Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5119-2321-8179-8068
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№Т44-ІВ від 19.01.2024
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному (Коригування)
Код проектної документації
PD01:0341-1833-9893-8223 Зміни №3 №РС-23-42/120 від 2023-03-27 (видав СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5119-2321-8179-8068
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів, Розділ організація будівництва, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:3773-5859-7750-9353 Редакція №2 10.01.2024 110393.702
EM01:3773-5859-7750-9353 Редакція №1 10.01.2024 110393.702

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.11.2023 110232.817 69359.383 20835.864 20037.57 56461.785 46415.448 0 10046.337

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Рівненська обл., Рівненський район, Рівненська територіальна громада, м. Рівне (станом на 01.01.2021) , від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44250562)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АР 021776, АЕ 004852)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
БОНДАРЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005959, АЕ 003968, АЕ 007194)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ШВЕЦЬ ІГОР ОРЕСТОВИЧ (АР 000909, АР 013371, АР 001228, АЕ 004854)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
Розділ організація будівництва
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0341-1833-9893-8223
Орган, що видав
СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
27.03.2023
Номер проектної документації
РС-23-42/120
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об’єкта будівництва – СС2 (середні наслідки)

Замовник будівництва – Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради, код ЄДРПОУ 44250562

Адреса: 33013, місто Рівне, вулиця Шевченка, будинок 45

Генеральний проєктувальник – ФОП Семенюк Роман Віталійович, РНОКПП 2956712074

Юридична адреса: 33018, місто Рівне, вулиця Стельмаха Володимира, будинок 16-Б

Головний інженер проєкту: Семенюк Роман Віталійович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015997, рішення про видачу від 05.12.2019

 

Вихідні дані:

- завдання на проектування, затверджене Замовником.

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Проєктними рішеннями передбачено коригування робочого проєкту «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному». Експертний звіт (Позитивний) виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» № Т127-І від 28 квітня 2023 року.

Будівельні роботи з капітального ремонту ділянки вулиці Чорновола  розпочаті в червні 2023 року, на ділянці вулиці вкладено два шари асфальтобетонного покриття, встановлено бордюрні камені та частково влаштовані тротуари, виконані усі підготовчі роботи та роботи із будівництва мережі зливової каналізації.

Проєктні рішення залишаються без змін у відповідності до робочого проєкту «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» та згідно з Експертним звітом. Коригування проєктної документації передбачено у зв’язку зі зміною проєктних рішень та обсягів робіт по проїзні частині дороги.

Проєктом коригування запроєктовано наступні проєктні рішення:

- влаштування вирівнюючого шару на ПК-0+500 – ПК-0+670;

- перенесення підземної лінії зв’язку протяжністю 125м на ПК-0+336 – ПК-0+457;

- перевлаштування існуючої огорожі протяжністю 70 м біля будинку № 79в;

- влаштування колектора дощової каналізації в районі автозаправної станції з можливістю врізки колектора діаметром 800 мм, із мікрорайону «Південний»;

- збільшення об’ємів земляних робіт та зворотної засипки піском при виконані робіт із влаштування дощової каналізації;

- заміна конструкції очисних споруд;

- заміна металевих опор освітлення на залізобетоні;

- заміна корельовальної колірної температура світильників із 4000К на 5000К по вулиці та 5100К на 4000К;

- перевлаштування мощення ФЕМ на вул. Спаська;

- відновлення щебеневого покриття на вул. Спаська;

- влаштування заїзду-виїзду до житлового будинку по вул. Чорновола, 81.

Капітальний ремонт ділянки вулиці Чорновола в місті Рівне здійснюється в існуючих межах забудови. Вулиця Чорновола відносяться до магістральної вулиці загальноміського значення, розрахункова швидкість на даній ділянці становить 60 км/год.

План вулиці

Довжина ділянки вулиці Чорновола, де передбачено виконання капітального ремонту становить 1102,5 метри. Початок ділянки виконання робіт, ПК-0+000 прийнято на перехресті вул. Чорновола із вул. Карнаухова, кінець ділянки виконання робіт, ПК-11 +02,50 прийнято за перехрестям із вул. Бачинського.

Ділянку вулиці Чорновола планується будувати з такими геометричними параметрами: ширина проїзної частини становить – 7,0-14,0 м; ширина додаткових смуг руху на перехрестях – 3,0 м; ширина основної смуги руху – 3,5 м; ширина укріпленої смуги – 0,5 м; ширина зупинкової кишені зупинок громадського транспорту – 3,0 м; ширина тротуару становить – 2,25 м; ширина велосипедної доріжки – 1,5 м; ширина посадкового майданчика – 182, 2,0 м; довжина посадкового майданчика – 20 м.

В плані вулиця має 9 кутів повороту.

Повздовжній профіль вулиці Чорновола побудований по осі проїзної частини.

При проєктуванні повздовжнього профілю прийняті наступні параметри: максимальний поздовжній ухил – 42,7 ‰, мінімальний – 1 ‰; мінімальний радіус вертикальних кривих: опуклих – 1500 м; ввігнутих – 2000 м; максимальний радіус вертикальних кривих: опуклих – 3500 м; ввігнутих – 6000 м.

На ділянках вулиці з поздовжнім похилом менше 1 ‰ передбачено влаштування дощової каналізації, для забезпечення вчасного збору води та унеможливлення застою води на проїзній частині, передбачено влаштування дощоприймальних колодязів з великими дощоприймальними решітками.

Поперечний профіль

Проєктом передбачено влаштування двоскатного поперечного профілю із похилом 25 ‰ від осі проїзної частини. Поперечний похил тротуару та велосипедної доріжки прийнятий 20 ‰ у бік проїзної частини. Поперечний похил посадкового майданчика автобусної зупинки прийнято 15 ‰ у бік проїзної частини, а похил зупинкової кишені становить 20 ‰.

На ПК-5+32.7 – ПК-6+40.1 передбачено влаштування віражу з похилом 20 ‰.

Розмежування проїзної частини з тротуаром та зеленою зоною здійснюється за допомогою бордюрних каменів (БР100х30х18), висота встановлення бордюру становить 15 см, розділення тротуарів та зелених зон здійснюється за допомогою поребрика (БР100х20х8), який встановлюється в один рівень із тротуаром та на 5 см вище газону.

Розмежування посадкового майданчика та заїзної кишені здійснюється за допомогою бордюрного каменю (БР100х45х18), який по всій довжині кишені встановлюється на 20 см вище асфальтобетонного покриття.

На ділянці вулиці наявні три криві у плані із радіусом меншим 750 м. Проєктом передбачено влаштування розширення кожної смуги руху на 0,5 м. Влаштування перехідних кривих не передбачено.

Конструкція дорожнього одягу

Покриття проїзної частини та зупинкових майданчиків громадського транспорту передбачено влаштовувати із гарячого асфальтобетону. Покриття тротуарів, посадкових майданчиків та пішохідної зони напрямних острівків влаштовується з бетонних тротуарних плит, покриття напрямних острівків – з бруківки з природнього каменю. На шари основи дорожнього одягу передбачено використання щебенево-піщаної суміші не переривчатого зернового складу.

При влаштуванні дорожнього одягу на розширені по дну корита передбачено влаштовування вирівнюючого шару з піску товщиною до 15 см.

У місцях влаштування розширення проїзної частини та дорожнього одягу зупинок, який примикає до існуючого покриття вулиці передбачено влаштування геосітки АСМ-2 із міцністю на розтяг 55 кН/м, розміром вічок 35х35 мм, із високоміцного поліетилентетрафталату, по 1 метру в кожну сторону від шва з’єднання конструкцій.

Для вирівнювання поперечного профілю вулиці передбачено влаштування вирівнюючого шару із гарячого асфальтобетону на віражі та у місцях де покриття проїзною пошкоджене і вирівнювання за допомогою холодного фрезерування неможливо виконати.

По всій довжині проєктної ділянки вулиці Чорновола передбачено влаштування велосипедної доріжки шириною 1.5 метри біля пішохідної доріжки, велосипедна доріжка відділена від тротуару розділювальною смугою шириною 25 см та виділена іншим типом покриття.

У проєкті передбачено влаштування п’яти зупинок громадського транспорту, зупинки передбачено влаштовувати із заїзною кишенею шириною 3.0 метри.

По всій довжині заїзної кишені передбачено встановлення бортового каменю БР 100х45х18 висотою над рівнем а/б покриття 20 см. На автобусних зупинках передбачено встановлення павільйонів для очікування розміром 3000х1200 мм, та урни для сміття із металу на 50 л.

Проєктом передбачено влаштування напрямних острівків на ПК-2+34.64, ПК-3+46.50, ПК-4+59.50, ПК-9+54.50, ПК-10+92.40, та на перехресті із вул. Бачинського. Напрямні острівки передбачено влаштовувати піднятими над рівнем проїзної частини на 15 см.

Доступність території об’єкту для маломобільних груп населення та осіб з обмеженими фізичними можливостями

Для створення належних умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями проектом передбачено заходи вільного пересування, влаштування пониження бортового каменю та влаштування тактильної плитки на пішохідних переходах та посадкових майданчиках автобусних зупинок. На регульованих пішохідних переходах передбачено встановлення світлофорів із звуковим сигналом.

Розмітка виконується з фарби та пластичних мас,  полімерної стрічки, склокульок.

Проєктом передбачено встановлення двох типорозмірів дорожніх знаків – I та II .

На розділювальному острівку біля АЗС передбачено встановлення стримувального дорожнього огородження.

Огородження дорожнє однобічне (ДО) 11ДО-S-2,0.128/1,5 бар’єрного типу застосовується згідно з ДСТУ 8751:2017. Лицьова сторона дорожнього огородження встановлюється на рівні лицевої сторони бордюру.

На пішохідних переходах та велосипедних переїздах передбачено встановлення металевих обмежувальних стовпчиків із кроком 1.5 та 2 метри.

На ділянках тротуару де висота укосу насипу перевищує 2.0 метри передбачено встановлення пішохідного огородження перильного типу ПОА-ЦМ-2.0.

На напрямних острівках, для підвищення безпеки руху, та видимості острівків в темну пору доби, проєктом передбачено застосування дорожніх розмічальних вставок, ВДР 3.П. ГРП 0.2А (вставки дорожні, із світлоповертальними елементами білого кольору, постійні, класу ГРП 0, довжина 100-200 мм, ширина 100 -150 мм., пластикові жорсткої конструкції).

Проєктом передбачено встановлення світлофорного об’єкту на перехресті вулиць Чорновола - С. Бачинського, для регулювання транспортних та пішохідних потоків. Світлофори передбачено встановлювати на металевих оцинкованих стійках.

Проєктом передбачено зрізання дерев, які попадають на пішохідні доріжки та проїзну частину, в якості компенсації насаджень проєктом передбаченню висадження нових дерев після завершення основних будівельних робіт. Проєктом передбачено відновлення та влаштування  нових газонів.

 

Охорона праці та захист від шуму

Охорона праці

Проєктні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

При виконанні робіт передбачено керуватися ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці промислова безпека в будівництві», іншими відомчими інструкціями, рекомендаціями по безпечним методам виконання робіт, протипожежної та електричної безпеки, виробничої санітарії та охороні праці працюючих в будівництві.

Робітники повинні бути забезпечені спецодягом, спецвзуттям, а також засобами індивідуального захисту.

Перед допуском до виконання роботи працівники повинні пройти медичний огляд, вступний інструктаж, первинне і курсове навчання з техніки безпеки.

Передбачено приміщення або місце для розміщення аптечок з медикаментами, носилок та інших засобів для надання першої медичної допомоги потерпілим.

В зоні робіт дорожніх машин передбачено встановлення знаків безпеки і попереджувальних написів.

Працівники (при прийнятті на роботу та під час виконання робіт) зобов’язані проходити інструктаж з питань охорони праці, надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки в разі виникнення аварії.

Проєктом передбачено заземлення металевих частин електроустановок та обладнання.

Захист від шуму

Працівники, зайняті на дорожньому будівництві, повинні забезпечуватися протишумовими навушниками для захисту органів слуху від дії високочастотного шуму з рівнем 110…120 дБ.

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами аналізу матеріалів проєкту та розділу «Оцінки впливів на навколишнє середовище» встановлено, що капітальний ремонт та подальша експлуатація ділянки вулиці В'ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному не спричинить понаднормового впливу на стан навколишнього природного середовища.

Вплив на повітряне середовище. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт вплив на атмосферне повітря матиме короткочасний і локальний характер та виникатиме за рахунок викидів забруднюючих речовин від роботи будівельних машин та автотранспорту, під час переміщення ґрунтів та пилячих будівельних матеріалів, при використанні асфальтобетону та бітуму, при механічній обробці металів, зварювальних робіт та при використанні фарбувальних матеріалів. При виконанні вищезазначених робіт в атмосферне повітря надходитимуть такі забруднюючі речовини: вуглецю оксид, діоксид азоту, ангідрид сірчистий, сажа, НЛМОС, ксилол, толуол, уайт-спірит, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом, вуглекислий газ. Вплив на атмосферне повітря при виконанні підготовчих і будівельних робіт від дії джерел викидів оцінюється як тимчасовий, короткостроковий та незначний і по завершенню будівельних робіт їх вплив припиниться.

При експлуатації об’єкта на повітряне середовище впливають викиди від роботи двигунів внутрішнього згорання під час руху автотранспорту по автомобільній вулиці. Кількість викидів забруднюючих речовин та відстань їх поширення змінюється в залежності від інтенсивності руху і стану транспортних засобів. Вплив на атмосферне повітря прийнятний, концентрації забруднюючих речовин не перевищують нормативів ГДК. Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на проєктованому об’єкті відсутні. Джерелом шуму при експлуатації об’єкту буде рух автотранспорту, а саме звуковий ефект при контакті коліс автомобілів із покриттям проїзної частини та шум їх двигунів та механізмів. Рівні шуму не перевищують допустимого.

Змін клімату  та мікроклімату в результаті планованої діяльності не очікується, оскільки в результаті капітального ремонту та експлуатації об’єкту відсутні значні виділення теплоти, інертних газів, вологи. Особливості кліматичних умов, які сприяють зростанню інтенсивності впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, відсутні.

Вплив на ґрунти. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт виконання земляних робіт буде мати короткочасний негативний вплив на ґрунти (порушення ґрунтового покриву будівельною технікою). Потенційними чинниками дії на ґрунтовий покрив є можливе засмічення території відходами. Враховуючи об’єми робіт можна стверджувати, що вплив буде незначний. Щоб виключити забруднення ґрунтів будівельним сміттям і ПММ, робочі місця укомплектовуються контейнерами для побутових і будівельних відходів з наступним вивезенням їх згідно укладених договорів. Вплив можна вважати короткостроковим та допустимим. Вплив на ґрунти екологічно допустимий.

Влаштування системи дорожнього водовідводу, дозволяє запобігти забрудненню ґрунтів стоками з поверхні дорожнього покриття.

Вплив на геологічне середовище відсутній. Капітальний ремонт та експлуатація вулиці не впливає на елементи геологічного, структурно-тектонічного ландшафту і не викличе негативних явищ геотехногенного походження в геологічному середовищі.

Вплив на водне середовище. Забір води з поверхневих і підземних водних об’єктів не передбачається. Планована діяльність не передбачає скидання забруднених стічних вод в поверхневі водні об’єкти, а також у підземні водоносні горизонти. Передбачається влаштування дощової каналізації для відведення дощової та талої води. Вплив на водне середовище екологічно допустимий.

Вплив на рослинний та тваринний світ. Вплив на рослинний світ буде незначний та носить компенсаційний характер. Передбачено зрізання дерев які попадають на пішохідні доріжки та проїзну частину, в якості компенсації насаджень передбачається висадження нових дерев після завершення основних будівельних робіт. Також передбачено відновлення та влаштування нових газонів. Вплив на тваринний світ буде відсутній. Територія провадження планованої діяльності не знаходиться в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду чи їх охоронних зон. Негативний вплив на дані об’єкти відсутній.

Негативного впливу на існуюче техногенне середовище не передбачається. Експлуатація об’єкта не вплине на промислові, житлово-цивільні будівлі, пам’ятники архітектури та культури, наземні, підземні споруди та інші елементи техногенного середовища.

Вплив на соціальне середовище. Здійснення планованої діяльності матиме позитивний вплив на соціальне середовище за рахунок поліпшення експлуатаційних показників проїзної частини, відновлення тротуарів, влаштування велосипедної інфраструктури, влаштування зупинок громадського транспорту, заміна вуличного освітлення та вжиття необхідних заходів для забезпечення безпеки дорожнього руху. Реконструйована вулиця буде обладнана всіма необхідними технічними засобами організації дорожнього руху (знаки, розмітка, огородження), для безпечного руху автомобілів та пішоходів. Соціальний ризик оцінюється як «прийнятний».

Побутові відходи, що утворяться в процесі капітального ремонту вулиці збираються в спеціальні контейнери та вивозяться згідно договору на полігон побутових відходів комунальними службами. Інертні відходи бетону і залізобетону, які утворяться при капітальному ремонті, і які неможливо повторно застосувати на об’єкті, підлягатимуть вивезенню згідно укладених договорів. Відходи металу, які утворяться при капітальному ремонті, тимчасово складуватимуться у спеціально відведених місцях, а по завершенню робіт вивозитимуться на бази приймання металобрухту. Небезпечні відходи здаються на утилізацію.

Заходи, розроблені проєктом, дозволяють зберегти екологічну рівновагу в районі розміщення об’єкту, зменшують до мінімуму вплив негативних факторів, що впливають на ґрунт, рослинність, повітряне середовище, водні ресурси при експлуатації об’єкту.

Ступінь екологічного ризику при проводженні планованої діяльності та впливу на умови життєдіяльності людини та природне середовище оцінюється як екологічно допустимий.

 

Пожежна та техногенна безпека

З метою забезпечення пожежної безпеки об’єкта капітального ремонту дороги, передбачити виконання вимог НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» та виконання комплексу інженерно-технічних і організаційних заходів, які направлені на те, щоб попередити пожежу і вибухи, а також забезпечити умови для гасіння пожежі.

Для проведення ремонтних робіт на проїзній частині дороги  підрядна будівельна організація повинна забезпечити безперешкодний заїзд спецтехніки (швидка медична допомога, поліція, ДСНС), як в робочий період часу, так і по завершенню робіт.

Протипожежний захист будівництва і ремонтних об’єктів забезпечується комплексом інженерно-технічних і організаційних заходів.

У відповідності з діючим законодавством відповідальність за забезпечення протипожежної безпеки на будівельному майданчику несуть керівники будівництва.

Об’єкт будівництва забезпечується первинними засобами пожежогасіння.

Зміст технічних рішень проєкту не суперечить вимогам нормативних документів з пожежної та техногенної безпеки.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Відповідно до частини 10 статті 31 Закону України  «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанови  Кабінету Міністрів України № 6 від 09 січня 2014 року «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту», об’єкт проєктування не входить до переліку об’єктів, проєктна документація на будівництво яких повинна містити розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту. 

 

Енергоефективність

На підставі вивчення поданих матеріалів, робочий проєкт: Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному (Коригування) відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.

 

Кошторисна частина проєктної документації

по об’єкту: Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному (Коригування)

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 10 січня 2024 року всього:

тис. грн

110 393,702

у тому числі:                         - будівельні роботи

тис. грн

69 476,478

                                             - устаткування

тис. грн

20 835,744

                                             - інші витрати

тис. грн

20 081,480

понесені витрати замовника згідно довідки №1462-12 від 28 листопада 2023 року всього:

тис. грн

56 461,785

у тому числі:                         - будівельні роботи

тис. грн

46 415,448

                                             - устаткування

тис. грн

0,000

                                             - інші витрати

тис. грн

10 046,337

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од. вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на19 січня 2024 року складає всього:

тис. грн

110 232,817

у тому числі:                         - будівельні роботи

тис. грн

69 359,383

                                             - устаткування

тис. грн

20 835,864

                                             - інші витрати

тис. грн

20 037,570

понесені витрати замовника згідно довідки №1462-12 від 28 листопада 2023 року всього:

тис. грн

56 461,785

у тому числі:                         - будівельні роботи

тис. грн

46 415,448

                                             - устаткування

тис. грн

0,000

                                             - інші витрати

тис. грн

10 046,337

 

Робочий проєкт: Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному (Коригування) виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки охорони праці, захисту від шуму, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної та техногенної безпеки, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження та його кошторисної вартості будівництва. 

 

Головний експерт проєкту:                                                                          М. Г. Снігир

 (серія АЕ №006737 від 19.01.2022)

 

Відповідальні експерти:                                                                                  І. О. Швець

(серія АЕ № 004854 від 12.12.2017)

 

А. В. Компій

(серія АЕ № 006584 від 08.12.2021

АЕ № 005787 від 23.12.2019)

 

В. М. Бондаренко

(серія АЕ № 005959 від 17.11.2020)

(серія АЕ № 007194 від 21.03.2023)

 

В. І. Паламарюк

(серія АЕ № 005777 від 23.12.2019)

 

В. Ф. Гель

(серія АЕ № 004498 від 14.12.2016)

 

Архітектор:                                                                                                Н. О. Кузьменко

 (серія АА № 004915 від 09.12.2021)

Розділи