Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:2200-9269-4475-7519 Редакція №2 | 13.12.2023 | 1781779.976 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
26.12.2023 | 1753959.041 | 1389555.684 | 19985.473 | 344417.884 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , Харківського шосе у Дніпровському та Дарницькому районах | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
Розділ організація будівництва
|
Савйовський Володимир Вікторович
|
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160) |
Відповідальний експерт |
Розділ електрообладнання та електроосвітлення
|
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823) |
Відповідальний експерт |
Розділ водопостачання та водовідведення
|
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник: Комунальна корпорація «КИЇВАВТОДОР».
Генеральний
проектувальник: Товариство
з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ»,
місцезнаходження: 61093, Харківська
область, місто Харків, пров. Верхівський, будинок 13.
Головний
інженер проекту (ГІП) – Черкаська Тетяна Вікторівна (сертифікат
АР № 014088).
Експертиза проектної документації виконана
товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі
договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва №480-1312-23/КП,
укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної
діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх
експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011
р. №560.
Робочий
проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:
-
завдання на розробку проектно-кошторисної
документації, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого
замовником від 20.12.2021 року;
-
доповнення до завдання на розробку
проектно-кошторисної документації, погодженого генеральним проектувальником та
затвердженого замовником від 05.09.2023
року;
-
листа про те, що Містобудівні умови та
обмеження не надаються, від 12.05.2023 року №055/2723, виданого Департаментом
містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації), реєстраційний номер LC01:9270-0650-2794-1650;
- технічних
умов №21-02-23/ТУ від 01.05.2023 року на відведення поверхневих стічних вод
системами поверхневого водовідведення, виданих КК «КИЇВАВТОДОР»;
- технічних
умов №26-4 на проєктування електромереж зовнішнього освітлення від 12.09.2023
року №053/286-4904-29/2023, виданих КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО»;
- листа
ШЕУ Дарницького району від 29.09.2022 року №128 щодо надання переліку ремонтних
робіт;
- розпорядження
Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) від 13.04.2021 року №863 (зі змінами та доповненнями);
- технічного
звіту про виконання гідрогеологічних вишукувань, виконаних ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ»
у 2022 році;
- топографо-геодезичних
вишукувань – топографічного плану в М 1:500, виконаних ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» у
2022 році;
-
розрахунку класу наслідків
(відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та
узгодженого замовником.
Відповідно
до листа Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від
12.05.2023 року №055/2723, реєстраційний номер LC01:9270-0650-2794-1650, містобудівні
умови та обмеження не надаються згідно з п.27 Переліку об’єктів будівництва,
для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженим
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства України 06.11.2017 року №289.
Клас
наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником
сумісно із замовником як СС3.
Відповідність технічних рішень робочого
проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено
окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який
завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця – ГІПа
генерального проектувальника, Черкаської Тетяни Вікторівни (сертифікат АР №
014088).
Замовник
експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів,
поданих для проведення експертизи.
Основні
проектні рішення
Робочим проектом передбачено капітальний
ремонт Харківського шосе у Дніпровському та Дарницькому районах. Метою робочого
проекту є підвищення транспортно-експлуатаційних показників автомобільної
дороги, розвиток пішохідно-велосипедної інфраструктури міста Києва та
підвищення умов безпеки руху.
Робочим
проектом передбачено будівництво в одну чергу.
Забезпечення
механічного опору та стійкості
(конструктивні
рішення)
Ділянка
проектування розташована в Дніпровському та Дарницькому районах міста Києва.
Архітектурно-будівельними
рішеннями передбачено:
1)
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на зупині «Міська лікарня №1»
(вул. Володимира Рибака) по Харківському шосе;
2)
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на зупинці «вул.
Сімферопольська» (вул. Юрія Литвинського) по Харківському шосе;
3)
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на зупині «ж/к Мега-Сіті»
(Інститут хімії) по Харківському шосе;
4)
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на зупині «Бульвар Ярослава
Гашека» по Харківському шосе;
5)
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на зупині «вул. Празька» по
Харківському шосе.
Робочим
проектом передбачено ремонт існуючих підземних пішохідних переходів.
Запроектована
ділянка дороги розташована в м. Києві. Клімат Київської області – помірно-континентальний
з відносно м'якою зимою та спекотним літом. В його формуванні визначну роль
відіграють повітряні маси, що надходять з Атлантики, Арктичного басейну, або
формуються над континентальним простором Євразії.
За
даними багатолітніх спостережень Київської гідрометеостанції середня
температура найбільш холодного місяця січня становить -5,9°С, самого теплого
місяця липня +19,8°С.
Абсолютний
мінімум температури зафіксований в січні -39°С, абсолютний максимум в липні
+39°С. Стійкий перехід температури повітря через 0°С спостерігається восени – 20
листопада, навесні – 20 березня.
Середня
тривалість без морозного періоду становить 159-180 днів.
Сніговий
покрив утворюється кожного року. Середня тривалість періоду зі стійким сніговим
покривом з 22 грудня по 14 березня. Висота снігового покрову коливається від 10
см (в грудні) до 74 см (в лютому).
Середня
глибина промерзання ґрунту взимку – 70 см, найбільша – 145 см, найменша – 20
см. Середня дата повного відтавання ґрунту – 26 березня.
Середньорічна
кількість атмосферних опадів – 620 мм.
Взимку
переважають вітри західного напрямку, а влітку – північного. Середньорічна
швидкість вітру в місті дорівнює 2,7 м/сек, найбільша відмічається в лютому –
4,3 м/сек, а найменша – в серпні 1,6 м/сек. Найбільша кількість днів з сильними
вітрами припадає на лютий-березень, найменша – на вересень.
Кількість
днів в році: з ожеледдю – 17; з туманом – 46; хуртовиною – 26; поземкою – 5 днів.
За
погодно-кліматичними факторами та ґрунтово-гідрологічними умовами територія
відноситься до Північної дорожньо-кліматичної зони (У-І).
За
загальним геоморфологічним районуванням України територія району вишукувань
розташована на стику трьох областей: Придніпровської височини, Поліської та
Придніпровської низини. Межі між ними в рельєфі відбиті неоднаково. Так,
Придніпровська височина та Придніпровська низина відокремлюються крутим правим берегом
р. Дніпро. Границя між Поліською низиною та Придніпровською височиною не завжди
чітко орфографічно виявлена і в більшості випадків проводиться по північній
межі розповсюдження лесів, тобто певною мірою умовно.
Категорія
ґрунтів на ділянці вишукувань за сейсмічними властивостями ділянки згідно
табл.5.1 ДБН В.1.1-12:2014 – ІІ (друга).
Гідрогеологічні
умови ділянки характеризуються наявністю підземного водоносного горизонту з
вільною поверхнею приуроченого до алювіальних відкладів зустрінутого на
глибинах 2,9-4,5м, в межах абсолютних відміток 97,2- 97,6м.
Ділянка
вишукувань потенційно непідтоплювана водами основного водоносного горизонту при
незмінності граничних умов.
Глибина
сезонного промерзання ґрунтів може досягати 0,7-0,9 м.
Категорія
складності інженерно-гідрогеологічних умов – ІІ (друга), середньої складності.
На
основі проведених інженерно-геологічних досліджень, враховуючи літологію та
фізичний стан ґрунтів, в загальній товщі відкладів виділено 3
інженерно-геологічних елементи, геолого-літологічна характеристика яких
наведена нижче:
ІГЕ
1 – насипний ґрунт – пісок, супісок темно-сірий, сірий, неоднорідний, зрідка з вмістом
щебню до 10%;
ІГЕ
2 – пісок жовтий, світло-жовтий, дрібний, зрідка пилуватий та середньої крупності,
зрідка з прошарками глинистих ґрунтів;
ІГЕ
3 – суглинок жовто-сірий, м’якопластичний, піщанистий.
За
сукупністю факторів, вказаних в додатку Ж ДБН А.2.1-1 – 2008 категорія складності
інженерно-геологічних умов ділянки – ІІ (друга), середньої складності.
Складність
інженерно-геологічних умов ділянки обумовлена геоморфологічним розташуванням,
геологічними факторами (значний ступінь неоднорідності за показниками
властивостей ґрунтів), гідрогеологічними умовами.
Ділянка
вишукувань для будівництва відноситься до ділянки з умовами ущільненої забудови
(Інженерні вишукування та обстеження прилеглої забудови) ДБН В.1.2-12-2014 (Будівництво
в умовах ущільненої забудови. Вимоги безпеки).
Усі
бетонні конструкції, що безпосередньо контактують з ґрунтом, повинні бути оброблені
бітумною гідроізоляцією за два рази.
Бетонні
конструкції пішохідного переходу над проїзною частиною покриваються рулонною
гідроізоляцією та виконується стічний трикутник.
Усі
металеві конструкції навісів повинні бути поґрунтованими та пофарбованими.
У
робочому проекті застосовані нові конструкції, технології і матеріали:
-
застосування сучасного антикорозійного захисту для металевих та залізобетонних
конструкцій;
-
застосування сучасних ремонтних розчинів для забезпечення довговічності.
Матеріали,
що використовуються для капітального ремонту: бетон класу С20/25 (W8 F200) для
основних конструкцій та для підготовки – С8/10 арматура А240С, А400С. Сталь
марки С235.
Автомобільна дорога
Об’єктом
капітального ремонту є ділянка Харківського шосе у Дніпровському та Дарницькому
районах міста Києва від Дарницької площі, до Харківської площі.
Ділянка
проектування, через різні категорії вулиць, розбита на Ділянку №1 та Ділянку
№2.
Ділянка
№1 від кільцевої транспортної розв’язка (Харківська площа) до вул.Привокзальної,
ПК0+00 – ПК 41+85,14 - магістральна вулиця районного значення регульованого
руху.
Ділянка
№2 від вул. Фанерної до Дарницької площі, ПК 46+97,00 – ПК 58+79,42 -
магістральна вулиця загальноміського значення регульованого руху.
Ділянка
від ПК 41+85,14 до ПК 46+97,00 зі шляхопроводом через залізницю вилучена із
завдання на проектування на підставі Доповнення до Завдання від 05.09.2023 року.
Робочим
проектом капітального ремонту ділянки, що проектується, передбачено:
-
ремонт існуючих підземних пішохідних переходів;
-
влаштування нових ліфтів на підземному переході біля зупинки МЕГА СІТІ
(Інститут хімії);
-
ремонт існуючої мережі дощової каналізації;
-
заміну дощоприймачів та заміну рукавів до мережі дощової каналізації по
місцевому бічному проїзду;
-
підняття люків існуючих комунікацій до проектної відмітки нового покриття;
-
влаштування резервних каналів під примиканнями та основним проїздом;
-
влаштування перехідно-швидкісних смуг, смуг накопичення на ліво;
-
влаштування нового дорожнього одягу;
-
влаштування місць для тимчасового зберігання автомобілів;
-
реконструкція існуючих світлофорних об’єктів;
-
влаштування нових посадкових майданчиків громадського транспорту;
-
влаштування нового гранітного бортового каменю ГП-1;
-
влаштування пішохідних доріжок та тротуарів;
-
влаштування велодоріжки;
-
влаштування тактильної плитки;
-
влаштування нових елементів організації дорожнього руху;
-
влаштування нового огородження;
-
влаштування нового освітлення з енергоефективними світильниками LED.
Основний
проїзд (Харківське шосе) ділянка №1:
-
ширина проїзної частини – 6 х 3 м = 18 м;
-
ширина розділювальної смуги – 1,7 м;
-
кількість смуг руху – 2 х 3=6 шт;
-
ширина смуг руху – 3,0 м;
-
ширина смуги безпеки – 0,5 м;
-
розрахункова швидкість – 60 км/год;
-
мінімальний радіус кривої у плані – 490 м;
-
розрахункове навантаження – 115 кН;
-
найбільший поздовжній похил – 27 ‰;
-
найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 2800 м;
-
найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 1050 м;
-
поперечний похил проїзної частини односкатний і складає 25 ‰.
-
тротуар, мінімальною шириною 2,25 м;
-
вело доріжка, мінімальною шириною 2,00 м;
-
суміщено вело-пішохідна доріжка, шириною 3,00 м.
-
довжина ділянки – 4185,2 м.
Основний
проїзд (Харківське шосе) ділянка №2:
-
ширина проїзної частини 6 х 3 = 18 м;
-
ширина розділювальної смуги – 1,7 м;
-
кількість смуг руху – 2 х 3 = 6 шт;
-
ширина смуги безпеки – 0,5 м;
-
ширина смуг руху – 3,0 м;
-
розрахункова швидкість – 60 км/год;
-
мінімальний радіус кривої у плані – 190 м;
-
розрахункове навантаження – 115 кН;
-
найбільший поздовжній похил – 32 ‰;
-
найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 3800 м;
-
найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 1050 м;
-
поперечний похил проїзної частини односкатний і складає 25 ‰.
-
тротуар, шириною 3,00 м, у стислих умовах мінімальна товщина – 2,25 м;
-
суміщена вело-пішохідна доріжка, мінімальною шириною 2,75 м (забудована
ситуація);
-
довжина ділянки – 1 182,4 м.
Місцевий
бічний проїзд:
-
ширина проїзної частини дана з можливістю тимчасової стоянки автомобілів – 6,0
м;
-
розрахункова швидкість – 30 км/год;
-
мінімальний радіус кривої у плані – 33 м;
-
найбільший поздовжній похил – 40 ‰;
-
найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 5850 м;
-
найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 200 м;
-
поперечний похил проїзної частини односкатний і складає 25 ‰.
-
пішохідна доріжка – 3,00 м;
-
велодоріжки – 2,0 м;
-
технічні тротуари – 1,0 м.
По
основному проїзду:
Кількість
примикань – 58 шт, на ділянці №1, та 8 шт на ділянці №2.
Загалом
на ділянці, що проектується, розташовано 75 примикань та з’їздів.
Кількість
кутів повороту – 19 шт. на ділянці №1 та 6 шт. на ділянці №2.
Робочим
проектом передбачено відновлення та закріплення траси, протяжністю:
-
основний проїзд ділянка №1 (Харківське шосе) – 4185,2 м;
-
основний проїзд ділянка №2 (Харківське шосе) – 1182,4 м;
-
місцевий бічний проїзд – 771,8 м;
-
загальна довжина основного проїзду – 5367,54 м.
Ділянка
№1. Проїзна частина має загалом 6 смуг руху, шириною по 3 м кожна, розділову
слугу, завширшки 1,7 м, та смуги безпеки по 0,5м. Узбіччя за відсутності, або
при віднесеному вело-пішохідного руху представлене тех. тротуарами, шириною 1,0
м. Тротуарами та пішохідними доріжками мінімальною шириною 2,0 м, велодоріжкою
шириною 2,0 м, що відділена від проїзної частини смугою безпеки шириною 0,5 м.
Між велодоріжкою та пішохідною доріжкою влаштовується смуга безпеки з бруківки.
В місцях, де пішохідний рух віднесений від проїзної частини, зелена зона, що
розміщена між технічним тротуаром та пішохідною доріжкою з велосипедною
доріжкою, робочим проектом передбачено заміну рослинного шару ґрунту з посівом
багаторічних трав.
Ділянка
№2. Проїзна частина має загалом 6 смуг руху шириною по 3 м кожна, розділову
слугу завширшки 1,7 м та смуги безпеки по 0,5 м. Узбіччя представлене
тротуарами та пішохідними доріжками мінімальною шириною 3,0 м, у стиснених
умовах 2,25 м, велодоріжкою шириною 2,0 м, що відділена від проїзної частини
смугою безпеки шириною 0,5 м. Між велодоріжкою та пішохідною доріжкою
влаштовується смуга безпеки з бруківки. В місцях, де пішохідний рух віднесений
від проїзної частини, зелена зона, що розміщена між технічним тротуаром та
пішохідною доріжкою з велосипедною доріжкою, робочим проектом передбачено
заміну рослинного шару ґрунту з посівом багаторічних трав. Праворуч від
проїзної частини розміщені існуючі трамвайні колії, які відділені технологічним
тротуаром мінімальною шириною 2,0 м, за трамвайними коліями передбачено
влаштування велосипедної доріжки завширшки 2,0 м та пішохідної доріжки
мінімальною шириною 2,25 м, за наявності зеленої зони між вело-пішохідною зоною
робочим проектом передбачено заміну рослинного шару ґрунту з посівом
багаторічних трав.
Передбачено
капітальний ремонт існуючого підземного переходу на ділянці №1 та чотири
підземних переходи на ділянці №2.
Планування
тротуарів запроектовано відповідно існуючої пішохідної схеми та відповідно до
вимог замовника.
Робочим
проектом передбачено заміну покриття на існуючих тротуарах на покриття з плитки
ФЕМ. Також передбачено відновлення та влаштування нових технічних тротуарів для
обслуговування проїзної частини автомобільної дороги, покриття технічних тротуарів
передбачено з ФЕМ.
У
межах Харківського шосе для забезпечення руху пішоходів робочим проектом передбачені
тротуари та пішохідні доріжки шириною 2,25 - 3,0 м. Тротуари запроектовано у
відповідності з існуючим плануванням пішохідної схеми вулиці.
Робочим
проектом передбачено влаштування велосипедної доріжки вздовж усього
Харківського шосе шириною 2,0 м та тротуару шириною 2,25 м, між тротуаром та
велодоріжкою влаштовується смуга безпеки шириною 0,25 м з каменю. В місцях, де
стислі умови, робочим проектом передбачено влаштування суміщеної
вело-пішохідної доріжки шириною 3,0 м.
Також
на ділянках, де тротуар або велодоріжка не знаходяться при бортовому камені
проїзної частини, робочим проектом передбачені технологічні тротуари шириною
1,0 м.
Водовідвід
забезпечується за рахунок поперечного та поздовжнього похилу дороги з
відведенням води вздовж бортового каменю в мережу дощової каналізації, що
проходить під проїзною частиною Харківського шосе.
З
метою забезпечення безпеки дорожнього руху в місцях накопичення значних потоків
пішоходів та переходу їх через дорогу (біля автобусних зупинок, примикань центральних вулиць) передбачено
влаштування острівців безпеки з влаштуванням через них наземних пішохідних
переходів. Місця влаштування острівців облаштовані відповідними технічними
засобами організації дорожнього руху. У місцях пішохідних переходів острівець
понижується до рівня проїзної частини на ширину, що дорівнює ширині пішохідного
переходу.
На
острівцях безпеки передбачається влаштування конструкції нового дорожнього
одягу з покриттям з фігурних елементів мощення.
Робочим
проектом передбачено влаштування 24-ох автобусних зупинок у межах вул.
Харківське шосе.
На
всіх автобусних зупинках передбачено влаштування посадкових майданчиків.
Геометричні параметри посадкових майданчиків зупинок наведені на кресленнях
плану дороги. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям проїзної
частини на 20 см за рахунок бортового каменю ГП1. Поперечний похил посадкового
майданчика дорівнює 15‰ і направлений у бік проїзної частини.
Також
передбачено влаштування 6-ти посадкових майданчиків на трамвайних зупинках,
піднятих відповідно трамвайних колій на 320 мм, підняття майданчиків
виконується за рахунок влаштованих L- подібних блоків.
Влаштування
заїзних кишень робочим проектом не передбачається, так як робочим проектом
передбачається влаштування смуги громадського транспорту, місця зупинки
виділяються розміткою.
Робочим
проектом передбачено повну заміну існуючої конструкції дорожнього одягу на
існуючому майданчику для тимчасового зберігання автомобілів, довжиною 111,8 м,
та шириною 9-12,6 м, з улаштуванням острівця безпеки, завширшки 1,7 м, та
влаштування на ньому однобічного дорожнього огородження.
Місцевий
бічний проїзд має 5 кутів повороту. Поперечний профіль проїзду – односкатній
25‰, водовідвід забезпечується за рахунок поперечного та поздовжнього похилу
дороги з відведенням води вздовж бортового каменю в мережу дощової каналізації,
що розташована під місцевим бічним проїздом. Проїзна частина місцевого бічного
проїзду передбачена шириною 6м з можливістю паралельного паркування автомобілів
для тимчасового зберігання. Ліворуч розташований укіс насипу основного проїзду
вул. Харківське шосе з закладенням укосу від 1:2 до 1:3 з укріпленням засівом
трав по рослинному шару ґрунту, також ліворуч для забезпечення стійкості
існуючого насипу передбачено влаштування підпірної стінки з L-подібного блока.
Праворуч передбачено влаштування пішохідної доріжки шириною 3,0 м, велосипедної
доріжки шириною 2,0 м, на узбіччі вздовж бортового каменю передбачено
влаштування зеленого тротуару.
Робочим
проектом передбачено наступні конструкції дорожнього одягу:
Тип
А Новий дорожній одяг на основному проїзді:
-
Пісок середньої крупності, з вмістом пилуватих часток не більше ніж 2 % та коефіцієнтом фільтрації не менше 5 м/добу -
0,20 м;
-
Геосинтетичний матеріал ГТ.Н.Т.-1,
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С5 - 0,21 м;
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.Кр.Ц.М20 - 0,17 м;
-
Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50, з нормою розливу - 1,20 л/м²;
-
Асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І. БНД 70/100 - 0,10 м;
-
Розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50, з нормою розливу - 1,20 л/м²;
-
Геосітка з міцністю на розтяг не менше 50 кН/м, з максимальним видовженням до
5%;
-
Асфальтобетон АББМП.Кр.Щ.А1.НП БМПА 50/70-60 - 0,10 м;
-
Розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50, з нормою розливу - 0,40 л/м²;
-
Асфальтобетон АББМП.Др.Щ.А.НП БМПП 50/70-65 - 0,06 м.
Тип
В. Дорожній одяг на велодоріжках:
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С7 - 0,20 м;
-
Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.В.НП.І. БНД 70/100 - 0,05 м.
Тип
Г. Дорожній одяг на тротуарах:
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С7 - 0,20 м;
-
Підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:3) цемент марки
М400 - 0,05 м;
-
Фігурні елементи мощення - 0,06 м.
Тип
Д. Дорожній одяг на стоянках для тимчасового зберігання автомобілів та
місцевому бічному проїзді:
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С5 - 0,21 м;
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С7 - 0,15 м;
-
Асфальтобетон АББМКП.Др.Щ.А.НП БМПП 50/70-65 - 0,06 м;
Тип
Е. Дорожній одяг на технічних тротуарах:
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С7 - 0,20 м;
-
Підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:3) цемент марки
М400 - 0,05 м;
-
Фігурні елементи мощення - 0,06 м.
Тип
Ж. Дорожній одяг на посадкових майданчиках та пандусах трамвайних зупинок:
-
Щебенево-піщана суміш ЩПС.С7 - 0,20 м;
-
Бетон С8/10 - 0,15 м;
-
Універсальний клей для плитки великого формату
-
Термооброблена гранітна плитка 300х600мм - 0,04 м.
Для
забезпечення доступності об’єкту будівництва для маломобільних груп населення
передбачено влаштування пішохідних переходів в одному рівні з проїзною частиною
з пониженням бортового каменю. Конструкція і параметри тротуарів відповідають
умовам безперешкодного переміщення осіб з інвалідністю та інших маломобільних
груп населення. Поперечний похил тротуарів – 15 ‰. Для забезпечення засобами
безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на
посадкових майданчиках та на тротуарах у місцях переходу між автобусними
зупинками робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів
доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються
за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається
застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та
інформаційних.
Водопостачання
та водовідведення
Робочим проектом передбачено влаштування
організованого збору і відведення дощових та талих вод з ділянки дороги, що
потрапляє під капітальний ремонт Харківського шосе у Дніпровському та
Дарницькому районах міста Києва, згідно технічних умов №21-02-23/ТУ від
01.05.2023 року, виданих КК «КИЇВАВТОДОР».
Зовнішню мережу дощової каналізації запроектовано
з двошарових гофрованих безнапірних труб Е2-К РР-В, SN16, діаметром від 1200 до
160 мм. З’єднання трубопроводів – розтрубне із застосуванням ущільнюючих
гумових кілець.
Дощові стоки з ділянки частково підключаються
до існуючих міських мереж дощової каналізації Д=300-800 мм. Робочим проектом
передбачено:
- перевлаштування дощової каналізації з Д=500
мм на Д=600 мм від вул. Березневої до вул. Фанерної із заміною дощоприймачів та
рукавів від них, врізка трубопровода – у колектор діаметром 500 мм по вул.
Фанерній;
- перекладка колектору від вул. Молочанської
до Харківської площі із збільшенням перерізу трубопроводу (підібрані діаметри
від 600 до 1200 мм), врізка трубопровода – у колектор діаметром 1500 мм по вул.
Молочанській.
Прокладання нових та перекладка старих мереж
виконується з демонтажем існуючих мереж, оглядових колодязів та дощоприймачів.
При підключенні нових дощоприймачів в старі колодязі, що підлягають ремонту, старі
трубопроводи, які демонтуються необхідно затампонувати.
Для відведення дощових стоків робочим проектом
передбачено встановлення дощоприймальних колодязів перерізом 0,75х0,35 секційних
з решіткою чавунною «ДБ2».
Колодязі з перепадом виконані зі стояками з
двошарових гофрованих безнапірних труб Е2-К РР-В, SN16 діаметром від 400 до 800
мм.
Кришки люків колодязів – чавунні з запірним
пристроєм, тип «Т» (тип Д400).
Електропостачання.
Електрообладнання
Робочим
проектом передбачено:
-
застосування LED світильників, які монтуються на проектованих металевих
гарячеоцинкованих опорах;
-
прокладання розподільчих мереж зовнішнього освітлення;
-
підключення новозбудованих мереж за існуючою схемою;
- демонтаж
існуючих розподільчих мереж зовнішнього освітлення.
Для
влаштування освітлювальної мережі передбачається застосування сучасної
світлодіодної продукції, яка відповідає вимогам чинних норм пожежної безпеки,
екології, санітарним нормам і вимогам.
Живлення та керування мережею зовнішнього освітлення
буде здійснюватися від існуючих пунктів включення ПВ-4181, ПВ-4763, ПВ-4531,
ПВ-4499, ПВ-4222, ПВ-4202, ПВ-4935, ПВ-4628.
Управління мережами зовнішнього освітлення
передбачається дистанційне, централізоване за допомогою вбудованого в шафу
зовнішнього освітлення терміналу системи управління і контролю за зовнішнім
освітленням - СУГО та за допомогою контролеру керування значенням світлового
потоку, який вбудовується в світильник.
Розподільчі мережі освітлення виконати кабелем АВВГ
4х25. Кабель по всій довжині прокласти в гнучких двошарових ПВХ трубах діам. 75
мм, на глибині 0,7 м. Під проїжджою частиною в жорстких двошарових гофрованих трубах
діам. 110 мм, на глибині 1,0 м, також додатково прокласти резервні футляри.
Для
влаштування зовнішнього освітлення прийняті опори гарячого цинкування типу
ОВОГ-10 103/220/4 з кабельним вводом (висотою 10 м) – по основному проїзду.
Опори монтуються на залізобетонних фундамент М27/1500.
Опори
укомплектовані пристроями захисту, а саме розподільчі коробки типу ТВ-2 та
ТВ-1.
Для освітлення
основного проїзду прийняті світильники потужністю 136 Вт, які встановлюються на
двухрожковий кронштейн. На місцевих бічних проїздах прийняті світильники
потужністю 64 Вт, які встановлюються на приставний кронштейн, повернуті в
сторону місцевого проїзду.
Освітлення
пішохідних переходів передбачені світильниками, потужністю 47 Вт, які
встановлюються на приставних кронштейнах при монтажу на сумісній опорі ОВОГ-10,
або на однорожкових кронштейнах на окремих опорах типу ОВОГ-7 60/191/4.
Освітлення
велопішохідних зон передбачені світильниками потужністю 42 Вт, які
встановлюються на приставних кронштейнах при монтажу на сумісній опорі ОВОГ-10,
або на однорожкових кронштейнах на окремих опорах типу ОВОГ-7 60/191/4.
Проектними
рішеннями передбачається освітлення підземних пішохідних переходів, а саме:
- підземний
перехід «Міська лікарня №1» (вул. В. Рибака);
- підземний
перехід «вул. Сімферопольська» (вул. Юр. Литвинського);
- підземний
перехід «ж/к Мега-Сіті» (Інститут Хімії);
- підземний
перехід «Бульв. Ярослава Гашека»;
- підземний
перехід «вул. Празька».
Від
існуючого розподільчого щитка прокласти кабельні лінії кабелем ВВГнг 3х2,5.
Кабель ВВГнг 3х2,5 по всій довжині захистити гофрованою трубою діам. 16 мм. Для
освітлення переходу передбачені антивандальні світлодіодні світильники
настінного типу потужністю 25 Вт.
Для
освітлення маршових сходів передбачені антивандальні світлодіодні світильники
стельового типу потужністю 67 Вт. Дані світильники кріпити до металевих елементів проектованого
навісу над сходами.
Пожежна
безпека
У складі проекту організації будівництва
визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування
конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.
У робочому проекті передбачений захист
прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних
факторів.
Оцінка
рішень з питань екологічної безпеки
Планована діяльність не підпадає під переліки
першої та другої категорій видів планованої діяльності відповідно до ЗУ «Про
оцінку впливу на довкілля». Процедура оцінки впливу на довкілля не проводилась.
Вплив на атмосферне повітря під час
провадження планової діяльності не перевищує гранично допустимі концентрації.
Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди
забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в
цілому на стан повітряного середовища не впливають.
Вплив на водне середовище та ґрунти очікується
в межах нормативів.
Вплив у частині поводження з відходами під час
виконання будівельних робіт оцінюється в межах нормативів.
Вплив на тваринний світ відсутній.
Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду
відсутній.
Захисні заходи, що застосовані в робочому
проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану
навколишнього природного середовища.
Організація
будівництва
Робочим проектом передбачено капітальний
ремонт автодороги з поновленням дорожнього покриття та виконання супутніх
ремонтно- відновлювальних робіт.
До початку виконання будівельних робіт
виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного
майданчика (в межах захватки), встановлення укажчиків небезпечних зон та
облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо
безпеки експлуатації прилеглих територій.
Для забезпечення поточного та безпечного
виконання будівельних робіт, будівельні процеси виконують послідовно, згідно
прийнятої організаційно-технологічної схеми. На період капітального ремонту,
рух транспортних засобів здійснюється по одній зі смуг.
Наведено номенклатуру рекомендованих
будівельних машин та механізмів, обґрунтовано потребу в енергоресурсах.
Вказано на заходи з контролю якості
будівельних робіт.
Вказано на основні правила безпеки праці та
вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.
Тривалість капітального ремонту становить 24,0
місяці, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяно 185 будівельників.
Прийняті принципові організаційно-технологічні
рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.
Кошторисна
частина
Заявлена кошторисна вартість, передбачена
наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 13 грудня 2023 року,
складала: 1781779.976 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 1383357.540
тис. грн., устаткування, меблі та інвентар - 12260.526 тис. грн., інші витрати -
386161.910 тис. грн. Зворотні суми - 34080.163 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної
документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка
враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами
Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року
№281.
Загальна вартість будівництва у поточних цінах
станом на 26 грудня 2023 року складає: 1753959.041 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи - 1389555.684 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар -
19985.473 тис. грн., інші витрати - 344417.884 тис. грн. Зворотні суми -
34228.331 тис. грн.
У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за
погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін
в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.
За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття
зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до
затвердження в установленому порядку.
Головний експерт проекту |
_____________________ О.О. Голуб (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 004779 |
Відповідальні
експерти: |
________________________ С.В. Рожко (підпис,
МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 005160 |
|
|
|
___________________ С.В. Кучерук (підпис,
МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний
сертифікат серія АЕ №006285 |
|
__________________ С.В. Радченко (підпис,
МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний
сертифікат серія АЕ №004825 |
|
______________________ Р.В. Ланге (підпис,
МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат
серія АЕ №004823 |
|
__________________ Г.А. Даниленко (підпис,
МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний
сертифікат серія АЕ №004833 |
|
____________________ Т.Ю. Боричко (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 005036 |
Експерти (фахівці) Фахівець в частині організації
будівництва |
________________ В.В. Савйовський (підпис) (П.І.Б.) |
Розділи
