1 редакція від 14.02.2024 2 редакція від 06.03.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2581-3147-8328-2194
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№7-007-24-КЧ/ТО від 14.02.2024
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво автомобільної мийки самообслуговування та вантажного порталу по вул. Великі Фільварки в м. Броди Бродівської територіальної громади Золочівського району Львівської області»
Код проектної документації
PD01:4590-2550-8401-2577 Зміни №2 №5423 від 2023-05-26 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-АРТ") / Наявні експертизи: EX01:2581-3147-8328-2194
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Чубик Василь Феофанович (АЕ 002748, АЕ 002663, АЕ 004836, ІТ 002196, АР 004683, АЕ 007015, АР 015359 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Золочівський район, Бродівська територіальна громада, м. Броди (станом на 01.01.2021) , вул. Великі Фільварки в м. Броди Бродівської територіальної громади Золочівського району Львівської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Чубик Василь Феофанович (АЕ 002748, АЕ 002663, АЕ 004836, ІТ 002196, АР 004683, АЕ 007015, АР 015359)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4590-2550-8401-2577
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-АРТ" (32632317)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектна документація
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
26.05.2023
Номер проектної документації
5423
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Нове будівництво автомобільної мийки самообслуговування та вантажного порталу по вул. Великі Фільварки в м. Броди Бродівської територіальної громади Золочівського району Львівської області»  розроблений у 2023 р.  ПП «Буд-АРТ» (42027, м. Тернопіль, бульвар Просвіти, 6б), ГІП − Балко С.Й. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 013303 від 05.07.2017р.),  на замовлення Гром’яка Андрія Михайловича (реєстраційний номер облікової картки платника податків 3137505896) на підставі:

          містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва    затверджених наказом відділом містобудування, архітектури та земельних ресурсів виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області                               № 09/2  від  19.07.2022р.;

         завдання на проектування, затвердженого замовником;

         технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповідними службами.

 Нове будівництво автомобільної мийки самообслуговування та вантажного порталу по вул. Великі Фільварки в м. Броди Бродівської територіальної громади Золочівського району Львівської області  передбачено на земельній ділянці вільній від забудови, площею 0,300 га.

Згідно генплану   на ділянці запроектовано  будівлю мийки вантажних автомобілів з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, мийка самообслуговування автомобілів на 4 пости,  сервісний острівок, очисні споруди вантажної мийки,  сепаратор нафтопродуктів,  резервуар накопичувач,  очисні споруди мийки самообслуговування,  сепаратор нафтопродуктів,  резервуар накопичувач води, очисні споруди,  резервуар накопичувач води, контейнери для побутових відходів, площадка пожежного  інвентаря (пожежний щит з ящиком піску), площадка тимчасового зберігання автотранспорту,  площадка тимчасового зберігання вантажного автотранспорту.

Генеральний план розроблено на топографічній основі у масштабі 1:500.

Рельєф поверхні ділянки спланований з урахуванням стоку дощових вод.

Організація рельєфу території виконана з урахуванням висотного положення прилеглої автодороги.

Покриття проїздів та проходів по території, майданчиків, пішохідних доріжок передбачено з плитки ФЕМ.

Проектом передбачається комплексний благоустрій та озеленення території. На вільній від забудови, проїздів та майданчиків території влаштовуються газони з додаванням рослинного шару ґрунту.

При проектуванні враховано технічні висновки про інженерно-геологічні вишукувальні роботи на ділянці будівництва розроблені    ТОВ«УКООППРОЕКТ»  на глибину  6,0 м.

За результатами розвідувального буріння виділено 5 (п’ять) інженерно-геологічних елементи (ІГЕ):

ІГЕ-1 – Насипний ґрунт – глинисті ґрунти, жорства крейди;

ІГЕ-2 – Рослинний ґрунт – суглинок гумусований;

ІГЕ-3Д – Пісок дрібний, кварцево-шпатовий, жовто-сірий;

ІГЕ-4 – Супісок пластичний, в основі зажорствований карбонатними породами, жовто- сірий;

ІГЕ-5 – Крейда розрушена, щебениста, сіра.

Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки будівництва у відповідності з додатком Ж ДБН А.2.1-1:2014 «Інженерні вишукування для будівництва» за сукупністю факторів, що є визначальними при передбачуваному проектом варіанті фундаментів - ІІ (середня).

Підземні  води   знайдено на глибині 2,5-3,0м від поверхні землі.

Будівля мийки вантажних автомобілів з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів запроектована одноповерхова   в якій передбачено   приміщення мийки вантажних автомобілів, тамбур,  побутові приміщення, санвузли,  адмінприміщення, виставково-торгівельні приміщення,  технологічне приміщення мийки.

Конструктивна схема будівлі мийки вантажних автомобілів з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів каркасна. Каркас тримає на собі все, що знаходиться вище фундаменту. Стійкість металоконструкції забезпечується жорстким кріпленням колон до фундаментів. Просторова жорсткість забезпечується диском, утвореним конструкцією покрівлі.

Фундаменти – стовпчасті монолітні залізобетонні.

Колони, балки, прогони – із металевих гнутих закритих профілів.

Стіни – із стінових сендвіч-панелей.

Покрівля – із покрівельних  сендвіч-панелей.

Пости мийки самообслуговування   розміщені окремо від будівлі мийки вантажних автомобілів. Пости передбачено проїзні. Пости мийки самообслуговування автомобілів накриті навісом.

Пости автомийки самообслуговування являють собою просторову металеву конструкцію. Стійкість металоконструкції забезпечується жорстким кріпленням колон до фундаментів. Просторова жорсткість забезпечується диском, утвореним конструкцією покрівлі.

Фундаменти – монолітна залізобетонна  фундаментна плита.

Колони, балки, прогони – із металевих гнутих закритих профілів.

Покрівля – із металевого профільованого листа.

Очисні споруди вантажної мийки – конструкція із добірних залізобетонних кілець.

Технічний колодязь-пластикова конструкція заводського виготовлення, монтується в колодязі із добірних залізобетонних елементів по трамбованій піщаній подушці.

Пластиковий сепаратор нафтопродуктів встановлюється в колодязь із добірних залізобетонних елементів по трамбованій піщаній подушці.

Резервуар накопичувач води  виконаний із добірних залізобетонних елементів   по трамбованій піщаній подушці.

Проектом вжито необхідних заходів для доступу маломобільних груп населення до приміщення та безперешкодного  пересування по території обєкта.

Усі матеріали для будівництва об’єкта та оздоблювальні матеріали сертифіковані в Україні належним чином.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Експертиза затверджувальної частини робочого проекту виконана у відповідності до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560, як об’єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1, лише стосовно міцності, надійності та довговіч­ності об’єкта будівництва.

При цьому експертиза проектних рішень щодо дотримання містобудів­них умов і обмежень забудови земельної ділянки, вимог до експлуатаційної безпеки будівель і споруд, інженерного забезпечення, санітарно-епідеміологіч­ного благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, ядерної та радіаційної безпеки – не виконувалась.

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог несе про­ектна організація, яка розробила проектну документацію, а також головний архітектор проекту згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 


Розділи