Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6727-7474-9310-2691
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/049-588-20/КП від 12.06.2020
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160701 Болград – Табаки - Залізничне, на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область
Код проектної документації
PD01:5897-3684-9014-9642 №25/19-РП від 2019-12-10 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:6727-7474-9310-2691
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, Розділ водопостачання та водовідведення
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
11.06.2020 75027.181 59049.313 0 15977.868

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Болградський район, Болградська територіальна громада (UA51060030000044366) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення С160701 Болград – Табаки - Залізничне, на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" (42641417)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5897-3684-9014-9642
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.12.2019
Номер проектної документації
25/19-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

до експертного звіту № ОД/049-588-20/КП від «12» червня 2020 року

щодо розгляду проектної документації

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160701 Болград – Табаки - Залізничне,

на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область»


Замовник будівництва: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг».

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», місцезнаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, село Нерубайське, вул. Пастера, будинок 29 Б.

Головний інженер проекту (ГІП) – Некрасов Михайло Михайлович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №009377 дата видачі 25.12.2013).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № ОД/049-1404-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-          довідки ДП «Служба місцевих доріг» від 30.04.2020 року №04/20-527 щодо фінансування об’єкту капітального ремонту;

-          листа Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції в Одеській області від 17.04.2020 року № 7229/41/13/07/02-2020 щодо погодження робочого проекту;

-       завдання на розробку проектної документації на капітальний ремонт, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником  будівництва;

-       технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного                     ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-       технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного                  ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2019 році;

-       акту обстеження автомобільної дороги, затвердженого Першим заступником директора ДП «Служба місцевих доріг» від 21.10.2019 року;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Некрасова Михайла Михайловича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №009377 дата видачі 25.12.2013р.).

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення.

 Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування місцевого значення С160701 Болград - Табаки - Залізничне, на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область.

Початок проектної ділянки дороги ПК 0+00 відповідає км 0+000 автодороги С160701 Болград - Табаки - Залізничне, кінець ПК 33+00 відповідає км 3+300 вказаної дороги. Будівельна довжина проектної ділянки становить 3300 м. У межах населеного пункту – від ПК 0+00 до ПК 11+40 та від ПК 17+19 до ПК 33+00; поза межами населеного пункту – від ПК 11+40 до ПК 17+20.

Дорога відноситься до IV технічної категорії. Ділянка дороги починається в м. Болград та проходить через с. Табаки.

Розрахункова швидкість становить 90 км/год поза межами населеного пункту, крім ділянки від ПК 16+67 до ПК 17+00, де розрахункова швидкість прийнята 60 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнято 60 км/год, крім ділянок від ПК 28+57 до ПК 28+93, де розрахункова швидкість прийнята    40 км/год, ПК 30+24,44 до ПК 31+45,41, де розрахункова швидкість прийнята    50 км/год, ПК 32+30 до ПК 32+67, де розрахункова швидкість прийнята              30 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Ділянка капітального ремонту містить 17 кутів повороту в плані. Мінімальний радіус кривої становить 100 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

-       максимальний поздовжній ухил поза межами населеного пункту - 46 ‰;

-       максимальний поздовжній ухил в межах населеного пункту – 57 ‰;

-       мінімальні радіуси вертикальних кривих поза межами населеного пункту:

- увігнутих -  1000 м;

 

-       мінімальні радіуси вертикальних кривих в межах населеного пункту:

- увігнутих - 1000 м; опуклих – 1600 м.

Параметри поперечного профілю автомобільної дороги:

-       кількість смуг руху – 2;

-       ширина смуги руху – 3,0 м;

-       ширина узбіччя – 2,0 м;

- в тому числі укріплена смуга – 0,5 м.

Розширення земляного полотна передбачено з ліва від ПК 4+25 до ПК 4+62 для влаштування зупинки. Передбачено зняття рослинного ґрунту з укосів насипу, товщиною 15 см, з підошви насипу, товщиною 50 см, також передбачено розпушування укосу насипу на товщину 30 см. Досипка виконується супіском твердим, крутизна укосів насипу прийнята 1:3. Прийнято двохскатний тип поперечного профілю, з похилом 25 ‰ на проїзній частині та  50 ‰ на узбіччі. Висота насипу земляного полотна складає до 1,5 м.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25‰, узбіч – 50‰. Капітальним ремонтом передбачено влаштування водовідвідних споруд: прикрайкових лотків, улаштування водоскидів, улаштування кюветів, улаштування водовідвідних лотків та дощеприймальних колодязів в кількості 7 шт. для відведення дощової води в лотки.

Для відведення поверхневих вод від підошви земляного полотна передбачено влаштування кюветів. На ділянці ПК 4+93 – ПК 5+83, у зв’язку з обмеженістю простору парканом та зеленими насадженнями, робочим проектом передбачено влаштування лотку Л2.

Під автомобільною дорогою знаходиться 6 існуючих водопропускних труб, робочим проектом передбачено їх розчистку та ремонт. 

У межах проектної ділянки передбачено перевлаштування шести автобусних зупинок: на ПК 4+42 (ліворуч), ПК 4+78 (праворуч), ПК 9+50 (праворуч), ПК 10+18 (ліворуч), ПК 18+96 (ліворуч), ПК 31+98 (праворуч). За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового майданчика на             20 см. Поперечний похил посадкових майданчиків всіх автобусних зупинок  направлений в бік проїзної частини з похилом 10 ‰.

Робочим проектом передбачено влаштування тротуарів, шириною 1,5 м. Поперечний похил на тротуару становить 20 ‰ у сторону проїзної частини.

Капітальним ремонтом забезпечено безпеку маломобільних груп населення у вільному пересуванні.

Для безпечного переходу через проїзну частину дороги передбачені пандуси з  тактильною плиткою жовтого  кольору з обох боків переходу, які полегшують рух і орієнтацію маломобільних груп населення. Попереджувальна тактильна плитка на пандусі влаштовується паралельно бортовому каменю, під кутом 900 до осі пішохідного переходу. В усіх місцях сполучення проїзної частини дороги та тротуарів бортовий камінь влаштовується на одному рівні з проїзною частиною для  зручного  пересування  маломобільних груп населення, у тому числі тих, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками.

Передбачено влаштування 25 в’їздів у двори. Ширина в’їздів у двори прийнята 3 м.

Передбачено влаштування 6-ти примикань.

Робочим проектом передбачено типи дорожнього одягу:

Тип А (Основний проїзд, посилення):

- органо-мінеральна суміш М-20 з фрезерованого матеріалу існуючого покриття, за технологією холодного ресайклінгу з додаванням ЩПС С-7 (70 м³ на 1000 м²) на комплексному в'яжучому згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 - 0,18 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011  - 0,05 м.

Тип А (Основний проїзд, поширення):

- щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013  - 0,27 м;

- органо-мінеральна суміш М-20 з фрезерованого матеріалу існуючого покриття, за технологією холодного ресайклінгу з додаванням ЩПС С-7 (70 м³ на 1000 м²) на комплексному в'яжучому згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 -                            0,18 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011  - 0,05 м.

Тип Б (Влаштування покриття на примиканнях):

- щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.

Тип В (Влаштування в’їздів у двори з асфальтобетону):

- щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,18 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,06 м.

Тип Г (Влаштування в’їздів у двори з ЩПС):

-         щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,15 м;

Тип Д (Влаштування тротуару з плитки ФЕМ):

- щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- пiдстилаючий шар із цементно-піщаної суміші (пропорція 1:3)  - 0,05 м;

- покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) «Старе місто» безфасочна - 0,04м.

Тип Е (Влаштування в’їздів у двори з плитки ФЕМ):

- щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- пiдстилаючий шар із цементно-піщаної суміші (пропорція 1:3) - 0,05 м;

- покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) «Старе місто» безфасочна     - 0,06 м.

Тип Ж (Влаштування тротуару з асфальтобетону):

- щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,04 м.

 

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини забезпечується за рахунок повздожніх профілів. Робочим проектом передбачено влаштування прикрайкових лотків, водоскидів, кюветів, оглядових колодязів та дощоприймачів.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Зовнішнє освітлення, перекладка та захист кабельних ліній 10(0.4) кВ (кабелів зв'язку) на ділянці капітального ремонту даним робочим проектом не передбачається.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено том 4 «Оцінка впливу на навколишнє середовище», де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Загальна довжина ділянки, що ремонтується, становить 3,3 км, категорія дороги – ІV. Екологічний клас об’єкту третій, згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012. Дорожні об’єкти третього класу відносяться до видів діяльності, які не становлять підвищену екологічну небезпеку.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюватиметься.

 

 

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт здійснюється потоковим методом.

Будівельні роботи передбачаються виконувати під рухом автотранспорту на одній з половин дороги.

На об’єкті застосовуються наступні будівельні машини: -трактори потужнiстю 59 кВт, 239кВт; - екскаватори одноковшеві з мiсткiстю ковша 0,25-0,65куб.м; - бульдозери, потужнiсть 116кВт; - автогудронатори, мiсткiсть 10000л; - автогрейдери середнього типу; - котки дорожнi причiпнi масою 10,6-14,33т; - автокрани вантажопідйомністю 25т.

Виконання роботи здійснюються мінімально-оптимальною кількістю  техніки

Тривалість будівництва становить 10,0 місяців.

 

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм та правил, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Захист від шуму

 

За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не  перевищує допустимих норм.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «13» квітня  2020 року, складала  75919,003 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 59797,532 тис. грн., інші витрати – 16121,471тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на  «11» червня 2020 року складає 75027,181 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –                 59049,313 тис. грн., інші витрати – 15977,868  тис. грн.

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

Головний експерт проекту

      ___________________    Л.В. Ситник

         (підпис, МП)                                (П.І.Б.)        

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

       ___________________ О.О. Полежай

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

 

 

 

    ___________________  С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 


 ______________________   Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823



 

___________________    С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

  __________________  Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

    _________________  І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 


________________   В.Г. Пономаренко

          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 


Розділи