Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7678-1932-5073-1649
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№04-1309-23/ЕП/КО від 22.12.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 69+750 - км 70+650, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:7051-9069-0776-8338 №17-29-21 від 2021-12-02 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:7678-1932-5073-1649
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.12.2023 83718.594 61451.074 0 22267.52 20175.73 15387.084 4788.646

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Кременчуцький район, Козельщинська територіальна громада (UA53020090000045206) , Автомобільна дорога державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 69+750 - км 70+650, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7051-9069-0776-8338
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ" (40461155)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.12.2021
Номер проектної документації
17-29-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОПРОЕКТ» (Україна, 03164, м. Київ, вул. Осіння, 33, секція 5, офіс 492).

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 017032 від 24.12.2020 р.

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 04-1309-23/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.



Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

- завдання на коригування проектної документації №16/13-18 від 31.10.2018 року, затвердженого Службою автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України;

- зміни №1 до завдання від 19.10.2023 року, затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Каплинському Дмитру Миколайовичу, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 017032 від 24.12.2020 р.


Основні проектні рішення

Метою коригування є: збільшення обсягів робіт при уточненні робочих креслень за результатами відкриття під час будівництва прихованих на час проектування робіт та виявлення додаткових робіт не передбачених у початковому проекті; зміни у порядку ціноутворення, збільшення вартості трудових та матеріальних ресурсів; необхідність проведення кошторисної вартості будівництва до поточного рівня цін.


Автомобільна дорога

Автомобільна дорога державного значення М-22 на ділянці км 69+750 – км 70+650 територіально проходить по території Кременчуцького району Полтавської області. Ширина існуючої смуги відведення складає 40 м. Робочий проект розроблено без додаткового відведення земель.

Існуюча автомобільна дорога являє собою дорогу ІІ технічної категорії з двома смугами руху. 

Інтенсивність руху транспортних засобів по автомобільній дорозі складає 5557 авт./добу; на 2036 рік складе 9105 авт./добу.

Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, складає 7724 авт./добу; на 2036 рік складе 12657 авт./добу.

Склад транспортного потоку:

·  легкові автомобілі – 62 %;

·   вантажні автомобілі – 37 %;

·   автобуси – 1 %.

Існуючі параметри дороги:

·  ширина земляного полотна – 14,00 – 19,00 м;

·  ширина проїзної частини – 7,00 – 8,50 м;

·  максимальний поздовжній похил – 10 ‰.

Відповідно до інтенсивності руху, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 зі змінами, дорогу запроектовано за параметрами ІІ технічної категорії.

Під час розробки проектної документації за уточнених місцевих умов організації проведення будівельних робіт виникла необхідність у коригуванні та  зміні наступних видів та обсягів будівельних робіт у порівнянні із затвердженою проектною документацією:

·  скориговано обсяги по укріпленню узбіч;

·  скориговано обсяги робіт з влаштування пішохідного тротуару та влаштування бортового каменю;

·  скориговано обсяги робіт з влаштування дорожньої розмітки та шумових смуг;

·  скориговано обсяги з влаштування огородження та напрямних пристроїв;

·  скориговано обсяги з влаштування типових дорожніх знаків та знаків індивідуального проектування;

·  скориговано обсяги з влаштування опор дорожніх знаків.

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00,0, що відповідає км 69+750 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 9+00,0, що відповідає км 70+650 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія.

Довжина проектної ділянки складає 0,90 км, на всій протяжності ділянка дороги проходить в польових умовах поза межами населених пунктів.

На всій проектній ділянці рух транспорту двосторонній.

Проектна ділянка проходить по прямій. Капітальний ремонт дороги буде проведено з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту.

Проектні параметри дороги:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- кількість смуг руху – 2;

- ширина узбіччя – 3,75 м, в тому числі укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 0,50 м;

Поздовжній профіль земляного полотна запроектований у відповідності до вимог ДБН В.2.3-4:2015, виходячи з умов забезпечення розрахункової швидкості 90 км/год поза межами населених пунктів.

Керівна відмітка поздовжнього профілю складає 0,31 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній похил – 10 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 17500 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 11500 м.

В проекті прийнято 1 тип поперечного профілю конструкції земляного полотна:

·  Насип висотою до 2 м (ПК 0+00,0 – ПК 9+00,0). Ширина проїзної частини складає 7,50 м, ширина узбіччя 2х3,75 м (з урахуванням укріпленої смуги узбіччя шириною 2х0,50 м з дорожнім одягом по типу основного проїзду).

Згідно з додатком Б ДБН В.2.3-4:2015, як для  доріг ІІ категорії розрахункові навантаження прийняті 115 кН для параметрів автомобіля з навантаженням на одиничну найбільш навантажену вісь; нормативне статичне навантаження на поверхню від колеса розрахункового автомобіля – 57,5 кН; тиск повітря в шині – 0,80 МПа; діаметр відбитка колеса нерухомого автомобіля – 0,303 м, рухомого автомобіля – 0,345 м.

Нормативний строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами складає 13 років відповідно до таблиці «Е» обов’язкового додатку «Е» ДБН В.2.3-4:2015 (із змінами).

Конструкція існуючого дорожнього одягу:

·  Асфальтобетон – 7см;

·  Чорний щебінь та щебінь – 19см;

Проектом передбачене фрезерування існуючого покриття.

Проектовані конструкції дорожнього одягу

Тип 1. Підсилення:

·  вирівнюючий шар з ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – середньою товщиною 17 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,85 л/м²;

·  АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/ м²;

·  АСГ. Др. Щ. А. НП. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см;

·  розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/ м²;

·  щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

Тип 2. Розширення:

·  ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см.;

·  вирівнюючий шар з ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – середньою товщиною 17 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,85 л/м²;

·  АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 –0,35 л/м²;

·  АСГ. Др. Щ. А. НП. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см;

·  розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/м²;

·  щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

Тип 3. Новий дорожній одяг

·  ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см;

·  ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – 17 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,85 л/м²;

·  АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011    – 10 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35л/м²;

·  АСГ. Др. Щ. А. НП. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см

·  розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/м²;

·  щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см.

Тип 4. Новий дорожній одяг на посадкових майданчиках, пішохідних тротуарах 

·  ЩПС. С7. ДСТУ 9177-2:2022 – 12 см;

·  АСГ.Пщ.Щ.Г.НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 4см.

Водовідведення із проїзної частини перебачено за рахунок поздовжнього та поперечного похилів.

Для відведення води із зупинкових майданчиків передбачене влаштування скидів води з автобусних зупинок. Скиди влаштовуються з бортових каменів БР.100.20.8, накритих плитою перекриття, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу.

На проектній ділянці дороги під примиканням до смт. Козельщина розташована водопропускна труба. Проектом передбачені роботи з розчищення труби від бруду та сміття

На ПК 2+72,8 (ліворуч) та ПК 4+20,0 (праворуч) передбачене влаштування автобусних зупинок із зупинковими та посадковими майданчиками. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР.300.45.18. Поперечний похил зупинкового майданчику продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. 

Для відведення води за межі зупинкових майданчиків передбачені скиди води з автобусних зупинок, які розміщення в понижених місцях. Поперечний похил посадкового майданчика дорівнює 20‰ і направлений в бік проїзної частини.

Від посадкових майданчиків до пішохідного переходу через автомобільну дорогу М-22 Полтава – Олександрія рух пішоходів здійснюється по тротуарам шириною 1,50 м (з врахуванням влаштування бар’єрного огородження ширина покриття тротуарів складає 1,90 м).

В місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідному переході для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 4 см, та влаштування спеціальних тактильних смуг, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено.

На проектній ділянці розташовано 2 примикання:

ПК 3+42,1 (ліворуч) – до с. Пригарівка, дорога О 17 09 126 /М-22/ – Лозки – Пригарівка – Улинівка – Чапаєвка, IV технічна категорія;

ПК 3+49,9 (праворуч) – до смт. Козельщина, дорога Т-17-21 Бугаївка - Глобине - Фрунзівка - Манжелія - Козельщина - /М-22/, IV технічна категорія.

В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду. Перехід на існуюче покриття виконується на ділянці довжиною 20 м з влаштуванням посилення існуючого дорожнього одягу дрібнозернистою щільною асфальтобетонною сумішшю. В межах радіусів заокруглень узбіччя укріплюються матеріалу від фрезерування існуючого покриття, за межами – засівом трав.

Примикання другорядних доріг відноситься до V класу розв’язки з влаштуванням перехідно-швидкісних смуг та каналізуванням лівоповоротних напрямків дорозі вищої категорії.

Для забезпечення безпеки руху транспорту робочим проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків згідно з ДСТУ  4100:2021 та влаштування дорожньої розмітки згідно з ДСТУ 2587:2021.

Проектом передбачено огородження першої групи − бар’єрне, яке запроектовано згідно з ДСТУ Б В.2.3-12-2004. Стримувальна здатність металевого бар’єрного огородження – 280 кДж.

З метою зменшення тяжких наслідків у разі наїзду транспортних засобів на бар’єрне огородження проектом передбачено занурювання початкових та кінцевих елементів бар’єрного огородження в землю.


Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 06.09.2023 року складала 84367,166 тис.грн., у тому числі:

-  будівельні роботи – 61960,556 тис.грн.;

-  інші витрати – 22406,610 тис.грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 16142,079 тис. грн., у тому числі:

-  будівельні роботи – 12029,813 тис.грн.;

-  інші витрати – 4112,266 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022р.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 22.12.2023 року складає 83718,594 тис.грн., у тому числі:

-  будівельні роботи – 61451,074 тис.грн.;

-  інші витрати – 22267,520 тис.грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 20175,730 тис. грн., у тому числі:

-  будівельні роботи – 15387,084 тис.грн.;

-  інші витрати – 4788,646 тис.грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: Даний експертний звіт є невід’ємною частиною експертного звіту філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» «Укрдордержбудекспертиза» №28-0498-16 (28-0276-16) від 05 жовтня 2016 р. кошторисну вартість в якому вважати такою що втратила чинність.



Головний експерт проекту



Пелех Р.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005957

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 


Розділи