Основна інформація

Тип документу
Рішення про погодження обгрунтованих відхилень від будівельних норм
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
DC01:1656-3387-6879-0708
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Реєстраційний номер звернення
-
Документ
№4 від 25.04.2024
Орган, що видав
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД, ТЕРИТОРІЙ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ (37472062) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція Криворізької гімназії №9 Криворізької міської ради, за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 32
Результат погодження на секції
Статус рішення
Розглянуто
Рішення
Погоджено

Звернення щодо погодження обгрунтованих відхилень від будівельних норм

Реєстраційний номер
Назва проєкту
Реконструкція Криворізької гімназії №9 Криворізької міської ради, за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 32
Вид будівництва
Реконструкція/реставрація/капітальний ремонт
Тип документа
Містобудівні умови та обмеження
Номер МУО
MU01:6517-1135-8153-7126 №219 від 2023-11-17 / Архівний (видав ДЕПАРТАМЕНТ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Дата створення даних в ЄДЕССБ
22.04.2024
Статус документу
Діючий

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
50048, Дніпропетровська обл., Криворізький район, Криворізька територіальна громада, м. Кривий Ріг (станом на 01.01.2021), вулиця Дніпровське шосе, 32 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (04544501)

Земельні ділянки

Кадастровий номер Документ на земельну ділянку Площа Цільове призначення Функціональне призначення
1211000000:03:027:0012 , від рішення органу місцевого самоврядування щодо об’єкта речового права №1199 від 27.06.2012, виданий: Криворізька міська рада 2.0121 га 03.02 Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти для розміщення будівлі, спеціалізованої школи, сараю та теплиці

Власне цільове призначення: Для розміщення будівлі спеціалізованої школи, сараю та теплиці СШ № 9

не зазначено

Опис відхилень від будівельних норм

№п/п Опис вимоги державних будівельних норм, які неможливо (значно ускладнено) виконати Детально викладені причини та обставини, через які неможливо (значно ускладнено) виконати конкретні вимоги будівельних норм Обґрунтовані пропозиції щодо можливих відхилень від них, компенсаційні заходи
1 ДБН В.2.2-3:2018 11.7 Допускається проектувати без природного освітлення актові зали, конференц-зали, кіно- лекційні потокові аудиторії, кулуари, гардеробні, книгосховища, санітарні вузли (крім туалетів при навчальних секціях закладів загальної середньої освіти, шкіл-інтернатів та профтехучилищ), сна- рядні та роздягальні при фізкультурно-спортивних залах і басейнах, радіовузли, кіноапаратні, лабораторії фотодруку, стрілецькі тири, кімнати для зберігання навчальної зброї, комори, інвентарні, холодильні камери при кухні, приміщення для персоналу їдалень (гардеробна, білизняна, санітарні вузли та душові) В зв’язку з обмеженими площами надземних поверхів проектом передбачено розміщення приміщення технічного персоналу без природнього освітлення в цокольному поверсі. План приміщення технічного персоналу показано в Додатку 5 до цієї таблиці Архітектурно-планувальними рішеннями передбачено використання існуючих евакуаційних виходів та шляхів. У складі проектної документації виконано розрахунок часу настання шкідливих факторів пожежі та часу евакуації людей з будівлі. Розрахунок показує, що час евакуації людей з кожного приміщення та кожного поверху менший за час настання шкідливого фактору пожежі по втраті видимості у зв’язку з задимленням. Вище зазначені рішення були узгоджені з Міністерством Освіти і Науки України (лист №1/20141-23 від 21.12.2023) та Державною установою «Інститут громадського здоров’я ім. О.М.Марзєєва Національної академії медичних наук України» (Наукова оцінка відповідності №19 від 01.2024).
2 ДБН В.2.2-3:2018 6.54 У кожному закладі освіти необхідно передбачати приміщення медичного обслуговування згідно з таблицею 9. Терапевтичний кабінет* 16м2 Процедурна 10+8м2 Кімната психофізіологічного розвантаження 18м2 6.81 У закладах для організації інклюзивного навчання влаштовується ресурсна кімната площею не менше ніж 24м2, яка мобільними меблями поділяється на зони: навчальну, побутово-практичну (кухня та їдальня) тощо з відповідним обладнанням. У зв’язку з обмеженими площами проектом передбачено площі та склад приміщень медпункту менше за нормативні. В приміщеннях пропонується суміщати декілька функцій План медичних приміщень показано у Додатку 4 до цієї таблиці. Архітектурно-планувальними рішеннями передбачено оптимізацію площ приміщень за рахунок використання ергономічних меблів, автоматизації ведення архівів та інших технологічних дій Вище зазначені рішення були узгоджені з Міністерством Освіти і Науки України (лист №1/20141-23 від 21.12.2023) та Державною установою «Інститут громадського здоров’я ім. О.М.Марзєєва Національної академії медичних наук України» (Наукова оцінка відповідності №19 від 01.2024).
3 ДБН В.2.2-3:2018 6.84 У закладі загальної середньої освіти слід передбачати фізкультурно-спортивний зал для загальнофізичної підготовки і спортивних ігор (з габаритами не менше ніж 24 м × 12 м), тренажерно-гімнастичний (не менше ніж 18 м × 9 м) та універсальний зали для учнів перших-четвертих класів (з габаритами не менше ніж 12 м × 12 м). При кожному фізкультурно-спортивному залі необхідно розміщувати снарядну площею не менше ніж 18 м2, при універсальному залі для молодших школярів - інвентарну площею не менше ніж 6 м2. Проектом передбачено приведення навчального процесу і інфраструктури школи до сучасних рішень, що вже випробувані і на постійній основі використовуються у школах Європейського союзу та інших розвинутих країн світу. Одними з таких рішень є влаштування багатофункціональних приміщень. План багатофункціонального залу, що може використовуватись для спортивних занять молодших школярів показано у Додатку 3 до цієї таблиці. Архітектурно-планувальними рішеннями передбачено влаштування додатково до 1 існуючого спортивного залу розмірами 24х12 м2, багатофункціонального залу, який може використовуватись для спортивних занять молодших школярів. Забезпечено розрахункові показники площ приміщень та нормованої ширини евакуаційних шляхів. Також у складі проектної документації виконано розрахунок часу настання шкідливих факторів пожежі та часу евакуації людей з будівлі. Розрахунок показує, що час евакуації людей з кожного приміщення та кожного поверху менший за час настання шкідливого фактору пожежі по втраті видимості у зв’язку з задимленням. Вище зазначені рішення були узгоджені з Міністерством Освіти і Науки України (лист №1/20141-23 від 21.12.2023) та Державною установою «Інститут громадського здоров’я ім. О.М.Марзєєва Національної академії медичних наук України» (Наукова оцінка відповідності №19 від 01.2024).
4 ДБН В.2.2-3:2018: 6.39 Бібліотеки закладів освіти повинні мати службові входи. Влаштування проходу через приміщення бібліотеки до інших приміщень не допускається. Антресолі в читальних залах повинні мати не менше двох евакуаційних виходів 6.37 Бібліотеки закладів загальної середньої освіти і закладів професійної освіти повинні включати: - приміщення абонементу з каталогом; - читальний зал із зоною індивідуальної роботи, аудіо- і відеоматеріалами (медіотека) з розрахунку не менше ніж 2,4 м2 на одне читацьке місце; - фонд відкритого доступу з розрахунку не менше 5 м2 на одну тисячу одиниць книжкового фонду; - книгосховище з розрахунку не менше ніж 2,5 м2 на одну тисячу одиниць зберігання; - кімнату зберігання відеоматеріалів; - робочу кімнату з розрахунку не менше ніж 6 м2 на одне робоче місце. Обсяг книжкового фонду, кількість читацьких місць приймається за завданням на проектування. Проектом передбачено приведення навчального процесу і інфраструктури школи до сучасних рішень, що вже випробувані і на постійній основі використовуються у школах Європейського союзу та інших розвинутих країн світу. Одними з таких рішень є влаштування відкритої зони бібліотеки та відкритої робочої зони бібліотекаря. Плани приміщень бібліотеки ,робочої зони та кімнати зберігання показано у Додатку 2 до цієї таблиці. Архітектурно-планувальними рішеннями передбачено влаштування відкритих планувань бібліотеки та робочої зони бібліотекаря. Біля відкритої зони бібліотеки запроектована медіакімната з приміщенням зберігання книжкового фонду. При цьому додаткові приміщення зберігання бібліотеки розміщені у підвальному поверсі. Також забезпечено розрахункові показники площ приміщень та нормованої ширини евакуаційних шляхів. Також у складі проектної документації виконано розрахунок часу настання шкідливих факторів пожежі та часу евакуації людей з будівлі. Розрахунок показує, що час евакуації людей з кожного приміщення та кожного поверху менший за час настання шкідливого фактору пожежі по втраті видимості у зв’язку з задимленням. Вище зазначені рішення були узгоджені з Міністерством Освіти і Науки України (лист №1/20141-23 від 21.12.2023) та Державною установою «Інститут громадського здоров’я ім. О.М.Марзєєва Національної академії медичних наук України» (Наукова оцінка відповідності №19 від 01.2024).
5 ДБН В.2.2-3:2018 (п6.25 табл 4) В закладах загальної середньої освіти Ручної праці для учнів перших-четвертих класів 25м2 3,6 Для учнів п’ятих-дев’ятих класів: - з обробки металу 15м2 6м2/1 уч 6 - з обробки деревини 6м2/1 уч 6 - комбінована (з обробки металу та деревини) 7м2/1 уч 7 - електротехнічних робіт 6м2 6 3 обслуговуючих видів праці: - з обробки тканин 15м2 5 - з кулінарії 4,5м2/1уч площі підсобних приміщень при майстернях закладів загальної середньої освіти Таблиця Г.1 Інвентарна при майстерні для трудового навчання 1-4 класів -12 м2 Інструментальна -12м2 Кімната майстрів -16м2 Комора для сировини та готових виробів: - з обробки металу 21+12м2 - з обробки деревини 30+12 м2 - з обробки тканин 12м2 - з кулінарії 9м2 5. Комора інвентаря для роботи на ділянці 12м2 6. Гардеробні для домашнього одягу учнів 9м2 Проектом передбачено приведення навчального процесу і інфраструктури школи до сучасних рішень, що вже випробувані і на постійній основі використовуються у школах Європейського союзу та інших розвинутих країн світу. Одним з таких рішень є виконання багатофункціональної майстерні, що суперечить вимогам щодо складу та площ навчально-виробничих приміщень. План багатофункціональних майстерень показано у Додатку 1 до цієї таблиці Архітектурно-планувальними рішеннями передбачено влаштування 2 багатофункціональних майстерень. Пропонується використання одного і того ж приміщення для проведення уроків різного практичного спрямування, що забезпечує сучасні вимоги. Заняття ручної праці молодших школярів передбачається в класних кімнатах. В майстерні передбачено вбудовані шафи для зберігання різних видів матеріалів та готових виробів. З кожної майстерні передбачено окремі виходи на вулицю. При цьому забезпечено розрахункові показники нормованої ширини та кількості евакуаційних шляхів. Вище зазначені рішення були узгоджені з Міністерством Освіти і Науки України (лист №1/20141-23 від 21.12.2023) та Державною установою «Інститут громадського здоров’я ім. О.М.Марзєєва Національної академії медичних наук України» (Наукова оцінка відповідності №19 від 01.2024).

Додатки до заяви

№п/п Назва Тип Файли
1 Свідоцтво про право власності Додаткові матеріали
2 Додаткові документи Додаткові матеріали
3 Меморандум Додаткові матеріали
4 Лист Марзєєва Додаткові матеріали
5 Лист від МОН відповідь Додаткові матеріали
6 Лист ДСНС Додаткові матеріали
7 лист-запит БСЛ на МОН Додаткові матеріали
8 Витяг з протоколу ДСНС Додаткові матеріали
9 Містобудівні умови та обмеження Додаткові матеріали
10 Перелік відхилень Додаткові матеріали
11 Акт на землю Додаткові матеріали
12 Лист-зобов'язання Додаткові матеріали
13 ТУ водопостачання та водовідведення Додаткові матеріали
14 ТУ електричні мережі Додаткові матеріали

Технічні умови

Інформацію не зазначено

Документи, що дають право на будівництво об’єкта

Інформацію не зазначено

Розділи