Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7168-9110-2334-3221
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№231108-14/Б від 06.12.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Нове будівництво виробничо- перевантажувального комплексу по вул.Колійна смт.Батьово Берегівського району Закарпатської області"
Код проектної документації
PD01:1596-5595-6086-9554 №07042023-РП від 2023-04-07 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРАЙД")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Аксьонова Ірина Василівна (АР 021077, АЕ 004452, АЕ 004733, АР 008430 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Берегівський район, Батівська територіальна громада (UA21020010000055068), сщ. Батьово, вулиця Колійна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ЕРІДОН" (19420704)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Аксьонова Ірина Василівна (АР 021077, АЕ 004452, АЕ 004733, АР 008430)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1596-5595-6086-9554
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД ПРАЙД" (42104787)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
07.04.2023
Номер проектної документації
07042023-РП
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Нове будівництво виробничо- перевантажувального комплексу по вул.Колійна смт.Батьово Берегівського району Закарпатської області" розроблений ТОВ "БУД ПРАЙД"  (генеральний проектувальник) 2023 році, на замовлення МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ЕРІДОН".

Адреса генпроектувальника: 08173, Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Ходосівка, вул. Кринична, буд. 1.

Головний інженер проекту Протачук Володимир Олександрович (кваліфікаційний сертифікат серія АР 020621, виданий 04.05.2023 р.

Робочий проект розроблений на підставі документів:

-         Завдання на проектування затверджене Замовником;

-         Звіт інженерно-геологічного вишукування, виконаний ТОВ Інженерний центр "Геобест".

-         Містобудівних умов і обмеження №1 від 13.06.2023 р.; реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:0576-1368-4152-9268.

Клас наслідків (відповідальності) – СС1 (не значні наслідки).

Кліматичні умови

Згідно з ДБН В.1.2-2:2006, зміна №1 "Навантаження та впливи. Норми проектування":

-        характеристичне значення снігового навантаження Ро = 1600 Па (5-й район);

-        характеристичне значення вітрового навантаження Wo = 400 Па (1-й район);

-        коефіцієнт надійності за граничними значеннями снігового та вітрового навантажень ɣ_fm=1,00 (термін експлуатації 50 років);

Температура повітря найхолоднішої п’ятиденки забезпеченістю 0,92 мінус 18 °С (ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").

Кліматичний район – IIIA, Карпатський.

Клас наслідків ( відповідальності ) СС1 кожного об’єкта  комплексу.

Інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН В.1.1-12:2014, зміна №1 "Будівництво у сейсмічних районах України"). Сейсмічність майданчику оцінюється 8 балами.  

Інженерно-геологічні умови

Інженерно-геологічні вишукування № 1509/3530-ГД виконано в 2023 році ТОВ Інженерний центр "Геобест".

Ділянка робіт розташована за адресою: Закарпатська  область,  Берегівський район, смт. Батьово, в межах Закарпатської алювіальної рівнини.

Ділянка робіт по сукупності факторів, вказаних в ДБН А.2.1-1-2008 (додаток Ж) відноситься до IІI (складної) категорії складності інженерно-геологічних умов.

У  відповідності  до  ДБН  В.1.1-12-2014  (зміна  №1)  «Будівництво  у  сейсмічних районах України» інтенсивність сейсмічних дій у балах шкали MSK-64 для району будівництва згідно карти ЗСР-2004-А складає 7 балів; з урахуванням категорії грунтів за сейсмічними властивостями - 7+1 = 8 балів.

Таблиця  5.1 ДБН В.1.1-12-2014 зміна №1:

- категорія  ґрунтів  за  сейсмічними  властивостями – ІІІ (третя);

- швидкість  поширення сейсмічних хвиль в ґрунті – 200 м/с < Vs < 500 м/с.

В  геологічному  розрізі  на  розвідану  глибину  до  12,0  м  виділені  наступні інженерно-геологічні елементи:

ІГЕ-1 – Насипний ґрунт – щебінь з суглинистим заповнювачем, місцями задернований;

ІГЕ-2 – Ґрунтово-рослинний шар;

ІГЕ-3а – Суглинок важкий, пилуватий, напівтвердої консистенції, коричневий, сіро-коричневий, непросідний;

ІГЕ-3б – Суглинок важкий, пилуватий, тугопластичної консистенції, коричневий, сіро-коричневий, сірий, непросідний, в підошві з прошарками легкої глини;

ІГЕ-4а – Суглинок легкий, пилуватий, тугопластичної консистенції, від коричневого до темо-сірого, непросідний, з лінзами піску та домішкою органічних речовин;

ІГЕ-4б – Суглинок легкий, пилуватий, м’якопластичної консистенції, від сіро- коричневого до чорного, непросідний, з лінзами піску, слабозаторфований;

ІГЕ-5 – Пісок мілкий, насичений водою, сірий, середньої щільності, з лінзами суглинку, з домішкою органічних речовин;

ІГЕ-6 – Пісок середньої крупності, насичений водою, сірий, сіро-коричневий, середньої щільності, з домішкою органічних речовин.

На період досліджень (травень 2023 р.) ґрунтові води у межах ділянки робіт залягають на глибині 1,3-2,6 м (абс. від. 101,9-103,0 м) у четвертинних відкладах.

Водовміщуючими  породами  слугують  важкі  та  легкі  суглинки,  піски  мілкі  та піски  середньої  крупності.  Водотривкого  шару до  розвіданої  глибини  виявлено  не було.

Згідно  ДБН  В.1.1-24-2009,  зважаючи  на  цільове  призначення  та  інженерно- геологічні умови, досліджувана територія відноситься до підтопленої.

Ґрунтові води, за найгіршими показниками, не агресивні для усіх марок бетону за вмістом сульфатів. Слабоагресивні на конструкції із бетону W4, цементокладочні розчини  та  азбоцементні конструкції за вмістом агресивної   вуглекислоти.  За ступенем агресивності на арматуру залізобетонних конструкцій   ґрунтові води неагресивні при постійному замочуванні та слабоагресивні при   періодичному замочуванні. Ґрунтові води мають високу агресивність до свинцевих та алюмінієвих оболонок, а також середню агресивність до оболонок з вуглецевої сталі.

Ґрунти вище рівня ґрунтових вод, згідно ДСТУ Б В.2.6-145-2010, неагресивні до бетону та до залізобетонних конструкцій.

Корозійна агресивність ґрунтів, згідно ДСТУ Б В.2.6-193:2013, до свинцевих оболонок — середня, до алюмінієвих оболонок — висока, до сталі — середня.

   Нормативна   середньобагаторічна   глибина   сезонного   промерзання   ґрунтів становить 0,7 м.

Конструктивні рішення

В складі проекту передбачені такі будівлі та споруди, що проектуються:

І черга будівництва

  Адміністративно-побутовий корпус

  Майданчики для первинних засобів пожежогасіння

  Силоси для зберігання зерна місткістю по 6548 т. кожен – 4 шт.

  Приймальний пристрій №1 з тунелем

  Пристрій для відвантаження зерна №1

  КПП №2

  Ваги автомобільні

• Комплексна трансформаторна підстанція. Електрощитова. Дизельгенератор.

  Насосна станція пожежогасіння.

  Пожежні резервуари.

  Пристрій для відвантаження зерна №2 (136т)

  Норійна вежа

  Операторська

  Хопер вологого зерна ємністю 732т.

  КПП №1

ІІ черга будівництва

  Силоси для зберігання зерна місткістю по 6548 т., кожен – 4 шт.

  Хопер вологого зерна ємністю 732т.

ІІІ черга будівництва

   Приймальний пристрій №2

   Зерносушарка 23т/год., місткістю  10;

            Підземний резервуар СВГ місткістю 10м3.

Основні будівлі та споруди, що проектуються:

Адміністративно-побутовий корпус. Будівля одноповерхова розмірами в плані 39,1х13,1м, загальною висотою 3,65м.

Фундаменти адміністративно-побутового корпусу - монолітна залізобетонна плита з цокольними балками. Зверху по плиті влаштовано топінг на основі коруда. Під плитою знаходиться гідроізолююча плівка по утеплювачу типу ЕППС товщиною 50 мм.   Під утеплювачем ущільнений щебінь та пісок. Бетон прийнято С20/25, P4. F200. W6. Армування передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019.

По верху плити влаштовані металеві закладні деталі для кріплення металевого каркасу  будівлі. 

Каркас  зварний  металевий  складається  із  квадратних  труб.  Марка сталі  С245 по ДСТУ. Антикорозійний захист металоконструкцій забезпечується  покриттям одним шаром грунтовки Tikkurila Otex Primer колір RAL 7024 з третім ступенем очистки поверхні.

Силос для зберігання зерна місткістю 6548 т. Споруда одноповерхова кругла в   плані діаметром 25,8 м, загальною висотою 23 м.

Конструкція фундаментів силосу являє собою монолітну залізобетонну несучу плиту  та  монолітну залізобетонну плиту підлоги на вдавлюваних  залізобетонних палях перерізом 350х350мм. Несуча плита розташована на відм. -0,860 з підготовкою товщиною  100  мм  з  бетону  С8/10.  Несучий  грунт  паль  фундаментів  №6  -  пісок середньої крупності, насичений водою, сірий, сіро-коричневий, середньої щільності, з домішкою органічних речовин відповідно до інженерно геологічних вишукувань № 1509/3530-ГД  виконаних ТОВ «Інженерний центр «Геобест».

По осі силоса, під несучою плитою фундаменту виконано монолітний залізобетонний тунель для проходу транспортеру для вивантаження зерна із силосу. Зверху  на  фундаментній  плиті  виконується  монолтіна  плита  підлоги,  в  якій влаштовуються аероканали накриті зверху вентиляційними решітками для продування зерна повітрям (бетон прийнято класу С16/20, Р4, F200, W6).

Гідроізоляцію  бокових  поверхонь  фундаментів,  що  дотикаються  до  грунту передбачено виконати в два шари фарбувальною бітумною мастикою.

Бетон  основної  плити  прийнято  класу С20/25,  Р4,  F200,  W6,  підготовку  передбачено виконати  з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм.

Армування  елементів  передбачено  в’язаною  арматурою  класу А400  С  із  сталі марки 25Г2С  (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019.

По  контуру  плити  виконується  цокольна  балка  до  якої  кріпиться  металева конструкція силосу на хімічних анкерах.

Приймальний пристрій №1 з тунелем. Споруда  одноповерхова  розмірами  в  плані  19,42х6,90  м.  Заглиблена  в  грунт залізобетонна частина має висоту 5,15 м та металокаркас навісу має висоту 12 м.

Фундамент приймального пристрою являє собою заглиблену монолітну залізобетонну конструкцію із плит та стін, що розташовані нижче рівня землі на різних відмітках, відповідно  до  технологічних вимог. Приймальний пристрій з’єднаний із норійною вежею заглибленим монолітним залізобетонним тунелем.

Гідроізоляцію  днища  та  бокових  поверхонь  фундаментів,  що  дотикаються  до грунту передбачено виконати мембраною HDPE - 1.5 мм.

Бетон   прийнято  класу С20/25,  Р4,  F200,  W6.   Армування   елементів   передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019.

На  верхніх  відмітках  залізобетону  передбачені  анкерні  болти  для  кріплення металокаркасу навісу над приймальним пристроєм.

Навіс   складається  із   металевих  колон   та  балок.  Просторову  жорсткість  в поздовжньому  напрямку забезпечують в’язі, а в поперечному напрямку жорсткі рамні вузли.

По довгих сторонах навісу та на покритті виконується обшивка профільованим листом для зменшення атмосферного впливу на внутрішній простір.

Пристрій для відвантаження зерна №1. Споруда  одноповерхова  розмірами  в  плані  в  осях  18,2х5,33  м  та  загальною висотою металокаркасу 12,8 м.

Фундаменти  пристрою  відвантаження  являють  собою  монолітні  залізобетонні окремі  фундаменти на палях.  Для  верхньої  частини  металоконструкції  закладені анкерні  фундаментні  болти. 

Верхня  частина  пристрою  для  відвантаження  зерна виконана  із  металу  в  заводських  умовах  фірмою  «Лубнимаш»  та  поставляється готовою для збирання на майданчик. Металоконструкція складається із двотаврових несучих   колон   і   балок, які утворюють жорсткі поперечні рами. Поздовжню жорсткість забезпечують вертикальні в’язі. На несучих конструкціях влаштовуються  металеві із конусним дном бункери для відвантаження зерна.

Бетон фундаментів прийнято класу С20/25, Р4, F200, W6. Підготовку передбачено виконати з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм. Армування   елементів   передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі марки 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019. Бокові поверхні  фундаментів,  що  контактують  з  грунтом,  передбачено обробити в два шари бітумно- каучуковою мастикою.

Ваги автомобільні. В проекті передбачені автомобільні ваги тензометричні ГЕРМЕС ВТАКБ-20м-80т. Площа забудови – 103,68 м². Споруда має розміри в плані 32,4х3,2 м та виступає над дорогою на 600 мм.

За позначку 0.000 прийнята позначка проїзду і відповідає абсолютній позначці 105,25  за генпланом.

Ваги   встановлюються   на   металеві   закладні,   які   вмонтовані   у   монолітний залізобетонний  плитний  фундамент,  який  розміщений  на    відм.  -0,200  від  рівня проїзду з підготовкою товщиною 100 мм, з бетону класу С8/10. Підготовка виконується по шару щебню товщиною 250 мм. Та шару піску товщиною 200 мм.

Бетон   прийнято  класу С20/25,  Р4,  F200,  W6.   Армування   елементів   передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі марки 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019.

Пристрій завантаження автотранспорту (136т.). Споруда одноповерхова  розмірами  в  плані  в  осях  4,7х4,47  м  та  загальною висотою 12,8 м.

Фундаменти  пристрою  відвантаження  являють  собою  монолітні  залізобетонні окремі стрічково-стовпчасті   фундаменти   на   палях   перерізом   350х350мм.   Для верхньої  частини металоконструкції  закладені  анкерні  фундаментні  болти.  Верхня частина пристрою для відвантаження зерна виконана із металу в заводських умовах фірмою   «Лубнимаш»   та   поставляється готовою   для збирання на майданчик. Металоконструкція складається із двотаврових несучих колон і балок, які утворюють жорсткі поперечні рами. Поздовжню жорсткість забезпечують вертикальні в’язі. На несучих конструкціях   влаштовується металевий із конусним дном бункер для відвантаження зерна.

Бетон фундаментів прийнято класу С20/25, Р4, F200, W6. Підготовку передбачено виконати з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм. Армування   елементів   передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019. Бокові поверхні  фундаментів,  що  контактують  з  грунтом,  передбачено обробити в два шари бітумно- каучуковою мастикою.

Норійна вежа. Споруда  двохповерхова.  Має  розміри  в  плані  в  осях  7,8х13,9  м.  Заглиблена залізобетонна частина має висоту 5,25 м, а висота металокаркасу складає 32,79 м.

Фундамент  норійної  вежі  являє  собою  заглиблену  монолітну  залізобетонну конструкцію із плит та стін, що розташовані нижче рівня землі на різних відмітках, відповідно до технологічних вимог.

Гідроізоляцію  днища  та  бокових  поверхонь  фундаментів,  що  дотикаються  до грунту передбачено виконати мембраною HDPE - 1.5 мм.

Бетон   прийнято   С20/25,  Р4,  F200,  W6.   Армування   елементів   передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі марки 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019.

На  верхніх  відмітках  залізобетону  передбачені  анкерні  болти  для  кріплення металокаркасу норійної вежі.

Каркас  норійної  вежі  складається  із  металевих  колон  та  балок.  Просторову жорсткість в забезпечують вертикальні в’язі.

Верхня  частина  каркасу  та  покриття  обшивається  профільованим  листом  для зменшення атмосферного впливу на внутрішній простір.

Каркас має площадки обслуговування для обладнання на різних відмітках.

Операторська. Будівля одноповерхова. Розміри в плані в осях складають 10,17х6,4 м, висотою 4,53 м.

Фундамент  під  операторську являє  собою  монолітну залізобетонну плиту,  що розташована вище рівня землі. З одного боку плита являється перекриттям тунелю позиції  №4  по  ГП,  а  з  іншого  боку  опирається  на  монолітний  залізобетонний стрічковий фундамент.

Бетон   прийнято   класу С20/25,  Р4,  F200,  W6.   Армування   елементів   передбачено в’язаною арматурою класу А400 С із сталі марки 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019. По верху плити влаштовані металеві закладні деталі для кріплення металевого каркасу  будівлі.  Каркас  зварний  металевий   складається  із  квадратних  труб  марки сталі  С245.  Антикорозійний  захист  металоконструкцій забезпечується покриттям одним шаром грунтовки Tikkurila Otex Primer колір RAL 7024.

Після закінчення монтажно-зварювальних робіт конструкції проектом передбачається пофарбувати двома шарами емалі Tikkurila Miranol колір RAL 7024.

Просторову  жорсткість  забезпечують  зварні  вузли  по  всіх  стиках стійок та балок.

Хопер вологого зерна ємністю 732 т. Споруда одноповерхова кругла в плані   загальним   діаметром   фундаменту 11,815 м та висотою металоконструкцій 17,0 м.

Конструкція фундаментів являє собою монолітну залізобетонну несучу плиту на вдавлюваних залізобетонних палях перерізом 350х350мм. Несуча плита розташована на підготовці товщиною 100 мм з бетону класу С8/10. Несучий грунт паль фундаментів шар ІГЕ-6.

По контуру плити виконується монолітна залізобетонна цокольна балка до якої кріпиться металева конструкція силосу на хімічних анкерах.

Зерносушарка 23т. Конструкція фундаментів сушки являє собою монолітну залізобетонну несучу плиту товщиною 600 мм на вдавлюваних залізобетонних палях перерізом 350х350мм.

Плита  також  являється  перекриттям  монолітного залізобетонного тунелю, який з’єднує споруди приймального пристрою № 13 по ГП та робочої вежі № 11 по ГП.

Гідроізоляцію  бокових  поверхонь  фундаментів,  що  дотикаються  до  грунту передбачено виконати в два шари фарбувальною бітумною мастикою.

Бетон  основної  плити  прийнято  класу С20/25,  Р4,  F200,  W6,  підготовку  передбачено виконати  з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм.

Армування  елементів  передбачено  в’язаною  арматурою  класу А400  С  із  сталі Марки 25Г2С (гарячекатаної) по ДСТУ 3760:2019.

При   розробці   проекту   передбачені   такі   додаткові   заходи   для   уникнення можливого підтоплення території:

- штучне підвищення планувальних відміток поверхні та «нульових» відміток будівель та споруд, щоб забезпечити закладання фундаментів вище рівня грунтових вод;

- гідроізоляція заглиблених частин будівель та споруд з використанням HDPE мембран для всебічної ізоляції підземних частин будівель та споруд;

- додаткове використання бентонітових шнурів на холодних швах бетонування;

- використання гідрошпонок на деформаційних швах підземних частин будівель на споруд;

- виконання мережі дощової каналізації К2 для відведення поверхневих вод із влаштуванням сепаратора нафтопродуктів;

-  для  відведення  дощових  вод  за  межами  майданчику  будівництва,  наявні існуючі відкриті дощові канави, які будуть додатково розчищені та впорядковані.

Розрахунок конструкцій виконаний в програмному комплексі ЛІРА-САПР 2022 (ліцензія №8129).

В процесі розгляду робочого проекту фахівцями ТОВ ''ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА'' зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

До проектної документації внесені відповідні зміни та доповнення.

 

 

                  Відповідальний експерт

 

 

Експерт з питань забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

______________________

ІРИНА АКСЬОНОВА

(сертифікат АЕ № 004733)


Розділи