Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРЕМКИ-БУД" (40571961) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОГОСЛОВА ГАЛИНА ФЕДОТІВНА (АЕ 004249) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
НАУМЕНКО АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА (АР 001773, АЕ 004709) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Будівництво житлової та громадської забудови з автовокзалом на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в,
обмеженої вулицями Кільцева дорога,
західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському
районі м. Києва» (Коригування ХІ черги
будівництва) розроблений генпроектувальником - ТОВ «АРХІМАТИКА» (01054, м. Київ,
вул. Тургенєвська, 38), ГАП ‒ Жандаров О. С. (кваліфікаційний
сертифікат: Серія АА № 000376 від 21.09.2012, свідоцтво про підвищення
кваліфікації № 4645 від 29.07.2022) та проектувальником - ТОВ «ІНЖИНІРИНГ-СОЛЮШН»
(01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22), ГАП ‒ Продан І. Ю.
(кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 001107 від 27.12.2012,
свідоцтво про підвищення кваліфікації: серія НС № 004580 від 25.05.2018),
на замовлення ТОВ «ТЕРЕМКИ-БУД» на підставі:
−
містобудівних
умов та обмежень забудови земельної ділянки від 08.08.2011 № 8781/0/18/009-11;
−
завдання
на коригування ХІ черги будівництва, затвердженого замовником;
−
технічних умов і листів щодо
проектування об’єкта, виданих відповідними службами м. Києва.
Проект «Будівництво житлової та громадської забудови з автовокзалом на території
по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева
дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською
межею, у Голосіївському районі м. Києва» був розроблений у 2011 році, розглянутий ДП «Укрдержбудекспертиза»
(експертний звіт № 00-2374-11/ЦБ від 21.12.2011), на підставі якого отримано дозвіл на виконання будівельних робіт Інспекції
державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві від 28 грудня
2011 року № КВ 11411117510.
Зазначеним проектом планувалося будівництво
комплексу в 11 черг.
Проект «Будівництво житлової та
громадської забудови з автовокзалом на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в,
обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях
Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі
м. Києва»
(коригування 1-ї черги будівництва) був розроблений у 2013 році, розглянутий ДП «Укрдержбудекспертиза»
(експертний звіт № 00-1985-12/ЦБ від 18.05.2013) з рекомендацією до затвердження
проекту.
ТОВ «Українська
будівельна експертиза» розглядалось
коригування проекту з наданням таких звітів:
-
коригування ІІ та ІІІ черг
будівництва - експертний звіт від 01 серпня 2018 р. № 3-101-18-ЕП/КО,
з рекомендацією до затвердження проекту;
-
коригування ІV‒ХІ черг будівництва - експертний звіт
від 18 березня 2019 р. № 3-481-18-ЕП/КО, з рекомендацією до
затвердження проекту;
-
коригування 2К ІІІ черги будівництва -
експертний звіт від 26 липня 2019 р. № 3-203-19-ЕП/КО, з рекомендацією
до затвердження проекту;
-
коригування VI черги
будівництва – експертний звіт від 18 червня 2019 р.
№ 3-086-19-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проекту;
-
коригування V та ХІ черг
будівництва - експертний звіт від 13 жовтня 2020 р.
№ 3-154-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проекту;
- коригування ХІ черги будівництва - експертний звіт від 20 листопада 2020 р.
№ 3-155-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проекту;
- коригування ІV та VІІ черг
будівництва - експертний звіт від 21 січня 2021 р.
№ 3-202-20-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проекту;
- коригування 2 І черги
будівництва - експертний звіт від 19 лютого 2021 р.
№ 3-166-20–ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проекту.
- коригування VІІ черги будівництва - експертний звіт 07 липня 2022 р.
№ 3-012-22-ЕП/КО, з рекомендацією до затвердження проекту.
Нинішнім коригуванням ХІ черги будівництва внесені зміни в рішення житлових будинків №№ 227-230 та уточнено
рішення трансформаторної підстанції у складі 6-9-го та 19-го пускових
комплексів XI черги будівництва.
Внесено зміни в архітектурно-планувальні рішення
житлових
будинків №№ 227-230,
у тому числі переплановано житлові поверхи, включаючи перші, згідно з новим
технічним завданням з метою змінення номенклатури квартир (зменшення кількості
кімнат) і площ квартир.
Внесено зміни в конструктивні та інженерні
рішення житлових будинків №№ 227-230 у
зв’язку з переплануванням.
Також уточнені технічні показники по житлових будинках №№ 302-304 в 10, 11, 14-му пускових
комплексах XI черги будівництва.
Склад XI черги
будівництва при цьому не змінився і має нижчезазначену структуру:
− 1-й пусковий комплекс - житловий будинок № 25a;
− 2-й пусковий комплекс –
житловий будинок № 25b;
− 3-й пусковий комплекс –
житловий будинок № 25c;
− 4-й пусковий комплекс – житловий
будинок № 226;
− 5-й пусковий комплекс –
розподільна трансформаторна підстанція (РПТП) № 501 за ГП;
− 6-й пусковий комплекс – житловий будинок
№ 227;
− 7-й пусковий комплекс – житловий будинок
№ 228;
− 8-й пусковий комплекс – житловий будинок
№ 229;
− 9-й пусковий комплекс – житловий будинок
№ 230;
− 10-й пусковий комплекс
– житловий будинок
№ 302;
− 11-й пусковий комплекс
– житловий будинок
№ 303;
− 12-й пусковий
комплекс – інші житлові та громадські будинки
і споруди, що не коригуються цим проектом;
− 13-й пусковий комплекс
– житловий будинок
№ 301;
− 14-й пусковий комплекс
– житловий будинок
№ 304;
− 15-й пусковий комплекс – контрольно-перепускний пункт (КПП) № 602 за ГП;
− 16-й пусковий комплекс – контрольно-перепускний пункт (КПП) № 603 за ГП;
− 17-й пусковий комплекс – трансформаторна
підстанція (ТП) № 502 за ГП;
− 18-й пусковий комплекс – трансформаторна
підстанція (ТП) № 503 за ГП;
− 19-й пусковий
комплекс – трансформаторна підстанція (ТП) № 504 за ГП.
Проектом
передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідеміологічного
благополуччя населення.
Підключення житлових
будинків і громадської будівлі до інженерної інфраструктури, в тому числі
електропостачання, водопостачання, каналізації та інших видів інженерного
забезпечення запроектовано від існуючих міських мереж з урахуванням їх
розрахункових потужностей.
Передбачені принципові рішення проекту із захисту від шуму та вібрації
даним коригуванням не змінювались. Заходи, щодо звукоізоляції, акустики приміщень та дотримання нормативних рівнів
шуму забезпечені об’ємно-планувальним та конструктивними рішеннями. Ліфти, що
примикають до огороджувальних конструкцій квартир, межують лише з
приміщеннями нежитлового призначення, при цьому між конструкцією шахти та огородженням
квартири передбачені прошарки не менше ніж 60 мм, заповнені пружним
звукоізоляційним матеріалом відповідно до акустичних розрахунків, на виконання
вимог п. 10.2.8 ДБН В.1.1-31:2013.
Ділянка, що підлягає
коригуванню, знаходиться всередині житлового комплексу і не впливає на будівлі, що знаходяться за
межами житлового комплексу. В рамках
коригування проекту виконані інсоляційні розрахунки. Коригування
житлової частини будинків №№ 227-230 не вплинуло на розрахункові значення
коефіцієнта природної освітленості.
Передбачені принципові рішення проекту щодо доступності до об’єкта маломобільних
груп населення цим коригуванням не змінювались, показники щільності населення, щільності житлового фонду практично не змінились
і відповідають показникам, установленим
ДБН В.2.2-12:2019.
Після коригування
рішень XI черги будівництва кількість населення
зросла на 33 особи, потреба в площах нормативних майданчиків задовольняється.
Усі майданчики різного призначення
передбачені з відповідними
санітарними розривами.
Після коригування
проекту загальна потреба в місцях для зберігання транспорту зменшилась на 2 парко-місця
за рахунок збільшення однокімнатних квартир і становить 8130 парко-місць.
Місткість паркінгів та
відкритих автостоянок не змінились. Загалом
запроектовано 6289 парко-місць. Решта в розмірі 1841 парко-місць передбачена, як і до коригування, на території
паркінгу торговельно-розважального
центру (ТРК «RESPUBLIKA»).
Проектна
кількість та ємність дитячих закладів об’єкта будівництва залишилась без змін.
Передбачена
проектом схема сміттєвидалення відповідає вимогам ДСанПіН 145-2011 «Державні
санітарні норми та правила утримання територій населених місць» Сміттєпроводи в будинках не передбачені. Для
видалення сміття на ділянці запроектовані наземні та підземні контейнери. До початку
експлуатації замовником будуть укладені відповідні договори на вивезення твердих
побутових відходів і люмінесцентних ламп на утилізацію.
Рівні впливів на
навколишнє середовище не змінюються у порівнянні з раніше затвердженим
проектом.
Житлові
будинки, об’ємно-планувальні та інженерні рішення яких коригуються, мають секції з умовною висотою не більше ніж 26,5 м
та менше ніж 47 м (не більше 16-ти поверхів), запроектовані І ступеня
вогнестійкості. Три секції житлового будинку № 230 запроектовані ІІ
ступеня вогнестійкості, їх умовна висота становить менше ніж 26,5 м,
тобто менше 10-ти поверхів.
Входи до ліфтів
на рівні цокольних поверхів, відмітка мінус 1.200, передбачено проектом через протипожежні тамбур-шлюзи з підпором повітря
до них при пожежі. Дверні прорізи шахт ліфтів на надземних поверхах житлових
секцій з умовною висотою менше ніж 26,5 м передбачено заповнювати
протипожежними дверима 2-го типу (ЕІ 30), у секціях висотою більше ніж 26,5 м
входи до ліфтів передбачаються через ліфтові холи.
На вимогу п. 6.48, Зміна № 1, підпункт б) ДБН В.2.3-15:2007
загальні надземні коридори
житлових секцій висотою до 26,5 м,
ліфти яких сполучаються із паркінгами, та
житлових секцій висотою менше ніж 47 м передбачено обладнати димовими
пожежними сповіщувачами системи пожежної сигналізації та системою
оповіщення людей про пожежу.
Евакуаційні
коридори в цокольних поверхах, де розташовані комори передбачено захистити
автоматичною системою спринклерного водяного пожежогасіння.
У приміщеннях для зберігання автомобілів передбачена автоматична
система аерозольного пожежогасіння.
Протипожежним водопроводом від пожежних кран-комплектів захищаються
паркінги та загальні коридори житлових секцій з умовною висотою
менше ніж 47 м. Природним димовидаленням (крізь вікна в торцях коридорів) забезпечуються евакуаційні коридори
житлових секцій висотою до 26,5 м та коридори, де розташовуються
комори. Механічним димовидаленням при пожежі (окремими шахтами) забезпечуються
надземні загальні коридори житлових секцій з умовною висотою менше ніж
47 м.
Клас енергетичної ефективності
житлових будинків у відповідності
до матеріалів проекту відповідає класу «С» за ДБН В.2.6-31:2016.
Відповідність класу енергетичної ефективності
і теплотехнічних показників підлягає уточненню на робочій стадії проекту, при
цьому клас енергоефективності не може бути прийнятий менше класу «С».
Принципові проектні
рішення запроектованих будівель і споруд у зв’язку
з нинішнім коригуванням проекту не змінюються та детально описані у
додатку до експертного звіту від 20 листопада 2020 р. № 3-155-20-ЕП/КО.
Експертиза проведена за напрямами,
зазначеними у 8.6
ДСТУ 8907: 2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації
на будівництво».
При цьому у
відповідності до 8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи
проектної документації не залучались експерти з питань ядерної і
радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для
поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.
Відповідно до положень
ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної
діяльності» та умов договору № 3-050-22-ЕП/КО від 05.08.2022, укладеного
із замовником, експертиза проекту здійснена
без розгляду кошторисної частини проектної документації.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська
будівельна експертиза» проектною організацією за погодженням
із замовником у проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі
примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної
державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на
генпроектувальника та замовника.