1 редакція від 06.03.2024 2 редакція від 30.04.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7716-5567-7490-0850
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№567/23-РБК/ЕЗ від 07.03.2024
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ" (42974592) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво комплексу багатоквартирних секційних жилих будинків та адміністративних будівель з вбудованими торговими, адміністративними та громадськими приміщеннями та підземним паркінгом (дев’ять черг будівництва) за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Генуезька, 1, вул. Генуезька, 1/1 (коригування)» 1 черга.
Код проектної документації
PD01:2830-8531-3389-5140 №1/11/17-1-1 від 2023-05-29 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕФЕСТ") / Наявні експертизи: EX01:7716-5567-7490-0850
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань техногенної безпеки, З питань пожежної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань енергозбереження, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань охорони праці, Архітектурне об'ємне проектування, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ШЕВЧУК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АР 019859, АР 010718, АЕ 007137, АЕ 004951 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021) , вул. Генуезька, 1, вул. Генуезька, 1/1 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЛІОР-КЛАС" (33722254)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Романус Тарас Теодорович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Дімбровська Мар'яна Василівна
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Фляк Марко Петрович (АА 003985)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ШЕВЧУК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АР 019859, АР 010718, АЕ 007137, АЕ 004951)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2830-8531-3389-5140
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕФЕСТ" (31681536)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Пояснювальна записка, архітектурні рішення, генеральний план, конструкції залізобетонні, електротехнічні рішення, водопровід і каналізація, опалення та вентиляція, розрахунок евакуації, пожежна безпека, енергоефективність, інженерно-технічні заходи, оцінка впливу на навколишнє середовище, проект організації будівництва, проект дощових стоків, тепломеханічні рішення, газопостачання внутрішнє
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1122.1 Будинки багатоквартирні масової забудови
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
29.05.2023
Номер проектної документації
1/11/17-1-1
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проект розроблено Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕФЕСТ», юр. адреса: 65045, Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Спиридонівська, буд. 10, н/п 15.

 

Головний архітектор проекту – Коржов Олексій Валерійович (кваліфікаційний сертифікат серія АА №001933 від  24.10.2013 року).

 

Проект розроблений на підставі:

·         завдання на проектування;

·         Містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки виданих департаментом архітектури та містобудування Одеської міської ради від №01-06/219   від 22.11.2017р. та додатку до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №01-06/167 від 16.06.2020р.

·         технічних умов.

 

ТзОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» за результатами проведення експертизи ескізного проекту «Будівництво комплексу багатоквартирних секційних жилих будинків з вбудованими громадськими приміщеннями та підземним паркінгом (дев’ять черг будівництва) за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Генуезька, 1, вул. Генуезька, 1/1.(коригування)» був виданий експертний звіт щодо розгляду проектної документації від від 05.03.23 р. № №1460/23-РБК/ЕЗ.

            Будівництво комплексу багатоквартирних секційних жилих будинків з вбудованими громадськими приміщеннями та підземним паркінгом (дев’ять черг будівництва) за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Генуезька, 1, вул. Генуезька, 1/1 (1 черга) передбачається в Приморському адміністративному районі м. Одеси на земельних ділянках, загальною площею  2,4942 га. 

Земельні ділянки під будівництво використовуються замовником на підставі договору оренди земельних ділянок. Кадастрові номери земельних ділянок 5110137500:51:003:0265;  5110137500:51:003:0381.   

Будівництво комплексу багатоквартирних секційних жилих будинків  передбачається з виділенням дев’яти черг будівництва.

Даною експертизою розглядається перша черга будівництва комплексу багатоквартирних секційних жилих будинків.

Будівництво першої черги будівництва розпочато згідно дозволу на виконання будівельних робіт наданих Управлінням Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради від 22.09.2020 № ОД 012200922274. 

До складу першої черги будівництва входить:  24-поверховий житловий будинок з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення та однорівневим вбудованим підземним паркінгом; зовнішні і внутрішньо майданчикові  інженерні мережі та благоустрій території. 

Ділянка будівництва першої черги будівництва обмежена:

- з півночі і сходу пров. Курортним, далі житловою і громадською забудовою; 

- з півдня і заходу – багатоповерховою житловою забудовою.

Південна частина території розташована в межах комплексної охоронної зони віддалених груп пам’ятників «Аркадія», а саме Головного корпусу санаторію "Молдова" (пам’ятник архітектури і містобудування  місцевого значення Рішення Одеського облвиконкому № 580 от 27.12.91 р.). Ділянка,  розташована вздовж вулиці Піонерської межує з територією історичного ареалу «Французький бульвар». 

Об’єкт будівництва наближений до інфраструктурної зеленої зони міста, а саме парку «Перемоги»  і об’єктів зеленого будівництва вулиць Генуезької, Академічної, Курортного провулка, площі 10-го Квітня. 

Вулиця Генуезька (вулиця районного значення) переходить в проспект Шевченко, яка входить в перелік найбільш навантажених транспортних напрямків міста. Провулок Курортний є проїздом, що служить для зв’язку забудови з вулицями Генуезької і Академічної.  Для вулиць наближених до об’єкту будівництва характерний і інтенсивний пішохідний рух, враховуючи близьке розташування пляжно-рекреаційної зони  «Аркадія».

В зоні пішохідної доступності від житлового комплексу на вул. Генуезькій і Академічній знаходяться зупинки громадського транспорту, окрім автомобільного транспорту є міський електро- і автобусний транспорт.

 

Генеральний план

Завданням на проектування будівництво першої черги передбачається з розподілом на три пускові комплекси.

Перший пусковий комплекс - до складу якого входить:

- один 24-поверховий житловий будинок № І № І по ГП з квартирами  І категорії;

- вбудовані нежитлові приміщення громадського призначення (офісні приміщення) розташовані на першому поверсі житлового будинку;

- підземний паркінг  однорівневий на 59 машиномісць (в т.ч. 6 паркомісць для мало-мобільних груп населення).

Другий пусковий комплекс:

- приміщення вбудованої в підземний паркінг ТП з сухими трансформаторами.

Третій пусковий комплекс:

- сходова клітина виходу з паркінгу з ліфтом для МГН та тамбур-шлюзом.

Рельєф ділянки з  незначним  перепадом позначок поверхні, а саме  із заходу на схід від  27.40 до 32.28,  з півночі на південь від  30.90 до 28.40.

На ділянці під будівництво знаходиться нежитлова будівля (літера «А») що підлягає знесенню до початку будівництва.

Вертикальне планування виконується з урахуванням існуючого рельєфу. Інженерні мережі, що потрапляють в зону будівництва, підлягають винесенню. 

Під’їзди та підходи до об’єкту будівництва ув’язані з існуючою транспортно-пішохідною схемою. 

Заїзди/виїзди на територію ділянки першої черги будівництва передбачаються з боку внутрішньоквартального проїзду через незабудовану ділянку території житлового комплексу.

 На прибудинковій території розташовуються майданчики різноманітного призначення відповідно до розрахунку: для ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, відпочинку дорослого населення, господарчий майданчик для сміттєвих контейнерів.

Спортивні майданчики не передбачаються, у з'язку з тим що запроектований комплекс розташовується в пішохідній доступності (300 м) до міського парку з комплексом спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу собак, дитячих ігрових майданчиків, інше. Для компенсації частини площ даних майданчиків на території  запроектованого комплексу передбачається  збільшення площ майданчиків для відпочинку дорослого населення.  

Потреба в місцях постійного та тимчасового зберігання автотранспорту мешканців житлового будинку та відвідувачів і працівників вбудовано-прибудованих приміщень визначена відповідно до виконаного розрахунку з дотриманням нормативних вимог. Передбачено постійне зберігання легкових автомобілів для першої черги житлового комплексу в підземному паркінгу (на 59 маш./місць) та тимчасове зберігання на відкритій автостоянці на 11 маш./місць (в т.ч. 1  паркомісце для маломобільної групи населення).

Проектом  передбачається влаштування автомобільних проїздів з твердим покриттям із асфальтобетону. Покриття пішохідних доріжок та майданчиків біля офісних приміщень та приміщень соціального призначення покриваються плиткою ФЕМ.

Благоустрій території першої черги житлового комплексу передбачає комплексне озеленення з використанням декоративних елементів і малих архітектурних форм. 

Організація дорожнього руху транспорту та пішоходів виконується в ув’язці з існуючою транспортно-пішохідною схемою з урахуванням нормативних вимог.

Генеральним планом забезпечені нормовані санітарні і пожежні відстані між будівлями та спорудами. 

Архітектурно-будівельні рішення

Інженерно-геологічні вишукування виконані  ТОВ «Центром інженерно-проектних досліджень» у 2018 році. Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки будівництва - ІІ (середньої складності). У відповідності до “Схеми інженерно-геологічного районування України”, територія відноситься до категорії підвищенної складності інженерно-геологічних умов освоєння.

Житловий будинок № І по ГП – двадцяти чотирьох поверховий житловий будинок з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення, вбудовано-прибудованим однорівневим підземним паркінгом, даховою котельнею, прямокутної  конфігурації в плані, розмірами (в осях 1-15 рядах А-Г) 38,60 × 18,15 м. Висота поверхів: підземного - 3,85м, першого - 3,73м, житлових та технічних поверхів - 3,15 м.    

Входи у вбудовані приміщення та паркінг відокремлені від входу в житлову частину будинку. Вбудовані громадські приміщення запроектовано з окремими входами/виходами на зовні.  

Планувальними рішеннями в житловому будинку передбачається:

·         на відм.˗3.850 ˗ частина вбудованого паркінгу, технічні приміщення (розподільчі пункти  Ру 10 кВ та Ру 0,4 кВ, камери трансформаторів (сухі трансформатори),  індивідуальний тепловий пункт - ІТП, електрощитова, приміщення з баками запасу води системи водопостачання,  приміщення з баками запасу води системи автоматичного пожежогасіння, насосна), сходова  клітка житлового будинку; ліфтовий хол; 

·         на відм.0.000 ˗ вхідна група житлової частини будинку; приміщення офісів з санвузлами, сходові  клітки, ліфтовий хол; 

·         з відм. +3.730 до відм. +73.030– житлові квартири, сходова клітка, ліфтовий блок;

·         на відм +76.180 – технічний поверх (витяжні венткамери систем вентиляції вбудованих приміщень 1-го поверха,  систем  димовидалення  підземного  паркінгу  і  житлової  частини будинку), сходова клітка, ліфтовий блок; 

·         на відм +79.330 – технічний поверх, приміщення котельні, операторська, санвузол, технічне приміщення.

Сполучення в житловому будинку № І по ГП передбачається двома вантажо-пасажирськими ліфтами вантажопідйомністю 630 кг і ліфтом для перевезення пожежних розрахунків вантажопідйомністю 1000 кг. Нижня зупинка ліфтів вантажопідйомністю 630 кг передбачається лише на рівні першого поверху (на отм. 0.00), верхня – лише на рівні техповерху (на отм. +79.330). Нижня зупинка ліфтів вантажопідйомністю 1000 кг для пожежних команд передбачається на рівні підземного паркінгу на відм. -3,850, верхня – лише на рівні техповерху (на отм. +79.330).

Квартири обладнуються утилізаторами (подрібнювачами) залишків харчових продуктів. Для перевезення твердих побутових відходів передбачається використання ліфту  вантажністю 1000 кг.

Паркінг – вбудовано-прибудований (в осях А/6-15 рядах П/1-Ж), підземний, однорівневий, манежного типу з перпендикулярним розташуванням автомашин до осі проїздів. 

В’їзди – виїзди автотранспорту з приміщень зберігання рухомого складу паркінгів передбачається по окремих критих нормативних рампах. 

Вихід з приміщень паркінга назовні здійснюється по окремих сходах та пішоходній рампі. Передбачено зв’язок приміщень паркінга з приміщеннями наземної частини будівлі за допомогою незалежних від основної частини будинку сходових клітин.

Для забезпечення доступу осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення входи в житловий будинок та вбудовані громадські приміщення запроектовані з рівня благоустрою прилеглої території з дотриманням мінімальної нормативної висоти порожньої частини, а у місцях перетинів тротуарів із проїжджою частиною внутрішньоквартальних проїздів та у місцях перепаду рельєфу на пішохідних доріжках прилеглої території запроектовані пандуси. На відкритих стоянках автомобілів та у підземному паркінгу передбачені місця для особистого транспорту осіб з інвалідністю. Для осіб з інвалідністю і маломобільних груп населення в житловому будинку передбачаються заходи щодо забезпечення безперешкодного пересування інвалідів усередині будівлі та можливості використання ними засобів вертикального транспорту. Планувальні параметри всіх квартир, за необхідності, дають можливість наступного їх дообладнання з урахуванням потреб окремих категорій осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Конструктивна система житлового будинку – монолітний залізобетонний в'язевий каркас із залізобетонними ядрами жорсткості. Несучими вертикальними елементами каркаса є монолітні залізобетонні пілони і монолітні залізобетонні ядра жорсткості, а несучими горизонтальними елементами є монолітні залізобетонні безригельні перекриття. Просторова жорсткість будівлі забезпечується спільною роботою вертикальних та горизонтальних монолітних елементів будівлі. Фундамент – монолітний залізобетонний плитний ростверк на пальовій основі. Зовнішні стіни вище відм. -0,100 – з газобетонних блоків. Сходові майданчики та сходи – із монолітного залізобетону, сходові марші – з огородженням із металевих конструкцій. Покрівля – рулонна.

Конструктивна система паркінгу – монолітний залізобетонний каркас (колони, плити перекриття  - безригельні). Фундаменти – монолітна залізобетонна плита на природній основі. Стіни паркінгу – монолітні залізобетонні.

Зовнішнє оздоблення фасадів: цоколь – облицювання морозостійкою гранітною плиткою типу; поверхня стін - штукатурка з подальшою шпаклівкою, грунтовкою і фарбуванням. Вікна, двері - з посиленого ПВХ та алюмінієвого профілю, із заповненням фрамуг вакуумними склопакетами з димчастого скла сіро-синього кольору з дзеркальним ефектом. Утеплення – матеріалами групи горючості НГ. 

Внутрішнє оздоблення виконується у відповідності з функціональним призначенням кожного приміщення згідно зі санітарними, технологічними та естетичними  вимогами.  

Проектними рішеннями передбачено антисейсмічні заходи, заходи щодо надійності та безпеки, захист будівельних конструкцій від корозії, блискавкозахист та заземлення. 

Тривалість інсоляції для квартир житлової забудови, вбудованих приміщень та навколишньої забудови відповідає нормативним показникам.

 

Інженерне забезпечення

Водопостачання об’єкту будівництва відповідно до технічних умов ТОВ Інфокс філія «Інфоксводоканал» від 16.12.2020 № 4915-29/3684 передбачається від існуючого міського водопроводу діаметром 400 мм по вул. Генуезька двома вводами діаметром 159×5,0 мм кожен. Джерелом водопостачання є ВНС «Південь». Тиск в мережі міського водопроводу 1,5 - 2,5 атм, із зниженням в нічну пору до 1,0 атм.

Запроектовано схема водопостачання: вода приходить у приймальні баки запасу води, звідки забирається автоматичною насосною установкою і подається в розвідні мережі проектованої будівлі. Підвищувальна насосна установка розташована в технічному приміщенні на техповерху. Обладнання запроектоване  у водопровідній насосній станції:

 баки запасу води; підвищувальна насосна станція для 1-ї зони водопостачання; мембранний бак для 1-ї зони водопостачання; підвищувальна насосна станція для 2-ї зони водопостачання; мембранний бак для 2-ї зони водопостачання; дренажний насос.

Перша зона водопостачання – з 1-13 поверхи,  друга зона з 14-24 поверхи. Передбачено встановлення насосної станції для потреб пожежного водопостачання.

Гаряче водопостачання - від проектованого ІТП, розташованого в підвальному поверсі.

Каналізація об’єкту будівництва відповідно до технічних умов ТОВ Інфокс філія «Інфоксводоканал» від 16.12.2020 № 4915-29/3684 передбачається в існуючий  міський каналізаційний  колектор. Басейн каналізування «Південь».  

Відведення поверхневих стоків. Відповідно до технічних умов КП «Міські дороги» від 29.11.2022 р. №02-06/1325 відведення зливових стоків від об'єкта передбачається закритим способом з території забудови в існуючі мережі внутрішньоквартальної дощової каналізації.

Стоки з місць локальних забруднень нафтопродуктами відводяться через систему локальних очисних споруд у внутрішньомайданчикову мережу дощової каналізації.

Дощова каналізація. Відвід дощових стоків з покрівель передбачається через водостічні воронки з електричним підігрівом по стояках внутрішньої дощової каналізації з подальшим відведенням в мережу дощової каналізації.

Газопостачання. Відповідно до технічних умов виданих ПАТ «ОДЕСАГАЗ»  на приєднання до газорозподільної системи від 11.12.2019р. № 590 газопостачання об’єкту будівництва передбачається від існуючого газопроводу середнього тиску діаметром 225 мм прокладеного вздовж земельної ділянки з встановленням комерційного вузла обліку витрати газу шафового типу та зниженням до низького тиску в ШРП. Газоспоживне обладнання: вісім газових котлів в каскаді  (7 котлів потужністю 578,2 кВт кожен та одного котла 280 кВт) в приміщенні дахової котельні (загальна потужність котельні – 4327,4 кВт).  В приміщенні котельні передбачається встановлення сигналізації загазованості та клапан-відсікач газу. 

Теплопостачання об’єкту будівництва передбачається від дахової котельні з виведенням сигналу несправності на місце постійного перебування чергового персоналу. По надійності відпуску тепла котельня – ІІ категорії. Відвід продуктів згоряння від котлів передбачається по індивідуальних димоходах. Котельня автоматизована.

Опалення. Індивідуальний тепловий пункт (ІТП). Теплоносій на опалення – вода 70-50ºС. Система опалення будинку двозонна. Опалення будинку передбачається окремими контурами для приміщень за різним функціональним призначенням.

В ІТП, який запроектовано у підвальному поверсі житлового будинку №1, виходять окремі гілки на: систему опалення офісів житлового будинку (1 поверх); систему опалення житлової частини будинку, (нижня 2-3 поверхи та верхня 14-24 поверхи); систему опалення технічних приміщень житлового будинку №1; систему опалення місць загального користування - коридорів, сходових клітин (нижня зона 1-14 поверхи, верхня 15-24 поверхи), технічних поверхів. Гаряче водопостачання житлової частини будинку та вбудованих громадських приміщень вода 55ºС від теплообмінників в ІТП. Передбачається автоматизація в ІТП та регулювання температури теплоносія в залежності від погодних умов. 

        Опалювальні прилади – сталеві панельні радіатори з терморегуляторами.

В приміщенні котельні опалення від тепло вентиляторів.  В приміщенні операторської котельні та санвузлі передбачаються опалювальні прилади - сталеві радіатори з терморегуляторами.

Опалення технічних приміщень на відм. -3,850 передбачено від електричних конвекторів обладнаних автоматичними термостатами.

Паркінг – неопалювальний.

Вентиляція. Проектними рішеннями передбачені самостійні системи вентиляції для наступних груп приміщень: підземного паркінгу; технічних приміщень підвального поверху; вбудованих нежитлових приміщен-офісів; житлових приміщень (нижня зона – 2-13 поверх, верхня зона – 14-24 поверх); технічних поверхів.

Вентиляція паркінгу припливно-витяжна з механічним спонуканням. 

Системи вентиляції паркінгу передбачені з автоматикою для регулювання потужності нагріву припливного повітря в залежності від зовнішньої температури в холодну пору року. Припливні установки укомплектовані шумоглушником, фільтром і електричним нагрівачем для підігріву в зимовий період року. На в'їздах/виїздах з паркінгу передбачається встановлення повітряних завіс.  Передбачаються витяжні установки механічної вентиляції: приміщення для пожежного резервуара; приміщення з обладнанням слаботочних мереж; ІТП; приміщення  трансформаторної підстанції. Проектом передбачені припливно-витяжні установки з рекуперацією для офісних приміщень. 

Вентиляція котельні – припливно-витяжна з природним спонуканням. 

Електропостачання. Категорія надійності електропостачання – І, ІІ, ІІІ.

Електропостачання об’єкту будівництва передбачається відповідно до технічних умов на приєднання виданих  АТ «Одесаобленерго» №0166-2019-0101 від 11.04.2019 р. та тимчасового підключення 1 пускового комплексу згідно договору від 25 листопада 2022 р. №29315-2 до існуючої ТП 6188. Джерело  електропостачання ПС 110/10 кВ «Артелерійська». Живлення електроприймачів II категорії надійності електропостачання житлового будинку здійснюється від різних секцій РП-0,4 кВ запроектованї трансформаторної підстанції (на відм.-3,850).

Електропостачання споживачів І категорії надійності забезпечується від автономного джерела живлення (АДЖ) з влаштуванням АВР.

Кухні квартир в будівлі обладнуються електричними плитами. 

В будівлі передбачається внутрішнє освітлення, а саме: робоче, аварійне та ремонтне. Робоче та аварійне освітлення коридорів, сходових клітин та входів запроектовано з автоматичним  керуванням.

Освітлення місць загального користування поверхів з апартаментами, гаража передбачається світлодіодними світильниками з високими показниками енергоефективності.

Передбачається зовнішнє електроосвітлення будівлі.

Проектом передбачається влаштування систем телекомунікації.

Системи водо-, газо- та електропостачання будинку обладнуються приладами обліку енергоносіїв: загальнобудинковими, квартирними та у вбудованих нежитлових приміщеннях. 

Вбудовані приміщення, дахова котельня, вбудований паркінг обладнуються системою контролю довибухонебезпечних концентрацій газу.

 

Пожежна та техногенна безпека

 Генеральний план вирішено відповідно до діючих протипожежних норм. Проектом забезпечено об’їзд пожежного автомобіля та доступ пожежних з автодрабин та автопідйомників  у кожне приміщення проектованого об’єкту.     

Зовнішнє гасіння пожежі передбачається від пожежних гідрантів встановлених на водопровідних мережах. Ступінь вогнестійкості будинків –І.    

Прийняті в проекті рішення, щодо геометричних параметрів шляхів евакуації та евакуаційних виходів, відповідають вимогами нормативних документів, що дозволяє евакуювати людей до початку впливу на них небезпечних факторів пожежі.

Проектом передбачено блискавкозахист, систему пожежної сигналізації і  оповіщення людей про пожежу, внутрішній протипожежний водопровід, автоматичну систему пожежогасіння, димовидалення, автоматизацію систем протипожежного захисту, систему пожежогасіння серверної.

 

Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини,
захисту навколишнього природного середовища,
забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення

Майданчик під проектування житлових будинків з підземним паркінгом розташований у Приморському районі, по вул. Генуезька 1, 1/1 у місті Одеса та займає площу 2,4942 га.

Розглянута територія обмежена:

- зі сходу пров. Курортним, далі житловою та громадською забудовою;

- з півночі, півдня та заходу – багатоповерховою житловою забудовою.

Вулиці Генуезька є вулицею районного значення. Вулиця Генуезька, що переходить до проспекту Шевченка, входить до переліку найбільш навантажених транспортних напрямків міста.

Провулок Курортний є проїздом, який служить для зв'язку забудови з вулицями Генуезькою та Академічною.

На даному майданчику запроектовані (перша черга будівництва): – Один 24-поверховий будинок. Житловий будинок 1 (268 квартир, згідно ДП).

Квартири І категорії

- Вбудовані нежитлові приміщення громадського призначення (офісні приміщення) розташовані на перших поверхах будинків третьої черги будівництва.

- підземний паркінг на одному рівні на 59 машиномісця в т.ч. 6 паркомісць для маломобільної групи населення (третя черга будівництва);

- відкрита автостоянка (прибудинкова територія 1-ї черги будівництва) на 11 машиномісця в т.ч. 1 паркомісця для маломобільної групи населення.

Вертикальне планування території виконано з урахуванням існуючого рельєфу місцевості, розташування проектованих внутрішньоквартальних заїздів на територію та їх позначок, скидання дощових вод з поверхні паркінгу в дощеприймальні воронки, розташовані біля зовнішніх стін паркінгу та дощоприймачі по автодорогам навколо паркінгу, що проектуються.

Проектом заплановано прокладання інженерних комунікацій з їх підключенням до існуючих міських мереж.

Проектом заплановано розміщення на території господарсько-побутових майданчиків, на яких будуть розташовані контейнери для побутових відходів.

Теплопостачання об'єкта планується здійснювати за допомогою дахової котельні.

Планована діяльність не відноситься до першої та другої категорій видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля визначених  ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

У складі проєктної документації додані матеріали ОВНС де охарактеризовані результати оцінки впливів на природне, соціальне, включаючи життєдіяльність населення і техногенне середовище та обґрунтування допустимості, доцільності і прийнятності проектних рішень.

За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що проект розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм.

 

Оцінка проектних рішень з питань економії енергії.

Теплоізоляційну оболонку житлового будинку запроектовано із застосуванням теплоізоляційних матеріалів зі строком ефективної експлуатації, які відповідають вимогам ДСТУ 9191-2022, ДСТУ Б В.2.7-182.

Зовнішні огороджувальні конструкції будівлі передбачено з теплотехнічними показниками вище нормованих згідно з т. 1 ДБН В.2.6-31:

- зовнішні стіни тип І виконані з газобетону товщиною 400мм та утеплено плитами мінераловатними товщиною 50мм;

- зовнішні стіни тип ІІ виконані з з/бетону товщиною 200 мм та утеплено плитами мінераловатними товщиною 180мм;

- суміщене перекриття утеплено плитами екструдованого пінополістиролу товщиною 300мм;

- перекриття над підвалом та паркінгом утеплено мінераловатними плитами товщиною 100мм;

- світлопрозорі конструкції вікон та дверей виконані з ПВХ-профілів з двокамерними енергозберігаючими склопакетами;

 - вхідні двері в будівлю виконанні з ПВХ-профілів з двокамерними енергозберігаючими склопакетами.

Розрахункові кліматичні та теплоенергетичні параметри для розрахунків мінімально допустимого значення опору теплопередачі приймаються для ІІ температурної зони України. Розрахункова температура внутрішнього повітря приймається tвн =20°С та φ=50%.

Джерелом теплопостачання служить індивідуальна дахова котельня. Система опалення закрита, з насосною циркуляцією, двотрубна, поквартирна, з установкою поверхових розподільних гребінок в загальних коридорах. Перед кожною гребінкою встановлена запірна арматура, на відводах на номери встановлена регулююча арматура для підтримки тиску і теплолічильники. В якості нагрівальних приладів в в квартирах прийняті радіатори з вбудованим термостатичним клапаном. Для можливості регулювання температури в приміщенні на кожному радіаторі передбачене встановлення термоголовки. В якості нагрівальних приладів на сходових клітках і холах прийняті ел.конвектори. Проектом передбачені автоматизовані системи контролю та обліку енергоресурсів (АСМУБ).

Вентиляція в будівлі припливно - витяжна. Приплив повітря здійснюється через вікна і віконні провітрювачі, витяжка - через вентиляційні канали. Передбачена можливість установки квартирних спліт-систем кондиціювання.

Гаряче водопостачання здійснюється від ІТП будинку. Система приготування ГВ прийнята з баками-акумуляторами з циркуляційним кільцями.

В якості джерел світла прийняті світильники зі світлодіодними лампами.

Керування робочим і аварійним освітленням централізоване, здійснюється автоматами, встановленими в ВРУ; і місцевим - вимикачами встановленими біля входів в приміщення.

Для сходової клітини передбачено влаштування короткочасного включення освітлення. Управління освітленням сходових клітин, входів за допомогою фотодатчика.

Облік витрат електроенергії загальнобудинкового споживання виконується лічильниками активної і реактивної елеткроенергіі, встановленими в електрощитовій.

Облік витрат електроенергії споживачами номерного фонда виконується лічильниками активної і реактивної електроенергії, встановленими в поверхових щитках.

Відповідно до проектних рішень  теплоізоляційної оболонки будівлі, системи опалення, вентиляції та гарячого водопостачання, в залежності від розрахункових кліматичних параметрів району будівництва та за результатами енергетичного сертифікату визначено клас енергоефективності  – «В».

 

 

Організація будівництва

Тривалість будівництва першої черги будівництва – 24 місяця.

Проектом передбачені методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних машинах і механізмах та матеріальних ресурсах.

Розділи