Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3711-3490-4500-3735
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№02/1124Е-01/24 від 02.02.2024
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОЕКСПЕРТИЗА" (44525374) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво спеціалізованої станції технічного обслуговування вантажних автомобілів на 4 пости, адміністративно- побутові та складських приміщень на земельній ділянці (кадастровий номер 4622710200:04:000:1224) в м. Дубляни Львівської міської територіальної громадиЛьвівського району Львівської області
Код проектної документації
PD01:1821-2084-4565-0170 №15/2023 від 2023-08-10 (видав ВЕРЕГА ТЕТЯНА ДМИТРІВНА) / Наявні експертизи: EX01:3711-3490-4500-3735
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Дубляни (станом на 01.01.2021) , Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1821-2084-4565-0170
Орган, що видав
ВЕРЕГА ТЕТЯНА ДМИТРІВНА
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.08.2023
Номер проектної документації
15/2023
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – КОЗИНЕЦЬ АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ

Генеральний проєктувальник – ФОП ВЕРЕГА ТЕТЯНА ДМИТРІВНА

Головний архітектор проєкту – Гусяк Ольга Юріївна

 (Кваліфікаційний сертифікат: АА № № 003372)

Вихідні дані:

- лист про проведення експертизи об'єкту;

- Містобудівні умови та обмеження  MU01:4954-6415-0696-1092 дата підписання      2023-08-22

-  Завдання на проектування.

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень       

           Геометричні параметри будівлі СТО по стінах - 35,60 х 28,10 м. В основу робочого проєкту закладено прості, сучасні, лаконічні архітектурні рішення. Проектом передбачено комплекс робіт який включає:

            • Розміщення будівлі станції технічного обслуговування з адміністративно[1]побутовими та складськими приміщеннями;

            • Розроблення плану благоустрою прилеглої території з розміщенням інженерних мереж та споруд для їх експлуатації;

            Будівля одноповерхова, змішаного типу (ремонтний бокс та склад) – каркасна система у вигляді металевих колон з розміщеними фермами по них; адміністративно-побутові приміщення – стіни та  перегородки з газових блоків, перекриті монолітним перекриттям. Висота  приміщень ремонтного боксу і офісних приміщень мають різні відмітки,  підлоги в одному рівні.

           Стіни ремонтного боксу та складу – стінові сендвіч панелі заводського  виготовлення, товщ. 150 мм. Покрівля передбачена із покрівельних сендвіч[1]панелей заводського виготовлення по прогонам з швелера.

           Для обслуговування та ремонту автомобілів у боксі передбачено розміщення  оглядових ям. З боксу для працівників є вихід до приміщень для персоналу, санвузлів та офісних приміщень.

           Для працівників СТО та офісних приміщень передбачено кімнату персоналу (для прийому їжі, відпочинку та переодягання).

          Проєктом передбачено влаштування благоустрою території навколо будівлі СТО що передбачає виконання таких робіт:

- влаштування пішохідних доріжок з бетонної плитки;

- влаштування мощення проїздів з асфальтобетону;

- влаштування ґанків, пандусів та входів;

- влаштування газонів у вигляді засіву багаторічних трав;

- влаштування вуличного освітлення території;

- розміщення очисних споруд.

           Вертикальне планування ділянки вирішене з врахуванням гідрогеологічних умов, рельєфу місцевості, а також у відповідності з розробленим генпланом.

           Мощення пішохідних доріжок та вимощення виконується з бетонної бруківки товщиною 6 мм.

          Конструктивні рішення

          Конструктивні рішення прийняті з врахуванням планувальних розробок в  архітектурному розділі, методів будівництва, інженерно-геологічних умов.

          Технічні рішення , які прийняті в робочих кресленнях відповідають  вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та ін. діючих норм і правил і забезпечують безпечну для життя і здоров'я  людей експлуатацію об'єкта при дотриманні заходів, що передбачені в  даному проєкті.

         Будівля розміром 27,5 х 35,10 м в осях А-Г, 1-8 складається з  поперечних несучих рам сумарним прольотом 27,5 м з кроком 5,0 і 5,1 м.

         Фундаменти монолітні зб. стаканного типу, бетон класу С16/20. На  підставі геологічних вишукувань, виконаних ФОП Ковальчук А.А.- геолог, Львівська область, основою підошви служить ІГЕ- 2 суглинок  твердий-непросідний з прошарками супіску пластичного, тиксотропний,

сіро-жовтий, жовтий.

         Ферми поперечної рами двускатні, розрізні на двох опорах. Відмітка  верху поперечної рами - +7,850. Бази рам розташовані на відм. -0,150 і  +1,050. Монтажний стик поперечної рами вирішено за допомогою  фланців f=16 мм і болтів М16 (по 4 шт.на одне фланцеве з’єднання).

         Просторова жорсткість каркасу в поперечному напрямку забезпечується  жорстким защемленням колон у фундаментах і жорстким вузлом  спряження ферми з колоною. Жорсткість каркасу у повздовжньому  напрямку забезпечується системою вертикальних в’язей між колонами і

фермами і горизонтальних в’язей в площині нижніх поясів ферм.

          Несучі колони-скрізні, виконані з швелерів розкріплені між собою  планками з полоси, фахверкові колони-коробка швелерів. Розпирки між  фермами і ферми виконані з квадратних гнуто-зварних профілів. Стінове огородження передбачено з сендві-панелей заводського виготовлення,  влаштованого по прогонах з внутрішньої сторони будівлі.

         Покрівля передбачена із покрівельних сендвіч-панелей заводського  виготовлення по прогонам з швелера.

           Робочий проєкт «Нове будівництво спеціалізованої станції технічного обслуговування вантажних автомобілів на 4 пости, адміністративно-побутові та складських приміщень на земельній ділянці (кадастровий номер 4622710200:04:000:1224) в м. Дубляни Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області» розроблено відповідно вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва.

   Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи