Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), вулиця Чорноморського козацтва, 52/1 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕЛЕВАТОРПРОМ" (31640002) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ТЕКЛІНСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 002867) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий
проект (затверджувальна частина) «Реконструкція автомобільних ваг на в’їзд на територію ТОВ
«Укрелеваторпром» з улаштуванням поворотної страхової консолі, розташованих
за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва № 52/1
(Елеваторний комплекс ТТК)», розроблений у
2023 році, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕВАТОРНІ
ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО» (65013,
Україна, м. Одеса, вул.
Миколаївська дорога, 209/211); ГІП – Хомко Р.С. (Кваліфікаційний
сертифікат: Серія АР № 019513 від 06.05.2022), на замовлення ТОВАРИСТВА З
ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРЕЛЕВАТОРПРОМ» на
підставі:
− листа про відмову у видачі містобудівних умов та обмежень
для проектування
об’єкта будівництва: «Реконструкція автомобільних ваг на в’їзд на територію ТОВ «УКРЕЛЕВАТОРПРОМ» з улаштуванням поворотної страхової консолі, розташованих за адресою:
м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва № 52/1» (Елеваторний комплекс ТТК)», надані Департаментом
архітектури та містобудування Одеської
міської ради (реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:1514-7851-9188-8248) та наказ від 13.07.2023 № 01-06/75;
− завдання на проектування, затвердженого замовником;
− інженерно-геологічного звіту, виконаному ТОВ «ТОПОГРУП», м. Одеса,
у 2023 році (інженер-проектувальник
Мисюра Ю. В., Кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 012819 та Свідоцтво № 00264);
− будівельного завдання від постачальника обладнання.
Відповідність
прийнятих проектних рішень вимогам чинних норм і правил підтверджено
підписом головного інженера проекту Хомко Р. С. (Кваліфікаційний
сертифікат: Серія АР № 019513 від 06.05.2022).
За розрахунком, наведеним у матеріалах робочого проекту,
погодженим замовником, об’єкт відноситься до класу наслідків
(відповідальності) СС1.
Документація щодо
реконструкції автомобільних ваг на в'їзд на територію ТОВ
«Укрелеваторпром» з улаштуванням поворотної страхової консолі
передбачає демонтаж існуючих автомобільних ваг.
Автомобільні
ваги, що проєктуються, є технологічним обладнанням комплексу ТТК.
Проєктовані
ваги не передбачають огороджувальних конструкцій. Навіс над проектованими
вагами не встановлюється.
Технічне
рішення щодо реконструкції автомобільних ваг на в’їзді на
територію ТОВ «УКРЕЛЕВАТОРПРОМ» з улаштуванням поворотної
страхової консолі, передбачає:
–
заміну існуючих
автомобільних ваг на в’їзді на територію та перенесення
їх углиб майданчика;
–
встановлення трьох обслуговуючих майданчиків
автомобільних ваг;
–
улаштування комунікацій (світлофора та інформаційного табло);
–
улаштування поворотної страхової консолі для
страхування працівника,
в
разі потреби в
ручному відборі проб.
Вибір обладнання продиктований
умовами забезпечення оптимальної роботи технологічного процесу, виконання поставлених
завдань для приймання автомобільного транспорту, безпечної роботи працівників
лабораторії, а також заявленими інтересами замовника.
Сейсмічність
району будівництва – 7 балів.
Категорія ґрунтів
за сейсмічними властивостями – III.
Розрахункова
сейсмічність майданчикау будівництва – 8 балів.
Інженерно-геологічний звіт виконаний
ТОВ «ТОПОГРУП», м. Одеса, в 2023 році.
У геологічному розрізі на розвідану глибину до
30,0 м виділено такі інженерно-геологічні елементи:
ІГЕ-1а – асфальтобетонне покриття на
щебенево-гравійній підсипці з домішками уламків граніту;
ІГЕ-1 – аасипний пісок середньої крупності, середньої
щільності, від середнього ступеня водонасичення до насиченого водою,
коричневий, з включеннями дрібної гальки та дрібного щебеню до 5%;
ІГЕ-2 – пісок дрібний (прошарками до середньої
крупності), середньої щільності, насичений водою, сірий, ілистий, з включеннями
битої та цілої черепашки до 5%, у підошві − з лінзами та тонкими прошарками
супіску;
ІГЕ-3 – супісок текучий (прошарками до пластичного),
пилуватий, сірий, ілистий, з включеннями битої та цілої черепашки до 5%;
ІГЕ-4 – суглинок легкий, текучий (прошарками до
текучопластичного), пилуватий, сірий, ілистий, з включеннями битої та цілої
черепашки до 5%;
ІГЕ-5 – суглинок важкий (у підошві − до легкої глини),
м’якопластичний,
пилуватий, сірий, ілистий, з включеннями битої черепашки до 5%.
На період досліджень (травень
2023 р.) ґрунтові води в межах ділянки робіт залягають на глибині 1,5…2,0 м
у четвертинних відкладах.
Ґрунтові води за
водонепроникністю сильноагресивні до бетону марки W4 та середньоагресивні до
бетону марки W6.
За
ступенем агресивності на арматуру залізобетонних конструкцій ґрунтові води
неагресивні при постійному замочуванні та середньоагресивні при періодичному
замочуванні.
Ґрунтові
води мають низьку агресивність до свинцевих оболонок кабелю, середню − до вуглецевої
сталі, а також високу агресивність до алюмінієвих оболонок кабелю.
У результаті проведених вишукувань серед негативних інженерно-геологічних
процесів і явищ, що впливають на нормальне функціонування об’єкта, слід зазначити сезонну підтоплюваність території.
Також слід зазначити, що ілисті ґрунти (ІГЕ-2, ІГЕ-3, ІГЕ-4 та ІГЕ-5) характеризуються неоднорідністю за глибиною та в
плані, низькими фізико-механічними характеристиками, підвищеною
стисливістю, розвитком осідань у часі.
При
проектуванні фундаментів на біогенних ґрунтах враховані вимоги пункту 6.4
ДСТУ-Н Б В.1.1-39:2016 «Настанова щодо інженерної підготовки
ґрунтової основи будівель і споруд».
Глибина
закладання та потужність ґрунтової подушки визначається виходячи з обраного
типу фундаменту, проектних навантажень та необхідної несучої здатності.
Також слід
зазначити, що до глибини буріння 30,0 м для фундаменту глибокого типу
закладання (палі) надійної основи не виявлено.
Автомобільні ваги мають в
плані прямокутну форму з розмірами 3,5 × 22,0 м, висотою над
поверхнею майданчика до 0,7 м.
До складу цієї споруди
входять:
–
два прямокутних майданчика з металоконструкцій,
переносних, з розмірами в плані 1,5 × 1,1 м;
–
прямокутний майданчик з металоконструкцій, переносний, з розмірами в плані 1,3 × 8,45 м;
–
плитний монолітний залізобетонний фундамент прямокутної форми, з розмірами в плані
22,8 × 4,15 м, товщина плити – 0,2 м;
–
монолітна залізобетонна плита складної форми в плані, з максимальними
розмірами в плані 5,73 × 1,52 м, товщина плити – 0,2 м;
–
монолітний залізобетонний пандус складної форми, з максимальними розмірами в плані
4,36 × 25,4 м, товщина плити – 0,2 м;
–
монолітний залізобетонний пандус прямокутної форми, з розмірами в плані 3,7 × 4,15 м, товщина плити – 0,2 м;
–
монолітна залізобетонна плита прямокутної форми, з розмірами в плані 1,9 × 1,0 м, товщина плити – 0,25 м.
Конструкції фундаменту
монолітного Фм1 виконані з бетону С20/25 (В25) на сульфатостійкому
портландцементі, з маркою за водонепроникністю W4, маркою за морозостійкістю
F150.
Усі інші
залізобетоні конструкції виконані з бетону С20/25 (В25) на сульфатостійкому
портландцементі, з маркою за водонепроникністю W4, маркою за морозостійкістюF200.
Армування
конструкцій виконується в’язаними каркасами та окремими
стрижнями.
З’єднання арматурних стрижнів у місцях перетину виконується за допомогою
в’язального дроту. В’язальний дріт прийнято діаметром 1,6…1,8 мм. Стикування арматури
по довжині виконується внапуск, величина напуску приймається у залежності від
класу арматури та бетону, а також товщини конструкції згідно з чинними нормами.
Під
підошвою фундаментів влаштовуються бетонна підготовка h = 100 мм
з бетону класу В7,5 та подушка з ущільненого щебеню фракцією 20...40 мм та
ґрунту – h = 200 мм.
Під
плитами та пандусами прокладаються один шар поліетиленової плівки та подушка з ущільненого гранітного відсіву h = 60...810 мм.
Подушка під фундамент монолітний
Фм1 виконується зі щебеню
(фр. 20…40 мм) товщиною 200 мм. Подушка під інші конструкції виконується з гранітного відсіву товщиною
60...810 мм.
До початку робіт з улаштування фундаментів виконується бетонна підготовка товщиною
100 мм, клас бетону В7,5.
Металоконструкції,
за винятком позначених, − із сталі класу С235.
Експертиза робочого проекту виконана у відповідності
до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня
2011 року № 560, як об’єкта, що відноситься до класу
наслідків (відповідальності) СС1, який
споруджується на території із складними інженерно-геологічними і техногенними
умовами.
При цьому експертиза проектних рішень щодо
відповідності вихідним даним на проектування, дотримання вимог до
експлуатаційної безпеки будівель і споруд, у тому числі з питань створення умов
для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп
населення, інженерного забезпечення, санітарно-епідеміологічного благополуччя
населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, радіаційної безпеки –
не виконувалась.
Відповідно до положень ст. 31
Закону України «Про регулювання містобудівної
діяльності» та умов договору № 7-007-23-КЧ/ОД, укладеного
із замовником, експертиза робочого проекту здійснена без
розгляду кошторисної частини проектної документації.
Згідно зі статтею 26 Закону України «Про
архітектурну діяльність» відповідальність за дотримання у робочому проекті
зазначених вимог несе проектна організація, що розробила проектну документацію.
У процесі розгляду робочого проекту за
зауваженнями ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» проектною
організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни та доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі
примірники робочого проекту, в тому
числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної
системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та
замовника.
Розділи
![](files/tmp/qr/4109f58b4c71150836449c56e04d37fe.png)