Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:6690-1737-6863-1559 Редакція №1 | 24.07.2023 | 17478.83 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
27.07.2023 | 17426.291 | 14013.279 | 0 | 3413.012 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Івано-Франківська обл., Надвірнянський район, Пасічнянська територіальна громада (UA26120090000072057) , Довбушанське лісництво, урочище Закедри квартали 37,38,39,40 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (44768034) |
Об’єкти будівництва
# | Назва об'єкта | Вид будівництва | Тип об'єкта | Ідентифікатор об'єкта | Енергетичний сертифікат | ТЕП |
---|---|---|---|---|---|---|
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ТРОФІМОВА ЛЮБОВ ПЕТРІВНА (АЕ 003921) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва: Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» філія «Надвірнянське лісове господарство»
Генеральний проєктувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІННТЕХПРОЕКТ»
Юридична адреса: 76010, м. Івано-Франківськ, вул. Бельведерська, 27А
(ГІП – Дзеба Михайло Володимирович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016817 від 12.11.2020 р.,)
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС1
Сукупний показник: СС1
Проєктування об’єкта будівництва Будівництво лісової автомобільної дороги в ур. «Закедри» кв. 37,38,39,40 Довбушанського лісництва здійснено на підставі:
- Завдання на проєктування, затверджене Замовником;
- Матеріали інженерно-геодезичних вишукувань виконаних ТОВ «Іннтехпроект» 2023р.;
- Висновку погодження траси лісової автомобільної дороги від 30.03.2023 року затвердженого начальником Львівської державної лісовпорядної експедиції ВО «УКРДЕРЖЛІСПРОЕКТ»;
- Витяг з Державного реєстру речових прав № 333013708 від 22.05.2023р.;
Загальні дані
Робочим проєктом передбачено нове будівництво лісової автомобільної дороги в ур. «Закедри» кв. 37,38,39,40 Довбушанського лісництва. Запроєктована лісова автомобільна дорога призначена для транспортного забезпечення виконання усього комплексу лісогосподарських робіт у визначених у завданні кварталах – робіт по відновленню, охороні та захисту лісових насаджень та ефективному здійсненню лісозаготівельної діяльності. Вона не входить в структуру автомобільних доріг загального користування і відноситься до відомчих (технологічних) автомобільних доріг – лісових автомобільних доріг.
В основу робочих креслень, передбачених вимогами до їх складу при будівництві даної дороги, закладені матеріали польових вишукувань траси лісової дороги і топографічної зйомки місцевості в межах смуги її розташування виключно на землях державного лісового фонду Довбушанського лісництва, виконані у червні 2023 року. Довжина дороги 3,8 км.
Відомості про черговість будівництва та пускові комплекси
Будівництво передбачається в одну чергу без виділення пускових комплексів.
Кліматичні умови
Клімат району помірно-континентальний, характерний для південно-західної частини Івано-Франківської області.
Середньорічна температура повітря — +7ºС.
Середня тривалість зими — 4-4,5 місяці.
Середньорічний рівень опадів 797 мм. Максимальна кількість опадів припадає на середину літа.
Дані інженерних вишукувань
Під час проведення вишукувань напрям траси дороги вибрано з врахуванням характеру рельєфу, структури і таксаційних показників лісових масивів, розміщення ділянок лісосічного фонду, наміченого в рубку на близьку перспективу, а також наявних ґрунтових проїздів.
Для вивчення ґрунтово-геологічних умов при проектуванні лісової автомобільної дороги було проведено шурфування ґрунтів одноковшовим екскаватором від 0 до 2 метрів в місцях влаштування штучних споруд. На глибині до 1,5 м було виявлено суглинок з домішками щебню більше 50 % на глибині понад 1,5 м – скельні тріщинуваті ґрунти.
План траси
Вибір напрямку траси дороги був визначений на основі аналізу розташування та вікового стану лісових масивів, призначених для лісозаготівель, а також обсягів лісокористування та лісогосподарських робіт. Було взято до уваги характер рельєфу місцевості, ґрунтово-гідрологічні умови і наявні шляхи первинного транспортування деревини.
В плані дорога бере початок від лісової автодороги і проходить на всій своїй протяжності по лісових масивах, використовуючи ділянки стійкого схилу місцевості. Закінчується дорога в кварталі 40 на обумовленій завданням на проектування довжині.
Основні показники плану траси:
- довжина траси – 3800 м;
- кількість кутів повороту – 40 шт.;
- мінімальний радіус кривих в плані – 20 м;
- віддаль видимості поверхні дороги – 30 м;
- віддаль видимості зустрічного автомобіля – 60 м;
- на усіх кривих плану з радіусами повороту менше 200 м запроєктовані відповідні розширення проїзної частини.
Основна розрахункова швидкість руху – 20 км/год.
Планувальне і конструктивне рішення
Земельне полотно
Поздовжній профіль
Проєктна лінія повздовжнього профілю дороги запроектована виходячи з ґрунтово-геологічних, ситуаційних умов розташування траси дороги.
Проєктні відмітки поздовжнього профілю відносяться до верху дорожнього одягу по осі дороги.
Основні технічні показники поздовжнього профілю:
- найбільший повздовжній підйом:
- у вантажному напрямку - 0 ‰;
- порожняковому напрямку - 100 ‰;
- мінімальні радіуси вертикальних кривих:
- випуклих – 1000 м;
- ввігнутих - 1000 м.
Застосовані в проєкті типи конструкцій земляного полотна відповідають типовим рішенням поперечних профілів, розробленим для даного типу дороги, споруджуваної в нескелястих ґрунтах. Для ІІ типу доріг поперечний профіль земляного полотна передбачає одну смугу руху з влаштуванням роз’їздів, розміщених, як правило, в межах видимості зустрічного автомобіля.
Ширина проїзної частини дороги ІІ типу на прямих ділянках становить 3,50 м, а ширина дороги з врахуванням двох узбіч по 0,50 м - 4,50 м.
Ширина власне земляного полотна при застосуванні серповидного поперечного профілю конструкції дорожнього одягу визначена в залежності від розрахункової товщини дорожнього одягу по осі дороги, рівної 40 см і становить для дороги в закінченому виді разом з узбіччями на прямих ділянках дороги не менше, як 4,50м + 0,40м + 0,40м = 5,30 м. Ширина земляного полотна на ділянках кривих в плані та влаштування роз’їздів і межі її початку і кінці з врахуванням відгонів розширення приведені у відповідних відомостях.
Стрімкість укосів насипів і виїмок для встановленого типу місцевості за умовами рельєфу і виходячи з застосованих ґрунтів відсипання земляного полотна становить 1:1 та 1:0,75.
Для відведення води від робочого шару земляного полотна дороги передбачено влаштування бокових канав вздовж насипу дороги . Мінімальні розміри бокових канав прийняті для суглинків з домішками і становить:
- глибина бокових канав від низу конструкції дорожнього одягу – не менше 0,60 м, ширина канав понизу – 0,40 м. Відкоси земляного полотна біля водопропускних труб укріплені кам’яною накидкою з використанням каменю діаметром не менше 0,25 м.
В районі будівництва дороги у переважній більшості наявні ґрунти 3 групи за трудністю розробки землерийними машинами. Розробка котлованів та підсипання насипів земляного полотна біля місць влаштування труб передбачено здійснювати механізованим способом.
Визначення обсягів земляних робіт виконано за побудованими поперечними профілями конструкції земляного полотна в характерних місцях рельєфу по трасі дороги, але не рідше, як через 20 м. Детально спосіб розробки і переміщення ґрунту приведений у відомості оплачуваних земляних робіт. Загальний обсяг оплачуваних земляних робіт дороги складає 114 400 м3.
Дорожний одяг
Розрахунок і конструювання дорожнього одягу виконано згідно ГБН В.2.3-37641918-559:2019 ДОРОЖНІЙ ОДЯГ НЕЖОРСТКИЙ та навантаження прийняті згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Проектування. Будівництво», та з урахуванням досвіду будівництва лісових автодоріг, з максимальним використанням для конструктивних шарів місцевих кам’яних матеріалів.
З врахуванням невеликої ширини узбіч по 0,50 м прийнято дорожній одяг серповидного профілю з влаштуванням його на всю ширину земляного полотна. Згідно розрахунку та з урахуванням мінімально необхідного модуля пружності поверхні дорожнього одягу, який для даного типу доріг має бути не менше 100 МПа, прийнято двошарову конструкцію такого типу:
- основа з грунтощебеню з вмістом добавленого кам’яного матеріалу 50% та цементу 2% від маси з перемішуванням на дорозі загальною товщиною шару по осі дороги 28 см;
- покриття з щебенево піщаної суміші виготовленої у дробарці з місцевого кам’яного матеріалу товщиною шару по осі дороги 12 см.
Штучні споруди
Труби
Для перепуску поверхневих вод з верхової сторони схилу під запроектованою дорогою в пониженнях профілю передбачено влаштування 11 круглих водопропускних труб з типових залізобетонних збірних ланок внутрішнім діаметром 0,80 м - 10 шт. та 1,40 м - 1 шт. з довжиною ланок відповідно 2,50 м, та 3,0 м. Кожна труба змонтована з ланок, які укладені на щебеневу подушку товщиною 40 см з шаром ґрунтової засипки над поверхнею труби не менше 0,50 м. На вході і виході труб передбачено влаштування габіонних оголовків.
На вході і виході труби укріплюються мощенням місцевим каменем розміром не менше 0,25 діаметра труб.
Всі дані по трубах та розміри укріплень наведені в робочих кресленнях водопропускних споруд і у відомостях їх параметрів та відомостях обсягів будівельно-монтажних робіт.
Доступність території об’єкта для маломобільних груп населення
Будівництво лісової автомобільної дороги не потребує створення умов життєдіяльності осіб з інвалідністю на інших мало мобільних груп населення.
Забезпечення надійності та безпеки
Організація виконання дорожньо-будівельних робіт повинна забезпечувати дотримання вимог «Правил охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості» (Київ, 2005). Всі працівники повинні пройти попереднє навчання та відповідні інструктажі з охорони праці та пожежної безпеки.
Лісова автодорога передбачена для одностороннього руху автомобілів. При цьому, для забезпечення обгону і пропускання зустрічного транспорту передбачено влаштування роз’їздів довжиною 30 м з шириною земляного полотна 7,0 м і проїзною частиною 6,0 м. Для забезпечення безпеки руху автомобілів з розрахунковою швидкістю всі параметри плану, поздовжнього і поперечного профілів прийняті у відповідності з чинними нормами.
На дорозі повинен бути забезпечений коефіцієнт зчеплення коліс автомобілів з дорогою не меншим 0,3. В противному випадку рух по дорозі необхідно закривати.
Для регулювання дорожнього руху передбачено встановлення дорожніх знаків у відповідності з чинними нормативами та правилами технічної експлуатації лісовозних автодоріг. Дорожні знаки встановлюються на дерев’яних опорах. Встановлення сигнальних стовпчиків передбачено на таких ділянках дороги:
- біля водопропускних труб по два стовпчики з обох сторін дороги на віддалі 2,5 м від осі труби;
- на кривих ділянках дороги з мінімальним радіусом – через 5 м із зовнішньої сторони кривої.
Сигнальні стовпчики розміщуються по 2 шт. з кожної сторони труби на обочині на віддалі 0,25 м від бровки земляного полотна.
На даній дорозі передбачено встановлення 22 дорожніх знаків та 357 напрямних стовпчиків.
Для запобігання тривалого затоплення лісових угідь і їх відмирання проєктом передбачено будівництво водовідвідних труб. Також для запобігання розмиву укосів земляного полотна, кюветів, вхідних і вихідних русел біля труб запроектовано укріплення їх кам’яною укладкою.
Використані в проєкті будівельні матеріали (щебенисті ґрунти, залізобетонні, камінь для укріплення укосів) не є агресивними і токсичними по відношенню до навколишнього середовища.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «24» липня 2023 р. 17478,83 тис. грн., у тому числі:
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складено відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021р. за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. №281.
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «27» липня 2023 р. складає 17426,291 тис. грн., у тому числі:
За результатами розгляду проєктної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проєкт «Будівництво лісової автомобільної дороги в ур. «Закедри» кв. 37,38,39,40 Довбушанського лісництва» - розроблений відповідно до завдання на проєктування та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, кошторисна документація складена відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 року за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.
Розділи
