Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4843-3834-7042-5298
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№7-007-23-КЧ/ОД від 08.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція автомобільних ваг на в’їзд на територію ТОВ «Укрелеваторпром» з улаштуванням поворотної страхової консолі, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва № 52/1 (Елеваторний комплекс ТТК)
Код проектної документації
PD01:4079-5049-3089-9624 Зміни №2 №11/23-2803 від 2023-03-28 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВАТОРНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
ТЕКЛІНСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 002867 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), вулиця Чорноморського козацтва, 52/1 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕЛЕВАТОРПРОМ" (31640002)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ТЕКЛІНСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 002867)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4079-5049-3089-9624
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВАТОРНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО" (40688013)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.3 Силоси для зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
28.03.2023
Номер проектної документації
11/23-2803
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект (затверджувальна частина) «Реконструкція авто­мобільних ваг на в’їзд на територію ТОВ «Укрелеваторпром» з улаштуванням поворотної страхової консолі, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва № 52/1 (Елеваторний комплекс ТТК)», роз­роблений у  2023  році, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬ­НІСТЮ «ЕЛЕВАТОРНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО» (65013, Україна,  м. Одеса, вул.  Миколаївська дорога, 209/211); ГІП – Хомко Р.С. (Кваліфіка­ційний сертифікат: Серія АР № 019513 від 06.05.2022), на замовлення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРЕЛЕВАТОР­ПРОМ» на підставі:

    листа про відмову у видачі містобудівних умов та обмежень для про­ектування  об’єкта  будівництва: «Реконструкція автомобільних ваг на в’їзд на територію ТОВ «УКРЕЛЕВАТОРПРОМ» з улаштуванням поворотної страхової консолі, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва № 52/1» (Елеваторний комплекс ТТК)», надані Департаментом архітектури  та містобудування Одеської міської ради (реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:1514-7851-9188-8248) та наказ від 13.07.2023 № 01-06/75;

    завдання на проектування, затвердженого замовником;

    інженерно-геологічного звіту, виконаному ТОВ «ТОПОГРУП», м. Одеса,

у 2023 році (інженер-проектувальник Мисюра Ю. В., Кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 012819 та Свідоцтво № 00264);

    будівельного завдання від постачальника обладнання.

Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам чинних норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту Хомко Р. С. (Кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 019513 від 06.05.2022).

За розрахунком, наведеним у матеріалах робочого проекту, погод­женим замовником, об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

Документація щодо реконструкції автомобільних ваг на в'їзд на територію ТОВ «Укрелеваторпром» з улаштуванням поворотної страхової консолі передбачає демонтаж існуючих автомобільних ваг.

Автомобільні ваги, що проєктуються, є технологічним обладнанням комплексу ТТК.

Проєктовані ваги не передбачають огороджувальних конструкцій. Навіс над проектованими вагами не встановлюється.

Технічне рішення щодо реконструкції автомобільних ваг на вїзді на територію ТОВ «УКРЕЛЕВАТОРПРОМ» з улаштуванням поворотної страхової консолі, передбачає:

     заміну існуючих автомобільних ваг на в’їзді на територію та перенесення їх углиб майданчика;

     встановлення трьох обслуговуючих майданчиків автомобільних ваг;

     улаштування комунікацій (світлофора та інформаційного табло);

     улаштування поворотної страхової консолі для страхування праців­ника, в разі потреби в ручному відборі проб.

Вибір обладнання продиктований умовами забезпечення оптимальної роботи технологічного процесу, виконання поставлених завдань для приймання автомобільного транспорту, безпечної роботи працівників лабораторії, а також заявленими інтересами замовника.

Сейсмічність району будівництва 7 балів.

Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – III.

Розрахункова сейсмічність майданчикау будівництва 8 балів.

Інженерно-геологічний звіт виконаний ТОВ «ТОПОГРУП», м. Одеса, в 2023 році.

У геологічному розрізі на розвідану глибину до 30,0 м виділено такі інженерно-геологічні елементи:

ІГЕ-1а – асфальтобетонне покриття на щебенево-гравійній підсипці з домішками уламків граніту;

ІГЕ-1 – аасипний пісок середньої крупності, середньої щільності, від середнього ступеня водонасичення до насиченого водою, коричневий, з включеннями дрібної гальки та дрібного щебеню до 5%;

ІГЕ-2 – пісок дрібний (прошарками до середньої крупності), середньої щільності, насичений водою, сірий, ілистий, з включеннями битої та цілої черепашки до 5%, у підошві − з лінзами та тонкими про­шарками супіску;

ІГЕ-3 – супісок текучий (прошарками до пластичного), пилуватий, сірий, ілистий, з включеннями битої та цілої черепашки до 5%;

ІГЕ-4 – суглинок легкий, текучий (прошарками до текучоплас­тичного), пилуватий, сірий, ілистий, з включеннями битої та цілої чере­пашки до 5%;

ІГЕ-5 – суглинок важкий (у підошві − до легкої глини), мякоплас­тичний, пилуватий, сірий, ілистий, з включеннями битої черепашки до 5%.

На період досліджень (травень 2023 р.) ґрунтові води в межах ділянки робіт залягають на глибині 1,5…2,0 м у четвертинних відкладах.

Ґрунтові води за водонепроникністю сильноагресивні до бетону марки W4 та середньоагресивні до бетону марки W6.

За ступенем агресивності на арматуру залізобетонних конструкцій ґрунтові води неагресивні при постійному замочуванні та середньо­агресивні при періодичному замочуванні.

Ґрунтові води мають низьку агресивність до свинцевих оболонок кабелю, середню − до вуглецевої сталі, а також високу агресивність до алюмінієвих оболонок кабелю.

У результаті проведених вишукувань серед негативних інженерно-геологічних процесів і явищ, що впливають на нормальне функціонування обєкта, слід зазначити сезонну підтоплюваність території.

Також слід зазначити, що ілисті ґрунти (ІГЕ-2, ІГЕ-3, ІГЕ-4 та ІГЕ-5) характеризуються неоднорідністю за глибиною та в плані, низькими фізико-механічними характеристиками, підвищеною стисливістю, розвитком осідань у часі.

При проектуванні фундаментів на біогенних ґрунтах враховані вимоги пункту 6.4 ДСТУ-Н Б В.1.1-39:2016 «Настанова щодо інженерної підготовки ґрунтової основи будівель і споруд».

Глибина закладання та потужність ґрунтової подушки визначається виходячи з обраного типу фундаменту, проектних навантажень та необ­хідної несучої здатності.

Також слід зазначити, що до глибини буріння 30,0 м для фунда­менту глибокого типу закладання (палі) надійної основи не виявлено.

Автомобільні ваги мають в плані прямокутну форму з розмірами 3,5 × 22,0 м, висотою над поверхнею майданчика до 0,7 м.

До складу цієї споруди входять:

       два прямокутних майданчика з металоконструкцій, переносних, з роз­мірами в плані 1,5 × 1,1 м;

       прямокутний майданчик з металоконструкцій, переносний, з роз­мірами в плані 1,3 × 8,45 м;

       плитний монолітний залізобетонний фундамент прямокутної форми, з розмірами в плані 22,8 × 4,15 м, товщина плити – 0,2 м;

       монолітна залізобетонна плита складної форми в плані, з максималь­ними розмірами в плані 5,73 × 1,52 м, товщина плити – 0,2 м;

       монолітний залізобетонний пандус складної форми, з максимальними розмірами в плані 4,36 × 25,4 м, товщина плити – 0,2 м;

       монолітний залізобетонний пандус прямокутної форми, з розмірами в плані 3,7 × 4,15 м, товщина плити – 0,2 м;

       монолітна залізобетонна плита прямокутної форми, з розмірами в плані 1,9 × 1,0 м, товщина плити – 0,25 м.

Конструкції фундаменту монолітного Фм1 виконані з бетону С20/25 (В25) на сульфатостійкому портландцементі, з маркою за водо­непроникністю W4, маркою за морозостійкістю F150.

Усі інші залізобетоні конструкції виконані з бетону С20/25 (В25) на сульфатостійкому портландцементі, з маркою за водонепроникністю W4, маркою за морозостійкістюF200.

Армування конструкцій виконується вязаними каркасами та окре­мими стрижнями.

Зєднання арматурних стрижнів у місцях перетину виконується за допомогою вязального дроту. Вязальний дріт прийнято діаметром 1,6…1,8 мм. Стикування арматури по довжині виконується внапуск, величина напуску приймається у залежності від класу арматури та бетону, а також товщини конструкції згідно з чинними нормами.

Під підошвою фундаментів влаштовуються бетонна підготовка h = 100 мм з бетону класу В7,5 та подушка з ущільненого щебеню фракцією 20...40 мм та ґрунту – h = 200 мм.

Під плитами та пандусами прокладаються один шар поліетиленової плівки та подушка з ущільненого гранітного відсіву h = 60...810 мм.

Подушка під фундамент монолітний Фм1 виконується зі щебеню (фр. 20…40 мм) товщиною 200 мм. Подушка під інші конструкції вико­нується з гранітного відсіву товщиною 60...810 мм.

До початку робіт з улаштування фундаментів виконується бетонна підготовка товщиною 100 мм, клас бетону В7,5.

Металоконструкції, за винятком позначених, − із сталі класу С235.

Експертиза робочого проекту виконана у відповідності до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверд­женого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560, як об’єкта, що відноситься до класу наслідків  (відповідальності) СС1, який споруджується на території із складними інженерно-геологічними і техногенними умовами.

При цьому експертиза проектних рішень щодо відповідності вихідним даним на проектування, дотримання вимог до експлуатаційної безпеки будівель і споруд, у тому числі з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, інженерного забезпечення, санітарно-епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, радіаційної безпеки – не виконувалась.

Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та умов договору № 7-007-23-КЧ/ОД, укладеного із замовником, експертиза робочого проекту здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.

Згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальність за дотримання у робочому проекті зазначених вимог несе проектна організація, що розробила проектну документацію.

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «Україн­ська будівельно-технічна експертиза» проектною організацією за погод­женням із замовником у робочий проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту,  в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на ген­проектувальника та замовника.


Розділи