Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7699-7284-5163-4742
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№46068 від 28.12.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТИЗА МВК" (39292946) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Олександра Хіри у м. Ужгород
Код проектної документації
PD01:5260-8159-2570-8694 №2342 від 2023-11-20 (видав ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:7699-7284-5163-4742
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.12.2023 8478.223 6648.533 0 1829.69

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Ужгородська територіальна громада, м. Ужгород (станом на 01.01.2021), Боздош мікрорайон, вулиця Хіри О. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (36541721)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5260-8159-2570-8694
Орган, що видав
ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
20.11.2023
Номер проектної документації
2342
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків– СС1

Замовник    ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Генеральний проектувальник - ФОП Шиян В.Г.

юридична адреса: 88000      область     Закарпатська         місто   Ужгород Вул.Шумна       буд.  26/9;

(ГІП - Шиян В.Г..  (кваліфікаційний сертифікат АР № 018098  від 09.12.2021).

 

Адреса об’єкту будівництва: вул. Олександра Хіри у м. Ужгород.

 Проектна документацiя виконана на основi:

-          заяви замовника;

-          завдання на проектування;

-  АКТ комісійного обстеження від 2023р

-  вихідна інформація.

Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.

Проектом передбачено комплекс заходів, які призначені для покращення транспортно-експлуатаційних показників дороги за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнюванням поздовжнього профілю, коригуванням поперечних профілів, забезпечення водовідведення із проїзної частини.

Ширина дорожнього покриття прийнята існуюча 5,0-6,0м. Вісь ділянки проходить по осі існуючої дороги. Початок ділянки капітального ремонту ПК0+00 на примиканні до вул. Слов’янська набережна, кінець ПК3+61 на примиканні до вул. Климпуша.

Відповідно до завдання та керуючись чинними нормативними документами для існуючої проектної ділянки проектом передбачено влаштування дорожнього одягу удосконаленого типу. Нормативне статичне навантаження на вісь прийняте 100кН, тиск повітря в шині - 0,60 МПа. На стадії розроблення робочого проекту, конструкцію дорожнього одягу погоджено із Замовником.

Запроектована конструкція дорожнього одягу забезпечує пропуск транспортних засобів із розрахунковою швидкістю та навантаженням незалежно від пори року, змін вод-но-теплового та вітрового режимів і відповідає статичним навантаженням.

Робочим проектом передбачено наступні типи відновлення покриття проїзної частини:

Тип-1 (L=139м; S=1042м2) :

- розбирання щебеневих покриттів та основ на примиканнях;

- виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу;

- улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші С-5 середньою товщиною 20см;

- влаштування основи з щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 5см;

- влаштування покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БНД 50/70 по   ДСТУ Б В.2.7-119-2011 товщиною 6,0см.

 

Тип-2 (L=222м; S=1770м2) :

- улаштування дорожніх корит із застосуванням екскаваторів Н= 0,25м;

- улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші С-5 середньою товщиною 15см;

- влаштування верхнього шару основи з щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 5 см;

2

- влаштування покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БНД 50/70 товщиною 6,0см.

Поперечний ухил вулиці прийнятий односхилий із ухилом 25‰. Проїзна частина від зелених зон та тротуарів відмежовується бетонним бордюром типу БР100.30.15, який влаштовується на монолітному бетоні.

 

Робочим проектом передбачено упорядкування з’їздів у бічні вулиці в кількості 4шт. Місця влаштування, довжина, ширина вказані на кресленнях АД-4-АД-5, радіуси заокруглень прийнято 3,0-6,0м. Відновлення дорожнього одягу з’їздів виконується наступної конструкції:

Тип-3 (з’їзди №1, №4;  S=268м2) :

-  виправлення профілю щебеневих основ: із додаванням нового матеріалу щебеневої суміші С-7 середньою товщиною 8см;

- влаштування покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БНД 50/70 товщиною 6,0см.

Тип-4 (з’їзди №2, №3; S=343м2) :

- улаштування дорожніх корит із застосуванням екскаваторів Н= 0,25м;

- улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші С-5 середньою товщиною 15см;

- влаштування основи з щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 5см;

- влаштування покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БНД 50/70 товщиною 6,0см.

Робочим проектом передбачено влаштування тротуарів.

Для влаштування тротуарів передбачено влаштування вирівнюючого шару із  фракційного щебню 10-20мм, 20-40мм середньою товщиною 12см., шар із сухої цементної-піщано  суміші (1:3) товщиною 5 см.  на який укладаються тротуарні плитки (ФЕМ «цегла») товщиною 60мм. 

Для забезпечення пересування людей з обмеженими можливостями та мало мобільних груп населення на переходах укладається тактильна плитка. Зі сторони проїзної частини влаштовується бетонний бордюр типу БР100.30.15 на бетоні М200 (В15) від зелених зон тротуар відмежовується поребриком типу БР100.20.8. В місцях заїздів, пішохідних переходів влаштовуються пандуси шляхом пониження бордюру до рівня асфальтобетонного покриття. Поперечний ухил прийнятий  20‰.

Для забезпечення водовідведення передбачено влаштування зливо приймальних колодязів в кількості 24шт з підключенням у існуючі оглядові колодязі зливо приймального колектору гофрованими трубами типу «Корсис» Ø200мм SN8. Ухил труб віток до оглядових колодязів прийнятий 20‰. Зливо приймальні колодязі запроектовано із готових з/б блоків типу Mega 510х385 Н440 з решіткою щілинною чавунною E600.  Зливо приймальні колодязі прийняті із корзинами (захисна вставка).

Проектом передбачено наступні заходи по безпечному руху транспорту та пішоходів:

- по вулиці передбачено влаштування горизонтальної дорожньої розмітки „Розмітка дорожня”;

- параметри проїзної частини забезпечують пропускну спроможність вулиці;

- вулиця облаштовується дорожніми знаками І типорозміру з світлоповертальною поверхнею, щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою.

 

 

 

3

За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Капітальний ремонт вул. Олександра Хіри у м. Ужгород»  розроблений  відповідно до завдання на проектування та  вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності та кошторисної документації об’єкту будівництва.

 

 

Головний  експерт проекту                                                                   

 

Володимир Сопіт

(сертифікат АЕ № 005791)

                                                            

Відповідальні експерти:         

Володимир Сопіт

 (сертифікат АЕ № 005791)

                                                             

                                                                                                        Олександра  Савка

                                                                                                        (сертифікат АЕ № 005278)


Розділи