1 редакція від 12.01.2024 2 редакція від 30.01.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8789-6210-5968-3931
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№12/1147Е-01/24 від 12.01.2024
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОЕКСПЕРТИЗА" (44525374) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Коригування проекту "Нове будівництво, підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованній покрівлі за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25"
Код проектної документації
PD01:9952-8116-4651-8439 Зміни №2 №15-П-2018 від 2018-09-27 (видав ЖМУРКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:8789-6210-5968-3931
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Таїровська територіальна громада, с. Лиманка (станом на 01.01.2021) , земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУНІКОМ ІНВЕСТ" (38437427)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ВАНЮРСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 000029, АЕ 004409, АЕ АЕ 007168)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9952-8116-4651-8439
Орган, що видав
ЖМУРКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ, АР, ГП, КБ, ОВ, ВК, ЕТР, Автоматична система пожежогасіння (спринклерна). Внутрішній протипожежний водопровід (технологічна частина), Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання). Автоматизація системи протидимного захисту. Автоматизація системи спринклерного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу. Система передавання тривожних сповіщень, Система протидимного захисту (технологічна частина), РЧЕ, ІТЗ, ОВНС, ПОБ
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.2 Гаражі підземні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
27.09.2018
Номер проектної документації
15-П-2018
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ТОВ «РУНІКОМ ІНВЕСТ»

Генеральний проектувальник – ФОП Жмурко Олександр Миколайович

(Юридичний адрес: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1а, тел. 067-760-39-14

Код ЄДРПОУ 2842506998)

Головний архітектор проекту  - Подгорна Г. С.

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АА № 022873  від 13.05.2016 р.)

Вихідні дані:

- Завдання на коригування, затверджене Замовником;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

- Містобудівні умови та обмеження MU01:9967-7050-2443-1721 Номер документу 1856 Назва органу, що видав УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (36466312) дата видачі документу 20.09.2018 р.

- підключення до електричних мереж TU01:0004-8341-3590-1905 381-13 15.04.2013 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСАОБЛЕНЕРГО" (00131713)

-  водопостачання та водовідведення TU01:0006-2823-7874-0869 335а-29 11.07.2013 Філія "ІНФОКСВОДОКАНАЛ" (26472133).

 

Опис архітектурно-будівельні та конструктивні рішення

            Коригування проекту «Нове будівництво підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25» Коригування проекту полягає в тому, що: Роз’єднання паркінгів на пускові комплекси, а саме: - Паркінг №1, (2-й пусковий комплекс) - Паркінг №2, (1-й пусковий комплекс) Зменшення в габаритах на 1м паркінг №2 (1-й пусковий комплекс): - пересунуння стінки по осі (А) у бік осі (Б) на 0,5м - пересунуння стінки по осі (Г) у бік осі (В) на 0,5м.

          Паркинг №1 (2-й пусковий комплекс)

          Паркінг запроектований в монолітному залізобетонному каркасі (монолітні  перекриття, колони, ригелі). Крок колон - 6.5х7.5м., - 5.9х7.5м Висота до низу  несучих конструкцій – 3,0 м.

          Обґрунтування прийнятих архітектурно-будівельних рішень. Процес зберігання і маневрування автомобілів є основним чинником, що  визначив рішення будівлі: його розміри, конструкції, санітарно-технічне та  інженерне обладнання, зовнішній вигляд.

          Розміщення приміщень службового призначення (пункт охорони на поверсі  обумовлено необхідністю спостереження за в'їздами і виїздами спеціальними  службовцями, які будуть перебувати в приміщеннях прохідних, особливими  вимогами до доступу в технічні приміщення.

          Використання основної сітки колон - 6.5х7.5м., - 5.9х7.5м дозволило  оптимально розмістити найбільшу кількість машиномісць на даній площі,  згідно виданим завданням на проектування, а також створити умови для  маневрування автомобілів

           Проектований об'єкт відноситься до I ступеня вогнестійкості.  Сходові марші та площадки мають огорожі з поручнями.  ЕI -60 клас вогнестійкості перегородок, тих які відокремлюють шляхи  евакуації, технічних приміщень і 1-й тип заповнення прорізів у них.

         Конструктивна схема будівель - монолітний залізобетонний безригельний  каркас із залізобетонними діафрагмами і ядрами жорсткості, ступінь  вогнестійкості REI-150.

Паркінг запроектований в наступних конструкціях:

- фундамент монолітний;

- стіни підвалу монолітні, товщиною 300мм, ступінь вогнестійкості REI-150,  з подальшим утепленням Піноплекс 50 мм.

- матеріал зовнішніх стін - монолітні, товщиною 300мм, ступінь  вогнестійкості REI-150,

- внутрішні стіни каркасні товщиною 200мм, ступінь вогнестійкості RE-60.

- перекриття -монолітні залізобетонні, товщиною 350мм, ступінь  вогнестійкості REI-150.

            Паркинг №2 (1-й пусковий комплекс)

            Коригування паркінгу полягає в тому, що:

- зменшення в габаритах на 1м паркінг №2 (1-й пусковий комплекс):

- пересування стінки по осі (А) у бік осі (Б) на 0,5м

- пересування стінки по осі (Г) у бік осі (В) на 0,5м

            Паркінг запроектований в монолітному залізобетонному каркасі (монолітні  перекриття, колони, ригелі). Крок колон - 6.3х7.5м., - 5.5х7.5м. Висота до низу  несучих конструкцій – 2,8м.

           Обґрунтування прийнятих архітектурно-будівельних рішень. Процес зберігання і маневрування автомобілів є основним чинником, що  визначив рішення будівлі: його розміри, конструкції, санітарно-технічне та  інженерне обладнання, зовнішній вигляд.

           Розміщення приміщень службового призначення (пункт охорони на поверсі  обумовлено необхідністю спостереження за в'їздами і виїздами спеціальними  службовцями, які будуть перебувати в приміщеннях прохідних, особливими  вимогами до доступу в технічні приміщення.

           Використання основної сітки колон - 6.3х7.5м., - 5.5х7.5м. дозволило  оптимально розмістити найбільшу кількість машиномісць на даній площі,  згідно виданим завданням на проектування, а також створити умови для  маневрування автомобілів

           Проектований об'єкт відноситься до I ступеня вогнестійкості.  Сходові марші та площадки мають огорожі з поручнями. ЕI -60 клас вогнестійкості перегородок, тих які відокремлюють шляхи  евакуації, технічних приміщень і 1-й тип заповнення прорізів у них.

           Конструктивна схема будівель - монолітний залізобетонний безригельний  каркас із залізобетонними діафрагмами і ядрами жорсткості, ступінь  вогнестійкості REI-150.

           Паркінг запроектований в наступних конструкціях:

- фундамент монолітний ;

- стіни підвалу монолітні, товщиною 300мм, ступінь вогнестійкості REI-150,  з подальшим утепленням Піноплекс 50 мм.

- матеріал зовнішніх стін - монолітні, товщиною 300мм, ступінь  вогнестійкості REI-150,

- внутрішні стіни каркасні товщиною 200мм, ступінь вогнестійкості RE-60.

- перекриття -монолітні залізобетонні, товщиною 350мм, ступінь вогнестійкості REI-150.
           Будівля підземна одноповерхова. Покрівля плоска. Конструктивна схема ьбудівлі прийнята згідно ДБН В.1.1-12: 2014 таблиці 7.1. пункт 2   «залізобетонний безригельний каркас із залізобетонними діафрагмами або  ядрами жорсткості». За умовну позначку 0,000 прийнято рівень чистої підлоги підземного  поверху паркінга.

           Конструктивні рішення.

           Плита покриття - монолітна, залізобетонна з бетону класу С20 / 25 (В25).

Товщина покриття – 300 мм. Вузли з'єднання покриття з несучими конструкціями будівлі - жорсткі.  Армування - з арматури класу А500С за ДСТУ 3760: 2019. Межа вогнестійкості  REI45. Сходи - монолітні, залізобетонні з бетону класу С20 / 25 (В25). Товщина  плити сходового маршу - 180 мм, товщина міжповерхового майданчика - 200  мм. Армування - з арматури класу А500С, А240С за ДСТУ 3760:2019. Межа  вогнестійкості R60. Зовнішні стіни монолітні товщиною 300мм. Внутрішні стіни - каркасні  товщиною 200мм.


 

Оцінка з питань економії енергії

          У системах вентиляції передбачена автоматика, яка регулює потужність нагріву в залежності від температури зовнішнього повітря.

          Теплова енергія 84 Гкал/рік Паркінг №1 (2-й пусковий комплекс)

          Теплова енергія 83 Гкал/рік Паркінг №2 (1-й пусковий комплекс)

          Для організації системи обліку електроспоживання застосовані багатофункціональні електронні лічильники з можливістю підключення в єдину систему АСКОЕ.

         Управління електроосвітленням здійснюється від фотореле, прохідними вимикачами управління з двох місць.

         Передбачена компенсація реактивної потужності з використанням конденсаторних установок з автоматичним регулюванням їх потужності.

        На підставі вивчення поданих матеріалів, проект «Коригування проекту «Нове будівництво підземного паркінгу №1 та   паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25.» відповідає вимогам нормативних актів з питань  енергозбереження.

 

Екологія, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм. Вплив проєктованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними нормами.

 

 

Пожежна та техногенна безпека

          Системи автоматичного водяного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу призначена для гасіння підземного паркінгу об’єкту: Коригування проекту «Нове будівництво підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25 » категорії «В», таб.1 ДСТУ Б В.1.1-36:2016. Температурний режим в приміщені паркінгу в холодний період +50С забезпечується Замовником.

Для захисту паркінгу №1 (2-й пусковий комплекс) та паркінгу №2 (1-й пусковий комплекс) проектом передбачено окремі спринклерні системи пожежогасіння для паркінгу №1 та паркінгу №2, згідно табл. А2 ДСТУ EN 12845:2016 приміщення паркінгів за класифікацією пожежонебезпечних об’єктів відносяться до класу ОН2. Як вогнегасна речовина прийнята розпорошена вода. Пуск спринклерних систем - автоматичний.

Час автоматичного пожежогасіння прийнято 1,0 година, згідно п.8.1.1, п.9.6 ДСТУ EN 12845:2016.

В паркінгу №1 та паркінгу №2 проектом передбачено внутрішній протипожежний водопровід окремо для кожного паркінгу.

Пожежні крани призначені для гасіння незначних осередків пожежі. Згідно п.8.6 ДБН В.2.3-15:2007 прийнята робота двох струменів пожежних кранів з витратою 5,2 л/сек.

Час роботи пожежних кранів прийнято 2,0 години, згідно п. 8.9 табл.6 ДБН В.2.5-64:2012 (ступінь вогнестійкості будинку ІІ).

Пожежні шафи укомплектовані пожежними стволами РС-70 з діаметром сприску Dспр. = 19мм, пожежними рукавами Dвн. = 66мм та датчиками положення вхідної запірної арматури пожежних кран-комплектів, відчинення шафи пожежного кран-комплекту. Довжина пожежного рукава для кожного крана L = 20м.

Згідно п. 8.13 ДБН В.2.5-64:2012 шафи пожежних кранів укомплектовані пожежними кран-комплектами з рукавами діаметром 25мм і вентилем, приєднаним до мережі внутрішнього протипожежного водопроводу та вогнегасником.

Протидимний  захист  паркінгів  передбачає видалення диму при пожежі у приміщенні стоянки для безпечного евакуювання людей та забезпечення умов для гасіння пожежі. 

 Для кожного протипожежного відсіку паркінгів №1 та №2 запроектовані самостійні системи протидимного захисту.

     Видалення диму проектується через витяжні шахти і димові клапани, що розміщуються рівномірно по площі паркінгів.

     Видалення диму запроектовано клапанами протипожежними димовими KPU-1N  загальнопромислового виконання  з електроприводом фірми

"ССК ТМ" класом вогнестійкості  EI 180.  Площа, що обслуговується одним клапаном, не перевищує  900м².

     Для систем димовидалення  застосовуються  дахові  радіальні  вентилятори з факельним виходом потоку  енергоефективні,  що працюють при температурі переміщуваного середовища  600°C  фірми "ССК ТМ".

     Підпір зовнішнього повітря передбачається у тамбур-шлюзі перед електрощитовою, для створення в ньому надлишкового тиску.

     У вентиляторів встановлюються зворотні клапани.  Для систем  проти димного  захисту застосовуються повітроводи класу щільності  В  класом вогнестійкості  EI 60.

       Методи та матеріали забезпечення нормативного класу вогнестійкості елементів СПДЗ приймаються згідно з рішеннями проекту  виконання робіт (ПВР) .

Шахти димовидалення  передбачаються класом вогнестійкості  EI 60.

           Керування СПС, СО, автоматизація СПДЗ, АСПГ, ВПВ, здійснюється відповідно до окремого проекту 04-П-2023-СПС.СО.АВТ.

          Для виявлення пожежі в приміщеннях, які захищаються, встановлені автоматичні димові пожежні сповіщувачі ИПК-8 і ручні пожежні сповіщувачі ИПР-1.

          Для прийому сигналів про спрацювання сповіщувачів та управління СПЗ передбачено пожежний приймально-контрольний прилад (ППКП) «Варта-1/832» з блоками розшщирення. Який необхідно встановити в приміщенні диспетчерської (приміщенні охорони), згідно з кресленнями даного проекту. Блоки розширення: вхідних шлейфів ШВШ8К, ВШ16К та блоки ключів з реле ШПК8, встановлюються в приміщенні диспетчерської та в паркінгу (приміщення щитової) і в приміщенні насосної, в боксах з обмеженим доступом.

           Блоки безперебійного живлення ИБП-24-5, для живлення покажчиків СО, розташовуються біля розширювачів ШПК8, в приміщенні щитової паркингу.  Інформаційні табло ИТ-485 (в приміщенні диспетчерської) відображають стан систем, а кнопки табло дозволяють управляти СПЗ в ручному (дистанційному) режимі.

           На інформаційні табло в приміщенні охорони передаються також дублюючі сигнали стану з шафів (щитов) керування АСПГ, ВПВ, засувками ВПВ, (встановлюється в приміщенні насосної), з шафи (щита) керування СПДЗ, (встановлюється в приміщенні щитової паркингу).

Приміщення охорони має відповідати вимогам п.5.9, ДБН В.2.5-56: 2014.

         Система керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) призначена для оповіщення людей, які знаходяться в будівлі, про виникнення пожежі, з метою здійснення їх своєчасної евакуації. Включення системи оповіщення про пожежу відбувається автоматично, після надходження сигналу від ППКП. А також в ручному режимі оперативним персоналом, при надходженні сигналу від СПС. Ручний режим має найвищий пріоритет управління СО.

           Тип системи оповіщення - 3, включає в себе мовний сигнал і світлові покажчики «Тірас»: "Вихід" ОС-1, покажчики напрямку руху ОС-6.4. Прийнята проектом черговість оповіщення - спочатку обслуговуючий персонал, потім всі інші, за спеціально розробленою черговістю. За допомогою комплексу устатковання мовленнєвого оповіщування управління та оповіщення людей про пожежу "ВЕЛЛЕЗ", акустичною потужністю 400 Вт.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

           Даний Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту розробляється на підставі Переліку об'єктів, які належать суб'єктам господарювання, проектування яких проводиться з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 №6 (п.3 - Споруди підземного простору населених пунктів, що планується використовувати для укриття населення та п.4 - об’єкти, у тому числі житлові та громадські будинки, будівництво яких планується на території таких небезпечних

зон згідно з ДБН В.1.2-4:2019).

          На підставі п. 7.1.1. (а-д) ДСТУ 8773:2018 для підземного паркингу №1 та паркингу № 2 (далі – об’єкт), визначається наступне:

         - згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2010 р. No227 дск (із змінами згідно ПКМУ від 24.07.2013 No545дск) об’єкт не відноситься до категорованих об’єктів з цивільного захисту;

- ступінь вогнестійкості - ІІ;

- кількість осіб найбільш працюючої зміни – не визначається.

          Згідно статті 32 Кодексу цивільного захисту України для об’єкту передбачаються проектні рішення щодо пристосування паркінгів (основне функціональне призначення в мирний час) в якості споруди подвійного призначення (СПП або споруда) з захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ).

            Згідно вимог п. 5.50 ДБН.В.2.2-15:2019 та ДБН В 2.2.5-2023 для проектуємих СПП визначається наступне:

- група укриття П-1;

- коефіцієнт захисту Кз-1000;

- надмірний тиск у фронті повітряної ударної хвилі – 100 кПа;

- вимоги до основних приміщень згідно п. 7.2.2 ДБН В 2.2.5-2023;

- вимоги до допоміжних приміщень згідно п 7.2.2.3 ДБН В 2.2.5-2023 (обов’язковими є наступні допоміжні приміщення: - санітарно-гігієнічні приміщення; - приміщення для вентиляційного обладнання);

- система вентиляції із механічним спонуканням із встановленням протипилевих фільтрів із захисними екранами;

- термін приведення в готовність – не більше 12 годин.

            Відповідно до облікових даних, в радіусі збору об’єкта (згідно ДБН В 2.2.5- 2023 – 500 метрів від об’єкта) відсутні інші захисні споруди цивільного захисту.

            Відповідно до вимог ст. 53 Кодексу цивільного захисту України та ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення» не передбачається облаштування об’єкту будівництва системою раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення. Оповіщення населення передбачено відповідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України No 733 від 27 вересня 2017 р. «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту».

 

Охорона праці

Проект «Коригування проекту «Нове будівництво підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25»  розроблено  на підставі договору на проведення проектних робіт, на підставі завдання на проектування.

Технічні рішення прийняті в проекті відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проектом заходів.

При виконанні планувальних, технологічних і конструкторських рішень, передбачених проектом, нормативних вимог при монтажі і експлуатації обладнання, рівень звукового тиску у відповідності з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 Захист територій, будинків і споруд від шуму не перевищують допустимі норм.

Робочий проект передбачає ведення будівельних, монтажних і вантажно-розвантажувальних робіт, а також транспортування матеріалів і конструкцій і з широким застосуванням усіх заходів з охорони праці для БМР у відповідності з вимогами ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12) «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Проект розроблений відповідно до закону України «Про охорону праці» і передбачає проектні рішення по створенню безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.

 

Проект «Коригування проекту «Нове будівництво, підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованній покрівлі за адресою: Одеська область Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці.

 

            Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи