влаштування дорожнього одягу виконують досипання присипних узбіч. Узбіччя укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см.

Крутизна укосів насипу складає:

- 1:3 на ділянках насипів до 2,0 м;

- 1:1,75 на ділянках насипів більше 2,00 м і на ділянках встановлення дорожнього огородження.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

На ділянці ПК 4+65 – ПК 5+05 праворуч для недопущення розширення земляного полотна на існуючий місцевий проїзд було запроектовано відкіс насипу з перемінним похилом від 1:1,75 до 1:1,15.

Було виконано аналіз стійкості укосу. 

Розрахунки показали, що стійкість відкосної частини забезпечується при використанні геосинтетичних матеріалів – тканої поліестерової георешітки з міцністю на розтяг не менше 80 кН/м та з відносним видовженням не більше 10%. Армогрунт влаштовується пошарово з кроком 0,5 м, глибина завороту (зворотній анкер) 1,5 м, коефіцієнт ущільнення не менше 0,98. Щоб не до-пустити висипання грунту відсипки в торцях геополотен, необхідно перед-бачити шар з геотекстилю нетканого поліпропіленового термічно фіксованого з міцністю на розтяг не менше 16 кН/м та відносним видовженням не більше 65%. Для формування торця армогрунту необхідно використовувати тимчасову (з'ємну опалубку). Обов’язково передбачити нарізання уступів та ущільнення грунту.

Після влаштування армогрунтової конструкції на потрібну висоту, передбачену проектом, потрібно влаштувати протиерозійний захист схилу за допомогою протиерозійного геомату об’ємного армованого.

З проїзної частини за рахунок поперечного похилу вода збирається біля бортового каменю БР 100.30.18 та по повздовжньому ухилу направ-ляється до дощоприймальних колодязів, з дощоприймачів по ПВХ трубах SN-8 d=200 мм в телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу.

Проведення капітального ремонту проводиться в межах існуючих червоних ліній. Додаткове відведення земель не потрібне.

Для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення проектом передбачаються наступні заходи:

- ширина пішохідної зони тротуару – 2,25 м;

- ширина односторонньої велосипедної доріжки 1,50 м;

- поперечний похил тротуарів – 20 ‰;

- поздовжній похил тротуарів не перевищує 50 ‰;

- сполучення тротуарів із пішохідними переходами виконано в один рівень.

Тротуар влаштовується з обох боків дороги на всій протяжності проектної ділянки, ширина пішохідної зони тротуару 2,25 м.

На всій ділянці передбачається влаштування прикромочної односторонньої велосипедної доріжки шириною 1,50 м. З обох боків велодоріжки влаштовується «габарит наближення» на ширину 0,25 м. Габарит наближення між тротуаром і велодоріжкою виділено іншим кольором покриття.

Тротуар та велосипедна доріжка відокремлюються від проїзної частини бортовим каменем БР 100.30.18, від зеленої зони – бортовим каменем БР 100.20.8. В місцях влаштування габариту наближення між велодоріжкою та тротуаром влаштовується бортовий камінь БР 100.20.8. В місцях пішохідних переходів, на сполучення тротуару виконується в один рівень з проїзною частиною.

На тротуарах передбачається дорожній одяг з покриттям із тротуарної плитки, на велосипедній доріжці – з покриттям з асфальтобетону.

На ділянці влаштування кільцевої розв’язки проектом передбачається влаштування велосипедно-пішохідної доріжки шириною 2,50 м, для можливості безпечного руху пішоходів та велосипедистів.

На ділянці дороги проектом передбачено дев’ять типів дорожнього одягу:

Тип 1. Посилення:

- АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65, згідно з ДСТУ 8959:2019  – 5 см;

- ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,5 л/м²;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10 см;

- ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,5 л/м²;

- Вирівнюючий шар АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 середньою товщиною 7,07 см;

- ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,5 л/м²;

- існуючий дорожній одяг.

Тип 2. Поширення:

- АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65, згідно з ДСТУ 8959:2019  – 5 см;

- ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,5 л/м²;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10 см;

- ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,5 л/м²;

- Вирівнюючий шар АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 середньою товщиною 7,07 см;

- ЩПС.С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 16 см;

- ЩПС.С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 21 см. 

- пісок природній з коефіцієнтом фільтрації понад 2,0 м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 30 см.

Тип 3. Новий дорожній одяг (на ділянках влаштування кільцевої розв’язки, на ділянках приведення вертикальної кривої до нормативних параметрів):

- АББМП.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65, згідно з ДСТУ 8959:2019  – 5 см;

- ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,5 л/м²;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 10 см;

- ЩПС.С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 16 см;

- ЩПС.С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 21 см. 

- пісок природній з коефіцієнтом фільтрації понад 2,0 м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 30 см.

Дорожній одяг на тротуарах та посадкових майданчиках:

- тротуарна плитка кольорова безфасочна – 6 см;

- суха цементно-піщана суміші (пропорція 1:6) – 5 см;

- ЩПС.С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 12 см.

Дорожній одяг на розділювальній смузі між тротуаром та велодоріжкою:

- тротуарна плитка кольорова (сіра) безфасочна – 6 см;

- суха цементно-піщана суміші (пропорція 1:6) – 5 см;

- ЩПС С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 12 см.

Дорожній одяг на велосипедній доріжці:

- АСГ.Др.Щ.В.НП.І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011- 6 см;

- ЩПС.С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 17 см.

Дорожній одяг на фартуху вантажівки:

- кам’яна бруківка – 10 см;

- суха цементно-піщана суміші (пропорція 1:6) – 5 см;

- ЩПС.С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 – 10 см.


Пожежна безпека

Застосоване обладнання та кабельно-провідникова продукція має відповідні сертифікати.

Робочий проект розроблено з дотриманням вимог пожежної безпеки.

Роботи по будівництву не становлять пожежної та техногенної загрози за умови дотримання всіх передбачених проектом рішень та заходів.


Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та Постанови КМУ № 1010 від 13.12.2017 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля».

Розділом «Оцінка впливів на навколишнє середовище» визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища. У розділі ОВНС визначені характер і ступінь всіх потенційних видів впливів на навколишнє середовище при капітальному ремонті об’єкта та при його подальшій експлуатації, розроблені заходи щодо запобігання негативного впливу на довкілля.

У період будівництва в атмосферне повітря буде тимчасово надходити незначна кількість забруднюючих речовин при роботі двигунів внутрішнього згорання будівельних машин та механізмів, автотраспорту та завантажувально-розвантажувальних роботах, шумове навантаження та утворюватися будівельні відходи. Характеристика видів впливів планованої діяльності на навколишнє середовище в період будівельних робіт носить тимчасовий і допустимий характер. 

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012 та п. 4.7.5
ДБН В.2.3-4:2015).

Роботи з капітального ремонту шляхопроводу заплановано виконувати в межах існуючої смуги відводу та не потребують додаткового відведення земель в постійне користування.

До джерел потенційного впливу планованої діяльності на навколишнє середовище віднесено: автомобільну дорогу, шляхопровід як інженерних споруд, транспортний рух та технологічні процеси будівництва і утримання вказаних вище об’єктів.

При експлуатації шляхопроводу через залізничні колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари локальними джерелами впливів на атмосферне повітря є транспортні засоби.

Результати розрахунків розсіювання забруднюючих речовин показали, що максимальні концентрації забруднюючих речовин не перевищують встановлені нормативи ГДК і на теперішній час, ні на 20-ти річну перспективу.

Розрахунок шумової характеристики транспортного потоку проводився у відповідності до ДСТУ-Н Б В.1.1-33:2013. Відповідно до проведених розрахунків, на території, що безпосередньо прилягає до житлової забудови, не спостерігається перевищення допустимих рівнів звуку.

На геологічне середовище, мікроклімат, водне середовище, ґрунт, рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти, техногенне та соціальне середовища об’єкт, що проектується, суттєвого впливу не здійснює.

Проектована діяльність не спричинить порушення навколишнього природного середовища за умови дотримання всіх передбачених проектом рішень.

В проекті передбачено ряд заходів щодо попередження або обмеження небезпечних впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, необхідних для дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства, інших законодавчих та нормативних документів, які стосуються безпеки навколишнього середовища.

 

Водовідведення

Під час ремонту дороги задля відведення води з проїзної частини проєктом передбачено влаштування нової системи водовідведення, яка складається з дощоприймальних колодязів закритого типу ЗП-1-2, збірних залізобетонних блоків Б-6, та гасника в підошві насипу.

Дощоприймальні колодязі з’єднуються між собою за допомогою ПВХ труби SN-8 d=200 мм. Між дощеприймальними колодязями та блоками Б-6 також передбачено влаштування ПВХ труби SN-8 d=200 мм.

З проїзної частини за рахунок поперечного похилу вода збирається біля бортового каменю БР 100.30.18 та по повздовжньому ухилу направляється до дощоприймальних колодязів, з дощоприймачів по ПВХ трубах SN-8 d=200 мм в телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу.

Існуюча система міської зливової каналізації на ділянці проектування дороги відсутня. Згідно ДБН В.2.3-5:2018 п 4.6.11 за відсутності системи дощової каналізації допускається скид неочищеної води у місця, які виключають забруднення водних об'єктів. Вода скидається в залізобетонний лоток на укос і звідки потрапляє в бетонний гасник з розтікачем та потрапляє на прилеглу місцевість. Додаткових заходів з водовідведення з площ не передбачалось, з огляду на те, що геологія представлена піском пилуватим або супіском піщанистим, що має хороші водопроникні властивості та не потребує додаткового осушення.


Електропостачання. Електрообладнання

Даним розділом робочого проекту розроблені проектні рішення щодо влаштування зовнішнього освітлення та влаштування 4х труб в лівому тротуарі для мереж інтернет разом з залізобетонними кабельними колодязями при проведенні капітального ремонту з'їздів та заїздів до шляхопроводу по вулиці Онікієнка Олега в м. Бровари, Броварського району Київської області.

Влаштування зовнішнього освітлення та прокладання труб для мереж інтернет за межами даного об’єкту передбачено окремим робочим проектом.

Креслення “Схема розподільчої мережі освітлення” та “План траси ЛЕП-0,4кВ та розташування електрообладнання” оформлені з ув’язкою 2х окремих робочих проектів.

Робочий проект розроблено згідно з вимогами ПУЕ-2017, ДБН В.2.5-28-2018, ДБН В.2.3- 4:2015, ДСТУ 3587, ДБН Б.2.2-12:2018, серії А5-92 та у відповідності до завдання на коригування проектної документації Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради і технічних умов №01-491 від 14.08.2023р КП “Бровари-Благоустрій” Броварської міської ради.

У робочому проекті враховано існуюче зовнішнє освітлення, що живиться від існуючого ПВ5/713.


Організація будівництва

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області (додаткові роботи по капітальному ремонті з’їздів та заїздів до шляхопроводу).

Капітальний ремонт здійснюється в одну чергу, без виділення пускових комплексів.

Тривалість капітального ремонту складає 6,0 місяців, в тому числі підготовчий період 0,6 місяця.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах. 

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт. 

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Для організації підготовки будівництва і додержання технологічної послідовності виконання робіт встановлюється два періоди будівництва: підготовчий і основний, згідно з вимогами ДБН А.3.1-5-2016.

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення  є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.


Охорона праці

У робочому проекті висвітлені в повному обсязі вимоги чинного законодавства України про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», НПАОП 63.21-1.03-09 "Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утриманні автомобільних доріг», СН 276-74; ДБН В.2.6-198:2014 та діючих інструкції з техніки безпеки з усіх видів робіт, які передбачені у робочому проєкті.

Робочим проектом звернена увага на умови проведення дорожніх робіт та порядок установлення огороджувальних засобів. 

Розроблені заходи по зменшенню впливу шуму під час експлуатації споруди, завдяки використанню спеціального дорожнього покриття, яке забезпечує мінімальний рівень шуму та додержання постійної швидкості  руху автомобілів без зміни режимів.

Розглянуто комплекс заходів з охорони праці "Правил техніки безпеки та законів України про охорону праці; заходи по забезпеченню вибухо-пожеже безпеки при експлуатації будинків і споруд згідно вимог будівельних норм ДБН В.1.1-7-2016 "Правил пожежної безпеки в Україні", ПУЕ та охорони навколишнього середовища.

В повному обсязі враховані вимоги безпеки, які визначають виконання підготовчих робіт та робіт основного періоду. 

Розглянуті вимоги щодо кваліфікації та спеціального навчання з питань охорони праці, електробезпеки працівників, які виконують будівельно-монтажні роботи лінійних споруд.

Наголошено на необхідності у спеціальному навчанні і щорічній перевірки знань працівників з питань техніки безпеки  відповідно до НПАОП 0.00-8.24-05.

Передбачені заходи захисту від поразки електрострумом при використанні електроінструмента та електрообладнання під час виконання роботи із застосуванням електричних ручних машин та інструментів на підставі законодавства України про охорону праці, ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС, НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98).

Розглянуто дотримання вимог: ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення», ДСТУ Б А.3.2-15:2011 «Система стандартів безпеки праці. Норми освітлення будівельних майданчиків» вимог щодо освітлення будівельних майданчиків, ділянки робіт і робочі  місця, проїзди та підходи до них у темний час доби, а також закриті приміщення.


Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Згідно нормативів об’єкт не належить до об’єктів підвищеної небезпеки або потенційно-небезпечних об’єктів.

Об’єкт не віднесено до категорії з цивільного захисту.

Територія розміщення об’єкта, що проектується, зонована щодо можливого впливу сучасних засобів ураження та їх вторинних вражаючих факторів, а також вражаючих факторів можливих аварій, катастроф і стихійного лиха, розміщується в межах зон:

-  територія об'єкта розташована в межах зони значних (сильних) руйнувань;

- територія об'єкта розташована в межах можливого небезпечно сильного радіоактивного забруднення;

- територія об'єкта розташована в межах зони можливого катастрофічного затоплення;

- територія об'єкта розташована в межах зон можливого хімічного забруднення від лінійних об’єктів інфраструктури.

Аварія на об’єкті будівництва (наприклад обвалення шляхопроводу) напряму може вплинути на роботу вулиці сталого функціонування.

Функціонування об’єкту проектування передбачається як в мирний, так і у воєнний час. Проектований об'єкт не входить до переліку об'єктів, віднесених до категорії з цивільного захисту. Функціонування проектованого об'єкта у воєнний час має здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про оборону України».

При штатному режимі функціонування, експлуатація об’єкту не вимагає постійної присутності людей. При необхідності введення аварійно-відновлювальних робіт на об’єкті необхідні склад і чисельність аварійно-рятувальних формувань будуть визначені з урахуванням характеру завдань і обсягів робіт.

Функціональне призначення об’єкту – забезпечення процесу переміщення вантажів і людей за допомогою транспортних засобів або без таких. Процеси переміщення людей і вантажу спрямовані лише на зміну місця розташування.

Зупинка переміщень людей і транспортних засобів по вулиці та шляхопроводу можлива на будь-якій стадії процесу, і сама по собі (за умови дотримання правил дорожнього руху) не веде до аварії.

При функціонуванні об’єкту експлуатація шляхопроводу не вимагає постійної присутності людей.

При функціонуванні об’єкту захисні споруди не передбачаються.

У розділі проведено розрахунок зон дії основних небезпечних факторів при аваріях, проаналізовано вплив можливих НС на навколишні споруди. Виконання закладених в даному проекті рішень дозволить, в більшості випадків, запобігти виникненню аварій, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями, значно знизити збиток, що наноситься НС національному господарству, навколишньому природному середовищу, життю і здоров’ю персоналу та населення.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 11.04.2024 року складала 85920,619 тис.грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 67195,030 тис.грн.;

-          інші витрати – 18725,589 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 25.04.2024 року складає 86501,801 тис.грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 66748,709 тис.грн.;

-          інші витрати – 19753,092 тис.грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Головний експерт проекту

 

 

Ситник Л.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005043

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Павленко А.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005085

 

Бабич Ю.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006263

 

Вархола М.Я.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005031

 

 

 

 

Нещерет А.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 007303,

АЕ 005047

 

Меринюк М.С.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 007266

 

Нечаєва Н.М.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005029

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

Розділи