Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8181-3187-0482-6211 Редакція №1 | 15.03.2024 | 30127.894 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
11.04.2024 | 30095.566 | 24133.294 | 80.991 | 5881.281 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Чернівецька обл., Чернівецький район, Чернівецька територіальна громада, м. Чернівці (станом на 01.01.2021), вулиця Лепкого Богдана | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44327100) |
Об’єкти будівництва
# | Назва об'єкта | Вид будівництва | Тип об'єкта | Ідентифікатор об'єкта | Енергетичний сертифікат | ТЕП |
---|---|---|---|---|---|---|
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Грубляк Анатолій Васильович (АЕ 002961, АЕ 005230) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Крайнюк Олег Ігоревич (АЕ 000095, АЕ 004628, АЕ 007154) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АР 021776, АЕ 004852) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268, АЕ 005791) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків – СС2
Замовник – ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Генеральний проектувальник – ФОП Полевецький В.В.
(ГІП – Полевецький Василь Васильович (кваліфікаційний сертифікат АР№ 019187 від 21.02.2022)).
Адреса об’єкту будівництва: вул.Богдана Лепкого, м.Чернівці
- завдання на коригування;
- Містобудівні умови та обмеження MU01:9747-2988-2173-6094 реєстраційний номер A3109747298813347484 (1284-МУО) від 26.05.2023р.;
- Технічні умови ЧМКП Міськсвітло №57 від 12.06.2023р.;
- Технічні умови АТ «Чернівцігаз» №58002.1.2-Лв-5898-1023 від 06.10.2023р.
- Інженерно-геологічні вишукування Чернівецької філії ПрАТ «Геотехнічний інститут» від 2023р.
- вихідних документів.
Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинного законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.
Об'єкт проектування знаходиться в межах Шевченківського району м.Чернівці Чернівецької області. Територія забудована переважно одно-двоповерховими житловими будівлями. Рельєф пересічений, горбистий.
Під’їзна дорога знаходиться в межах населеного пункту та згідно з призначенням та класифікації до ДБН В.2.3-5:2018 віднесена до категорії «Житлова».
Основні задачі проєкту
- Будівництво конструкції дорожнього одягу проїзної частини та тротуарів та приведення усіх технічних параметрів вулиці до вимог діючих норм і стандартів;
- Впорядкування дорожнього руху з організацією смуг руху нормативної ширини, забезпечення пропускної здатності вулиці під наявний транспортний потік з дотриманням безпечного швидкісного режиму та підвищенням безпеки руху пішоходів і транспорту;
- Влаштування нової організації дорожнього руху відповідно до оновлених геометричних параметрів і згідно з вимогами діючих норм і стандартів з забезпеченням безпеки руху;
- Забезпечення умов доступності для маломобільних груп населення в межах всієї ділянки проектування.
Сумісно з даним проектом вулиці окремим проектом розроблено інженерні мережі водопроводу, господарсько-побутової та дощової каналізації.
План траси
За початок траси ПК0+00 прийнято перетин з вул. Марморозька, а за кінець (ПК5+20) перетин з вул. Хрещатинська.
Траса дороги прокладена з максимальним використанням існуючої смуги проїзної частини з урахуванням категорії вулиці, «червоних ліній» забудови та рельєфу місцевості.
План траси запроектовано відповідно до вимог ДБН В.2.3-5-2018 із умов забезпечення розрахункової швидкості 50 км/год.
Основні технічні параметри траси:
- загальна довжина траси - 0,520 км;
- кількість кутів повороту - 3 шт.;
- найбільший поздовжній ухил - 56‰;
- найменший радіус кривої в плані - 250 м;
- найменший радіус увігнутої кривої – 1000 м.
Земляне полотно
Проектна лінія узгоджена з відмітками початку та кінця ділянки проектування. Ухили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.
Параметри земляного полотна прийняті наступні:
- ширина земляного полотна - 15,00 м;
- ширина проїзної частини - 6,00 м;
- ширина зеленої зони - 1,50м;
- ширина спільної велосипедно-пішохідної доріжки - 3,00 м.
Поперечний профіль вулиці запроектовано двосхилим з похилом 25‰, на спільній велосипедно-пішохідної доріжки — 20‰ в бік проїзної частини вулиці.
Водовідведення з проїзної частини вулиці передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього ухилу проїзної частини та з подальшим відведенням води в дощоприймальні колодязі. Влаштування дощової каналізації передбачено окремим проектом.
З внутрішньої сторони на кривих передбачено поширення проїзної частини за рахунок зеленої зони.
На ділянці ПК 0+74 – ПК 2+75 ліворуч від осі, висоту бортового каменю прийнято 0,2м через встановлення опор світильників на відстані 0,5м від краю проїзної частини вулиці.
Дорожній одяг
Проектом передбачено влаштування нового дорожнього одягу 2 типів, а саме:
- 1 ТИП – проїзна частина вулиці;
- 2 ТИП – спільна велосипедно-пішохідна доріжка.
1 ТИП новий дорожній одяг проїзної частини вулиці:
- геотекстиль Typar SF56 (або аналог);
- влаштування підстиляючого шару основи товщ.30см із природної гравійно-піщаної суміші;
- влаштування нижнього шару основи товщ.21см із щебенево-піщаної суміші ЩПС.С5;
- влаштування верхнього шару основи товщ.17см із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом до марки М20 ЩПС.Кр.Ц.М20;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 при нормі розливу 1,00л/м2;
- влаштування нижнього шару покриття товщ.5см із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 70/100 АСГ.Др.Щ.А.НП.I.БНД 70/100;
- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 при нормі розливу 0,42л/м2;
- влаштування верхнього шару покриття товщ.5см із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 70/100 АСГ.Др.Щ.А.НП.I.БНД 70/100;
2 ТИП новий дорожній одяг спільної велосипедно-пішохідної доріжки:
- влаштування нижнього шару основи товщ.12см із щебеню фр.20-40мм марки М800;
- влаштування вирівнюючого шару товщ.5см із цементно-піщаної суміші1:3;
- влаштування верхнього шару покриття товщ.6см із бетонної плитки ФЕМ, яка повинна мати рівну поверхню і без фаски.
Забезпечення руху маломобільних груп населення
Рішення щодо доступності для МГН (маломобільних груп населення) відповідають вимогам ДБН В.2.2-40:2018. В даному робочому проекті в межах ділянки проектування прийняті наступні заходи, щодо забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення:
- влаштування понижених бордюрів на переходах через проїзну частину вулиць висотою не більше 2 см над проїзною частиною – на всю ширину переходів;
- влаштування пандусів перед пониженими бордюрами ухилом не більше 8%;
- влаштування направляючої та попереджувальної тактильної плитки на тротуарах попереду пішохідних переходів.
Організація і безпека дорожнього руху
Реалізація проектних рішень, що передбачені робочим проектом, забезпечать безпеку і комфортність руху автотранспорту та пішоходів.
До таких рішень слід віднести:
- влаштування дорожнього одягу капітального типу;
- покращення параметрів поздовжнього та поперечного профілю;
- встановлення опор індивідуального проектування із сталі гарячого цинкування;
- встановлення нових дорожніх знаків ІІ-го типорозміру;
- встановлення знаків дорожніх двобічних для пішохідного переходу із
внутрішнім освітленням та вбудованим світильником типу ДЗС-ІІ-02;
- влаштування нової дорожньої розмітки;
- улаштування пішохідних переходів підвищеної видимості;
- влаштування попереджувальної та направляючої тактильної плитки;
- встановлення нових бетонних бортових каменів;
- врахування потреб маломобільних груп населення, а саме пониження бетонного бортового каменю в місцях перетину тротуару з проїзною частиною вулиці;
- забезпечення безпеки дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт.
Проектом передбачається:
1. ПЛІ-0,4кВ що проєктується для зовнішнього електроосвітлення вулиці Лепкого виконується проводом СІП4х25 із встановленням проектованих опор СВ-9,5-2 з використанням арматури. Відстань при найбільшій стрілі провису проводу до проїзної частини дороги повинна бути не менше ніж 5м; 2. Для заземлення елементів опор повітряних мереж використовується ЗП. На вводі в електроустановку споруди виконується повторне заземлення PEN-провідника. Опір заземлювального пристрою для повторного заземлення PEN-провідника на вводі повинен бути не більше R=30Ом. Захисне заземлення виконується вертикальними електродами.; 3. Освітлення передбачається світильниками типу ЛЕД OZON LS-30Вт/740-65 SMD BL 77.; 4. Керування світильниками зовнішнього освітлення виконується централізовано автоматично.; 5. Місце живлення проектована шафа типу І-710 встановлена на зовнішній стіні проектованого ТП-10/0,4кВ.; 6. Облік електроенергії здійснюється лічильником встановленим в ПВ І-710.
З метою економії енергоресурсів при експлуатації проектованих об'єктів проектом передбачені наступні заходи: - використання типових рішень за вдосконаленими типовими проектами; - перерізи і типи застосованих проводів і кабелів вибрані і оптимізовані для забезпечення мінімальних втрат електроенергії; - застосування сучасних приладів освітлення.
До початку виконання будівельно-монтажних робіт будівельною організацією повинен бути розроблений та затверджений головним інженером проект виконання робіт, в якому відображено безпечні методи виконання робіт та технологічна послідовність процесів на об’єкті.
До роботи на машинах та механізмах допускаються особи, які мають посвідчення на право управління цими машинами та механізмами, пройшли медичне обстеження та мають відповідне медичне заключення. Перед початком робіт необхідно оглянути технічний стан наявних на будівельному майданчику машин і механізмів. Робітники при отриманні завдання на виконання робіт повинні одержати вказівки про цю роботу та про порядок її виконання, а також отримати інструктаж на робочому місці з техніки безпеки. При проведенні робіт необхідно дотримуватись законодавства про працю, правил та норм з техніки безпеки, виробничої санітарії.
Об’єкт будівництва забезпечено під’їзними шляхами для аварійно-рятувальних підрозділів. Передбачено заходи пожежної безпеки під час будівництва.
Під час будівельно-монтажних робіт передбачаються заходи щодо попередження забруднення навколишнього середовища будівельними відходами - будівельний майданчик буде оснащено спеціальними інвентарними контейнерами для роздільного збору твердих побутових відходів, а також будівельних відходів відповідно до їх виду та агрегатного стану. Джерелами впливу на повітряне середовище під час будівництва будуть: працюючі машини та механізми, зварювальні апарати. При проведенні земляних робіт буде мати місце пилення. Максимальна висота розповсюдження пилу становить 5,0м. Пил, який утворюється при роботі екскаватора та бульдозера осідає в радіусі 10м від місця роботи техніки. Ці викиди відносяться до джерел з неорганізованим викидом і нормуванню не підлягають. Всі викиди є незначні і меншими від ГДК, зміни значень фонових концентрацій не очікується. Негативного впливу на стан повітряного середовища не передбачається. Під час будівельно-монтажних робіт негативного впливу на водне середовище не буде. Стоянку і заправку будівельних механізмів ГЗМ слід влаштовувати на спеціалізованих майданчиках, не допускаючи їх протоку і потрапляння на грунт. З метою найменшого забруднення навколишнього середовища передбачається центральна поставка розчинів і бетонів спеціалізованим транспортом.
За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Будівництво (підключення) багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) до зовнішніх інженерних комунікацій водопостачання, водовідведення на вул. Лепкого Богдана (співфінансування реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Чернівцях»)» розроблений відповідно до завдання на проектування та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, вимогам санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження, кошторисна документація відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Настанови з визначення вартості будівництва.
Розділи
