1 редакція від 14.03.2024 2 редакція від 28.05.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3453-4257-5195-1148
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№V-0231-20/ПРОЕКСП від 15.09.2020
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (коригування 2)
Код проектної документації
PD01:3449-3692-7703-9672 Зміни №2 №2404ГК-ПР/18 від 2020-04-16 (видав ТОВ "ПВК "БУДIВЕЛЬНА СПIЛКА")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань архітектури, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
БАЧИНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004301, АЕ 003586, АЕ 003605, АЕ 006920, АР 000458, АР 013921, АЕ 007232 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.09.2020 141660.261 108045.778 3609.775 30004.708 85466.797 65852.261 975.937 18638.599

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Чорних Запорожців, 26 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (33239981)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Клушина Лілія Сергіївна
Архітектор З питань архітектури
Чернядьєва Ірина Іванівна (АА 004064)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
СТАКОВІЧЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА (АЕ 004938)
Відповідальний експерт З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
БАЧИНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004301, АЕ 003586, АЕ 003605, АЕ 006920, АР 000458, АР 013921, АЕ 007232)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3449-3692-7703-9672
Орган, що видав
ТОВ "ПВК "БУДIВЕЛЬНА СПIЛКА" (33057897)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
обміри та візуальне обстеження
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1264.1 Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
2404ГК-ПР/18
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (коригування 2), розроблений на замовлення Комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проектною організацією ТОВ «ПВК «Будівельна спілка» (юридична адреса: м. Київ, вул. Грушевського 28/2, Н/П №43), кваліфікаційний сертифікат архітектора, виданий Сохацькому Олегу Еротейовичу, Серія  АА №000173 від 24 липня 2012 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №1253 від 27 жовтня 2017 року).

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування коригування 2;

- доповнення до Медичного завдання;

- технічні умаови КП «Інформатика»;

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.02.2020 № 235 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

Рішення першого заступника Київської міської державної адміністрації від 29.01.2020 № 3436 до листа КП «Інженерний центр» від 24.01.2020 № 172/149  стосовно коригування в установленому порядку проектної документації та проведення експертизи проекту;

експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» у м. Києві від 25 липня 2018 року № V-0279-18/ПРОЕКСП;

експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» у м. Києві від 22 серпня 2019 року № V-0304-19/ПРОЕКСП.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2.

Коригування (2) робочого проекту капітального ремонту будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі виконано на підставі завдання на коригування.

Згідно завдання на коригування (2) 2020 року у робочому проекті враховуються види та додаткові обсяги робіт, необхідність яких з’ясувалася під час виконання ремонтних робіт та які не були враховані робочим проектом  раніше, а саме:

Головний корпус «А» (стаціонар):

- влаштування навісів над входами (покрівля);

- влаштування огородження на покрівлі;

- формування проектного ухилу покрівлі;

- влаштування нової рулонної покрівлі;

- розбирання покриттів покрівлі;

- розбирання цементних стяжек покрівлі;

- монтаж монолітних плит перекриттів;

- нарощування існуючих та нові стінки вентиляційних каналів на покрівлі;

- відновлення та утеплення балконних плит;

- опорядження підлог балконів;

- влаштування підлоги приямків підвалу з бетонних плит ФЕМ;

- демонтаж решіток з вікон з установкою тимчасових решіток;

- влаштування армопоясу по парапету даху;

- підготовка стін фасадів під утеплення;

- ремонт штукатурки зовнішніх укосів;

- демонтаж слухових вікон на горищі, влаштування решіток слухових вікон;

- утеплення фасадів мінераловатними плитами з опорядженням декоративним розчином за технологією «CEREZIT»;

- підсилення залізобетонних конструкцій балконних плит полотнами з вуглецевих волокон;

- утеплення покриттів плитами із пінопласту екструдованого на бітумній мастиці;

- демонтаж цокольних блоків приямку;

- відновлення приямку: влаштування стяжки цементної з армуванням, утеплення покриття, влаштування плитки ФЕМ;

- демонтаж стін вент каналів;

- розбирання монолiтних перекриттiв;

- мурування зовнішніх стін, із керамічної, силікатної або порожнистої цегли;

- влаштування монолітних залізобетонних перемичок;

- влаштування примикань покрівлі висотою 400 мм з влаштуванням фартуха з оцинкованої сталi;

- установлення воронок водостічних;

- влаштування обмазувальної пароізоляції;

- влаштування капельника фасада;

- влаштування огорожі на покрівлі з перилами;

- встановлення декоративних захисних екранів зовнішнього блоку кондиціонеру в кількості 615 шт.;

- встановлення захитних гратів - 359,65 м2;

- утеплення вентканалів;

- замiна ковпакiв на димових i вентиляцiйних трубах;

- влаштування дефлектора вентканалів;

- влаштування решіток на слухових вікнах технічного поверху;

- демонтаж ділянок із склоблоків;

- додаткове встановлення водостічних воронок;

- влаштування накриття з литого полікарбонату в алюмінієвому профілі;

- демонтаж зруйнованої асфальтобетонної відмостки, влаштування нової відмостки з плитки ФЕМ;

- відновлення асфальто-бетонного покриття;

- влаштування асфальтобетонного покриття;

- відновлення партерного газону 2971,30 м2;

- встановлення відливів;

- встановлення паркових лавок Классік Kidigo (VMVL007) - 13шт., «Європа» Kidigo -2шт.;

- встановлення урн «Європа» Kidigo (VMVU010) - 2шт., Сільвер – 6шт., Сільвер сорт: «Папір», «Пластик», «Скло», «Метал» - 4шт.;

- встановлення системи сортування сміття та відходів FANTOM 80л х 5шт.;

- встановлення велопарковки PARK-VELO «Лабіринт» на 8-м велосипедів – 2шт.;

- встановлення огородження кондиціонерів МРТ -23,28м2;

- відновлення відкосів;

- встановлення підвіконня ПВХ.

Головний корпус «В» (операційний):

- поточний ремонт додаткових приміщень 1-го поверху (аудиторія, гардероб) та частини 2-го поверху ( кабінет, приміщення АСУ, технічного відділу ) без оснащення технологічним обладнанням та меблями;

- демонтаж та влаштування ганків №1,2,3

- зміна проектного ухилу покрівлі головного входу;

- розбирання покриттів покрівлі головного входу;

- розбирання цементних стяжек покрівлі головного входу;

- монтаж монолітних плит перекриттів;

- утеплення покриттів теплоізоляційними сипкими матеріалами та плитами із пінопласту полістирольного на бітумній мастиці;

- влаштування нової рулонної покрівлі з матеріалів, що наплавляються;

- влаштування примикань з рулонних покрівельних матеріалів до бетонних та цегляних стін і парапетів із застосуванням газопламеневих пальників, з влаштуванням фартуха з оцинкованої сталі;

- влаштування огородження на покрівлі;

-  влаштування накриття з литого полікарбонату в алюмінієвому профілі;

- влаштування нової відмостки з плитки ФЕМ;

- нарощування існуючих та нові стінки вентиляційних каналів на покрівлі;

- свердління отворів під водоприймальну воронку;

- влаштування підвісних стель, обшивка укосів з ГКВЛ KNAUF;

- облицювання стель та укосів;

- встановлення відливів;

- демонтаж фундаментних блоків;

- розбирання бортових каменів;

- розбирання покриттiв пiдлог з лiнолеуму та релiну;

- розбирання цементних покриттiв пiдлог;

- влаштування стяжки з армуванням;

- влаштування покриття з керамічної плитки;

- демонтаж плит перекриття під канал димовидалення;

- встановлення плити під витяжні системи та систем димовидалення;

- влаштування каналів димовидалення;

- влаштування піщаної основи під трубопроводи;

- відновлення приямку;

- демонтаж цокольних блоків;

- демонтаж: піддашків: над входом у підвал, входом на перший поверх;

- пробивання отворiв у бетонних та залiзобетонних стiнах під електрику;

- демонтаж повітроводів;

- укріплення цегляних парапетів даху, влаштування армопоясу по парапету;

- вирівнювання лицьової сторони фасаду; утеплення фасадів мінераловатними плитами з декоративним опорядженням;

- утеплення стін переходів на 2- му поверсі, мінераловатними плитами з декоративним опорядженням;

- утеплення перекриття переходів над проїздом, мінераловатними плитами з декоративним опорядженням;

- посилення фундаментiв монолiтними залiзобетонними обоймами;

- збільшення прорізів для монтажу протипожежних дверей;

- влаштування обмазувальної пароiзоляцiї;

- розбирання трубопроводів з труб чавунних;

- демонтаж стін вентканалів припливної системи вентиляції та плити покриття;

- мурування вентканалу в оперблоці з облицюванням;

- влаштування примикань висотою 400 мм з рулонних покрiвельних матерiалiв до цегляних стiн i парапетiв iз застосуванням газопламеневих пальникiв;

- розбирання покриттiв покрiвлi переходів з рулонних матерiалiв;

- влаштування цементних стяжок переходів з армуванням, обмазувальною пароiзоляцiєю та утепленням покриттів плитами iз пiнопласту полiстирольного на бiтумнiй мастицi;

- встановлення капельника фасада;

- заміна дверей головного корпусу операційних;

- демонтаж дверних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах;

- знімання дверних полотен;

- демонтаж підвісної стелі;

- розбирання перегородок з гіпсових блоків;

- розбирання металопластикових перегородок із приміщення орендарів;

- збивання тинькування вапняно-піщаного;

- демонтаж підлог у виробничих приміщеннях кафетерію та в додаткових приміщеннях;

- демонтаж стяжки товщиною 160-200 мм;

- встановлення перегородки з легкобетонних блоків 100мм;

- влаштування стяжки;

- влаштування перемичок в перегородках;

- ремонт тинькування вапняно-піщаного KNAUF Rotband;

- влаштування високоякісного тинькування KNAUF Rotband ;

- пофарбування стін;

- встановлення дверних блоків Hörmann MZ-1 протипожежні T30 з фурнітурою замок під профільний циліндр, посилений замок;

- встановлення дверних блоків Hörmann ZK замок під профільний циліндр;

- встановлення дверних блоків Hörmann HUA30 А-1 протипожежні T30;

- встановлення дверних блоків Hörmann HUA30-2 OD сталеві протипожежні T30, двостулкові з безпечним склом, фурнітура «анти-паніка», замикаючий профіль з ущільненям, охоплююча коробка, замок під профільний циліндр, посилений замок кутова коробка;

- встановлення добірних елементів дверної коробки Hörmann;

- встановлення доводчика та шини TS 1500, TS 3000;

- встановлення електромеханічних замків А4020-РА;

- встановлення ціліндру запирання (27-35, 31-31, 40-40);

- встановлення ручок (PC Paris, WC Paris);

- встановлення дверного блоку Дф-1: вхідні металеві, утеплені, зі заскленою фрамугою, з замком і доводчиком;

- мурування перегородки з повнотілої цегли 120 мм на 2-му поверсі;

- влаштування перегородки з ГКВЛ KNAUF;

- вирівнювання стін, пристінна конструкція ГКВЛ KNAUF;

- обшивка стояків інженерних мереж пристінна конструкція ГКВЛ KNAUF;

- влаштування підлог і плінтусу з керамограніту Golden Tile Stonehenge Gray (44G520);

- влаштування растової підвісної стелі Armstrong Ultima+ Vector;

- зашивка коробом зворотної магістралі опалення з влаштуванням ніш;

- влаштування підшивної стелі KNAUF вологостійка плита 12,5 мм - 53,51м2;

- пофарбування стель;

- ремонт цегляної кладки стін вентканалів;

- утеплення вентканалів;

- встановлення дефлекторів вентканалів;

- відновлення відкосів;

- опорядження відкосів вище 0,000, пофарбування фасадною силіконовою фарбою Alpina Силіконова для ексклюзивних фасадів;

- встановлення підвіконня ПВХ;

- встановлення протипожежного вітражу;

- встановлення вікон металопластикових;

- встановлення вентиляційних решіток;

- встановлення декоративних екранів зовнішніх блоків кондиціонерів – 93 шт.;

- влаштування навісів над входами (покрівля);

- оздоблення ганку №1 (головний вхід по вісі «А»), гранітом (Tansky GG10 або GREY UKRAIN GG2, «flamed»), встановлення огородження;

- оздоблення ганку №2 (дворовий вхід по вісі «В») гранітом (Tansky GG10 або GREY UKRAIN GG2, «flamed»), встановлення огородження;

- оздоблення ганку №3 (бічний вхід по вісі «1») керамогранітом АТЕМ Грес Pimento 0601, встановлення огородження;

- встановлення захисних гратів 293,16 м2 ;

- оздоблення пілонів (колони) переходів, плити фасадні мінераловатно-базальтові (марки «Напівжорстка», щільністю 140-150 кг/м³) 50 мм. Зовнішнє полімерне декоративне тинькування «мозаїчне» Alpina Expert Mosaikputz 12;

- влаштування захисних планок на стіні відбійник-дошка (алюм.+вініл) WG-201, WG-150;

- влаштування захисних кутників на стіні відбійник для кутів (алюм.+вініл) CG-50;

- влаштування підлог з керамограніту Golden Tile Stonehenge Gray (44G520) в кількості 549,81 м2 та плінтусу - 356,49 п.м;

- влаштування підлог з лінолеуму, гетерогенне ПВХ-покриття Safestep R11 174752 slate gray - 54,86 м2 та плінтусу гетерогенне ПВХ-покриття FORBO, галтель DOLLKEN HK-100 - 68,08 п.м;

- влаштування плитки тактильної накладної YI-001 напрям руху (смуги) – 155 шт., YI-002 (стоп) – 34 шт.

Опорядження приміщень:

- покриття і стіни ґанків головних входів - з гранітних плит 600х300х20 мм (Tansky GG10 або GREY UKRAIN GG2 «flamed»);

- покриття підлог тамбурів, вестибюлю головного корпусу, приміщень 1-го та 2-го поверхів, сходів у підвал - з керамограніту 600х600х9,5 мм.

Конструктивні рішення:

влаштування монолітних ділянок в плитах перекриття, покриття та шахт димовидалення; запроектованео влаштування монолітних ділянок за допомогою швелеру 20-27, каркасу з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування та підсилення отворів в несучих та самонесучих стінах для дверних прорізів та повітропроводів. Запроектовано підсилення отворів в несучих та самонесучих стінах з швелеру 20 та 16, та труби 80х40;

влаштування з/бетонних сходів ганку №2. Запроектовано вхідну групу, залізобетонні фундаменти, сходи, пандус, які накриті залізобетонною плитою товщиною 200мм. Сходовий марш та пандус з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування металевого покриття ганку №2. Запроектовано стійки 140х140 та 100х140. Покриття виконане з швелеру 20 та 12 та накрите профільованим листом Н44. Парапет виконаний з труби 60х60 та 40х40;

влаштування додаткового евакуаційного виходу з підвалу по вісі “В”. Запроектовано вхідну групу, залізобетонні фундаменти, сходи, які накриті залізобетонною плитою товщиною 200мм. Сходовий марш з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування підземного вентиляційного каналу припливної венткамери. Запроектовано залізобетонні фундаменти та стіни вентиляційного каналу, які накриті залізобетонною плитою товщиною 270мм. Залізобетонні конструкції виконані з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування підсилення збірної залізобетонної опори переходу. Запроектовано підсилення опор з ∟125х125 та металевої полоси 100мм;

влаштування з/бетонних сходів ганку №3. Запроектовано вхідну групу, залізобетонні фундаменти, сходи, які накриті залізобетонною плитою товщиною 160мм та 200мм. Сходовий марш виконаний з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування з/бетонних сходів ганку №1. Запроектовано вхідну групу, залізобетонні фундаменти, сходи, які накриті залізобетонною плитою товщиною 140мм та 160мм. Конструкції виконані з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування підсилення плити покриття ганку в осях 5, Г. Запроектовано обрамлення плити по периметру кутиком 50х50 мм та виконання тяжу у вигляді кутика 75х75 мм, закріпленого до стіни будівлі через закладну деталь;

влаштування залізобетонних кришок під вентиляційне обладнання; Запроектовано виконання  цегляних  стін 250 мм під  залізобетонні  кришки  вентиляційного  обладнання.

Залізобетонна кришка товщиною 160мм, з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування з/бетонних сходів ганка у вісях 13 та В. Запроектовано вхідну групу, залізобетонні фундаменти, сходи, які накриті залізобетонною плитою товщиною 220мм. Сходовий марш з арматури 12 та 8, бетону класу С25/30;

влаштування металевого покриття ганку у вісях 13, В;

влаштування огорожі за периметром покрівлі висотою не менше 0,6м.

Опалення та вентиляція.

Проектом передбачається заміна опалювальних приладів та труб в межах 1 поверху та переходу 2 поверху. Заміна нагрівальних приладів виконана по поверхні нагріву.  До встановлення прийняті біметалеві плоскі радіатори «ПРЕС» з гладкою поверхнею. На радіаторах передбачене встановлення термостатичних вентилів. Стояки зі стальних труб замінюються на нові, а підводки до радіаторів - на поліпропіленові труби фірми КАN-therm PP Stabi Al PN16. Проектом передбачено утеплення магістрального трубопроводу в підвалі трубчастим ізолюючим матеріалом.

Передбачено усунення протікання трубопроводів опалення на горищі та перенесення стояка опалення операційного блока.

В приміщеннях кафе передбачено припливно-витяжну вентиляцію з механічним спонуканням. Запроектована припливно-витяжна система ПВ1 для зали кафетерію та припливна система П1 для виробничих приміщень. Окремі витяжні системи запроектовані для комор, вбиралень та душових, відсмоктувачів над технологічним обладнанням, гардеробних персоналу. Припливна вентиляційна установка П1 та припливно-витяжна ПВ1 розміщені в вентиляційній камері в підвалі під приміщеннями кафе. Забір зовнішнього повітря передбачено через окремо розташовану шахту, що з’єднана з венткамерою підземною горизонтальною шахтою.

Повітропроводи  витяжних систем підключаються до витяжних каналів, які виводяться не менше ніж на 0,7 м вище над рівнем даху.

Для аудиторії передбачена припливно витяжна вентсистема ПВ2, яка розміщена  за підшивною стелею в коридорі. Передбачено встановлення канальних електрокалориферів для предпідігріву до рекуператора та догріву після рекуператора зовнішнього повітря з комплект автоматики для управління та захисту їх від перегріву.

Всі повітропроводи систем вентиляції передбачені з тонколистової оцинкованої сталі класу щільності «С». На повітропроводах передбачене встановлення дросель-клапанів.

Повітророзподільчі пристрої передбачені стельового типу – решітки, дифузори та анемостати.

Джерелом холодопостачання для припливної установки ПІ є компресорно-конденсаторний блок, який встановлений назовні на кронштейнах.

Кондиціонування повітря передбачене на базі спліт-систем інверторного типу для приміщень 5 (1 поверх) та прим. 3,4,5,6 (2 поверх). Для комутаційної запроектована система кондиціонування «холод» для постійної роботи на базі обладнання «Mitsubishi Electric».

Для приміщення гардеробу (5) передбачено реверсивні установки з керамічним рекуператором та фільтром з викидом повітря через зовнішню стіну назовні – системи ПВ3-ПВ5 на базі обладнання ВЕНТС.

Водопостачання та каналізація.

Даним робочим проектом коригування (2) передбачено прокладання трубопроводів холодного і гарячого водопостачання для операційних, що знаходяться на другому поверсі. Також передбачено перенесення існуючого стояка з пожежними кранами. Переносяться трубопроводи водопроводу та каналізації з зони демонтажа плити перекриття. Також передбачено винесення стояків водопроводу та каналізації, які проходять через санвузли у хол. На першому поверсі в вісях Б-В, 15-16 в додатковому приміщенні встановлено умивальник з підведенням комунікацій та на другому поверсі в вісях А-В, 16-19 замінено умивальник і трубопроводи до нього. Передбачається заміна магістрального трубопроводу гарячого водопостачання. У приймальному відділенні замінено шафи з пожежними кранами на нові.

Передбачається прокладання трубопроводів каналізації у підвалі та для операційних, які знаходяться на другому поверсі. Також передбачено приєднання нових каналізаційних трубопроводів до існуючої мережі. Передбачено демонтаж та прокладання трубопроводів водопостачання. Відновлення роботи зовнішньої зливної каналізації. Заміна діаметру магістрального трубопроводу гарячого водопостачання.

Електротехнічні рішення.

Робочим проектом коригування (2) передбачено:

- відновлення контуру заземлення будівлі;

- влаштування зовнішніх випусків (отвори та труби в фундаменті);

- електричні розетки та виводи під інженерні системи (підключення вентиляційного обладнання) в нових приміщеннях першого поверху (аудиторія, гардероб) та приміщень на 2-му поверсі (АСУ, технічний віділ, кабінет);

- освітлення усіх нових приміщень, а також частини коридору 2-го поверху, включаючи показники ПК та евакуаційних виходів;

- окремий електричний щит в приміщенні комутаційної АСУ, від якого буде живитись тільки обладнання, яке відноситься до комутаційного обладнання. Живлення по 1-й категорії. До даної фідерної групи не повинно бути підключено інше обладнання\апарати\техніка і т.п;

- підключення усіх комутаційних шаф (АСУ, ЦСВ та приймального відділення) до окремого контуру телекомунікаційного заземлення з необхідним нормативним опором не більше 2 Ом;

- живлення підсвітки вивісок фасаду. Вивіски живляться від окремих щитів в ГРЩ та підключені через програмовані таймери (реле часу);

- систему електропостачання та електроосвітлення у відповідності з чинними нормами;

- кількість, ємність та місця розміщення поверхових щитів що визначена проектом;

- живлення обладнання від існуючої електрощитової будівлі (ГРЩ №3).

Телебачення:

Додатково робочим проектом коригування (2) передбачено:

- в приміщенні аудиторії встановлення розетки для підключення телевізійного приймача і приймання телевізійних програм за технологією ІР-ТV (Smart TV);

- встановити телевізійну панель (Smart TV); та проектор із підведенням до них необхідних мультимедійних кабелів.

Відеоспостереження:

- на виконання вимог ТУ №027-2020 надане КП «Інформатика» від 17.07.2020р. №351-2020 на розробку комплексної системи відеоспостереження передбачено додатковий сегмент відеонагляду, який включає в себе встановлення засобів відеофіксації, цифрових мережевих відеореєстраторів та робочих місць для оперативного перегляду в реальному часі, фіксацію, розпізнавання та введення в архів подій, а саме: розпізнавання номерних знаків автотранспорту, що в’їжджають на територію лікарні, розпізнавання обличь (на входах до лікувальних корпусів) та оглядове спостереження за периметром території ключових при фасадних зон з підтримкою смарт функцій із можливістю передачі відеосигналу прямим виділеним каналом в ЦОД міста.

Телефонізація:

- передбачено телефонні розетки (СКС в якості фізичного середовища передачі сигналу) в нових приміщеннях першого поверху (аудиторія) та приміщень на 2-му поверсі (АСУ, технічний відділ, кабінет).

Протипожежні заходи:

Система пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей - коригується 1 поверх, частина підвалу та частина 2 поверху операційного корпусу:

- відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» передбачається система оповіщення про пожежу типу СО4;

- передбачено встановлення переговорних пристроїв, світлових покажчиків напрямку евакуації, пожежних сповіщувачів відповідно до п.7.2.28 ДБН В.2.5-56:2014.

Система автоматичної сигналізації довибухонебезпечних концентрацій газу метану:

- в якості обладнання системи автоматичної сигналізації довибухонебезпечних концентрацій газу метану використати існуючий сигналізатор газу «Варта 1-03.14» (враховано в 2404ЦСВ-ПР/18-АКГ), виробництва компанії «Теміо» (м.Київ).

- датчики газу метану встановлюються в місцях вводу/випуску зовнішніх комунікацій нижче рівня землі на відстані не більше 1 м по горизонталі;

- передбачено встановлення світлозвукових оповіщувачів в приміщеннях, де встановлені датчики газу.

Вимоги ДБН В.2.2-40 щодо прилеглої території враховані у складі розробленого окремо робочого проекту «Капітальний ремонт об'єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі», а саме:

- вхід на територію обладнано доступними елементами інформації про об’єкт;

- передбачено умови безперешкодного пересування по ділянці до будівлі та по території головного корпусу лікарні; ці шляхи поєднано з зовнішніми по відношенню до ділянки транспортними та пішохідним комунікаціями, паркувальними місцями, зупинками громадського транспорту;

- передбачена система засобів орієнтації та інформаційної підтримки, а саме тактильні та візуальні елементи доступності;

- ширина пішохідних шляхів із зустрічними рухом не менше 1,8 м;

- повздовжній уклон пішохідних шляхів не перевищує 1:20 (5 %), поперечний уклон шляху руху в межах 1-2%;

- надземні переходи обладнані пандусами з пологим спуском.

При коригуванні №2 робочого проекту у 2020 році виконані вимоги ДБН В.2.2-40 «Інклюзивність будівель та споруд». В існуючій будівлі лікарні неможливо у повному обсязі забезпечити вимоги доступності, зручності, інформативності і безпеки для потреб осіб з інвалідністю, тому здійснюється їх розумне пристосування.

Згідно п.4.2 ДБН В.2.2-40 доступність для МГН забезпечується:

- фізичною можливістю і зручністю потрапляння та пересування об’єктом, отриманням послуг;

- фізичною безпекою при потраплянні на об’єкт та пересуванні в ньому, отриманням послуг;

- можливістю вільного отримання інформації про об’єкт та послуги, що надаються; вільної навігації (орієнтування) по об’єкту.

Робочим проектом передбачено такі вирішення забезпечення доступності МГН:

- зовнішні сходи ґанків входів шириною 1,5 м продубльовані прямолінійними пандусами;

- маркування ребер (горизонтального та вертикального) першої і останньої сходинок сходового маршу контрастними (жовтого кольору) смугами шириною 0,05 м;

- пандуси на ґанках входів в приймальне віддення та стаціонар шириною 1,2 м та ухилом 8%;

- огородження сходів і пандусів мають поручні на висоті 0,7 м і 0,9 м;

- прозорі полотна дверей з ударостійкого матеріалу (склопакет з захистною плівкою);

- нижня частина скляних дверних полотен захищена протиударною смугою 0,3 м;

- на прозорих полотнах дверей передбачено контрастне маркування 0,1х0,2(h) м, розташоване на рівні 1,2 м від поверхні пішохідного шляху;

- на шляхах евакуації та в місцях обслуговування МГН ширина дверей без порогів 0,9-1,1 м в чистоті, у двостулкових дверях одне робоче полотно має ширину не менше 0,9 м.;

- ширина та глибина тамбурів забезпечує евакуацію осіб на кріслах колісних та інших категорій MГH;

- на входах передбачені пристрої виклику персоналу;

- шляхи руху до приміщень, зон і місць обслуговування всередині будівлі відповідно до нормативних вимог до шляхів евакуації людей з будівлі; ширина шляхів руху по коридору - 2,2 м;

- влаштування плитки тактильної накладної;

- висота проходів у просвіті, по всій їх довжині і ширині не менше ніж 2,1 м;

- у місцях відпочинку та очікування передбачено місця для осіб з інвалідністю на кріслі колісному або користувача з милицями (тростиною), а також його супроводжувача;

- передбачена комлексна система засобів інформації (знаки та таблички навігації, світлові показчики, тактильні смуги на підлозі, тощо) зон і приміщень, а також вхідних вузлів і шляхів руху забезпечує безперервність інформації, своєчасне орієнтування й однозначне упізнання об’єктів і місць відвідування, яка передбає можливість одержання інформації про асортимент послуг, що надаються, розміщення і призначення функціональних елементів, розташування шляхів евакуації, попереджає про небезпеку в екстремальних ситуаціях;

- візуальна інформація за необхідності виконується на контрастному фоні з розмірами знаків, що відповідають відстані огляду, і пов’язана з художнім вирішенням інтер’єрів;

- прилади для відчинення і зачинення дверей, горизонтальні поручні, а також ручки, важелі, крани і кнопки різних апаратів, та інші пристрої усередині будівлі встановлюються на висоті не більше ніж 1,1 м і не менше ніж 0,85 м від підлоги і на відстані не менше ніж 0,4 м від бічної стіни приміщення або іншої вертикальної поверхні;

- вимикачі передбачено на висоті 0,9 м від рівня підлоги;

- дверні П-подібні ручки контрастного кольору, запори, засувки й інші прилади відчинення і зачинення дверей мають форму, яка дозволяє особі з інвалідністю керувати ними однією рукою (кулаком) і не вимагає застосування надто великих зусиль або значних поворотів руки у зап’ясті;

- двері в санвузол для МГН мають можливість примусового відкривання через вимикач;

- на вхідних дверях до приміщень, у яких небезпечно або категорично заборонене перебування МГН, встановлюються запори, що виключають вільне проникнення всередину приміщення;

- матеріали, оснащення, обладнання, вироби, прилади, що передбачені проектом, відповідають вимогам санітарних норм.

Елементи будівель, що ідентифікуються міжнародним символом доступності:

- доступні входи (доступні не всі входи до будівлі);

- туалети МГН;

- доступні гардеробні, діагностичні кабінети та оглядові;

- доступні зони безпеки.

Покажчики напрямку, що вказують шлях до найближчого доступного елемента, забезпечені в межах розумного пристосування у наступних місцях:

- недоступних входах у будівлю;

- недоступних громадських туалетах;

- виходах і сходах, які не є шляхами евакуації для осіб з інвалідністю;

- системи засобів інформації і сигналізації про небезпеку, які розташовані в приміщеннях (окрім приміщень з мокрими процесами), незалежно від того, чи передбачається використання ними праці осіб з інвалідністю, чи ні, а також на шляхах руху всіх працівникі комплексні і передбачають візуальну та тактильну інформацію, яка вказує напрямок переміщення і місця надання послуг;

- застосовані засоби інформації (в тому числі знаки, піктограми та символи) відповідають символам існуючих нормативних документів та стандартів, використовуються піктограми Міжнародного символу доступності;

- санвузол для МГН, в яких людина (у тому числі з порушенням слуху) може залишитися одна, обладнано двобічнім зв’язком з черговим персоналом, передбачено включення освітлення від датчика присутності та аварійне освітлення.

В проекті є запис, що матеріали та устаткування застосовуються такі, що дозволені до використання в Україні.

Проведення капітального ремонту передбачено: без повного призупинення використання приміщень головного корпусу КМКЛ № 3 за функціональним призначенням або виведення з експлуатації, без зміни зовнішньої конфігурації та перепланування, без втручання в несучі та огороджуючі конструкції будівлі, що існують.

Передбачається також виконати коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та обладнання, з врахуванням виконаних обсягів робіт.

Коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації виконується відповідно до ДСТУ.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 24 липня 2020 р. складала - 144789,230 тис.  грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 110364,755 тис. грн, устаткування – 3620,144 тис. грн, інші витрати – 30804,331 тис.

Із них вартість виконаних робіт раніше – 85466,797 тис.  грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 65852,261 тис. грн, устаткування – 975,937 тис. грн, інші витрати – 18638,599 тис. грн.

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи робочого проекту  «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул.Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (коригування 2) в проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи