Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3600-9582-3541-2347
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01-2011-23/ЕП/КО від 22.12.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт вулиці Політехнічна м. Києва»
Код проектної документації
PD01:3533-7720-8716-6950 Зміни №4 №copy_3273533772053612517 від 2021-12-13 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3600-9582-3541-2347
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення, З питань архітектури
Головний експерт проекту
БАБИЧ ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (АЕ 006263, АТ 011856, АР 016045 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:3572-3625-1931-6032 Редакція №4 31.10.2023 88460.531

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.12.2023 96026.626 75787.452 356.789 19882.385

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Політехнічна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта Енергетичний сертифікат ТЕП

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
Анікєєва Катерина Сергіївна (АА 004375)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Демьохін Володимир Геннадійович (АЕ 006488, АР 012796, АЕ 004754)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Вархола Мар'ян Ярославович (АР 000348, АЕ 005031, АР 018191)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
БАБИЧ ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (АЕ 006263, АТ 011856, АР 016045)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3533-7720-8716-6950
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ" (44312183)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування, проектування, розрахунок вартості будівництва
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
13.12.2021
Номер проектної документації
copy_3273533772053612517
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Комунальна корпорація «КИЇВАВТОДОР».

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІА ПРОДЖЕКТ» (Україна, 03047, м. Київ, пр. Перемоги, буд. 50, оф. 253).

Головний інженер проекту (ГІП) – Полежай Олександр Олегович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 014670 від 09.08.2018р., та свідоцтво про підвищення кваліфікації № 02453 від 16.08.2023 року.

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 01-2011-23/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

- завдання на проектування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проектувальником у 2023 році;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником;

- технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» у 2023 році;

- технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» у 2021 році;

- технічних умов №50-09-23/ТУ від 27.09.2023 року на відведення поверхневих стічних вод системами поверхневого водовідведення, виданих КК «КИЇВАВТОДОР» департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- технічних умов №6-2 на проектування електромереж зовнішнього освітлення, виданих КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №053/286-1810-29/2023 від 03.04.2023 року.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Полежай Олександр Олегович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 014670 від 09.08.2018р., та свідоцтво про підвищення кваліфікації № 02453 від 16.08.2023 року.

 

 

Основні проектні рішення

Метою робочого проекту є капітальний ремонт вул. Політехнічна.

 

Генеральний план

Запроєктована ділянка дороги розташована в м. Києві.

Проєктна ділянка вулиці поділена на дві частини:

• ділянка No1 це вулиця з пішохідним рухом, з забороною заїзду автомобілів( кірм комунальної техніки);

• ділянка No2 це житлова вулиця, з проїзною частиною для автомобілів, та тротуарами для руху пішоходів.

Згідно існуючої містобудівної ситуації ділянка No1 запроєктована як вулиця з пішохідним рухом.

В межах вул. Політехнічна ділянка No1 вся ширина вулиці слугує для руху пішоходів. Ліворуч від розділювальної зеленої зони мінімальна ширина пішохідної зони 5,0 м, а праворуч 4,5 м. Тротуари запроєктовано у відповідності з існуючим плануванням пішохідної схеми вулиці.

Проєктом передбачено влаштування велосипедної доріжки по вул. Політехнічна (ділянка No1) в межах примикання по вул. Академіка Янгеля шириною 2,0 м з двостороннім рухом.

Водовідвід в межах ділянки No1 здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги до центральної розділювальної смуги з відведенням води вздовж бортового каменю в існуючу мережу дощової каналізації що проходить під пішохідною зоною вздовж вул. Політехнічна.

Частково на ділянці No1 передбачено влаштування майданчику для тимчасового зберігання автомобілів на 8 місць (з одним місцем для маломобільних груп населення). Вздовж майданчику передбачено влаштування тротуару шириною 3,0 м для забезпечення проходу пішоходів між проїзною частиною вулиці до пішохідної де рух автомобілів заборонений.

Ділянка проєктування No2 являє собою житлову вулицю з 2-ма смугами для руху по одній смузі руху у прямому та зворотному напрямках. Існуючий дорожній одяг в межах примикань та основного проїзду по вул. Політехнічна являє собою асфальтобетонне покриття, яке перебуває в незадовільному стані та втратило транспортно експлуатаційні показники.

В межах вул. Політехнічна ділянка No2 ліворуч та праворуч для забезпечення руху пішоходів наявні існуючі тротуари з змінними ширинами, мінімальне значення ширини 2,25 м. Тротуари запроєктовано у відповідності з існуючим плануванням пішохідної схеми вулиці.

Водовідвід на ділянці No2 здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги з відведенням води вздовж бортового каменю в нову мережу дощової каналізації що проходить під проїзною частиною вздовж вул.

Політехнічна.

Капітальний ремонт дороги запроектовано з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту.

 

Автомобільна дорога

Об’єктом капітального ремонту є вулиця Політехнічна м. Києва.

Проектування здійснено на стадії – Робочий проект. Будівництво передбачається в одну чергу і без виділення пускових комплексів.

Початок ділянки проектування знаходиться на примиканні вул. Політехнічної до вул.

Академіка Янгеля і відповідає ПК0+00 ділянка №1.

Кінець ділянки проектування знаходиться на примиканні проектованої вулиці до провулку Політехнічного на ПК 1+40,25 ділянка №2.

В межу робіт до ділянки проектування входить:

- вул. Політехнічна ділянка №1 від ПК 0+00,00 до ПК 8+13,55;

- вул. Політехнічна ділянка №2 від ПК 0+00,00 до ПК 1+40,25;

Ділянка проектування має 8 кутів повороту на ділянці №1.

Ділянка проектування має 2 кути повороту на ділянці №2.

Загальна протяжність складає - 953,8 м. в тому числі:

- (ділянка №1) – 813,55 м;

- (ділянка №2) – 140,25 м.

Ділянка №1 вул. Політехнічної за класифікацією відноситься до пішохідних доріжок. Вся ширина вулиці слугує для руху пішоходів. Ліворуч від розділювальної зеленої зони мінімальна ширина пішохідної зони 5,0 м, а праворуч 4,5 м. Тротуари запроектовано у відповідності з існуючим плануванням пішохідної схеми вулиці.

Ділянка №2 вул. Політехнічної за класифікацією відноситься до житлових вулиць. Служить для  пропуску автотранспорту та пішоходів. Ширина смуги руху для автомобілів – 3,0м.,

Кількість смуг руху – 2. Ліворуч та праворуч для забезпечення руху пішоходів передбачені тротуари 3,75 м. та 2,25 м відповідно.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- вул. Політехнічна (ділянка №1) пішохідна доріжка:

а) найбільший поздовжній ухил – 45 ‰;

б) найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 600 м;

в) найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 400 м.

- вул. Політехнічна (ділянка №2) житлова вулиця:

а) розрахункова швидкість –50(30) км/год. Обмеження розрахункової швидкості до 30 км/год. пов’язане з улаштуванням підвищених пішохідних переходів.

б) найбільший поздовжній ухил – 49 ‰;

в) найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 2400 м;

г) найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 950 м.

Водовідвід в межах ділянки №1 здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги до центральної розділювальної смуги з відведенням води вздовж бортового каменю в існуючу мережу дощової каналізації що проходить під пішохідною зоною вздовж вул. Політехнічна.

Водовідвід на ділянці №2 здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги з відведенням води вздовж бортового каменю в нову мережу дощової каналізації що проходить під проїзною частиною вздовж вул. Політехнічна.

В місцях сполучення тротуарів з проїзною частиною, в’їздів у двори, на пішохідних переходах для можливості доступу маломобільних груп населення передбачено пониження бортового каменю до рівня проїзної частини, або влаштування підвищених пішохідних переходів. Тротуари облаштовуються тактильними наземними покажчиками.

Тактильні елементи доступності надають особам з порушенням зору необхідну і достатню інформацію, яка сприяє самостійній орієнтації в вулично-дорожньому просторі. Тактильні смуги попереджають щодо початку та закінчення руху, зміни напрямку. Передбачається влаштування двох типів тактильних смуг: попереджувальної, спрямовуючої.

Робочим проектом передбачено один тип дорожнього одягу по основному проїзду та примиканнях та чотири типи для тротуарів, велодоріжок та острівців безпеки :

Тип А Новий дорожній одяг на проїзній частині та примиканнях:

- ЩПС.С5. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,21 м;

- ЩПС.С7. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,15 м;

- Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною - 0,10 м;

- Розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, з нормою розливу - 0,40 л/м²;

- Асфальтобетон АББМП.Др.Щ.А.НП БМПА 50/70-60 згідно з ДСТУ 8959:2019, товщиною - 0,05 м.

Тип Б. Дорожній одяг на тротуарах:

- ЩПС.С7. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,20 м;

- Підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:3) цемент марки М400, товщиною - 0,05 м;

- Фігурні елементи мощення, без фаски, згідно ДСТУ Б В.2.7-145:2008 товщиною - 0,06 м.

Тип В. Дорожній одяг на пішохідній алеї:

-  ЩПС.С7. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,20 м;

- Підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:3) цемент марки М400, товщиною - 0,05 м;

- Фігурні елементи мощення без фаски шириною від 30 см, згідно ДСТУ Б В.2.7-145:2008 товщиною - 0,06 м.

Тип В.1 Дорожній одяг на пішохідній алеї:

- ЩПС.С7. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,20 м;

- Підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:3) цемент марки М400, товщиною - 0,05 м;

- Бруківка з колотого каменю Габбро, товщиною - 0,06 м.

Тип Г. Дорожній одяг на площадці для ролерів та велосипедних доріжках:

- ЩПС.С7. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,20 м;

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.В.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною - 0,05 м.

Тип Д. Дорожній одяг на технічних тротуарах (відмостках):

- ЩПС.С7. ДСТУ 9177-2:2022, товщиною - 0,15 м;

- Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.В.НП.І. БНД 70/100 згідно з

ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (максимальний розмір мінеральних зерн 15 мм), товщиною - 0,04 м.


Конструктивні рішення

Запроектована ділянка дороги розташована в м. Києві.

Середня глибина промерзання ґрунту взимку - 70 см, найбільша -145 см, найменша – 20 см.

За погодно-кліматичними факторами та грунтово-гідрологічними умовами територія відноситься до Північної дорожньо-кліматичної зони (У- І).

В геологічній будові ділянки приймають участь відклади четвертинного віку елювіально-делювально-еолового походження, що представлені супісками, суглинками та пісками. З поверхні ці відклади перекриті шаром насипних ґрунтів.

Інженерно-геологічна графічна модель будови дослідної території на глибину розвідки до 3,0 м представлена на літологічних колонках свердловин

(креслення 0112/21-ПЛТ-ЛК, арк. 1-3), де виділено 7 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ):

ІГЕ 1 – насипний ґрунт - супісок твердий, піщанистий, жовто-бурий, жовтий, з включенням будівельного сміття до 10-30% (tH).

ІГЕ 1а – насипний ґрунт- супісок твердий, пилуватий, жовто-бурий, з прошарками дрібного піску (tH).

ІГЕ 2 – пісок дрібний, пухкий, малого ступеню водонасичення, жовтий

(edvPIII-H);

ІГЕ 3 – cуглинок твердий, з прошарками напівтвердого, легкий, піщанистий, буро-жовтий, жовтий (edv PIII-H);

ІГЕ 4 – супісок твердий, піщанистий, жовтий, рудий, з прошарками суглинку та піску (edv PIII-H);

ІГЕ 5 – супісок твердий, облесований, просідний, жовто-сірий (edv

ІГЕ 5п – супісок пластичний, облесований, жовто-сірий (edv PIII-H).

За сукупністю факторів, наведених у “Додатку ”Ж” до ДБН А.2.1-1-2008, територія досліджень відноситься до IІ категорії складності iнженерно- геологiчних умов. Фактори: геоморфологічні – середньої складності; геологічні – середньої складності; гідрогеологічні – прості; геологічні процеси – проста; ґрунти з особливими властивостями – середньої складності.

Відповідно до ДБН В.1.1-12:2014, додаток А, карта ОСР – 2004 – С максимальна величина коливання земної поверхні сягає 6-ти балів.

Сейсмічність ділянки будівництва відноситься до ІІI категорії за сейсмічними властивостями ґрунтів (200<Vs<500), відповідно таблиці 5.1

Експертний звіт № ІФ/1-0603-18/ЕП/КП2

Проектом передбачено влаштування:

- нових сходів до корпусів КПІ;

- нових підпірних стінок з лавкою від ПК0+11,35 до ПК4+53,61;

- круглих лавок з клумбою.

- нових монолітних підпірних стінок від ПК4+62,70 до ПК8+13,55 ділянка №1 ліворуч, від ПК 0+00 до ПК0+09,53 ліворуч;

Монолітні підпірні стінки з висотою H max =2.7м H min =2.0, з підошвою висотою 0,4м та шириною 1,2м зі зміщенням на 10см в сторону насипу з бетону класу С20/25 (В25) W6 F200, армованого арматурою Ø12 А400С.

Влаштовуються на природній основі з попереднім ущільненням дна котловану до коефіцієнту К=0,95.

Деформаційні шви передбачені кожні 20м за допомогою промаслених дошок.

Бокові поверхні фундаменту, що контактують з грунтом, передбачено покрити бітумною мастикою за 2 рази.

Зворотня засипка котловану виконується місцевим грунтом з пошаровим ущільненням до коеф. ущільнення К=0,95(товщ. шару до 25 см).


Водопостачання та водовідведення

Згідно технічних умов виданих КК «Київавтодор», робочим проектом передбачена:

- реконструкція 14-ти оглядових колодязів, заміна 24-х дощоприймальних колодязів

- реконструкція оглядових колодязів з встановленням нових люків, з посиленням опорними плитами и для розподілу навантажень;

- водовідвід з території забудови буде виконано з використанням існуючої дощової каналізації

- прочищення та промивка існуючих мереж дощової каналізації.

Водовідвід в межах ділянки №1 здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги до центральної розділювальної смуги з відведенням води вздовж бортового каменю в існуючу мережу дощової каналізації що проходить під пішохідною зоною вздовж вул. Політехнічна.

Водовідвід на ділянці №2 здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги з відведенням води вздовж бортового каменю в нову мережу дощової каналізації що проходить під проїзною частиною вздовж вул. Політехнічна.

Проектом передбачено влаштування організованого збору і відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги з підключенням до існуючих мереж дощової каналізації діаметром 400 мм, 500мм, 600мм, 800 мм.

На ділянці №1 проходить існуюча мережа дощової каналізації, колектор якої підлягає прочищенню, з заміною оглядових та дощеприймальних колодязів та рукавів до них. На ділянці №2 передбачено прокладання нової мережі дощової каналізації з пластмасових труб. 

На мережі дощової каналізації встановлюються колодязі зі збірних залізобетонних елементів.

Передбачити зовнішню та внутрішню гідроізоляцію колодязів шляхом обмазання гарячим бітумом за 2 рази по ґрунтовці з бітуму, розчиненого в бензині. Вибір матеріалів труб, збірних залізобетонних виробів для колодязів прийняті, згідно державним нормам та правилам. 

Люки оглядових колодязів передбачені із високоміцного чавуну з кулястим графітом, з кришками із запірними пристроями по ДСТУ Б.В.2.5-26:2005 «Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів». Дощоприймачі (дощоприймальні решітки) передбачені з чавуну, з поперечним перерізом решіток та з запірними пристроями по ДСТУ Б.В.2.5-26:2005 «Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів».

Глибина укладання самопливної мережі дощової каналізаційної складає від 1,40 до 3,20 м.

 

Пожежна безпека

Для забезпечення пожежної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з пожежної безпеки відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014» Правила пожежної безпеки в Україні».

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)

Об’єм та зміст інженерно-технічних заходів цивільного захисту визначено з врахуванням зонування території за можливою дією засобів ураження, їх супутніх вражаючих факторів, а також від характеру і масштабів можливих аварій і катастроф техногенного характеру.

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту розроблено завчасно. Часткове впровадження їх проведено, решта проводиться відповідно до графіку виконання заходів або у можливо короткі строки після виникнення надзвичайної ситуації на об’єкті.

Територія розміщена у межах зон можливого небезпечного сильного радіаційного забруднення, у межах зон значних (сильних) руйнувань.

Об’єкт проєктування не віднесено до категорії з цивільного захисту.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

Робочий проект «Капітальний ремонт вулиці Політехнічна м. Києва» розроблено на підставі договору на проведення проектних робіт, на підставі завдання на проектування.

Технічні рішення прийняті в проекті відповідають вимогам екологічних, санітарно- гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проектом заходів.

Робочий проект виконано згідно з документами діючими нормативними актами в будівництві.

Основні показники об’єкту:

Категорія надійності електропостачання – ІІІ;

Напруга живлячої мережі – 380/220 В;

Кількість світильників, що проектується - 91 шт.;

Споживання електроенергії – 3 кВт;

Середня горизонтальна яскравість покриття – 0,8 кд/м2;

Споживання річної активної електроенергії – 12, 000 тис. кВт*год.

Для влаштування освітлювальної мережі передбачається застосування сучасної світлодіодної продукції, яка відповідає вимогам чинних норм пожежної безпеки, екології, санітарним нормам і вимогам.

Живлення та керування мережею зовнішнього освітлення передбачено здійснити від існуючих пунктів включення.

Розподільчу мережу зовнішнього освітлення виконано кабельною лінією, кабелем марки АВВГ 4х16.

Для освітлення пішохідної зони вулиці застосовують світильники LED 26 Вт зі світловим потоком 3399 Лм, КСС – широка, температура світла 3000К з можливістю керування освітленістю.

Підключення світильників в опорах передбачено кабелем АВВГ-3х2,5 мм2.

Заземлення і захисні засоби безпеки електроустановок виконуються згідно з вимогами гл. 1.7 ПУЕ. Заземлення мережі електроосвітлення виконано за системою TN-C. Заземлення електрообладнання та інших частин, що підлягають заземленню, виконуються за допомогою PEN-жили кабелю живлення. Світильники заземлюються через PE-жилу живлячого кабелю АВВГ 3х2,5 мм2 від розподільчого щитка в опорі.


Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

Проектна документація стадії Робочий проект «Капітальний ремонт вул. Політехнічна м. Києва» відповідає вимогам щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища і його безпеки.

Відповідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», дана планована діяльність не підпадає під категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Екологічний клас об’єкту – третій, згідно п.4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012. Капітальний ремонт дорожніх об’єктів відноситься до видів діяльності, які не становлять підвищеної екологічної небезпеки.

При експлуатації автомобільної дороги локальними джерелами впливів на атмосферне повітря є транспортні засоби. Транспортні засоби представляють собою пересувні джерела впливів. Вплив викидів забруднюючих речовин при експлуатації дороги на вулиці Політехнічна знаходиться в межах допустимих значень і не перевищує ГДК. Рівень звуку від експлуатації вулиці не перевищує допустимі рівні звуку. 

Впливи будівельних робіт на рослинний і тваринний світ поза межами смуги відведення не передбачається. Проведення запланованих робіт з благоустрою території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву на порушених землях.

Проектована діяльність не спричинить порушення навколишнього природного середовища за умови дотримання всіх передбачених робочим проектом рішень.


Організація будівництва

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт вул. Політехнічна м. Києва.

Для забезпечення виконання капітального ремонту будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт. 

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Для організації підготовки будівництва і додержання технологічної послідовності виконання робіт встановлюється два періоди будівництва: підготовчий і основний, згідно з вимогами ДБН А.3.1-5-2016.

Тривалість капітального ремонту складає 8,0 місяців, в тому числі підготовчий період - 1 місяць.

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки робочого проекту виконання робіт.


Охорона праці

У робочому проекті висвітлені в повному обсязі вимоги чинного законодавства України про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», НПАОП 63.21-1.03-09 "Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утриманні автомобільних доріг»; ДБН В.2.6-198:2014 та діючих інструкції з техніки безпеки з усіх видів робіт, які передбачені у робочому проекті.

Робочим проектом звернена увага на умови проведення дорожніх робіт та порядок установлення огороджувальних засобів. 

Розглянуто комплекс заходів з охорони праці "Правил техніки безпеки та законів України про охорону праці; заходи по забезпеченню вибухо-пожеже безпеки при експлуатації будинків і споруд згідно вимог будівельних норм ДБН В.1.1-7-2016 "Правил пожежної безпеки в Україні", ПУЕ та охорони навколишнього середовища.

В повному обсязі враховані вимоги безпеки, які визначають виконання підготовчих робіт та робіт основного періоду. 

Розглянуті вимоги щодо кваліфікації та спеціального навчання з питань охорони праці, електробезпеки працівників, які виконують будівельно-монтажні роботи лінійних споруд.

Наголошено на необхідності у спеціальному навчанні і щорічній перевірки знань працівників з питань техніки безпеки відповідно до НПАОП 0.00-8.24-05.


Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 31.10.2023 року складала 88460,531  тис.грн., у тому числі:

-  будівельні роботи – 69504,410 тис.грн.;

-  устаткування, меблі та інвентар – 354,619 тис.грн.;

-  інші витрати – 18601,502 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 22.12.2023 року складає 96026,626  тис.грн., у тому числі:

-  будівельні роботи – 75787,452 тис.грн.;

-  устаткування, меблі та інвентар – 356,789 тис.грн.;

-  інші витрати – 19882,385 тис.грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

Головний експерт проекту

 

 

Бабич Ю.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006263

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Ситник Л.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005043

 

Вархола М.Я.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005031

 

Демьохін В.Г.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006488

 

 

 

 

 

Огурцов О.Ю.

Кваліфікаційний сертифікат 

Серія АЕ № 006769

Кваліфікаційний сертифікат 

Серія АЕ № 007152

 

Приведенний С.А.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005841

 

 

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 

Анікєєва К.С.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АА №004375

 

 


Розділи