Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5631-1507-5161-4145
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№03-1309-23/ЕП/КО від 22.12.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 57+600 - км 59+200, на перетині із залізницею км 58+119, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:4051-0616-5193-2762 №17-27-21 від 2021-12-02 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:5631-1507-5161-4145
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.12.2023 81192.478 59825.283 0 21367.195 37683.124 29799.346 7883.778

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Кременчуцький район, Козельщинська територіальна громада (UA53020090000045206) , Автомобільна дорога державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 57+600 - км 59+200, на перетині із залізницею км 58+119, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4051-0616-5193-2762
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ" (40461155)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.12.2021
Номер проектної документації
17-27-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОПРОЕКТ» (Україна, 03164, м. Київ, вул. Осіння, 33, секція 5, офіс 492).

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 017032 від 24.12.2020 р.

 

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 03-1309-23/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

- завдання на коригування проектної документації №16/15-18 від 31.10.2018 року, затвердженого Службою автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України;

- зміни №1 до завдання від 19.10.2023 року, затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.



Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Каплинському Дмитру Миколайовичу, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 017032 від 24.12.2020 р.

 

Основні проектні рішення

Метою коригування є: збільшення обсягів робіт при уточненні робочих креслень за результатами відкриття під час будівництва прихованих на час проектування робіт та виявлення додаткових робіт не передбачених у початковому проекті; зміни у порядку ціноутворення, збільшення вартості трудових та матеріальних ресурсів; необхідність проведення кошторисної вартості будівництва до поточного рівня цін.


Автомобільна дорога

Автомобільна дорога державного значення М-22 на ділянці км 57+600 – км 59+200, на перетині із залізницею км 58+119 територіально проходить по території Кременчуцького району Полтавської області.

Ширина існуючої смуги відведення складає 40 м. Робочий проект розроблено без додаткового відведення земель.

Існуюча автомобільна дорога являє собою дорогу ІІ технічної категорії з двома смугами руху.

Інтенсивність руху транспортних засобів по автомобільній дорозі складає 5590 авт./добу; на 2036 рік складе 9160 авт./добу.

Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, складає 7770 авт./добу; на 2036 рік складе 12732 авт./добу.

Склад транспортного потоку:

• легкові автомобілі – 62 %;

• вантажні автомобілі – 37 %;

• автобуси – 1 %.

Відповідно до інтенсивності руху відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 зі змінами дорогу запроектовано за параметрами ІІ технічної категорії.

Під час розробки проектної документації за уточнених місцевих умов організації проведення будівельних робіт виникла необхідність у коригуванні та зміні наступних видів та обсягів будівельних робіт у порівнянні із затвердженою проектною документацією:

- виключено обсяги по розбиранню існуючого дорожнього одягу;

- виключено обсяги по навантаженню та транспортуванню матеріалу від розбирання існуючого дорожнього одягу;

- скориговано обсяги по ущільненню верху земляного полотна пневмокотками;

- скориговані обсяги робіт з влаштування дорожнього одягу проїзної частини на перехідно-швидкісних смуг;

- скориговано обсяги по укріпленню узбіч;

- скориговано обсяги робіт з влаштування дорожнього одягу на примиканнях; 

- скориговано обсяги робіт з влаштування дорожньої розмітки та шумових смуг;

- скориговано обсяги з влаштування огородження та напрямних пристроїв;

- скориговано обсяги з влаштування типових дорожніх знаків та знаків індивідуального проектування;

- скориговано обсяги з влаштування опор дорожніх знаків.

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00,0, що відповідає км 57+600 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія. Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 16+00,0, що відповідає км 59+200 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія.

Довжина проектної ділянки складає 1,60 км, на всій протяжності ділянка дороги проходить в польових умовах поза межами населених пунктів.

На всій проектній ділянці рух транспорту двосторонній.

Проектна ділянка має 4 кути повороту. ВК 1 (R=600 м) та ВК 4 (R=450 м) запроектовані з перехідними кривими довжинами відповідно 120 та 110 м та розширенням проїзної частини відповідно 0,40 та 0,50 м відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015.

Елементи плану траси відповідають нормам ДБН В.2.3-4:2015 зі змінами.

Поздовжній профіль земляного полотна запроектований у відповідності до вимог ДБН В.2.3-4:2015, виходячи з умов забезпечення розрахункової швидкості 90 км/год поза межами населених пунктів.

Керівна відмітка поздовжнього профілю складає 0,21 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній похил – 57 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2500 м.

В проекті прийнято 2 типи поперечного профілю конструкції земляного

полотна:

·  Тип 1. Насип висотою до 2 м (ПК 0+51 – ПК 3+50; ПК 4+01 – ПК 10+30).

·  Тип 2. Насип висотою понад 2 м та підходи до штучних споруд (ПК 0+00 – ПК 0+51; ПК 3+50 – ПК 4+01; ПК 10+37 – ПК 11+04; ПК 11+29 – ПК 16+00). 

Ширина проїзної частини складає 7,50 м, ширина узбіччя 2х3,75 м (з урахуванням укріпленої смуги узбіччя шириною 2х0,50 м з дорожнім одягом по типу основного проїзду). 

Згідно з додатком Б ДБН В.2.3-4:2015, як для доріг ІІ категорії розрахункові навантаження прийняті 115 кН для параметрів автомобіля з навантаженням на одиничну найбільш навантажену вісь; нормативне статичне навантаження на поверхню від колеса розрахункового автомобіля – 57,5 кН; тиск повітря в шині – 0,80 МПа; діаметр відбитка колеса нерухомого автомобіля – 0,303 м, рухомого автомобіля – 0,345 м.

Нормативний строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами складає 13 років відповідно до таблиці «Е» обов’язкового додатку «Е» ДБН В.2.3-4:2015 (із змінами).

Існуючий дорожній одяг:

·  Асфальтобетон – 17см;

·  Чорний щебінь та щебінь – 10см;

·  Плита із пісного бетону – 13см;

·  Пісок – 25см.

Проектом передбачене фрезерування існуючого покриття на глибину 17 см.

Тип 1. Підсилення (влаштування дорожнього одягу в межах смуг руху проїзної частини) :

·  вирівнюючий шар з ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – середньою товщиною 17 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,85 л/м²;

·  АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 –0,35 л/м²;

·  АСГ. Др. Щ. А. НП. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см;

·  розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/м²;

·  щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

Тип 2. Розширення (влаштування дорожнього одягу в межах перехідно-швидкісних смуг):

·  ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см.;

·  вирівнюючий шар з ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – середньою товщиною 17 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,85 л/м²;

·  АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 –0,35 л/м²;

·  АСГ. Др. Щ. А. НП. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см;

·  розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/м²;

·  щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

Тип 3. Новий дорожній одяг

·  ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см.

·  ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – 17 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,85 л/м²;

·  АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

·  розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 –0,35 л/м²;

·  АСГ. Др. Щ. А. НП. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см;

·  розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,35 л/м²;

·  щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

Тип 4. Дорожній одяг за межами радіусів заокруглень:

·  - матеріал від фрезерування існуючого покриття – 15 см.

Водовідведення із проїзної частини перебачено за рахунок поздовжнього та поперечного похилів.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна в місцях увігнутих вертикальних кривих та односхилого поперечного похилу дороги (віражу) робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками та скидів води під пішохідними тротуарами для відведення води за межі земляного полотна.

Проектом передбачене розбирання існуючої залізобетонної труби діаметром 0,50 м та заміна її на нову діаметром 1,00 м. Заміна труби обумовлена існуючим її незадовільним станом, недостатнім діаметром та поширенням проектного земляного полотна в порівнянні з існуючим.

На ПК 11+17,63 (км 58+718 автомобільної дороги М-22 Полтава – Олександрія) знаходиться міст через річку Оленівка. Початок мосту відповідає ПК 11+03,45, кінець – ПК 11+28,80, довжина – 25,35 м. Капітальний ремонт мосту передбачений проектом за окремим договором.

На проектній ділянці передбачено влаштування одиного з’їзду (в поле). 

Крім того, на початку проектної ділянки автомобільну дорогу М-22 Полтава – Олександрія перетинає дорога О 17 09 125 Бригадирівка – Оленівка – Чорноглазівка, що за параметрами відповідає дорозі IV технічної категорії. Відповідно до вимог п. 9.2.1.15 ДБН В 2.3-4:2015 передбачене влаштування розв’язок V класу з перехідно-швидкісними смугами та каналізуванням лівоповоротних напрямків дорозі вищої категорії.

У зв’язку з тим, що ділянка дороги проходить поза межами населених пунктів та відсутністю зупинок громадського транспорту, пішохідний рух та забезпечення додаткових заходів для пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями не передбачене.

Для забезпечення безпеки руху транспорту робочим проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків згідно з ДСТУ  4100:2021 та влаштування дорожньої розмітки згідно з ДСТУ 2587:2021.

Проектом передбачено огородження першої групи − бар’єрне, яке запроектовано згідно з ДСТУ Б В.2.3-12-2004. Стримувальна здатність металевого бар’єрного огородження – 280 кДж.

З метою зменшення тяжких наслідків у разі наїзду транспортних засобів на бар’єрне огородження проектом передбачено занурювання початкових та кінцевих елементів бар’єрного огородження в землю, а також влаштування амортизаційних пристроїв.


Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 24.11.2023 року складала 81946,234 тис.грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 60305,211 тис.грн.; 

-          інші витрати – 21641,023 тис.грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 37683,124 тис. грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 29799,346 тис.грн.;

-          інші витрати – 7883,778 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022р.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 22.12.2023 року складає 81192,478 тис.грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 59825,283 тис.грн.;

-          інші витрати – 21367,195 тис.грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 37683,124 тис. грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 29799,346 тис.грн.;

-          інші витрати – 7883,778 тис.грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Примітка: Цей експертний звіт слід читати разом зі звітом філія ДП «Укрдержбудекспертиза» «Укрдордержбудекспертиза» № 28-0461-16 (28-0274-16) від 04 жовтня 2016 року, кошторисні показники в якому вважати такими що втратили чинність.


Головний експерт проекту

 

 

Пелех Р.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005957

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 


Розділи