1 редакція від 25.12.2023 2 редакція від 29.12.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5621-3377-7475-2862
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕК-5471/12-23 від 25.12.2023
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрiвка ­ Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 198+300 - км 235+614, Миколаївська область. Коригування»
Код проектної документації
PD01:2646-7746-2691-1983 Зміни №4 №32-Б від 2021-06-11 (видав ТОВ "ВІАКОН УКРАЇНА") / Наявні експертизи: EX01:5621-3377-7475-2862
Напрям експертизи
З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.12.2023 1093001.891 880230.899 0 212770.992 1071049.9 865372.543 205677.357

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Баштанський район, Баштанська територіальна громада (UA48020010000091496) , Ділянка дороги, що ремонтується проходить по території трьох районів Миколаївської області: Баштанського, Вітовського і Новоодеського, км 198+300 – км 235+614 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (25878206)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Ступнікова Віра Михайлівна (АА 003005, АА 000511)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2646-7746-2691-1983
Орган, що видав
ТОВ "ВІАКОН УКРАЇНА" (34422841)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
11.06.2021
Номер проектної документації
32-Б
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

          Проєкт  «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрiвка ­ Кропивницький-Миколаїв на дiлянцi км 198+300 - км 235+614, Миколаївська область. Коригування» розроблений в 2023 році проектною організацією ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНА»», ГІП – Шуба Ірина Миколаївна, кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 015280, дата видачі 30.01.2019р.

Проект виконаний на замовлення  Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївської області на підставі:

-                     завдання ня коригування проектно-кошторисної документації об’єкту, затвердженого замовником;

-                     розрахунку класу наслідків (відповідальності), погодженого замовником;

-                     акту обстеження ділянки від 12.04.2023р.;

-                     акту обстеження ділянки від 20.09.2023р.;

-                      копії експертного звіту № 10-0807-21 від 19.11.2021р.

         

          Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту Шуба Ірина Миколаївна, кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 015280, дата видачі 30.01.2019р.

            Замовником спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» визначений середній (СС2) клас наслідків (відповідальності) об'єкта.

Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.

 

Проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрiвка ­ Кропивницький-Миколаїв на дiлянцi км 198+300 - км 235+614, Миколаївська область. Коригування» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № 10-0807-21 від 19.11.2021р.        

Підставою для коригування проєкту в частині кошторисної документації є Постанова Кабінету міністрів України від 21.03.2023 р. №255. Необхідність зміни проектних рішень у зв’язку з збільшенням рівня кошторисної заробітної плати, кошторисного прибутку, уточнення вартості матеріалів і енергоносіїв при визначенні вартості робіт по об’єкту, виникнення додаткових робіт.

Роботи по коригуванню кошторисної документації також були проведені з урахуванням актів, які були складені при проведенні обстеження об'єкта капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрiвка - Кропивницький - Миколаїв км 198+300 – км 235+614 з метою ліквідації  руйнувань, які виникли внаслідок бойових дій на території області. При обстеженні було виявлено ряд дефектiв та пошкоджень.

При коригуванні проєктної документації в частині кошторисної документації були внесені зміни на підставі актів обстеження, в яких відображено наслідки руйнувань, а саме: часткове руйнування дорожньої розмітки, дорожніх знаків (типових та індивідуальних), сигнальних стовпчиків, металевого бар’єрного огородження, бортового каменю, опор освітлення, відновлення деформаційних швів дорожнього покриття на декількох ділянках, відновлювальні роботи  по укріпленню укосів земляного полотна, укріплення дна та укосів водовідвідних канав. Також передбачені роботи по влаштуванню примикання до основної дороги на ПК 364+59,65, які не встигли виконати до початку бойових дій.

Коротка характеристика ділянки та об'єкту

Автомобільна дорога Н 14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв є національною дорогою державного значення і відноситься до II технічної категорії.

Ділянка дороги, що ремонтується проходить по території трьох районів Миколаївської області: Баштанського, Вітовського і Новоодеського. Уздовж ділянки дороги розташовані землі сільськогосподарського призначення, а на ділянці від ПК 343 до ПК 354 праворуч на землях, що належать Коларівської сільської раді розташоване с. Капустине, шість вулиць якого примикають безпосередньо до автодороги, а ліворуч розташовані примикання до цвинтарю, току і до господарського двору.

Ділянка проектування починається на км 198+300  автомобільної дороги Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв. Закінчується ділянка, що проектується на км 235+614 — перехресті указаної дороги з автомобільною дорогою М 14 (Одеса - Мелітополь – Новоазовськ (на Таганрог) (українсько-російський кордон)

Траса дороги

Проєктом капітального ремонту автомобільної дороги Н‑14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв, км 198+300 – км 235+614 передбачено прокладання траси з максимальним використанням існуючої дороги.

Початок ділянки капітального ремонту ПК 0+00 відповідає км 198+300 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Н‑14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв, км 43+550 – км 46+450.

Кінець ділянки, згідно завданню на проектування прийнято на км 235+614, що відповідає проектному ПК 373+14 — перетин осей доріг М‑14 та Н‑14.

Загальна довжина ділянки капітального ремонту становить 37,314 км.

На основному своєму протязі ділянка капітального ремонту автомобільної дороги проходить поза межами населених пунктів. Від ПК 342+28,00 до ПК 354+62 дорога проходить через с. Капустине.

ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНА» виконало обстеження існуючого стану ділянки капітального ремонту автомобільної дороги і виявило наступні параметри:

- категорія дороги - ІІ;

- кількість кутів повороту становить 71 шт.;

- мінімальний радіус в плані становить 650 м;

- подовжній похил від 2 ‰ до 48 ‰;

- радіус мінімальної опуклої вертикальної кривої 5500 м, увігнутої – 3105 м;

- ширина земляного полотна від 13,50 до 18,00 м;

- ширина покриття проїзної частини дороги становить від 8,00 до 18,00 м.

                                         Перевлаштування комунікацій

Існуючу основну автодорогу перетинають повітряні лінії (ПЛ), що належать:

ПАТ «Миколаївобленерго»:

- на км 217+6,53 — ПЛ-10 кВ фiдер № 1012 вiд ПС-35/10 кВ "Iнгулка". ПЛ 10 кВ виконана на віброваних стояках типу СВ-105, марка дроту мiж опорами № 207-№ 211 — АС-50, та знаходиться на балансі Баштанського РЕМ ПАТ «Миколаївобленерго».

- на км 233+639,29 — ПЛ-10 кВ, та на ділянці ПК 350+00–ПК 354+00, праворуч, паралельно автодорозі, по ходу пікетажу проходить ПЛ 10 кВ фiдер № 615 вiд ПС-35/10 кВ "Коларово". ПЛ 10 кВ виконана на віброваних стояках типу СВ-105, марка дроту мiж опорами № 144 – № 151 — АС-50, та знаходиться на балансі Вітовського РЕМ ПАТ «Миколаївобленеро».

- на км 224+425 — ПЛ-150 кВ «Николаевская-ЧСЗ-Лески», що знаходиться на балансі високовольтних електричних мереж ПАТ «Миколаївобленерго».

Миколаївським МЕМ:

- на км 222+344 — ПЛ-330 кВ;

- на км 224+257 — ПЛ-330 кВ.

Даним проектом передбачено:

- перевлаштування ПЛ 10 кВ на ПК 193+24 (км 217+624);

- перевлаштування ПЛ 10 кВ на ПК 353+55 (км 233+655);

Перетинання повітряними лініями 150 кВ і 330 кВ, автомобільної дороги, що ремонтується відповідають чинним нормативним документам (ПУЕ) і не вимагають перевлаштування.

Всі роботи по капітальному ремонту дороги належить проводити в присутності представника власника мережі ПАО «Укртелеком».

Освітлення дороги

Проектом передбачається влаштування стаціонарного (зовнішнього) електричного освітлення:

- автодороги у межах с.  Капустине від ПК 342+28,00 до ПК 354+68,00;

- автодороги на ділянці примикання до автодороги М-14 (ПК 369+27 – ПК 373+44).

Перевлаштування газопроводів

На км 221+496 та на км 221+883 автодорогу, що ремонтується перетинають магістральні газопроводи Ду 800 мм та Ду 1000 мм відповідно, що знаходяться у веденні Миколаївського ЛВУМГ УМГ «Харківтрансгаз». Згідно Технічних умов УМГ «Харківтрансгаз» газопроводи повинні бути перевлаштовані.

Розбирання дорожнього одягу, труб, знаків, бар’єрного огородження

Існуючий дорожній одяг на ділянці дороги є капітального типу з асфальтобетонним  покриттям. Існуюче асфальтобетонне покриття знаходиться в незадовільному стані: практично на всьому протязі ділянки мають місце ями, вибоїни, тріщини, напливи, колійність, порушення кромок проїзної частини.

Існуючий дорожній одяг складається з наступних конструктивних шарів:

- Асфальтобетон дрібнозернистий товщиною 0,06 м ‒ 0,12 м, в деяких місцях асфальтобетонне покриття перекрито шаром нового дрібнозернистого асфальтобетону завтовшки від 5 до 7 см;

- щебінь магматичних порід, фракції 20-30 мм, місцями перемішаний із жорствою, в деяких місцях має місце нижній шар щебню фракції 70 мм. Загальна товщина щебеневої основи складає від 25 до 35 см.

Враховуючи недоущільнення робочого шару земляного полотна, достатньо високу вологість — 0,60-0,75 із-за утрудненого відводу води з пористої щебеневої основи, проектом передбачається повне видалення шарів існуючого дорожнього одягу та улаштування нового.

Матеріал від фрезерування існуючого покриття із асфальтобетону використовується в шарі основи нового дорожнього одягу, матеріал від розирання щебеневої основи передбачено використати для влаштування узбіч основної дороги та з’їздів, влаштування призм на кінціях прямих ділянок з’їздів у поле.

Відповідно до обстеження труб проектом передбачені наступні роботи:

- дві залізобетонні водопропускні труби діаметром 1,0 м, на ПК 59+11,13 та ПК 65+51,16, у яких довжина перевищує 20 м і які знаходяться у непрацездатному стані із-за численних руйнувань підлягають розбиранню. Замість них передбачені металеві гофровані труби діаметром 1,30 м.

- залізобетонна водопропускна труба діаметром 3×1,0 м, на ПК 192+52,08 довжина якої також перевищує 20 м та має незадовільний стан розміщена таким чином, що не відводить воду від дороги, бо знаходиться в найнижчому місці між притрасових резервів і лише перепускає воду між ними. Проектом передбачено демонтаж цієї труби.

Інші залізобетонні водопропускні труби, що розташовані на ділянці проектування ремонтуються.

Згідно з актом обстеження ділянки капітального ремонту проєктом передбачено демонтаж: щитків дорожніх знаків 31 шт., металевих стояків 34 шт., металевого огородження довжиною 32 м, Стоякив тросового огородження (залізобетон) 221 шт., Прикрайкового лотка довжиною 471 м, плит залізобетонних 467 м2 бортового каменю довжиною 255 м, автопавільйон 1 шт..

3.8. План траси

Проєктування плану ділянки капітального ремонту автомобільної дороги виконувалось за умов забезпечення пропуску розрахункової кількості транспортних одиниць із заданою швидкістю (згідно категорії), організації та безпеки руху транспорту.

Траса має 71 кутів повороту, які закріплені прив’язкою в системі координат 1963 р.. У висотному відношенні закріплення траси виконано в Балтійській системі висот, встановлено та закріплено 38 реперів.

На ділянці від ПК 362+39 до ПК 368+99 на довжині 660 м середній похил складає 40,8 ‰, тому влаштовується смуга на підйом шириною 3,50 м з відгоном 60 м на початку підйому. На ділянці ПК 353+23,86 - ПК 370+52,22 (ліворуч) та ПК 354+10,13 - ПК 372+65 (праворуч) передбачено влаштування зупиночних смуг. Для повороту на з’їзд на ПК 364 +59,65 та виїзду з нього враховуючи незначну кількість автотранспорту (15 авт./доб.) перехідно-швидкісна смуга суміщається з зупиночною, яка на цій ділянці влаштована додатково.

Земляне полотно

Проєктування земляного полотна виконано відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, Зміни № 1 до ДБН В.2.3-4:2015 та типового проєкту 503-0-48.87 «Земляное полотно автомобильных дорог общего пользования».

Керівна відмітка при проєктуванні поздовжнього профілю була прийнята з урахуванням існуючої відмітки верха проїзної частини.

Ширина земляного полотна  15,00 м.

Поперечний похил проїзної частини 25 ‰, узбіччя – 50 ‰.

Максимальна висота насипу до 7,30 м.

Залягання укосу насипу прийнято:

- 1:3  при висоті насипу до 2,00 м;

- 1:1,75  при висоті насипу більше 2,00 м;

Максимальна глибина виїмки  до 1,60 м.

Залягання укосу виїмки прийнято:

- 1:3  прилеглий укіс виїмки;

- 1:1,5  зворотній укіс виїмки.

Перед початком виконання земляних робіт проєктом передбачено зняття рослинного шару: з-під тіла насипу, площі виїмки та канав товщиною 0,50 м, з існуючих укосів ‒ 0,10 м з розпушуванням укосів на глибину 0,30 м. Знятий рослинний ґрунт передбачається використати для укріплення укосів та канав,  залишок вивозиться на базу підрядника для подальшого використання.

Улаштування земляного полотна передбачено ґрунтом від зрізання існуючого земляного полотна та нарізання канав (суглинок, п. 8б). Залишок ґрунту від зрізання існуючого земляного полотна та нарізання канав планується по прилеглій території шаром 0,30 м.

Потрібний коефіцієнт ущільнення ґрунту 0,98, коефіцієнт відносного ущільнення – 1,08 (ДБН В.2.3-4:2015 табл. 6.6).

Улаштування насипу земляного полотна виконується з пошаровим ущільненням.

Для забезпечення стійкості земляного полотна проти атмосферних опадів та механічних впливів проєктом передбачено:

-  укріплення укосів насипу та виїмки засівом насінням багаторічних трав з підсипанням рослинного ґрунту шаром 0,10 м;

- улаштування водовідвідних канав, які укріплюються засівом багаторічних трав, щебенем та монолітним бетоном.

Штучні споруди

Проєктні рішення при коригуванні залишились без змін та прийняті згідно Експертного звіту.

                                                   Дорожній одяг

Жорсткий дорожній  одяг (прийнятий ІІІ варіант конструкції):

- монолітний цементобетон класу міцності на розтяг при згині Btb 4,0 - 0,26 м

- суміш фрезерована оптимальної вологості (СФОВ) (з додаванням 50,8 % ЩПС С7), оброблена 6% цементом (М60), влаштована за методом холодного ресайклінгу - 0,16 м

- гранітний відсів з Кф не менше 2 м/добу      - 0,15 м

Конструкція дорожнього одягу на перехідно-швидкісних смугах, зупиночних смугах та укріплених смугах прийнята по типу основної дороги. Укріплена смуга узбіччя шириною 0,5 м влаштовується одночасно з основною смугою і не відділяється від неї поздовжнім швом.

Для запобігання розмиву узбіччя і укосів земляного полотна на ділянці капітального ремонту на насипах висотою понад 2,00 м та в місцях віражів проєктом передбачено улаштування прикрайкових лотків, водоскидів на узбіччі та лотків по укосам насипу за межі земляного полотна з гасителями у підошви насипу або в кюветі.

Враховуючи недоущільнення робочого шару земляного полотна, достатньо високу вологість — 0,60-0,75 із-за утрудненого відводу води з пористої щебеневої основи, проектом передбачається повне видалення шарів існуючого дорожнього одягу, стабілізація верхньої частини робочого шару завтовшки 0,2 м за рахунок додавання до 5 % вапни, ущільнення робочого шару до нормативного Ку=0,98, будівництво нового дорожнього одягу із нижнім конструктивним шаром із гранітного відсіву з коефіцієнтом фільтрації не менше 2 м за добу на всю ширину земляного полотна. Для поліпшення водовідведення проектом передбачено влаштування дренажних прорізів на ділянках, де поздовжній уклон дороги перевищує поперечний.

Проектом передбачено влаштування зупиночних смуг: ліворуч - від ПК 353+23,86 до ПК 370+52,22, праворуч – від ПК 354+10,13 – ПК 372+65. На даній ділянці траси затруднені умови руху – можливість виїзду на узбіччя обмежено завдяки знаходженню на узбіччі прикрайкових лотків та водоскидів.

Розрахункова довжина монолітної цементобетонної плити складає 4,8 м. Поперечні шви розширення влаштовуються через 21 плиту. Поздовжні шви влаштовуються по осі дороги, та між основною проїзною частиною та зупиночними і перехідно-швидкісними смугами. Заїзні кишені також відділяються поздовжнім швом. Ці шви влаштовуються в затужавілому бетоні з свердлінням отворів та закладанням штирів. У поперечних швах (розширення та стискання) проектом також передбачено закладання штирів.

Проектом передбачено тимчасове поширення смуги дорожнього одягу (існуючої лівої з послідуючим розбиранням, а потім правої, що проектується) до 6,25 м в межах існуючого земляного полотна для проїзду внутрішньобудівельного транспорту. Ця ширина прийнята аналогічно суміжним ділянкам капітального ремонту цієї дороги, що узгоджені (див. Додаток Л). Конструкція тимчасового розширення існуючої лівої смуги передбачено з щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,25 м. Щебенево-піщана суміш С5 від розбирання цієї тимчасової конструкції використовується для влаштування узбіч основної дороги, в улаштуванні дорожнього одягу примикань за межами заокруглення, в основі дорожнього одягу пішохідних доріжок. Розширення смуги до 6,25 м праворуч здійснюється шляхом влаштування шару щебеневої суміші С1 завтовшки 0,26 м на основі із суміші фрезерованої оптимальної вологості (СФОВ) (з додаванням 50 % ЩПС С7), обробленої цементом (М60), влаштованої за методом холодного ресайклінгу завтовшки 0,16 м. Ця конструкція в подальшому не розбирається, а використовується в якості укріплення узбіччя вантажного напрямку (на Миколаїв). Ширина шару основи ліворуч на 1,0 м перевищує ширину цементобетонного покриття. Ширина шару основи праворуч перевищує ширину цементобетонного покриття на 1,0-2,26 м.

На ділянках капітального ремонту автомобільної дороги з радіусом кривих у плані 650 м та 800 м передбачено улаштування віражів з похилами  згідно з номограмою (рисунок 5.1) ДБН В.2.3-4:2015 та розширення проїзної частини згідно табл. 5.3 ДБН В.2.3-4:2015.

Досипання узбіч передбачено із щебеневої суміші від розбирання основи існуючого дорожнього одягу.

Укріплення узбіч на ділянці капітального ремонту дороги передбачено щебеново-піщаною сумішшю товщиною 0,12 м на ширину 2,0 м, та засівом насінням багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,12 м на ширину, що залишилась.

Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянці дороги з поздовжніми уклонами понад 30 ‰ (від ПК 348+06 до ПК 369+00), що з’єднують увігнуту вертикальну криву, проектом передбачається встановлення прикрайкових лотків та бортових каменів за зупиночними смугами та пропуском води біля них, водоскидів на узбіччі та лотків по укосах. Укісні лотки закінчуються гасителем у водовідвідній канаві або у підошві насипу.  Стоки по укісним лоткам на ПК 357+40 та ПК 358+65 спрямовуються до очисних споруд з подальшим скиданням на рельєф.

 

Проектом передбачено улаштування двох зупинок для маршрутних транспортних засобів (автобусів) на основному проїзді у кінці с. Капустине, та на місцевому проїзді для розвороту автобусів у початку селища.

Автобусні зупинки облаштовуються зупиночними кишенями, посадовими майданчиками (20,0×2,0 м), що підвищені над проїзною частиною на 0,20 м, автопавільйонами.

У с. Капустине вздовж місцевого проїзду, до цвинтаря та до автобусних зупинок проектом передбачено улаштування пішохідних доріжок. Ширина пішохідних доріжок прийнята 1,5 м, поперечний ухил — 10 ‰, поздовжній — не більше 40 ‰, що дозволяє по них безперешкодний рух не тільки пересічних громадян но і маломобільних груп населення. Вздовж тротуарів і пішохідних доріжок влаштовується поребрик БР 100.20.8.

На пішохідних доріжках і тротуарах прийнята наступна конструкція дорожнього одягу:

- щебенева суміш від розбирання існуючого дорожнього одягу, товщиною 0,12 м;

- асфальтобетон. АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 70/100, товщиною 0,04 м.

На узбіччі автодороги від ПК 344+36 до ПК 352+43, з боку населеного пункту для зменшення рівня шумового навантаження влаштовується шумозахисний екран згідно ТУ У 28.1 32453930 005:2009 «Екрани шумозахічні Євроформат» заввишки 2,0 м, що захищений дорожнім однобічним металевим огородженням.

                                    Організація і безпека дорожнього руху

Проєктом передбачено облаштування ділянки капітального ремонту дороги:

- типовими дорожніми знаками ІІ типорозміру, згідно з ДСТУ 4100-2014 з використанням світлоповертальної плівки високоінтенсивного типу. Знаки встановлюються на металевих стояках згідно альбому типових рішень конструкцій опор дорожніх знаків на автомобільних дорогах загального користування АД А.2.4-37641918-001:2015;

- індивідуальними дорожніми знаками з використанням світлоповертальної плівки високоінтенсивного типу;

- на ПК 369+00, де ширина проїзної частини з зупиночними смугами складає 17 м для розміщення індивідуальних дорожніх знаків 5.52 (4 шт.) та 5.5 (1 шт.) проектом передбачено влаштування металевої рами РМП-12.

- огородженням дорожнім металевим (оцинкованим) бар’єрного типу

11-ДО-280-0,8-2-1,5 стримувальною здатністю 300 кДж із світлоповертальними елементами, згідно з ДСТУ Б В.2.3 12:2004;

- напрямними стовпчиками із ПХВ, згідно з ДСТУ 8751:2017;

- розміткою проїзної частини та крайових смуг із холодного пластику, згідно з ДСТУ 2587:2010;

Прийняті заходи з організації дорожнього руху забезпечують необхідну безпеку руху при розрахунковій швидкості.                                                        

                                                  Безпека експлуатації

Проект капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрiвка ­ Кропивницький-Миколаїв на дiлянцi км 198+300 - км 235+614, Миколаївська область. Коригування розроблений з урахуванням вимог ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» та ДБН В.1.2-9:2021.         

           Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення           

Проектом передбачено улаштування тротуару уздовж місцевого проїзду у с. Капустине, пішохідних доріжок, що з’єднують посадкові майданчики автобусних зупинок з пішохідними переходами через автомобільну дорогу, що ремонтується і тротуарною мережею села Капустіне.

Улаштування тротуару і пішохідних доріжок виконується згідно норм, що дозволяють використання їх маломобільними групами населення: ширина тротуару прийнята 1,5 м, поздовжній ухил не перевищує нормативний 40 ‰, прийнятий поперечний ухил 10 ‰ збігається з нормативним. Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною на пішохідних переходах, прийнята 0,04 м. прийняті проектні рішення відповідають вимогам ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд».

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві та експлуатації запроектованого об'єкту забезпечуються відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам  ПУЕ, ДБН А.3.2-2-2009і НПАОП 40.1-1.01-97, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів та захист людей від враження електричним струмом.

Санітарно-епідеміологічні рішення

  Мета проекту – капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрiвка ­ Кропивницький-Миколаїв на дiлянцi км 198+300 - км 235+614, Миколаївська область. Коригування.

  Розділом «Організація будівництва» передбачені наступні заходи:

- відходи, що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ;

- на будівельному майданчику передбачається помістити необхідний мінімум тимчасових побутових приміщень для потреб будівельників.

- на будівельному майданчику встановлюється тимчасовий санвузол: «біотуалет»;

- обігрів тимчасових будівель в зимовий період буде здійснюватися за допомогою електрики.

- робочі забезпечуються привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових приміщеннях.

- побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними аптечками.

На період будівництва розроблені заходи щодо запобігання забруднення навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного  благополуччя населення».

Пожежна та техногенна безпека

Роботи виконуються виїзними бригадами без установки тимчасових будівель і споруд та без місць складування вибухо- пожежонебезпечних матеріалів.

Під'їзд пожежних машин до ділянки будівельних робіт забезпечений. Протипожежний захист об’єкту забезпечується пожежно – рятувальними підрозділами м. Одеса.

Проектуємий об’єкт не є об’єктом підвищеної небезпеки

В проекті  передбачені заходи щодо організації пожежної безпеки при проведені будівельних робот.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

У процесі реалізації проектних рішень «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв, км 198+300 – км 235+614, Миколаївська область» прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище - допустимий.

 При реалізації проектних рішень буде здійснюватися вплив на атмосферне повітря у вигляді викидів забруднюючих речовин в період проведення будівельних робіт, яке буде носити локальний і короткостроковий характер.

Оскільки за результатами ремонтних робіт умови здійснення дорожнього руху суттєво не зміняться, обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від двигунів внутрішнього згорання автомобільного транспорту, що будуть пересуватися дорогою теж не зазнають змін.

Акустичний вплив - допустимий. Акустичний вплив буде здійснюватися в процесі виробництва будівельних робіт і носитиме локальний і короткостроковий характер. Проектні рішення, щодо забезпечення дотримання гранично-дозволених рівней шумового навантаження під час експлуатації ділянки дороги, оцінені як достатні.

Водне середовище - відсутній.

Геологічне середовище, ґрунт - вплив тимчасовий, на період будівництва. З урахуванням реалізації всіх прийнятих проектом заходів - при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і ґрунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти.

Процес проведення робіт не передбачає знесення зелених насаджень, які ростуть в безпосередній близькості до об'єкту.

          Об’єкт розташований на освоєній території. Об’єктів природно-заповідного фонду на ділянці розміщення проектованого об’єкта немає.

           Реалізація проекту не здійснить негативний вплив на рослинний і тваринний світ.

Соціальне середовище: Негативний вплив здійснюватиметься в період виконання робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи) буде носити локальний і короткостроковий характер. Результатом робіт є удосконалення покриття дорожньої мережі, що створить умови для зручного пересування автомобільним транспортом. Вплив на соціальне середовище позитивний.

Техногенне середовище: На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах  станом на  12.12.2023 р. складала: 1093112,763  тис. грн., в тому числі:  будівельні роботи – 880310,585  тис. грн.; інші витрати –  212802,178  тис. грн.

 Із загальної вартості робіт  виконано робіт в сумі - 1071049,900 тис. грн.   в тому числі:  будівельні роботи –  865372,543 тис грн.; інші витрати - 205677,357   тис. грн

  За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої  Наказ Міністерства  інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753  та «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та  утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої  Наказ Міністерства  інфраструктури України 02 жовтня 2022 року № 273. 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 18.12.2023 р. складає: 1093001,891 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 880230,899 тис. грн.; інші витрати - 212770,992 тис. грн.

  Із загальної вартості робіт  виконано робіт в сумі - 1071049,900 тис. грн.   в тому числі:  будівельні роботи –  865372,543 тис. грн.; інші витрати- 205677,357   тис. грн.

 

Примітка: *ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до КНУ « Настанова з визначення вартості будівництва.

*з виходом даного звіту експертний звіт № 10-0807-21 від 19.11.2021р., виданий ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», вважати таким, що втратив чинність. 

Розділи