Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1993-4466-6299-7142
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1157/е/23 від 20.12.2023
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 126+000 – км 129+122, Миколаївська область. Коригування.
Код проектної документації
PD01:1641-8123-9313-3543 Зміни №2 №56-Б від 2020-08-03 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:1993-4466-6299-7142
Напрям експертизи
З питань охорони праці, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань експлуатаційної безпеки, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань енергозбереження, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань архітектури
Головний експерт проекту
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.11.2023 623559.938 481038.95 2081.54 140439.448 164779.952 132123.671 0 32656.281

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада (UA48060150000071713) , автомобільна дорога загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 126+000 – км 129+122 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (25878206)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
Ступнікова Віра Михайлівна (АА 003005, АА 000511)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Царенко Ольга Миколаївна (АЕ 000209, АЕ 006425)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)
Головний експерт проекту З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань експлуатаційної безпеки
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1641-8123-9313-3543
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (34253237)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
03.08.2020
Номер проектної документації
56-Б
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

(ГІП - Войтенко Сергій Вікторович, кваліфікаційний сертифікат серія АР  № 019695 дата видачі 14.06.2022 р.) розроблено на підставі:

-  -  Завдання на коригування проектної документації № 12/2023 від 25.08.2023 р. видане Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області;

-  Топогеодезичні вишукування, виконані ФОП “Фоменко В.А.“ у 2020 році;

- Інженерно-геологічні вишукування, виконані “Інжтехнобудпроект” у 2020 році;

Проектна документація виконана згідно:

v    ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;

v    ДБН А.3.1 -5:2016 «Організація будівельного виробництва»;

v    ДБН А.2.2-1:2021 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє

v    ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві».
Основні положення»;

v    ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»;

v    ДБН В.1.2-9-2008 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека експлуатації»;

v    ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»;

v    ДСТУ  Б В.2.7-19-95 «Матеріали будівельні. Методи випробування на горючість»;

v    ДСТУ  Б В.1.1-10:2004 «Захист від пожежі. Матеріали будівельні. Метод випробувань на поширення полум’я по вертикальних поверхнях у горизонтальному напрямку»;

v    ДСТУ  Б В.1.1-11:2005«Електричні кабельні лінії. Метод випробування на вогнестійкість»;

v    ДСТУ 2272:2006 «Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять»;

v    ДСТУ 2293-2014 «Охорона праці. Терміни та визначення основних понять»;

v    ДСТУ 7239:2011 ССБП «Засоби індивідуального захисту працюючих. Загальні вимоги та класифікація»;

v    НПАОП 0.00-4.12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»;

v    НПАОП 45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту об’єктів житлово-комунального господарства»;

v    НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;

Замовником проєктної документації виступає Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області

Проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

Стадійність проєктування –  Робочий проєкт (РП).

Клас відповідальності об’єкту СС3

Замовником експертизи проєкту є Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

Експертиза Робочого проєкту виконана на підставі договору № 1157/е/23 від 20.10.2023р.

 

З виходом експертного звіту № 1157/е/23 від 20.12.2023 р. виданого Державним підприємством «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» експертний звіт, виданий Державним підприємством «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», № 10-0806-20 від 23 грудня 2020 р. вважати недійсним.

 

 

Стисла характеристика об’єкту.

Автомобільна дорога М-14 Одеса – Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 126+000 – км 128+521 проходить по території Миколаївського району Миколаївської області, з км 128+521 до кінця ділянки – по м. Миколаїв.

На польовій ділянці висота насипу до 2-х метрів. Ширина проїзної частини проїздів складає 7.0 - 8.50 м. Покриття проїзної частини – асфальтобетон товщиною 0.03 - 0.09 м, шари основи складені шарами з різних кам’яних матеріалів і різної товщини по обом проїздам. Узбіччя ґрунтові.

Через тривалу експлуатацію об’єкту без капітального ремонту існуючий дорожній одяг має значні деформації покриття (вибоїни, колійність, сітка тріщин, обламана крайка покриття).

Існуючі примикання мають тверде покриття в незадовільному стані, не мають перехідно-швидкісних смуг  і потребують перевлаштування.

Існуючі автобусні зупинки зруйновані і не мають автопавільйонів.

Існуючі водопропускні труби знаходяться у задовільному стані, потребують невеликого ремонту та розчищення.

 

Конструкція дорожнього одягу

Для вибору і призначення оптимальної конструкції дорожнього одягу використані матеріали наукового супроводу ДП “ДерждорНДІ” виконані у 2020 році.

Рівень проектної надійності – 0.95. Розрахункове навантаження для автомобілів групи “А” прийнято 115 кН.

Конструкція дорожнього одягу складена наступними шарами:

Підсилення:

- існуючий дорожній одяг на ділянці ПК 1260+00 – ПК 1271+00 лівий проїзд – пісок – 0.10 м, щебінь – 0.10 м, цементобетон – 0.26 м розламування та дефрагментація, асфальтобетон – 0.03 м фрезерування;

- існуючий дорожній одяг на останній ділянці лівого проїзду і правий проїзд – пісок 0.10 м, кам’яні матеріали – 0.19-0.35 м, чорний щебінь – 0.09-0.14 м фрезерування 0.02-0.05 м, асфальтобетон – 0.07-0.09 м фрезерування;

- вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С-13 hсер.– 0.05 м ПК 1260+00 – ПК 1271+00 лівий проїзд;

- монолітний дорожній цементобетон класу міцності на розтяг при згині Btb1.2 при стиску В7.5, морозостійкість F75, W4 – 0.18 м;

- розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно-скріпленого з поверхневою щільністю 400 г/м2;

- монолітний дорожній цементобетон класу міцності ра розтяг при згині Btb4.4 при стиску В30, морозостійкість F200, W8 – 0.26 м.

 Розширення:

 – геосинтетичний матеріал для розділення зернистих шарів ГТ.Н.ГП (Т)-4;

- пісок крупний з вмістом пилуватих часток не більше ніж 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5 м/добу – 0.30 м;

- геосинтетичний матеріал для розділення зернистих шарів ГТ.Н.ГП (Т)-4;

- щебенево-піщана суміш С-5 – 0.21 м;

- монолітний дорожній цементобетон класу міцності на розтяг при згині Btb1.2 при стиску В7.5, морозостійкість F75, W4 – 0.18 м;

- розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно-скріпленого з поверхневою щільністю 400 г/м2;

- монолітний дорожній цементобетон класу міцності  розтяг при згині Btb4.4 при стиску В30, морозостійкість F200, W8 – 0.26 м.

Конструкція укріпленої смуги узбіччя та розділювальної смуги, перехідно- швидкісних та зупиночних смуг передбачена по типу дорожнього одягу основних проїздів.

Досипання узбіччя, розділювальної смуги передбачено грунтом від зрізання існуючого узбіччя.

Укріплення прибровочної смуги узбіччя, площі розділювальної смуги виконується засівом насінням багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0.10 м.

Конструктивні рішення наведені на кресленнях комплекту АД.

 

Протипожежна безпека

Пожежна безпека на об’єкті будівництва повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, спрямованих на попередження пожеж, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових витрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для швидкого виклику пожежних підрозділів та успішного гасіння пожеж.

За результатами розгляду проєктних рішень матеріалів встановлено, що зазначена проєктна документація по робочому проєкту розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

 

Заходи з питань економії енергії

Враховуючи те що основні проектні рішення не пов’язані з:

-          проектуванням теплоізоляційної оболонки об’єктів будівництва із забезпеченням зниження теплових витрат через її елементи;

-          забезпеченням регульованого повітрообміну допустимого санітарними нормами;

-          проектування інженерного устаткування з урахуванням експлуатаційних температурних, вологісних режимів та технологічних процесів об’єктів будівництва;

Розробка заходів щодо  з питань  забезпечення економії енергії та енергетичної ефективності непотрібна.

 

Захист навколишнього середовища

При експлуатації об’єкту  не буде чинитись негативного впливу на клімат і мікроклімат, ґрунти, рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти, навколишнє соціальне та техногенне середовище.

Під час будівництва можливі впливи на атмосферне повітря  та шум при роботі будівельної техніки, на водне середовище за рахунок розміщення тимчасових будівельних майданчиків.  Впливи є припустимими з урахуванням введених проектних обмежень. При проведені корегування, розділ екологія та санітарне та епідеміологічного благополуччя населення, не підлягав коригуванню

 

 

Доступність об’єкту для маломобільних груп населення

Найбільший поздовжній ухил пішохідних доріжок 10 0/00 , поперечний ухил 200/00, що відповідає вимогам ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. Покриття пішохідних доріжок – асфальтобетон, який не зашкоджує пересуванню МГН на кріслах-колясках або з милицями. Бортовий камінь на можливому шляху пересування МНГ в межах переходів до автобусних зупинок не передбачено. Висота встановлення щитків знаків біля пішохідних доріжок передбачена >2.1 м.

 

Кошторисна частина

Заявлена загальна кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у цінах станом на 19 жовтня 2023 р. складала 746258,484 тис. грн., в тому числі:

будівельні роботи – 575074,936 тис. грн.;

устаткування, меблі, інвентар – 2096,575 тис.грн.;

інші витрати – 169086,973 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 01.09.2023 р. виконано – 164779,952 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 132123,671 тис. грн.;

інші витрати – 32656,281 тис. грн.

 

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи.;

 

- Розрахунки витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних

Дорогах загального користування;

 

- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.

КНУ РЕКНб;

 

- Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 172,67 люд./год і розряді робіт 3,8) –  20720,50 грн.

В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 122698,546 тис. грн.

До проведення експертизи проєктної документації не залучались експерти з питань ядерної і радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.

 


Розділи