Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9506-9290-4606-2125
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№7-005-24-ЕП/ОД від 19.04.2024
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво об'єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ «ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів, за адресою: Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада. Коригування
Код проектної документації
PD01:7462-5074-1652-0216 №РП-2015-018/3 від 2024-01-26 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНССІГНАЛ") / Наявні експертизи: EX01:9506-9290-4606-2125
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.03.2024 772089.806 545241.852 56810.371 170037.583

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Южненська територіальна громада (UA51100410000059549) , в межах територіальної громади не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВІ ТЕХНОЛОГІЇ І ІНОВАЦІЇ-"ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ" (34628391)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ТЕКЛІНСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 002867)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
МОЖЕЄНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006463, АР 016850, АЕ 000503, АР 020510)
Відповідальний експерт Архітектурне об'ємне проектування
Вербовикова Наталія Ігор-Ярославівна (АА 000596)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Гайдаржи Володимир Ілліч (АЕ 006408, АЕ 000039)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Логачов Микола Петрович (АЕ 000006)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Дубова Вікторія Олександрівна (АЕ 002854, АЕ 004831)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7462-5074-1652-0216
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНССІГНАЛ" (22471119)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Колійний розвиток, штучні споруди, СЦБ, зв'язок, контактна мережа, електропостачання, архітектурно-будівельна частина, генеральний план та організація рельєфу, ІТЗ, звязок
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
26.01.2024
Номер проектної документації
РП-2015-018/3
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект (затверджувальна частина)  «Нове будівництво об'єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ «ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів, за адресою: Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада». Коригування, розроблений у 2024 році ТОВ «Транссігнал» (65049  Україна,  м. Одеса,  вул. Івана  Франка, 55/5, кв.16),  ГІП  Єрьомін Вадим (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 018960 від 10.02.2022), на замовлення ТОВ  «ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ» (замовник будівництва) на підставі:

– завдання на проектування, затвердженого замовником;

– технічних умов щодо інженерного забеспечення укладання колії до перевантажувального комплексу ТОВ «Промтехіновація» у районі  М. Аджаликського лиману, затверджених АТ «Укрзалізниця» (№ НТО-41/225 від 28.07.2015);

– інженерно-геологічних вишукувань, виконаних  ФОП «Марченко В.Г.» у 2024 році. Відповідальний фахівець – інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань – Омельченко О.О. (Кваліфікаційний сертифікат: Серія АР №001262 від 23.07.2012 та свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01469 від 20.12.2022).

– експертний звіт (позитивний) що до розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво об’єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ «Промтехіновація», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів» (№Д2018–2 Укрзалізничекспертиза  від 20.07.2018);

           За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Коригуванням робочого проекту «Нове будівництво об'єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ «ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів» передбачається внесення змін до проектних рішень в наступних частинах:

– Колійної частини – частину водовідвідної канави замінено на водовідвідний лоток.

– Електропостачання: перенесені та замінені щогли освітлення, а також замінені ліхтарі освітлення з натрієвих на енергозаощадливі – світлодіодні.

– Зв’язку – замінені гучномовці паркового зв’язку.

– Кошторисної документації – перераховано кошторис за розміром заробітної плати та вартості матеріалів поточного року.

До складу робочого проекту включено необхідні споруди та облаштування, що забезпечують експлуатацію об'єкта.

Генеральний план.

Земельна ділянка під забудову поста ЕЦ розташована у смузі відведення ТОВ «Промтехіновація». Площа ділянки у межах благоустрою становить 301,39 м².

Рельєф ділянки спокійний, абсолютні позначки характеризуються зміною від 55,94 до 55,68  із ухилом у південно-східному напрямку.

Входи та підходи до посту ЕЦ об'єднані системою доріжок, чим забезпечується зв'язок усіх елементів благоустрою між собою та із зовнішніми транспортними маршрутами.

Позначка підлоги посту ЕЦ, позначки верху дорожнього одягу вимощення та позначки поверхні спланованого ґрунту визначені в результаті опрацювання схеми організації рельєфу у зв'язку з висотним положенням навколишньої території та відміткою головки рейки.

Схемою організації рельєфу прийнято відкриту систему поверхневого водовідведення. При цьому відведення з боку будівлі намічено за рахунок поздовжніх та поперечних ухилів вимощення з випуском у запроектований водовідвідний лоток.

Вільна від забудови та дорожнього одягу територія ділянки озеленяється трав'яним газоном.

Інженерно-геологічна характеристика ділянки реконструкції.

Нормативна сейсмічність району реконструкції – 6 балів. Категорія грунтів за сейсмічними властивостями – II. Розрахункова сейсмічність ділянки будівництва – 6 балів.

Територія вишукувань знаходиться в Лиманському районі Одеської об
ласті, в районі с. Григоровка та с. Нові Біляри
 на правому березі Григоровського (Малого Аджалицького) лиману, охоплює плато та верхню частину схилу лиману.

Район вишукувань знаходиться в центрі Чорноморського узбережжя України в південній частині на Дніпро-Бузькій рівнині у межах Причорноморської акумулятивної лесової рівнини.

Абсолютні відмітки поверхні на ділянці становлять 40,455,6 м з ухилом вбік лиману.

Нижче наводиться опис виділених ІГЕ:

ІГЕ-1  Грунтово-рослинний шар – суглинок коричнево-чорний твердий, з домішками органіки. Потужність 0,20,5 м. Місцями рослинний шар знято,
з поверхні відсипаний невеликий шар насипу.

– ІГЕ-2 Суглинок лесовидний важкий жовто-бурий, з включенням карбонатів, твердої консистенції, просідаючий.

– ІГЕ-3  Суглинок лесовидний палевий, з включенням карбонатів, твердої консистенції, просідаючий.

– ІГЕ-4,4*  Суглинок лесовидний важкий червоно-коричневий, з включенням
карбонатів, твердої (4) і тугопластичної (4*) консистенції.

– ІГЕ-5 Суглинок легкий лесовидний сіро-палевий, світло-сірий, тугопластично-м’якопластичної консистенції, непросідаючий.

Загальна потужність лесових грунтів від 1 до 14 м.

– ІГЕ-6,6* Суглинок важкий червоно-бурий, з включенням карбонатів, від твердої до тугопластичної консистенції. Залягає на глибинах від 2 до 13,5м, на абс. відм. 39,0…42,5 м, потужність 0,5…3,5 м.

– ІГЕ-7  Глина легка червоно-бура, буро-коричнева, з включенням карбонатів, з друзами гіпсу, слабонабухаюча, твердої консистенції. Залягає на глибинах 6,2…14,8 м, на абс. відм. 35…41 м, потужність 3…7 м.

– ІГЕ-8  Глина важка червоно-бура, з включенням карбонатів, загіпсована, слабонабухаюча, твердої консистенції. Залягає на глибині 8,522 м, на
абс. відм. 32,6…33,5 м, потужність 1,3…2,7 м.

– ІГЕ-9а Глина важка зелено-сіра, темно-сіра, з вкрапленням гідроокисів марганцю, з включенням карбонатів, твердої консистенції. Залягає на глибині
10…24
м, на абс. відм. 30,3…31,6 м, потужність 5…7 м.

– ІГЕ-9б Глина легка зелено-сіра, з лінзами супіску та піску, з прошарками лігніт, з включенням уламків вапняку, твердої консистенції. Залягає на
абс. відм. 25…26 м, потужність 7,5…8 м.

– ІГЕ-10 Вапняк раковинно-детритусовий жовто-сірий, жовтий, у покрівлі вивітрілий, тріщинуватий, в середній частині товщі – світло-жовтий «пиля
ний», дуже низької міцності.
Залягає на абс.відм. 16,6…17,3 м, потужність
вапняку 4,1…4,3 м.

– ІГЕ-11 Глина важка зелено-сіра, з охристими плямами, твердої консистенції. Залягає на глибині 34,235,7 м, потужність 2,55,0 м.

Гідрогеологічні умови характеризуються наявністю водоносного горизонту в четвертинних лесових ґрунтах на глибині 10,011,2 м, на схилі на глибині 3,7 м, на абс. відм. 42,442,9 м. Горизонт безнапірний, живиться за рахунок інфільтрації атмосферних опадів, розгружується вниз по схилу. Сезонні коливання рівня можуть становити ± 0,60,8 м. Вода за іонним складом сульфатно-хлоридна, магнієво-натрієва, з мінералізацією 1416 г/дм3, сильноагресивна за вмістом хлоридів до арматури бетонних та залізобетонних конструкцій при періодичному змочуванні, сильноагресивна за вмістом сульфатів до бетону на портландцементі марки за водонепроникністю W4, W6, W8, слабоагресивна за сумарним вмістом мінеральних солей до бетону марки W4.

Проектом передбачено влаштування двох водопропускних труб для пропуску весняних та дощових вод:

під під'їзною залізничною колією №І на ПК264;

під приймально-відправною колією №1П та ходовою колією №2П ПК273+45.

 

Робочим проектом передбачається влаштування водовідвідних лотків та канав. На дно канави укладаються залізобетонні трапецеїдальні лотки h = 0,30 м.

Архітектурно-будівельна частина.

Земельна ділянка під забудову поста ЕЦ розташована у смузі відведення ТОВ «Промтехіновація». Площа ділянки у межах благоустрою становить 301,39 м².

Робочий проект розроблено на підставі: типових матеріалів для проектування ПМТ-1 «Транспортабельні модулі ЕЦ-ТМ з автоматичним газовим пожежогасінням», розробленими ТОВ «ІВАС ГРУП» м. Кривий Ріг, завдання на проектування та завдання суміжних секторів.

Пост ЕЦ розміщується в транспортабельних модулях комплексу ЕЦ-ТМ заводського виготовлення (за ТУ 32 ЦШ 2061-99). Рішення за типом модулів прийнято на підставі «Методичних вказівок щодо проектування пристроїв автоматики, телемеханіки та зв'язку на залізничному транспорті І-273-00». Будівництво комплексу виконувати згідно з «Інструкцією з монтажу» – 17388-00-00 ІМ. Конструктивно кожен модуль являє собою металевий контейнер тип 1СС висотою 3100 мм з утепленими стінами, стелею та підлогою  з двосхилим дахом. Модулі мають різне призначення: МЖ.П – модуль живлення, МР.П.1– релейний модуль, МРК.П – релейно-кросовий, МО.П – модулі обладнання (для ПЧ та ШЧ),  МЗ.П – модуль  зв’язку, МА.П.1 – апаратний модуль, МП.П.1 – побутовий модуль.

За відносну позначку 0,000 прийнято відмітку чистої підлоги модуля, яка відповідає абсолютній відмітці 55,490 за генпланом. Ступінь вогнестійкості – ІІ. Категорія виробництва з пожежної небезпеки – В1.

Основа під  транспортабельні модулі запроектована у вигляді ущільненої піщано-щебеневої подушки. Транспортабельні модулі встановлюються на рейкові батоги, які укладаються на піщано-щебеневу подушку. Навколо модулів укласти бортові камені  і виконати бетонне вимощення шириною 1,50 метра  з  3% ухилом від зовнішньої грані стіни.

Залізничні колії.

            Проектування об'єкта виконано на підставі технічних умов щодо інженерного забезпечення з влаштування під'їзної колії до перевантажувального комплексу ТОВ «Промтехіновація» в районі М. Аджалицького лиману, виданих ДП «Одеська залізниця»                                                 № НТО-41/225 від 28.07.2015.                                                                      

Потужність або характеристика об’єкту: Колія – під’їзна. Кількість колій  – 12. Рід тяги – електровозна. Тип локомотива: ВЛ80с, 2ЕЛ5. Вага вантажних поїздів – 4500 т. Категорія колії – VII. Вантажонапруженість –5,0 млн. т на рік.

 Колійний розвиток.

План та профіль шляхів запроектований відповідно до вимог ДБН В.2.3-19:2018 «Залізниці колії 1520 мм» та СНиП 2.05.07-91 «Промышленный транспорт».

Поздовжній профіль колії №І – максимальний підйом 10.2‰.

Поздовжній профіль колії №1П - максимальний підйом 3.0‰.

Поздовжній профіль колії №2П – максимальний спуск 6.0‰.

Поздовжній профіль колії №3 - спуск 2.5‰.

Поздовжній профіль колії №4 - спуск 7.1‰.

Поздовжній профіль колії №5 - максимальний підйом 3.0‰.

Поздовжній профіль колії №6 - максимальний спуск 7.1‰.

Поздовжній профіль колії №7 - максимальний спуск 7‰.

Поздовжній профіль колії №8 – максимальний спуск 7‰.

Поздовжній профіль колії №9 - максимальний спуск 7‰.

Поздовжній профіль колії №10 - максимальний спуск 7‰.

Поздовжній профіль колії №1 - максимальний спуск 7‰.

Поздовжній профіль колії №4П- спуск 2.5 ‰.

      Земляне полотно.

Конструкція земляного полотна прийнята відповідно до норм і вимог ДБН В.2.3-19:2018 – «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520мм».

Тип земляного полотна (виїмка, насип) прийнятий індивідуально на кожному поперечному профілі.

Ширина земляного полотна колії на перегоні та станції прийнята по розрахунковій міжколії та відстані 3,55 м від осі крайньої колії до брівки. На кривих відстань збільшується із зовнішнього боку кривої на величину, вказану в таблиці 10 ДБН В.2.3-19:2018 – «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520мм».

       Верхня будова колії.

Потужність верхньої будови проектних колій визначена виходячи з норми вантажонапруженості (для VII-ї категорії) і прийнята наступна:

– Рейки довжиною 25 м – тип Р-65 на ходовому та станційних коліях (колії №№І, 1П, 2П, 3);

– Рейки довжиною 12,5 м – тип Р-65 на під'їзних коліях (колії №№4,5,6,7,8,9,10,11);

– Шпали – залізобетонні.

– Шпали у кривих та прямих укладаються з епюрою 1840 шт/км на ходовому та станційних коліях (колії №№ І, 1П, 2П, 3).

– Шпали у кривих та прямих укладаються з епюрою 1840 шт/км та 1600 шт/км на під'їзних коліях (колії №№ 4,5,6,7,8,9,10,11).

– Колії на станції розвантаження вагонів укладаються на закладних деталях.

– Баластна призма – двошарова. Товщина щебеневого шару під шпалою 25 см і піщана подушка 20 см.

– Ширина баластної призми 3,55 м.

    Стрілочні переводи.

    Стрілки №№ 12,14,15 марки 1/11 тип Р65 на залізобетонних брусах.

– Стрілки №№ 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,16 марки 1/9 тип Р65 на залізобетонних брусах.

    Стрілка № 17 марки 1/7 тип Р65 на дерев'яних брусах.

      Штучні споруди.

Робочим проектом передбачено влаштування двох водопропускних труб для пропуску весняних та дощових вод.

Під під'їзною залізничною колією №І на ПК264.

Труба одноочкова, виконана згідно з ВСН В.2.3-218-198:2007 та ВСН 176-78, розташована в плані на кривій ділянці колії з радіусом 4000 м при цьому перетинає його під прямим кутом.

Основні геометричні параметри споруди:

– Загальна довжина труби складає 9990 мм.

– Отвір труби (ширина у світлі) – 1200 мм.

– Висота засипки над трубою становить від 550 до 720 мм.                       

Під приймально-відправною колією № 1П та ходовою колією № 2П ПК273+45.

 

Труба одноочкова, виконана згідно з ВСН В.2.3-218-198:2007 та ВСН 176-78, розташована під коліями №1П, №2П.

      Основні геометричні параметри споруди:

– Загальна довжина труби складає 18730 мм.

– Отвір труби (ширина у світлі) – 1580 мм.

– Висота засипки над трубою становить від 530 до 724 мм.

      Водовідвідні лотки.

Робочим проектом передбачається влаштування водовідвідних лотків та канав. На дно канави укладаються залізобетонні трапецеїдальні лотки h = 0,30 м. Залізобетонні трапецеїдальні лотки розроблені на Львівській залізниці із бетону класу С20/25 F200. Випуск яких налагоджений службою колії на Помошнянському полігоні ЗБК.

Водовідвідні лотки запроектовані за типовим альбомом водовідвідних пристроїв на станціях інв.№984:

– міжшпальні тип І h-0.35 и h-0.7

– міжколійні тип II h-0.75, h-1.25 и h-1.5.

Винос опор ПЛ-АБ10 кВ.

Усі опори, габарит яких не відповідає нормованим вимогам, демонтуються  та  встановлюються проектовані  опори – стійка СК -135-15, з підвісом на них проводів типу АС-70/11. Система заземлення для  проектованих опор прийнята типу ТТ, у кожної опори передбачається контур захисного заземлення з опором 10 Ом. Опори розташовані далі 5 м від дроту контактної мережі.

Електропостачання.

Об’єктами, що підключаються за даним робочим проектом є пост ЕЦ залізничного руху на станції Південна Пальміра, портового перевантажувального комплексу ТОВ «Промтехіновація», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів. та підключення світлофора «Н».

Згідно з технічними рішеннями по підключення об’єктів робочим проектом передбачається виконати: встановлення комерційного обліку в шафі ШКО-0,4кВ на фасадіКТП-1 та КТП-2; прокладання КЛ-0,4кВ від шаф ШКО0,4кВ №1 та №2 до шафи ШВР-0,4кВ.

Електропостачання  поста ЕЦ передбачається від КТП-1 та КТП-2. на території портового перевантажувального комплексу ТОВ «Промтехіновація».

 Для живлення світлофора «Н» робочим  проектом передбачається:

  встановлення нової опори №1 поряд з існуючою ПЛ-10кВ;

улаштування відпайку від існуючої опори ПЛ-10кВ №75, прокладання мережі 10кВ для підключення трансформатору ОМ-1,25/10/0,22кВ.

на нової  опорі №1 встановлення комутаційного та захисного обладнання разом з силовим масляним трансформатором ОМ-1,25кВА;

прокладання необхідної  мережі від трансформатору до розподільчого пункту 0,22 кВ.

Система заземлення проектованої СТПЖ-1,25/10/0,22кВ виконана на основі вимог ПУЕ та інструкції ЦЕ-0029. Робочим проектом передбачається улаштування одного контуру заземлення ТП, до якого приєднуються всі встановлені металоконструкції опори та елементи, які підлягають заземленню.

Освітлення станції.

Електропостачання зовнішнього освітлення (LED прожекторів) передбачається від проектованих шаф керування освітлення (ЩУО-0,4кВ) які встановлюються згідно даного проекту на фасаді КТП-1 та КТП-2.

Підключення шаф ЩУО-0,4кВ виконується від РП-0,4 кВ існуючої КТП-1 та КТП-2 проектованою кабельною лінією АВВГ-1 (4х16) L=10 м кожна на території портового перевантажувального комплексу ТОВ «Промтехіновація», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів.

Робочим проектом передбачено:

установка високо щоглових опор Н=16 м та Н=20 м з площадкою та блискавкозахистом;

установка прожекторів на високо щоглових опорах та жорстких поперечках;

електропостачання, управління проектованого освітлювального навантаження;

заземлення електроустаткування.

Нормована освітленість території досягається за допомогою прожекторів, що встановлюються на проектованих освітлювальних щоглах та на жорстких поперечках.

Захист та управління зовнішнім освітленням території проводиться з шаф ШУО-53-24, встановлених на зовнішній стіні трансформаторних підстанцій, проект яких розробляється іншою проектною організацією. Управління здійснюється автоматичне, ручне та дистанційне.

Дистанційне керування освітленням передбачається з приміщення посту ЕЦ, в якому передбачено встановлення кнопок «пуск», «стоп».

Для захисту електричної мережі, що живить прожектора та можливості відключення на випадок ремонтних робіт, передбачаються ящики типу ЯАЕ з автоматичними вимикачами.

Відповідно до рекомендацій інструкції ЦЕ-0029 ящики, прожекторне обладнання, розташовані в зоні "Б", тобто на відстані понад 5 м по горизонталі та 2,4 м по вертикалі від контактного дроту.

Система заземлення для прожекторних щогл прийнята типу ТТ, у кожної щогли передбачається контур захисного заземлення (повторне заземлення нейтрального проводу) з опором  30 Ом. Щогли розташовані далі 5 м від дроту контактної мережі.

У проекті передбачені заходи електробезпеки та охорони праці.

Контактна мережа.

У даному розділі передбачена електрифікація проектованої ділянки з встановленням опор контактної мережі з поздовжньою  прив'язкою опор згідно з існуючим пікетажем.

Габарит всіх опор вертикальні прив'язки фундаментів наведені у відповідних кресленнях.

При встановленні  фундаментів  окремих  з.б. опор необхідно  стежити за тим,  щоб верх фундаменту був  вищим за рівень  землі в місцях установки не менше 0,2 м.

Умови закріплення у ґрунті цілісних опор та фундаментів роздільних опор прийняті згідно з даними інженерно-геологічних вишукувань.

  Розрахунковий   опір грунту становить для усіх опор контактної мережі 2,0 кгс/см2 (у деяких місцях – до 3,0 кгс/см2). Ґрунтові води – не агресивні по відношенню до бетону.

Ізоляція контактної мережі прийнята посилена (VII ступінь СЗА).

Захист  від  корозії жорстких поперечок та оголовків, консолей, фіксаторів, кронштейнів та їх вузлів  кріплення  передбачено відповідно до ДСТУ Б.В.2.6-145:2010 «Захист бетонних та залізобетонних конструкцій від корозії» та ДСТУ Б.В.2.6-193. 2013 «Захист металевих конструкцій від корозії».

У зв'язку з наявністю підземних комунікацій, роботи з розробки котлованів для опор контактної мережі передбачаються  у присутності власників (ЕЧ, Щ та ін.). За наявності на місці встановлення опори підземних комунікацій роботи виконувати після визначення їх розташування шляхом шурфування в присутності представника організації, якій належить підземна комунікація.

Всі опори контактної мережі та споруди, розташовані біля проводів та конструкцій, що знаходяться під напругою, підлягають заземленню індивідуальними або груповими заземленнями, що приєднуються до тягової рейки або середньої точки дросель-трансформатора. При цьому  необхідно дотримуватись  правил, викладених в Інструкції  ЦЕ-0029.

 Робочим проектом передбачається виконання:

компенсації перехідних анкерних ділянок як напівкомпенсовану з боку рзд. 12 км, та як компенсовану з боку перегону.

Перед початком виконання  робіт з перебудови  контактної   мережі на існуючих опорах  у проекті рекомендовано перевірити  їх стан та несучу  здатність на відповідність нормативам.

Проектом рекомендовано  встановлювати опори лише після визначення місцезнаходження всіх опор на ділянці, при цьому необхідно врахувати  розташування за місцем  штучних  споруд та світлофорів.

АТР

Робочим проектом №РП-2015-018/3 «Нове будівництво об'єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ "ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ", станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів, за адресою: Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада. Коригування.», передбачається нове будівництво станції з електричною централізацією стрілок: №1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15, 16, 17 світлофорів поїзних: Н, Ч1, маневрових: М1, М2, М3, М4, М5, М6, М8, М9, М10, М12, М13, М14, М15, М16, М17, М18, М19, М20, М21, М22, М23.

Станція Південна Пальміра обладнується пристроями електричної централізації за типовими рішеннями ЕЦ-9. Стрілочні перекази № 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15, 16, 17 обладнуються стрілочними електроприводами типу СП-ТС з електродвигунами змінного струму.

Рейкові ланцюги НП, 1П, 2П, 6П, 7П, 8П, 9П, 10П, 11П, М3П, 3/5П, 1СП, 3СП, 5-9СП, 7-13СП, 11-17СП, 15СП, 2-4СП, 6-10СП, 8-16СП, 12СП, М2П застосовані змінного струму частотою 25 Гц з реле ДСШ-16.

Для керування стрілочними переводами, світлофорами, а також індикації контролю проходження маршрутів та контролю стану рейкових ланцюгів встановлюється світлодіодний пульт-табло на посту електричної централізації.

Для розміщення постового обладнання СЦБ та робоче місце чергового станції передбачається в транспортабельному модулі, типу ТМ.

 Електропостачання постових та підлогових пристроїв СЦБ, що проектуються, передбачено від панелей живлення типу ПВ1-ЄЦ та ПР1-ЄЦ.

  Для включення в існуючу електричну централізацію стрілочних електроприводів № 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15, 16, 17 світлофорів поїзних Н, Ч1 маневрових М1, М2, М3, М4, М5, М6, М8, М9, М10, М12, М13, М14, М15, М16, М17, М18, М19, М20, М21, М22, М23 світлофорів М8, ЧЮ, рейкових ланцюгів НП, 1П, 2П, 6П, 7П 8П, 9П, 10П, 11П, М3П, 3/5П, 1СП, 3СП, 5-9СП, 7-13СП, 11-17СП, 15СП, 2-4СП, 6-10СП, 8-16СП, 12СП, М2П розміщених на полі, передбачено укладання кабелю типу СБзПУ. Обробка підлогового кабелю проводитиметься на ново встановлених кросових стативах, встановлених у транспортабельних модулях.

Системи зв'язку.

Розділом СЗ передбачається:

– організація оперативно-технологічного зв'язку (ОТЗ);

– двосторонній парковий зв'язок гучномовного оповіщення;

– винос кабелю МКПАБ.

Організація нової цифрової мережі оперативно-технологічного зв'язку (ОТЗ) передбачена на базі обладнання станційного зв'язку з цифровою комутацією АССЦ виробництва НВП «Стальенерго» (Україна), що складається з:

–стійки апаратури станційного зв'язку цифрового СК-АССЦ8ТА/8ІС/4Е1/ББП;

– пульта диспетчера ПД-АССЦ;

– блоку захисту ЗМС-С;

– блоку захисту ЗІС-С;

– блоку захисту ЗМП-С.

АССЦ використовується як виконавче обладнання ОТЗ на станції. Як кінцеві пристрої диспетчерів цифрової мережі ОТЗ передбачається використання пульта диспетчера ПД-АССЦ. Пульт диспетчера є цифровим телефонним апаратом, що підключається по 2-х провідному U-інтерфейсі. Пульт має можливість ведення переговорів як з мікротелефонної трубки, так і з вбудованої системи гучномовного зв'язку. Технічне обслуговування пристроїв СЦБ, що проектуються, здійснюється згідно з Інструкцією з технічного обслуговування пристроїв СЦБ і Технологічних карт.

Для організації двостороннього паркового зв'язку використано апаратуру «Парк-1М» виробництва компанії «РЕК».

У чергового станції встановлюється пульт командира переговорний ПКП-4Ф з педаллю управління ПД. До складу пультового обладнання також входять блок живлення та захисту БП/ВЗУ-1К та кабель «Вхід».

У зв'язковій (апаратній) встановлюється підсилювально-комутаційна станція УКБ:1К-4Ф-N, що є малогабаритною безкаркасною шафою.

У горловинах станції Південна Пальміра на залізних опорах висотою 6 м встановлюються гучномовці 10ГР-38СЕ з номінальною потужністю 10 Вт і забезпеченням мінімального рівня звукового тиску в зоні озвучення величиною 88,5 дБ (в горловинах) і 85 дБ (в середині парка), а також переговорні пристрої ППУ-Р1 (встановлюються на висоті не більше 1500 мм), які забезпечують ведення переговорів з пультом командира в режимах «ТИХО» або «ГОЛОСНО» та трансляцію на свою фідерну лінію гучномовного оповіщення. З'єднання ППУ-Р1 та гучномовців 10ГР-38СЕ з фідерними лініями здійснюється від муфт, встановлених на залізних опорах або безпосередньо на кабелі в місці відгалуження. З'єднання від муфт до ППУ та гучномовців виконується свитими у два джгути одножильними проводами ПВ3.

Передача сигналів від переговорних пристроїв здійснюється через стійку УКБ:1К-4Ф-N. Для з'єднання з парковими переговорними пристроями та підключенням гучномовців використовуються кабелі СБзПУ 3х1 та КСПЗП 4х1. Траса кабельної лінії проходить за коліями.

Енергозбереження і енергоефективність.

В складі проекту розроблений розділ «Енергоефективність та енергозбереження» відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014.

Проектом передбачені заходи по зниженню енергоспоживання і зменшення затрат паливо-енергетичних ресурсів за рахунок застосування високоефективного сучасного обладнання та матеріалів:

– застосування енергозберігаючих ламп штучного освітлення.

Клас енергоефективності системи керування ОВКП – «С».

Реалізація проектних рішень забезпечать дотримання норм законодавства з питань енергоефективності.

Санітарна та епідеміологічна безпека.

Відповідно п.5.20. «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» № 173 від 19.06.96  розмір санітарно-захисної зони від залізничної колії встановлено 100 м. Житлова забудова безпосередньо не примикає до межі санітарно-захисної зони.

Робота на будівництві – однозмінна,  загальна кількість працюючих 66,  у тому числі робітників – 55. Потреба в службово-побутових приміщеннях забезпечується за рахунок використання пасажирських вагонів, непридатних для перевезення пасажирів, але пристосованих під побутові пересувні приміщення для робітників з тимчасовою їх стоянкою на коліях, на яких виконуються роботи.  При відсутній можливості застосування пасажирських вагонів, виконується встановлення пересувних інвентарних вагончиків на відведену Замовником територію, відповідно до розробленого Генеральним підрядником ППР.

Для організації виконання робіт, передбачених проектом, необхідно встановити 3 пасажирських вагони в якості побутових приміщень з роздягальною, 1 вагон-ресторан для можливості приймання їжі та 1 вагон, як контора будівництва;  встановлення двох біотуалетів або влаштуванням вигрібної ями. Проектом передбачено забезпечення  працівників залізниці та будівельників  спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту.

На період проведення робіт з реконструкції в проекті враховані вимоги щодо забезпечення працюючих санітарно-побутовими приміщеннями;   розроблені природоохоронні заходи з охорони повітряного середовища, боротьби з шумами, охорони і раціонального використання води і ґрунту.

 Пожежна безпека.

Пожежна безпека на проектованому об’єкті нового будівництва забезпе­чується застосуванням вогнетривких конструкцій, автоматичним відклю­ченням струмів КЗ, влаштуванням заземлювальних пристроїв для освітлювального обладнання, силових мереж, що живляться від ТП, несучих залізобетонних і металевих елементів конструкцій контактних мереж.  Влаштуванням силових мереж кабелями в ізоляції, яка не розповсюджує горіння.

При виконанні будівельних робіт проектом передбачено дотримання протипожежного режиму, дотримання чинних вимог правил пожежної безпеки в Україні, забезпечення виробничих дільниць і приміщень споруд первинними засобами пожежогасіння, протипожежним інвентарем.

Передбачена можливість доступу на об’єкт  будівництва  пожежних автомобілів  з  особовим складом пожежних підрозділів.

Коригуванням проекту, в частині  нового  будівництва об'єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ «ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів, не впливає на  раніше затверджені проектні рішення із забезпечення  вимог пожежної безпеки на об’єкті проектування.

В складі проектної документації розроблено розділ "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту".

Охорона праці та техніка безпеки.

Робочий проект містить рішення з організації будівництва об'єкта. Тривалість робіт 24 міс., та підготовчого періоду 4,8 міс. Передбачена послідовність підготовчих,  основних будівельно-монтажних та спеціальних робіт, згідно календарного плану. Визначена потреба в  основних машинах, механізмах, робочих кадрах, енергоресурсах. Передбачені заходи з охорони праці.  Будівельній генеральній план об'єкта будівництва включає  підготовчі та основні періоди з урахуванням  постійних будівель і споруд;  місць розташування тимчасових будівель і споруд, складування матеріалів і виробів; джерел забезпечення будмайданчика електроенергією та водою; основних будівельних машин та обладнання; технологічних проїздів, місць розташування джерел протипожежного водопостачання.

Екологічна безпека.

Планована діяльність – «Нове будівництво об'єктів промислово-складського призначення, які є частиною портового перевантажувального комплексу ТОВ «ПРОМТЕХІНОВАЦІЯ», станція вивантаження вагонів-хоперів та автомобілів, за адресою: Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада». Коригування.

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» до видів діяльності та інфраструктурних об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля була здійснена процедура.

Процедура розпочата 19.11.2018 року шляхом оприлюднення повідомлення про плановану діяльність (реєстраційний № справи 201811122137).

За результатами процедури 01.07.2019 отриманий Висновок про оцінку впливу на довкілля №7-07/12-201811122137/1, що був наданий Міністерством екології та природних ресурсів України.

У процесі реалізації проекту прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат. Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище – допустимий.

В період реконструкції викиди забруднюючих речовин в атмосферу здійснюватимуться при виконанні земельних, зварювальних і фарбувальних робіт, при роботі будівельних машин і механізмів.

Під час експлуатації об’єкту джерелом викидів забруднюючих речовин не очікується.

Акустичний вплив  – допустимий.

При проведенні будівельних робіт основними джерелами шумового та вібраційного впливу є будівельно-монтажне обладнання, вантажно-розвантажувальні роботи і транспорт.

Шумове забруднення та вібрація носять тимчасовий характер (залежить від тривалості будівельно-монтажних робіт під час будівництва об’єкта планованої діяльності).

Під час експлуатації об’єкту основними джерелами шумового впливу будуть залізничний транспорт, транспортне обладнання.

При штатному режимі реалізації планової діяльності, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів та визначених екологічних умов, негативний вплив шуму та вібрації на довкілля не передбачається.

Прийняті проектом рішення зі зменшення акустичного впливу на оточуюче середовище оцінені як достатні.

Водне середовище    допустимий.

Водоспоживання під час здійснення планованої діяльності не потребується.

Геологічне середовище, ґрунт. При штатному режимі експлуатації об’єкта  з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів, вплив під час впровадження планованої діяльності характеризується як екологічно допустимий.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єктивплив допустимий.

При штатному режимі провадження планової діяльності, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів та визначених екологічних умов – вплив об’єкту планованої діяльності під час впровадження планової діяльності на рослинний і тваринний світ характеризується як екологічно допустимий.

Соціальне середовище – вплив позитивний.

 Реалізація планованої діяльності чинить позитивний вплив на економіку регіону, сприяє розвитку агропромислового комплексу, забезпечує додаткові врахування у місцевий бюджет, покращуються умови праці обслуговуючого персоналу.

Техногенне середовище.  Пам’ятки архітектури, історії і культури (як об’єкти забудови) та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу проведення робіт та впровадження планованої діяльності відсутні.

Реалізація планованої діяльності не буде створювати екологічно небезпечний вплив на промислові, сільськогосподарські та громадсько-житлові  об’єкти, наземні та підземні споруди та інші елементи техногенного середовища.

При штатному режимі реалізації планової діяльності, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів та визначених екологічних умов – негативний вплив на техногенне середовище не передбачається.

Відходи. Після введення об’єкту в експлуатацію номенклатура та обсяги утворення відходів не зазнають змін.

По мірі накопичення відходи передаються спеціалізованим ліцензованим підприємствам за укладеними договорами.

Кошторисна частина.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною докумен­тацією, у поточних цінах станом на 05 березня 2024  року, яка складала 787 341,985 тис. грн, у тому числі:

будівельні роботи – 511 979,621 тис. грн;

обладнання –   60 398,756 тис. грн;

інші витрати –  214 963,608 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень уста­новлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України у будів­ництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 05 березня 2024 року складає: 772 089,806 тис. грн, у тому числі:

будівельні роботи – 545 241,852 тис. грн;

обладнання – 56 810,371тис. грн;

інші витрати – 170 037,583 тис. грн.

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, наданих для проведення експертизи.

Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної докумен­тації на будівництво».

При цьому у відповідності до п.8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи проектної документації не залучались експерти з питань техногенної, ядерної і радіаційної безпеки, та експертиза за цими напрямками не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни та доповнення.

Розділи