Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
21.12.2023 | 6290.441 | 5054.063 | 0 | 1236.379 | 3654.17282 | 2930.43 | 0 | 723.743 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Сторожниця (станом на 01.01.2021), вулиця Дружби | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (45032582) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас
наслідків– СС1
Замовник – Відділ
житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради
Ужгородського району
Генеральний проектувальник - ФОП Шиян В.Г.
юридична адреса: 88000 область Закарпатська місто
Ужгород Вул.Шумна буд.
26/9;
(ГІП - Шиян В.Г.. (кваліфікаційний сертифікат АР № 018098 від 09.12.2021).
Адреса об’єкту будівництва: в с. Сторожниця
Ужгородського району.
Проектна
документацiя виконана на основi:
-
заяви замовника;
-
завдання на проектування;
- АКТ обстеження від 2023р
- вихідна інформація.
Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства
України в галузi мiстобудування та державних
будiвельних норм.
Дослідженням
об’єкту встановлено, що існуючий стан асфальтобетонного покриття незадовільний,
на покритті є поперечні та поздовжні
тріщини, шелушіння, відсутній поперечний профіль і поздовжній профіль. Узбіччя
місцями завищені, що затрудняє водовідведення з дороги. До обстеженої ділянки
примикають дві бічні вулиці з асфальтобетонним і щебеневим покриттям та з’їзд з
грунто-щебеневим покриттям. Стан покриття незадовільний.
Проектом
передбачено комплекс заходів, які призначені для покращення
транспортно-експлуатаційних показників дороги за рахунок підсилення існуючого
дорожнього одягу з вирівнюванням поздовжнього профілю, коригуванням поперечних
профілів, забезпечення водовідведення із проїзної частини.
Відповідно
до завдання та керуючись чинними нормативними документами для існуючої
проектної ділянки проектом передбачено влаштування дорожнього одягу
удосконаленого типу. Нормативне статичне навантаження на вісь прийняте 100кН,
тиск повітря в шині - 0,60 МПа.
Робочим
проектом передбачено наступні типи відновлення покриття проїзної частини:
Тип1 (L=135м; S=700м2):
-
перед влаштуванням покриття виконується
ремонт пучин, тріщин - фрезування примикань та нерівностей покриття товщ. 4 см,
та вирівнювальний шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на
бітумі БНД 50/70 товщиною 5см;
-
влаштування ровиків поширення: улаштування
щебеневої основи товщ. 18 см, розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2 ЕКШ-50 та
вирівнювальний шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на
бітумі БНД 50/70 товщиною 5см;
- по асфальтобетонній
основі розлив бітумної емульсії 0,36 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття
із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною
5см.
Тип2 (L=609м; S=2740м2
в т.ч. з’їзд на ПК2+80):
- ремонт
кромки (посилення основи щебнем товщиною 18см)
- влаштування корита, улаштування щебеневої основи
товщиною 20 см (з’їзд на ПК2+80)
2
- встановлення
бетонних поребриків на бетонну основу
- влаштування
основи із щебенево-піщаної суміші С-7 середньою товщиною товщ. 5 см
- улаштування
покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) товщиною 60мм.
Тип3 (L=122м; S=584м2
в т.ч. примикання до вул. Миру ):
-
перед влаштуванням покриття виконується
ремонт пучин, тріщин - фрезування примикань та нерівностей покриття товщ. 4 см,
розбирання щебеневих основ, засипання просідань з трамбуванням щебнем та
вирівнювальний шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на
бітумі БНД 50/70 товщиною 5см;
-
по асфальтобетонній основі розлив бітумної
емульсії 0,36 л/м2 ЕКШ-50;
- покриття із гарячого щільного
дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5см.
Тип4 (L=44м; S=244м2
в т.ч. примикання до вул. Перемоги ):
-
фрезування примикань та нерівностей асфальтобетонного
покриття товщ. 4 см;
-
по
асфальтобетонній основі розлив бітумної емульсії 0,36 л/м2 ЕКШ-50;
- вирівнювальний
шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною
2см
- покриття із гарячого щільного
дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5см.
Тип5 ( S=638м2, L=150м, з’їзд
на ПК8+32 ):
-
виправлення профілю основ щебеневих з
додаванням нового щебеневого матеріалу (на довжині 38м);
-
улаштування дорожніх корит коритного
профілю (на довжині 112м);
- влаштування
основи із щебенево-піщаної суміші С-5 середньою товщиною товщ. 15 см
- влаштування
основи із щебенево-піщаної суміші С-7 середньою товщиною товщ. 12 см
-
покриття із гарячого щільного
дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі БНД 50/70 товщиною 5см.
По
всій довжині запроектовано планування та укріплення узбіччя шириною – 0,5м, на
ділянці влаштування плитки ФЕМ середньою товщиною 15см, на ділянці з
асфальтобетонним покриттям – 8см.
Робочим
проектом передбачено на примиканні до вул. Миру влаштування площадки наступної
конструкції :влаштування щебеневої основи із щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 15см.,
шар із сухої піщано-цементної суміші
(3:1) товщиною 5 см. на який укладаються
тротуарні плитки (ФЕМ) товщиною 60мм. Зі
сторони проїзної частини влаштовується бетонний бордюр типу БР100.250.15 на
бетоні М200 (В15) від зелених зон тротуар відмежовується поребриком типу
БР100.20.8. Поперечний ухил прийнятий
10‰.
Для
забезпечення водовідведення передбачено зрізку завищених узбіч, поглиблення
існуючого водовідвідного кювета.
Проектом
передбачено наступні заходи по безпечному руху транспорту та пішоходів:
- параметри
проїзної частини забезпечують пропускну спроможність вулиці;
- дорога
облаштовується дорожніми знаками ІІ типорозміру з світло-повертальною поверхнею,
щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої
світлоповертальною плівкою.
За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були
доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи,
встановлено, що робочий проект «Капітальний ремонт вулиці Дружби в с.
3
Сторожниця, Ужгородського
району» Коригування розроблений відповідно до завдання на проектування
та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та
довговічності та кошторисної документації об’єкту будівництва.
Головний
експерт проекту |
Володимир Сопіт (сертифікат
АЕ № 005791) |
Відповідальні експерти: |
Володимир Сопіт (сертифікат АЕ № 005791) |
Олександра Савка
(сертифікат
АЕ № 005278)
Розділи
![](files/tmp/qr/0eccd56ede3c2fa07c6a3809bcd8941b.png)